-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
galervin93
őstag
Üdv!
A hónapban, de legkésőbb július első felében esedékes lenne az autóvásárlás. Használtban gondolkodunk. Ár 2.5, max 3 millió. A márka már biztos, ezért vagyok itt. Nekem nagyon bejön a III-as Prius, így elsősorban őket nézegetem. Szerintetek őt érdemes volna megtekinteni személyesen is?Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz Csabroncka #6476 üzenetére
Köszönöm a tippet!
A fenti tartomány maga a járgány, a járulékos költségek külön jönnek.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz molnarpeter #6478 üzenetére
Muszáj lesz, sokszor-sok felől hallottam már róla, csak nekem nincs fácsém, de majd asszonypajtiét beizzítom.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Bent vagyok, nézelődök már, bár konkrét darabokkal nem vagyok előrébb, de már a szervíz meg hasonló infók is jól jönnek.
Most amúgy éppen találtam egy nagyon tetszetős darabot, nem tudom milyen gyorsan szoktak elkelni autók, de félek mire oda jutok, hogy egyáltalán felhívjam, már nem lesz aktuális.
No mindegy, szenvedek tovább. Az a baj, hogy teljesen analfabéta vagyok az autóvásárlás terén, kb. így a neten található "hogyan vásároljunk használt autót" leírások alapján van az összes """tudásom""", ez a sok papírmunka, okmányiroda, biztosítások, nekem az full ismeretlen terep, így kicsit nehéz.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Srácok!
Korábban már jelentkeztem, hogy hármas Priust vennék. Eddig magyar hirdetéseket néztem, majd egy autó behozatalban és szervizben járatos ismerőst megkértünk, hogy németből nézzen nekünk járgányokat. Neki van egy Toyotás ismerőse, aki olyanokat mondott, hogy rendesen megrémültem. Elsősorban a döglődő akkumulátorokról mesélt sokat, (valami 150-200ezer km-t mondott, hogy afelett már valószínűleg csak idő kérdése, és elszáll). Azt mondta, bár sok példány van, ami megfelelne nekünk, de sok az ex-taxi, amit nem ajánl nekünk (már fekete, fehér szürkék is).
Eddig én szentül hittem, hogy a Prius egy korrekt, megbízható konstrukció, mindenütt dicsérik, mindenütt ezt olvasni, erre egy Toyota szervizes és egy autókkal komolyan foglalkozó szaki szerint sem feltétlenül van ez így... Egyöntetűen azt állítják, csakis itthon forgalomba állított, végig nyomonkövethetően szervizelt példányok közül nézzek,minden más lutri, meg nagy eséllyel belenyúlás a rosszba...
Mi a véleményetek minderről? Kicsit elbizonytalanodtam, nem tudom mit higyjek már.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
No igen, eddig az ilyen és ehhez hasonló hozzászólásokat és véleményekkel találkoztam én is (lassan egy éve szimatolok a témában).
"Közlekedőedény", ez tetszik. Abszolút, én a megbízhatóság híve vagyok, amúgy sem értek hozzájuk, be szeretnék ülni és menni.
"ra kell szanni az idot (...) Sajna kell hozza penz is" - igen, én is úgy vettem észre, hogy eléggé megkérik az árát, a nekem megfelelő tartományban (3 M) is jellemzően sokat futott példányok vannak.
"meg kell fizetni" - egy másik ismerős, akik kifejezetten Toyoták behozatalával foglalkoznak, felvetették, hogy esetleg megérné egy esztétikailag "hibás" gépet olcsóbban megvenni és kipofozni, ez mennyire elvetemült ötlet szerinted, szerintetek? Bár nem értek hozzá, egy felszíni karc vagy kisebb gyűrődés lökhárítón talán ne ma világ, de nem tudom szerkezetileg mennyire marad stabil ilyenkor a kocsi stb.
Nehéz ez így full analfabétaként. De majd csak kialakul...Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Köszönöm hogy leírtad ezeket! Remélhetőleg sikerül találni valami vállalható darabot. Elfogadom hogy a használt autó lutri, akkor sem akadok fenn ha költeni kell rá, csak nem mindegy mikor és mennyit. 4-5(-6) év múlva úgyis túllépnénk rajta, de azért jó volna, ha addig nem kellene rávágni mégegyszer az árát.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Tudom nem lehet egzakt választ adni, a kérdésemre, de... Mennyire kell tartanom attól, hogy a fővárosban az éj leple alatt lába kél egy 3-as Priusnak? Sajna nincs garázs, panelrengeteg egyik kis utcácskájában, több száz autó társaságában valós a lopástól való félelem?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz molnarpeter #6864 üzenetére
Hát nagyon remélem.
Bár abszolút laikus vagyok, de gyanítom nincs 100%-os védelem, max olyan, ami kissé több gondolkodásra készteti a tolvajt. Mindenesetre keresek valami óccó-kici-kínai cascot, ha ne adj isten...
És akkor már megragadnám az alkalmat, hogy eldicsekedjek vele, első autó, szóval nagy az öröm.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz Csabroncka #6867 üzenetére
Aha, köszi a tippet!
Hát remélem nem lesz semmi gond, mondjuk holnap megyünk nyaralni, majd ha hazajöttünk ráfekszek a dologra.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Hármas Priushoz van valahol/valakinek magyar manualja? Német import a járgány így az van hozzá, hát vagy 10 éve nem használtam németet, akkor se szerettem. Az angolt letöltöttem, nem is rossz, csak félek a szakszavakat rosszul értelmezem (magyarul sem biztos hogy tudom, de úgy könnyebben utána tudok keresni, ha valami nem tiszta). Neten turkálva nem sok mindenre akadtam, vagy csak rosszul kerestem. Sry ha volt már a kérdés.
Szerk.: a Toyota oldalán műkszik az alvázszámos opció?[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Aha, ezt az alvázszámos oldalt megtaláltam de nem vezetett eredményre (lehet a kocsi első forgalomba helyezésének magyarnak kell lennie?), így maradt a mail. Köszi! Addig is nyálazgatom az angolt, találtam is már pár funkciót, amire magamtól még nem sikerült rájönnöm. (Bár a gombok nyomkodása, tekerők tekergetése az asszony mániája, ő imád ezekben a hülyeségekben elveszni. Én funkcionális ember vagyok, de azért jó tudni, mi-merre van a járgányban.)
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Megtaláltam ezt is, de logged in júzert kért, a felület alapján meg valami kókány 3rd party letöltőoldalnak néztem, ahová még fika emailcímmel sem szívesen regelek. Szóval itt elég jobboldalt regelni és belépni, és ok vagyok?
szerk.: Csabroncka köszi neked is![ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Prius 3 gumicserénél (felnin van a téli is) kell valamire figyelni, vagy bármelyik mezei gumis megoldja?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Imádom ezt a színt, sajnos nekem csak egyenszürke a 3-as Priuska, pedig erre a meggybordóra fájt a fogam. Szép!
Más: a fentebb említett 3-as Priusnál "közepes" gyorsításkor (már nem villanyos, de azért nem is padló) 20-30 km/h között rezonál a kasztni, hangja is van, meg érezni is. Nem tart sokáig, csak ebben a tartományban hallani/érezni. Ez normális?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Update.
Úgy tiszta, hogy a saját hülyeségemet is leírom. Annyi előzmény van, hogy nekem első kocsim, max pár métert gurultam más járgányokban. Szóval a 'rezonancia' az csak a motor beindulása, amire asszony (neki több kocsival volt már dolga huzamosabban) fel sem emeli a fejét (nekem furi, én, ha van rá lehetőség, 'villannyal' gurulok akár 40-50-ig is, ugye olyankor nem jelentkezik, így ha mégis rálépek picit, egyből feltűnő - persze tudom, hogy indulgat a motor, de ezek szerint hiperérzékeny vagyok a dologra ). Szóval fail1. A másik, a zörgő hang jobb első kerék felől, az meg a kesztyűtartó, picit lötyög, és bizonyos frekvenciára beindul. Ez a fail2. Lényeg a lényeg - ne legyetek amatőrök, mint én![ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Lehet amatőr a kérdés, de a B-módnak (3-as Prius) van valami felső sebességkorlátja, vagy bármikor nyugodtan kapcsolható? 60-70 felett már eléggé felerősödik a zaja, pedig viszonylag gyakran megfordulok dimbes-dombos terepen, ahol 90-100-zal is lehet komolyabb lejtőkön gurulászni, kérdés szabad-e?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz zoltan.bagi #8662 üzenetére
"a Prius elég alacsony"
Egyezik, a mostanában épülő új padkák már magasak neki, a régi, lekerekített szélűek, pláne ha kicsit meg is vannak már süppedve, még elférnek alatta. Parkolásnál észnél kell lenni, meg mélyebb vízelvezetőknél stb., de azért nem olyan vészes. Mondjuk horgászni én is csak kiépített/döngölt úton merek menni.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Eddig nem különösebben figyeltem, így nem tudom mennyire normális/nem normális, de a hármas Priusom induláskor időnként akkor is indítja a benzinmotort, ha (látszólag) nem volna rá szükség (majdnem fullon a hibrid akku, hűtés/fűtés/klíma kikapcsolva). Nem mondom hogy minden alkalommal csinálja, szóval van hogy villannyal indulok, csak néha furcsa helyzetekben is dohog a motor. Vagy csak tudjam be a P3 "önfejűségének" (vicces kis masina, látszik hogy nem "lineárisan" gondolkozik benne a számítógép, érdekesen pakolgatja a "fokozatot", kapcsolgatja a benzinmotort stb., szerintem mókás ).
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz Dluinet #8856 üzenetére
Ahh, akkor nálam ma az első eset volt. Télen meg a második. Köszönöm!
szerk.: kis infó, nem tudom másutt mi a helyzet, Toycarnál voltam múltkor, mert hallottam egy kis kellemetlen zúgást/búgást (hála égnek "csak" ócskák már a téli gumik), 15ezres szervizre is csak "elméleti" időpont van, vírushelyzettől függően változhat...
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Hát én asszony + törpetacsival úgy tele tudom rakni a P3-at, hogy rogyadozik szegény járgány. No meg ha horgászni megyek.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Akkor egy kis fogyi tapasztalat, legyen ilyen is, 2011/11 P3-mal:
- téli (fő)városi használat (2*10km) fűtéssel: valós 5.2-5.3 l körül
- ugyanez tavasszal (már fűtés és még hűtés nélkül): 4.3-4.4 l
- ugyanez nyáron hűtéssel: 4.6-4.7 l
- pálya 120-130 télen fűtéssel/nyáron hűtéssel: 5.3 l
- pálya 140-150 ugyanígy: 5.6-5.7 l
Eddigi éves valós fogyasztás 4.98 l / 11.500 km, aminek ~2/3-a főváros, a maradék pálya/vidék, pályán sem tépem (120-130).
Néha nagyobb tervezett pályázások előtt kap OMV MaxxMotion 100plus-t, amúgy sima 95-össel van etetve (amelyik kút éppen útba esik).Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
-
galervin93
őstag
Srácok, valami bűzlik. Szó szerint. P3, sima hibrid. Padlógáz után 10-15 másodperccel kellemetlen szag. Nem mondanám égett szagnak, de valami büdös... Csak padlónál, jelentkezik, amikor tényleg koppan a pedál, egyéb gyorsításoknál nem. Mi lehet ez?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Inverter szag... Mindig tanul valamit az ember. Köszönöm!
Power mód eddig sem volt nagyon "koptatva" (egyszer próbáltam ki), a padlózaáok sem túl gyakoriak... Reméljük bírja a gyűrődést még jó ideig.
Köszönöm!Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Nem Toyotás kérdés, csak ebben a topikban vagyok aktív. Kamera alatt parkolok, reggelre meg lett nyomva a bal eleje a Priusomnak. Persze cetli nem volt... Ilyenkor rendőrség?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Még nyomozzuk kihez tartozik a kamera, elvileg a lakószövetkezeté (paneltenger), asszony hívogatja őket, én most melózok, ha délutánig nincs eredmény, akkor marad a rendőrség... Fasza, sosincs nyugta az embernek...
Köszi![ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
3-as Prius 15-ös felnikre a Bridgestone Blizzak LM005 jó lenne szerintetek télre?
---
Más: kb. két hete megnyomták kicsit a járgányt parkolóban (cetli nuku), a rendőrség ennyi idő alatt oda jutott, hogy iktatta a fotókat tartalmazó emailt.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz Dluinet #10251 üzenetére
Épp írni akartam, hogy nekem a P3 kifejezetten rövid városi utakon már-már rémisztően () sokat eszik, 5.6-5.8 körül. Persze 5 km hidegben gurulás alatt valszeg nem is csoda... Azért jövőre ha lesz egy kis pénzmagom lehet ránézetek a hibrid akkura, hátha ott is lehet nyerni pár decit.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz rbalint88 #10338 üzenetére
P3 is. Nálam így alakul 17-es gumikkal (de 15-ösökkel sem rémlik nagyobb eltérés):
- óra 55-nél valós 50,
- 121-nél valós 110,
- 142-nél valós 130.
Nagyrészt városban használom, ha néha pályázok vele kicsit kipörgetem valami 100-as benyával (amúgy mezei 95-öset kap), valós 130-nál kezd túl erős hangja lenni, 150-155 fölött már érezni, hogy a járgánynak sem kényelmes. Óra 187-nél elfogyott az egyenes, meg az asszony is izélt.
Én kedvemtől függően nagypapis 120-125-öt vagy csak alig pörgősebb 135-140 körüli tempót szoktam vele tartani, a kettő között komoly különbség van "komfortban" és fogyiban is, természetesen a kisebb tempó javára. Erős túlzás, hogy nem lehet vele előzni, de valóban érdemes azért hosszabban kitekinteni, mert nyúlik mint a gumiszalag. Igazán elemében városban érzi magát 15-25 fok körüli hőmérsékleten, akkor sokat tud villanyozni, és sokat tud tölteni is. Rövid hideg utakat ugyanúgy nem szereti mint bármi más, éppen nem sokkal ezelőtt "panaszkodtam" 5.5-6 literes fogyasztásokról reggeli 5 km-es melóba járás miatt (amíg nem volt vírus-maszk-távolságtartás addig tavasszal is buszoztam, de aztán nem érte meg a bérlet + benzin kombó, így most félig-meddig kényszerből, de rövid távra melóba is ezzel járok).
Ha már itt vagyok, kicsit összesítettem a tavalyi adatokat, 19503 km alatt (2/3 főváros, 1/3 vidék) 5,1 literes fogyi jött ki. Asszonka szereti, ha jó meleg vagy éppen hüsi van, szóval (ülés)fűtés/klíma megy bőszen. EGR-t írtátok, majd ránézetek, hátha le lehet ezt faragni 5 alá. Amúgy 2019-es beszerzés, 2020 tavasszal kapott egy átnézést Pomázon, annak egy 150-es csekk lett a vége olajcserével együtt (lengéscsillapító porvédő meg első betét/tárcsa csere), plusz egy izzócsere (menetfény) meg egy újabb olajcsere most decemberben, ezen kívül csak a benzint kérte, kopp-kopp-kopp, tartsa meg jó szokását. Most van benne ~150ezer km, ha még 4-5 évig ugyanennyit teszek bele mint tavaly, akkor 250-nel el tudom adni, amit persze senki nem hisz majd el, hát akkor ÍJ .[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Ha már olajfogyi, mi az a mérték, ami már sok, mikortól "eszi az olajat" egy járgány? Nekem pl. két olajcsere között (~12k km) a P3 a minimum felett vagy fél centivel hagyott még benne (fogalmam sincs hogy ez decikben mit jelent, csak becsülni tudom), ez sok, kevés, pont belefér...?
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz MasterDeeJay #10390 üzenetére
MasterDeeJay és rbalint88, köszönöm!
Nagyjából így sejtettem, akkor nem is izgatom magam miatta.Dluinet
Tavasszal Toycar és gyári 5W30, most december elején meg helyi (nem márka)szerviz asszem ilyen Castrol.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz Dluinet #10396 üzenetére
A Toycarnál rákérdeztem annak idején a 0W20 vs. 5W30 kérdésre. Azt mondták többet futott járgányoknál (~100ezer felett) már ez az ajánlottabb, pontosan azért, mert kicsit "vastagabb". Elvileg ez már sok éves hibrid-tapasztalat, hogy az idősödő járgányokba ezt teszik.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz Dluinet #10400 üzenetére
Értem.
Akkor mit javasoltok, vegyem és vigyem én az olajat?
Én egységsugarú júzer vagyok, beülök a kocsiba, elvisz A-ból B-be, happy. Gondolom hogy egy igazán jó olajjal csak jót tesz az ember a jágánynak, de megfordítanám a kérdést - pl. az én esetemben belerakták mindkét helyen az általatok nem jónak minősített anyagot. Hosszabb távon milyen következményekkel járhat ez? Őszintén szólva nem akarok elmélyedni az autós témában, nekem egy szükséges rossz hogy van, de persze azt sem akarom, hogy a hozzá nem értésem miatt széthulljon alattam, éppen ezért inkább fizetek többet de viszem általában márkaszervizbe. De akkor már bennük se bízzak? Akkor kiben?[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Én már 17 km-nél is paráztam, pedig pár kilométeren belül volt több kút is. Inkább 50-60 kiló körül tankolok, és akkor tuti nincs baj.
Mondjuk csak nézem ezeket a számokat, én csak ilyen harmincegynehány litereket rakok a P3-ba.Más: decemberben volt és legközelebb valamikor július környékén lesz olajcserém. Akkor olyan 160ezer km körül lesz benne. Mi az, amire ilyentájt már érdemes ránézetni, illik cserélni?
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
P3 zörgés - valós. Hőmérséklettől, gumitól meg még ki tudja mitől függően ahol éppen kedve tartja. De megyeget, funkcionális emberként különösebben nem zavar az ilyesmi, persze csendesen szebb vón'.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Szerintem nincs értelme a normáltól eltérőt használni. Eco-ban később kapcsol be/előbb le a benzinmotor, ha addig nem voltál IFA, használata után biztos az leszel. Sport módban meg pont fordítva, többet nyúl a benzineshez.
Fogyasztásról saját tapasztalatom nincs, de ültem Prius taxiban, beszéltem a tulajjal, ő mindig Eco-ban használta. Azt mondta sehogy nem tud 650 km-nél többet kicsikarni a tankból, míg én szintén fővárosi használatban 700-750-et megyek Normál módban. (Ugyanabban az időszakban ennyi volt az átlagom, így értem.) Igaz ő "taxisan" is vezetett, agresszív gyorsítások, ugrándozás sávok között, míg én nyugodt Priusos vagyok. Szóval nem biztos, hogy a módból adódott a különbség, de azért jeleztem neki, hogy nyugodtan próbálja ki Normálban, ha más nem "kezesebb" lesz a kocsi. (Szerintem erre van kihegyezve, a többi mód csak ott van, hogy ne legyen üres q középső híd. )[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
P3 és még piros lámpánál is P-be vágom, ne fáradjon má' a lábam.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
Pedig nekem meg pont erre ajánlották. Miben különbözik ez effektíve attól, mint amikor parkoláskor teszem P-be? (vagy teszi magától ugye, bár én D-ből általában rögzítőfékkel kezdek, aztán kikapcsom a járgányt, szóval ő vált P-be; ha gyorsan kell kipattannom és valaki marad a kocsiban, akkor szimplán P, és "üzemben" marad a kocsi.) Helytelen a gyakorlatom?
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
P3 is 90-100 körüli országúti tempónál produkálja kb. a legjobbat. Itt tud menni és tölteni is jó arányban, gondolom ez a titka.
Nekem január 1-től 4.8 a P3 fogyija, nagy része főváros, illetve némi pálya meg egyéb. Mostani tank 4.4, ennek fele főváros fele vidék, utóbbinál asszonka vezetett, ő felvitte 4.7-ig, azt tornászom most lefele.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bittorrent topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Automata kávégépek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS routerek
- További aktív témák...