- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #77500 üzenetére
Nem tudom, Te vagy a szaki
Mitől nem fut ki a szíj?
Arra tudok gondolni, hogy a nyomó lap nem tudja eléggé összenyomni a tárcsát, mert nincs neki hátul hely. Más baja nem lehet. Itt már nem a hézagolás a szar. Úgy van csinálva, ahogy az egümotors-on le van írva. Viszont ehhez a szetthez nem adnak másik adaptert, csak a gyári van.
[ Szerkesztve ]
-
Entee84
csendes tag
válasz sityupityu #77498 üzenetére
Na most jót kérdeztél. Én raktam össze, a henger az Stage6 ,bele is van ütve, hengerfurat átmérőre is stimmel. 1 gyűrűs is,és 12-es csapszeg méretű is,tehát a főtengely is stimmel. A kipufogó az meg egy semmi faliratú, tök gyári kinézetű ütött-kopott valami. Az biztos,hogy megy,2 napja járkálok vele. De ha a fogyasztása nem csökken le jelentősen akkor inkább veszek rá egy 50-es henger szettet vagy valami gagyibb 70-est,ahogy nézem nincs 10ezer Ft egyik sem. Vagy ezek a kínai meg lengyel utángyártott 70-es vashenger szettek azok a kukába valóak? Na meg ezek a sötétre lefújt indexek meg hátsó lámpa búra idegesít. Szinte nem is látszik ha indexelek vagy fékezek,tiszta életveszély.
-
SoulReaver
veterán
válasz SoulReaver #77501 üzenetére
Szerintem az lesz a következő, hogy ezt a malossi vario-t eladom és veszek egy polini high speed-et..
-
SoulReaver
veterán
Na itt egy kis anyag tegnapról. Végül cimborámtól vettem egy xiaomi mi 4k sport kamérát. Teljesen meg vagyok vele elégedve.. olcsó, ami nekem kell tudja, van hozzá 3 tok(vízálló, autóba, szilikon). Érintőképernyős. A szélzajt kell majd megoldani, bár tegnap nagyon fújt a szél amúgy is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SoulReaver #77476 üzenetére
Én is gondolkodtam kabáton, de végül elvetettem. Én alapvetően jó időben szoktam robogózni, főleg nyáron. El nem tudom képzelni, hogy 30 fokban felvegyek egy ilyet! Ilyen erővel ülhetnék nagymotorra is ha már be akarok öltözni! Persze nyilván fontos a védelem, mert ha esel akkor tök mindegy min ülsz. Nyáron én a rövidnadrág és pólóból nem akarok engedni, mert különben csak nyűg lesz ez a robogózás. Védelemnek egy minőségi zárt bukó, egy minőségi gerinc protektor, egy minőségi térd protektor, esetleg könyök protektor.
gerincvédő
Térd és könyök protektornak megfelelnek a MTB-os cuccok is akár, ezek viszonylag kényelmesek is, mert még kerékpározni is lehet bennük és nagyon jól szellőznek!
térd
könyökKesztyű, sisak, nyilván szintén valami minőségibb darab.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz Runner_fxr #77506 üzenetére
Azt hinné az ember, hogy kényelmetlen, meg nyűg, de nem. Egész kényelmes viselet és nem fúj a menetszél... Van rajta szellőző is, jár benne a levegő, nem rohad rád.
Vágott már mellbe valami rovar menet közben? Engem egyszer igen... Polóban, rövidgatyában és papucsban. Mikor el kell dobni a motort, örülnél egy ilyen kabátnak is..[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77501 üzenetére
A jó ég tudja, hogy miért nem megy ki, meg nem mondom ezek után innen. De biztos, hogy nem az miatt.
(#77502) Entee84 A kínai szetteket felejtsd el, egy normális vashengerszett kell oda, malossi sport stb. Annál az aluhengernél kis fogyasztást soha sem fogsz elérni. Ha meg nagyon elkezded szegényíteni a keveréket, akkor előbb vagy utóbb meg fog szorulni és utána kuka, ezeket nem lehet fúrni mint egy vashengert.
De itt vagy egy leírás is az egyik helyen ahol árulják, hogy hétköznapi használatra nem érdemes vacakolni vele.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #77508 üzenetére
Jövő hónapban megpróbálok egy jobb fajta polini variátort azért... Ez a fele ilyen fele olyan malossi csak felidegel.
Nem megy rosszul, csak a tusat, hogy mehetne jobban is...
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77509 üzenetére
Megnézem a videódat
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SoulReaver #77507 üzenetére
Tudom milyen amikor egy rovar eltalál, sokszor volt benne részem. Nekem valahogy akkor is életidegen egy kabát a robogóra, nyáron. Biztos jól szellőzik, stb, de én maradok a külön protektoroknál. Ezzel nyilván nem azt akarom mondani, hogy én gondolkodom jól, mert nyilván egy kabátban elesni nem ugyan az mint pólóban, de azért ha a megfelelő helyen megvannak a protektorok, talán megmaradok.
-
nyogo83
Topikgazda
-
SoulReaver
veterán
válasz Runner_fxr #77513 üzenetére
Te tudod amúgy. Én a bőrömet sem szeretném lehorzsolni
-
perge666
veterán
Halihó.
Ma a Boosterrel elmentem motorozni a közeli Gúthi erdőbe,és azt vettem észre hogy néhány km után egyre nehezebben megy a motor,gázelvételre áll megfelé.
Megilyedtem hogy megragad,gyorsan megálltam,és nem tudom hogy mondjam "forró szagot" éreztem,nem égettet.
Az első fékem fékkarja bekeményedett,mondom megnézem.
Ahogy nyúltam a tárcsához már messziről sütött,és addigra a kerék sem forgott el.Vakartam a fejem hogy ezzel hogy fogok hazamenni,nézegettem,de nem volt nálam semmi szerszám,meg úgyse értek hozzá.
3-4 perc múlva megtoltam és akkor már nem szorult,és szépen haza jöttem vele 15-20km/h sebességgel vagy 7-8km-t.Néztem a féket,elég kemény,na ilyenkor mi történhetett vele???
-
perge666
veterán
válasz Runner_fxr #77517 üzenetére
Akkor veszek hozzá fékolajat,és légtelenítek miután megnéztem hogyan kell.
Köszi az infót. -
Topikgazda
-
perge666
veterán
-
Topikgazda
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sityupityu #77519 üzenetére
Lehet igazad van, én kerékpár fékből indultam ki, ott akkor van ilyen ha fellevegősödik, de nyilván más erők hatnak egy motoron.
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #77521 üzenetére
Na akkor nem tudom mi tévő legyek.
Ugyebár 4 mocim van itthon,a Derbi a napi használós,a Simson felújításra vár,a Free meg a Booster megy heti 5-10km-t többnyire homokon. / asszonnyal,gyerekkel,unokaöcsémmel szoktuk csapatni.
Lehet a Boostert rá kéne bízni valakire hogy nézze át,mert a szivatója sem működik,a blokkja szerintem csörgős lett,meg gyengécskének is érzem.
Meg ugy hátsó telót is cserélni kéne.
Szegénykém elég kókány.Ha tudtok jó szerelőt Nyíradony-Debrecen-Nyíregyháza vonzáskörzetében,ne tartsátok magatokban.
-
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77522 üzenetére
Levegősödésből ilyen probléma nincs, meg azt már érezte volna előzőleg is gondolom, hogy nem kemény a fékje hanem rugalmas, és ezzel együtt a fékhatás sem megfelelő...
Az öreg fékolajban van valami, ha tényleg valami nagyon trágya régi valami van benne az elméletben okozhat dugattyúszorulást, az benne van.
(#77523) perge666 A fékfolyadékot mindenképp cseréd le, de még a csere előtt is megpróbálhatod megjáratni és megnézni, hogy mi a helyzet vele. Nem nagy művelet a légtelenítés, de ha nem csináltad még és nem vagy biztos magadban, akkor bízd másra inkább.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Runner_fxr
Ármester
válasz perge666 #77523 üzenetére
Ha Budapest környékén lennél, tudnék ajánlani jó szerelőt, de arrafelé sajnos nem.
Én kerékpár szerelő vagyok, és abból tudok kiindulni amit kerékpárok kapcsán tapasztaltam, bringafékeknél akkor van ehhez hasonló jelenség ha nagyon levegős a rendszer, persze ott is van olyan, hogy nem húzza vissaz a fék az egyik dugattyút, ilyen esetben egy kis fékolajat kell rá csöpögtetni visszanyomod, megjáratod ki be, aztán sok esetben megjavul. Lehet működne ez motor fék esetében is, egy próbát megér.sityupityu: Bringa féknél már sok levegős féket láttam ami befogott, légtelenítés után jó volt, feltételeztem, hogy a motor fék is hasonló elven működik csak nagyobb méretben.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77525 üzenetére
Levegős fékkel már találkoztam, de olyannal ami befogott volna még nem (mármint olyannal ami olyan szintem befogna, hogy füstöl). Persze ettől még létezhet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
Köszönöm nektek az infókat.
-
Entee84
csendes tag
válasz perge666 #77516 üzenetére
Sityupityu mondja jól, szerintem az lesz a baj így látatlanban. Főleg ha erdőben meg hasonló koszos, poros környezetben használod ahogy írtad. Kiszakad/kirepedezik a féknyereg dugattyúgyűrűjének porvédő gumija, így tele megy kosszal és/vagy kijön mögüle a kenőzsír ami biztosítja a dugattyú könnyű siklását ezért nem tud visszatérni alap állásba(befog). Extrém esetben még a kereket is alig lehet forgatni. Biztos lehet kapni hozzá fékdugattyú felújító készletet mint az autókhoz. Arra figyelj, hogy ilyenkor a fékbetétek hajlamosak feltükrösödni, nagyon sokat veszít a fékhatásból, na meg a fékfolyadék felforrhat a rendszerben, csere.
-
tothferenc
senior tag
válasz Runner_fxr #77513 üzenetére
En ezert vettem 24-ert egy nyari, halos Mugen kabatot. Nem hogy a nagyon, meg a robogon is felveszem, es nem sultem meg benne. A masik, hogy nem csak telen, hanem nyaron is hordok maszkot a buko alatt. Egyszerubb mosni, mint a buko szivacsat.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Boci23
csendes tag
Sziasztok!
50-es minarelli motoros robogóm van,amit most készülök kicsit "tuningolni". Egyelőre teljesen gyári.Nem kívánok gyorsasági motort csinálni belőle,inkább egy kicsit dinamikusabbá szeretné alakítani,mivel városba használom leginkább.
Sok helyen olvastam ,hogy a variátorral kell kezdeni a tuningot, ezért kérdezném,hogy kit mit ajánlana?
Amit néztem egy olcsóbbat a Naraku szettet vagy a Polini High Speed, ami egy kicsit drágább.
Tapasztalatokat,véleményeket várok,akik használják valamelyiket.Köszi előre is!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Boci23 #77530 üzenetére
Motorikusan rendjen rendben először: fojtások kivéve, karburáció, kipufogó.
Ha ez megvan, akkor variálj a variátoron. Nekem Stage 6 variátorom van fent egy BWS robogón, javult a menettulajdonsága, emelkedőn felfelé is fickósabb, síkon a gyorsulása egyenletes, nincs a megtorpanás 30-35 km/h körül, stb.Azt vedd figyelembe, hogy vagy a gyorsulást, vagy a végsebességet lehet kimaxolni. Van olyan variátor, ami mindkettőn javít egy kicsit, de ha gyorsulni akarsz, akkor a végsebességed marad el az elérhető maximumtól, ha pedig nagyobb végsebeséget akarsz, akkor lomhább lesz alacsony sebességen.
A Naruku és a Polini is jó név, majd jönnek a tapasztaltabbak és mondják. Álló, vagy fekvő Minarelli és hosszú, vagy rövid szíjjal?
Ja igen, a variátor mellett a röpsúlyokat is lehet, próbálgatni kell és egy jó minőségű szíj is kell.Az én robogómban a szett új, kb 400 km van benne. Kopnia kell még, a szíj bőven nem fut még ki.
Ja, egyébként itt kérdezném én is, hogy ezzel mit kezdjek? A hézagolóból vegyek ki?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77531 üzenetére
Igen, ra lehetne nezni a hezagolasra, hogy mennyit lehetne meg kivenni belole.
Viszont ha jol remlik, a szerelo ranezett erre is, gondolom normalisan kihezagolta volna. -
Boci23
csendes tag
válasz macilaci78 #77531 üzenetére
Szia!
Köszi a választ,konkrétan egy Benelli 491 Sport-ról van szó ,vízhűtéses,hosszú fekvő hengeres minarelli motorral.
Amiket írtál rendben vannak szerintem,most se megy rosszul,de kiszeretném próbálni,mit lehet még vele kezdeni.
Engem inkább a gyorsulás érdekel,mint a végsebesség.
Épp ezért ,várok tapasztalatokat,hogy érdemes egy Polini-ba pénzt fektetni,vagy elég az olcsóbb,de még jó minőségű Naraku pl.Köszi
-
Topikgazda
válasz Boci23 #77533 üzenetére
Érdemes. Variátoron nem szabad spórolni pláne ha előrelépést akarsz. Választhatod még helyette a stage6 sport pro-t, vagy a malossi multivar-t is. Egy tök gyári robogó is érezhetően dinamikusabb lesz tőle és hanem is sokkal, de legalább egy 5km/h-val a végsebességed is jobb lesz alapból.
A variátorcsere után a következő lépés ha tovább akarsz menni (még mindig nincs hengercsere) egy rezonátor felrakása lenne, ez lökne igazán nagyot a teljesítményen még a gyári hengerrel is. Itt már természetesen a hajtást is hozzá kell hangolni az új csőhöz, és a karburátorral is utána kell menni kicsit, 1-2 számmal nagyobb főfúvóka kell az eredetihez képest.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Boci23
csendes tag
válasz sityupityu #77534 üzenetére
Köszönöm szépen,kellett a megerősítés.
Rezonátorból mit ajánlanál? Hogy legközelebb már ne kelljen megkérdeznem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Boci23
csendes tag
válasz sityupityu #77537 üzenetére
Huhh,teljesen vakon vagyok ebbe a témába és biztos hogy későbbi történet lesz a robogóm életébe.
Mondj 3-at légyszíves olcsó, de már használhatót, egy átlagos,de még nem horror árut és abszolút prémium minőségűt. -
-
Topikgazda
válasz Boci23 #77538 üzenetére
Az a baj, hogy igen összetett a dolog. Mármint ha kellő alapossággal állunk neki. Kicsit belemegyek.
Sokan csak úgy tekintenek a rezonátorokra, hogy egyszerűen van olcsóbb és van drágább, és az ár tükrözi a teljesítményüket is. Ez természetesen igaz is, de mégsem ennyire egyszerű. Nem mindegy ugyanis, hogy milyen irányba akarsz elmenni. Vannak rezonátorok amiket kifejezetten az öntöttvas hengerszettekhez terveztek, és vannak amik az alu hengerekhez passzolnak. Természetesen össze lehet cserélni őket, egy alu hengerhez tervezett drága rezonátort is fel lehet rakni egy 50-70-es vashengerhez, de nem fog olyan jó hatásfokkal működni mint ahogy kéne. Míg az öntöttvas hengerekhez tervezett rezonátorok a henger tulajdonságaiból kiindulva az alsó-középső fordulatszám tartományban adják le a legnagyobb teljesítményüket (már amennyire egy rezonátornál lehet relatív kis fordulatszámról beszélni), addig az alu hengerekhez tervezettek magas fordulaton dolgoznak a legjobban. Hiszen az alu hengerek eleve csak nagy fordulaton adják le az erejüket (ami természetesen jóval magasabb mint az öntöttvas hengereké), viszont az alsó-középső fordulatszám tartománnyal ez miatt nem is érdemes ezeknél az egygyűrűs, magas fordulatú hengereknél foglalkozni.
Azt mondom, hogy mind a két hengertípushoz 50 és 60 ezer között már igen jókat lehet kapni. Öntöttvashoz ott van pl a Doppler S3R, vagy a Yasuni Z, vagy a valamivel drágábban a Yasuni R. Mindegyikkel van tapasztalatom. Öntöttvas szettekhez legyen az 50 vagy 70-es, ezek a legjobb csövek! Nincs és nem is lehet hozzájuk venni jobbat! Drágábbat persze lehet, vehetsz 100-120 ezerért is csövet rájuk, de azok már mind alu hengerekhez valók, nem fog jobban menni a motor velük. Sőt, inkább csak rosszabb lesz a teljesítménygörbe. Tehát vashengerhez ezek a legjobbak amiket fönt említettem. Lehet 30-40 környékén is csöveket venni természetesen ha csak arra van keret, de azok nem fognak olyan hatásfokkal dolgozni.Ha a mások oldalt nézzük, az alu hengereket, ott szintén lehet már venni 30-40 környékén csöveket. De egy valamire való cső, mint pl a stage6 sport pro replica szintén 55 környékén mozog. Az alu hengereknél ez a cső már egész jónak számít, komoly hengerszettekkel is szépen tud dolgozni. Viszont itt az a különbség a feljebb részletezett vashengerekhez tervezett csövekkel ellentétben, hogy itt nem áll meg a tudomány. Komoly alu hengerszettekhez van rá mód (és adott esetben érdemes is) ennél jóval drágább csövek megvásárlására is, a csillagos ég a határ. El lehet menni akár 150-200 ezer forintig is, de ez már egy másik világ, és ezek igazán már nem is utcai használatra való robogókhoz készülnek.
Visszakanyarodva tehát, ha maradsz a normál 50-70-es vashengernél, akkor az írásom elején említett 3 cső a legjobb, attól följebb teljesen felesleges gondolkodni (vashengernél már nincs is mibe). Ha drágállod, akkor nézhetünk olcsóbban is valamit, viszont azok nem is fognak úgy muzsikálni. 25-30 ezer alatt meg már nem is ajánlok jó szívvel semmilyen csövet sem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #77532 üzenetére
A többi kép szerint van még mit kivenni.
Viszont még valamit elfelejtettem megkérdezni. Hátsó teleszkópot mit ajánlotok, ami pille súlyomhoz (kb 150 kg) megfelel? Oké, lehet, nincs ilyen, de akkor melyik a legbikább?És akkor a bónusz, a mai motorozás alatt lett egyértelmű, hogy a jobb oldali tükröm fáradt most el, az úthibáktól elállítódik. Mit lehet ezzel kezdeni? Hallottam, hogy a gömb felületét szokták smirglivel megérdesíteni, de nem tudom, szét merjem-e tépni?
Ha vennem kell új tükröt, akkor jó lenne valamivel szélesebb szárakkal. Akár 10 centivel is lehet szélesebb a motor, a forgalomban nem szoktam ennyire kicentizni, a garázsajtón pedig így is befér.És ha már itt tartunk: markolat. Küllemre, fogásra nincs gond, vszont csúszik le a csőről.
Konkrétan már akkor is, amikor sztenderre húzom. Nyáron, napon sokkal komolyabb.
Ragasztani nem ragasztanám a későbbi cserélhetőség okán, de ha van bevált ragasztó, akkor érdekel.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #77531 üzenetére
"Kopnia kell még, a szíj bőven nem fut még ki."
Ezt hogy érted
Minél jobban kopik bármi is ott, annál kevésbé fog kifutni!
Kicsit olvass vissza, pont nemrég volt ez a nem kifutás téma, többen is írtak dolgokat, amiket meg kell nézni. Én is raktam fel képeket az én tapasztalataimról, meg van YouTube-on is sok videó.
A működést kell először megérteni, mert nagyon fontos, hogy minden mindennel összefüggésben van. Ha valamin "reszelsz", akkor másik alkatrésszel is igazodni kell!
De egyébként mindegyik alkatrész elvisel egy kis módosítást (pl: vastagabb/vékonyabb és/vagy rövidebb/hosszabb szíj), de nem lehet általánosítani hogy melyik mit hoz majd a te esetedben...... -
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77541 üzenetére
Teleszkopbol esetleg lehet nezni a gyari helyett valami sportos, kemenyebb teleszkopot, tuti gyartottak BWS-hez. Csak ezek minimum 25-30k-tol kezdodnek.(Palioli, Motoforce Racing, YSS, stb.)
Lehet egyszeruen a gyari van mar elfaradva, egy uj gyarival lehet jobb lenne.Tukorbol en neznek ujat, en is szivtam ilyesmivel, csere lett a vege.
A markolatnal kerdeses, hogy csak kitagult a regi, vagy egyszeruen csak a dzsuva ment be ala.
Megprobalhatod leszedni es fektisztitoval/denaszesszel letakaritani a kormanyt es a markolat belsejet, majd visszarakni.
Nem ragasztanam semmivel, mert kesobb lesz szivas ha cserelni akarod. Nem szoktak egy nagy tetelek lenni, lehet erdemes lenne cserelni ezt is ha nem javul.Esetleg egy tipp: sokszor ha nem volt keznel kompresszor a markolat cserehez, akkor hajlakkal befujtam a markolat belsejet, igy "nedvesen" konnyen felcsuszott, viszont par perc utan ahogy megszaradt, meg se mozdult a kormanyon. Kesobb leszedes se volt macera es takaritani se kellett sokat.
-
Boci23
csendes tag
válasz sityupityu #77540 üzenetére
Valószínűleg maradok a vashengernél,úgyhogy szerintem a 3-ból,amit ajánlottál biztosan tudok választani.
Köszönöm szépen a bővebb körüljárást a témának, így már azért könnyebb lesz.(#77539) energy4ever: Köszi neked is körbenézek ezen az oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #77543 üzenetére
Teleszkóp a gyári: 7k km, bő 20év. A 30k is elfogadható egy jó teleszkópért nekem.
A tükör jobban zavar, kb 500 km-rel ezelőtt tettem fel az újat, mert a gyári bal oldala elfáradt, most az új jobb oldala.
Mihez kell kompresszor a markolat cseréjéhez? Mármint levegős kompresszor?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
spanglee001
addikt
válasz macilaci78 #77541 üzenetére
sajna a tükrök ilyenek a magyar utakon , van a nagyon olcsó 4 csavarral feszíthető a tükör csuklója, az egy ideig nagyon jó de aztán elfárad, mert sajna műanyagból van a feszítő. ma érkezik a stage6 F1 tükör szettem, ettől várom a megváltást A hátsó telókat nézegetem én is, mert 35k km után kezd a hátsó már hintázni. Én ezt néztem ki hirtelen magamnak [link] már csak annak kell utána járnom, hogy jó e ez egyáltalán Igen levegős kompreszor, és a markolat cseréhez. Kicsit aláfújva könnyedén lejön a markolat a kormányról.
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #77546 üzenetére
Ezt a rugós tagot én is nézegettem, de nem ír semmit a teherbírásáról. Az én súlyommal gyakorlatilag olyan, mintha folyamatosan 2 ember ülne a robogón. A robogó gyári adatai szerint még terhelési határon belül vagyunk, viszont tudom, hogy nagyon leül a hátulja. Főleg macskaköves úton, villamos sínt keresztezve nagyon úgy érzem, hogy lehetne több a rugózás útja.
A markolat leszedéséhez nem kell kompresszor, könnyen le tudom húzni mindkét oldalt.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77545 üzenetére
Igen, ahogy spanglee01 irja, le illetve felrakaskor alafujsz es konnyen felcsuszik. Csak arra irtam, hogy az igazan jo passzos markolat szarazon eleg nehezkesen tudod felrakni, ehhez van 1-2 megoldas.
A tied nem jo, hogy anelkul konnyen le/fel jar, probald meg eloszor megtakaritani alatta zsirmentesre teljesen a gumit/kormanyt.
Ja, igen: mekkora a hatso telod? 245 vagy 280mm-es?
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #77548 üzenetére
Az lesz, majd sorba szedem a héten. Ha nem nem válik be, akkor tükörrel együtt rendelem.
Ez a berúgókar jó hozzá? Sikerült beleszakítanom a menetet a gyáriba, tart, úgyhogy csak roncsolással tudnám levenni. Ha lelazulna valamikor, akkor könnyebben lejönne és akkor cserélném.
Illetve ilyen küllemű tükörből van-e hosszabb szárú? Sehol nem írnak szárhoszt.
Markolatból ez a forma hasonlít leginkább, de fekete kéne.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77549 üzenetére
Ahogy nezem a tipusok alapjan szerintem jo hozza az a berugo, mert azokat mind hasonlo a blokkal szereltek, legalabbis a berugotengely szempontjabol.
Visszapillantobol a Vicma gyart rengeteg felet nagymotorra,robogora, erdemes rakeresni a katalogusukra (akar kulfoldi webshopoknal is). Szerencsere a gyari cikkszamukat kiirjak mindenhol, igy konnyen megtalalod ha venni akarsz (itthon pl a Motoroazisnal van rengeteg Vicma termek). [link] Fel van tuntetve a menet meret illetve a menetirany is.
[ Szerkesztve ]