-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabcsab
csendes tag
Segítségeteket szeretném kérni Gilera Runner SP50-el kapcsolatban!
Indulásnál az elején lassan-vontatottan gyorsul, ezt a pontot átlépve meglódul, aztán végig dinamikusan gyorsul!
Min kellene állítanom, hogy indulásnál gázadásra azonnal ugorjon?
A variátorba tegyek könnyebb görgőket, vagy a kuplungba erősebb rugót, esetleg a kontraszt rugóval kéne inkább kísérletezni?Köszönöm előre is a segítséget!
-
szabcsab
csendes tag
válasz energy4ever #75562 üzenetére
A D1M 2500;-Ft-os az havi, az 1470;-Ft-os az 10 napos Motorkerékpár matrica a fizetős autópálya szakaszokra, ahogy a térképen az alábbi linken látható!
[link][ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
válasz energy4ever #75572 üzenetére
Az előző hozzászólásodban említett matricával, rendszámos motorkerékpárral a matrica érvényességi ideje alatt bárhova!
-
szabcsab
csendes tag
válasz SoulReaver #77018 üzenetére
Bőven jó ez az ütvecsavarozó, csak figyelj oda, mert ez az ár nem tartalmazza az akkut és a töltőt!
Ha azokat is meg kell venned, akkor igen sok lesz a végösszeg![ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
Nem tudja véletlen valaki, hogy az Egümotors és a Robogóalkatrész.hu internetes portál egy tulajdonosi kézben van?
Itt is ott is kinéztem pár alkatrészt, megrendelném őket, és feltűnt, hogy mindkét felület a színektől eltekintve minden téren megegyezik! -
szabcsab
csendes tag
Egy kis információt kérnék!
Kicsit gatyába kell ráznom az asszony robogóját /2006 Runner SP50/!
Repedezett a szívócsonk, rendeltem hozzá újat, meg egy Malossi V11 membránt, Pollini erősített szíjat!
A membránhoz jár egy belerakható közdarab, erről érdeklődnék, mi célt szolgál, kell-e bele?Köszönöm
SzCs -
szabcsab
csendes tag
válasz tothferenc #77839 üzenetére
Szerintem az az alátét a zégergyűrű alá kell, hogy ne tudjon a dugattyú kicsúszni, szerintem pillanatok alatt a helyére tehető, nem kell az egészet szétszedni!
-
szabcsab
csendes tag
Tud valaki segíteni abban, hogy a Piaggio és a Minarelli blokknál különböző vagy azonos a 107 milliméteres kuplung-kuplung harang?
Köszönöm
SzCs[ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
Srácok, 2006-os Runner SP50-ben, vagy általában egy 50cm³ 2T hengerben mekkora kompressziónak kell lennie?
Köszi
SzCs[ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
válasz 206 cc #78768 üzenetére
Főfúvóka, annak járatai tiszták, súbertű rendben, akkor szerintem valami miatt elfogy az üzemanyag a karbidból, vagy nem is jut el odáig elég!
Ezen a vonalon kellene keresgélned!
Megpróbálnám egy műanyag flakonból ejtőtartály jelleggel adni neki üzemanyagot, lehetne szűkíteni a kört! -
szabcsab
csendes tag
Tanácsot szeretnék kérni!
Runner SP50
A hajtást újítottam fel teljesen, variátor-görgők-szíj-kuplung-kuplungharang-kontraszt rugó!
Mindenből minőségi alkatrész!
A hangolás jól sikerült, de egy dolog még nem az igazi!
Hidegen állóhelyzetből ugrik, a végsebességig egyenletesen húz, bármilyen gázálllásból azonnal veszi a lapot!
Viszont ha bemelegszik, a helyből start nem az igazi, nem ugrik úgy mint hidegen!
Lassan indul meg, aztán egy fordulatot elérve, onnan már minden ok, megy mint az ördög, csak elindulásnál lomha!
Mivel próbálkozzam még szerintetek? -
szabcsab
csendes tag
válasz SoulReaver #79025 üzenetére
Nem tűnik melegebbnek, mint korábban!
Malossi variátor, kevlár szíj, Doppler SX86 állítható kuplung és Doppler SX86 hűtött harang!
Melyik hibádzik? -
szabcsab
csendes tag
Kérdés, Runner SP50-ben kellene főtengely csapágyakat cserélni, mennyire kell szétrobbantani a ruházatot hozzá, hogy a blokkot kiszedjem?
-
szabcsab
csendes tag
válasz Nagynagy #82945 üzenetére
Véleményem szerint a leírtak alapján teljes terhelésen elfogy neki az üzemanyag!
Ennek több oka is lehet:
-nem szállít eleget az üzemanyagszivattyú
-nem jó az úszószint
-dugulás lehet a karbiban
-főfúvóka mérete nem megfelelőMivel írtad, hogy karbi kitakarítva, ezért én először a főfúvókát cserélném nagyobbra, aztán próbálkoznék a többivel! .
[ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
válasz teleahocipöm #84476 üzenetére
-
szabcsab
csendes tag
Mivel öntvény a felni, és nem küllős, így simán lehet tömlő nélküli a kerék!
A képet elnézve nincs még a gumi a helyén, és azért ereszti el a levegőt!
Valamilyen kenő anyaggal körbe kell kenni a gumi szélét /szappan-mosogató szer/, és utána nyomi levegővel, amíg kiugrik a gumi mindenhol rendesen a helyére, aztán beállítani a megfelelő abroncs nyomást!
Csak példaként említem meg, hogy az én nagy motoromon, aminek küllős a kereke, emiatt belső kell bele, annak az üzemi nyomása 2,6 bar, de a külső szereléskor csak 4,5 - 5 bar nyomáson ugrik ki a helyére!
Magyarul kicsit túl kell fújni, hogy mindenütt a helyére ugorjon! -
szabcsab
csendes tag
válasz sityupityu #85519 üzenetére
„A runner-nél én nem tudok 14-es felniről.”
Az asszonyé 2006-os Runner SP50-es, az első kerék 14, a hátsó 13"-os!
Új hozzászólás Aktív témák
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W