-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz flegga92 #10347 üzenetére
Ha teheted FL utaniakat nezd. Tobb szempontbol is jobban jarsz
A FL 2015-ben jott, Aprilis vagy Majus...Viszont a 4M a mai arfolyam mellett nagyon szukos lesz...
BT ha jol emlekszem akkor mindegyikben van. (igaz mi egy kozepes es egy magas felszereltsegut neztunk csak... utanna beultunk hatra es nem is neztunk tobb Aurist)
-
őstag
válasz flegga92 #10347 üzenetére
Szia!
Én májusban vettem egy 2014-es, FL előtti Auris kombit. Teljesen felszerelt modell, egyedül bőrülés a dupla digit klíma nincsen benne. Nekem is 4M volt a határ, abba ez fért bele.
Bi-Xenon fényszóró elég király, ahogy írtad te is, projektoros halogén izzót kerüld nagyívben. Vagy Xenon, vagy FL utáni Bi-LED.
Hátul jó a lábtér, nyilván nem egy SuperB, nem fetrengős, de magam mögött (179cm) bőven elférek.
Mai napig imádom az autót, jó ez a Hybrid rendszer. -
No.01
őstag
válasz flegga92 #10350 üzenetére
Az Accord kombi lenyegesen nagybb... es lenyegesen tobbet is fogyaszt (igaz az ismerosnek automata van)
Nalunk volt sima P3 kb fel evig majd jott egy Plug-in. Ha kozel laksz akkor talan mukodhet a dolog. Nalunk is igy van plusz a zold rendszam is segitette a dontest. Annyit azert irnek a margora, h az EV tavolsag telen 12-14km, de nyaron sincs 20.
A labterrol annyit, h jelenleg mi visszavaltottunk P2-re (szuleime lett a Plug-in) es most a labter meg a P3-hoz kepest is erezhetoen nagyobb, az Aurishoz kepest meg egy igazi tancterem.
Hugomek a nemetek utan az ikrek kozeledtevel szerettek volna Aurist mert az keveset fogyaszt es sokkal megbizhatobb, tovabba eleve kombiban gondolkodtak: A vegso kovetkeztetes az lett, h ha valoban nagy autot szeretnenek akkor meg sporolnak es vesznek egy Prius+-t.
Az tenylegesen szellosebb, bar szerintem a hatso resz ott is lehetne egy nagyobb (legalabbis az elvarasok es a kulso alapjan)Az otthoni arakat nem ismerem annyira, de itt kint egy frissitett jo allapotu es jol felszerelt Auris kombi inkabb 15.000EUR-hoz van kozelebb, mint az emlitett ~11.000-hez.
...de tudjuk jol, h otthon minden mashogy megy.[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
válasz flegga92 #10364 üzenetére
Azért ennyi idősen és ennyi kilóméterrel akksira nézzél rá alaposabban (ha még nem volt hozzányúlva). Taxi aurisok emiatt szoktak hullani 300k felett, de tény, hogy nem egy eget rengető összeg a javítása, új pakk 600k, de cellánként is javítható.
Sajnos az akksi hűtése elég szerencsétlenül sikerült, rossz helyen van így sok port szív be és a szoftver is úgy van kalibrálva, hogy halk legyen a ventilátor mintsem hatékony.
Ez, ha valaki figyel rá és rak rá szűrőt amit takarít is illetve hybrid assistant appal (főleg nyáron) szabályozza a ventillátort, könnyen kiküszöbölhető.
FL "FL-jébe" (2017.10-től) meg pl. már gyárilag kap extra szűrőt, amit időszakos szervizen cserélnek is. -
Paxker315
addikt
válasz flegga92 #11274 üzenetére
Óh, az is listáska volt, aztán valamiért lekerült, a referenciákon nem jött be annyira. Amúgy nagyon szeretem a fehéret, csak, ha már zsebbe nyúlok, valami ritkaságot kellene : ) Nagyon babák a teckwrap színek a élőben a palettákon. Kaméleon, színváltós, mindenféle is elérhető.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kw3v865
senior tag
válasz flegga92 #11304 üzenetére
A fenntartási költségbe az üzemanyagot is beleérted? Azzal együtt nyilván, olcsóbb, de anélkül szinte ugyanazokat kell cserélni, amit benzinesben is, csak a fékek kopnak lassabban. Illetve gondolom néha nem árt megnézetni a hibrid rendszert, amihez nem ért bármelyik átlag szerelő (itt vidéken kisvárosban, de ha emiatt még messzebbre kell vinni, az is plusz költség, de legfőképp idő).
-
galervin93
őstag
válasz flegga92 #11464 üzenetére
"Az a jó bennem, hogy 50 fokos vízhőmérsékletig nem állítja le a motort."
Akkor ezért van az, hogy időnként a pedált óvatosan visszaengedve sem áll le a motor, hanem nagyon alacsony fordulaton (akt. fogyasztásmérő szerint 1-3 liter) pörög még kicsit?szerk.: fővárosban/környéken akku karbantartás/venti tisztítással ki foglalkozik még, a Check Hybrid Systemnél csak augusztusra kaptam időpontot, hátha volna valahol közelebb időpont is...? Toycar csinál ilyet Pomázon? Hozzájuk szoktam járni évente egy-két alkalommal.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Veron
őstag
válasz flegga92 #11532 üzenetére
arra gondolok, hogy tankoláskor (vagy a nyaralás elején) lenullázom és a következő tankoláskor (vagy hazaéréskor) megint. így tudom mekkora távot tettem meg egy általam választott időponttól. Fiesta ezt tudta, így pontosan tudtam mérni mennyit mentem egy tankkal.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
VaZso
senior tag
válasz flegga92 #12443 üzenetére
Nekem is volt benne SD-kártya gyári navigációval, de Ebay-en vettem frissebb térképet tavaly 14.32 fontért Csehországból.
SD-kártya nélkül is lenne rajt egy alap szoftver?
Azt látom, hogy SD-ről tölti be a jelenleg futó programot akkusaru levételt követően, és létezik térkép nélküli SD-kártya is (ez lehet szimplán frissebb szoftver miatt is), de nem próbáltam, mit produkál áramtalanítást követően kártya nélkül.Nem tudom, a Navilex-féle magyarítás konkrétan miket érint, mennyiért csinálják és egy esetleges térkép frissítést át lehet-e vészelni később (nem néztem a kártyán lévő adatok felépítését, pl. mennyire különül el a menü/hanganyag magától a térképtől).
Nálam jelenleg csak kihangosítóként van párosítva (így jól működik), de lehet, én is megpróbálom csak média üzemmódban is. Nem vagyok biztos benne, de előfordulhat, hogy legutóbb már párosítva volt kihangosítóként, amikor a média üzemmódot próbáltam, lehetett ez is a gond.
-
paolinho
őstag
válasz flegga92 #12507 üzenetére
Beszéltem Csabával, csinálnak ilyet 110000 Ft az ára, és egy napos meló megoldani.
Az a helyzet hogy én ennyit nem szeretnék rá áldozni, viszont érdekelne ez az Aliexpress-es megoldásod. Mi annak a bizonyos eszköznek a neve, ami 12e-ből megvan, és könnyű beszerelni? Tudnál esetleg egy linket adni az eszközhöz? Nekem Samsung Galaxy s21 Ultrám van. -
őstag
válasz flegga92 #13380 üzenetére
Köszönöm! Tehát ha lemerül a "kis akksi" és megadom neki a kis szükséges támogatást (9V elem is elég kategóriában) és beindul a rendszer ott már a kis indító akku feltöltése is megoldva?
ui: apropó még egy kérdés, motoros csomatartót nem igazán akartam, de csomaggal járt, ha azt nyitom azt is a "kis" indító akkunak kell megoldania (gondolom nyilván ha nincs elindítva a rendszer)?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz flegga92 #13382 üzenetére
Köszi! Hát akkor az a plusz elektromos csomagtér nem hiányzik.
Apropó nekem még nem volt ilyen. Valamiért elhasal a kis akksi akkor tudom nyitni manuálisan a csomagteret (kis kulcs elő véve és azzal nyitva a kocsit, mert persze kulcsnélküli nyitás is lesz benne)? Azt tudom hogy hátul van a csomatérnél a kis akku de elől a motortérből is lehet "bikázni" arról láttam youtube videót. Igazából azért kérdezem hogy tehetem e a csomagtérbe az indítás segítőt vagy a kartámaszba kell hogy helyet foglaljon.
-
Yeffy
veterán
válasz flegga92 #13380 üzenetére
Ezeket jo, h leirjatok, hasznos tudas lesz nekem is, leendo tulajnak 😊
Kerdeznek egy olyat, ha van egy Rav4 hibrid (de gondolom ez altalanosan ervenyes mas Toyokra is), aminek a felszereltsegi szintjeben manualis ules van, nem az elektromosan allithato, felfujhato derektamaszos, akkor van arra esely/ertelme, h beszerezzen az ember hasznaltan egy ilyen "turbozott" gyari ulest, es kicserelje? Megvan neki vajon a vezetekeles, csatlakozok, stb, vagy ez felejtos?
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Paxker315
addikt
válasz flegga92 #13746 üzenetére
eszméletlen :\ :| Pedig elvileg nem túl zajos az aurisok beltere, de, akkor hagytak benne lehetőséget bőven.
Köszi szépen a választ, még, ha csalódáskeltő híreket kellett hallanom is
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Bullitz
aktív tag
válasz flegga92 #13848 üzenetére
Szia, köszi szépen!
Sejtettem, igazából számomra egy extra érdekes ebből a ráfutás gátló, ami a vészfék ugye, talán ennek van érdemi haszna.Jól tudom hogy még az utolsó szériás Aurisokba is csak sima tempomat volt, nem volt adaptív egyáltalán, ugye?
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
Cyborg
őstag
válasz flegga92 #14967 üzenetére
Nekem nem így adja be, hanem az autó kiválasztása után ez fogad:
Innen egész délelőtt akárhova kattintottam, csak egy lista jött be, nem volt kékkel kijelölt kattintható link, délutánra bejött újra minden. Most működik, akár fent, akár a listában a Body-ra kattintva pl bejönnek a kasztni robbantott ábrái.
Nem tudom, mi van, hogy délelőtt nem megy, délután meg bejön. Ma is, tegnap is, meg tegnap előtt is ez volt, csak azt hittem, én rontottam el valamit[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
válasz flegga92 #15041 üzenetére
Nekem is 30K km alatt van az autó futás, 3 év alatt. Nálam ez úgy néz ki, hogy heti 1-2 alkalommal 3-4km a boltba, meg néha Budapest autópályán. Néha direkt azért megyek egy nagyobb kört, hogy ne álljon annyit a kocsi.
Amikor vettem az autót, még nem lehetett tudni, hogy ez lesz a használati minta, de egyszerűen az van, hogy covid óta nem kell közlekedni szinte egyáltalán. Azelőtt meg kellett. De olyan városba is költöztem, ahol gyalog minden megoldható. Tömegközlekedni se kell. Belváros fél óra oda-vissza, így semmire nem kell a kocsi, ami nem nagy és nehéz.[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
őstag
válasz flegga92 #16573 üzenetére
Igen, emiatt nem akartam nagyobbat, sokat kitakarna..
Korábban itt a telefon volt, de sokkal jobb így.. nagyobb a képernyő, nem kell feltétlen kivenni a zsebemből a telót, nem ég be a képernyő, meg jól látható és egyszerűen kezelhető minden.
Automata fényerő állítás az sajnos nincsen, de könnyen elérhető az erre vonatkozó menü.
Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok akár itt, akár privátban