Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DemonDani #4044 üzenetére

    Nem teljesen ezt ismerte fel az ATI. A sweet spot stratégia lényege nem ebben rejlik, hanem a méretre levetített teljesítmény generációnkénti megduplázásában. Ebbe beletartozik az is, hogy az R600 után nem vállalják fel a haszontalan innovációkat. A kártya teljesítményét főleg az életciklusára tervezik, és kismértékben koncentrálnak a jövőre. Az R600-ban lakozó GS erőnek nem igazán vették hasznát, ettől függetlenül sok tranyót felemésztett a megfelelő kialakítás ezekhez a folyamatokhoz. A sweet spot alatt a programozók előrejelzései szerint fejlesztik a hardvert, nem tekintik lényegesnek azt az innovációt, amit előreláthatólag nem használnak majd ki.
    A kis chipek csak az elgondolás mellékterméke, a sweet spot ugyanis a fejlesztési költségek visszaszorításáról is szól. A mai diszkrét GPU piacot 5 kategóriára lehet osztani, ezekhez lefedéséhez 5 chip kellene. Az AMD kihagyja a csúcskategóriás chipet és stratégiailag két felsőkategóriásat helyez a helyébe. Aztán nyilván a tényleges termékek úgy alakulnak ahogy a piac megköveteli.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • stevve

    nagyúr

    válasz DemonDani #4044 üzenetére

    miért is volt értelmetlen? Amit te írsz sehogy nem kapcsolódik az enyémhez, mert én a unified shaderről írtam, nem teljes architektúráról. :U

    egyébként ha a legutóbbi két hszemet is olvastad volna, kiderül a történet vége: nem írtam sehol, hogy az R600-ban volt először. azt se írtam, hogy nv nem fejleszt semmit, hanem azt írtam, hogy a kamu bemutatók és a kapálózás, helyett arra koncentráljanak és legyen végre valami.

    szerintem a hsz nem volt ATI-fan, se nV utálkozó, de ha valaki már zölden lát, annak magyarázhatok, nem megy át a szűrőn. ;] :DDD

    Nem is tudom, miért magyarázkodok neked.

    Raymond:
    Nem csak egy színt látok. :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák