- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Synology NAS
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz perge666 #78598 üzenetére
Ha lenne egy kis pénzem kb kéthetente tudnék venni valamit mert felénk mindig van 1-1 jobb vétel 😁 Minden egyes alkalommal vakarózok hogy szerezzem meg de sajna nincs semmi plusszom. És nem az lebeg a szemem előtt hogy drágabban eladjam. Egyszerűen csak akarom 😅
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #78600 üzenetére
Ez most nem szerelgetős moci,arra ott a Booster meg a Free.
A Typhoonnal asszony is tud boltokba menni,tegnap már le is tesztelte,tetszett is neki.Rivaul :
Na igen,írtad már párszor milyen jó üzleteket csináltál.
Na jó az Aerox nem a legjobb vétel volt azt aláírom.......Én sem haszonszerzés céljából veszem ezeket a motorokat,hanem saját magam és családom szórakoztatása miatt.
Meg a Typhoont árába vettem,hasznot nem hiszem hogy tudnék csinálni belőle.
1-2 apró szépítést csináltam rajta,de azt is csak a szemem nyugtatása miatt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz perge666 #78602 üzenetére
Persze értem, te vettél egy jó mocit.
Csak írtam, hogy én meg valami olyasmit keresek amit átalakíthatnék, néha bütykölhetnék ha van rá időm és kedvem. Tehát nem egy roncshalmazra gondoltam én sem.
Nagyon gondolkodtam év elején azon, hogy még egyszer utoljára összerakok magamnak egy nagyon komoly tuningot (már hosszú évek óta nincs ilyen nekem, csak 1-1 alaptuningos motor van itthon nekem meg az asszonynak).
Ugye azzal kéne kezdeni, hogy venni 2-300 ezerért egy jó alapmotort ami már eleve nem kis összeg (aerox, sr, runner). Nagyon leharcoltat nem érdemes venni azzal az indokkal, hogy úgy is rendbe rakja az ember, mert a felújítás többe fáj mintha egy rendes állapotút vettem volna.
Utána jön egy legalább fél millás összeg, amit egy komolyabb tuningnál a kipufogóval együtt simán bele lehet locsolni egy ilyen robogóba. És akkor a motor kinézetére még nem is költöttem semmit sem. Bár az is igaz, hogy soha sem voltam egy nagy optikai tuning megszállott, ezért is kerestem mindig olyan alapmotort ami jó állapotban van, hogy ne kelljen utána fényezni stb.
Aztán jobban átgondoltam az egészet és lemondtam róla. Legalább is egyenlőre. Időm is kevés lenne rá, és felesleges pénzem sincs amit ilyesmire locsolnék most el.
Úgyhogy valami egyszerűbb dolgon gondolkodom, de nem tudom még, hogy mi legyen az.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #78604 üzenetére
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz Rivaul #78603 üzenetére
Ja igen,el is felejtettem hogy a műhelypornót szereted.
Legutóbb úgy rémlik hogy írtál egy talán Aprilia Rallyról amit ha jól emlékszek kaptál nagyon hiányos,romos állapotban.
Ezt akartad felújítani,csak idő közben ráébredtél hogy nagyon sokba lenne és abbamaradt.
Na azt pedig megnéztem volna,biztosan pöpec moci lett volna.
Szeretem a "tereprobogókat" a Booster átka,megszerettette velem.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz perge666 #78606 üzenetére
A fóliázott sor végén a Rally van pont. Balról az első. Igazából kész vagyok vele 90%. Mikor összeraktam akkor gázra fulladt és a víz elkezdett csöpögni a fedél alól. 2 szett szimering és rendben van. De nagyon ütött kopott, szakadt, kerekei só martak stb. Használatra jó lenne de magamnak elég pajtaszökevény. Esztétikailag lenne vele irdatlan munka leginkább. a többit már rendbe raktam. ezen kívül a 125 kymco ami jó állapotú de nem jutok vele dűlőre. Egyszerűen nincs ereje. Sajnos nem lett garázsom így télen nem volt hol szerelni, most meg se idő se pénz. A másik két motor egy Keeway Hurrycane meg egy Mawi valami. Nah azok sztem úgy is maradnak ahogy vannak annyira kuka állapotúak.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #78604 üzenetére
Aha így már értelek.
Na igen,ez már egy jóval magasabb szint amit te szeretnél,de te legalább képes vagy rá.
Nekem a Booster pont jó tákolgatni,tanulni 1-2 dolgot,de az sohasem lesz az igazi hiába szeretném,nem vagyok rá képes,de ez bárkinek nagy kihívás lenne.
Külsőre eléggé lelakott,motorikusan jó volt,de majdcsak 1 hete falslevegő problémával küszködök.
Vettem szívószonkot és membránt mert féktisztítóval fujkálva ott fulladt,de mikor kicseréltem,utána vettem észre hogy repedt a blokkom.
Innen is látszik milyen zöldfülü vagyok.
Egy tapasztalt szerelő egyből észre vette volna,még mielőtt 1 fillért is költött volna rá.
Na de ez van,így jártam.Csak nem értem hogy futhattam bele ilyen helyzetbe,eddig frankó volt minden,a hibajelenség csak úgy jött a semmiből.
A motor azóta is indul 1 maximum 2 rúgásra,csak gázadásra torpan,fullad.
/Levegőcsavar teljesen betekerve/
Szerencse hogy főtengelyszimering csere előtt legalább megláttam a repedést.
Ez van,balfék vagyok. -
Silurus79
csendes újonc
válasz sityupityu #78599 üzenetére
Köszi szépen.Épp az előbb raktam össze,mert az olajpumpában lecsúszott a szimering valamilyen úton módon,és engedte a hengerfejbe az olajat,de nagyon dúrván
-
vittgen
aktív tag
-
sagat1982
újonc
sziasztok kerdesem lenne van egy Aeroxom 2017 ota epitem
Henger Athena racing 12mm
duplahutö
,hajtokar Malossi mhr
,membranhaz , Malossi vl 14
Dellorto phbg 21karburátor , 90 föfuvoka suber közepen levego 1 re nyitva
,kipufogo Polini evo 3,
gyujtas Top váltakozo
,Alaplap eltollva 3 fokkal
eltolt ék Fötengöbe,
Tomaselli gyorsgázkar
3.4 Maloosi mhr görgök
és a motor azt produkállja hogy fél,háromnegyed gazon darál....hiba a karburátornal lehet ?? lehet a a w7 tü a karbiba nem jo ?a fromája ehhez a setuphoz? minden lehetseges alitast kiprobálltam a karburatoron..
fotengely szimeringek szárazak..ugy értve hogy nem könnyezik
vagy porballjak meg kisebb fuvokat 88,90,92,94,96 fuvikat porballtam de most rendelek 84 es 82 fuvit mar annyira kiabrandito az egesz hogy lehet elbontom es kiarulom az alaktreszeket.. megjart mar 2 szerelöt soha többet nem viszem senkiehz mindenki kokler.. -
SoulReaver
veterán
válasz sagat1982 #78611 üzenetére
Szia!
Főfúvókának a teljesen nyitott subernél van szerepe.
Azon a részen, ahol neked "darál" szerintem más probléma lesz.Én tavaly raktam/tunk össze egy aeroxot, athena sport hengerrel, nekem is van eltolt ék, de az alaplapot nem forgattuk el végül. A karbi 21 black dellorto. alapjárati fúvóka 42, főfúvóka 95, tű w11.
A karbinál a te esetedben is az van, mint nálam, hogy valamit állítasz valamihez. Tehát semmi nem mindegy. Még az sem mind1, hogy a subernek milyen a letörése, mekkora a kehelycső, De a tűvel lehet játszani még, mert az is sokat számít. Gyertya képed milyen? Sokat elárul.
[ Szerkesztve ]
-
grobi007
tag
Sziasztok!
Van ötletetek, mi lehet a probléma forrása?
Adott egy Kymco Super 9 2T járgány, 70cm3 hengerrel.
Sajnos öníndítóval hidegen nem indult, gyakorlatilag már első perctől (melegen pöccre indult), de 1-2 berúgásra mindig ment.
Tegnap először már nehezen indult. kb. 20-30 rúgásra tudtam csak beindítani, de utána ment gond nélkül, illetve utána melegen önindítóval is pöccre indult.
Ma itt volt fater, gondoltam megyünk vele a lakóparkban egy kört, de már nem bírtuk beindítani egyáltalán, hiába rugdostuk.
Fater azt mondta, szerinte a gyertya lesz a ludas, mivel még bejáratós, adunk a benzinhez is kb. egy kupaknyi olajat, lehet e miatt nem ad a gyertya rendesen szikrát. Vettem egy gyertyakulcsot, kivettem, finom csiszolópapírral egy kicsit megcsiszolgattam, beraktam, de semmi változás. Egyébként NGK BR8HSA típusó gyertya van benne.
Valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma forrása? (tudom látatlanban nehéz, de gondoltam egy próbát megér )[ Szerkesztve ]
-
sagat1982
újonc
kerdesem lenne van egy Aeroxom 2017 ota epitem Henger Athena racing 12mm duplahutö ,hajtokar Malossi mhr ,membranhaz , Malossi vl 14 Dellorto phbg 21karburátor , 90 föfuvoka suber közepen levego 1 re nyitva ,kipufogo Polini evo 3, gyujtas Top váltakozo ,Alaplap eltollva 3 fokkal eltolt ék Fötengöbe, Tomaselli gyorsgázkar 3.4 Maloosi mhr görgök és a motor azt produkállja hogy fél,háromnegyed gazon darál....hiba a karburátornal lehet ?? lehet a a w7 tü a karbiba nem jo ?a fromája ehhez a setuphoz? minden lehetseges alitast kiprobálltam a karburatoron.. fotengely szimeringek szárazak..ugy értve hogy nem könnyezik vagy porballjak meg kisebb fuvokat 88,90,92,94,96 fuvikat porballtam de most rendelek 84 es 82 fuvit mar annyira kiabrandito az egesz hogy lehet elbontom es kiarulom az alaktreszeket.. megjart mar 2 szerelöt pesten is volt tudna valaki segiteni? megkoszonnem
-
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78614 üzenetére
Amatőr kérdés, de hogyan látom, hogy ad-e szikrát?
A karburátor eddig jó volt, mert mint a golyó, azon nem állítottam. Gondolom magától nem állítódik el, max eldugulhat, ha jól sejtem. -
SoulReaver
veterán
válasz grobi007 #78617 üzenetére
Kitekered a gyertyát, rádugod a gyertya pipát, adsz rá gyújtást és a berugó kart lenyomod párszor. Már egész kis mozdításra adnia kell szikrát, de ha sárga, vagy alig ad szikrát, akkor valószínűleg a gyújtótrafód adta be a kulcsot. Ha nem az elektródánál jön a szikra, akkor a gyertya a kaka.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78619 üzenetére
A gyertyát hozzá kell érinteni a blokkhoz, az lemaradt.
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #78619 üzenetére
Ezt a kis szikras dolgot irhatod egy kevesbe tapasztaltnak! Lehet a jo nagy szikrat is kicsinek fogja latni!
-
SoulReaver
veterán
válasz energy4ever #78621 üzenetére
Bocs, hogy segíteni próbáltam...
Te hogy írnád neki? Vigye el szerelőhöz?
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #78621 üzenetére
Youtubeon utána tud nézni milyennek kell lennie, de ha van akár csökött szikra is akkor azért életjelet kéne adnia a motornak pár brummogás erejéig.
Lehet szívató is szar, megpróbálhatná befogott légszűrőház pipával is pl.Amúgy gyertyát óvatosan drótkefézzen bárki, mert ha sérül a középelektróda, karcos lesz az éle pl. akkor hülyén fog szikrázni. Bár nem tudom ezek a kőegyszerű robogók mennyire háklisak rá.
[ Szerkesztve ]
-
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78622 üzenetére
Köszönöm! Megnéztem. Nem vagyok benne 100% biztos, hogy jól csináltam, de úgy tűnik nincs szikra. Ahonnan kicsavartam a gyertyát, a végét ott odaérintettem a blokkhoz, de semmi szikra. Sem rúgásra sem önindítóval.
Érdemes egy gyerta cserét próbálni vagy biztosan nem azzal lesz a gond, hanem a gyújtótrafóval? -
grobi007
tag
válasz SoulReaver #78625 üzenetére
Köszönöm! Van javaslatod, milyet vegyek bele? Vagy jó az ami benne volt?
-
Rivaul
addikt
válasz z123456789 #78626 üzenetére
Persze. Tessék: [link]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#89309696
törölt tag
Számolgattam eddig és igaz csak saccoltam, de 7.5 literes fogyasztás jött ki 100-ra.
Kb. 10x voltam melóban, 2x2 Km. 40Km 2Km-es szakaszokban és 3 liter benzin fogyott, igaz sokszor nyeleztem is és ezek nagyon rövid távok egy robogónak is és nehéz is vagyok.De pontos méréssel majd péntek délután tudok szolgálni, most felöntöttem a belső peremig és péntek délután megint felöntöm a belső peremig és kiderül a fogyasztás belőle (2 literes kancsóval öntöm bele, jelölt). Ugyanazon a szakaszon fogok menni és megpróbálom nem nyelezni, csak háromnegyed gázon.
A szívató jó, visszaáll alapjáratra, kicsit könnyezik a benzin a karbinál meg a benzincsapnál, de nem ennyire. -
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78632 üzenetére
Gyári Keeway Focus 50 2T, csak a fojtások lettek kiszedve.
Pénteken kiderül a pontos fogyasztás is. De az is lehet, hogy kínaisan nem 5 literes a tankja és akkor eleve rosszul számoltam, péntekre viszont a pontos rátöltéses számolás lesz, nem tankméret alapú.[ Szerkesztve ]
-
robogo81
aktív tag
válasz #89309696 #78633 üzenetére
Az a tank kissé asszimetrikus,a fele után az egyik oldal féloldalos,nem szabályos tégla,amikor félig van a mérő szerint a tank ,akkor max 1/3-ig van,de kb 5 lityó belefér(ha a tanksapkáig van feltöltve,elvileg a sapkán át kap levegőt),de az a 7 liter kissé soknak tűnik,igaz hogy kicsi táv,meg kb addig megy a szívató is.
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
#89309696
törölt tag
válasz robogo81 #78634 üzenetére
Én úgy számoltam, hogy mikor leszívtam belőle a régi benzint az utolsó cseppig akkor 2x2 literes kancsónyi ment bele és most két hét múlva megint kapott 2x2 liternyit amivel pont tele lett. Az 8 liter és 5 literes a tank ami most tele van, akkor 3 liter ami fogyott. Mondjuk egyszer szétszedtem a karbit, egyszer megúsztatta a légszűrőt is, meg ugye sokat állt a szerelések miatt, számoljunk 2.5 literrel csak, viszont még az is sok a 40Km-re, 6.25 liter/100.
Ugye ezzel a számolással az a baj, hogy nem biztos 5 literes a tank, illetve nem tudjuk meddig töltve 5 liter. Ezért akarom most a rátöltéses módszerrel is kimérni ami pontos lesz majd, egyenes betonon állt sztenderen és a belső peremig töltöttem, péntek délután ugyanaddig töltöm ugyanott a mérős kancsóval és az elfogyott mennyiség kiadja majd a 40Km-re.[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz #89309696 #78636 üzenetére
Annyira túlkombinálod, hogy olvasni is rossz
Teljesen kimeríted, vagy leszívod mindegy (ha nem mered teljesen, hagyod egy csíkig a mutató szerint).
Kúton csutkára tankolod, felírod mennyi a km számláló. Majd mikor magától lemegy megint az első csíkig, egyből tudsz számolni.Ja
-
apollo12
veterán
Hali valakinek valami ötlet ? [link]
variátor hibára is gondoltam már[ Szerkesztve ]
-
sagat1982
újonc
válasz SoulReaver #78612 üzenetére
szia véletlen kuldtem el meg1x a leirást-gyertyam kuldom a fotot en is kiprobalom a masik tut... mert egy srac meg adott egy tippet hogy tul keskeny a tunek az a resze ahol daral a motor es lehet ez a baj mondjuk ha ha tul forgatja ember az alaplapot akkor durrog a motor nem is megy ..
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az sem teljesen pontos amit ti mondtok, hogy megvárja, hogy lemenjen a csíkig. Mi van, hogy ha pont nem tud rátölteni amikor oda ér a mutató, ráadásul ott van amit ő is ír, hogy sokszor össze-vissza mutat. A Jól bevált módszert kell alkalmazni, elmenni a kútra teletankolni, majd bizonyos km után (gyakorlatilag tök mindegy, hogy mikor csak ne ürüljön ki) újra teljesen telerakni. Aztán szépen ki lehet számolni, és ez a módszer biztos, hogy pontos adatot fog mutatni. Szerintem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz grobi007 #78613 üzenetére
Csak kiegészítésként az önindítóval kapcsolatban. Írtad, hogy amíg indult is a motor az önindítóval viszont akkor sem ment neki. 70-es hengernél ez úgymond teljesen normális, nagyobb hengernél már gyenge az 50-ez szánt önindító. Pláne hidegen, akkor esélytelen.
Amúgy a gyertyaképed sem tűnik rossznak, pláne a harmadik képen. Csak pont rossz szögben tartod mindegyiken.(#78640) apollo12 Igen, akár lehet az is. Mostanában lett összerakva?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
apollo12
veterán
válasz sityupityu #78645 üzenetére
párnapja raktam össze, eddig használhatatlan így a motor
-
Topikgazda
-
apollo12
veterán
válasz sityupityu #78647 üzenetére
Az a gondom mindegy hogy 4.5grammost vagy 6grammost próbálok hiba ugyan ugy fent áll, a rugó meg piros
Így nem is tudom nagyon be hangolni
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz apollo12 #78648 üzenetére
Kicsit részletesebben gondoltam. Piros malossi? Ha az, akkor biztos, hogy nem a kontraszt a gyenge. Variátor maradt a gyári? Hátsó tárcsa gyári? Ha 6 és 4,5 grammal is ezt csinálja (elég jelentős a különbség a két görgő között), akkor ott valami probléma van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
apollo12
veterán
válasz sityupityu #78649 üzenetére
Piros naraku, variator hátsó tárcsa gyári, kevlar Szíj, e súj között volt különbség de a hiba fenn maradt
[ Szerkesztve ]