Hirdetés
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz venom8888 #13796 üzenetére
És a turbó benzines még jobb mert szélesebb a tartomány ahol "megyeget". Főleg egy jó automatával (scross aisinje szerintem jó közepes). Pont amikor a legtöbb figyelem kell nem kell pluszban gondolkozni és gépészkedni (jó sofőr mindent megold persze manuális szívó motoros gépben is, de strapásabb...).
-
őstag
válasz venom8888 #13794 üzenetére
Jól megértem ezt a részt. Nekem kb ezt a biztonság érzést adta meg az 1.4t scross. Nem versenyautó de ha odalépsz neki csomó mindent megold amit a korábbi szívómotoros autóim nem (és igen vissza lehet váltani, de más a tartomány ahol akkor gyorsul, akkor meg a váltások foghatnak vissza ha nem te vagy Fittipaldi...). Éppen ezért nem mertem kisebb hibridet venni (1.5, 1.8, 2.0), így is van aggodalom bennem hogy a 2.5 hibrid rav4 lomhább lesz mint az scross volt (papíron kb egál ebben).
-
venom8888
őstag
válasz Gombinyó #13793 üzenetére
Nekem 1.2 suzukim van,és borzalmasan nem húz. Nem akarom ugyan ezt átélni még 10 évig egy másik autoval, nem kell nekem 200 lovas auto,nem gyorsulni akarok. De azert legyen dinamikus,ha odalépek huzzon kicsit ne csak pörögjön a motor. Ennyi amire vágyok.
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
Ahogy nezem a teszteket, 0-100 on kb ugyan azt gyorsulja mint az en 1.2 es suzukim. Sőt 400m en le is hagyja a suzuki. 😒 Halál gyenge a toyota auris hybrid, valoban varosi kozlekefesre keszult,dugózni. Fel áldozták a sebességet de piszkosul . A tobbi autohoz képest -2 literrel kevesebb 100km es fogyasztásért.
[ Szerkesztve ]
-
VaZso
senior tag
"A Rob210 által említett elektromos fék hibáját máshol is olvastam, de (T27-es) Avensis-es ismerősnél még nem volt rá példa."
Nekem is T27 van és olvastam erről a problémáról.
Beázás okozza és a későbbi gyártású autóknál már megoldották (ill. csere esetén javított került már bele). -
hhgygy
senior tag
válasz venom8888 #13787 üzenetére
Nem ismerem az 1.2 Swiftet. Én 1.4-es 84 LE-s Mazda 3 ból ültem át a 136 lovas HSD-be, nekem ég és föld a gyorsulása. Annál már csak a fogyasztása jobb az összehasonlításban, főleg, ha még köbcentire is vetítjük.
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
venom8888
őstag
Hat sajnos eleg baj az, mert Pl egy auto nem er 5M tol tobbet ha hasznalt, legyen az barmilyen is. Itt tartunk,hogy nem csak az autok ara megy fel a csillagokba, hanem az uzemanyage is. Egy atlag csalad nem teheti meg pl ezt sem hogy Kp ba 5M ot kiadjon egy autora. Az autok ara vetekszenek az othonaink araival, ami undorito reszemrol. (15-20M)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
KTTech
veterán
válasz venom8888 #13777 üzenetére
Az Astra topicban többet fognak róla tudni, mint a Toyotában... sztem.
Ha tutit akarsz, vegyél egy Toyota hibridet (átvizsgálás után): nincs kuplung (azaz van, de folyamatosan zárt állapotban), nincs kettős tömegű, nincs váltó gond, nincs vezérműszíj probléma, nincs ékszíj gond, a fékek lassabban kopnak stb.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
hhgygy
senior tag
válasz KTTech #13775 üzenetére
Egyébként meg alap, hogy független állapotfelmérővel veszünk autót (mármint mi, akik nem vagyunk autószerelők és nincs tutti autószerelő haverunk sem). Én is így vettem az Auris TS HSD-met lassan egy éve, és jól jártam/járok vele. 4.7 millát fizettem + 25 eFt volt az állapotfelmérés, szerintem kötelező egy laikus autóvásárlónak.
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
addikt
válasz venom8888 #13773 üzenetére
Ne is egyen sokat, menjen is ha kell, olcso is legyen, fiatal is, ez igy nagyon nehez lesz. Raadasul az 5,5m a mostani piacon pont egy olyan szam amibol nehez jot valasztani. En inkabb koltenek 3-4-et valami regebbi kocsira ami pont arra jo, hogy A-bol B-be eljussak, vagy vennek 7 kornyeken egy barmilyen uj autot sok garival es azzal tuti nem lesz bajod jo ideig. 5,5-et kolteni egy hasznaltra ami tutira problemas lesz inkabb elobb mint utobb, nem kimondottan jo otlet.
-
KTTech
veterán
válasz venom8888 #13772 üzenetére
Mert a modern dieseleket nem drága megvenni, de drága fenntartani... az említett CRDI-t is (meg minden közös nagynyomású nyomócsövest). Ha "olcsón" fenntartható dieselt akarsz, akkor vissza kell menni olyan 2005-2006 környékéig, a PDTDI-k még nem voltak vészesek (de a Toyotának nem volt olyanja, ha jól emlékszem). Kivétel a kettős tömegű, meg a turbó, mert azokban is elromlottak ezek (mint a maiakban). Már persze ha találsz olyat, amit nem hajtottak szét.
Szerintem az árkategóriáddal le vagy maradva egy évvel, azóta legalább 20%-ot nőttek az árak a használt piacon. Van, ahol többel is...Ha megtetszik egy autó, bérelj fel egy hivatalos állapotfelmérőt, az majd megmondja, meg szabad-e venni az adott járgányt, tájékoztatni fog az esetleges költségekről is, amik várnak.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
hhgygy
senior tag
Szerinted mi tudjuk, hogy szerinted melyik autó néz ki jól???????
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
venom8888
őstag
Jol kinezo autot keresek, ami nem 10litert eszik, megbizhato, es azert megy ha oda lepek. Tudtok ilyen autokat sorolni meg? Max 5.5M ig Es 2015 tol
-
félisten
válasz venom8888 #13769 üzenetére
Soha nem néztem igazán, szép autó, de a Hyundai/Kia leosztásban a Hyundai a komfortos, Kia a sportosabb márka, és a tapasztalatom alapján a Hyundai autók kényelmesebbek, a Kiák rázósabbak például. Én pedig komfort párti vagyok...
A Hyundai i30 / i40 szériát néztem, a fejtér szűkössége maradt meg bennem, motorikusan a GDI motoroknál mintha lennének kisebb gondok (ezt a Hyundai/Kia topicban olvastam itt), végül Hyundai i30 és a Toyota Corolla E210 versenyzett, és a megbízhatóság miatti bizalom miatt lett Toyota nálam. De például a fedélzeti elektronika terén a Hyundai bizalomgerjesztőbb volt.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz venom8888 #13766 üzenetére
Személyes vélemény, de 1WW és 2WW motoros Toyotát én nem vennék.
Ha rákerestem az adott évjáratra és típusra, akkor azt látom, hogy a dízel / benzin motoros arány kb. 10/1. Szóval nem egyszerű viszont a kinézett Avensis-ből benzinest venni.Az autóvásárlás ilyen business egyébként, én 2,5 éve 2.5-3 millióról indultam aztán mentem feljebb addig, hogy akkor már közel volt az új autó ár. Lehet nekem nem volt csak szerencsém, vagy extrém béna lennék, nem tudom, de én 10 autót néztem meg, a 10-ből egyet sem mertem elhozni, mert itt vagy ott, de sántított az eladósorba került autó (hibátlan állapotúnak hírdetett törött autó, látványosan tekert óra, a szervízkönyv szerint több, mint 30 000 km óta nem cseréltek benne olajat, vagy az eladó rendíthetettlenségge abban, hogy elvigyük együtt az autót egy márkaszervízbe átnézetni, hogy csak pár példát hozzak).
A Rob210 által említett elektromos fék hibáját máshol is olvastam, de (T27-es) Avensis-es ismerősnél még nem volt rá példa.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
venom8888
őstag
Magyarul akkor nem ajanlott ezzel a motorral?
-
félisten
válasz venom8888 #13760 üzenetére
Nézd, ez a 2WW motor egy kissé átszabott BMW N47D20. Azért állt le a Toyota a kis Diesel motorok fejlesztésével, mert az európai piacon kívül sehol se volt igény rá. A 2WW kapcsán relatív kevés a tapasztalat, mert csak kevés típusba szerelték, jellemző, hogy az Aurisból / Corollából csak sima benzines és hibrid készült ebben az időszakban már. Ez már csak utángyártott és bontott alkatrészek és szerelő tapasztalat miatt sem üdvös.
A 2WW esetén a vezérműlánc nyúlás, az EGR hibák és a befecskendezés is lehet gond. A fő probléma, hogy itt is erős kérdés milyen gazdija volt az autónak. Mivel R-es rendszám van rajta, tippre külföldről hozták be cirka 3 éve. Számomra a hirdetésben zavaró, hogy nincs fotó a műszerfalról. Ez nálam pl. kizáró ok volt autóválogatásnàl.
Ha engem kérdezel, inkább vennék 1.6-os 1ZR vagy 1.8-as 2ZR benzines motorral Avensis-t.
Persze lehet, hogy ez valóban egy megkímélt és gondozott autó...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
venom8888
őstag
Koszi a valaszt sracok. Igazabol a tipus betegsegeire vagyok kivancsi, mert vannak olyan autok mint Pl a K astra benzines1.4 ,hogy csak a 2018 felettit szabad venni,mert visszahivas volt tobb 1000 autora az elotti gyartasokbol,most megnem mondom mire hivtak vissza, fel ugrott a fogyasztas 25 literre meg ilyenek. Meg az is hogy ugye ezt a Toyota motort a BMW csinalja a Toyotanak amit nem ertek. Nezegettem az Insigniat is, es az Optimat is, de az Insigniarol semmit nem talaltam forumokon sem, az optima sokat eszik, es gyenge is az 1.7 es motorral azt olvastam tobb helyen is,tehat ezert jott be opcionak ez a Toyota,mert szep es megy is, jah es 5-6 liter eszik allitolag.
Tehat errol a tipusu jarganyrol beszelek, nagyon szep. [link]
[ Szerkesztve ]
-
venom8888
őstag
Ért itt valami a Toyota motorokhoz vagy csak laikusok társalgása folyik?
-
Ck.
addikt
Fura, a kis 1. generációs FL Nissan Leaf-ünkben a teljes kormány fűt és mind az ülés, mind a kormány jóval melegebb is, mint a Lexusoknál.
Az edukációs célt még érteném is a 3 és 9 óránál, de néha el is kell tekerni a kormányt és fogást váltani, olyankor jól jönne, ha a többi rész is fűtött lenne. Azt sem értem, hogy ha valóban 3 és 9 óra szerintük is az ideális, akkor miért teszik a "markoló bütyköt" 10 óra 10 perchez?[ Szerkesztve ]
-
aszamóca
aktív tag
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Toyota Avensis 2.0 D-4D errol a jarganyrol tudtok valamit mondani? Jokat olvastam rola. Valami tipus hiba, megbizhatosag stb. Tudtok rola mondani par dolgot?
-
Ck.
addikt
A Toyotáknál is olyan a kormányfűtés, hogy nem a teljes felület fűtött, hanem csak 3 és 9 óránál van fűtőszál, a 6 és 12 órás rész teljesen jéghideg?
-
Ck.
addikt
Ez egy alacsony nő és így is majdnem beleér a feje a tetőbe: [link]
-
Paxker315
addikt
Óh, az volt említve a topikban, hogy a e210 corolláknál a magasabb felszereltségi szinteknél van többrétegű "akusztikus" üvegezés, de, ugyanez vonatkozik az előző aurisokra is? Trendplusz meg Exe felszereltségnél jár a "vastag üveg", a fapad-beugrókba nem?
-
Ck.
addikt
Nos, igazándiból egy kicsit komplikáltabb a helyzet azért, nem annyira fehér vagy fekete a történet. Konkrétan már több, mint 2 éve vadászok Premier felszereltségű NX/RX-et, elég ritkák, főleg az adott budgeten belül. Gyakorlatilag ez a felszereltség volt az elsődleges szempont, majd ha az pipa, akkor jöhet a szín. Hiába én vagyok a főnök, ha az Asszony az, lényeg a lényeg, hogy sötét szín vagy fekete abszolút nem jöhet szóba és sötét belső sem. Utóbbit abszolút adom, a két vajbőr autót két fekete/sötétszürke belsejű autó követett és tény, hogy kevésbé igényel törődést és kevésbé látszanak meg rajta dolgok, de ettől függetlenül alig vártuk, hogy ismét egy világ belsejű autó legyen, hihetetlen, hogy mennyire fel tudja dobni az ember hangulatát és mennyivel otthonosabb környezetet is teremt, még egyazon típuson belül is mintha teljesen más autóban ülne az ember. Ezekkel a kritériumokkal és persze egy bizonyos lélektani áron belül kezdtem el keresgélni, de mivel nem volt ideális jelölt és mert nem bírtam egy helyben megülni a seggemen, így jött időközben az IS, ami szerelem volt első látásra, ugyanakkor már akkor is sejtettük tudat alatt, hogy nem lesz az igazi méretben, már régóta érlelődött a SUV téma. A covid és egyéb tényezőknek köszönhetően a vásárlást követő 8 hónapon belül közel majd' 1 M-val többet kínáltak érte ugyanabban a márkakereskedésben, ahonnan vettük. Innentől megindult a vezérhangya, de még mindig nem volt árban számukra is elérhető alternatíva, ettől függetlenül hetente többször újra átböngésztem az összes hirdetést. Egyszer csak feltettek egy számunkra mind külső, mind belső színösszeállításban szerelem-autót, egyedül a panoráma tető hiányzott. Megnéztük, kipróbáltuk, tetszett nagyon. Meglestünk még 2 másik NX-et szintén Premier felszereltséggel ugyanabban a márkakereskedésben, ami ugyan áron már kívül volt, de úgy voltunk vele, hogy egye fene, menjünk biztosra és nézzük meg az összes lehetséges opciót. A másik kettő bár panoráma tetős volt ugyan, de fekete bőrrel és fekete műszerfallal belül mindkettő, kívül pedig az egyik úgy szintén fekete, a másik fehér. Eléggé lehangoló, unalmas, legfőképp a fekete belső miatt. Nem jött be igazán, aztán beültünk hátra és a panoráma tető annyit helyett elvett, hogy szegény Stephen Hawking-féle (Isten nyugasztalja) pózban tudtunk elférni, ami valóban nem lenne feltétlen dealbreaker alkalmi használat esetén...De mi évente 1-2 alkalommal hazajárunk Magyarországra, néha egy-egy kirándulásra is, van egy nagyon sok törődést igénylő mopszunk és a baba is előbb-utóbb könnyen elképzelhető, hogy úton lesz. Szóval az ilyen hosszabb utak alkalmával (2-3 ezer km) egyikőnk mindig hátul ül a kutyussal és 20-24+ órán keresztül eléggé fárasztó lehet kényelmetlenül ülni. Eleve a hátra dönthető hátsó üléstámla és a több hely és kényelem miatt akartunk SUV-ot, ebből a kényelem része így erősen megcsorbulna. Mellette 1,5-2M-val drágábbak is voltak annak ellenére, hogy az egyik majd 2 évvel idősebb volt, de fele annyi mérföld, a másik ugyanaz az évjárat, de harmad annyi mérföld. Így lett végül az eredetileg is kiszemelt példány, 60 ezer mérfölddel. Igazándiból a km már annyira nem hat meg, mert itt 10 év/100 ezer mérföld garancia van magára az autóra, a hybrid-rendszerre és a nagyfeszültségű akkumulátorra pedig 15 év, tehát ilyen szempontból a futás is kissé irreleváns, ameddig a garanciális kereteken belül van.
A másik önigazolás az NX 300h vs. RX 450h:
Elvittünk tesztkörre ugyanonnan egy RX-et is, jó autó nagyon, baromira tetszik, de egy picit szükségtelennek érzem és a számok alapján is az NX erősen kannibalizálja házon belül a nagytesót. A futóműve kényelmesebb, ez tény, ezen nincs mit vitatkozni vagy magyarázni, egyszerűen finomabbra van hangolva az RX-ben, sokkal szebben hajókázik. Ellenben a csomagtartója szemmel láthatóan is kisebb, mint az NX-é, ami számomra elég fura egy ekkora bódéhoz képest. Menetteljesítményben a 3,5 literes V6-os motorral + a villanymotorokkal eléggé szépen szedi a lábát (talán kell is ekkora motor a bódé méretéhez és súlyához), ugyanakkor nem érezni azt a brutális drámai különbséget a két autó gyorsulása között, mindkettő nagyon szépen meg tud indulni álló helyzetből vagy alacsony sebességről, de azért nyilván valamennyivel azért jobban megy az RX. Mind kívül, mind belül természetesen nagyobb autóról van szó, ugyanakkor a középkonzol sok helyet foglal el, így olyan hatalmas különbség terpeszkedés és fetrengés szempontjából nincs, de azért összeségében kényelmesebb autó természetesen Egyszer talán lesz az is néhány éven belül, de jelenleg abszolút felesleges kiadásnak érzem, figyelembe véve a hasonló évjárat és futás melletti cirka 3-4 M forintos felárat. -
galervin93
őstag
válasz galervin93 #13735 üzenetére
Nem, csak megelőzés a saját megnyugtatásomra.
Legközelebb (kb. ősszel) az olaj mellett kap egy váltóolajat is, pár évig nyugodt leszek.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
No.01
őstag
Erdekes a felvetes, foleg, h utolag keresel onigazolast
A dilemmat ertem... mi is sokat agyaltunk rajta.
Ha a ti szemszogetekbol nezzuk akkor 3 dolgot tudnek mondani:
- Ott a szurke, esos nagy szigeten szerintem igenis fel tudna dobni az utasteret a tobb feny
- Azt irod csak felnott ult volna hatul. OK, de mindig vagy csak alkalmadtan? (nekem ez kisse az a kategoria - ne vedd magadra nem szemelyeskedni akarok - amikor az ismerosok es a csaladban is arra vetek autot, h mi lesz ha majd hutoszekrenyt meg ki tudja meg mit kell majd szallitaniuk?? Nekunk a Priusokba osszesen 3 alkalom volt amikor valoban szukseg volt arra, h az uleseket ledontsuk. Mind3 koltozessel kapcsolatos)
- Az ar es az ido. Onmagaban a +2M nyilvan sok (igaz az sem mindegy, h mennyivel kevesebb volt az adott km) de ha az ember kituzi, h marpedig neki olyan kell es nem ujat vesz a szalonbol akkor ott 2 opcio van: a) kifizeted az arat vagy b) varsz amig jon egy olyan peldany amiaz osszes kriteriumot lefedi. Szerintem ezt mashogy nemigen lehet.Ahogy irtam is szemelyes velemeny, no offense
-
őstag
válasz galervin93 #13735 üzenetére
Jó korai vízpumpa csere. Már megadta magát?
-
galervin93
őstag
Ha esetleg valakit érdekel, P3 2011, Toyota Kovács, Monor.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Ck.
addikt
Önigazolást keresek, hogy nem baj, hogy nem a panorámatetős változatot vettem. Csak felnőtt ült volna hátul és beleért a feje. Úgy elég kellemetlen lehet 2000 km-t elutazni, tarka barka égbolt ide-vagy oda. Ráadásul egy elég alkalmi vétel volt, ezzel a felszereltséggel alig van eladó autó. A következő eladó példány már 2 M-val több volt, kevesebb km ugyan, de azonos évjárat + a panoráma tető. Ennyit nekem nem ér, főleg hogy hiába szép, ha kitörik az ember nyaka a nap végére.
[ Szerkesztve ]
-
Bullitz
aktív tag
Van a Móri úton Székesfehérváron egy kereskedés, HA jól emlékszem valahol valamelyik fórumon régen olvastam, hogy azok a kocsik nem kóserek, na most itt van több Auris is amit megnéznék adatok / képek alapján. Ti esetleg hallottatok róluk?
Vagy bárki tud a közeljövőben eladó TS hybrid 3-5 éves aurist?
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
-
őstag
Hát annak örülök hogy kitart az árgarancia, azért ma kezdtem ideges lenni... De akkor ebben az áremelésben van plus szolgáltatás is (ha ez már az a rendszer amit pl. messziről be lehet indítani hogy fűtsön akkor meg is éri). Még nem látom kint a toyota oldalon az új rav4 árlistát, kint van már valahol máshol?
-
addikt
Corolla-nal pedig ugye jon a facelift. Ha igazak a hirek, az 1.8-as motor megszunik es 1.5 lesz helyette ami a Yarisban van. Cserebe dragabb lesz ismet.
-
Senhi
aktív tag
Akit esetleg érdekel: ismét volt áremelés rav4 vonalon, most a comfort style plus 13,36 és már csak jövő tavaszra lehet rendelni, de még él az árgarancia.
Annyi pozitívum van, hogy ez már egy mini faceliftelt verzió TSS 2.5-tel, teljes képernyős műszerfallal és az új 10,5 colos infotainmenttel (meg új lámpa és pár hülye apróság). -
flegga92
senior tag
válasz Bullitz #13722 üzenetére
Esélytelen, hogy elég legyen. Mi pont az első baba születése előtt vettük a TS-t. Főleg az első fél évben volt rengeteg cucc kellett. Babakocsi a leggázabb a mellé a HB-be nem teszel semmit. Ts-be azért befért pár cucc, bevásárlás stb.
Tudom, hogy a babára sok lóvé kell, de 5-6M környékén inkább dobd rá azt az 500k-t, meg fogod bánni. Egyébként 1 éve mikor vettem HB-t alig lehetett kapni, azok is fapadosak voltak és sokkal drágábban lehetett kapni. Felszabadult valami flotta?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Bullitz #13722 üzenetére
Szerintem a HB felejtős, főleg ha gyerkőc is van. Kell azért pakolni (babakocsi stb).
Nekem TS van, pakolhatóság szempontjából (is) imádom.
Nagyon jó hogy mindent ellehet rejteni az alsó rekeszekbe, így egy teljesen üres csomagtartó fogad ha pakolni kell.
Hátsó helykínálat terén szerintem mindkét változat hasonló.
Én mikor vettem drágább volt a HB mint a kombi -
Bullitz
aktív tag
Szerintetek 1 újszülött babával mennyire élhető a 2-es hatchback Auris HSD?
Ami van kombi az 6m körül van, viszont 5,5 körül sokkal több hatchback van de félek, hogy nagyon kevés lenne a csomagtartó mérete.Illetve tudom Totoya fórum, de Ioniq hybridről mit gondoltok? Annak a csomija az Auris kombi és hatchback közt lenne félúton, viszont úgy hallottam elég jó lett már ez az autó. (tény, hogy az idő és a megbízhatóság miatt a Totoya felé húz a nejem és az én szívem is.)
Egyéb alternatíva kisfogyasztásra családnak? max 5 év, >140e km, 5-6m körül.
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
Ck.
addikt
Nekem mind az IS 300h-nál, mind most az NX 300h-nál gyárilag eléggé alacsonyra van véve a vetítési szög a LED-es lámpáknál, gondolom nem véletlenül. Szoktam látni koromsötét autópályán elsuhanni mellettem LED-es BMW-ket, Audikat, Skodától, Mercit, stb. és a nagy többségnél megfigyelhető, hogy néha már-már szinte veszélyesen alacsonyra van gyárilag beállítva a LED-es tompított fényszóró.
-
félisten
válasz Tom1939 #13715 üzenetére
Nyilván téged meg nem zavar, hogy a Te lámpád másokat vakít el, a lényeg, hogy Te jól láss...
Minden nézőpont kérdése. Nem baj, ha másokét is megismered. Ezért hangoztatom a LED lámpamánia meg az utólagos átalakítás hátulütőit, ahol csak tudom...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Ahol én vettem ott direkt volt minden a szerződésben árfolyamról és egyebekről, ugyanakkor a toyota ugye ár garanciával reklámoz. Erre fel is hívtam a figyelmet, erre beleírták a toyota féle ár garanciát is. Úgyhogy kb ellentmondásos lett a szerződés túl sokat nem érek el szerintem ha emelni akarják az árat nekem (bár úgy hallottam nem szokták, de ez ugye megint egy bizonytalan kategória). Mondjuk az én autómnál október óta most március elején volt "csak" emelés (2%). De egyébként szerintem morogva kifizetném, de ennyiért tényleg nem hiszem hogy szórakoznak velem (gondolom kicsit kivárnak mennyire lesz az új norma a 385+ euro és 350+ dollár, avagy rendeződik-e háború gyorsan).
-
addikt
Hatchback-et rendeltem. Végig azt hittem hogy ezek mind Törökországban készülnek. És németországba érkezik.
Az elöleget az érkezés előtt röviddel kell majd csak befizetnem. Konkrét árajánlatom van, illetve ütemterv a finanszirozásra. Apámmal beszéltem nemrég. Ö is azt mondta hogy tolódnak a szállítási idők és az ár sem fix Magyarországon mire megérkezik az autó:)
-
-
addikt
Csak ugye az eletben ez meg ugy nez ki, hogy Toyota azt mondja itt van a kocsid, dragabban ugyan, de viheted. Persze jogod lesz elallni a vasarlastol, csak akkor kocsid nem lesz meg evekig se, mert kb. egyik gyarto sem vesz fel mar rendelest idenre. Szoval jol nem jarsz sehogy, ezt tudjak ok is.
-
félisten
Eddig még nem hallottam olyat, hogy "simán" módosította volna a vételárat újautó értékesítésnél a Toyota.
A szerződésben van olyan pont amúgy, amelyre hivatkozva vis maior helyzetben (katasztrófa, előre nem látható szabályozási változások, stb.) az eladó egyoldalúan módosíthatja az árat és a szállítási időt. Ez esetben a vevő külön indok nélkül elállhat a vásárlástól, az eladó pedig köteles (kamatmentesen) visszafizeti az addig befizetett előleget.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gorgo
őstag
Sosem értettem hogy miért nem foglalkozik ezzel (szarul beállított LED fény) semelyik hatóság. Kellene rá hozni valami szabványt, amit életben vizsgálni kellene. Ha nem megy át, akkor forgalmi ugrik...
Tetves hatóságok semmire de semmire nem jók, csak a pénzt beszedni. Értelmes szolgáltatást biztosítani, na azt nem."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
addikt
válasz vicces #13707 üzenetére
Mit rendeltel? Sedan a Torokorszag ha jol remlik, a TS es HB inkabb Anglia. En felek tole, hogy nem tesz jot a hataridoknek a haboru, meg a multkori kibertamadas se. De a legnagyobb felelmem az euro-forint arfolyam, siman megcsinaljak, hogy nem az eredetileg szerzodott aron adjak at, hanem 10% extraval amit azota romlott a forint.
-
félisten
válasz Tom1939 #13708 üzenetére
Észreveszed.
A Corollában is fényre sötétedő belső visszapillantó van Comfort Tech csomagtól, de ahogy a magasra rakott, magasra világító tompított fényszóró esetén nem segít, úgy távolsági fényszóró esetén sem...Hogy büntetés... Hát az is az, amikor az embert elvakítja a mögötte haladó tompítottja...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Hát én az enyémen nem állítottam semmit (17. augusztusi), de feleségem is mondja amikor előttem megy hogy vakít. Bár én sem tudom hogy lehet-e állítani. Biztos örülnék egy ilyen autópályás büntetésnek Mondjuk ebben még fényre sötétedő visszapillantó van, nem tudom hogy észre vennem e (amit a legújabból éppen kihagynak).
-
addikt
szerintetek a mostani hadiállapot miatt vajon fog késni az autóm szállítása?? nem tudom törökországból merre hozzák az új autókat. a fekete tengeren kersztül hajóval talán aztán vonattal/kamionnal vagy esetleg végig vonattal, ne adj isten végig kamionnal??
[ Szerkesztve ]
:)
-
félisten
válasz Tom1939 #13702 üzenetére
Ami azért elég piti már full mezítlábas autók led fényszóróval jönnek máshol (lásd suzuki ).
A Corollán belül is csak a Szedán verzió, ami ilyen hátrányos helyzetben él, a ferdehátú és kombi alapból LED fényszórós.
BTW önmagában az, hogy LED-es, nem jelenti azt, hogy jó is.
Az új Suzuki S-Cross-oknál veszem észre, hogy olyan baromi módra vakítják el az előttük haladót, hogy az valami botrány. Autópályán rendszerint hagyom elmenni őket, majd beállok mögé és rávágom a refit, hogy érezze, mit csinál az előtte haladóval. Nem tudom lehet-e állítani ott a LED vetítési magasságát, de élek a gyanúval, hogy a lelkes tulajok élből felteszik a legmagasabbra. Mivel amúgy is magasan van a fényszóró, így pompásan elvakítanak mindenkit előttük...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz Gombinyó #13701 üzenetére
Ráadásul Sedanból a ledes lámpákhoz kell még a Comfort mellé a Tech (vagy Style?) csomag is.
A Style kell, a LED mellett a 17"-os felniket és a sötétített hátsó ablakokat tartalmazza még.
A Tech az elektromosan behajtódó tükör, 7"-os műszerfal-kijelző, fűthető ülés és az első/hátsó parkolószenzort jelenti.Ledes fényszóró nélkül nem vennék új Corollát.
Dunno, van mindkettő ugye nálunk, én autópálya / város / minimális vidéki mellékút viszonylatban nem látom semmi hátrányát a HIB2 tompított izzónak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz Qtya123 #13696 üzenetére
Általában Active, vagy Active Trend+ felszereltséggel.
Az utóbbi csak az E170-es (előző) szériánál létezik, az E210 (mostani) szériában nincs Trend csomag.Active -> Comfort (Tech és/vagy Style csomag) -> Executive (VIP) csomagok voltak.
Bejött még a Business ezek mellé, ami kb. az Active és a Comfort között van, de például acél felnivel.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest