Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozso68
senior tag
Megint elment a műszerfal, meg szivárgott a benzin... 4 kört így ment le a végén.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #3498 üzenetére
Lent a diplomás rendőrök nem engedték az "oldalról" érkezőket csak a fentről jövőket, mi is álltunk 30 percet mire leértünk a kútig ahol is álltunk még vagy 15 percet mert a jó magyar rendőr tudomást sem vett arról ,hogy ott is van pár száz/ezer autó....aztán az egyik terelős emberke felvilágosította.... hungarikum Csoda,hogy nem állították elő
Hangulat jó volt bármerre is jártunk!
Grat Norbinak és Zengőéknek is!
Autogram osztásról pont lekéstünk közvetlenül előttünk mondták be hogy vége...kár érte,,,
Szerk .: Azt a kiállított wtcc-s Hondát mennyire nem a 110 kg emberekre tervezték Naivan azt hittem simán beférek aztán meglepődtem
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Sandormaster
aktív tag
Hát nagy élmény volt idén is!
Jó ez a második hely meg a 8. is, voltak izgalmak rendesen, ami viszont kritikán aluli volt az a betétfutamok minősége... Ki a pélót érdekel ahogy Sebestyén Balázs egy Autókereskedés reklámjaként végigmegy egy mercivel gyökkettővel a hungaroringen?! A Speed Euroseries vagy mifene megint vicc volt, 60 perc pötyögés 6 autóval, a végén a fánkozás mentette meg az egészet...
Hazajutást meg már megtanultam, hogy leintés pillanatában egy utolsó tapsot dobva Norbinak sprintelni a kocsihoz majd padlógáz, ha egy percet is csúszol bennragadsz a dugóban és 1,5 órát égetheted a benzint araszolva
Szerk.: a hullámzás jó ötlet volt...csak visszafelé sose jött[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Mi fél órája értünk haza (130km), pedig 15:30-kor indultunk a parkoló ból, laza 1,5óra alatt már el is hagytuk Kerepest...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Sandormaster #3505 üzenetére
hát igen, a betétfutamokkal volt probléma ... WTCC és AutoGP okés volt, mint mindig. De a Speed Euroseries-re miért csak 6 kocsival jöttek? Néztem a hivatalos oldalon tavalyi futam képeket, bőven többen voltak! Hova lettek? Amúgy a másik probléma, hogy tavaly volt Formula Abarth is meg Italian Formula 3 is. Meg a Lotus Ladies ami olyan amilyen, de inkább azt nézem mint a VIP akármit! Ráadásul csak 2 kapu volt nyitva, nem is a bejutás volt a probléma, hanem hogy gyakorlatilag ez az embertömeg, ami volt, csak a célegyenesre volt korlátozva. Másik tribünökre nem is lehetett menni. Értem én hogy tavaly kevesebben voltak, de legalább vasárnapra megnyithatták volna még az átjárást egyéb tribünökhöz. Persze tudom hogy akkor több biztonságis kell meg ilyenek, na de na. Amúgy meg már nem azért, de ha ezen a mostani WTCC rendezvényen ennyire hering fíling volt, és a női wc-knél km-es sorok álltak, akkor mégis milyen infrastruktúrával oldották meg régen ezt?!
-
IreN!CuS
őstag
válasz proof88 #3507 üzenetére
Ami engem baromira zavart ,hogy a Gold5 zárva volt pedig már tavaly F1-alatt is ültek ott....most miért nem lehetett kinyitni.....Előttünk mentek a gpticketshop srácok ők is csodálkoztak ,hogy ez milyen szervezés
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #3508 üzenetére
azt már tavaly használták?! én ezt nem tudtam mert nem voltam f1-en. Én azt hittem hogy még mindig nincs kész. Ugyanis hátul most ha megnézted, nem is érték el a talajt a hátsó tartó oszlopok vagy mik. Én azt hittem hogy szimplán még mindig nics kész! Amúgy én is azt hittem hogy már kész lesz a tribün wtcc-re!
amúgy kíváncsi vagyok a hivatalos számokra hogy hányan voltak, mert ma tömve voltak a megnyitott lelátók. A versenyzők biztos élvezték a közönséget. Norbi főleg, meg biztos Coronel is, Thompsonnak is tapsoltunk még tegnap is, mikor utolsó mp-ben kezdte meg a körét. Sőt ma igazából mindenki kapott tapsot, persze Norbi a legnagyobbat. De mindenki nagyon örült, mikor Coronel előzött. Nagyon szimpatikus figura, most is megnéztem a videóját. Sajnálom hogy Menu máshol versenyez már.
[ Szerkesztve ]
-
-
quby
őstag
válasz IreN!CuS #3510 üzenetére
akkor neküknk baromi szerencsénk volt? A bejárati Mol-nál álltunk és kb 10 perc alatt kijutottunk. Bár fel kanyarodtunk az aquapark felé. 200m földút érintésével 20 percen belül isaszegen voltam...
Grat Norbinak!!!A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sandormaster #3505 üzenetére
Jah, elég gáz volt amikor a celebek felálltak a dobogóra és a hangos beszélőn magát éltette az emberke... a kutyát se érdekelte. De azért megkapták rendesen ("legalább íven mennél a k*rva any*dat", stb )
AutoGP adta a hangélményt, a WTCC az izgalmakat. Norbin kívül szerintem mindenki Coronelt éltette, elképesztő hogy mennyire gyönyörűen autózik a BMW-vel
Két negatívum volt nekem: az egyik a parkolás, amit nem is részletezek... a másik meg a mindent beterítő sörszag.. komolyan mondom az emberek fele szerintem KO volt és gumi+benya keverék helyett sörszag járta át a tribünöket. Nálam a beb*szás nem összeegyeztethető a sporttal, főleg hogy a bunkó parasztok természetesen elkezdtek ordítani, káromkodni stb. Ilyen szempontból nagyon sok tahó volt. De önmagában a tömeg ismét jól mutatott, és jó hangultatot biztosított
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sandormaster
aktív tag
válasz Motion_Blur #3512 üzenetére
Ilyen látogatottság, hangulat mellett én azon csodálkozom hogy nem gondolkodtak még el azon a WTCC fejesei hogy két futam legyen nálunk egy évadban, mondjuk így az elején meg egy augusztus vége szeptember elején WSR-el karöltve.
-
madmike
őstag
Valaki árulja el, hogy mi volt az a gumiszerü lap amit a két seprőkocsi utáni pickup huzott? Nem fogok tudni aludni, ha nem tudom meg
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Motion_Blur
félisten
Négy körrel a vége előtt, Norbi megszokott üzenete érkezett.:
- Megint érzem a benzinszagot, jön be az üzemanyag! Nem hiszem el!
- Bírd ki, valahogy négy kör van!
- Ok, de elment a műszerfal is!
- Megszoktuk, nyomd a gázt!- jól jön majd a kétnapos teszt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #3515 üzenetére
Mi is ezen agyaltunk
Itt egy röpke videó :[link]
-
raczger
őstag
Jó hétvége volt, Norbi szépen ment az első versenyen, végig tapadt Müllerre. Az autóból sajnos pont az a kis plusz hiányzott az előzéshez. Második futam káosz volt, célegyenesre ráfordító kanyarnál voltam ma, onnan sokat nem lehetett látni, ugyanis az ott lévő kivetítő nem üzemelt/tönkrement.
A rendezőségnak sajnos egy fekete pontot én is kiosztok, ott volt elrontva, hogy kevés jó betétfutam volt, emiatt a wtcc-vel ért véget ma a nap, egyszerre lódult meg a tömeg, mi is álltunk valahol fent egy órát, mire el tudtunk indulni valamerre.
Mai képadag tőlem
Idén is sikerült leégnem
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
rocket
nagyúr
Iden a betetfutamok nagyon szegenyesre sikeredtek.
Latom a haza jutasra sokan panaszkodtok, aki a MOL altal szponzoralt buszokkal akart volna haza jutni az is remalomba csoppent.
20 perccel a 2. WTCC futam utan ertunk oda, kb. 800 ember allt a parkolonal buszra varva, busz sehol, aztan par perc mulva jott egy darab busz, felfertek kb. 60-an, ugy lokdosodtek egymast mintha metroban lennenek es menekulni kene a halalos fust elol.
HEV lett volna a menekulo utvonal, de az onnan kb. 70 perc seta, ahoz mar senkinek nem volt kedve, helyi jarat Mogyorodrol eselytelen, szoval a kitudja meddig tarto varakozas lett volna, ha nagy nehezen nem sikerul szerezni egy taxist aki emberi arban elvitt minket.
Pestre tarto autozas kozben 2 darab MOL-os buszt lattam az M3-ason menni a Hungaroring iranyaba.Tavaly nem kellett varni, tobb busz allt a parkoloban.
Nem ertem miert nem kepesek felmerni mondjuk reggel 7 es delutan 2 kozott kiszalitott emberek mennyisegebol, hogy mennyi busz kelhet a haza szallitasukhoz, es ha kell riadoztassanak parat, penze biztos lenne hozza a MOL-nak, mert ez igy nekik inkabb negativ reklam lett.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #3512 üzenetére
Igen a parkolás botrányos volt,(a gazt nem lehetett lenyírni) és röpke 2 óra kellet, hogy leengedjenek minket a parkolóból. Ami még nem tetszett, hogy a 2. futamon a célegyenes utáni kanyarnál ültünk és fullosan televolt a lelátó de még 500 ember felpréselődött, komolyan aggódtam, hogy kibírja-e nem hiszem, hogy ennyire tervezték őket és nem figyelte senki mennyi ember van fent. Amúgy maga a WTCC futamok nekem tetszettek, meg maga az egész hangulat is a betét futamok nem jöttek be, összességében örülök, hogy ide is kijutottam
-
albert8
addikt
Szerintem is nagyon nagy élmény volt. Nekem ez volt az első látogatásom, de nem csalódtam, főleg amikor a boxokba laviroztam a kocsik közt, hang nagyon ott volt főleg a GP kocsiké, csajok is. Bár a paddock rész elég keskeny volt és nekem sem sikerült versenyzőtöl szerezni szignót, viszont Zengő kapitányt elkaptam és tőle kaptam is. Nagyon közvetlen és kedves volt, bár sietnie kellett. Jövőre tuti megyek, de jó lenne VIP jeggyel.
Gold 5 azért volt lezárva, ha minden igaz, mert nem volt elég biztonságos, vagy mi. Alámosta az eső.
Motion: G4-en kerestelek, de nem láttam a nagy tetkót.
Mellesleg én most értem haza.[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Motion_Blur
félisten
Eddig szinte kizárólag Gold4-en voltunk mi is, de mire ma kiértünk (10 óra körül) már fullon volt, így inkább elsétáltunk a célegyenes elejére és helyet foglaltunk a 9-es rajtkockával egy vonalban elképesztő volt a hangorkán ami a SuperGoldról és a Gold4-ről szépen elgyűrűzött odáig is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
madmike
őstag
válasz albert8 #3522 üzenetére
Nekem Norbitól fotóm is lett. Tarquinit is sikerült elkapnom a kamionjánál. Én voltam lehet hogy az utso akinek szignózott mielött összetörte magát.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
raczger
őstag
válasz Motion_Blur #3519 üzenetére
Canon 70-200 F4 L-et használtam.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
ruti
Közösségépítő
a ma hajnali Külső Váci úti "Nagy Futamból" _természetesen_ Norbi került ki győztesen, kívülről elbújt 60-nal a sátáni 666-os
amúgy mellé mentem, dudadudaduda, integetés...rapid randi volt
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #3523 üzenetére
Az már reggel fél 9 körül fullon volt (alsóbb székeken volt még pár hely de az "semmi")
Mi WTCC Warm Up Super Gold , után AutoGP Paddoch Terasz majd WTCC első futam Gold 1 pódiummal szembe majd a 2. futam Supergold a meleg miatt.Kicsit sok volt a mászkálás de így sokat is láttunk
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ruti
Közösségépítő
akkor én is a vasárnapról:
korán reggel már két sorban engedtek felfelé, egyik sávot a benzinkúttól jobbra fel, az erdőbe parkoltatták (szombaton ott álltunk), a másikat meg tovább felfelé a 8-7 kapuk felé, a hegytető utáni völgybe, be a szántóra...kifelé jövet nem hittünk a szemünknek, a fél szántóföld tele autóval, fölfele meg ment a küzdelem, mert a poros-csúszós füvön egyesek elkapartak
a kalandorok meg lentről, vízszintesről indulva lendületből akartak felmászni a hegyoldalon, hááát voltak szituk...
ja, persze az M3 felé esélytelen lett volna elindulni, mert most is ott állnánk, ezért át a szántóföld, dűlőút, Csömör, és M0.
A dűlőúton ment a verseny, iszonyat porolás, előzgetés...igazi Eat My Dustna, szóval a Gold4-en a Warm Up előtt 2 perccel foglaltuk el a perfect helyünket, kivetítővel szemben, középmagasan
aki ott volt, tudja, hol voltak a "Hullámozzatok" Borsodi fiúk a 2. futamon, pont mögöttük pár sorral ültünk,
és tényleg nem jött visszafelé a hullám, vagy kétirányba indult középrőlA paddock-ba én is úgy éltem meg, hogy pont előttem zárják a kordont, és nem engedtek be az autogramosztó asztalokhoz...hiába beszéltem a security-s embernek, azt hajtogatta, Norbi már rég nincs itt...mondom: ember, még bent van 10 versenyző, bemennék...de nem engedett át
amúgy a paddock tömegnyomor volt akkor, du. visszamentem, akkor meg lézengtek az emberek, igaz akkor már pilótával nem találkozhattálegyébként a Zengő Zoli-TC-Nash interjúztatás pont előttem zajlott, pont oda sodort a tömeg, velük szembe álltam az első sorban
a betétfutamokban azért a GP mellett lehetett volna még valami érdekesebb, reméljük jövőre ez alá nem süllyed a betétfutamok színvonala...
a versenyek jók voltak, Coronel nem viccelt, ezért szeretjük
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Ventur@
senior tag
Üdv!
Emberek! Ismét megmutattuk, hogy kell szurkolni. Valami fergeteges volt a helyszinen az egész. Eddig mindegyik WTCC-s magyar futamon kint voltam, de már várom a jövő májust.
Nem akarok regényt írni, mert annyi élménnyel lettem gazdagabb, hogy az hihetetlen, ezért csak párat írok:
Mi már szombaton kimentünk barátaimmal és pont ez első bemelegítés elejére értünk oda. Azok a hangok, te jóég . Hondák messze a legszebben muzsikáltak és hátúl meg olyan disznópörzsölőjük volt párszor, hogy köpni-nyelni nem tudtam. Érdekes, hogy tavaly a BMW-éknek nem volt ennyire karcos hangjuk, de isteni zenét küldtek. Bemelegítő után irány a paddock. KW-s csajokkal fotózás . Aki volt szombaton a paddockban az tudja miről beszélek . 2. bemelegítő előtt besettenkedtünk a boxba és az összes autót, nagyjából 1-2 méterről fotóztuk. De az egyik legnagyobb, ami történt:
Csattogunk a boxba rendesen, lőjük a képeket meg minden, erre látjuk Coronel kijön a boxuk elé, valami kék bizbaszt letesz maga alá, elő a tablet, meg teló és nyomogatja. Haverom odament hozzá, hogy egy-két fotót, ha lehet, meg csevej és mondta, hogy: no problem, csak nyugodtam. Beszéltünk vele megint egy jó 10 percet és ezután jött a legnagyobb. Beszélgetés:
Haverom - Coronel! Sok szerencsét holnapra!
Coronel - Köszi, de nincs szükségem szerencsére (vigyorog)!
Coronel - Csak két dologra van szükségem: Pénzre és szexre (hangosan röhög)!Itt feküdtünk meg mi is. Annyira röhögött Coronel is, hogy az kész volt . Tavaly is alkotott a BMW-s Isten, de ez az idei odatett még egy lapáttal.
Na bocs srácok, ha hosszú lett, de ezt el kellett mesélnem, mert eszméletlen volt . Van még millió egy élmény, de tényleg nem akarok regényt írni .
Jövőre, veletek, ugyanitt! Már vágom a centiket !
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Motion_Blur
félisten
Gábor Wéber
Jobbulást Gabrielének, de erről Müller nem tehetett, már szinte a fűvön volt a mögötte jövő Norbival együtt. Ugyan Laci itt azt mondja, hogy ezért büntetés jár, de végül nem is vizsgálták érte.
Tipikus versenybaleset, majdnem ugyanez történik előttük Coronellel és Chiltonnal is, miközben az előttük fordulók a normál íven, sokkal feljebb vannak.
"Sajnos" teljesen igaza van, ezt most nem lehet Müller számlájára írni.
raczger: köszi, látszott a képeket hogy ez bizony L-es
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #3516 üzenetére
Azt írja a kommenteknél valaki, hogy a Honda törölte a tesztet.
-
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #3532 üzenetére
norbi autóján túl nincsen mivel tesztelni és norbi autóján is kell ezt-azt javítani, kétlem, hogy az ő autóját hozzák elsőnek rendbe, hogy tesztelhessen.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Cobb
tag
válasz [CS]Blade2 #3532 üzenetére
Így van. Törölve lett Tarquini balesete miatt...!
Ezt már tegnap este bemondták a híradóban az m1-en.Azért Norbinak jó lett volna pár kör teszt...!
[ Szerkesztve ]
performance, cool and quiet
-
Motion_Blur
félisten
Nem tudtam higgyek-e a híreknek, mert tegnap még borda-törés is volt az öregnél, aztán mégse..
Még mindig nem tudják hogy mitől indul meg a benzin (általában a második futam végén) + elmegy a műszerfal is. Ezt kéne kitesztelni egy tartósabb körözéssel, mert nagyon más gond szerencsére nincs
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Cobb
tag
válasz Motion_Blur #3535 üzenetére
Palik megmondaná mi ott a probléma...!
performance, cool and quiet
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #3537 üzenetére
Vagy hidraulika?
Valami ilyesmi várható a Seat-tól 2014-re
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mephi666
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #3537 üzenetére
vagy, ha felhívnák a kofidiszes szerelőt, azonnal megmondaná, hogy "ez bizony hidrotőke" ...vagy fluxuskondenzátor
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Frenky89
őstag
válasz Motion_Blur #3538 üzenetére
Lehet már tudni valami konkrétat is a 2014-es változtatásokról a szállingózó pletykákon kívül (pl. szélesebb gumi, szélesebb kasztni)?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Motion_Blur #3538 üzenetére
Dávid "elfogyott az üzemanyaga" Sándort kellene megkérdezni, az üzemanyagok terén ő a szagértő.
Egyébként ezek a hibák maguktól nem javulnak meg, innen már biztos, hogy megvan, hogy hol megy szét. Most meglesz, hogy ugyanott ment-e szét, és ha igen, akkor onnan már talán le tudják szűkíteni a kört, hogy mitől megy szét pont ott/pont az, és ha mást nem, tudnak gányolni rá valami "erősítést", amíg a JAS/Honda nem javítja a problémát. A gyáriakban már biztos, hogy az első versenytől van valami az üzemanyag, a műszerfal, és a kipufogó tartó bak hiba ellen. Lehet, hogy a érintet cuccokat minden edzésre, időmérőre, és futamra cserélik, vagy franc tudja, de valamit tudnak, amit Zengőék nem.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Motion_Blur #3531 üzenetére
Igen, tavaly még kompakttal lőttem a képeket, így most visszanézve ég és föld a kettő, de megérte ez az árát
Esetleg valaki talált már arról adatot, hogy hány néző volt kint a hétvégén, illetve csak vasárnap?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Jut eszembe, ki látta azt, amikor Freddy Barth egymaga elkezdte betolni a boxba a BMW-jét? [link]
Ezen mindenki felröhögöttwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #3535 üzenetére
Tegnap mintha azt olvastam volna, hogy megtalálták a benzinszivárgás okát.Rosszul olvastam, most nézem.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Zengőék elvitték borozni a gyári Hondásokat, képgaléria: [link]
Így kell ezt csinálni Zoli bácsi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
Compensation weight Salzburgring
+ 40 kg : Chevrolet Cruze 1.6T, Honda Civic S2000
+ 20 kg : SEAT León WTCC
± 0 kg : BMW 320 TC
- 20 kg : LADA Granta[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Formula-1
- Projektor topic
- További aktív témák...
- DJI FPV Remote Controller 3 - AVATA 2 manual mode távirányító
- DJI Mavic 3 Classic drón - 4/3" Hasselblad kamera - VADONATÚJ bontatlan, aktiválatlan
- 1963 Pilot - 38mm
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Garancia, 2 év Care Refresh
- Mathey-Tissot Evasion 42mm Svájci Zafír óra eladó! Makulátlan! Ingyen FOXPOST!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen