- Milyen routert?
- Windows 10
- Synology NAS
- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- TP-Link WR1043ND router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dtomka #77050 üzenetére
Volt pár évig. Gondolom visszaolvastál és utánajártál a dolognak. Runner/NRG/SR egy alomból való, első kettő zsíros villával állt hadrendbe, előbbi talán öt éve, utóbbi talán kettő év kapott olajos töltetű teleszkópot, mint az SR. Az YQ50 Aerox lényegesen kisebb testű, én 182-3cm magasan bevertem a térdem az idomba. De található teszt az NRG-ről bőven, igazából a kérdéseidre 1 perc google kereséssel is választ kapnál.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #77048 üzenetére
Jo lenne tudni, hogy konkretan mi a gond a BWS villajaval. Gorbe-e a becsuszoszar, ki van-e kopva a persely(gondolom, amiatt szorulhat/"esik szet" berugozaskor). Bar ha nem akar vele foglalkozni senki, akkor mindegy is
Ha nem lehet hozza kapni felujito keszletet, akkor en a kovetkezot csinalnam: lemernek mindent a teleszkopon(teljes hossza, becsuszoszar atmeroje, kerektengely atmero, feknyereg rogzito csavarok tavolsaga egymastol, illetve a kerektengelytol es a teloszar szeletol, stb).
Ez alapjan megneznem, hogy melyik Yamaha az, amivel rokonsagban van es beleraknam annak a telojat.
Mert ebbol is volt 26mm-es meg 30mm-es atmeroju is(meg kitudja meg a koztes meretet )Mivel ahogy korabban beszeltuk, BWS/Zuma/Booster neven millio verzioban letezett ennek elso teleszkop variacio, ennek ellenere en talaltam olyat, hogy bizonyos BWS modell elso teloja kompletten megegyzezik az Aerox bizonyos evjaratu modelljevel(talan 2001-2007).
Aztan meg a multkor, hogy utananeztem, talatam utangyartott tuning teleszkopot (talan taiwani) ami Booster, BWS, Jog, Aprio, Neos-hoz egyarant jo volt.Ha ez utobbi tipusu, akkor kb 30-32k-bol van egy vadiuj kopmlett elso teleszkopszarad.
Szoval abbol indulnek ki, hogy vajon mivel tudom osszehazasitani. A kormanycsapagy meg nem egy hatalmas tetel, ha ki van szedve a villaszar, akkor akar csapagyboltban is nezhetsz hozza cuccot.
Tamas9x: nem eppen optimalis Kicsit sokat kap meg.
[ Szerkesztve ]
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #77051 üzenetére
Köszönöm a választ. Jól gondolod.
Olvastam teszteket, videókat is néztem. De ugye Te is tudod az más mint amikor egy fórumtárs elmondja és leírja a véleményét. -
Kobun1980
aktív tag
válasz Dtomka #77050 üzenetére
Szia. Nekem egy MC4-em van 2016-os.
Pont az említettek miatt vettem en is ilyet az SR helyett, es egyáltalán nem bántam meg. Nagyon szeretem.
Az első teleszkopom meg zsíros, figyelni kell rá.
Nekem amúgy külsoleg is jobban tetszik a másik kettonel, de ez persze szubjektiv, sok múlik az alapszinen illetve a matricakon. (enyém fekete zöld matricakkal)
Szerintem hátulról a legszebb az NRG.
Menetteljesitmenyre nincs panaszom.
Amugy az Aerox kisebb , illetve a bukotartoja is ennek a legnagyobb, ha jól tudom. -
Dtomka
veterán
válasz Kobun1980 #77055 üzenetére
Köszönöm szépen a véleményed és, hogy leírtad a tapasztalataid.
Szerintem ez lesz a befutó, mivel:
-tetszik
-ilyen még nem volt
-kevesebb pénzért újabbat lehet venni
-a zárt bukó végre beférHa alap 50-es, mennyi a max sebessége? Tudom 45, na de nem papíron.
Gondolom ezekbe nincs riasztó. Bár nem tudom van e értelme? -
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #77015 üzenetére
Köszi mindenkinek a tanácsokat! Még egy kérdésem lenne. Gilera Runnerben a zárbetétet kicserélni mennyire macera? Az egyik motoromban a zárbetét eléggé haldoklik, az ülés alatti zár tökéletes, de a gyújtás kapcsoló zár már elforog, nehezen kapcsolja a kormányzárat és a gyújtást is. A 2db zár és 2db kulcs potom összeg, gondoltam, hogy kicserélném magam, ezért nem vinném szervizbe. Ezzel kapcsolatban tudtok tanácsot adni, hogy mennyire kell szétbontani a motort és mire kell figyelni? Köszi!
-
Kobun1980
aktív tag
válasz Dtomka #77056 üzenetére
Az enyém sincs atalakitva, a kipufogot csereltettem ki, mert az nem volt jó állapotban, illetve ki lettek véve a fojtasok, mar igy is megy rendesen. :)
A km ora szerint 92 volt a max. ami természetesen valamivel kevesebb, es az egy hosszabb utszakaszon volt, ami viszont pikk-pakk megy neki az a 75 körüli sebesség. -
Flashback
addikt
Sziasztok,
Tudnátok ajánlani bármilyen rendszámos robogót (nincs ccm megkötés) napi 15km x 2 ingázáshoz? Nagy része autopályán szóval 100-110-et tudja stabilan. Nem tudom garázsban tartani sajnos, csak ponyvázni. Így a drágább gépeket kerülném. Mi lehet jó nekem?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz energy4ever #77062 üzenetére
Pont annyit amennyiért megvehetö egy megbizható stabil gép.
nyogo83: Köszi!
Xmaxok még nem lettek sokkal olcsóbbak ahogy látom.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #77065 üzenetére
Igaz, hogy ez az eltavolitas, de latod, hogy mi hova megy [link]
A rugo jo kerdes: van amikor azert adnak ket rugot, mert egy onmagaban keves es ilyenkor a kisebb rugot a nagyobb belsejebe rakjak, majd mind a kettot ugyanoda akasztjak be.[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz SoulReaver #77067 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Sziasztok!
Autó motorolaj csere után maradt itthon kb 1L 5W30 szintetikus olaj, Szerintetek ezzel elvégezhetem a robogón az olaj cseréjét? Oda elméletileg 10W40 az ajánlás.Malaguti Ciak Master 150 4T
Give them hell Ukraine!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #77068 üzenetére
Passzolom, igy keprol nem tudom eldonteni,
hogy valamiben akad-e vagy szorul-eViszont megprobalhatnad a tengelyt masik iranybol berakni, mert a rugonak azon az oldalon kellene a tengelybe beleakadni(lehet az a meghajlitott lemez eltartana annyira, hogy a tengelyre ramenjen a rugo?)
Taat: en nem tennem bele. Nem egy uj motor, elegge higabb lenne a 10W40-hez kepest. Vezermutengely, hajtokar latja karat, ha nem is azonnal.
Meg azt is meg merem kockaztatni, hogy ahogy bejon a melegebb ido, hallanad is a kulonbseget.[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz energy4ever #77069 üzenetére
Egész jó. Árban is. Kérdés hogy 110cm elég-e a 100-as tempóhoz.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
nyogo83
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #77074 üzenetére
Nem tudom sajnos igy latatlanba. Ha megemeled a robogot valahogy, akkor szabadon, akadasmentesen tud mozogni a sztender?
Elso korben azt kellene megnezni, hogy hol es mibe akad/szorul.
Ha utangyartott a kozepallvany(RMS vagy hasonlo olcsobb kategorias) akkor elkepzelheto, hogy igazitani kell egy kicsit valahol. -
Runner_fxr
Ármester
Beszéltem ma a szerelővel, azt mondta, hogy mivel csak a vízpumpám tengelye volt rossz, így a blokk megbontása nélkül sikerült ezt kicserélnie. Így jelentősen olcsóbb lesz a javítás. Még várunk egy alkatrészre, valami gumi cső a levegőszűrőnél, ha az is megvan akkor elvileg kész a moci.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #77078 üzenetére
Ne mar, azert robogoban egy 110cc 4T-tol a 140-es vegsebesseg(akar valos) tobb mint szep lenne, meg a 125-tol is.
Eleve a CVT hajtasnal van valmennyi veszteseg a normal valtohoz kepest.
A mostani piacon levo 125-os robogok tobbsege is nagy keservesen futja meg ora szerint a 120-130 kornyeket, de ahhoz mar nagyon szenvedni kell.
Altalaban 100-as tempoig egesz jol mennek, onnantol meg tiz masodpercekben merheto minden +5km/h.Raadasul nem is az a lenyeg, hogy pillanatnyilag eleri-e a vegsebesseget, hanem tartosan mennyire jo igy porgetni.
A GSX-R-ed mas teszta, masabb felepitesu blokk, mas hajtas. Az lehet siman megfutja.
-
energy4ever
addikt
válasz nyogo83 #77079 üzenetére
Azt hogy a valosagban mit tud, nem tudom! Nincsen ilyen gepem. De ettol fuggetlenul tenyleg az osszes ma is kaphato Suzuki 140-re van tervezve (4henger alattiak). Meg a 600-650-esek is.
Pont azt neztem hogy minden suzuki minden sebessegben ugyan annyit megy kb, csak gondolom nyomatekosabb lehet.
110-es tempoig A1 kategoriaban ha az uj gepeket nezzuk, akkor ar/ertek aranyban verhetettlen szerintem az Address 110.
Lehet kesobb nekem is lesz pluszba egy olyan. Nyaron kezdek futarkodni agusztus elejetol, eloszor meg a GSX-R-el (tartalek choival), ha bejon akkor viszont kell valami kimondottan erre valo is![ Szerkesztve ]
-
xxman
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy malaguti f12 phantom-om (50es, léghűtéses).
Az óracsoporton van egy led és egy felirat "Moto Guard Alarm".
Ez gondolom egy riasztó akar lenni vagy valami ilyesmi. Nekem nem megy, nem vilan. Valaki tudja esetleg hogy pontosan hogy működik, illetve hol keressem a (hibát, illetve magát az alkatrészt) ?
Köszönöm előre is a választ!I just wanna have some fun.
-
nyogo83
Topikgazda
Szerintem nem riaszto lesz az.
Jopar robogoba a muszerfalba beleraktak egy visszajelzo ledet, ami egy bizonyos motorfordulatszam felett kezd el vilgitani, ami azt jelzi, hogy a gyarto altal biztonsagosnak itelt fordulatszam felett megy a motor.
Kb mint a fordulatszam meroknel a piros tartomany.
Altalaban amelyik robogonal a fojtas ki van szedve, illetve behangolva, akkor siman minden gyorsitasnal vilagit, mert viszonylag alacsony fordulatra lovik be a jelzest.Ha nem mukodik, lehet csak ki van kotve, vagy kiegett.
-
d@vee
őstag
Na megjöttek a szíjcseréhez és a variátorhoz a görgők. Illetve az olajat is megvettem. És elkezdődött az agyfasz.
Szépen megtakarítottam mindent, csillogott villogott az egész belső, az előtte lévő retekhez képest.
Új görgő be, új szíj fel, mindent összecsvaroz, próba. A kerék alig akart forogni még sztenderre téve is.
Szétszed, szíj ki, megmérem az előzőt és az újat. Az új 18,7 cm, a régi meg 17,5 Miafasz. Ránézek neten, a gyárinak is 18,7-es szélességet írt az oemparts. Régi vissza, azzal megy rendesen.Másik problem, olajcsere, engedem le az olajat, az olajleeresztő csavar kb. kézzel kijött. Gondoltam nem húzták meg. Csavarnám vissza, a tömítés fel sem megy rá, amit rendeltem. Nézem a csavart, az meg vízcső tömítő szalaggal volt becsavarva Istenem segíts. Próbálom visszacsavarni, húzok rá egy picit kézzel, erre elfordul a menetben. Bele volt szakítva, azért jött hát ki kézzel.
Visszacsavartam ameddig tudtam, ha folyni fog, nemtudom mit csinálok. Sztem én is körbetekerem a csavart.Ja
-
Nikaré
őstag
Jól indul a szezon.
Bírom az ilyen "valaki megmókolta" utóhatásokat!
Szerintem én is szívni fogok a Gilera Runner -el!
Tegnap elrepedt az üzemanyag cső.
Tele tankkal indultam, 15km
után nézem félig van, mi a fakk???
Folyt a benzin, azonnal visszafordultam. Nem volt nálam semmi, hogy javitsam. Így kb. 30km 9 literbe került. Üzemanyag csövet még nem vettem.[ Szerkesztve ]
-
Kobun1980
aktív tag
válasz Dtomka #77087 üzenetére
Szia. Nem gyanusabb olcsó. Szerintem pont annyival olcsóbb, mint amennyivel "rosszabb" állapotban van, a 2014-es 2-3 db kivételesen jó állapotú, amik 360-380 között vannak. Ennek a km sokkal több, ill. nem láttam a papírokat sem.
Mondjuk nekem külsőre a kék matrica 2014-es tetszik a legjobban ;)[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Ha már kókányolás, akkor a ma esti szerelést is megosztanám.
Van ez a szépen felújított Honda Tactom a téma...
Folyt belőle az olaj...
- szétszedtem, kókányul volt a pumpa összerakva, tele volt tömítőpasztázva ahol nem illeszkedett ?!? WTF, helyreraktam jó lett
- a jól összerakott pumpa nem ment vissza a helyére... kilógott 3mm-t...Áthívtam a helyi robogó szerelő ismerőst.... megnézte, azt mondja,hogy pont annyival hosszabb...valami árulás van, látszik is a fogaskerekeken, hogy nem volt a helyén, úgy használták, kicsit már viseltesek voltak. Kimértük tolómérővel, tényleg annyival hosszabb volt. Azt javasolta, hogy mivel viseltes a pumpa, inkább keverjem én az olajat, iktassuk ki. Mondtam ok, végülis az a biztos... leküszürültük a fogaskerekeket, még mindig nem ment a helyére, leküszürültünk a tengelyből pont annyit amit a tolómérő mutatott és becuppant gyönyörűen. Azt hittem itt vége...
Miközben a pumpa bovdenéről beszéltünk, azt mondja, olyan furcsa ez a bovden. Huzogatja gázkart... hmm... nézi a karbit..de furcsa a folytószelep... légszűrőház le... gáz húz... hát ez félig megy fel csak... megint árulás... szétszereli ... a folytószelep nem a karbiba való.. a karbi nem a motorra való és valószínűleg karbicsere volt és az eredeti folytószelepet tették vissza... viszont az hosszabb volt, nem tudott addig fölmenni, a torok mindig félig zárva volt csutka gázalásnál is... Újabb flexelés, küszürülés... most már az is ok.
Hétvégén összerakom beröffenthetőre.
Szóval a kisöreg a külsőségeket nagyon szépen megcsinálta, de műszakilag ....
Szóval csódák nincsenek, főleg olcsón nem. Vegyetek újjat, drágát vagy legyetet popsztárok és megkapjátok ingyen. Ja, ez másik film..[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dtomka #77087 üzenetére
Ez DT, szóval lehet keresnék egy DD verziót, vagy hozzá matekolnék még egy hengerfaragást.
#77089 V.Stryker: Sajnos csodák nincsenek, a történetet ott kellett volna elengedni mikor megragadt először. De ugye utólag mindenki okos, így azért én elvinném egy hozzáértő szakihoz
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vittgen
aktív tag
válasz macilaci78 #77093 üzenetére
Az oszt igen!!
-
Dtomka
veterán
válasz macilaci78 #77093 üzenetére
Én is láttam, durva.
-
d@vee
őstag
válasz macilaci78 #77093 üzenetére
A teljes, 1 perces verzió jobb.
[link]
Szerencsére "happy end" a vége Én nem sajnálom az ilyen marhákat...[ Szerkesztve ]
Ja
-
Rivaul
addikt
Sziasztok. Kymco agility 125 4t. Ez a vakum cső még is hova való? Sehol nem látok neki helyet egyszerűen. Nincs ereje. Több cső ki volt szakadva, azokat visszavágtam, kicsit jobb de rá ülve még mindig nincs ereje vinni. Könnyen indul, stabil az alapjárat. Matrica szerint 50ekm-nél volt műszakin, most 57 van benne. Már csak ez a cső ami szúrja a szemem, érezni hogy dolgozik benne a levegő de hogy hol lenne a helye az teljes rejtély számomra.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #77097 üzenetére
Gondolom alap, de azert megkerdezem Hezagoloval mi a helyzet?
Erzesre milyen a gyorsulas? Nehezebb gorgokkel megprobaltad? -
nyogo83
Topikgazda
válasz Rivaul #77098 üzenetére
Honnan jon az a cso?Storno, most latom a masik veget. Arra a szelepre milyen csovek es honnan mennek?Szerk:
Eleg nehez kivenni a keprol, de jonak nez az ugy ki ahogy van. Az a masodlagos levego szelep, a vekony cso az egy vakumcso aminek a szivotorokra kell mennie, az egyik vastag csonek meg vissza a henger fele. A harmadiknak meg szabadon kell lennie, mert onnan szivja a friss levegot.Valoszinu ezt talaltad meg. ez altalaban le van valahova kotegelozve, vagy u alakban meghajlitva es lekotve a vazhoz. Itt nemigazan tud falsot szivni, max ha a vakumcso valahol repedt, vagy a benne levo szelep atszakadt.
De ha falsot szivna, akkor azert eszrevenned, mert nem feltetlen a gyengeseg lenne a tunete. Ha van fektisztitod, akkor mikozben jar a motor, fujkald korbe ott a csovek/csatlakozasok korul es figyeld, hogy valtozik-e(emelkedik-e) az alapjarat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...