-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #4038 üzenetére
A RAM mindig kell az infókat tárolni kell valahol. A shaderes megoldásnak az a haszna, hogy a motor képességeihez lehet szabni. Ergó működik az élsimítás, míg az MSAA nem biztos.
rocket: Ennek a Unified Shader-nek a G80 kapcsán utánanéztem. Valójában nem azt mondta az NV, hogy az USM nem szükséges hanem, hogy az egyes shadereket nem szükséges hasonló szinten kezelni ... gondolom ebből lett egy félrefordítás a sajtóban. Ezért lett ilyen eltérő a shader teljesítménn a G80-GT200-ban. Ugye pixel shaderben erős, vertex shaderben kevésbé erős, míg geometry shaderben gyenge.
Az R600 minden shadert ugyanolyan szinten kezelt, ahogy a Fermi is ebbe az irányba lépett.Az elmúlt pár hónapban azért nem kevés DX11-es játékot kaptunk az AMD jóvoltából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...