- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Windows 11
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Asustor NAS
- Hálózati / IP kamera
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Bittorrent topik
- A kínai telekomcégek megválnak az Intel és AMD chipektől
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz hori-zoli #57999 üzenetére
Lehet, hogy nem bír jobban felpörögni a motor, mert 75kmh-nál elfogy az ereje (a légellenálás és surlódás ott eszik meg pont annyi teljesítményt, amit a motor lead). Meg lehet próbálni hézagolással összébb tolni a tárcsákát, vagy ellenőrizni, hogy nem szorul-e meg a varió, vagy a hátsó tárcsa abban az állásban.
De ha kíjjebb megy a szíj, az nagyobb áttételjt jelent, amihez nagyobb sebesség is tartozik, amit viszont bírnia kell teljesítménnyel a motornak.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
hori-zoli
tag
Majd még egerészek ezzel a dologgal.
-
-Mosquito-
őstag
válasz hori-zoli #57999 üzenetére
A két tárcsa között van hézagoló alátét? Ha igen akkor annak a vastagságából kellene levenni így közelebb kerül a két tárcsa,kijjebb fút a szíj. De vigyázz,nehogy jól sikerüljön mert beleérhet a házba. Esetleg még görgő lehet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geccoka
csendes tag
Sziasztok!
Az indexem bal oldalra nem működik rendesen. Elől nem világít, hátul pedig folyamatosan. A jobb oldalon minden oké. Lehet ez attól, hogy kiégett a bal első izzó? Jó lenne ennyiből megúszni . Csak este tudom megvizsgálni. -
addikt
Nem kell vkinek főfúvóka? Van itt elfekvőben 6mm-s ezekben a méretekben:
74.76.78.80.82.84.86.88.90.92.94.96
Csak egyben eladó!
3000 magyar pénzMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ludsimon
veterán
Nem néztem meg mikor szét volt szedve, hogy melyik állásban van ráadva a szivató.
Szóval ha ebben az állásban van, vagy ha fel van a kar húzva akkor van ráadva?undefined
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
ludsimon
veterán
válasz Bogyó bá' #58016 üzenetére
spd. 3ft körül.
Csak mert már ott tartok, hogy fent a kipufogó és egy nagyon szuper leírást találtam hivatalos Dellorto karbi pdf ahol leírják hogyan lehet a main jet méretét belőni.
Csak azt nem tudtam most hogy van ez a szivató dolog. De akkor megvan, köszi!
A működési elv, hogyha felhúzom akkor több benzint és kevesebb levegőt kap a motor, igaz?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Bogyó bá' #58018 üzenetére
Okés, köszi!
Csak azért kérdezem mert leírás szerint úgy van, nyersen magyarra fordítva:
Üzemmeleg motorra full gázt adok álló helyzetben és ráhúzom a szivatót akkor ha csökken a fordulat, csökkenteni a main jetet.Ha rá van húzva a szivató és jobban megy akkor növelni a main jetet.
Na baromi kíváncsi leszek![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #58020 üzenetére
Semmire nem jutottam, ha ráhúzom akkor fuldoklik a sok benzintől.
De 65ös gyári főfúvóka tuti nem nagy... főleg rezós kipuffal..Meg gyorsításkor 10-30 között fulldokló hangokat ad ki.
Erre tipp?
Megszűnik utána csak ebben a tartományban.
Illetve 70-nél megtorpan de ez a kisebbik gond, a vége nem nagyon érdekel, előtte a kilövés legyen 100%-os.Hazafelé faterral találkoztam, elmentem a Keletiig, ott észrevettem, na uccu neki, a taxis nem lassított, végig utána 80-al. Egy gyári 50es motorhoz képest nagyon nagy különbség van.
Csak ez a rohadt 10-30 közötti megtorpanás, pont eközött a tartomány között kéne iszonyatosan húznia, kilőni.undefined
-
ludsimon
veterán
Na jó, elég a baszakodásból, most ha elviszem a szerelőhöz és nem jó a görgő ami jött hozzá ismét vissza kell vinnem..
2000ft kidobás.Megrendeltem ezt fordulatszámmérőt, remélem jól is műxik!
Tapasztalatotok van ezzel?Azt tudom, hogy gyárilag: forrás
Liberty 50 97-05 19x15,5mm 6,4g 6
görgők vannak benne és gyári kipufogóval nem is volt lyuk, úgyhogy valószínű a gyári van benne.
Ha lesz fordulatszámmérő akkor tudok kalkulálni más összehasonlító adatokból mennyivel könnyebb görgők kellenek bele, meg ha még mindig nem jó az se, akkor látni fogom fordulatszámmérővel.6,7g-os jött (Leo Vince) ráadásul más méret is. Kíváncsi vagyok a fordulatra gyári görgőkkel mit forog.
Úgy kell megcsinálnom, hogy minden tizedlóerőt kinyerjek ebből és fasza gép legyen.
(A TT név kötelez, hogy ki legyen hegyezve.)Addig nem buzerálom a karburátort mert csak elbaszom, lehet magasabb fordulaton meg nem fog fuldokolni mert el tudja használni normálisan.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz ludsimon #58021 üzenetére
Ha melegen ráhúzod a szivatót, és fuldoklik, az nem egy természetellenes dolog. Az legalább latszik hogy nem túl szegény, mert akkor a szivatótól javvulna nem romlana. És a szegénykeverék a veszélyes, ha túl dús abból nagy baj nem lesz, max nem megy annyira a gép mint mehetne, de legalább nem sül meg.
Amíg nincs pontosan belőve a gep, túl nagy túrákat ne menj egyszerre, és nagyon figyelj gyanús hangokra, fura viselkedésre, ha úgy érzed gyengül azonnal lődd le. Gyertyaképet is ellenőrizd, ha nagyon világos az nem jó.
A torpanás lehet attól is, hogy a kipufogó magasabb tartományba tolta a használható fordulatszám tartományt, és pont nem nehezebb, hanem könnyebb görgő kell.
De leginkább vidd szerelőhöz. biztos ami biztos, ez most egy olyan változtatás amivel könnyű kinyírni a motort.
www.simson4t.hu
-
droving
aktív tag
PLEASE Van itt valaki vaterás accuntal ?
Van egy komplett blokk amit most láttam vaterán , és nagyon jó áron van.
Aki segítene nekem lebonyolítani , avval nem lennék hálátlan !
droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!
-
2thletme2day
őstag
Hali.
Van egy ilyen állapotban lévő gyári kipufogóm. a terv az, hogy kicsit felújítom. A rozsdás részt homokszóróval megszabadítanám a rozsdától aztán lefújnám hőálló fekete festékspray-el. A kérdésem annyi lenne, ha az egész kipufogót lenyomatnám homokszóróval és lefújnám ezzel a hőálló feketével (Mipatherm 800 C°-ig hőálló spray) az elegendő lenne? Vagy csak fújjam rá a gyári festésre? Itt-ott le van pattanva a festék róla azért gondoltam, hogy leszedem az egészet aztán újra midnen.
[ Szerkesztve ]
-
korcsillio
őstag
Kb.1év állás után(nyomásszabályzó cserével) beindult a Jetforce,úgy füstölt mint a gyárkémény.Most indul nehezen és kormolja a gyertyát.Javulni fog ez vagy lesz még gondom vele?
-
horvathkrisz
addikt
válasz korcsillio #58028 üzenetére
Peugeot?
Lesz gondod vele... -
dzso22
senior tag
válasz hori-zoli #58022 üzenetére
És a kuplung tárcsa is?
ez a lényeg
Itt kilophat vagy kiszárad a zsír és szorulhat.
Hidd el ha csak szorul is nem nagyon venni észre működés közben.
Érdemes ránézni.
De volt már nálam olyan motor is hogy beleerőszakoltak Minarellibe egy másik fajta motorba való kontraszt rugót és mivel vastagabb volt a rugó nem tudott rendesen nyitni a hátsó szíjtárcsa.
Próbaképp szedd le a hátsó kuplungod egybe,és a kezeddel nyisd szét a szíjtárcsát.
Dobd bele a szíjat
így meg tudod nézni hogy teljesen nyit e,de azt nem ha esetleg ki van kopva és akad mert terhelés nélkül nem igazán lehet észrevenni.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Den
veterán
válasz 2thletme2day #58027 üzenetére
Ha van hozzá eszközöd, és türelmed, homokfúvóval tisztítsd le, és utána fújd le úgy biztos szebb lesz. Viszont csak egy darabig. Sajnos a hőálló festék is csak egy darabig bírja, utána megint megjelenik a rozsda.
www.simson4t.hu
-
korcsillio
őstag
válasz horvathkrisz #58029 üzenetére
Kb.2-300km-t mentem vele mióta megvan.Ősszel vettem,alig indult.Most kiderült a hiba,javítottam de még így sem az igazi
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #58032 üzenetére
A terv most a következő.
Keresek olyan rugót ami 6000-7000rpm-en nyit, mert ez tényleg nagyon gáz amit küldtek... Néztem tolómérővel.
Ami benne van gyárilag (+biztos nyúlt már 13 év alatt) olyan 3000-4000rpm-en nyithat, piros-sárgára várva szoktam játszani fogásig pörgetni a motort és alig húzom de már fog.Ami jött 1.8mm anyagvastagság, de festékkel!
Meg 6.7g görgők mikor a gyári 6.4g.Az erős rugókat szerelővel betetetem, megnézzük mit mutat a gép úgy.
Megvárom a ford.sz.mérőt és utána jönnek a görgők.Addig nem is fogom hajtani 5-10km-nél többet meg nem nyelezem folyamatosan mert ahogy mondjátok is nagyobb teljesítmény miatt tuti elszegényedett.
Karbihoz addig nem akarok nyúlni amíg nem lett a hajtás ráhangolva a kipufogóra. De addig tényleg nem hajtom annyira.Mire lehet számítani? Hány szezonos lesz a kuplungom évi 6-8000km mellett erős rugókkal?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
frigoo
aktív tag
válasz frigoo #57851 üzenetére
Sziasztok!
Mostani állapot:
-Tettem bele 5,5 görgőket, szépen, egyenletesen gyorsít, jól húz, óra szerint 75-öt simán eléri, és még forogna, csak nem sikerült rendesen kihuzatni. Szerintem nagyon pörög, megyen bele egy szett 5,8-as és egy szett 6-os is, meglátjuk.
-Sikerült szereznem egy varió hézagoló készletet, kihézagolom a variót, mert a szílycsere előtt egy 14,5mm-ig kopott szíj volt rajta, most meg megkapta a gyárit, ami 16,5. Hézagolásnál mire figyeljek? A szíj pontosan a csapról induljon, vagy legyen egy kis hézag a varió és a szíj között?
-Valószínüleg kelleni fog egy kicsivel erősebb kuplungrugó, mert a motor kiugrása nem az igazi, a kuplung gyorsan kicsap, korán kezdi el hajtani a hátsó kereket. Miután megvan a tapadás, már jó a gyorsítás, a motor felpörög és szinte egy fordulaton húz folyamatosan, egyenletesen.Még egy kérdés: A varió külső és belső tárcsámon van egy pár mélyebb bemaródás, valszinűleg egy elszabadult szabadonfutó görgő okozta. Ezeknek a felületének simának kellene lennie, ugye?
Köszönöm is előre a segítséget.
ludsimon: Én eddig úgy tudtam, hogy a karburáció helyes beállítása az első! Én innen kezdeném.
[ Szerkesztve ]
-
dzso22
senior tag
válasz frigoo #58035 üzenetére
Úgy hézagolj hogy éppen ne érjen a csapszeghez a szíj.
mindkét alkatrésznek simának kell lennie,
ha van benne egy két hiba nem gond csak nem mindegy mekkora mértékű.ludsimon:
Hogy micsoda 7000-es kuplungrugó??
kinyitott variátorral és csúszó kuplungal akarsz indulni?
Egy kuplung akkor van jól beállítva ha akkor kezd fogni mikor a variátor éppen elkezdené emelni a szíjat.
Nem csak rugó függő a dolog.
Függ a szíjhossztól a hézagolástól a kuplungpofák súlyától és a görgők súlyától is.
Megjegyzem én is, rossz karbulálásal nem lehet hangolni rendesen,arról nem is beszélve hogy ha szegény a keverék megölöd a motort.
Ha más nem dobj bele egy nagy fúvókát hadd füstöljön ha nem akarsz hozzányúlni de ne legyen kevés neki mert kicsinálod nagyon hamar.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #58036 üzenetére
Akkor hallgatok rátok és holnap azzal kezdem bedobom a 75-öst.
Sőt mivel úgyis csak jövőhétre kapok időpontot a szerelőtől akkor elkezdek játszani a főfúvókával.
Fentről megyek lefelé és ahol elkezd jobban húzni az lesz az, de ha nincs változás akkor a nagyobbat teszem bele inkább.De lehet el kéne vinnem szerelőhöz és bedobni ezeket a Leo Vince rugókat meg görgőket, kicserélni a szíjat megnézni összhatásban mi lesz a szitu.
Valószínű ez a kék rugó is sokkal jobb ennél a 13+ éves gyári rugónál.Amúgy mi lenne az optimális egy jó kigyorsításhoz? Melyik fordulat vagy milyen erős rugó?
Találtam egy ilyet, a Sport kell nekem gondolom, nem racing meg tourist.
4000rpm-en nyit.Akkor viszont ez a festékkel együtt 1.8mm rugók nem biztos rosszak, megint 0 tudással okoskodok.
Dobassam bele az új nehezebb görgőket is lássuk mit szól a gyártó által adott kombóhoz??[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz ludsimon #58037 üzenetére
Azt írtad hogy a kipuhoz adott görgők mérete más mint ami a motorodba kell.
Beteszek két képet a szomszédom runnerének hengeréről. A kép azután készült, hogy feltette a spéci tuning kipufogót, majd bármiféle karbi hangolás nélkül elment vele dolgozni. Jó volt, míg meg nem állt.
A fémcseppek a gyertyában a dugattyúból származnak
www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #58033 üzenetére
Mondtam neked tavaj,hogy add el ha megy azonnal. De még lehet azt is,hogy meg se vedd. Tudok hozzá alkatrészt ha kell. Az egyik ismerősömnél áll egy ilyen komplett blokk.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Redneck
veterán
Sava gumikról van valakinek tapasztalata?
Haverom RS 50-jén az van elől hátul és semmi rosszat nem mondott. Csak gyanúsan olcsó, ő már azzal vette.Esetleg Heidenau? A bajom a 100 km/h sebességindex. 4 évszakost nem ajánlotta a szerelő.
Contigot elvetettem mert nem merem bevállalni, szintén gyanúsan olcsó.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
félisten
Hali!
210-es babettaja volt itt valakinek? Neztem nemreg egy ilyen kismotort, ugye ez mar ketsebesseges. Mennyire problemas ezeknek a valto resze? Ugye a 207-es babinal nincs ilyen problema, meg hallottam, hogy az ujabbaknal is le lehet hegeszteni, csak gondoltam rakerdezek, nincs-e veluk tapasztalat.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nagyon problémásak. Totalbike fórumon van egy Babetta love topik, oda nézz be! Kurva tabletről nem tudok linkelni.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9039109&la=135081891Ha lehegeszted a váltót ( csak 2. fokozat lesz) akkor a legkisebb emelkedőre sem fogsz tudni felmenni vele.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz Bogyó bá' #58048 üzenetére
Hello!
Koszi, benezek oda! Sok veluk a gond? Mert akkor nem veszek magam melle problemat, inkabb felpofozom megint a regit, az egyszeru, mint a faek.
Hat az konnyen lehet! En ugyan nem ertek ezekhez, csak a regi 1 sebessegeshez, csak olvastam, hogy sokan lehegesztettek, gondolom nem veletlen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Sencor SVC 190W kézi porszívó