-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr0z3n
őstag
Pont zöldhöz nem menne
Volt annó 1000 éve egy tuning stereo újságom. Abban volt ilyen fekete/zöld/fehér fényezésű autó, akkor nagyon megtetszett. Volt valami neve is a stílusnak, de azt már nem tudom. Gondoltam visszahozok valamit abból az időből, ilyen módon téve egyedivé.
A rat stílus ennek az autónak nem állna jól, pedig az a kedvenc. -
Silentfrog
veterán
Nagyon rendesek válaszoltak a kérdésemre, hogy milyen módon tudom megszüntetni a működését, és írták, hogy nem kell végleg kikötni csak a testet kössem le. Meg is volt elsőnek nem indult el a kocsi de második indításra már beröffen. Eddig durván alacsony volt a fogyasztás, lehet, hogy az átalakító is belejátszott, majd ha használom az nélkül kiderül, hogy az volt e az oka vagy az, hogy úgy mentem mint a csiga!
[ Szerkesztve ]
-
psycroptic
őstag
A betét az még jó állapotban van. Szóval én sem és a szerelő sem igazán érti. De ahogy olvasom íilyesmi gondok (#1505) Mewryck-nál is vannak.
Visszatérve a tárcsa egyenetlenségre: elsőnek azért cseréltettem ki a tárcsákat, mert fékezéskor berezonált(plusz a kopogó hang) a kormány, a műszerfal, meg szinte minden, erre mondták, hogy egyenetlen a tárcsa felülete. Erre mondtam, hogy legyen kicserélve. kicserélték kb. 1500km után újra előjött a rezonálás(plusz a kopogó hang). Visszamentem újabb tárcsa csere megint rezonanciamentes közlekedés 1500km-ig majd újfent rezonálás és kopogó hang. Megint csere most már a "gyárira" levezettem kb. 1470km-t és a kopogó hang már néha-néha jelentkezik de a rezonancia még nem. Szóval fingom sincs most már.
Azért köszönöm a hozzászólásokat.
PSNID: Tomy83PS
-
-
L4mie
veterán
jó hogy mondjátok, meglesem az olajfogyást, így kb 2000km után, remélem nem fogyott semmit
*jah légzsákot megkérdeztem múltkor a szervízben, szerenécsre nem volt a listán az én alvázszámom, szóval nálam valszin nem robban az arcomba durván ha koccannék.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
lsc
nagyúr
Toyota motoroknál volt gond a kenéssel, de nem az olaj hanem a hibásan tervezett olajvisszafolyó furatok miatt, mindegy milyen olaj volt benne. A toyota elismerte a hibát, sok motort garanciában cseréltek. Az e10 4 efe motorokon is leragadtak az olajlehúzó gyűrűk, de ez sem az olaj hibájából, mindegy milyen volt benne. Ez a több motor meg elég tág fogalom, ezzel az erővel én meg tudok nem egy motorról amelyik castrollal megy és semmi baja.
Az élet kegyetlen .
-
Kocska89
tag
Az a gond aki tudna segíteni neki nincs aknája.
Nem tudom kérdeztem e már itt, az alapjáratom fura, rázza a kasznit. Fordulatszám az előírt érték, nem mászkál. 3zz-fe motor
Fojtószelepház, alapjárati motor tarkítás megvolt. Volt benn olajos kosz, de nem vészes. Nem változott semmi.
Volt olyan tipp is lambda szonda öregszik mérni kéne. Oszcilloszkóp lenne, de eléggé lent van a csatlakozó a motortérben, macerás lenne. Esetleg augusztusban leállás alatt.
Addig is valami tipp?
-
Kocska89
tag
-
Kocska89
tag
[link] Erről van szó.
Eleinte ilyen volt nekem is, wd40 óta rosszabb, kisebb kormánymozdításoknál is előjön. De elég nehéz megmondani honnan jön fentről vagy lentről. A mai napon azt mondanám fentről valahonnan, de 2 nap múlva lehet alulról hallom a gumi harangtól.Amint írnak kommentben, kormányoszlop összes csuklóját átfújtam, Würth HHS 5000 kenőolajjal, nem tudom ismered e jobb cucc mint a wd40, ez ragacsos, és tényleg ken.
-
Kocska89
tag
Furkoo:
Jó itt erősen rájátszottam, álló motornál pár centit ide-oda mozgatom a kormányt jobb-bal elég gyorsan.
rob210
Amikor megvettem akkor is volt hangja de kb mint a totalcaros videón. Akkor kapott a már előzőleg említett würth spray ből, ez sokkal jobban tapad, ken, sűrűbb mint a wd40.
Akkor jobb is lett egy kicsit. Aztán kb 1 hónapja egye fene videón a wd40 re javult, adok neki én is. Na az után lett ilyen rossz.Egyébként ha pl parkolóba épphogy mozgó autónál fordítom ki a kormányt.(nem koppanásig, nem feszítem végállásban) Akkor néha iszonyatos hangja van. Mintha csúszna a hosszbordás szíj. Szíj volt cserélve, feszítő görgő is. Utóbbi tényleg rossz volt. Sztetoszkóppal meglett hallgatva a szervó szivattyú simán jó.
Mondtak olyasmit, a főtengely szíjtárcsán van valami gumi bevonat. Lehet az sérült az olajtól. Ugyanis előző tulaj elmondása szerint volt főtengely szimering csere. Meg a vezérműlánc feszítő patronnál szivárgott a motorolaj ami ugye szervó szivattyút, hosszbordás szíjat áztatja. Létezik, a tőtengely tárcsáján csúszik?
Majd ha megyek haza rakok fel másik hangfilet, normál használat mellet milyen hangja van.
Találgatás jöhet nyugodtan privátba
Bocs a hosszú írásért.
[ Szerkesztve ]
-
Kocska89
tag
Ez a hang a "mint valami elcseszett robotkutya ugatás" tól független jelenség.
A "mint valami elcseszett robotkutya ugatás" a kormány forgatásával együtt jár jelen pillanatban.
Amit a szíjtárcsával hoztam összefüggésbe az csak kizárólag akkor jelentkezik amikor az ember nekiáll parkolóban forgolódni, kitolatni de nem fér ki az autó egy kanyarral. Az autó nagyon lassan vagy egyáltalán nem mozog de a kormányt alá kell szedni ilyenkor jelentkezik a hang néha. De majd reprodukálom megmutatom.
A régi hosszbordás szíjat megfújkáltam würth ékszíj spray vel az ideig óráig segített rajt.
Igaz nem toyota szervizben de ismerős nézte, nem tudták produkálni a jelenséget. Nincs rossz hangja a szervónak stb. Az autó fel volt emelve. Ők a "mint valami elcseszett robotkutya ugatás" hangot nem vizsgálták.
Na még egy kérdés és elég belőlem.
[link]
A képen a hátsó féktárcsa látható. Kolléga húzza vele az agyam, hogy a gyáritól kisebb fékbetét került bele...A tárcsának van az agytól nézve kb 1,5cm része ami "not used" rozsdás. Van is egy kis válla, de nem akkora mint ami a tárcsa szélén van.
Ez ilyen? Vagy az előző tulaj rossz méretű betétet rakott bele?
-
KMT
addikt
Köszi, az a baj, hogy én nem értek hozzá, de a neten több helyen is elég meggyőzően írják, hogy fordítva van, a kinyomócsapágy legfeljebb kinyomott kuplungnál zörög, a nyelestengelyé pedig felengedettnél. Ami elég logikusan is hangzik.
Több mint kétszer annyi, úgyhogy gondolom volt már cserélve, mert márkaszervizbe járt, de igen, jó lenne valamikor lecseréltetni. Meg az összes többit...
Milyen ez az átszakadás?
-
KMT
addikt
Köszi mindenkinek. Még megálmodom, mert jó lenne még húzni egy kicsit... :S Tapasztaltam már meg teljesen elkopott kuplungot, az olyan volt, hogy gázadáskor a motor jobban pörgött az autó meg kevésbé gyorsult. De ez viszonylag hosszabb idő alatt súlyosbodó probléma, így fel lehet rá készülni, nem hagy az út szélén. Ebben reménykednék...
-
Cheesy
őstag
Semmi bajom az A4-el Meg is maradna a családban.
De egy HALK, kényelmes és az autó súlyához megfelelően méretezett (az A4-ben 1.6 beerzin van...) erőforrással ellátott autó után nézelődtem és vélelten ráakadtam az IS200-ra.
Ha jól látom ebben soros 5 hengeres (tehát finomabb, kiegyenlítettebb járású, mint egy sornégyes) motor van, kb. 155LE, ami szerintem már meg is felelne.
Sajnos amikor HALK autót keresek csak a prémium szegmensben látok ilyen téren ajánlott típusokat, mert ezekbe talán kicsivel több bitumenes lemezt ragasztottak és több üveggyapotot tömtek
Meg ez a típus a Népítélet szerint is megbízható (mint a legtöbb Toyota), de a fenntartásáról nem találtam túl sok beszámolót, ezért fordultam Hozzátokwww.vakbelmutet.hu
-
psycroptic
őstag
Igen! Betétek és tárcsák cserélve. Vadontáli újak voltak. Én rendeltem a neten a szemem előtt lettek felszerelve az autóra. És 3000 után rázza, mintha kötelező volna neki.
A félreértés elkerülése végett én nem rád(a javaslatodra) panaszkodom, hanem arra, hogy már megint nem sikerült kiküszöbölni egy hibát.
[ Szerkesztve ]
PSNID: Tomy83PS
-
tothl
addikt
Megmondom őszintén nem mondott a márka neve semmit, nekem még nem volt. Mondjuk ez sem jelent semmit, mert nem cserélgetek évente tárcsát.
Szóval mea culpa.Viszont akkor túl sok minden nem marad......esetleg a betét ?
Én kb. 2x szabályoztattam tárcsát még lezdő koromban, fölöslegesen. Azóta csak cseréltem.
Soha nem kellett tárcsát szabályoznom betétcserekor, mégis mindig elértek egy elég komoly kiliméter számot. (100e+). -
Silentfrog
veterán
Gondolom nem nagyon motorozol, ha nem tudod pontosan , hogy egy nagy városba mennyivel jobban lehet haladni motorra mint kocsival.
Viszont abban igazad van, hogy nem izzad már meg az ember motoron, de egy 4 ütemű 125 ccm-es robogó , ha nem jól fogyaszt akkor az a 3.5 liter/100km.De most ne panaszkodjunk occccó a benzin, lehet menni kocsival is mindenhova!
-
psycroptic
őstag
És mindenki más aki eddig hozzászólt:
Elvittem szervizbe futómű átvizsgálásra/állításra és fék vizsgálatra. Ott sikeresen megállapították, hogy az autónak nincs semmi baja, nincs semmi olyan dolog ami a feszületet/görbületet a tárcsába beleverné/beleütné. Háromszor kérdeztem meg, hogy, akkor mégis miért? Elmondta a szervizes, hogy a baloldaliban több, mint 2,xxx valamennyi a jobboldaliban meg 1,3 az értéke a deformálódásnak.(nem tudom, hogy milyen névvel illette). Ott is azt mondták, hogy szar a tárcsa minősége és pont. Felszabályozták a mostanit és elküldtek fizetni a kasszához. Nem tudom, hogy mitévő legyek. Ne kelljen már egy kib@szott személygépkocsiba versenyzéshez használatos tárcsa és betét szettet vennem. Vagy használjam így? De gusztustalan, mikor cibálja a kezemben a kormányt fékezéskor az autó.
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
Nincs nehéz lábam, nem szoktam indokolatlanul rajtatartani a fékpedálon. Nem is nyírom az autót. De ennyit nem fogok rá költeni ez az autó nem ér annyit. Semmi égésnyom nem volt egyiken sem. Áhh, beleszarok, egy évet még kibír azután lecserélem az egészet valami másra. Kösz mindenkinek.
PSNID: Tomy83PS
-
L4mie
veterán
na igen februárban kell majd vinnem vizsgáztatni, köszönöm, hogy megerősítettétek a gyanúmat.
Keresek majd egy jó kis szervízt itt pesten, vagy beviszem és cseréltetem a hátsó pofákat...bár lehet megint megkérdezik, hogy miért is akarom cserélni őket.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Fr0z3n
őstag
Aksin szerintem ne akarj spórolni. Az a pár 1000 plussz nem sokat jelent, cserébe lehet, hogy sokkal jobb.
Közben nekem is adódott kérdés. Random menet közben csörömpölés jött bal hátulról. Létezik, hogy annyira laza a féknyereg, hogy odaverődik a tárcsának? Ha ráhúzok a kézifékre, kattan egyet hátul és megszünik a hang.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Energiaital topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OpenWRT topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...