- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen routert?
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicces
addikt
[link]
én ezt találtam a közelben. ez az utolsó kasztnis? csak mert az óracsoport középen nem lcd hanem analóg. ha priusokat is lehetett venni találn ezt is lehet ennyi km-el.
...
munkatársam a vállát huzogatta. azt mondta, hogy neki elég az 1,8 a zajra meg azt hogy menjek próbautat, neki azzal sincs baja. a nyári fogyija vetekszik a robogóm fogyasztásával
meghát a 460 lovas diesel napi 10-12 óra után tökmindegy hogy gyorsul a kis kocsi. minden gyorsabb a kamionnál.[ Szerkesztve ]
:)
-
Yeffy
veterán
-
bodogzus
csendes tag
Nem lehet megmondani mi lesz, de ha van egy megbízható rendes autó alattam akkor különösebben nem érint az autópiac helyzete. Nem eladásra veszem, a 17 éve újonnan vásárolt Fiestám még mindig megvan. Húgomék használták mostanáig, de - a javaslatomra - ők is vettek egy új kis benzinest, így a Fiesta is nyilván el lesz adva annyiért amennyit 8 éve kaptam volna érte 9 évesen Bár a szerelő szerint olyan állapotban van mint egy 8-10 éves átlag autó (mivel vigyáztam arra is) A Toyotánál a hybridre Augusztus 30-at a benzinesre Június 30-at mondanak jelenleg. Remélem vannak annyira szavahihetőek, hogy be is tartják az ígéretüket.
"...de itt senki nem fogja javasolni a hybrid elleneben." Na nem csak itt A Toyotánál sem értik miért úszom szemben az árral, meg is kérdeztem őket, hogy valami feketepontot kap az az értékesítő aki nem hybridet ad el -
bodogzus
csendes tag
Rákérdeztél a benzines gyártási idejére? Gondolom be van osztva mikor mit gyártanak pár hétig. Gondolom májusban 1.2 Hatchback fog készülni és júliusban 1.8 hybrid hatchback most meg a TS 1.8 hybrid készül, mivel novemberben márciusra ígérték. Nem tudom hány gyárban készül Corolla a világon (hozzánk Angliából hozzák) de számomra elképzelhetetlen, hogy 26 másodpercenként gyártanak le és adnak el egyet. Szurkoljunk, hogy legyen anyag hozzá
-
nagyúr
Egyebkent barmelyikben elfersz szerintem, de mogotted mar garantaltan senki, se Yaris-ban, se Corolla-ban.
Yarisról nem tudok nyilatkozni, de Corolla esetén csak a Hatchback (ferdehátú) esetén nem fér el mögötted normálisan senki, ha ilyen magas ember ül elől. Szedánban teljesen megoldható...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
Például UK. Az enyém 29500EUR-ba fájt, átszámolva.
A magasabb felszereltséghez van kötve sok minden... nem lehet úgy mazsolázni a Toyotánál, mint a VW-nél... (de hasonló felszereltséggel a VW Polo például több, mint 3000-el drágább, fontban, hibrid rendszer nélkül).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aszamóca
aktív tag
Ha egyetlen LED-et bírtak beletenni egy 7nyomogombos kapcsolósorba, és motoszkálhatsz este mert nem látod, az nem az én szegénységi bizonyítványom, hanem a Toyotáé. A mostaniakba pl. már bele is teszik, mert sok volt a panasz emiatt. Az hogy Kínai vacak, az meg prekoncepció, mert meg nem mondanád róla ha egymás mellé tennéd a kettőt melyik melyik.
[ Szerkesztve ]
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
duracell89
senior tag
Ez így konkrétan nem létezik. 12,3m feletti listaáron volt ez az autó (executive VIP + safety csomag+ 450ezres extra fényezés) és neked több mint 1.5-2 milliót engedtek volna, hogy 10.5ért megkapd, miközben nekünk már 2021 áprilisban alig volt rendelhető az autó 4-6 hónap várakozás alatt (azért lett ez, mert volt raktáron es 1 hónap alatt) és számos kereskedést kérdezve sem lehetett 3-400nál többet lealkudni? Garantálom, hogy nem vehettél ilyent 10.5ért.
[ Szerkesztve ]
-
Bullitz
aktív tag
Srácok, ha nem vagyok túl tolakodó, ezeket az új Corollákat mindenki kpra veszi? szabad esetleg megkérdezném mivel foglalkoztok? annyiszor beszélgettünk már a nejemmel, hogy ez a sok 6-12 milliós autó miből van az utakon, de nem jövünk rá.
Mi most nagy nehezen lehet felveszünk 3,5 millió hitelt a P2 mellé, és a kettőből lesz egy használt 4-6 éves Auris 5,5 milliórt, de ez még mindig oly messze van a 8-12 milliós Corollától.
Hátha tudtok egy kis tippet adni mit rontottam el az életben
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
nagyúr
Eddig még nem hallottam olyat, hogy "simán" módosította volna a vételárat újautó értékesítésnél a Toyota.
A szerződésben van olyan pont amúgy, amelyre hivatkozva vis maior helyzetben (katasztrófa, előre nem látható szabályozási változások, stb.) az eladó egyoldalúan módosíthatja az árat és a szállítási időt. Ez esetben a vevő külön indok nélkül elállhat a vásárlástól, az eladó pedig köteles (kamatmentesen) visszafizeti az addig befizetett előleget.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Ahol én vettem ott direkt volt minden a szerződésben árfolyamról és egyebekről, ugyanakkor a toyota ugye ár garanciával reklámoz. Erre fel is hívtam a figyelmet, erre beleírták a toyota féle ár garanciát is. Úgyhogy kb ellentmondásos lett a szerződés túl sokat nem érek el szerintem ha emelni akarják az árat nekem (bár úgy hallottam nem szokták, de ez ugye megint egy bizonytalan kategória). Mondjuk az én autómnál október óta most március elején volt "csak" emelés (2%). De egyébként szerintem morogva kifizetném, de ennyiért tényleg nem hiszem hogy szórakoznak velem (gondolom kicsit kivárnak mennyire lesz az új norma a 385+ euro és 350+ dollár, avagy rendeződik-e háború gyorsan).
-
őstag
Ja, sajna szerintem utoljára 2007-ben volt az i30-ban alapból pótkerék mint új autó. Azóta mindegyikben külön kellett rendelni (virsli pótot szoktam hogy csomagtér is maradjon, meg haza is tudjak vánszorogni). Mondjuk defektre én is mobil gumist/assitance-t hívok elsőre, de jó tudni hogy van B terv
-
KTTech
veterán
Nekem ugyan van garázsom (éppen), csak még be se tudok állni, mert amikor tervezték ezt a bungalow-t, nem számítottak ilyen széles autókra, mint a Yaris... konkrétan a bejárón 1-1 cm van a becsukott tükrök mellett és kiálló beton tartókat kell kerülgetni... Áram még csak lenne ott, 16A-es kismegszakítóval (a bejövő standard 100A, ebből 32A a tűzhely), de 25m kábel kell, hogy kiérjen a bejáróig, ahol meg tudok állni. Na azzal vacakoljon aki akar naponta reggel összegyűjteni 😃. És ki tudja a következő albérletben milyen lehetőségek lesznek (az előző egy flat volt, a parkoló meg 200m-re, ha mázlim volt)... na én ezért nem választottam egy jó állapotú használt plugin-t.
Mo-n a lakásom a 9. emeleten van, nem igazán logisztikázható ki a töltés az út másik oldalán levő parkolóba, ami ráadásul a ház másik oldalán van 😃www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
Amire még az is lehet a válasz hogy éppen nem rendelhető... Mert amennyire előre akartak vállalni az már elment. Elég kemény.
Mondjuk én a CHR-t soha nem értettem, ezért ott az átadóban elég aránytalanak éreztem egymás mellett az 1,8-as chr és a 2,5-es Rav4 közti 1 millás különbséget (de ugye ízlések és pofonok, meg nem én vettem a Chr-t szóval gyorsan túl voltam rajta ) -
Gombinyó
őstag
Pedig sokan vették a Sedant pont az 1.6 szívó miatt, Magyarországon vagyunk, itt még mindig a 4 hengeres szívó motor a megbízható, a többi max 100ezret megy el és szar.
Az 1.6 és az 1.2T is jó vétel volt Corollából, a konkurens gyártókhoz képest is, elég sok autót megnéztem mikor végül a Toyotát vettem és nem a hibridsége miatt választottam én se.
FB csoportban rengeteg 1.6 sedan van, aki nem városozik annak egyszerűen nem éri meg a hibrid felár. -
nagyúr
Ebbol nagyjabol semmit nem tudtunk meg. Mennyi az az olcso? Milyen felszereltseg? Amugy Corolla-bol az 1.6-ot senki nem veszi, mert minek. Hybrid fronton erdemes a Corolla-val foglalkozni.
Hát ehhez képest tele az E210 csoport is 1.6 és 1.5 tulajokkal...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Pro és kontra is vannak érveim. Igen, engem is mellbevágott, hogy a 2004-es VW Golf Mk.5 alapból tudta azt, hogy automatán le- és felhúzta az ablakokat a nyitó/záró gomb folyamatos nyomvatartására. Hozzáteszem: tudja a Corolla, csak tényleg a szervízben aktiválni kell
Állítólag azért van kikapcsolva, hogy véletlenül a zseben megnyomódó gombbal ne nyissa ki az ablakokat - ha kéred a lehetőséget, az ebből fakadó esetleg lopást, károkozást (esőkár), stb. magadra vállalod, azért a Toyota már nem vállal felelősséget. Érdemes elgondolkozni rajta, hogy ez így tényleg rossz döntés-e - én megértem ennek fényében...
Másfelől azért kényelmi funkciónak gondolom, hogy itt nem kell minden egyes induláskor kikapcsolnom a start/stop rendszert, ami pl. a Ford-oknál így van (az enyémben alapból ki is volt kapcsolva, amin meg is lepődtem).
Szintén kényelmi funkciónak gondolom, hogy a fedélzeti elektronyika bár egy generációval a konkurencia mögött jár (ez engem is zavar), de ha laikus egyorrú user szemüvegén keresztül nézem, nincs vele probléma - csak működik. Nem lassú, nem akadozik, nem szenved.
Élből tudom az ülésfűtést kezelni, élből tudom a légkondit kezelni, stb.Szerintem a Toyota az egyik legracionálisabb autógyártó, megbízható, jól összerakott autókat ad el. Ha kényelmes autót szeretnél, akkor a Peugeot és Citroen márkákat ajánlom, ha több pénzed van, VW csoport (tapasztalat), ha még több, akkor meg nem itt fogsz fórumból informálódni . Eszméletlen dolgokat tudnak azonos, vagy kicsivel magasabb árért. Csak a szervízt is sűrűbben fogod látogatni (szintén tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
Miért érne nullát a nyomva tartás? VW csoport, Honda, csakaBMW, illetve a legtöbb egyéb gyártó dettó ugyanezt tudja csak …tudtommal egyedül a Ford húzza fel magától hosszú nyomást követően, de lehet vannak még páran. 2017-es Mercedes meg csak akkor tudja, ha van memóriás ülésed. Anélkül felejtős, lol.
@Cifu, #1428:
Azért ha kényelmesebb és minőségibb autót keres valaki, nem kell rögtön elfordulnia a márkától teljesen…elég csak a Lexus háza táján szétnéznie. Én azóta azt kívánom, bárcsak az Audi, BMW, Mercedes idegbajt kihagytam volna közben, de való igaz, hogy akkor meg a márkát nem értékelném talán ennyire.[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
-
Palesztin994
aktív tag
Hello! Igen, valóban fontosabb,hogy megbízható, nincs dsg/ triptonic/turbó, de ha a hyundai tucson belterére gondolok, akkor meg azért fájna a szívem. 😥
Nehéz döntés,mert ha azt nézzük,hogy autot keresek, akkor valószínűleg ésszerűbb a rav4. El fogok menni tesztvezetésre, de azért kíváncsi voltam a véleményekre. Köszi! :) -
őstag
Kivéve ha korrodál egy 6 ezer dolláros kábel mert akkor az csak sima garis. Nem vagyok gonosz remélem, de gondolom hallottatok a rav4 hybrid cable gate-ről. Kb azt sem sikerült senkitől megtudni hogy csak awd modeleket érint-e (nagyon annak tűnik és könnyen lehet hogy csak Észak Amerikai probléma).
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- További aktív témák...