- Windows 11
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Proxmox VE
- Ubuntu Linux
- OpenWRT topic
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabroncka
addikt
válasz galervin93 #6475 üzenetére
Az ár mit takar? Teljes ráfordítható költséget, vagy ennyi pénz összesen?
Egy tipp, illetve telefont megér:
Meszlényi-Autó Kft
Jónás Attila
M +36 harminc 964-4774Az Isten háta mögött vannak, de ez árban előny és kevésbé happolják el előled a jó példányokat. Pozitív még Attila hozzáállása és a márkaszervizes átvizsgálás - ott helyben, előtted.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #6475 üzenetére
Facebookon a Prius csoportot ajánlom.
-
hhenry
őstag
válasz galervin93 #6479 üzenetére
facebook prius adok-veszekbe lépj be
-
hhenry
őstag
válasz galervin93 #6509 üzenetére
Szervízből toycar pomáz nagyon ajánlott és facen juhász jenőt keresd ővé az elite auto rengeteg prius
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #6509 üzenetére
Van külön adok-veszek, lépj be oda isSzerk: így másodjára olvasva már látom, bocsi
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #6632 üzenetére
Ha ettől félsz, keress egyet itthon, amiben garis cserélt új akku van, a km óra állás felett pedig hunyj szemet.
-
No.01
őstag
válasz galervin93 #6632 üzenetére
Ez finoman szolva is nagy butasag. Az ismeretsegi korbol mi vettunk elsonek Priust a megbizhatosag vegett. Azota 3-an is vettek es mind kulfoldrol ment haza.
Amiket szvsz sokan elfelejtenek megemliteni:
1) ra kell szanni az idot es megtalalni a jot. Sajna kell hozza penz is mert amig az egyik ismerosom is belatta, h a rendelkezesre allo osszegbol igaz lehet venni 3-as Priust - csak epp nem erdemes - addig eltel kozel 4 honap...
En szoltam neki mar az elejen, de nem hitt nekem, hagytam keresgelni, bevizsgaltatni... majd jott a telefon, h OK akkor megis 2-es Prius.
2) Az elsobol kovetkezik: nincs kolbaszbol a kerites kulfoldon sem! A jo allpotot es keves (esetrleg igazolhato km futast) igenis meg kell fizetni.
3) Hozzaerto emberrel megenzetni. Nem, a sarki Geza ba` erre teljesen alkalmatlan.+1 olvasgatas es info gyujtes a neten. A Prius nem valo mindnekinek. Egyaltalan nem elmenyauto! Inkabb kozlekedoedenynek neveznem. Keveset fogyaszt es a vegletekig megbizhato. Ha neked ez kell akkor hajra ha nem akkor inkabb keress mast
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz galervin93 #6639 üzenetére
Az ismeros is 3M szant ra... O mindenaron az ujabbat hajtotta mert az megiscsak ujabb. Elsz*rt ra egy csomo idot meg energiat talan egy kisebb osszeget is. Megfizette a tanulopenzt.
Mondok megegy hasonlot ugyszinten az kozeli ismeretsegi korbol. Elmentek autot nezegetni hasonlo feltetelekkel, mint ahogy mi vettuk. Vegul vettek egy Honda Insightot. Nem volt az rossz kocsi a meretet leszamitva, de masfel evvel kesobb atpartoltak egy Priusra. (igaz nekik nagyon jol jott a zold rendszam elonye anno mikor meg bevezettek)A szepseghibas dolgokkal azert vigyazni kell szerintem. Sok a lehuzas/atveres sajna amit teteznek a koklany javitassal.
Nem irom le az en stoymat mert hosszu lenne, de vegul mi is egy esztetikailag kis serulessel rendelkezot vettunk igaz csereben nem volt sokkal olcsobb. Engem zavart az kezdetektol fogva, de 2 helyen is azt tanacsoltak, h inkabb szokjam meg mert tul kicsi a huzasnyom ahhoz, h megerje foglalkozni vele (nem feltetlenul anyagi szempontbol) most eladas elott megint elgondolkodtam, de inkabb megmutatom, h ilyen minthogy utanna azert kelljen magyarazkodnom, h miert is volt fenyezve a jobb eleje... de ez nyilvan csak egy szemelyes velemeny/tapasztalat. -
iday
aktív tag
válasz galervin93 #6641 üzenetére
Facebook hirdetés csoportba:
Van mindenféle hibridünk, szombaton is nyitva vagyunk 😉
P2 - 1,290M-tól
P3 - 2,8M-tól
Auris - 2,8M-tólbővebb tájékoztatás:
+36 30 200 4200
+36 20 324 0844
#EliteAutoBudapestVan választék.
3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
peet05
tag
válasz galervin93 #6641 üzenetére
Szia!
Az akkudöglődéstől annyira nem kell tartani, mert cellánként cserélhető (P3-nál, P2-nél nem vagyok benne biztos) amennyiben baj lenne vele, így nem akkora tétel. 10 év gari alapból, ha jól tudom, utána évente hosszabbítható.
P2: apróságok, pl. kerékcsapágy, ami cserés szokott lenni. 2006-os fl (facelift) és utána, oldalindexnél hybrid felirat legyen. Más kinézetű a hűtőrács is, mint a 2006 előttinek, talán a hátsó lámpa is a felső résznél kicsit sötétebb árnyalatú. Ha ezek nagyjából stimmelnek, akkor sejthető, hogy nem ezer darabból rakták össze. Sárga index, amcsi verzió, nem biztos, hogy érvényesíthető rá itthon a gari, de ez nem 100%. Hátsó üléssornál a szellőző nyílás, illetve beljebb a „kürtő” szokott még eltömődni/koszolódni (érdemes kipucolni, mert ez is segíti az akku szellőzését).
P3: pl. hud állító kapcsolóknál, ha navis volt gyárilag, akkor annak külön navi gomb is van (utólag beszerelt egységnél lehet ez feltűnő). 2012-től facelift, első lökös, hátsó lámpa, fejegység. Sárga index ua., mint amit a P2-nél is írtam. P3-nál az inverter, ami kérdőjeles.
Egyelőre ennyi, ami így hirtelen eszembe jutott.Inkább legyen egy őszinte 250k+ km benne (amit molnarpeter is írt), és tudom azt, hogy megkapta a 10-15k-olajcserét, 60k váltóolaj, nem volt rommá törve, etc., akkor jöhet. Szerencsére vannak itthon is szakik, évek óta csak ezzel foglalkoznak (No.01 is írta). Így vétel előtt, egy átnézést bőven megér, vagy eleve tőlük kell venni.
Én is nézegetem a Prius/Auris TS/Lexus CT200h felhozatalt, de a vétel még odébb van. -
molnarpeter
nagyúr
válasz galervin93 #6863 üzenetére
Szvsz leszoktak róla. 2018 toplista:
"Ford Focus – 15 bejelentett lopás
Škoda Octavia – 11 lopás
Volkswagen Polo – 9 lopás
Opel Corsa – 7 lopás
Volkswagen Passat – 7 lopás
Volkswagen Golf – 6 lopás
BMW 3-as – 5 lopás
Toyota Auris – 5 lopás
Ford Mondeo – 4 lopás
Audi A3 – 3 lopás
Ford Transit – 3 lopás
Toyota Corolla – 3 lopás
Suzuki Swift – 3 lopás
Peugeot 508 – 3 lopás
Volkswagen Touran – 3 lopás"
[link] -
Doki16
addikt
válasz galervin93 #6865 üzenetére
Grat hozzá. Üdvözlünk a hibrides csapatban. Innentől kezdve egy szebb és nyugodtabb világ vár rád. Főleg ha sokat dugózol
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabroncka
addikt
válasz galervin93 #6865 üzenetére
Rakass bele közelítőkártyás indításgátlót + ba.
Szinte köztudott, hogy elsősorban a gyári alapvédelemmel ellátottat viszik a leghamarabb a parkolóból, amelyikben 1 perccel többet kellene szöszölni azt már nem.
Szóval a gyári védelmen kívül a fent említett +ba, nyilván nem 100% garancia, de a lopás CASCO-n kívül az egyetlen olyan ami + visszatartó erő lehet.
"in medias res"
-
Csabroncka
addikt
válasz galervin93 #6873 üzenetére
Elemi kár és lopás Casco legyen, ezen kívül nagyon mást nem tudsz tenni. Az ilyen olyan zárakat pedig végképp felejtsed el nem érnek sajnos semmit
"in medias res"
-
iday
aktív tag
válasz galervin93 #6865 üzenetére
Priuskába javasolt a kit-in védelem beszerelése.
3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
psycroptic
őstag
válasz galervin93 #6929 üzenetére
Én a Toyota weboldalän talältam Magyar nyelvüt, igaz Aurishoz.
PSNID: Tomy83PS
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #6929 üzenetére
Próbáld meg itt alvázszám alapján. [link] Ha nem megy írj egy emailt a Toyotának és akkor elvileg adnak PDF-et.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabroncka
addikt
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #6934 üzenetére
Most jut eszembe. Hát itt minden megvan. [link] Ott van lejjebb a kezelési is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #6937 üzenetére
Persze, regelj nyugodtan, ez a hivatalos magyar Prius club oldala.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz galervin93 #7846 üzenetére
Nem igazán. P és rögzítő fék.
Csavarral érdemes figyelni, ha nem ugyanolyan típus kerül fel.
Toyota aluk és a gyári magneziumhoz ugyanolyan van, de lemez és más gyártó aluja kúposat kér. -
nagyúr
válasz galervin93 #8094 üzenetére
Nem hinném, hogy normális, amikor én vezettem ilyet, ott nem csinált ilyesmit...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz galervin93 #8097 üzenetére
Én a kerekek körül néznék szét. Nincs a felni megsérülve? Nem látsz esetleg egy keréksúly helyét (amely leesett)?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz galervin93 #8521 üzenetére
ha rendesen bemelegedett a motor, akkor szabad
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz galervin93 #8853 üzenetére
P3 plugin?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz galervin93 #8855 üzenetére
Indítás után rövid idővel bekapcsolja a motort, és 40°C-ig melegíti a hűtővizet, ha szükség lenne rá, akkor ne hideg motor kapja a terhelést.
Fűtés is a motorról kapja a hőt, ilyenkor azonnal bekapcsolja a motort és 60°C-ig melegíti a vizet.EV gombbal felülbírálatod, ha csak ki vagy be szeretnél állni a garázsba.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #8953 üzenetére
annak örülök, hogy eleve nem vagyunk pakolósak, még a 360 literes csomagtartóban (Alfa 156) is lötyögött a cuccunk mindig mondjuk babakocsi stb biztos több helyet kér, de próbálunk majd racionalizálni.
más: Prius 2-ben a plüss mennyire könnyen tisztítható? valamint a bőr mennyire "patkánybőr"? nem annyira lelkesedek az utóbbiért szellőztetés nélkül, de gyerek+kutya mellé (persze huzattal a hátsó ülésen) valahogy szimpatikus. a plüss vagy mi van benne általában talán nyáron kevésbé rohasztó, télen biztosan kevésbé hideg (mindenképp lesz ülésfűtés) , mik a tapasztalataitok?
-
Drizzt
nagyúr
válasz galervin93 #9415 üzenetére
Köszi, jól jönnek ezek az infok!
Bármi nagyobb baja volt már az autónak egyébként eddig?I am having fun staying poor.
-
r0by
addikt
válasz galervin93 #9738 üzenetére
Mi lenne? A padlógáz!
Bocsi, magas labda volt, nem tudtam kihagyni -
rob210
nagyúr
válasz galervin93 #9913 üzenetére
Igen rendőrség minnél előbb, mert a térfigyelő felvételeit csak ők kérhetik ki hivatalból, amit 72 óra után törölnek, ha szabályosan járnak el.
Úgyhogy gyorsan gyorsan.
Sok sikert, remélem meg lesz a nyomorult.Renault power
-
dh66e
veterán
válasz galervin93 #9915 üzenetére
Mindegy kié a kamera, felhasználhatóság szempontjából a rendőrséget kell hívni és mondani hogy van kamera a háznál és hogy hol lehet megtekinteni a felvételeket.
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #10032 üzenetére
Jo lesz.
rendorsegtol nem kell csodat varni
-
rob210
nagyúr
válasz galervin93 #10032 üzenetére
Most akartak az utcánkban egy clio alól katalizátort lopni, csak megzavarták őket.
No comment.... cigány világ.Renault power
-
őstag
válasz galervin93 #10252 üzenetére
Plusz kis EGR tisztítás is sokat segíthet ha még nem volt.
Tavasszal tervezem én is az Aurisnál. -
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #10252 üzenetére
17k az akkura ranezes Zsuffa Belanal, arra talan csak nem kell gyujteni
egyebkent nalunk is 7l volt a P2 legutobbi fogyasztasa. De nagyon sok 1-2km ut volt vele, ezekre direkt ezt is hasznaljuk, mert jobban birja, mint a sima benzines (gyerekorvos, patika 1km-en belul legvonalban, bevasarlas 5-6km, el kell ugrani a bankba szinten 1km... csak hat sokat szamitanak azok az 5-10 percek is utankent, amit a setaval szemben lehet nyerni, ha a 3 honapos gyereknek kell valami) -
válasz galervin93 #10389 üzenetére
Pálcán min max között kb 1L van. Nálam avensis t25 2.0 benzin olajcserék között a feléről lemegy majdnem minimum szintre az kb fél liter 10k alatt. Szerintem az a tökéletes ha nem kell rátölteni olajcserék között de az is teljesen rendben van ha párszor szükséges.
Sok az kb 1L/1000km.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #10389 üzenetére
Min-max kozott nem szokott egy liternel tobb lenni. Szerintem ez boven a belefer kategoria. Gyartoi tures altalaban 0,5-1l/1000km, azon a turesen belul “uzemszeru” az olajfogyasztas.
-
nagyúr
válasz galervin93 #10389 üzenetére
Milyen olaj ment bele?
Márkaszervízben cserélték?"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rob210
nagyúr
-
nagyúr
válasz galervin93 #10394 üzenetére
5w-30-at P3-ba??? Jó hogy nem 10W-40-et raktak bele.
A következő alkalommal 0w-20-at kell, különben nőni fog az olajfogyasztás.
A vastag olajtól eldugulnak, majd letapadnak az olajlehúzó gyűrűk.
Akkor kezdődik az igazi olajfogyasztás.
0w-20-as A5 vagy C2-es olaj a minimum. A3 és A4 nem jó P3-ba.
De én csak 0W-20-as API SN/RC olajat raknék bele, szigorúan 10 ezer kilométereként cserélve.
Vannak C2-es olajok is, de ott is vigyázni kell a választásnál.
Az autószerelők nem értenek az olajhoz, de márkaszervizekben legalább megtudják nézni, hogy mit kell beletölteniük."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rob210
nagyúr
-
nagyúr
válasz galervin93 #10399 üzenetére
A Toyota ért hozzá, nem a szerelők.
A kézikönyv az írja, hogy csak akkor lehet 5W-30-at belerakni, ha 0W-20 nem elérhető, de a következő olajcserénél már mindenképp 0W-20-at kell bele tölteni.API SN/RC minősítésű olaj való bele. Ez is le van írva a kézikönyvben, külön apró bekezdéssel az RC minősítésnek.
Az API SN/RC teljesítmény szintjét még a Dexos1 GEN 2-es olaj 100%-ban teljesíti (Dexos1 második generáció, nem összetévesztendő a Dexos2-vel, ami dízel motorokhoz van fejlesztve).
Dexos1 GEN 2-es olaj még szigorúbb követelményeknek kell megfelelni, mint a SN/RC-nek, így ugyanúgy tökéletes a benzines Toyota motorokhoz. Amerika modern benzines autókhoz lett fejlesztve, mivel az Opel volt Europában a GM tulajdona, ezért itthon Opel olajként is megtalálható.De amit ajánlok a Magyarországon könnyen elérhető olajok közül:
- Motul hybrid 0w20
- ENEOS Sustina 0W-20 (csak a Sustina, a többi Eneos nem jó)
- GM Opel Dexos1 GEN2 5W30
- Mobil1 0W-20 Advanced Fuel Economy Dexos1 GEN2Köztes megoldás a Mobil1 0W-30 Dexos1 GEN2
Még egyszer: Dexos2-es olaj nem jó bele, az dízelbe való.
Európában a sok dízel miatt, benzinesbe való olajat nem nagyon fejlesztettek 2003 és 2016 között, igy C2-es európai szabványú olajat csak akkor töltenék bele, ha C2-16 -ként van feltűntvé a flakonon. Európában ezért az olajválasztok csak közelitő olajokat fognak dobálni.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz galervin93 #10405 üzenetére
Márkaszervizbe viszed az autót, máshova meg te viszed az olajat.
Legalább utántöltésnél tudod, hogy mivel töltsed fel.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz galervin93 #10413 üzenetére
Azért nem ajánlottam, mert nagyon drága.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz galervin93 #10869 üzenetére
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Drizzt
nagyúr
válasz galervin93 #11229 üzenetére
Akkor abban meg nincs olyan kapcsolo, amivel be lehet allitani, hogy megallas utan csak gazadasra induljon el? Corollaban van, de en aztan nem hasznalom, megszoktam az old-school automatat.
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
válasz galervin93 #11231 üzenetére
Pedig ez a pirosnal is P-be rakas tutira nem kedvez am a valtonak
-
KTTech
veterán
válasz galervin93 #11233 üzenetére
Annyi, hogy végigpörgeted a váltó összes üzemmódját, feleslegesen koptatva azt.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
dj79
senior tag
válasz galervin93 #11465 üzenetére
Igen, a bemelegedés fázisában nem állítja le.
Ha augusztusra kaptál időpontot, akkor még szerencsés vagy.
Milyen autó egyébként? -
flegga92
senior tag
válasz galervin93 #11465 üzenetére
Igen, ez ezért van. Ahogy kiállok a garázsból indul a motor, mire becsukok mindent általában le is áll. Lakó pihenő övezetben megyek 6-700 m-t villannyal, annyi idő alatt hidegben simán visszahül 30-35 fokra és első gyorsításra indul a benzin motor, míg el nem éri az 50 fokot újra.
Az első bemelegedési fázisban nem is szabad leállítani az autót, olyan szinten túldúsít, hogy kicsapódó pára megreked, és következő indításnál olyan hangja lesz mint egy nagyon rossz dízelnek. Szóval ha arrébb kell állni és nincs elég töltés az EV módhoz, akkor szépen meg kell várni, míg leáll magától.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!