Új hozzászólás Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz
Integra #3199 üzenetére
Nem írtam olyat, hogy szándékosan rosszat gyárt nekik, vagy bárki direkt hibás alkatrészt adna... csak hogy olyan érzésem van, így megy az alkatrész elosztás, és ezért van neki sokkal több műszaki gondja. Szóval ne forgasd ki a szavaimat, és értelmezd normálisan amit írtam.
Realitás? Hát mondjuk kiindulhatok az F1-ből, ahol sokkal nagyobb pénzek mozognak, mégis az megy, hogy a két alkatrészből mindig a jobbikat az első számú versenyző kapja. Vagy szerinted ott sem történik ilyen? Ez nem szándékos rossz autó gyártás az egyik versenyzőnek, pusztán ésszerűség.
"a fék pl az ap racing felelőssége, nem a jas gyártja": Na ez az, ami meg totál mindegy. Ha én gyártok egy autót, amiben hibás egy alkatrész, a vevő rajtam veri el a port teljes joggal, akkor is, ha nem én gyártottam a konkrét alkatrészt (a vevőt marhára nem kell, hogy érdekelje, nekem ki a beszállítóm, és hogy ez valójában az ő hibája). Az az én felelősségem felé olyankor, hogy mit rendeltem, kitől, és milyen minőség ellenőrzés mellett vettem át. (Persze utána már mint megrendelő az alkatrész konkrét gyártóján elverhetem a port, de ez a vevő számára lényegtelen.)
#3200: Mivaaan? Hol mondtam én, hogy miért nem verik laposra a mezőnyt már most? Nézd már meg mit írtam, és ne mások hozzászólásaiból levont dolgokat képzelj bele a mondandómba. Idézz már légyszíves bármit tőlem, amiben az autó sebességét kritizáltam...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Integra #3200 üzenetére
Nem a tempóval hanem a DNF-ekkel van a baj. És úgy még a futamokat se lehet tesztre felhasználni, ha nem megy végig az autó.
Ezért kéne SKRingen egy legalább 2 napos teszt, remélem Zengőnek lesz rá kerete.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz
Integra #3200 üzenetére
Megmondom kérlek szépen.
A sírás tárgya az, hogy a probléma onnan jön hogy a Civic műszakilag egy HULLADÉK! Potenciál van benne, és ha minden klappol, megy is mint a meszes, de jelenleg túlnyomó többségben vannak a problémák, amik már dühítőek. Persze a Chevy is szívott biztos annó a Lacettivel, de a nyakam rá hogy nem ennyit. (Meg azt azért még hozzáteszem hogy az akkori erőviszonyokat nem kéne nagyon egymáshoz mérni. Az egy más éra volt)És szerintem ez nem pesszimizmus, hanem inkább ordas nagy értetlenség. Se a Norbiék nem hiszik el, se a Csuti Laciék se, mi se, hogy történhet meg ez. Persze ez egy technikai sport, a technika pedig elromolhat ezt tudjuk jól, de mindennek van egy határa. Kár álszenteskedni, be kell vallani hogy Norbi Civice össze lett csapva, nincs megfelelő módon felkészítve az aktív versenyzésre. Látszik is hogy nem is bírja az autó. Kinek a hibája ez? Zoliéké? Nem hinném.
Ettől függetlenül szerintem mindenki nevében beszélhetek, nem adjuk fel, tovább szurkolunk Norbinak, bármi is történjen.
All→M8
-
quby
őstag
válasz
callmeakos #3203 üzenetére
Egyszer fent, egyszer lent. Abban kell bizni hogy ebből a mély gödörből, már csak feljebb lehet. Persze idegesítő hibák, de én jobban örülök ennek a helyzetnek, mintha megbízhatóak lennének, de nem lenne meg a BMW-s tempó sem és 13-15. hely lenne a reális. Egyszer össze fog állni. Csak türelem (mondom ezt az ágyban takaró alatt egy laptoppal meg távitányitóval az ölemben
) !!!
Ami kicsit ijesztőbb, hogy a 4 verseny alatt kis túlzással 3x volt "veszélyben az élete" Norbinak (monza:fék, féktárcsa, benzin) amiből kettő műszaki okokra visszavezethető. Ráadásul a benzin (természetesen nem tudom a pontos okot) valszleg a hanyagság miatt. Elképesztő!!!
Honnan folyt az a benzin??? Nem épitek autót, de mi a f.....t keres a benzin ott???? Tank a padlólemezen, motor elől, hogy kerül az oda???
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
varsam
őstag
válasz
callmeakos #3203 üzenetére
Mar miert lenne hulladek? Nezd meg a masik ket autot. Az hogy nem tudtak tesztelni es nincs rendesen felkeszitve senki nem titkolja, mindenki tudja. Sajnos ez nem megy egyik naprol a masik, sok idonek el kell meg telnie mire osszeall az az auto, egyszer ossze fog, hidd el. Az sem titok, hogy nem Norbira fejlesztenek hanem a masik ket gyari pilotara, Norbi csak 3. a sorban es ez igy is lesz meg. Lesz ez meg sokkal jobb is es izgulunk majd azert is hogy Norbi "csak" a masodik helyen megy es nem az elson, szimplan csak ki kell varni mire kiforrja magat a technika es Zengojek is megismerik a-tol z-ig az autot es lesz mindenrol leirasuk stb. Turelem, az a lenyeg, sokkal tobb potencial van ebben az autoban es csapatban mint a bmw-ben volt.
-
quby
őstag
Amugy szerintem pl a szervó hiba lehet a fétárcsás akció eredménye is. Tényleg tudatlanok még az autóval kapcsolatban. Még egy kapcsolási rajzuk sincs
. Erre még nem volt idő. Most elmegy a cucc Szlovákiába, és ott sem lesz jobb. Esetleg itthon, mert a szlovákiaringről gyakorlatilag hétfőre itthon vannak, és lesz idő szerelni átnézni stb. Mert még erre sem volt idő.
Kedden kész az autó --> szerdán átmatricázzuk --> csütörtökön műszaki átvátel -->p,sz,varárnap verseny, --> hétfőn hajóra -->másfél hét múlva hajóról --> "Márákes" --> héfőn hajóra --> szlovákia előtt 1 nappal ujra talaka az autóval....
Szal szerintem Szlovákiában sem lesz jobb. Mert mitől is lenne. Szerintem a tankot, meg a szervót is ott fogják megjavitani. Eddig csak azt csinálták meg ami épp beszart, hogy épp tovább tudjon menni. Azt is inkább tákolták. Mert még a szakszerű szereléshez sincs elég infó.
Tényleg jó lenne egy teszt...
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
vlevi
nagyúr
Szerintem csak a keserűség beszél belőled. Akár mondhatták volna a féktárcsás eset után, hogy újra kell kábelezni az egészet, az meg 2-3 hét. Ehelyett segítettek amit lehet.
Ki tudja egyébként, hogy Tarquini a tesztek alatt mit csinált? Mert az egyáltalán nem tartozik a publikumra. Biztos szoptak ők is rengeteget minden csavarral, tömítéssel.
A Lada is csak tesztelt a háttérben, és most mertek előhozakodni egy autóval, amiről feltételezik, hogy megy. Mondjuk nem is megy rosszul, de kellett hozzá 1-2 év, mert látták, hogy az első hungaroringi bemutatkozás helyett vissza kell menni a tervezőasztalhoz.
Szóval én is úgy vélem, lesz még ebből autó.
Halgassuk meg erről a szakértőt : [link] -
Integra
titán
válasz
callmeakos #3203 üzenetére
ne haragudj, de közöd nincsen a technikai részéhez az egésznek. nem piszkálódni akarok, de látszik a fogalmazásodból, hogy messze nem érted, hogy a technika hogy áll össze. meg egyszerűen nem akarod látni a lényeget tárgyilagosan.
amikor a legutolsó utáni pillanatban lett kész az autó, nulla tesztelési lehetőséggel, addigra tarquini-nek már 5-6ezer km előnye volt. az ott már egész jól össze is állt, szerintem láttuk ma mind, de már monza-ban is.
norbi autóját összedobták. tesztelés nulla, most ennek a levét isszák meg. majd kitesztelik és befog állni a rend. ezt eddig is tudtok, 20x leírtam, hogy ennyi. mit kell ezen még hisztizni? akkor inkább autót sem kellett volna első futamra kapnia, vagy mi? a zoli is tudja, hogy ennyiről van szó, teljesen természetes és törvényszerű következménye. ahogy az is, hogy tarquini miért tud már az élen harcolni.törekedj arra, hogy az érzelmeid ne vezessenek meg ebben a kérdésben és maradj tárgyilagos, mert ide ez kell. és igen, a sírásnak kurvára semmi értelme és felelsleges, semmit sem oldasz meg vele. azon túl, hogy az ember agyát felbaszod a nyavajgással a nyavajgásotokkal..
a chevy meg igenis kőkemenyen szívott, sokkal többet a hondánál, ez teljesen tisztán látszik az eltöltött évekből és az eredményekből. ijesztő, hogy te ezt sem akarod észrevenni és megérteni, pedig teljesen tiszta tények, csak fújod azt a kitalációt, hogy de, hogy a chevy biztos nem szívott ennyit.. de ha ennyire igazolni akarod magadnak, hogy de biztos úgy van, akkor csináld. csak ettől a számok, a tények még mindig azok maradnak amik és nem lesz igazad....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
varsam
őstag
Ennyi, nagyon szepen elmondja. Nem ismerik az autot, tesztek nelkul egybol melyvizbe kerultek, az pedig ilyen amit mi is latunk, es ehhez meg hozzajon egy kis pech is egy berepulo fektarcsa kepeben, arrol meg aztan senki sem tehet. Oruljunk hogy van auto es Norbi nem csak a pl az 5. versenyen szallt be, hanem itt van az elejetol kezdve egy remek csapatban, nagy lehetosegekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #3202 üzenetére
nem keret, idő nincsen rá, értsd már meg. fizikai képtelenség időt találni rá jelenleg. nyílván mennének ha lehetne. nem tudnak. vagy hagyjanak ki egy versenyhétvégét? most komolyan..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ennyi, pont erről van szó, csak ennyit mondok én is.
ezért nincsen semmi értelme az állandó sírásnak. rohadt egyszerű a történet.
felfognak norbiék javulni ahogy tarquini is, aztán onnantól lesz nemulass, monteirot pillanatokon belül megeszi, aztán jöhet az öreg...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Male
nagyúr
Persze, segítettek, ezzel a résszel nincs gond. ( bár jobb lenne, ha lenne leírás, mert annak hiányában kellett a segítség a videó alapján, de ez tényleg a frissesség számlájára írható )
Gondolom kínlódtak, csak ami ott kijött, azt Norbi autójában már eleve jól kellett volna csinálni.... ha ilyesmikről van szó.
Igen, jó lesz ez, csak sok türelem kell hozzá, ezzel egyetértek. Egyedül azzal van bajom, hogyha megnézzük a műszaki hibák számát a három autóban, akkor elég rossz a kép, és pont ettől van az az érzésem, amiről írtam a hszt.
-
Micsoda vita volt/van itt...
Ideje volna megnézni a futamot úgy érzem (ha egyáltalán van értelme), mert eddig csak pár képet és részleteket láttam belőle.
Sent from my keyBoard
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #3213 üzenetére
most szétborították a jas-nál a teljes aztót megint. ami jó. és nagyon remélem, hogy a zoli emberei is ott állnak és tanulnak.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
albert8
addikt
Az alap kocsin ott az üzemanyag fedél, de abban nem vagyok biztos, hogy ezt használják is itt. Talán az, de szerintem ahhoz túl magasan eresztett.
[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Integra
titán
Hungaroring 2013 május 3-5
WTCC Hivatalos program:
Péntek, Május 3.
13:30 - 16:30 180' AutoGPTeszt
17:00 - 18:00 60' Speed EuroseriesSzabadedzésSzombat, Május 4.
09:00 - 9:30 30' FIA WTCC Szabadedzés 1
09:45 - 10:15 30' AutoGP Szabadedzés 1
10:30 - 11:30 60' Speed Euroseries Időmérés
11:45 - 12:15 30' FIA WTCC Szabadedzés 2
12:30 - 13:00 30' AutoGP Szabadedzés 2
14:30 - 14:50 20' FIA WTCC Időmérés (Q1)
14:55 - 15:05 10' FIA WTCC Időmérés (Q2)
15:15 - 15:45 30' AutoGPIdőmérés
16:20 - 17:50 90' Speed Euroseries Verseny 1 (max 90 perc)Vasárnap, Május 5.
08:45 - 09:00 15' FIA WTCC WARM UP
09:35 - 10:15 40' AutoGP VERSENY 1 (Álló rajt)
10:40 - 11:30 50' Speed Euroseries Verseny 2 (max 50 perc)
11:35 - 12:00 25' VIP verseny Átlagsebesség tartása
12:35 - 13:00 ~25' FIA WTCC Verseny 1 (12 kör - Gördülő rajt)
13:35 - 14:15 40' AutoGP VERSENY 2 (Álló rajt)
14:50 - 15:15 ~25' FIA WTCC Verseny 2 (12 kör - Álló rajt)Jegyárak:
Pénteken a nézőtérre ingyenes (Paddock 3000 Huf)
Szombat Vasárnap 3000 Huf (Mint tavaly)
Paddock
Szombat 3000 Huf
Vasárnap 3000 Huf...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Sandormaster
aktív tag
válasz
Integra #3221 üzenetére
Hűűű hát kicsit vérszegényebb lett az egész....
WTCC, AutoGP az király, ez a Speed Euroseries ez annyira nem fog meg hirtelen, így ahogy utánanéztem.
Tavaly viszont voltak még ilyenek, hogy:
Formula Abarth European Series
Italian F3 European Series
LADA Granta Cup
UNIQA Lotus Ladies Cup
Na de mind1, ez a VIP verseny Átlagsebesség tartása ez mi? -
Integra
titán
válasz
Sandormaster #3223 üzenetére
fogalmam sincsen
lehet, hogy én nem leszek kint, mert más programom lesz, erdélyben leszek. egyik szemem sír, a másik nevet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Norbi blog:
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
dudikpal
aktív tag
válasz
Sandormaster #3223 üzenetére
ez a VIP verseny Átlagsebesség tartása ez mi?
Valami olyasmi, hogy az nyer, akinek a köridejei a legközelebb vannak egymáshoz.
Magyarul minél "azonosabb" köröket kell futni, ha szabad így mondani
Anno még Palik is ment ilyenen, onnan emléxem. -
Male
nagyúr
Aki volt már a Szlovákia Ringen WTCC futamon, ahhoz pár kérdés:
- Jegyet meg kell venni előre, vagy nincs akkora érdeklődés, így ráérünk a helyszínen? (csak Vasárnap mennénk)
- Melyik részre érdemes menni?
- Az egyéb programok hol derülnek ki, hogy mik lesznek?
- Oda-vissza út normális, vagy Hungaroring rendszerű, ahol a hazaút egy kalandtúraEzt találtam a jegyárakról:
- Fedett lelátó ülőkékkel - 35 € (10.500 Ft)
- Mobil lelátó ülőkékkel (fan zóna) - 14 € (4.200 Ft)
- Természetes lelátó ülőkékkel - 12 € (3.600 Ft)
- Természetes lelátó - 5 € (1.500 Ft)Nyugodtan vegyük a legolcsóbban, nincs értelme többet fizetni? (azért ez nem egy két órás futam, így az, hogy székem legyen, nem nagyon érdekel, és a fedettség sem olyan fontos)
-
Ventur@
senior tag
Üdv!
Ezeket találtam neked (hátha segít valamit):
[SKRing - Calendar]
Ebből nekem nem sok derült ki, hogy milyen betétfutamok lesznek a WTCC alatt, de hátha neked összejön.
[SKRing - mi, hol, merre]
Ezen csak el lehet igazodni, hol vannak a nézőterek, meg miegyéb.
Valamint ez volna még: [Jegyrendelés]
Ez gondolom online lehetőség, de mivel a szlovák nyelvismeretem hagy némi kívánnivaló maga után (magyarul: egy szót sem értek belőle), így a leírtak megfejtése is a te feladatod
.
Béke
!
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Z0C!
őstag
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
madmike
őstag
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Xirtam
veterán
WTCC-re kik jönnek idén? Mehetnénk együtt, vagy PH-sok ülhetnénk egy helyre!
-
Xirtam
veterán
Jó ötlet lenne összeírni!
-
ruti
Közösségépítő
jó lenne azt is melléírni, ki honnan érkezik, mert pl. úgy néz ki, én azon a hétvégén pont kocsi nélkül leszek, haverok meg egyre bizonytalanabbak, ahogy közeleg az időpont (eső lesz, meleg lesz, dugó lesz, nem akarnak egész napra, stb...)
tehát én megyek (vác/sződliget)
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
varsam
őstag
Ingyenes buszjáratok lesznek idén, nem tudja valaki? Tavaly a hősök terétől indultak.
Nálam attól függ, hogy hogy tudok kijutni 11.kerből, kocsim sajnos nincs.[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz
joshua7 #3242 üzenetére
Már miért ne lehetne kocsival menni?Mi Visegrádról mentünk négyen egy kocsival 8:40:45-re bent voltunk már és ültünk a lelátón.Helyben vettünk jegyet vagy 600-700 méterre tereltek el a főbejárattól kocsival , szóval ment az idő de sehol sem volt semmi gond vagy probléma.
Akkor menjünk busszal : 6:10 Visegrád 7:25-30 Budapest Újpest városkapú soroljam tovább hányra érnénk ki és mennyivel bonyolultabb/időigényesebb lenne a tömegközlekedés?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz
joshua7 #3245 üzenetére
Nem vagyok ideges nehogy azt hidd
"
Szerintem kocsival ne menjen senki, ha van más lehetőség. Nekem van, de nem megyünk azzal. Elég nagy szívás.Ez a buszjárat tökéletes volt tavaly is."A kiemelt részre írtam amit, nekünk is lenne más lehetőség csak mint írtam lassabb/rosszabb/stb/stb
madmike : De ahonnan indulnak -akkor nevezzük szurkolói busznak ami baromira tömegközlekedés de mindegy- a buszok , oda el kell jutni akkor idáig menjek kocsival onnan busszal vagy akkor gyalogolj oda érted a problémát nem ?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
ruti
Közösségépítő
válasz
IreN!CuS #3244 üzenetére
így van, aki egész napra megy, az nem fog bedugulni, korán reggel még jó helye lesz a kapuk közelében, este meg nyugodtan ki tud jönni, miután a tömeg elvonul
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
Z0C!
őstag
Én + 14fő Miskolcról saját busszal megyünk
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Tavaly mi is kocsival mentünk. Mivel szintén reggel értünk oda (fél nyolc körül), abszolút nem volt még tömeg.
Sent from my keyBoard
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen routert?
- Le Mans Ultimate
- Formula-1
- Új lapkakészlettel frissül a Nothing Phone (2a)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Battlefield 2042
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen