- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTMHobby3
tag
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #77802 üzenetére
Huuh! Ez jó hír. Szerinted a MOL-nál se kevernek be etanolt? Vagy inkább menjek másik kúthoz?
-
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #77804 üzenetére
Kívánom hogy legyen igazad!
Tavaly, mikor elkezdték az etanol bekeverését a benzinbe, elolvastam mindent, amit el lehetett érni, és bizony a dokumentumokból kiderült hogy bizony kevernek bele etanolt. Az igaz hogy 10%-ot sehol se, de a MOL-nál 6,8-at írtak. A baj csak az hogy mintha lassúbb lenne tőle a motorom. Lehet hogy nagyobb fúvóka kell? -
grobi007
tag
válasz nyogo83 #77746 üzenetére
Köszönöm a részletes válaszodat!
Az utóbbi napokban több szalont is felkerestem, olyan szalonokat is, akik több márkát is forgalmaznak. Érdeklődésemre elég vegyes válaszokat kaptam. Voltak akik jó szívvel ajánlották és volt olyan szalon is, ahol azt javasolták, hogy inkább ne, azért ha nem is tömegesen, de vannak velük problémák.
Azt javasolták, hogy akkor már sokkal inkább a Suzuki Address 110. Árban nem nagy a különbség, mivel a Suzuki 729 eft-os ára már tartalmazza a regisztrációs adót is, míg a Keeway árai még nem, illetve még üzembehelyezés és papírozásra is jobb árat mondtak rá, így kb. 100eft különbséggel elhozható lehet.
Az igazat megvallva a Keeway jobban tetszik formailag, de eléggé ellentmondóak a vélemények vele kapcsolatban, sőt ami igazán gyanús, hogy nagyon nincs is. Keresgélve a fórumokon sem olvasni róla, felhasználói értékelések sincsenek, még a népitéleten sem.
Mit gondolsz? Érdemes lehet inkább Suzuki-t venni? Nyílván 100eft-on már nem múlik semmi. Inkább mint aztán többet legyen szervízben, mint használva, vagy megálljon alattam valahol.
Előre is köszönöm, amennyiben foglalkozol kérdésemmel! Látom képben vagy a témával!
Természetesen a többi fórumtárs véleménye is érdekel, szívesen veszem véleményeteket! -
Topikgazda
-
d@vee
őstag
válasz sityupityu #77809 üzenetére
Pontosabban? Ha nem agyonkormolt, akkor mehet? Sose néztem meg eddig a gyertyát
Ja
-
nyogo83
Topikgazda
válasz grobi007 #77808 üzenetére
Mivel nem tudtam mennyire flexibilis a keret ra, igy persze, csak ajanlani tudom a Suzukit annyiert.
Teny, hogy sokkal minosegibb es talan megbizhatobb lesz barmelyik Keewaynel (bar ott is vannak jol sikerult darabok amikt bontas nelkul a 80-100e Kmt megfutjak), de ha lehet valasztani akkor inkabb a Suzuki.
-
Tamás9x
őstag
Egy érdekes kérdés:
Hangnyomás csökkenést okozhat e a kipufogó rendszer keresztmetszetének növelése.
A jelenlegi leömlőm, mint a lépen a hajlatban szűkítve van. azt tudom, hogy dinamikában lesz változás, de vajon hangban? szeretném picit csendesíteni, de a jelenlegi szivar kipufogó nem bontható, hogy gyapotozzam.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #77813 üzenetére
Erdekes kerdes, de szerintem inkabb hangszin fog valtozni.
Ha valahogy megoldhato lenne, akkor megprobalnek egy "dB killert" valahogy hazilag gyartani bele, aztan azzal tudsz kiserletezni melyik mennyire ad optimalis hangot.Ezeket a kipufogovegbe szerelheto cuccokat sportdobok melle szoktak adni, hogy tudja a kozuti legalis hangerot. Van tobb kialakitasu, mindegyik mas ertekkel csillapit. Pl ilyen
Sajnos ezek dob specifikusak, azert opcio csak az otthoni barkacs.A legegyszerubb az egy sima 10 centis cso, ami meg jobban csillapit annal a cso vege zart es az oldala van kifurkalva.
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #77814 üzenetére
Ertem kozben talaltam egy ertelmesebb kepet ez van jelenleg fent:
szep a hangja de kicsit hangos . Esetleg ezt lehet bontani, ugy hogy annyira ne legyen feltuno, vaaaagy a simson kipufogohoz hasonlo 2-3 reszes szivart lehet e meg kapni valahol.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
-
Debilon
addikt
válasz energy4ever #77804 üzenetére
Nézted már egy üzemanyag adatlapját? Van benne etanol a e10-ben is, az e5-ben meg etbe nevű van
Nem tudom honnan veszed ezt a "úgyse rakják bele mert nem éri meg" meg "csak EU kényszerítése"
Ha olaj cégnél dolgozol ezen a területen, akkor bocs, ha nem akkor meg tévedsz
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
energy4ever
addikt
válasz Debilon #77817 üzenetére
Ha jobban visszaolvasnal, latnad, hogy az E5rol volt szo, hogy abban nincsen meg itthon etanol. Az E10ben pedig 6,4koruli van, mar ha van benne epp. Az ETBE pedig nem etanol, csak a tulajdonsagaik hasonloak!
"Ha olaj cégnél dolgozol ezen a területen, akkor bocs, ha nem akkor meg tévedsz"
Milyen teruleten?
Ezzel az erovel mehetsz az ssd topikba, es barkinek aki erdemben szol hozza a temahoz, irhatod, hogy ha nem lapkagyarban technologos, akkor nemis ert hozza. Ilyen felfogassal megallna a forum!
Ha ez megnyugtatt, olyan cegtol tudom ezeket, akik benzint(is) szoktak bevizsgalni. A jarvany terjedese ota nem beszeltem veluk, eltelt ~2 honap, de SZERINTEM, az olaj arak csokkenese miatt nem valtozott a helyzet.Totalcarnak volt uzemanyagos videoja, erdemes lehet megnezned: [link]
Sajnos nekem meg nem volt idom megnezni, csak beletekertem, de amit lattam ebbol, az eggyezik azzal, amit masik forrasbol is tudtam mar. -
NYPD
aktív tag
Sziasztok. Tudja esetleg valaki, hogy a 2005-ös Kymco Agility-n a markolatok ragasztva vannak-e, illetve a gázmarkolat csak gázcsővel, vagy anélkül is cserélhető? Nagy nehezen megtaláltam a neten hogy milyen hosszú a gyári, és hogy 22mm-es kell, a hosszuk egységes, vagy lehet itt is több méret a markolatok között amiket lehet kapni?
-
-
macilaci78
nagyúr
Ha le akarod szedni és eldobni, akkor mindegy, hogy ragasztott-e.
Ha nem adja könnyen magát (melegítés után sem, pl hajszárító), akkor hosszában végigvágod egy szikével és lefejted. A ragasztónyomot pedig csiszolópapírral leszeded a fém csőről.Nekem zsírral volt bekenve a fém a markolat alatt, 20 év után ellágyult és csúszott lefelé. Megpucolva szárazon stabil, nemrég írtam erről. Szóval az újat jó eséllyel nem kell ragasztani.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
NYPD
aktív tag
válasz energy4ever #77820 üzenetére
Szia! Köszi az infót, neked is, macilaci78. Még a gyári van rajta, annak ellenére h összesen 7.7k km van a járgányban, az idő elnyűtte a gumi markolatot, felkeményedett, porlik, ezért szereném cserélni valami kényelmesebbre, és merevre. Valami ehhez vagy ehhez hasonlóra.
[ Szerkesztve ]
-
balbekk12
tag
Sziasztok,
robogó vásárlás előtt állok. (B-kat. jogsival)
Ebben kérnék segítséget.
Szfvári agglomerációból járnék be vele a városba. Napi 20km oda és 20km vissza, ebből kb 7-8 országút,ami nem forgalmas, a többi város.
Fontos lenne, hogy megbízható legyen. Ne kelljen sűrűn szervizelni, mert én nem nagyon értek hozzá, így nem tudom otthon bütykölgetni.
A keret: 250e körül lenne rá.
Amiket néztem:
- APRILIA SCARABEO 50 2T
- PIAGGIO ZIP 50 4T
- APRILIA SR 50
- MALAGUTI F-12 Phantom
- YAMAHA AEROX
- PIAGGIO LIBERTY 50
Illetve hahu-n néztem már ki 1-2 db-ot, van esestleg valaki hozzáértő aki fehévár környékén eljönne megnézni velem. Természetesen nem ingyen kérem.
Köszönöm -
iff
senior tag
Sziasztok!
Cseréltem a komplett [variátort] (itt is rendeltem meg) és szíjat a Keeway f-act 50-es robogómon. Most tudtam lemérni a "gyári" variátor görgőket és 6,29-6,33g mértem. Az újnál 5gr-os görgők [kép] vannak. (azokat nem mértem, mert most nem szedtem szét a motort, de ez van ráírva ) Hidegen 3000-3500rpm kezd indulni és indul is mint eddig, viszont, ha bemelegszik, nehezebben indul és már alacsonyabb fordulaton elindul és kicsit erőtlenebbnek tűnik. Ezen a régi [variátornak] van egy kicsi pereme, az újnak nincsen. Nekem soknak tűnik az a 1,3gr különbség. Megnéztem a kettőt, csak ebben különbözik.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
tothferenc
senior tag
Sziasztok. Ket kerdesem lenne. Rendeltem felujito keszletet a robogomhoz, meret alapjan. Ossze is raktam, minden franko. Viszont a csomagban volt egy alatet (kepen zolddel karikazva) amit elvileg a zeger gyuru ala kellene betenni. Viszont nekem gyarilag nem volt benne. Most szedjem szet, es rakjam be ala, vagy jo lesz igy is?
Masodsorban pedig mennyi aram szivaroghat egy digitalis muszerfalas robogonal az akkurol, parkolos allasban? Ket honapja raktam bele feltoltott (uj) akkut, nem volt inditgatva, de ma oninditora nem indult, csak annyi volt az akkuban, hogy lefutott a demo a muszerfalon.[ Szerkesztve ]
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
iff
senior tag
válasz tothferenc #77827 üzenetére
Bocs. Milyen motor? Milyen műszerfal?
A sajátomról tudok nyilatkozni. Az analógot cseréltem [digitálisra] és pár nap alatt a vadi új akkut leszívta 4V-ra . Alap fogyasztás: Analóg: 0,16mA vs Digitális: 18mA. (olyan mint ha nem csak az óra kapott volna áramot, mert látszik a többi kijelzőn is) Ki kellett kötnöm az órát. Írtam a boltnak és kicsit kioktatóan, hogy sz@rul van bekötve, két csatlakozót ,ami eleve nem egyforma, hogy lehetne sz@rul bekötni. "A töltést és a feszültségszabályzást érdemes ellenőrizni, önmagában a műszerfal nem képes ilyen hibát okozni, ha szakszerűen lett bekötve. " Érdekes módon utánam többen is írták a hibát. Csak gratulálni tudok..... Csak zárójelben jegyezném meg, hogy 1 évvel ezelőtt még 4.900 volt most meg 22e és "sz@r "is ennyit már nem ér.[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
tothferenc
senior tag
-
nyogo83
Topikgazda
Eleg tre lehet a konstrukcio, mert alap esetben meg akkor se szabadna annyit fogyasztania ha a digitalis ora allandoan lathato.(bar, ha olyan alkatreszeket hasznal, talan, de durva)
Alap allapotban gyakorlatilag egy EEPROM-ot kell "eletben tartania", hogy ne nullazodjon le a napi megtett km, aminek kb uA nagysagrendben merheto az aramigenye(1-5uA). Ha meg ehhez hozzaveszem hogy kell neki egy taparamkor/feszultsegstabilizalas, amin veszteseg keletkezik, akkor se szabad lenne ilyen tizen mA-eket merni.
Vagy eleve elbaltazott maga a tapellatas aramkor resze, vagy valami iszonyat nagy veszteseggel dolgozo alkatreszeket sikerult megepiteni.[ Szerkesztve ]
-
iff
senior tag
válasz nyogo83 #77830 üzenetére
Az érdekes, hogy ha már gyújtáson volt, akkor meg jóval kevesebb volt a fogyasztás mint az analógé.
Az Egümotors oldalát böngészve találtam egy [variátor] szettet. "Eredeti Keeway / CPI komplett gyári első variátor, gyári 15x12-es, 6.3 grammos görgőkkel. " Ennek az ára dupla, nem is lehet kapni. Akkor [ezt] néztem, de végül a Keeway oldaláról rendeltem meg. Ennyi féle különböző alkatrész. Az Egünél régebben rendeltem az f-act-hoz benzincsapot az volt írva, hogy jó hozzá és kiderült,hogy hollandis kell, szuper. Lassan félek rendelni bármit. Néztem a kuplung tengelyt és már abból is két féle van. Az enyémnél egy gyűrűs van, az újabb tengely meg 2db és mart.
[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
őstag
A következő évben gondolkodom egy feljebb lépésen, csak az irány nem tiszta még jelen pillanatban. Meg az anyagiak terén is van bizonytalanság azért, meg kell vásárolnom életem első autóját is, elkezdeni a nagybetűs életet az egyetemet követően, noha dolgozom jelenleg is. Na de ezzel nem is fárasztalak titeket, mindenki túlesik ezen.
A lényeg ezzel kapcsolatban, hogy kettő út létezik szerintem.
Az egyik, hogy vásárolok egy elektromos robogót, egy Super Socot. Nyilván használtan, talán 800k körül ki tudnék fogni egyet. Nagy álom egy elektromos motor beszerzése, hatalmas villanyjármű fan vagyok.
A másik verzió, hogy megcsinálom a B125-ös jogsit, és veszek például egy Keeway RKF 125-öt. Az Onroad tesztje szerint korrekt motor, nekem külsőre nagyon is bejön. 1-2 éves példányokhoz 400k-ért hozzá lehet jutni. Jogsival együtt is csak 450k összesen. Majd fele összeg.
A racionális döntés minden kétséget kizáróan a benzines motor jelentené, hiszen nem fizetem meg az elektromos felárat, és akár hosszabb utakra is el lehet menni vele. A Super Socot sajnos nem lehet egy kávészünet alatt feltölteni....
Ugyanakkor a mérleg másik oldalán ott van, hogy baromi elégedettséggel töltene el egy Super Soco birtoklása, valóban egy részálom beteljesülése lenne. A Taycan fő cél, majd egyszer. Handrás videója után azt mondtam, hogy ez kell nekem. Mint amikor meglátsz egy gyönyörű lányt.Nem tudom ki mit gondol a témáról. Mindenesetre akár ajánlhattok is más 125-ös motorokat, a Soco mellett kizárólag váltós motorban gondolkodom. A 125-ös kategóriát semennyire sem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
Szia!
Epp most rendeltunk meg a napokban egy uj 125-s keeway endurot de persze ha már ott voltunk megnéztük a tobbit is. A supersoco nagyon nyalcsorgatos de ha hosszabb tavokra is hasznalnad es nem csak varoson belul akkor felejtos. Ja es a keewayek mind nagyon korrektnek tunnek most ar/ertek aranyban. 700-750k kornyeken zsir ujat kapsz most es ott lesz a 1+1 év gari
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nyogo83
Topikgazda
Na, akkor en leszek a kisordog
En azt a felfogast vallom, hogy minek racionalis dontest hozni, ha vegeredmeny utana, hogy mindig motoszkalni fog az ember agyaban az, hogy megis milyen lett volna a masik.
Autobol meg csak-csak kompromisszumot kot az ember(bar ha ketto van, akkor eleg csak az egyiknel), de motornal szerintem olyat vegyel, amire mindenkepp vagysz, ami valami erzelmet kivalt beloled.
Persze ha hiresen rossz konstrukcio lenne, vagy 2 metert nem lehetne menni vele, mas teszta.Elso motor amugy se sokszor marad meg az embernek evekig, mert annyi ido alatt ha picit bizonytalan, akkor kell egy kis ido amig rajon, hogy mi is az a stilus/tipus ami igazan fekszik neki.
En pl szinte mindegyik automat/motoromat igy vettem es egyetlen egyet se bantam meg, el se tudnam kepzelni hogy valami olyat vegyek amit a kiszemelt jarmu helyett racionalis indokok menten valasztottam.
Na jo, legutobb egy 156-os kombi Alfa helyett valasztottam mast(egy Lanciat, de az is kiszemelt volt), de meg nem keso egy szep peldanyt megfogni -
energy4ever
addikt
B125-rol itt irtam: [link]
Amit Nyugo83 irt, abban sok igazsag van!
En maradnek valami jobb 50-es motornal eloszor. Pl:
Sport: Aprilia RS4
Terep: Derbi Senda
Robogo: Yamaha Aerox
Stb. Elso motornal kitapasztalod mennyire megy minden, mi az amiben jo lenne ha mas lenne, stb. Utana eltudod addni szinte ugyana annyiert amennyiert vetted, es johet a kovi. Ugy mar biztosabb lennel abban mit is szeretnel! -
energy4ever
addikt
válasz Runner_fxr #77837 üzenetére
Es meg(magyarorszagon) ezis kevesbe karositja a kornyezetet, mint egy elektromos.
[ Szerkesztve ]
-
tothferenc
senior tag
Sracok, a fofekhenger javitokeszletes hozzaszolasomban emlitett alatetre tudna valaki tanacsot irni?! 🤔
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
őstag
válasz energy4ever #77838 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
energy4ever: Neked különösen hálás vagyok a jogsis tapasztalatok megosztásáért. Én is letettem már kettőt, M és B, szerencsére nekem minimális negatív élményeim ennek kapcsán. (Pont a forgalmi vizsga előtt elromlott a benzines Golf, amin gyakoroltam végig, egy dízel Polóval kellett vizsgáznom, előtte egy fél órát tudtam vezetni, de szerencsére simán vettem az akadályt, nem volt vele probléma. Pedig basszus nagyon beszartam abban a pillanatban. )
Egy picit tegyük kontextusba a sztorit. Nem fejtettem ki pontosan, tehát most is van robogóm. Egy 50-es 2T. Kymco People. Ezzel intézem a napi teendőim jelenleg. Tökéletesen meg vagyok elégedve amúgy vele, Miskolcon városi közlekedésre bőven elegendő.Tinikoromban én is átestem Simsonos időszakomon, váltós motorokkal is megismerkedtem már. Sőt, a Simóval országúti tapasztalatim is vannak, hétvégente időnként azzal jártam egy haverral a focimeccsünkre. 2*13 km országút, akkor jó móka volt, de visszagondolva egyáltalán nem éreztem magam komfortosan és biztonságban az út alatt. Sík terepen ment 80-at óra szerint, de nyilván mindenki letolt az útról.
Egy 125 köbcentis gép mit tud ma a közlekedésben? Stabilan képesek 90-100 km/h-s utazótempóra, hogy ne lógj ki a forgalom ritmusából? Ha a benzines mellett döntök, fontos, hogy élvezzem is a vezetést. Ne fülsüketítő zaj mellett szenvedjek az úton, annak semmi értelme. Nem tudom, hogy a 125-ös motorok megugorják-e ezt a lécet.
-
SoulReaver
veterán
Sziasztok!
Még nem szedtem szét a motort, de leírom a tüneteket.
Szóval. Pár napja írtam, hogy csak úgy leállt... Semmi csörgés, semmi zaj nem volt.
Eltűnt a kompresszió, nem indul be.
A főtengely átfordul simán, hallatszik, ha kiveszem a gyertyát, hogy a dugattyú is kluttyan...
Simán mozog, nem szorul.kettő dologra gondolok... Vagy a szívócsonk lyukadt ki, vagy a membrán ház, membrán lapok...(karbon lapok) + egy bónusz, valamelyik főtengely szimering...
Szerintetek? Csak ötletelek..
-
Runner_fxr
Ármester
válasz energy4ever #77838 üzenetére
Ebben azért nem lennék biztos , de mondjuk nekem ez csak hobbi, meg féltem is ezt a gépet, nem megyek vele nagyon sokat.
yuing:
Ezt mindegyik 125-ös robogó megugorja. Végsebesség 100-110 körül alakul, amiben nagyobb különbség van az a gyorsulás. 125 2T erőteljesebben gyorsul mint egy 4T, de cserébe többet is fogyaszt. Az enyém 5-6 litert meg tud enni 100km alatt, míg egy 4T 3-4 liter, az újabb mai 4T robogók, mint egy Honda pcx, meg eszik 2-2,5 litert.[ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
válasz tothferenc #77839 üzenetére
Szerintem az az alátét a zégergyűrű alá kell, hogy ne tudjon a dugattyú kicsúszni, szerintem pillanatok alatt a helyére tehető, nem kell az egészet szétszedni!
-
energy4ever
addikt
Az az "egy 125os mit tud", legyen inkabb egy A1-es motor. Nagy a szoras koztuk. Nekem ilyen kategoriaban egy Suzuki GSX-R 125-om van. Az A1 legteteje. ~145 a vege, szoval ezzel tudnal mar menni autouton is stabilan, 90-es utakok meg boven elozni is lehet meg vele! Eddig nem volt meg nalam gyorsabb az utakon. Telen is hoban ezt hasznalom, abs miatt nem kell aggodni a megallason se.
Ha eleg lenne egy robogo is, akkor ar/ertek/minoseg aranyban a legjobb egy Suzuki Address 110! ~730ezer ft csak az uj ara! -
őstag
válasz Runner_fxr #77842 üzenetére
125-nél már nem robogót vennék, hanem "túra" motort. Váltósat.
Ilyesmiket képzeltem el: Honda Yamaha Keeway
A Keewayek jelentősen olcsóbbak, mit spórolnak ki belőlük?
Gondolom ezekkel is lehet akkor kényelmesen közlekedni országúton a forgalom feltartása nélkül.
Illetve pluszköltségben egy 50-es robogóhoz képest mivel kalkulálhatok? -
őstag
Értem, köszi!
A Suzuki GSX-R 125 komoly gép, akkor az gyakorlatilag mindenre elég, ha kényelmes hosszabb utakon is. Nem is gondoltam volna, hogy a 125-ös kategóriában ilyesmit is kínálnak. Azért az ára is megvan, ahogy nézem. Nekem az nagyon sok, akkor nem lenne autóm.
További pluszköltség a 125-öshöz egy komolyabb motoros ruházat beszerzése, új bukó.
Ezen felül még el is kell tudnom adni a robogómat majd akármelyik utat is választom.Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, majd szépen átgondolom az egészet.
-
Zoli bácsi
őstag
Én is gondolkodtam, 125-ös kategóriában, hogy "klasszikus" vagy robogó.
Klasszikus gép előnyei:
- Kevesebb energiát emészt fel a lánchajtás, ergo minimálisan gyorsabb és takarékosabb.
- Úgy néz ki mint egy motor..
Robogó előnyei:
- Városban azért kényelmes a CVT
- Nem kell a láncot ápolgatni
- Ülés alatti tároló (Enyémen gyárilag + hátsó doboz)
- Kényelmesebb felpattanni rá
- Lábaknak szél víz és kosz elleni védelem
- Kisebb táskát a lábak közé is be lehet tenni.
Kisebb hezitálás után..Mert azért kacsintgattam nagyvasak fele is, de nem akartam motoros ruhát, meg asszony azt mondta öregek és kényelmesek vagyunk (Lóf..zt. 50 éves kamasz vagyok!) úgyis kocsival megyünk kirándulni... Szóval egy 125-ös Liberty lett, újonnan. Felmerült az 50-es Liberty vagy egyéb robogó, futkosni, de asszony szerint a bojler testemet (125-130 kg, ) nem bírná nagyon el az 50 4T.
Plusz költségben a 125-ös Liberty egy 100-assal került többe mint az ötvenes, ezenfelül plusz egy százas, mire műszakiztatva regadózva névreírva átvehettem. Ez új motorra vonatkozik persze. Amúgy plusz költség a műszaki vizsga (4évre adták újonnan) és valami nevetséges összegű kötelező biztosítás.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...