Hirdetés
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz venom8888 #21439 üzenetére
Beadod az egész hóbelebancot egy átírató irodába ahol 8000 Ft-ért, intézik az eredetvizsgát, kötnek biztosítást, kiállják helyetted a sort az okmányirodán (őket minden nap fogadják, ha Te olyan helyen laksz lehet, hogy egy hétig nem kapsz időpontot) aztán másnap boldogan furikázol...
pl: Sport Car Centrum, Nagytarcsa
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
blueye
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #21362 üzenetére
Ajtót ha nagyon akarsz, tudsz bontóból venni, de javítható. Az íven nyoma lesz, ott sajna szobrászkodni kell rajta. A helyedben egy horpadás javító varázslónál kezdenék. Az eset nem most történhetett, mert felületi rozsda már van, ez trehány-csóró gazdára utal.
Viszont érdekes, h alulról mennyire hasonlít az elődjére. -
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #21360 üzenetére
Kezdődő felületi rozsda, rászánsz 1 napot, és ok. Semmi extra. A kipuff meg ne érdekeljen, az minden autón rozsdás.
Első sárvédőív műanyag dob betétet le kellene szedni, és benézni mögé, ott 5cm föld szokott állni, azt ki kellene takarítani, és megnézni. Nagy tétje nincs, maximum bontóból veszel egy sárvédő lemezt, fényeztetéssel 100k. Ha mákod van, színazonosat kapsz, akkor csak cserélni kell.
Hátső sárvédőívbe viszont nagyon be kellene nézni, pláne alul, a küszöb felől. Yaris Gen2-höz plö nem létezik javító sárvédő ív, így bontóba kell benned, nekem 3 éve volt 60eFt egy hátsó részlet. Nem tudom, az újabbakhoz kapható-e? -
KubanitoS
veterán
válasz venom8888 #21356 üzenetére
Pedig nagyon sok ilyen cég van. Apukámnak a https://hasznaltautoatvizsgalas.hu/ segített. Küldött vagy 40-50 képet a kocsiról, festékvastagsággal, a kocsi aljáról, az esetleges hibakódokról. Nagyon meg voltunk elégedve velük, részemről ajánlott.
A helyi márkaszervizbe én azért nem vinném, nehogy direkt lehúzzák és hirtelen kiderüljön, hogy van egy sokkal jobb vétel természetesen pont náluk…
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #21305 üzenetére
1.33. Ha 0w20-as olajjal volt kizárólag használva, megbízható. Ha okosba beleöntöttek sűrűbb olajat, akkor nem annyira poén
-
Flashback
addikt
válasz venom8888 #21313 üzenetére
Ha csak 1-1 elem van fújva az még oké (persze ne a tetö, meg a motortér legyen), ha szakszerüen egybe volt cserélve.
De ha mondjuk a hátsó negyedek elemei lettek csak újra fújva az már gyanús. Megveszed aztán 1-2 éven belül szépen körberohad.[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz venom8888 #21305 üzenetére
Ennek az elődje van még mindig nekünk 170e km kb. Motorba semmit sem kellett mèg cserélni. Most lett kuplung cserés. Akksit viszont eszi, mert jellemzően rövid utakra van használva. kb 4èvente kell cserélni.
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #21281 üzenetére
Talán nagyobb siker lehet errefelé?
Amúgy Grande Punto! : ')
[ Szerkesztve ]
-
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #21269 üzenetére
Már mi a fenétől lenne erősebb szerinted? Ha nem akasztanak rá turbót, akkor a köbcentit mással nem tudod pótolni. Kovácsolt belsőt meg nem fogsz kapni szériában, h 9000rpm-nél tiltson. Vagy, ha nem fele olyan nehéz, mint a másik, ami megintcsak valószinűtlen.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #21270 üzenetére
Könnyen. ránézel az adatlapra-forgalmira és összerakod hamar. Motor űrmérethez képest gyenge teljesítmény és alacsony nyomaték = szívó. (csak fyi, volt a családban egy 1.0 tsi 3 hengeres kamik, gyárilag 110 lóerő. Ugyanazt az 1.0 tsi motort ismerős gyári turboval 136 lóerőre írta meg. Na, ilyen értékekre ne is számíts szívóbenzinnél. )
[ Szerkesztve ]
-
honeker
őstag
-
Flashback
addikt
válasz venom8888 #21259 üzenetére
Lehet van Opel topik, ott többet fognak tudnak róla. De az 1.4 szívó jellemzöen nem egy kihegyezett motor 90Le-vel. Talän nem problémás és elég nyomaték van hogy ne haljon meg idö elött. Elöbb vennék ilyet mint 1.2T-t.
De ha méretben, motorikusan, kinézetben is megfelelö akkor érdemes lenne megnézni hogy élöben is passzol-e.[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz venom8888 #21257 üzenetére
Kívánom hogy megtaláld, de szerintem a räszänt összeghez képest magasak az igényeid.
Nézz szét az olcsóbb márkák között is. Pl Dacia, Opel nem olyan rossz. Biztos újabbat is kapsz mint Toyotából.[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Dare2Live
félisten
válasz venom8888 #21249 üzenetére
használt ~10éves dizellel általában az a baj, hogy akkor veszik ha min 25-30.000km/évet megy de inkább többet. Jóval többet. Lehet a motor még bírná de minden kopik..
ovijáratnál jellemzően soha nem melegedik be a dizel. Ez ha nincs DPF akkor is gond felvizesedik/dizelessedik az olaj.Hogy rosszabbat mondja az új 1.0 2015ig nem az igazi (utána nem tudom), az 1.33as motorról van elég horrorstory a neten.
A régi bármit kibír 1.0 1szfe pedig min 19éves a mident kibír 1.3 2szfe pedig 15. A régi motorok amúgy jóval nyomatékosabbak, erősebbek, annak érződnek alacsony rpmen mint az újak.
Ha van szimpi 2szfes a közeledben érdemes megnézni. [link]
Ha osztrák, német nagyon meg kell nézni az alját 10évesen is örületesen tudnak rohadni. Kivülről hibátlan nem volt törve alulról meg botrány. És ezen a vonalon toyota még elég jó nissan, honda érdemben rosszabb. Mazdát meg én alváz rohadás miatt én nem is nézek. 99%ben nagyon durván rohadnak és még a magyarok is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Flashback
addikt
-
Flashback
addikt
válasz venom8888 #21236 üzenetére
Ezt nem tudom. Ismerösi körben volt 1.4D annak nem volt sok baja. De 150e km körül adták el. Érdemes megnézni a népítéletet. Ott olvasgatni kicsit. Ahogy nézem a rendszám alapján Sakurában vették. Ott lehet érdemes futni egy kört a rendszámmal.
Nekünk van egy 1.3 benzin Yaris (2009). Az szerintem ki fog menni a világból Ha nem dízelt keresel nézz erre is rá.
[ Szerkesztve ]
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
-
-Tsaba-
tag
-
Upo
addikt
válasz venom8888 #14667 üzenetére
Én biztos nem várnék ilyen áremelkedések mellett. Mi is felvettünk a maradékra egy személyi kölcsönt, aztán pár hónap múlva visszafizettük az egészet.
Szerintem jobban megéri az a párezer-pár tízezer ft plusz költség ami decemberig előáll ha végtörleszted, mint fél-egy millával többet fizetni érte decemberben.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
félisten
válasz venom8888 #14667 üzenetére
Fél év múlva honnan tudod mi lesz? Lehet, hogy eltűnik a hatósági ár, oszt lesz 700 ft-s benzinár, és mindenki el akarja adni az autóját. De lehet hogy minden normalizálódik és még kevesebb használt autó lesz.
6 misiért most sem kapsz Prius 4-est, illetve egy van kínálva a HaHu-n, de jó fél millióval a többi alatt. Alkudni jelenleg vevő nem nagyon tud, kínálati hiány van...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
dj79
senior tag
válasz venom8888 #14670 üzenetére
ahha.... ha hétért árulja, hétért fogja eladni, ilyen ez a hsd áralku.
komolyan kíváncsi vagyok, hogy mennyi idő alatt fogom eladni az aurist meghirdetés után.
jbl meg ne legyen mérvadó, a p2 jbl rendszerénél például sokkal jobb volt a golf V 8 hangszórós alaprendszere.ncc1701: végig szkönyves, élő hibridgaris, full gyári fény, nem extaxi, szóval van rá esély, jaja.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #14676 üzenetére
Ez 20 éve tényleg így volt. Ha ma jó sz@r kocsit akarsz, akkor német prémiumot kell venni, azt lehet rendesen szerelőhöz vinni. Toyota meg jó megbízható, golyóálló, mond ezt plö egy 1.33-as motoros yariso/auris tulajnak, aki tátott szájjal szaladt be a f@szerdőbe... Vannak megbízható típusok, ajánlott motorral. Maximum. Gyártó nincs.
Franciák amúgy meglepően feljöttek az utóbbi 5-10 évben.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz venom8888 #14676 üzenetére
Hát a francia autók között is van jó (1.2-es szívóbenzines clio-ról sok sirámot nem hallottam), meg toyotából is szar (2.2 D-Cat 177 lovas) de ez csak utólag derül ki ugye Mivel használtat akarsz venni ott már megvan a tapasztalat... Bár őszintén én toyotát, suzukit újonnan veszek csak. Mostanában ez a tuti befektetés sajna...
-
-
Gombinyó
őstag
válasz venom8888 #14662 üzenetére
Egyébként mikor szeretnél autót venni? A milyen autót vegyek topikban, ha jól emlékszem már 2019 óta keresel. Ha csak jövőre, akkor jelenleg sztem teljesen feleslegesen túráztatod magad és a ph népét, mert senki nem fogja tudni megmondani mi lesz jövőre, milyen árak lesznek, stb. Itt már akár őszre beüthet a krach.
-
No.01
őstag
válasz venom8888 #14662 üzenetére
Eleg nehezkes olvasni a postjaidat, sot talan neha meg magadnak is ellent mondasz.
A JBL-rol nagyon roviden 2 Prius (P2 & P3) es egy Corolla utan:
Inakbb csak a nev az ami eladja, bar, ha oszinte szeretnek lennei akkor a JBL sosem volt egy nagy eresztes a hiend-tol meg olyan messze van, h az mar majdnem faj.Viszont ha a masik oldalrol kozelitesz akkor meg azt kell, h mondjam, h nem is olyan rossz. De csak azert mert az alap megoldas az egy filleres vacak amit meg egy legolcsobb Sony vagy barmilyen egyeb markaju hangszoro is lealaz.
Ha ehhez hozzavesszuk, h a bekerulesi osszeg meg egy uj autonal is toredeke annak amibe egy normalis “rendszer” kerul beepitessel akkor mar sokkal jobb a megitelese.En inkabb azt mondanam, h az alapnak kellene ugy szolnia, mint a JBL es akkor nem lenne gond. Nagy durranast ne varj tole es akkor csalodni sem fogsz
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #14659 üzenetére
Miért lenne ott sok minden? Szerintem nincs feleslegesen sok infó feltüntetve, de túl kevés sem. Azok szerepelnek, amikre legtöbben kíváncsiak. Se több, se kevesebb. Vegyük példának ezt a fószit: [link]
Routes profile alatt látod, hogy nagyrészt vidéki-települések közti utakon és kisebb részt városban használta, "néha megmutatta az autópályát is" az autónak.
Distribution of vehicle costs alatt látod, hogy a karbantartási költségek elég alacsonyak arányában, de ezt Te is tudod, hogy a hibridnél az üzemanyagköltségen való spórolás kevésbé "hangsúlyos", mint az igénytelenségből fakadó szervizköltség-megtakarítás.táblázatban Date alatt látod, mikor tankolt, s mennyit töltött rá, mennyi km-t ment az előző töltése óta, Ø alatt meg az átlagfogyit erre. Mi másra lehet szükséged? Ebből nem kapsz már elég infot arról, kb mire számíthatsz? Még azt is megtudod a táblázatból, hogy négyévszakos gumival csapat a tag (itt lehetne finomítani, pontos gumitípussal&mérettel).
-
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #14651 üzenetére
spriccmoncsin mit látsz? Amúgy városi-elővárosi-vidéki használatnál nyugodtan számolhat 4.5 körüli értékkel. Persze télen rövid távon araszolva simán több, illetve, pályázni már nem optimális (ott sem feltétlen a fogyasztás száll el, de, simán nagy a szélzaj). Ha nagyrészt városi-kis összekötő utakon használod, akkor jársz legjobban egy hibriddel. Az a "természetes élőhelyük".
[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #14646 üzenetére
Ha pályázni akarsz, akkor dízel. Igen, fuj-fúj, de ez van. Van egy szép dízel 160 pacis 2.0 Insigniám, ha nem bántom, és betartom a sebességhatárokat, akkor 5.5-6L körül elvan, pedig az 1.8 tonna felett van, 5m hosszú. Anya 2009-es yarisa eszik alatta 5.7 litert vegyesben. A 2019-es swiftem 90ekm-es átlaga 4.3l, pedig nem is hibrid. Ha városba kell autó, akkor pici, könnyű, pályára pedig egy nagy, nehéz dízel.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #14644 üzenetére
Auris HSD, de tényleg. Ha kell a hely, kombi, ha nem, akkor HB. Szerethető formák, barátságos összkép, nem túl nagy méret. Emmeg active trend plus szerintem, ez a "fricceknél comfort lehetett", itt meg biztos lehet bőven alkudni, mert keszitráka és kuttya sem viszi hetek óta évjáratban szerintem lehetsz picit rugalmasabb, 2015-től felfelé már nyugodtan megfontolható.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz venom8888 #14279 üzenetére
Mint minden autónál, a hibafaktor a két lökhárító közt van. Bármi is elromolhat e két pont közt, és 100%-os valószínűséggel el is fog romlani. Megnyugtathatlak, az Egr rendszer a legolcsóbb alkatrészek közé tartozik...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz venom8888 #14279 üzenetére
Ahogy irtam barmi lehet a hibafaktrol, de reven az egyik legmegbizhatobb modellrol beszelunk igy felesleges listakat vagy/es teoriakat gyartani.
Ha gond lenne nem lesz olcso. (ahogy mas modellnel sem, de nyilvan van kulonbseg, lengescsillapito gumiharang szakadas es inverter hiba kozott) -
félisten
válasz venom8888 #14091 üzenetére
Melyikre gondolsz, mert 2019-es E170 Corollát is lehet elvétve látni szedánban (az lehet faceliftes) és 2019-es E210 Corollát is.
Az "olcsó használtan" nem igazán értem. 6,2 - 6,5 millióért látok E210-eseket és 5,4-6 milliórt E170-eseket. Ez kb. annyi, mint egy hasonló kategóriás Kia Ceed vagy Skoda Octavia.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Lexus, Toyota topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Super jelzővel turbózza fel az Orint az NVIDIA
- Hobby elektronika
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest