Új hozzászólás Aktív témák

• BenHans

addikt

válasz venember83 #144793 üzenetére

Édes Istenem, ilyenkor annyira örülök, hogy láthattam pl egy De Rossit játszani.
    Egy ajándék az élettől. Nem a bulika a bajom, hanem a jelen körülményekkel, hogy szarnak a népre, mindenre és ezen felül Dybala még focizni sem akar.
    Nem nyert bajnokságot, csak egy VB-t, de ezekhez képest leírhatatlan emberi minőség.
    Vagy említhetném 2016-ot, amikor meccseket szakítottak félbe és halasztottak el mert leszakadt az ég, a Roma a Samp ellen játszott, Totti padozott a kopasznál, a meccset fél órára megállították és ő kint maradt melegíteni, mert mint elmondta nincs vesztegetni való idő, jól akar beszállni ha eláll az eső és mégis folytatódhat a meccs, hát megtörtént, beállt gólpasszt adott és belőtt egy büntetőt amit Dzeko harcolt ki egy Totti labdából, ezzel lett a félidei 1-2-ből 3-2.
    Nálam ez többet ér 10 bajnoki címnél. Ez maga a futball.

Daniele De Rossi: "When we started out, it was all different, that was 20 years ago. Now a 20-year-old will get into the first team and have more Instagram followers than Messi.
    When I was young, the older players would say, 'It wasn't like in my day' – that's life and it always will be."
    "Mind you, some of them irritate me too. When I see them do live Instagram videos from inside the locker room before a game, I'd like to take a baseball bat to their teeth.
    But they're 18 years old and in 20 years' time they will find themselves complaining about the youth of today.'"

"I needed to play for Roma. I get physical and emotional pleasure playing with this jersey on my back. The years when I was about to leave, I'd step on to the field with tears in my eyes.
    Looking around and thinking it might be my last match at the Olimpico... Those moments made me realise I couldn't live without Roma.
    It would have hurt me more than missing out on a Real Madrid-Barcelona experience, or playing in England's most beautiful stadiums. At least that's how I view it. At the age of 33, I have reached the calm realisation that I'm well aware I haven't won or travelled that much."

[ Szerkesztve ]

🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!

Új hozzászólás Aktív témák