- Már embereken is kísérletezhet Elon Musk agyi implantátumos cége
- Nagy botrányt eredményezhetnek a Tesla-fájlok
- A közösségi média nagyon árt a fiataloknak, de ez szinte senkit nem érdekel
- A Sony örül, hogy kimaradt a streamingháborúból
- Kivágtak egy darabot a Metából, Zuckerberg pedig folytatta a kirúgásokat
Új hozzászólás Aktív témák
-
callmeakos
veterán
1:30kor élőben Warm UP, 4kor pedig futam. Ki fog virrasztani (rajtam kívül)?
All→M8
-
Macka
veterán
válasz
callmeakos #4151 üzenetére
Sziasztok!
Neten lehet nézni valahol élőben?
-
dudikpal
aktív tag
-
#70869248
törölt tag
uihh bszki, remélem Norbi jól van..
szerk: jól van....ezt meredek volt megpróbálni ennyire belülről indítva a hideg gumikon.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Első blikkre nekem is ez volt az érzésem, jól rajtolt, és kijött a szabad helyre, azaz a fal mellé belsőre, így viszont sejteni lehetett hogy lassú lesz, és a kanyar után lelépik....sztem megpróbálta átvinni a lehető legtöbb tempót a kanyar utáni egyenesre....azaz előnytelen oldalról a lehető legnagyobb tempóval elfordulni.
Ez sok volt egyértelműen, és sokan jöttek mögötte szintén egy gyors kanyarból....ami mind bele is mehetett volna, nagy mázli volt hogy nem lett nagyobb baj.
Van elég baja, nem hiányzik a kritikám, de sztem is az övé a szitu, talán csak egy hajszállal volt több mint elég, de több volt. -
badd
tag
Hát ez mi volt?... Csoda hogy nem lett nagyobb baj, konkrétan ott volt a versenybíró a pályán. Makaóban, így menni sárgazászlónál, beláthatatlan szűk résznél... agybaj. akik ott ütköztek, azoktól rögtön bevonnám a szuperlicenszet...
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
Integra
titán
kár rugózni ezen, norbi hajtott, összeértek, kerék kuka, onnan már utas volt. buktak 200ezer eurot kb.
autó megy a szemétdombra, nincs több futam, jövőre jön az új vas, arra kell koncentrálni. ha pedig norbit basztatják, nyugodtan vegyék elő a fél mezőnyt muller-rel kezdve előtte. that's racing....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
callmeakos
veterán
Basszus persze hogy átaludtam az egész napot (és a futamokat is
) de láttam mi lett a versenyek vége. Amikor Pénteken azt mondtam, hogy Norbinak most nem szabad kímélnie Kochi-Sant, nem épp pontosan erre gondoltam
Visszanézve a Zengős videóból tényleg hajmeresztő eset volt, tragédia is lehetett volna ebből, szerencsére nem lett. Valahol azért érzem én is hogy ez a Marokkói pálya nagyon nem frankó. Vagyis frankó lenne, ha nem itt gyűlne össze annyi versenyző, amennyi lett belőle. Mert pl. Monacóban mért nincsenek ilyenek. Mert figyelnek egymásra az arcok. Itt közelsem érezni ilyet.
Azért sajnálom Norbit, de ő megtette amit meglehetett. Kockáztatott.
A történetben már csak az autót lehet jobban sajnálni, mert ebből autó szerintem az életben soha nem lesz újra. Kochi-Sanból Roncsi-San, most meg Kuka-San.All→M8
-
albert8
addikt
válasz
callmeakos #4164 üzenetére
Én pont a kezdésre keltem fel, de amint megvolt a bumm vissza is feküdtem
Am úgy meg én szivesen elszállásolnám ezt a kocsisant is.Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
vlevi
nagyúr
válasz
albert8 #4165 üzenetére
"Én pont a kezdésre keltem fel, de amint megvolt a bumm vissza is feküdtem"
Én is így tettem(Annyi kiegészítéssel, hogy az első futamra felkeltem, de a második futam harmadik kanyarjára már aludtam is
)
Aztán félkilenc körül magamhoz tértem, és megnéztem a futam ismétlését a a Dunán. -
ruti
Közösségépítő
válasz
callmeakos #4164 üzenetére
Tényleg erősen kabaréba hajlott a végkifejlet, az Ázsia-kupa résztvevői az adrenalintól összekeverték a zöld színt a sárgával, amikor utóbbit lengették nekik
Komolyra fordítva: felesleges kockázat őket beengedni, még ettől könnyebb pályákra is!
-
Amúgy részemről minden elismerés az első évben elért 6. helynek, Norbi év elején a 4. helyre várta magát, Chiltonnal nem számolt, és Nash-t mindenki jóval hátrébb sorolta.
Viszont Thomsont meg mindenki előrébb...
Ami bejött, hogy Norbi Monteiro mögött végzett, és ez mindenképpen dícséretes, és persze papírforma vezetési tudást tekintve. Szerencsére a gyári technika nem kapott előnyt a privát csapat rovására, én ebben csak reménykedni tudtam előzetesen, de szerencsére a japánok/olaszok korrektek voltak.Nykjaer-t sajnálom, na persze nem eredmény szempontjából. Tőle sem vártak ilyen jó teljesítményt a szezonnyitó előtt.
Huff kihozott mindent a Seatból, nekem nem tartozik a kedvenceim közé, de tud valamit, el kell ismerni.
D'Aste sajnos iszonyat halvány volt, de ez a technikának köszönhető, hiszen a BMW-nek sajna nem feküdt az idény...[ Szerkesztve ]
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
ruti
Közösségépítő
még gyorsan megnéztem, hogy idén Norbi 30 ponttal szerzett többet mint tavaly, és idén 7 dobogós helyezése volt, ha jól emlékszem, míg tavaly csak 3
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
mephi666
nagyúr
videó a mazsolákról... komolyan mit keresnek ilyenek wtcc-ben? szerintem a forgalmit is újra meg kellene csinálniuk és max szimulátor elé engedni őket a jövőben
norbi balesete meg szomorú, de ez egy ilyen sport... sz@rul jött most ki... kár, hogy nem jött össze összetettben 1-el jobb helyezés, de szvsz nem panaszkodhatunk így sem... bizakodva tekintek én is a jövő év elé
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
callmeakos
veterán
Megnéztem végre én is a második futamot (direkt vártam az Eurosportos verzióra, Lantiékkal az igazi, a Dunás közvetítés egyszerűen borzalom. Ahogy lereagálták Norbi balesetét is...
)
Hát ez a második futam ez nagyon horzsolt
Nézőként nyilván élveztem, de mindenki más. Még pár ilyen futam, és nevetség tárgya lesz a sorozat. Hála a mazsoláknak. De hogy még a zászlóértelmezésük is 0 legyen, az tényleg felfoghatatlan. Menjenek dodzsemezni, ott mehetnek ész nélkül. De csak azért, mert menni akarnak komoly szériákba, jóval gyengébb autóval, azt ne.De itt Lottiék is ugyanolyan hibásak. Hogy hogy az istenverésébe jut eszükbe 34 autót összeereszteni egy ilyen kritikusan szűk pályán. 1 Monza, vagy egy Salzburgring, de jobb esetben egy Slovakiaring még okés, de itt.
Norbi balesete meg no comment. Megpróbált mindent. Agresszív volt, de a pálya ezt megbosszulta. De azért Valente-t is elfenekelném, hogy mégis, mi az istenverésit gondolt, amikor padlógázzal belerongyolt Norbiba. Büntetésül összeengedtem volna Boardmannal, egy 3x3 méteres lyukba. Ahogy az az ember őrjöngött
No mind1, évadzárónak nem volt semmi
All→M8
-
albert8
addikt
válasz
callmeakos #4171 üzenetére
A dunás közvetités tényleg no komment! Én is ma néztem.
A beugrók koccanásai meg kiváltképp mókásak voltak.
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Male
nagyúr
válasz
callmeakos #4171 üzenetére
Talán pont ezért engedik... sokkal nagyobb hírverés van, mint egy sima futam után... ( a negatív reklám is reklám alapon )
...de tényleg nincs helyük ott azoknak a versenyzőknek. ( esetleg a rádió probléma mentheti őket, illetve ki tudja, hogy mennyire zászlóztak a pályának azon a szakaszán... azért azt is érdemes lenne megnézni, mert hátha... )
-
callmeakos
veterán
-
IreN!CuS
őstag
Szezonértékelő I. rész: tanulni kell még!
Azért az említett 6-7 méter a féktávon remélem költői túlzás
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Ventur@
senior tag
válasz
IreN!CuS #4176 üzenetére
Ezt, hogy érted?
Lehet benne valami. Tarqini-ék nem keveset tesztelték ezt az autót, míg Norbi a Monza-i futam előtt kapta meg. Már ha nem csal az emlékezetem
.
De a cikkhez: Ami nekem nagyon bejött, hogy Norbi - számomra - sokkal meggyőzőbb volt, mint Monteiro - technikai hibák ide vagy oda. Egy kis tökösség kell még Norbiba - lásd Argentína - és jó lesz ez jövőre
.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
quby
őstag
válasz
Ventur@ #4177 üzenetére
Én már nagyon vártam egy ilyesfajta hibát mint most makaóban. Erre egyszerűen szükség van. Mindig csak 'óvatosan' meg 'vigyázunk az autóra' ,'nem szabad túl sok kockázatot vállalni'....
Értem hogy kevés a lóvé, és egy ilyen eurószázezrekbe kerülhet, és szezon közben ez a szezon végét is jelentheti. De ha valóban a VB-cím a cél akkor, akkor az ahhoz szükséges 'tökösséghez' és 'bevállalósságghoz' ilyen hibákon át vezet az út. Ettől függetleneül remélem hogy nem lesz sok ilyen jövöre...A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Z0C!
őstag
válasz
Motion_Blur #4179 üzenetére
nem rossz, a Lada sem.
már csak a Hondára vagyok kíváncsi...
ja és, hogy Narancs-Fekete kombó marad-e----- www.zociracing.hu -----
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #4179 üzenetére
elég disznó megjelenésre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #4179 üzenetére
mondjuk ps a kép..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
callmeakos
veterán
-
mephi666
nagyúr
elvileg ő lenne?
#4186: ugyehogyugye?
...már most rohadtul várom az első futamot
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Cobb
tag
Azért az autó márkák tengelytávjaira kíváncsi leszek!
szvsz a rövid tengelytáv bukta, de ne legyen igazam!
Az Új Honda mindenesetre szép!
performance, cool and quiet
-
Motion_Blur
félisten
Citroenben vajon hány tízezer km lehet már?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ventur@
senior tag
válasz
Motion_Blur #4189 üzenetére
Valószínűleg több, mint amit az egész WTCC mezőny ment egész évben
.
Szerintem ezek 2014-ben bucira fogják verni a mezőnyt...és ez nem egy tipikus pesszimista magyar hozzászólás részemről. Egyszerüen azt látni, hogy a Citroen nagyon készül, nagy tesztel, nagyon jó pilóta párosa van, a többiekről meg semmi hír. Lada volt még aki tesztelgetett tavalyelőtt, de azok se túl sokat. Ez látható is volt az idei teljesítményükön. Remélem jövőre a Thompson - Huff páros pirítani fog. Honda meg "alszik". Vagy ha nem alszanak, akkor valami nagyon nagy okosságot csinálhatnak a háttérben, mert semmi hír róluk.
Képekhez: Honda, na az nagyondisznyóóó, Lada kicsit sufnituningos a Chevy az meg...Chevy
.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
callmeakos
veterán
-
Z0C!
őstag
a Lada akkor szélesítést kapott mint maga a kerék...
a Honda üt, mint Roky..
a Chevy...nekem így képen nem tűnik "brutál" szélesítettnek...szolidabb mint a Ladás.
bár csak a kép miatt lehet.Kíváncsi vagyok, mi lesz véglegesítve...
----- www.zociracing.hu -----
-
quby
őstag
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Z0C!
őstag
2014 Hungaroring naptár
----- www.zociracing.hu -----
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: KIFÜ
Város: Budapest
Cég: Test Innovation Technology Zrt.
Város: Budapest