Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zoltanz #4038 üzenetére

    A RAM mindig kell az infókat tárolni kell valahol. A shaderes megoldásnak az a haszna, hogy a motor képességeihez lehet szabni. Ergó működik az élsimítás, míg az MSAA nem biztos.

    rocket: Ennek a Unified Shader-nek a G80 kapcsán utánanéztem. Valójában nem azt mondta az NV, hogy az USM nem szükséges hanem, hogy az egyes shadereket nem szükséges hasonló szinten kezelni ... gondolom ebből lett egy félrefordítás a sajtóban. Ezért lett ilyen eltérő a shader teljesítménn a G80-GT200-ban. Ugye pixel shaderben erős, vertex shaderben kevésbé erős, míg geometry shaderben gyenge.
    Az R600 minden shadert ugyanolyan szinten kezelt, ahogy a Fermi is ebbe az irányba lépett.

    Az elmúlt pár hónapban azért nem kevés DX11-es játékot kaptunk az AMD jóvoltából. :))

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák