Hirdetés
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueye
veterán
Lehet hogy biztos
[Találja meg Toyota modellje kezelési útmutatóját] -
veterán
Erre esetleg van 5let? Ma elkezdte ezt időnként feldobálni . A-betű áthúzva For Climate Control, ez tudja valaki mi lehet ? A klima az be van kapcsolva a dual is, meg az AUTO gomb is hogy automatán vezérelje az autó. Próbálgattam hogy az AUTO módot kikapcsolom, az az érdekes ha a klima be van kapcsolva, akkor az AUTO gombot nem is tudom inaktiválni
3njoy the Lif3
-
Ck.
addikt
válasz pilóta #15969 üzenetére
"Nem lesz vele semmi gond, azért van, hogy kapcsolgasd." Nem-nem. Az automata pont azért van, hogy ne kapcsolgasd. Bármelyik automata váltó szerelő meg tudja ezt erősíteni. Feleslegesen koptatod vele, nem is kicsit..
Nem szabad lámpánál N-be kapcsolgatni. Ha látom, hogy az előttem álló ezt csinálja és hosszú a sor, akkor van, hogy gyorsan kugrok és megmondom, hogy amit csinál, az a legjobb út a váltó kinyírásához. Csak D és kész.
Ha pedig emelkedőn/lejtőn kell parkolni, ott pedig először megállunk. Utána:
1. N-be tesszük.
2. Kézifék behúz, miközben a labféket nyomva tartjuk.
3. Lábfék felenged, autó mozdul pár centit, majd megfeszül és rögzül.
4. Eztán mehet a P és motor leállít.
Ellenkező esetben nem a kézifék tartja az autó súlyát, hanem a váltó, ami szintén egy-egy újabb koporsószög hosszabb távon.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Én olyankor p-be rakom és behúzza a rögzítőféket magától de a gyújtást nem nyomom ki, majd ha kipakoltam vissza d-be és oldja a féket is, majd gáz.
[ Szerkesztve ]
:)
-
nagyúr
válasz KTTech #15986 üzenetére
Az enyém nem szól érte, ha N-ben van. De itt most nem arról van szó, hogy órákig N-ben ácsorogsz, hanem a lámpánál arra az 1-2 percre, amíg várakozol, és nem akarod taposni a féket, és nincs HOLD gombod, akkor be lehet-e tenni N-be. A válasz pedig az, hogy nyugodtan be lehet tenni, az égegyadta világon semmi baja nem lesz tőle. De ha a féket akarod taposni, akkor az is tök jó módszer, azzal sincs semmi baj.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
KTTech
veterán
válasz pilóta #15983 üzenetére
N módban pl. nem tölti a kocsi a hibrid akkut, akkor sem ha kellene. Az meg a horoszkóp szerint se jó ómen... (és hangosan panaszkodik is ellene a kocsi ez esetben - sokszor még az automata mosóban sem tudok végigmenni hangoskodás nélkül).
Amíg nem volt elektronikus fékem, simán a kézifékkel megállítottam (ami ugyanazt teszi, mint a HOLD funkció), amióta van HOLD, azóta azt használom (de ilyenkor használja a féklámpát is).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Catman #15984 üzenetére
Nem ugyanaz, mert sokkal rövidebb és gyorsabb mozdulat. De amúgy nem akkora gond ez, álló helyzetben nyugodtan lehet N-be rakni, vagy akár kézifékezni is. Gurulni nem szabad N-ben (sokat). Nekem kényelmesebb az N, mint a kéziféket rugdosni, de ízlés dolga, ki hogy szereti, csak nem értem a felhördülést, mintha az valami tiltott dolog lenne, hogy álló helyzetben N-be rakd...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Catman #15982 üzenetére
Nem rossz módszer, csak kicsit bonyolultabb, mintha egyszerűen kattintok egyet a váltón és üresbe teszem.
Nem is értem, hogy honnan van ez az ellenérzés az üresbe tevéstől, ki találta ezt ki, hogy az nem jó
Ha nem lehetne üresbe tenni, akkor a mérnökök nem találták volna ki az N állást, aminek pont az a lényege, hogy üresben legyen, és ne kelljen a féken állni...Aki él és nem boldog, az téved!
-
KubanitoS
veterán
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
T25-ös Avensis-nél az 1.8-as benzin motornál a javított verzió kapott új motorkódot? Ha igen, milyet?
Előfordulhat, hogy rámozdulok egy T25-ösre, és a lehető legmegbízhatóbb verzió kellene. Eddig a 2.0 benzin van versenyben, de jöhet az 1.8-as is, ha valahogy meg tudom különbözetni az olajzabálóst a javított verziótól.
Másik kérdés: ISOFIX alapból van a hátsópadon vagy plusz extraként volt kapható? BT-s rádió, tolatóradar mennyire jellemző, milyen felszereltségnél?Remélem tudtok segíteni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz KubanitoS #15968 üzenetére
Mert a fékben nincs technika, az nem baj, ha kopik?
Nem lesz vele semmi gond, azért van, hogy kapcsolgasd. Egy manuális váltót nagyjából csilliószor annyit kapcsolgatod, mint az automatát, de nem nagyon szokott gond lenni vele, nem kopik el a technika...Aki él és nem boldog, az téved!
-
veterán
köszi srácok az infót, de azért ez valahol tök gáz. Ráadásul nem 2 Ft-os autó és szokás szerint a jó öreg magyar piacra küldik a fos felszereltséggel. Valahol már bánom nem az executiveot vettem, abban van légrugó is , aztán lehet abban sem lenne ez a hold meg brake fuknkció
#15965pilóta: Igy van én is ezért rakom ki, mint hogy néha percekig kelljen izomból taposni a féket. Egyébként én sem gondolnám ettől baja lenne, de inkább úgy voltam vele megkérdezem... MAx jöv7en a toyotától megkérdezem.
[ Szerkesztve ]
3njoy the Lif3
-
veterán
-
blueye
veterán
válasz Jakob.rabbi #15957 üzenetére
Automata automosoban is kell
-
veterán
Sziasztok,
Ma átvettem az új autómat. Nem volt meg toyotám. Automata váltos érdemes a fékpedált lenyomni ha pl piros lámpánál üres állásba teszem , majd ha indulok D-be rakásnál. Azt vettem észre ha pirosnál megállok ugyis betudom tenni N állásban ha nem nyomom le a fékpedált.
3njoy the Lif3
-
-
gorgo
őstag
Ilyen nekem is jól jönne!
Amúgy, ha abból indulsz ki, hogy autó-autó, elvben nem kellene létezzen US meg EU, de hát az élet nem ilyen egyszerű... Ha netes a forrás, elküldöd privátban az US előírást? ártani nem árt...[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
No.01
őstag
-
-
Senhi
aktív tag
válasz Tom1939 #15828 üzenetére
Megtörtént a műtét, Mac Mobil Street 87.2 került előre ezzel az adapterrel: link, facebookos ajánlások alapján (hasonló jbl-t sehol nem találtam). Beszerelés gyorsan ment, kicsit a jobb oldalival kellett küzdeni, mert kevés hely és itt van a segélyhívó hanszórója is, amit el lehet jobbra csúsztatni a zajszigetelés mellé (megerősítve, valamennyit raktak bele ). Polaritás fordított rav4-en, mint amire ez a kábel van gyártva, de ez csak annyit jelent hogy plusz-minuszt fel kell cserélni, amúgy meg plug and play.
Hang határozottan javult, főleg a közepek lettek nagyon tiszták, sokkal több részletet lehet kihallani a zenéből. Mivel 2 csipogó helyett lényegében 2 közép és 2 magas sugárzó került, ezért a hang forrása kicsit előre került, de ezt beállításokból lehet orvosolni.
Számomra így a hangzás teljesen oké, nem fog kelleni erősítő + 4 új hangszóró. Mélynyomó és ajtószigetelés viszont idővel biztos lesz. -
No.01
őstag
Most olvasok utanna tenyleg rosszul ertelmeztem (jobban mondva a jelek szerint nem is ismeretem ezt a heretic dolgot)
Ettol figgetlenul en is ugy vezetek ahogy irod (vagy egy buszvezeto ismerosom, szerinte ez a vezetes egy jo buszvezeto ismerve is) nem trukkozok, de ha latom, h a lampa piros akkor szepen begurulok es nem csak az utolso pillanatban fekezem. Nalam ezen a szinten illetve a nem padlogazas elindulasnal megalla a sporolasi hadmuvelet.
-
-
No.01
őstag
válasz blueye #15940 üzenetére
Az azert egy kicsit mas szerintem...
En nemigen szoktam erre tulsagosan figyelni bevallom oszinten, de az valoban eszreveheto, amit a kulfoldi forumokon is irtak illetve egyesek vitorlazaskent emlegetnek. Szoval gyorsitasz akarmennyire majd mikor elerted a kivant sebesseget akkor egy picit felengeded a gazpedallt. Millimeterekrol beszelunk, ha nagyon PRO akarsz lenni akkor ezt jatszod ugy, h gyorsitasz az elerendo sebesseg fole majd engeded beesni es kezded elolrol. Szerintem ez mar erossen a fillerb*szas kategoria, de valoban mukodik.
Egy egyszeru peldan keresztul igy kepzeld el:
Kituzott cel 100km/h --> gyorsitasz 105-ig majd hagyod lassan, nagyon finoman a sebesseget visszaesni 95-ig. Utanan meg kezded elolrol. Nekem igy vezetni iszonyat faraszto nemhogy autopalyan, de legtobbszor meg autouton is. Amikor kertek alatt kozlekedek es egyik falun keresztul gurulok at a masikba majd 25km-en keresztul ugy egy kicsit konnyebb ezzel jatszani, de ott is igenyel nemi odafigyelest.
A valoban fillereskedo holland Prius csoportban olvastam, h ezzel 0.3 es 0.6 litert lehet megtakaritani.[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
Szívesen, csak félek én ehhez nem vagyok ideológiailag elég képzett. A lényeg, hogy egy szűk sebesség/nyomaték tartományban működik, amikor is a benzinmotor egyszerre hajtja részben direkt a kerekeket, részben meg tölti inverteren keresztül az akksit, és közben elektronikusan is meghajt. És hogy ez így egy hangyapöcsnyivel kedvezőbb, mintha tisztán a benzinmotorral hajtana direktben. Remélem nem mondok badarságot.
Ebből az állapotból viszont nagyon könnyű kibillenteni, egy bukkanó (pedált picit lejebb nyomod), vagy emelkedő (vagy pofaszél, mint nálam) és vége. Sík úttest, semmi előzés, váratlan manőver és jó eséllyel fog menni. Több sebesség tartományban is van ilyen, állítólag ~40 körül (?), de nálam 90-105 között szokott. Bal oldali mutató az ECO 'O' betűjének felső éle környékén."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
Némi adalék a fogyasztásos dologhoz (hétvégén hazautaztam). Hibrid auris '15-ös. Táv 139 km, ebből 120 km pálya vagy autóút. Nekem ez mindegy, mivel eleve nem megyek gyorsabban 110-nél (legfeljebb, ha néha előzök). Odafelé kedvezőbb, mivel hegyről indulok, vissza meg ugye hegyre kell felmenni (átlag 0.3-0.4 L/100 a difi).
Rekord alacsony kiírás szerint 3.8 L/100km, ekkor ráadásul még kamion/busz mögött is "utaztam" és rohadt lassan 120 perc alatt teljesítettem.
Rekord magas (ez volt most). 5.1 L/100km, viharos pofaszél, 107 perc alatt, igazából még ez is kimondtottan lassú menet . Heretic mód alig, szenvedő, ordító motor végig, egy ki*** szenvedés így a pálya, rádiózni pl. már nem lehet értelmesen (menetzaj miattt értelmetlen), így nem erőltetem.Most visszafelé 4.7, rekord sokat mentem heretic módban, és így is 4.7 lett, szél nem volt. Ennyit számít, hogy -1 fokban utazik az ember... Nyáron simán fél literrel kevesebb, felteszem a motor messze nem ideális hőfokon megy a fűtés miatt...
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Ck.
addikt
No, úgynézki marad a Lexus. Nem tudtunk megegyezni, nagyon vad árat mondtak a beszámításra és a fogyasztáson kívül más előnyöm nem igen volna, nagyon más kávéház a két márka, még ha közeli rokonok is.
Köszönöm Mindenkinek a türelmet és a lelkes segítséget megborult elmémhez!
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Én is magamat. A fogyasztás ugyan egy nagyon fontos tényező, de mást is figyelembe veszek. Ha most a két konkrét autót ragadjuk ki, akkor ott a mérleg egyik oldalán egy vadonatúj, első pukis Yaris Cross, míg a másik oldalon ott van egy 3-4 éves UX, 20-30k mérfölddel, csak a szerencsén múlik, hogy épp milyen felszereltséggel van az adott márkakereskedésben, mindezt közel hasonló árért. Meggyőződésem, hogy vezetéstámogató rendszerekben, úgy mint sávtartó vagy épp a parkolási manőver során automatikus megállás akadály észlelésekor, adaptív led, stb a Lexus le van maradva a Toyotahoz képest. Parkolási segédet sem láttam még egyetlen Lexusban sem, pedig egy ideje már figyelem őket.
[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
válasz Tom1939 #15924 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy csomagokkal megpakolva megint más a leányzó fekvése. Főleg auris esetén éreztem, hogy üresen tök fürge volt, de ha 4 fő + csomagokkal plafonig volt pakolva. akkor tudott meglepetés érni előzéskor. Érdi emelkedőn persze felment így is 130-140-nel, de ha valamiért le kellett lassítani akkor esélytelen volt visszagyorsulni úgy hogy ne villogjanak mögöttem . Teszem hozzá, rav4 is megérzi a plusz súlyt, de sokkal kevésbé érzem drasztikusnak a különbséget üresen vs tele.
-
őstag
válasz Drizzt #15927 üzenetére
Tudsz valamit hogy jönnek? Rav4-árlistát nemrég kiegészítették a Gr modellekkel de más változást nem nagyon láttam. 435 ft-s euróra felszőtt árlistával az is érdekes merre változtatnak (lehet az a legegyszerűbb ha úgy drágítanak hogy hagyják ezt az árlistát amíg ilyen "erős" a forint)
-
Drizzt
nagyúr
Az uj arlistak mikor varhatok?
I am having fun staying poor.
-
őstag
válasz blueye #15925 üzenetére
Nem panasznak írtam, megy ez a rav4 is rendesen. De az allgrip automata 140 lovas 1.4t scross eszméletlenül durván szedegette a pacskert.... Könnyű súly és összkerék. Erre szoktam mondani hogy akkor amikor átültem nem éreztem az összkereket, most meg érzem hogy nincs (rav4 első kereke azért jóval hamarabb elpörög, és nyilván az scross előtti i30 1.4 szívó benzinben nem igazán volt ami elpörgessen bármit...)
[ Szerkesztve ]
-
blueye
veterán
válasz Tom1939 #15924 üzenetére
"ha pl. kicsit szűkebb az előzés mert tévedtél a távolságfelmérésben" - így van de ez sokszor pont azért van mert a szembejövő gyorsan hajt, ld. 4-es út
"a rav4 hybrid is a kevésbé fürge kategória" - mindig ilyen "kevésbé fürge" autóm legyen, ha van töltés az akkuban (ennél a kocsinál még nem láttam elfogyni, az 1.8as C-HRben sokszor) nagyon meg tud indulni (volt erősebb autóm is) -
őstag
Egyetértek azzal az iránnyal hogy a nem száguldozós alapálláshoz is jó az erősebb gép. Engem speciel az 1.4t scross tett rá erre az útra. Az a bizonyos tartalék mind városban mind közúton jó (ha pl. kicsit szűkebb az előzés mert tévedtél a távolságfelmérésben akkor civilizált fél gázról fellépsz teljesre és akkora ráhagyással fejezed be ahogy illik). Nekem szóba sem jött volna sokkal gyengébb, és szerintem a rav4 hybrid is a kevésbé fürge kategória (nem sokkal de az 1.4t scross jobban megindul)
-
addikt
válasz KTTech #15920 üzenetére
Itthon pont azert kell erosebb motor, mert kulonben letolnak a fenebe. Egyebkent egyik veglet sem jo, aki 150-nel a fenekedbe jon es villog, de az se aki a kamion mogott dekkol es nem mer elozni, vagy eppen 92-vel probalja elozni a kamiont es padlofekkel kell megallnom a belsoben, mert nem talalja a gazpedalt. De uez nagyobb sebessegnel se vicces, amikor Pistike 133-al elozi Jozsikat, aki 131-el megy. Ha mar elozok, akkor 150 es menjunk, egymas mellett parhuzamosan haladni a legveszelyesebb dolog. En semmiert nem cserelnem kisebbre a 2literes Corolla-t, sot inkabb erosebbet vennek. Mondjuk az is igaz, hogy en az M6 fele jarok eleg sokat, az meg mindig tok ures, barmennyivel lehet menni.
-
KTTech
veterán
válasz blueye #15918 üzenetére
Viszont Ck. nem Mo-n él...
Egyébként az érdi emelkedőben nincs semmi nehézség, a régi 3-as Golfomat sem erőltette meg (1.6-os szívóbenzines volt 101 LE-vel).
Az mondjuk igaz, hogy Mo-n rengetegen idegbeteg akik ön és közveszélyes módon vezetnek... ha valaki betartaná a szabályokat, azt letolják az útról, csak hogy 3 perccel korábban érjenek valahova, vagy megmutassák, milyen erős kocsit vezetnek - és ezt többször is tapasztaltam. Felénk ez nem szokás, aki ilyet tesz, arról tudni lehet, hogy kelet-európai származásúwww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Szoktam, de még nem volt olyan helyzet a vezetett pár 100E km alatt, hogy ne lett volna elég a mostani 110LE körüli teljesítmény, egyik autómban sem... Mondjuk nem megyek bele olyan előzésbe, amit csak a törvényes sebesség lényeges átlépésével tudok éppen befejezni...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
blueye
veterán
válasz KTTech #15916 üzenetére
Azért még mindig többen élünk MOn mint UKben és itt bizony van pl. érdi emelkedő az M7esen és rengeteg 2x1 sávos út ahol nem mindegy az előzésnél az erő. Sokáig 1.8as C-HRt vezettem, most néha a 2.0át, van tapasztalatom. Igaz naponta most egy 2.5 RAV4et hajtok. Ha vki csak városban használja annak tényleg jobb az 1.8as.
-
No.01
őstag
válasz KTTech #15916 üzenetére
Ne mar! Edesanyam szavajarasa ez minek annyi LE?
Te elozni nem szoktal soha??? Valoban van labtol fuggoen 0,4-0,7l extra a 2.0-as javara, de en el nem cserelnem pedig hidd el ahol en jarok is eleg sok a trafi es a korlatozas.
Most, h hideg is van meg nem is (~5fok) es nem palyazom egesz heten igy meg futessel (22fok, ules es kormanyfutes) is kenyelmesen elmegy 5,2-vel. Lehetne ennel jobb? Nyilvan, de nekunk ez a P2-es idoket idezi csak ez lenyegesen modernebb es majd 2x olyan eros.Ck.
Mindig meg tudsz lepni. A Yaris Cross es az UX viszonyabol en sehogysem juttotam volna el oda, h a kedvezobb fogyi vegett dontsek az elobbi javara. Nyilvan nem is vagyunk egyformak.[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz OCTAMD #15913 üzenetére
És mi értelme van a nagy erőnek, ha úgyse tudod kihasználni? Sprintet nyomni 0-32km/h limitig?
110km/h a legális limit az autópályán, ahol használva lenne (bár a gyakorlat az, hogy kevesen mennek ennyivel, inkább lassabb a haladás akkor is ha lehetne), ha az M25/M1-et nézzük, akkor csúcsforgalomban a 10km/h is áldás tud lenni , és 100 a normál utakon. Londonban meg szinte több a 32km/h-s rész (35-nél már villan a vaku), mint az 50, ráadásul tele van sebességmérővel...[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
OCTAMD
őstag
válasz blueye #15914 üzenetére
Nálam nem,mert eleve már így is magas volt a léc,hiszen egy 2010.decemberi Auris Hybrid és egy 2015.szeptemberi Auris Hybrid kombi mellé jött,így rosszul esett volna ha a C-HR jóval többet eszik
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
OCTAMD
őstag
Szerintem az UX 250h 2018.11től jelent meg,az kb ugyanaz lehet,mint a C-HR 2.0 hybrid 2019.szeptembertől
Ezek kb.6-7 decivel többet esznek az 1.8asnál,de erősebbek
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Ck.
addikt
Hát, ha az UX-ben megintcsak régebbi (ha nem is annyira régi) technológia van és mellette még többet is csipeget, akkor őt gyorsan el is engedem, túl drága ahhoz és csak a '19-es férne bele, nem lenne az év üzlete. Ha már bukok rajta (márpedig az kb garantált), akkor legalább a fogyasztás legyen botrányosan jó. Vasárnapra foglaltam tesztvezetést a Yarisra és a Yaris Crossra, illetve ránézünk még egy faceliftes C-HR-re is, szigorúan csak az 1,8-as motorral. Kb ezek jöhetnek szóba.
Tulajdonképp, ha elengedem a Lexus anyaghasználatát és hangszigetelését, akkor a Toyotaval újabb technikát kapok, olcsóbban - ezen már a múltkor is eltűnődtem.
(Amúgy a múlt héten tesztvezettem egy új Dacia Dustert és nem mondanám, hogy sokkal hangosabb lett volna az NX-nél, összeszerelést tekintve pedig meg sem szólalt a gép.) -
Paxker315
addikt
válasz KTTech #15907 üzenetére
adac tesztekben vannak valós mért fogyik is ám. Lexus UX250H
Amúgy aki keresne most CT200ast jó áron, ismert előélettel
Azt hiszem, az eladót közvetve ismerem, s tényleg új kora óta magyar autó (NCC rendszám beszél). Röhej, hogy a CT-ket sokszor olcsóbban megkapni, mint a poszt-FL aurisokat.. Ez konkrétan tényleg jó áron van.szegény NX-et tényleg nem jó taposni. Pályán búcsút lehet mondani a hatékonyságnak.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Jó a Spritmonitor, hogy nyilvántartsam a saját fogyasztásom, de nekem sehogy nem sikerül tartani azokat az értékeket, amit ott dob A nagyon alacsony fogyasztások általában 1 fővel (aki nem túl nehéz), tojással a gázpedál alatt és túlfújt gumikkal keletkeznek, és ezek leviszik a nagy átlagot is...
A gyártó magasabb átlagot ad meg, mint a Spritmonitor a UX-re.[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
még a yarisos időkben vettem egy pár gumicsíkot amit ajtók alsó élére ill. b-oszlophoz, meg ajtószélekre lehetne applikálni, gondoltam jó lesz valamire. Hát, az autó már nincs meg, a mostanira meg nem látom, hová tudnám feltenni, mert van "gumiszoknya" az alsó ajtóíveken. Így esetleg extra "ajkat" lehetne dobni a küszöbre, s akkor a gyári szoknyával összesimulva akár érdemben kisebb lehet a bejutó zaj. Ami miatt szerintem ezzel érdemes egy próbát tenni: mosáskor azért folyik be víz a gumicsíkok ellenére is a küszöbökhöz.
Amit jó lenne kideríteni, mivel lehet megbízhatóan odaragasztani a gumicsíkot. Palmatex? Ugyan "önragadós" csíkokat vettem, de, nem bízom benne, hogy ott is marad. Gondoltam, egy kis zsírtalanítás (IPA, etanol v mittomén) után pár csepp palmatexszel jobban ragadnának a csíkok Ha jobb idő lesz, lehet, teszek egy próbát
-
KTTech
veterán
A Yarisban és a Crossban a 4. generációs van, de kissé átdolgozva (főleg motor oldalon, de hozzányúltak az inverterhez is, az elektromotorok is kisebbek méretileg és jobb hatásfokúak, LiIon akkuval vannak szerelve).
A UX is 4. generáció, rosszul emlékeztem, 1,4KW-os NiMH akkuval. Viszont az biztos, hogy helyből 6+ l/100km a gyári fogyasztási adata (ezek szerint a súlya és mérete miatt), ami alig jobb, mint a mostani autódnak - és ha jól láttam, akkor a 2020-as évtől tudja a Carplay / Android Auto-t a fejegysége.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz OCTAMD #15900 üzenetére
Ahaaa...és azt ugye jól tudom, hogy csak a 2019 szeptemberi facelifttel jött meg az utasoldali ülésmagasság állítás? A szalonban kiállított demo CHR-nél lehet állítani, de emlékszem amit pár éve néztünk, ott csak a sofőr ülést lehetett magasságban állítani. Vagy ez felszereltség függő?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest