-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz aszamóca #10877 üzenetére
Szia,
Szvsz, a puding probaja az eves
En nem mennek el az etremitasok szintjeig, 16 vagy 32GB-nak mukodnie kell(ene)
Alapbol Fat32-re formaznam, de tan az NTFS is jo lehet.A formatumokat illetoen ugyszinten maradnek az alapoknal, mp3-nak mukodnie kell szerintem, de a .flac-al azert mar nem futnek tul sok kort...
-
-
Nikaré
őstag
válasz aszamóca #11051 üzenetére
CHR, hmmm nekem mindig is tetszett. Már akkor is amikor tanulmány autóként megjelentek róla rajzok
Aztán utasként ültem benne (1.8 Hybrid) tetszik, tetszik de a zongora lakk giccs az fuuu, aztán a kopogós műanyagok. Valamennyire barangoltam a "fedcomp" menürendszerében, nem voltam elájulva tőle, na!
Tesztvezetés nem volt, nincs vezetési élményem, ami döntő lehetne egy elcsábulás irányba.
Nem vitatom biztosan jó autó, de az a kevés utazási idő amit a jobb egyben töltöttem (kb. 90km)nem rántott magával.
(pedig lassan kellene autót váltani)
A RAV4 azért jobban megfogott (vele egyáltalán nem autóztam) de szeretném kipróbálni persze itt is a Hybrid lenne a cél. A legjobb a Plugin lenne, de nem mertem megnézni mennyi is lesz az ára. -
őstag
válasz aszamóca #11051 üzenetére
Hátsó ülés (kripta ) kaszálta el nekem a CHR-t de a méretéhez képest kicsi csomagtér sem volt plusz pont.
Rav4 nagyon tetszik csak túl nagy. Speciel sajnálom hogy a yaris cross elejét nem rav4 szerűre rajzolták.De nekem egy CHR nagyságú Rav4 ( Rav 3 ) lenne az igazi...
-
Akula
őstag
válasz aszamóca #12183 üzenetére
+ molnarpeter
+ Paxker315
+ KTTech
Na, sikerült.
Toyotánál a teljes antenna szettet egyben adták volna, 78k. Kösz, nem kellett.
Egy kis utánajárással kiderült, hogy ez a 2004-es beszállító szerelte a 2008-as Fabia-t és valamelyik Polo-t is. Náluk meg 3500 Ft-ért külön lehet megvenni ezt a tömítőgumit.
Bedobom ide a képet, hátha kell majd valakinek a termék cikkszáma:
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #12699 üzenetére
Szerintem alkudhatóak, csak nem biztos, hogy lefele: a kérdés lassan az lesz, hogy mennyit fizetsz a listaár felett, ha fél-3/4 éven belül át akarod venni... de a listaárat is folyamatosan emelik, akár modellfrissítés címén, jó példa erre az új Yaris, jelentősen drágább lett, mint az elődje volt, és mivel mindenből hiány van - acél, vezérlők stb - amiből elkészül az autó, így az árak is nőnek (a kereskedő fele először, aki igy nem is tud engedni annyit).
Emiatt a használt autók értéke sem lefele megy, hanem felfele...
Amikor én vettem kb. fél éve az új Yarisomat, a kereskedő egy fontot nem engedett a listaárból, és még extrát sem adott (pedig itt alapból drágább, mint Mo-n).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz aszamóca #13316 üzenetére
Én sávtartó és adaptív tempomat párossal autópályán, autóúton nagyon jól és minimális beavatkozással autóztam és autózok, ezek szvsz nagyon megkönnyítik az életet...
Az tény, hogy normális felfestés szükséges hozzá...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
FLx
addikt
válasz aszamóca #13482 üzenetére
A garancia mindenert ugorhat amit te pakolsz az autoba. Nyilvan ha olyan garis problemad lesz, aminek koze van az elektromos rendszerhez, akkor siman mondhatjak, hogy ez a te sarad. Riasztoknal is szokott lenni ilyen gond, ha nem a kereskedes rakja be. Az megint mas kerdes, hogy miert kell garis autoba kinai vackokat rakni, 20 eves kocsiba se tennek, de ujba meg aztan vegkepp nem ertem.
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #13484 üzenetére
Viszont a kínai cucc beledumál a CAN busz kommunikációba (ami felügyeli a világítást). Onnan kezdve simán csinálhat akár check engine-t is... ha épp olyan kedve van. Aztán magyarázhatod, hogy garanciális, nem fogják elfogadni.
Nekem mondjuk sose okozott gondot, hogy nincs kivilágítva (sőt, kifejezetten előnyös, egy dologgal kevesebb tükröződik sötétben), úgyis tudom hova kell nyúlni, anélkül, hogy odanéznék.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14146 üzenetére
Mivel az S-Cross szinte egy súlyban van (1150kg), mint egy Yaris (1050kg), így nem lehetetlen... (a RAV4-es kb. 1590kg, súlyosbítva a HSD rendszerrel, aminek azért kell egy kis idő, mire észhez tér, ha rálépnek a gázra)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Gombinyó
őstag
válasz aszamóca #14153 üzenetére
Ügyes vagy, gratula.
Egyébként a két autó nagyjából azonos menet tulajdonságokkal bír, ha 2.5 HSD rav4-ről van szó. Nekem az a tapasztalatom, hogy ezeket jobb minél előbb elengedni, had menjen, ha dolga van. Túl sok jó még nem származott abból, ha két kemény legény egymásnak feszül a közúton. -
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14193 üzenetére
Én tartom magam a 10000 mérföldes olajcseréhez. Ha bármi gondom lesz a következő 9 évben a motorral, a Toyota gondja lesz... a gari ugyanis 10 éves felénk... (vagy 100000 mi). Igaz most kicsit több, mint 1 év után 2 olajcsere lesz benne, kicsit többet használtam... (de még előtte hazagurulok Mo-ra, meg vissza + otthon is használni fogom, így bele fog ugrani 10 nap alatt közel 5500 km).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14195 üzenetére
A Yarisban levő motort felesleges lenne szétszedni... ha gond van, kb. helyből csere, mert nem lehet felfúrni, nem elég vastag a hengerek közti fal hozzá. De ugyanez igaz a felmenőire is, a 4-6 hengeres Dynamic Force szériás motorokra, legyenek 1.8,2 vagy 2.5L-esek.
A 0W8-as olaj meg elég vékony hidegen és melegen is 😃Én 15 évre számolok vele, akkor jár le a hibrid garancia - már ha lesz értelme addig megtartani a fenntartási költségek miatt (amik Mo-n aprópénznek mondthatók, és itt nem a benzinárra gondolok, ami nevetségesen alacsony tőlünk nézve, hanem a biztositásra, útadóra stb. Mondjuk az első 5 szerviz díja 1190 font volt, amit 2 év alatt fizetek ki, de ez az ára a garanciának - de ha lakatolni kell rozsda miatt, akkor valószínű helyből megy eladásra, az semmilyen formában nem éri meg - többe kerül a leves, mint a hús, de ugyanez igaz ha 11 évesen a fényszórók megadják magukat - darabja fél millió körül van).
Nálam azok a távok, amit írsz a legközelebbi értelmes boltot jelentik városon belül (és nem nagyvárosban lakunk), a napi munkábajárás az 40+km oda-vissza... viszont kb. 3-4km után üzemmeleg a motor, a spéci hőmanagement miatt (ami ha megborul nagy szívást jelenthet).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14198 üzenetére
Egyébként a hibrideknél van egy másik számítási módszer is: nálam a motor az elmúlt 25500 km során mindössze 7800km-nyi távon járt, és volt már egy olajcsere, amikor kb. 4700km volt benne (155xx km-nél cserélték, bár elb*szták a szervizkönyvet, mert mérföldként írták bele, pedig az óracsoport km-re van állítva). Ez a "normál" motorok 10000km-es periódusának ez kevesebb, mint fele működést nézve (és azokban is van start/stop vagy épp olyan, ami lekapcsolja magát vagy egy részét működés közben).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #14339 üzenetére
Bármelyik, amelyik közelebb van a 1.5-2T-hoz súlyban, mint az 1-hez, és a teljesítménye meghaladja a 120-140 LE-t... azaz kb. az összes nagy teljesítményű SUV. De a teljesítmény máshol is fogyasztással jár, nem csak az SUV-knél... (egy 2L-es Corolla hibrid is többet fog enni, mint a kisebb teljesíményű társa).
Én pont ezért választottam a Yaris-t. 4 főnek is elég hosszú távú utazásoknál (rövid távon 5 fő elfér benne, ezt napi szinten bizonyítja), de a fogyasztása alacsony (ha nincs tolva, 130-as GPS szerinti tempónál azért megeszi az 5.2L/100km-t), mégsem lassú... Ha meg költözni akarok, egy nagyobb autóval sem lennék kisegítve (tapasztalat: nincs olyan Toyota, amibe a TV-m bármilyen módon beleférne - még a Highlander sem elég nagy hozzá. Az Opel Meriva-ba befér, de csak talp nélkül, nagyon figyelve, de az magasabb belterű...), szóval ígyis-úgyis bérelnem kellene.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz aszamóca #14339 üzenetére
Ez itt konkrétan egy 2017-es Lexus NX 300h. Városban/országúton nem taposva nagy átlag 6-6,5 liter, autópályán megengedett sebességgel haladva átlag 7-8 liter.
Ilyen 3-4 literes átlagokat nem igazán tudok kihozni belőle, max csak extrém rövid szakaszokat mérve, amikor keveset jár a motor, de azzal csak saját magamat csapom be. -
őstag
válasz aszamóca #14917 üzenetére
Az jó hír. Remélem akkor szépen raktározom 5 évig aztán kidobom (gyógyszerre is ezt mondom, legjobb megvenni hogy legyen bizonyos alap gyógyikat, aztán kidobni mert nem kellett ), remélem vége lesz ennek mindig kell aggódni mi van meg időben időszaknak..
u.i: Monor vagy Szeged? Monorra jártam az IQ-val kedveltem őket (Rav4-re vastagabban fogott a ceruzájuk azért nem ott lett).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban