Hirdetés
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Veron
addikt
nyilván Toyota topic és nyilván ez a világ legjobb márkája, de ha valakinek még sincs a logó rátetováltatva a nyakára, akkor akár megnézheti az új Hyundai Tucsont is. RAV4 méret és nagyon jókat írnak róla tesztekben.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
őstag
Budapesten is sajna SUV kell amilyen rosszak az utak és egyes fekvőrendőrök. Legalábbis nekem. 2017 előtt csak "sima" autóim voltak, de annyira bosszantottak a vacak fekvőrendőrök, magas padkák és bűntársaik hogy nagyobb hasmagasságra váltottam. Pedig én igazi terep, földút stb. közelébe nem megyek. Ha normális úthálózat lenne én még mindig "sima" autóban lennék.
Szerk: Új árakban azért egy hasonló felszereltségű NX vagy 4 millával drágább mint a Rav4, legalábbis abban a felszereltségben amiben én rendeltem a Rav4-et. Nekem az már fájt volna (igazából a Rav4 is fáj, de nekem ez volt racionális). De nem mondom hogy nem jobb annyival (plusz 33% ár).
[ Szerkesztve ]
-
gaborn1
tag
Hát ha abból indulok ki, hogy Amerikában a sima szívóbenzin Corolla és sima szívóbenzin Corolla Cross esetén 10% a difi, akkor: ha jól tudom nálunk 2.0 hybrid lesz csak belőle, ami Corolla Hatchback esetén 9,5M-tól indul, ha ide dobom a 10% difit, akkor kb 10,5M ft-ról beszélünk. Viszont a Rav4 hybrid 11,3-tól indul, szóval szerintem kezdésként épp 10 alá lesz rakva az ára, tippem szerint 9,99M.
[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
Üdv a klubban, én is napi szinten ezzel szívok az aurissal. Állandó para, hogy ha már 3-an ülünk benne épp hol fog leérni... Már volt, hogy kiszállítattam az utasokat, hogy akkor én most fekvőrendőrön megyek át, mert tudom, hogy leérne (nyilván szélsőséges eset, de eddig egy kocsimmal se volt ilyen). Emiatt kell mennie nálunk is.
Esetleg c-hr helyett nézz rá a lexus ux-ra, ugyanaz a platform csak más motor és minőségibb kivitel. De mindkettővel az a baj, hogy bár kicsit magasabb építésű, de hasmagassága alig több egy hagyományos kocsihoz képest (auris 14cm, chr 15cm lol, ux valamivel több) és fórumokon ugyanúgy panaszkodnak, hogy leér.
Corolla cross, én most azzal szemezek, valahol árban is a chr és rav4 közé fog esni (vagy egyenesen beesik a mostani rav4 árára ) -
Ck.
addikt
Szerbusztok,
Állandóan felakadok az IS 300h-val, még a legkisebb fekvőrendőrön vagy felhajtón is. Nincs mese, muszáj lesz egy SUV, egyébként is ez volt a terv, csak nem ilyen hamar. RAV4 sajnos túl drága és ha már azt venném, akkor inkább NX, ami nem
sokkal drágább, vagy akkor jobban zsebbe nyúlva egy RX, de nagyon felszaladt a felsoroltak közül kivétel nélkül mindnek az ára, ezért ezt most nem tudjuk megengedni magunknak.
Ellenben a C-HR működhet és tetszik is nekünk. Mit gondoltok, óriási butaság lenne az IS 300h után? -
No.01
őstag
válasz gaborn1 #12989 üzenetére
Maradjunk annyiban, h inkabb nincs... Ott nem kapsz ekkora kedvezmenyt es a kulonbseg szerintem meg ugyis egbekialtoan nagy lenne. Sajna nem adja ki a matek...
Persze ha a cegre megy es a penz nem szamit az mas teszta. (azert mondom mert az egyik ismerosunk kb 3 hete veletlenul tevedt be a Lexushoz - eddig csak nemet autoi voltak - alkudozott ES-re de vegul az NX lett belole. Privat emberkent ha beleferne vennek Lexust, de ha az ar is szamit akkor azert nemhiaba tud az lenyegesen tobbet... lenyegesen tobbert ) -
őstag
Hát ja vidékre/pályára tökéletes a Camry. Ferihegy parkoló is szép tágas Menni kéne külföldre nyaralni igen, kérem szíves topic intézkedjen (elég a járványból) ...
-
gaborn1
tag
Nekünk a Camry mellett az is húzós érv volt, hogy annál engedtek a legtöbbet árból. 15,6M listaár helyett 12,6xx-ért kaptuk bruttó (netto 10m kb cégre).
-
No.01
őstag
Vicces mert a Camry nekunk is nagyon tetszett, de a pakolhatosagon bukott el leginkabb.
A kameraktol viszont szvsz ne varj sokat. Sajna a kategoria atlagat sem eri el... sot.
Kiegeszitonek jo, de a radar szerintem tobbet er -
gaborn1
tag
Az esetek 80%-ában Szombathely-Győr között ingázok, a maradék pedig Szombathely környéke. Pesten akkor járok maximum, ha repülővel megyünk nyaralni valahova, úgyhogy nekem nem annyira lényegi szempont, hogy mekkorák a túlnyúlások.
-
őstag
válasz Paxker315 #12982 üzenetére
Vagy Budapesten néhány bevásárló központban lavírozni vele... Tetszett a Camry is de az a + hosszúság azért riasztott (+ meg kisebb hasmagasság és csomagtér nyílás). Így is kénytelen leszek fejlődni parkolásban (bár remélem a körbe radar segíteni fog, a mostaniban először használt hátsó kamera is sokat segített, jobban tudok vele parkolni mint a -30 centi hosszú jazzel).
-
KubanitoS
veterán
Jól ki van találva az árazás... Ha jól felextrázod a kinézett modellt, akkor pont bele fogsz esni abba az árkategóriába, amennyi pénzért már egy kategóriával nagyobb autót is lehetne kapni, persze közel sem azzal a felszereltséggel. És kezdődhet elölről az extrázás, a végén meg azt veszed észre, hogy nagyon durván túllépted a keretet...
A kocsit mikor veszitek át?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
Soma01
veterán
válasz szilu7 #12975 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat!
Tudom, hol van a termosztát és a cső a hűtő felé. Megpróbálom megfogni hidegen indítás után...
Kikapcsolt fűtés esetén is csökken a hőmérséklete a víznek ha országúton megyek. Eddig -15 fokban is fel tudott melegedni, amikor síelni voltunk. Most meg +3 fokban sem melegszik fel a szokásos értékre. Nem sokkal van alatta, de alatta van. Egy teljes osztassal ha hűl az országúton és kb. egy féllel a városban. És persze nagyon lassan melegszik fel odáig. Szerintem termosztát lesz az.
Amúgy ez az alkatrész elhasználódik idővel? Ez természetes "kopás"? A termosztátok ilyenek? Mondjuk van ott benne rugó is, az is elgyenülhet... -
senior tag
válasz Dluinet #12974 üzenetére
Ahogy írta, nem melegszik a szokásos hőmérsékletre. Azaz korábban felmelegedett, úgyhogy tuti valami gond van.
Ha hideg van a termosztát kiktatja a hűtőt a buliból és csak belül kering a víz. Szerintem normál esetben nálad sem kéne 70-75 fokig visszamennie üzemi hőfokról. Feltéve ha nem hibrided van.
#12970 Soma01
Nem vagyok szerelő, de volt már más autónál ilyen problémám. Ha más hibajelenséget nem tapasztalsz, akkor jó eséllyel ez a gond. Ha nagyobb terhelésnél (pl.: alacsony sebesség, erős gyorsítások, emelkedő) és melegebb időben jobban bemelegszik, míg alacsony sebességnél kisebb terhelésnél meg visszahűl, akkor szinte biztos. Ha esetleg tudod merre van a termosztát, akkor hideg motort indítva meg kell fogni a kimenő csövet és nem szabad rögtön melegednie. Ezt persze egy szerelő is megcsinálhatja.
Márkát ajánlani nem tudok, én a gyári dolgokat preferálom. -
nagyúr
válasz Soma01 #12967 üzenetére
Hideg van kint, a menetszél meg hűti.
Bekapcsoltad a fűtést, ami tovább hűti a vizet.
Országúton, 90km/h-nál, nekem leesik 70-75 fok közé, ha megy a fűtés.
Természetesen ez nem zárja ki, hogy hibás lehet a termosztát.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Soma01
veterán
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy nem melegszik a hűtővíz az autóban a szokásos hőmérsékletre? Ha kimegyek a városból az autóval, még hűl is a víz egy kicsit.(2005, Corolla 1.8 TS)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gombinyó #12964 üzenetére
Az enyém zárt végű, fix, de a maradvány összeg kötelező volt 2 éve, nem kérhettem azonos részletet.
BTW, ha már átvétel előtti, az asszony HB-jét is megnézhettem, akkor meg már beálltam mellé a sajáttal...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KubanitoS
veterán
válasz Gombinyó #12964 üzenetére
Esetemben nyílt végű, fix kamatozású lett. A fix kamatozásút amúgy durván nem reklámozzák a Toyotánál, mindenkit terelnek a változó fele. Sem az internetes toyota lízing kalkulátorban, sem a szalonban nem szóltak arról, hogy van ilyen lehetőség. Én igyekszem azért egy efféle nagyobb döntés előtt tájékozódni, szóval nem tudtak megszívatni, egyből előkerült a fix kamatozású opció is, miután rákérdztem (változó kamat 4,9%-ról indul, a fix 6,03% lett esetemben), de a tudatlanokat be tudják ám ugrasztani rendesen. Ami öröm az ürömben, hogy így kaptunk a kocsihoz + 2 év garanciát talán 200.000 km-ig... De persze így sem az ügyfél jár jól.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
félisten
válasz KubanitoS #12961 üzenetére
Saját vélemény, de lehet. hogy jobb banki kölcsönnel élni.
A szedán nekem is lízinggel jött, és utólag a hatchback vásárlásakor viszont akárhogy is számolgattam, a saját bankomtól kedvezőbb hitelmutatókkal vehettem volna fel az összeget. A Toyota lízing esetén becsapós, hogy legalább a hitel 15%-a (vagy 25%-a, most fejből nem megy) a végtörlesztő, tehát a havi törlesztőrészlet kedvezőnek tűnik, csak aztán az utolsó törlesztőrészlet jóóóóval nagyobb.Az ilyen feliratok szvsz utólag kerülnek fel, simán benne van, hogy egyszerűen még nem ragasztották fel...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KubanitoS
veterán
Köszönöm szépen!
Sajnos mivel jelentősen hamarabb jött meg a vártnál (laza fél évvel ) így kénytelenek vagyunk lízinget is igénybe venni, ami megbonyolíthatja a dolgokat. Ha szerencsénk van és minden rendben van elsőre, nincs hiánypótlás stb akkor talán már a jövő hét vége felé.
szerk: Nézegetve a saját kepeimet feltűnt, hogy a kocsi oldaláról lehagyták a hybrid jelzést...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
-
KubanitoS
veterán
-
őstag
-
No.01
őstag
2021. Oktober vege (Juni 30.-ai rendeles), TS 2.0, Executive
-
Veron
addikt
-
makszi
aktív tag
Ez esetben nektek van igazatok, én csak az enyémet láttam saját szemmel.
Enyém 2019 novemberi rendelés 2020 március 03-án vettem át Corolla TS 2.0 hybrid Executive + Panoráma üvegtető. Sima fehér színű. -
No.01
őstag
Mivel eddig nem volt dolgom ilyen TPMS-el ennek a resetnek van barmi hatasa a masik szett (nyari) feltanitott szettre? Nem lenne jo ha a kozelgo hosszabb ut elott meg egy szervizlatogatast is be kellene iktatnom...
-
őstag
OBD olvasóval látod telefonos alkalmazásokban, de nyilván ez nagyobb macera a belső menü helyett..
Nekem az "oldotta" meg a problémát, hogy mikor felteszem a télit és tanítom a kocsinak a szenzorokat, akkor mindezt kb 2.0 BAR környékén teszem, és ezután fújom 2.3-2.4 körülre, így nem jelez a hideg miatt. Nyilván egy lassú defektet nehezebb észrevenni, de legalább nem világít a szemembe a sárga visszajelző nap mint nap -
No.01
őstag
Ertem... viszont igy az egesz TPMS es a vele jaro extra dolgok semmi mas csak nyug szamomrta mert azt a funkciojat pont nem latja el amit kellene. Lasd bejelez hidegre holott ez teljesen resze kellene legyen a napi dolgoknak es hamar van szenzor akkor en tovabbra sem ertem, h miert is nem latjuk a menubol az aktualis nyomast. Marcsak azert is mert akkor nem kellene havonta egyszer vagy hosszabb utak elott tuti ami fix alapon racsekkolnom a kuton.
-
őstag
-
No.01
őstag
Hmmm, akkor jol lattam.
Azota felmerult egy ujabb kerdes: a hideg ido bealltaval mennyire normalis (es a valasztol fuggetlenul erdekelne, h mikent is kell eljarni) h a TPMS bejelez?
Par perce beszeltem a parommal es mondja, h egy sarga piktogramm jelent meg. Mint kiderult a aTPMS nyavajog. Csak remelni tudom, h a melygarazs melege es a hideg kombo okozza es nem defektrol van szo... -
makszi
aktív tag
Szia!
Jól láttad, a mostani Corollák oldalablakai dupla üvegből vannak ezt le is írtam már 2020 augusztusában ide, mert kaptam oldalról egy kavicsot és csak a külső üveg réteg kezdett el repedni. A szervízben is rácsodálkoztak, hogy dupla üveg az oldalsó ablak de ez így van.
-
-
gaborn1
tag
Corollád van, ha jól olvastam korábbi hsz-eidet?
Akkor biztos nem dupla az ablak, még a kárpit mögött sincs hangszigetelés, nem hogy még dupla ablakra költsenek.
(szintén Corolla tulaj)Viszont ha úgy értetted, hogy duplák, hogy 2 van belőle, 1 jobb oldalt meg 1 bal oldalt, abban az esetben igaz az állítás.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Kiprobaltam es mostanaig meg nem jott semmi (hiba)uzenet...
Viszont ma reggel eszrevettem v.mit es nemtudom, h en gondolom rosszul vagy jol latom amit latok. (kepet majd toltok fol kesobb) de nekem nagyon ugy tunt, h az elso oldalablakok duplak. Ez szerintetek lehetseges?
-
Gombinyó
őstag
Ki lehet, gyújtás alatt, nyomd le a féket, és nyomd addig a kioldó gombot, amíg a műszerfalon megjelenik a deaktiválva felirat.
Anno kikapcsoltam, de, ha jól emlékszem utána gyorsan vissza is kapcsoltam, mert sárgán elkezdett valami figyelmeztető piktogram égni az óracsoportnál.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Lehet hülye kérdés, de az automata kéziféket ki lehet kapcsolni? Az esetek 99%-ban sima teljesen egyenes helyen parkolok így érdemi haszna nincs...
-
-
KTTech
veterán
Itt a rádióval van gond, sima rezisztív terhelés nem tudja szimulálni. Simán felvehet adó módban 0.5W-ot is hirtelen, amitől leesik a feszültség és már le is tilt a távirányító. Persze hidegben sokkal hamarabb, mint melegben.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Dexter68
addikt
Sziasztok, agyalok egy ideje már rajta, hogy ez a műanyag betét mi a bánat lehet?
Először azt hittem, valami szellőző, de levegő nem jött rajta aztán bebújtam, megnéztem, láttam, hogy nem is tud, mert nincs rajta lyuk. Vagy legalábbis nem akkora. De akkor mi a bánat? Felülről nem is láttam, csak a kezem akadt bele egyszer.
RAV4 Hybrid 2017.Arculat tervezés | Weboldal készítés | Nyomdai anyagok | Illusztrációk, grafikák, festmények | http://www.artcharacter.hu
-
VaZso
senior tag
Ez attól függ, mekkora áramfelvételt kellene szimulálni.
A távirányító valószínűleg impulzus-üzemben rángatja, nem tudom, pontosan mit csinál (rádió ad másodpercenként n-szer, meg vételben is várakozik, nem tudom, mekkora adóteljesítménnyel).Szerintem, ha az elemre rákötsz egy 1k-s ellenállást (3 mA körüli áramfelvétel), azt bírnia kell komolyabb feszültségesés nélkül... ha nem, akkor kétlem, hogy az irányító szeretni fogja.
-
gorgo
őstag
válasz KTTech #12919 üzenetére
Értem, köszi!
Akkor célszerű egy ellenállást rákötni, majd úgy megmérni mennyi feszt ad le. Már csak azt nem tom mekkora ellenállást tegyek rá... (az egésznek semmi lényege, csak játék számomra. Kíáncsiskodás, tanulás)."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
Nem túl fajsúlyos, legfejjebb érdekes infó: kocsi rinyált hogy már merül az elem a kulcsban. Mindig van nálam tartalék, gondoltam, hogy megvárom, meddig használható így. Nem akarom cserélni idő előtt...
Így is tettem, egész addig, amíg már nyitás/zárás gombra semmit sem csinált. (Ennek ellenére még tudtam nyitni/zárni, a kulcs közelségét érzékelte, és amúgy sem a gombokkal használom).
Kivettem az elemet, bemértem: 3.04V (névleges fesz 3V). Megmértem a vadiúj elemet is. 3.34V. Gratulálok, 90%-os elemet már nem szereti."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
#76500480
törölt tag
Cserélve lett télire a felni/kerek. Már írtam ide a bajomat, hogy független gumis 50ert rakott nyomaserzekelot a kerekekbe de a kocsi nem ismeri fel. Mániásan zavar ez villogó-majd világító TPMS a műszerfalon, leállítani nem lehet. Most direkt el se indítottam a szinkront mert a működő (gyári)nyárival tudtam ezt torolni, azt felismerte.
Kerdesem: a világító lámpát le lehet állítani valahogy? Inkább nem használom a teli szenzort csak ne égesse a szemem az a ronda narancs szín
[ Szerkesztve ]
-
Soma01
veterán
válasz Dluinet #12881 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Ezt az előre hozott olajcseréket meg megpróbáljuk. Egy-egy motormosóval megspékelve a végén.
A szerelők eddig azt mondták, hogy nem tudják megmondani, hogy mi a baja, amíg szét nem szedik. De majd mondom, hogy nézzék meg a szimeringeket.
Amúgy ha endoszkóppal benéznek a gyertyák helyén, nem látszik onnan valami? -
félisten
Szerintem nem lesz azonos a fedélzeti rendszer az E210-esével, szóval abból, hogy a CC-ben lesz wireless CP, még nem jelent sokat. Elég ránézni a képekre, az egész menürendszer teljesen más, a kijelzővel és a kezelőgombokkal együtt.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Plusz még a hibrid hajtás sem azonos a mostani Corolláéval. Nach so...
Nem mintha ezek számítanának bármit.
Az egész onnan indult, hogy lehetne a CC 10 millió alatt, messzire vagyunk már a témától....BTW most megjött a Toyota Magyarországtól hozzám is a levél, hogy jövőre itt a CC... Hát, most alaposabban megnéztem, nekem továbbra sem tetszik. Ez egy Rav4, még a fekete műanyag elemek is pont úgy hajlanak a kerékjárati íveknél, az ajtóküszöbnél, stb....
Nyilván zabálni fogja a nép, mert SUV őrület van, de nem nekem találták ki...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
válasz KTTech #12907 üzenetére
Nekem nem olyan reg (Okt vege) 6 km-el az oraban adtak at az autot. Par evvel korabban egy masikat 8-al.
Veron:
Akkor tan tenyleg van remeny, h egy SW frissitessel megoldodok a kabelezes kivaltasa (meg, jo, h idokozben beuzemeltem a kis donglet/adaptert, de mivel akcios volt es jol is mukodik igy annyira nem zavar) -
Nikaré
őstag
Hi!
Új autó átvételekor, mennyi km az ami "elfogadott", hogy benne van a számlálóban?
Van erre valami szabály, limit?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest