- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoulReaver
veterán
Üdv urak!
Robogóra tud valaki esetleg matricát gyártani?
A gyári matrica kicsit viseltes, és akkor már egyedibbeket tennék a helyükre.
Ebayen elég húzós az áruk, meg nekem nem komplett kellene, csak a far idomra. (Yamaha aerox)
Egyébként most lesz átépítve a kis morcoska 70-es re.
Ha érdekli majd a topikot, teszek róla képeket!
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz p5quser #75101 üzenetére
Nekem is most lesz összerakva délután a moci.
70es alu hengerhez, marad egyenlőre a 17,5 karbi. Alig hittem a szemennek, előző tulaj 95Ös főfúvókát használt benne... Így már értettem, miért evett annyit...
Ez a kis listám a fő dolgokról, bízok benne, hogy dinamikusabb lesz a roxy:
Athena sport 70, alu
Naraku evo főtengely
Skf c4 csapágyak
Polini g3 for race kuplung
Naraku r-ven hűtött harang
Malossi x-kevlár szíj
Malossi multivar vario(ez benne volt, csak külső tárcsát kell cserélni, meg csillagot)
Kék polini rugó
Top membrán ház(karbon lapos)
Stage6 pro replica króm kipuf -
SoulReaver
veterán
válasz Grenczii #75105 üzenetére
Súlyra kb egyforma, igazából nem is nagyon foglalkoztam vele, de nem mondanám, hogy olyan nagyon könnyebb.
Ezt találtam. Még hozzá tartozik, hogy van egy top nardo hűtött dekni is, ami sokat segít a hajtásnak
Még lesz egy ilyen kis mókolás benne.. előgyújtás módosítás. El van forgatva a Gyújtás, ha látszik.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
Nem tudjátok esetleg, hogy a Fekvő-minarelli, végáttétel tengelyére, amin a kuplung van, oda milyen csavar kell? Ami már a harang után van a legvégén. M10x1 -es? Köszi előre is.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75140 üzenetére
Tudom, hogy kelleni fog a 21-es karbi, de most egyenlőre főfúvókákkal játszunk. jelenleg a 95ös gyengus neki... Holnap veszek bele nagyobbat. Idén már nem akarok rá költeni, mert lassan le kell tenni....
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75142 üzenetére
Ezt az őszt már kibírja így... Majd jövőre kap egy nagyobbat. Egyébként youtubeon sok olyan 70es mocit látok, amihez 17,5 karbi van, és mennek mint a picsa.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75144 üzenetére
Na jól van. Rávettél De melyik 21-es karbit ajánlod? Kézi szivatós kellene.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75152 üzenetére
Most megnyugtattál egyébként.
Amúgy úgy vagyok vele, hogy eddig sem sajnáltam a pénzt a Roxy-ra, ezen nem akartam spórolni, így is mindenből újat vettem. Meg volt náluk egy rendelésem, amivel össze tudtam vonni.
Idén még nem tudom mennyi ideig lehet motorozni, de tervben van egy overrange variátor szett, kuplung szíjtárcsa nélkül..
Tetszik benne, hogy a főfúvókához nem kell szétszedni az egész karbit, csak letekerni egy csavart és ki-be tenni a fúvókát.
A lényeg, hogy kapjon kaját ez a kis alu henger.
Másik még a naraku --> dellorto koppintás lett volna, de már a koppintás szóra elment a kedvem tőle..
Ezt a benzin-olaj keverési arányt nem igazán értem.
Az aeroxnak 7literes a tankja. Az 1:40-es arányt a táblázatban, csak 5 és 10 literhez mutatja. 5 Literhez 1,25dl, 10 Literhez, 2,5dl olaj megy. Akkor a 7 Literhez kb 2dl olaj kell, minden tele tankolásnál?
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
Tud valaki egy részletes leírást képekkel, hogyan kell bekötni egy karbit? Kerestem már, de valahogy nem találok egy értelmeset.
-
SoulReaver
veterán
-
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75195 üzenetére
Kár, hogy ez ilyen random. Nincs két egyforma..
Még arra is gondolok, hogy a gyenge kontraszt rugóm miatt, a közép tartományi fordulatszám csökkenést, a többlet üzemanyaggal tudja túllépni. Óra szerint 60km/h -tól megint szépet húz a motor. De a fúvókát akkor is csökkenteni akarom. Az a légszűrőház, amivel vettem a mocit, egy kaka... Se gumi tömítés, se illeszkedés... Most az úgy van, hogy fbs-el körbenyomtam a belső peremet, megvártam míg bebőrösödik, de nem köt meg, aztán összenyomtam a két felet. Csonkot is bele ragasztottam, elvileg nem szívhat falsot, de kellett még rá lyuk, mert a sok üzemanyaghoz, sok levegő is kell, így legalább nem dadog. De ha megjön a gyári légszűrő ház, akkor tudom majd szépen csökkenteni a fogyasztást.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75197 üzenetére
Arra gondoltam csak, hogy ugye közép tartományban nem feszít eléggé. Én meg húzom a gázt, de nem megy. Ott azért csak pörög a motor, de nincs érezhető hatása.
Tudom, hogy nem fog keveset enni, de azért Ne legyen már olyan látványos... Pénteken tankoltam, este 6 után, akkor mentem vele vagy 12km-t, Szombaton egy kis tesztelgetés, megint kb 10km, és 3/4 körül van a tank.
-
SoulReaver
veterán
Na, ma bekerült a legerősebb piros malossi mhr kontraszt rugó.
Eddig közép tartományban elejtette a fordulatot nagyon, most jobb lett egy fokkal, de még mindig nem a legjobb...
Arra gondolok, hogy A variátor belső tárcsájában van egy hullám. A külső az új. Vagy a karbiba még mindig sok a 92-es főfúvóka... Vagy kevés a levegő... Ti hogy látjátok?
Jól indul, jól húz, de elejti a fordulatot, aztán megint kezd húzni. Menet közben 40-50 km/h körül gázt elengedem, majd amikor húznám neki, alig gyorsul.
70-es alu henger, 21-es dellorto.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75218 üzenetére
Igen, MHR rugót tettem bele.
A karburátor a 82-es főfúvókával, érezhetően jobb lett. Most már nem kap sokat, nem dadog le, mint eddig. Gyertya képet még nem néztem, de eddig ez a legjobb beállítás így érzetre.
Indulásnál pörgetni kell, aztán nyit a kuplung és hirtelen indul, ebből gondolnám, hogy jó a görgő súly, de szerintem kopottak, mert hallani a zörgést. Csúszkák azok újak.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75226 üzenetére
Tudom mit hogyan kellene, de se szerszámom(légkulcs), sem tapasztalatom, hogy mikor mi a jó..
Szerelőhöz nem viszem, mert nincs megbízható itt a környéken.
A szomszédom szokott segiteni, de az sem ér rá mindig. Én csak találgatni tudok, meg olvasgatni.
Egyáltalán miért van az, hogy fél gázállásnál indul meg a motor? Aztán sokadik lámpánál már majdnem csutka gázon kell húzni, hogy elinduljon... Utána megy mint a barom természetesen.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75230 üzenetére
[link] Na most piszkáltunk egy kicsit rajta. 87-es főfúvóka kellett neki. Gyári légszűrőház, malossi redfilterrel, pipa off. Így 1-2 teszt kör után barnulgatott a gyertya. Holnap megyek vele egy nagyobb körre, de már elfogadható.
-
SoulReaver
veterán
válasz vadászcsiga #75269 üzenetére
Na az is kemény, azokra miért nem kell bukó? Meg... Van olyan robbanó motoros is, amire nem kell, de még jogsi sem.
-
SoulReaver
veterán
Urak, az mitől lehet, hogy az alsó tartományban a moci olyat csinál, mint ha kihagyna a gyújtás. Most cseréltem gyertya pipát, mert az előző már leesett, annyira ki volt tágúlva. Azt hittem az a baja, de nem...
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75335 üzenetére
Nem tudom mi lehet. Variátort cseréltünk, újra kellett fúvókázni a karbit, most meg az indulás ilyen kihagyásos. Jó a karburáció, de ez a jelenség nem üzemanyag rendszer gond.
-
SoulReaver
veterán
Esetleg azt tudja-e valaki, hogy 70-es alu hengerhez, melyik főtengely éket kell berakni a gyújtáshoz? 1,1mm vagy 0,8mm?
-
SoulReaver
veterán
válasz nyogo83 #75395 üzenetére
Nekem most az van, hogy aki összerakta a blokkot az új hengerrel, meg főtengelyel, az elforgatta nekem ezt az egész gyújtás alaplapot. Most, hogy belett lőve a karbi, vennem kellett egy új variátort, mert a régi ami benne volt, már nem volt jó állapotban. Most a karbit megint állítani kellett, mert gyertya kép szerint keveset kapott, de közben előjött ez a jelenség, hogy az indulásnál kihagy a gyújtást, szakaszos... utána megindul. Nem lehörög, mint amikor sokat kap. 8-as gyertyát használok. Azért gyanakszom erre az elforgatott alaplapra, mert nem tudom, hogy pontos-e. Egyébként [ilyet] rendeltem hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
Sziasztok.
Vélemény?
21es black dellorto.
Cseréltem benne tűt,(w11) ennek nagyobb a hegy átmérője.(w7 volt benne) A legalsó hornyon van a zéger gyűrű.Alapjárati fúvókát is kisebbre cseréltem.
Kapott a légszűrőház 2db 10mm átmérőjű lyukat.Most ez az eredmény.
Negyed gázon még mindig, de pár picit csak, darabos...
Adjak még levegőt neki?
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75609 üzenetére
Nem tudom akkor, mivel kellene még próbálkoznom.
Negyed gáznál picit darabos, de már nagyon sokat javult ezeknek a cseréivel.
Alapjárati fúvóka 50es volt benne, 42est raktam helyette.
Lehet még kisebbet kellene?Csutkagázzal mentem es levettem a gyújtást, ez annak a gyertyaképe.
Fent nincs gond, csak a negyed gáz körül. -
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75611 üzenetére
95ös és 8as hőérték.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75613 üzenetére
Igen ez még az.
Athena sport 70-es alu.
Most 24 fok van, de reggelenként már 10 körül, vagy alatta...
Rápróbálok azért.
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #75615 üzenetére
Na, most úgy fest a helyzet, hogy a tűn alulról a másodikra van rakva a zéger, így most mentem vele este vagy 25-30 km-t, üzem melegen semmi panaszom nincs a mocira. Teszt képpen egy régi civiccel is gyorsultam Lámpától lámpáig egy motor hosszal nyertem.
Viszont a stage6 pro replica hangtompítójába kellene valami jobb tompító anyag, mert iszonyat vad hangja van. Alapjáraton nem, szerencsére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Xbox Series X|S
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Nintendo Switch
- PlayStation 3
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...