- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoulReaver
veterán
Most fogom tesztelni ezt a kis tükör alá szerelhető, házi teló tartót..
Az elejébe vágtam egy kis plexi lapot, majd a töblet fbs-t szépen levágom róla, ha megkötött.
Direkt fektetve lesz a teló, hogy tudjak videót rögzíteni, rendesen 16:9-es képarányban.
Elvileg nem kavar be a szél így a mikrofonba, de a teszt után kiderül.
Kicsit ormótlan kinézete lesz a motoron, de nem baj... Nem állandóan lesz rajta..
[ Szerkesztve ]
-
vittgen
aktív tag
válasz SoulReaver #77301 üzenetére
Várjuk a tapasztalatokat!! -
macilaci78
nagyúr
Én 2T 50 ccm-vel szaladgálok, olyan 2,5k km-t mentem eddig Budapesten. (Emellett személy- és kisteherautót is vezetek.)
Többsávos úton bátran a sáv közepén menjén, ott a szomszéd sáv, majd kikerül.
Ha a külső sávban haladsz, hajlamosak a jobbról érkezők eléd besorolni.
Ha több sáv is kanyarodik, akkor kanyarodó jármű mellett ne legyél, inkább maradj le. Ott vagy a holt terében, hajlamosak kanyarban is sávot váltani.
Használd ki, hogy magasabban ülsz, mint az autósok zöme, 2-3 autóval előbbre látsz, motorfékkel is szépen tudsz érvényesülni.
Hagyj annyi követési távolságot, hogy az úthibákat érzékelhesd. Pár hét alatt ki fogod ismerni a rendszeresen használt utat.
Ha villamossínen kanyarodsz, ésszel, lassan, csúszik a vas, főleg nedvesen.
Az én súlyomhoz (nagy) 2,5 bar elöl-hátul. Átlagembernek 2-2,2 bar elég.spanglee001: te máshogy látod a rutinodból, tapasztalatodból adódóan a dolgokat, magasabb az ingerküszöböd, illetve beválallósabb is vagy.
SoulReaver: öcsémmel holnap délután karikázunk egy kicsit a megbeszéltek szerint. Szarunk rá, tankolni/Rossmannba/DM-be megyünk éppen. Mondjuk ő könnyebben van szolgálati igazolvánnyal a zsebében.
NYPD: jaja, szélesebb tükröknek én is hasznát látnám a forgalomban, de amikor a tárolóba rakom a gépet, akkor máshogy esik.
Én a kis öntapadós domború tükör felragasztásán gondolkodok, de mindig kimegy a fejemben, mikor olyan helyen járok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
SoulReaver
veterán
válasz vittgen #77302 üzenetére
Na ITT van a teszt, de elég fos. Túlságosan átveszi a moci rezgéseit és zizeg, recseg, rezeg a kép, nem adja vissza a sebességet, mert folyamatosan hullámzik a kép.
VISZONT.
A hangján hallani, hogy elindulásnál egy ideig egy fordulaton van, aztán megindul(nem csak a hangja)
Én arra tippelek, hogy a kuplungban(polini 3g for race) az alap zöld rugók gyengék. Nem hagyják felpörögni a motort az elején. Meg vannak feszítve pedig, de kevés... Miután elkapj a fordulatot, szépen húz egyfolytában.
-
Tamás9x
őstag
válasz SoulReaver #77305 üzenetére
Az enyém is nyiklik nyaklik a legelején, majd ha megjön a fordulat kilő mint egy rakéta, vario váltás közben esik egy kicsit a fordulat, lustul, de ahogy visszagyorsul megint megjön az ereje a végefelé.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
vittgen
aktív tag
válasz SoulReaver #77305 üzenetére
Óóó...
Mit akarsz... Hiszen ez qrva jó!!
A moci nagyon jó! -
NYPD
aktív tag
Tudtok esetleg valami jó helyet Budapesten, ahol van vezetéstechnikai tréning robogóra? Rám férne, hogy rendesen tudjam terelgetni a szamarat.
-
Runner_fxr
Ármester
Összességében a 2 kerékkel mennyire van tapasztalatod? Szoktál kerékpározni? Csak mert az is jó alap a robogózáshoz, motorozáshoz. Olyan embereknek akik kerékpározni sem szoktak, csak az autóból átülnek robogóra, valóban nagyon óvatosnak kell lenniük. Sok mindenre figyelni kell, amire autóban ülve nem igazán szükséges. Legfontosabb talán az, hogy nagyon figyeld az útminőséget magad előtt. Hullámos, kátyús, nyomvályús aszfalt pl buszsávokban, nagyon veszélyes tud lenni, pillanat alatt megvezeti az első kereked, beszitál a kormány és már csúszol is az aszfalton. Poros, kavicsos aszfalt szintén veszélyes. Aztán a fékezés, ha poros az út, inkább a hátsó féket húzd, elsőt óvatosan. Ha vizes az aszfalt, akkor sokkal óvatosabban menj. Guminyomás is fontos, ha lapos a kerék, akkor a kormányzás nagyon rossz lesz, kanyarban billegős, bizonytalan és könnyebben is kicsúszhat a kerék. 2,2-re fújd fel elöl hátul, ez általában az optimális nyomás. Azt azért próbáld ki egy biztonságos, kis forgalmú utcában, hogy milyen a motorod egyenesfutása. Használt robogó esetében ez a legfontosabb, mert ha egy baleset következtében a motor váza, villája megsérül, akkor onnantól nagyon instabillá válik. Ez még annál is fontosabb, mint, hogy a motorblokk milyen állapotban van. Egy görbe vázú robogó gyakorlatilag kuka, vagy mehet alkatrésznek egy bontóba. Ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy mondjuk úgy kb 30-40km/h-nál, lehet gyorsabban is, de kezdőként elég ennyi, óvatosan elengeded a kormányt, vagy legalább is lazán fogod és figyeled, hogy a motor nem e húz valamelyik irányba. Egy hibátlan váz és villa esetén 30-40-nél már szög egyenesen kell futnia a robogónak. Kanyarokba is figyelj a kormányreakcióra, ha kanyarban billegős, bizonytalan, az szintén utalhat ferde vázra/villára. Ha ez rendben van, akkor onnantól már csak a vezetéstechnikád fejlesztésére kell figyelni, ez meg majd idővel meglesz, akárcsak autóvezetésnél. Ezt csak azért írtam le, mert elég sok ferde vázú és villájú robogót láttam már, ami ránézésre rendben volt. Ilyen esetben soha nem fogsz tudni biztonságban közlekedni azzal a motorral. Volt ismerősöm aki állandóan panaszkodott arra, hogy neki nem megy ez a robogózás, kipróbáltam a robogóját és úgy húzott oldalra mint az állat. Csak ezt sokan nem veszik észre.
Ami az adott típust illeti, 50 4T véleményem szerint nem alkalmas nagy forgalmú, tempósabb városi közlekedésre. Ezek a motorok nagyon vérszegények. Én is azt vallom, hogy motorral a sáv közepén kell menni, nagyon veszélyes a sáv szélére húzódni, így gyakorlatilag mindenki meg akar majd előzni és sok esetben kicentiznek. Nem jó érzés. Budapesten elég sokat robogóztam és úgy tapasztaltam, hogy kb 70-80km/h végsebesség legalább kell, de a 90-100 az igazi. Ha ennyivel megy alattad a gép, akkor nagyjából sehol nem tartod fel a forgalmat, lehet haladni mindenhol a forgalommal. De egy 50-60-as tempó sok helyen kevés lesz, idegesek lesznek mögötted az autósok és az első adandó alkalomnál már ott akarnak hagyni és ez nem jó senkinek. Szerintem egy vízhűtéses 50-es 2T gép már elegendő, de a legjobb egy 125-ös 4T vagy 2T.
Autós/motoros iskolában mindenhol tudsz venni gyakorló órákat, akkor is ha már megvan a jogsid az adott gépre. Ez a mostani időszak abból a szempontból jól jöhet neked, hogy jóval ritkább a forgalom, tudsz gyakorolni nyugodtabban.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
50 4T-vel még az is gond lesz, hogy nevetséges a gyorsulása, ezzel nehéz lesz kikanyarodni egy főútra, ahol tempósabb, sűrűbb a forgalom. Kell a kraft, hogy biztonsággal be tudj sorolni és az 50-es 4T-nek hiába húzod, nagyon komótosan veszi fel a tempót. Ez inkább egy faluba jó, ahol mindenki lassan megy.
-
NYPD
aktív tag
válasz Runner_fxr #77309 üzenetére
Szia.
Bringával nincs gond, régóta kerekezek de csak kis forgalmú helyeken, kisutcákban illetve bringaúton, kikapcsolódás céljából csak úgy céltalanul, azzal nincs gond. Bringán ugye az ellenkormányzás nem igazán érvényesül, motoron már azért én úgy érzem, hogy 30-40es tempótól már alkalmazni kell, viszont nagyon idegen érzés. Érzem én is, hogy kevés, nyélen is komótosan indul, de olyan 30 körül már elkezd kicsit harapni. Egyenesfutása szerintem nem rossz, nem tapasztaltam, hogy húzna, de ezt még tesztelgetem kicsit akkor. Féket ésszel használom, mindkettőt egyszerre, hátsót hangsúlyosabban, de általában törekedtem arra, hogy motorfékkel oldjam meg ha lassulni kell. Több tényező is rontja az élményt sajnos, a sisak amit kaptam hozzá sajnos nagy rám, 40-felett már érezhetően tépi fel a szél, nyitott, plexi nélküli illetve a tükröket is cserélnem kell mert én nem látok bennük rendesen semmit. De jelenleg ezzel kell beérni, mert munkába be kell jutnom, viszont a tömegközl. tiltólistás jelenleg, hogy ne nyírjuk ki az irodát esetlegesen. Meg azért idővel szeretném majd élményként megélni a motorozást, amihez egyelőre úgy érzem nem adottak a feltételek.
-
d@vee
őstag
Húha, egy bukót szerezz be. A fejed fontosabb pár dolognál Kínai 10 rugós csodákat kerüld, de olcsón is vehetsz jót. Nekem egy MT Thunder 3-as van, huszon párezerből megvolt. 5-ből 4 csillagot ért el valamilyen külföldi tesztelő oldalon, meg van benne napszemcsi és Pinlock előkészítés is. Belseje kipattintható és mosható. Robogós tempóhoz elég.
Ja
-
NYPD
aktív tag
Tervben van, csak így, hogy ennyi pénzt kellett rákölteni szó szerint 0-s a hónap jelen pill. Ezzel szemezek a napokban, ez még talán beleférne, viszont rendelős. Kedden meg már mennem kell.. Hirtelen most besétálhatok pl a MotorOázisba, ami még nyitva van, de arra meg keret nincs... Jó hülyén jött most ki ez nekem is.
-
Topikgazda
Szerintetek most akkor lehet motorozni menni? Azt nem mondhatom, hogy kenyérért megyek le, mert megkerülném a Balatont a terveim szerint.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #77317 üzenetére
Ma útba ejtek egy boltot, és már élelmiszerért mentem
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #77319 üzenetére
Szerintem, ha kerékpározni, futni, sétálni elmehet az ember, akkor a motorozás miért lenne tiltott... Vagy akkor írjanak egy részletesebb listát...
-
NYPD
aktív tag
válasz energy4ever #77315 üzenetére
Háát necces. A videó nem adja vissza teljesen szerintem, de azért a motoros barátunk itt nem a legjobb megoldást választotta sebességet tekintve. Sisak ügyileg meggyőztetek. Zárt lesz, vagy legalább felnyitható.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Természetesen egy robogó azért más mint egy kerékpár, egyrészt ugye kicsi a kerék, másrészt meg jóval nagyobb a súlya mint a bringának. Nyilván más vele kanyarodni, de ha maga a motor futóműve rendben van, hamar át lehet szokni, pláne egy 50-60-as tempóig. Ami még furcsa lehet, hogy a Te motorod is elöl tárcsás, hátul dobfékes. Ez a kombináció nem a legszerencsésebb és egy elöl hátul tárcsáshoz képest furcsa, a fékek nyomáspontja és fékereje eltér egymástól, ami fékezéskor okozhat némi bizonytalanságot. Mekkora guminyomással mész? Nem volt túlfújva? Túlfújt gumi kipúposodik középen, és rohadt szar lesz kanyarban, hasonló mint a lapos. Illetve ott van az adott motor geometriája, vannak jobban irányítható robogók és vannak bizonytalanabbak. Bukóból zártat vegyél, esetleg egy felnyitható állvédős még jó lehet köztes megoldásnak. De normális bukó 50-60 ezertől indul. Most én is akarok venni, ezt néztem ki: [link]
A sárga fekete jól fog menni a motoromhoz.Parkolóban tárgyak kerülgetése jó ötlet, gyakorolj!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #77319 üzenetére
En is tobbfele ertelmezest olvasok. Ha szukseges uticellal mesz (bolt stb) akkor elvileg nem gaz. Ha csak ugy, akkor elvileg nem. Viszont ha nagyon kukacoskodok, akkor a "sportolas" kategoriaba bele tudom latni a dolgot
Szerk:
Ezt talaltam legfrissebbet a temaban
https://hegylakok.hu/2020/03/kijarasi-korlatozas-motorozas-nem-sporttevekenyseghttps://hegylakok.hu/2020/03/kijarasi-tilalom-motorozhatsz-a-korlatozas-idejen
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Bukobol legalabb egy kozep kategorias MT Helmets/MTR/NZI kozott nezelodj, a torestesztet ugyanazt tudja nagyjabol mint a dragabbak, a felso kategoriasoknal ugye az extrakat kell fokent megfizetni (suly, anyaghasznalat, szelzaj, stbstb).
Ebbol lehet vita lesz, de ez talan mar nagymotoros topicban is parszor elojott Foleg annak kapcsan, hogy remlik hogy a pl Sharp toresteszten egy Lidl-s sisak is olyan erteket kapott, mint egy ket 60+ ezres sisak...de ez csak a vedelem resze ugye.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
CartmanLand0
senior tag
válasz sityupityu #77326 üzenetére
Nyugodtan mehetsz motorozni.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
d@vee
őstag
Ha szeretsz enni akkor áll nélkülire nem is nézel
Amúgy bemész motorosboltba, felpróbálszpárat, ami jó megnézed a méretét, márka és neten max megrendeled.Motorozáshoz: én most értem haza, fél tank benzint kimotoroztam De még menni fogok, olyan jó az idő.
Mellesleg benne van abban a kijárási bohóckodásban, hogy pedikűröshöz is el lehet menni. Akkor szabadidős tevékenységbe sorolom a motorozást. Ha nagyon kötekedni akarnak, megmondom tankolni megyekJa
-
NYPD
aktív tag
válasz macilaci78 #77324 üzenetére
Az enyémen jobb oldalt hátsó bal oldalt első, mint a bringánál.
Köszi mindenkinek srácok, nézelődök, max egy darabig akkor nem lesz motorozás, mert össze kell gyűjtsem a pénzt. Meg a motorosboltok is nagyrészt zárva, felpróbálgatni, nézelődni meg mindenképp szeretnék elmenni előtte. FGN, W-TEC márkáról mit lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
-
spanglee001
addikt
válasz macilaci78 #77324 üzenetére
peugeot jetforce tsdi SBC erzión jobb oldalt a hátsó fék, a bal oldali mindkét féket húzza
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #77319 üzenetére
Igen ertem. De mas nem jut az eszembe.
Mas: honnan tudom milyen a kuplungharangom merete, mit kell mernem rajta?https://www.youtube.com/@kisstontour
-
NYPD
aktív tag
Szerintem megérkeztem: NZI COMBI 2 DUO
Ezzel nagyon nem lőhetek mellé, ugye? Még a jobb láthatóság érdekében akár kicsit díszíthetem is fényvisszaverő csíkokkal tetszés szerint. -
spanglee001
addikt
sokaknak van futárok közt, nekem is van egy 2 éves, de nagyobb döccenőben már lecsuklik a felhajló rész menetközben, 10k nyitás csukás körül tarthat most az új ez lett pinlockkal együtt adják [link] az alsó szürke. Ebben jobban elfér a szemüvegem is.
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Tothgera30
Ármester
Srácok, ma már másodjára hagy cserben a Scarabeo. Reggel mentem vele egy kört, relaxációs céllal. Egy hosszabb leejtős egyenest követően lassan lefulladt, közben az alján lévő túlfolyó csövön egy kevés üzemanyag csöpögött. Ezután rögtön beindult (önindítóval és berúgókarral is), de gázadásara újra lefulladt. További próbálkozások ugyan így teltek, tehát rögtön beindult, alapjárat megvan, de gázadásra lefullad. Pár perc elteltével beindult, és szépen vette a lapot. Délután szintén mentem vele, és ugyan ez megtörtént. Már nem tudok mire tippelni mi lehet a hiba oka.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
macilaci78
nagyúr
Nekem is ilyen van, fényvisszaverőt meg adnak hozzá. Teljesen vállalható.
Neten rendeltem szabócentivel lemértem a fejketüketem és jó is lett. Elsőre legyen kissé szoros, pár óra alatt hozzád igazodik a töltet és nem lötyög.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Ebből úgy gondolom, lehet motorozni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #77338 üzenetére
Kihúzattad és a végén fulladt le? Mert olyankor az van, hogy elfogyik a kaja. Kis karbi állítgatás kell neki, vagy takarítás.
-
Tothgera30
Ármester
válasz SoulReaver #77341 üzenetére
Igen, de mégsem. Mert első körben tényleg nyélgázon ment, másodjára viszont 65km/h-s utazósebességgel haladtam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
NYPD
aktív tag
Ennek nagyon egyszerű oka van. Tetszik ez a megoldás, így ha szeretnék félreállni inni, elszívni egy cigit, akármi, akkor nem kell le fel venni a sisakot. Plusz ha majd megyek külső területre is dolgozni, ott előfordulnak olyan címek, ahol nem feltétlen kell levelem a sisakot, de közben emberrel kell beszélnem, lássa az arcom.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77342 üzenetére
"hosszabb leejtős egyenest követően lassan lefulladt, közben az alján lévő túlfolyó csövön egy kevés üzemanyag csöpögött."
Ha mind a ketszer lejton jott elo, akkor szimplan csak annyi, hogy a karbiban "ellottyen" a benzin, igy gyakorlatilag elfogy, nem kap eleget ami miatt lefullad. Utana pedig kell egy kis ido az inditozassal amig a vakumos benzincsap miatt feltoltodik.
Vagy ha a masik iranyba dol, akkor meg szimplan tultoltodik a karbi, amiatt kell egy kis ido amig "kitisztul" (egybol indul, de lefullad).Ha sik uton is elofordul, akkor az uszo akadhat fel. De tippre inkabb az elso lenne.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #77339 üzenetére
Egybekent en is igy rendeltem meg, lemertem, megvolt saccra a meret(bar nagyjabol tudom milyen kell, de ugye siskaformatol is fugg a meret).
Elotte rakerdeztem emailben, hogy mi van ha nem stimmel a meret? Mondtak semmi gond, futarral kuldhetem es kuldenek cseredarabot. -
SoulReaver
veterán
válasz SoulReaver #77336 üzenetére
#77336) SoulReaver
Erre valaki?Ma kontrasz rugó nélkül próbáltam, hogy a szíj mennyire megy le a szíjtárcsában, de mint ha az akadályozná meg, hogy a variátoron kifuason a szíj.
Létezik, hogy nem erre való ez a szíjtárcsa, vagy mi lehet a baja?
Jövőhéten rendelem a top szíjtárcsát, elvileg az jobban kinyílik.
-
Tamás9x
őstag
Kis reszelés, és illesztés, a végsebesség 97km/h
A végső állapotot elfelejtettem fotózni:A szíj szerintem rövid, de nem tudok kimenni az írásból ez most mekkora lehet.
175NV Polini 248.003
A kuplung pofa kopott/égettnek néz ki, fehér rugókkal, de nem tudom mit és hogy kell mérni, hogy netről rendelhessek másikat.A fékkarban a karvisszatoló rugó eltörve, rohadva ezt vajon mivel lehet helyettesíteni?
A fékolaj helyett pedig.... valami szürke rettentően büdös, valami .Kérdéseim a következők lennének, mert olvasok mindent, és már elbizonytalanodtam.
Mi alapján, és hogy méretezik a kuplungokat, és harangot, honnan látom 107 vagy 105mm-es?
Felcserélhetőek?
A kuplung szerkezetileg jól néz ki érdemes ferodolozni?A szíjnak melyik részénél kell mérnem a méretet belső vagy külső?
175NV Polini 248.003
Mennyi a megengedett lógása?4T-nél azért sokkal de sokkal több leírás és info volt a neten most vagy én bambázom, vagy tényleg nincs
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #77348 üzenetére
A reszelessel ovatosan, nehogy gond legyen belole egy uj szijjal(tulfut es atfordul a szij, lattam mar ilyet, vagy beleer a deknibe es kidorzsoli).
Az a budos trutyi bizony fekfolyadek, ami jo regen lehett cserelve. Hasonlo szokott lenni az evek ota nem cserelt teloszarakban is.
Mi alapján, és hogy méretezik a kuplungokat, és harangot, honnan látom 107 vagy 105mm-es?
Felcserélhetőek?
Igazabol felcserelheto, ha van hely a hajtasnal. Ertem ez alatt, hogy 107-es harang+ hozzavalo 107-es kuplung pofak vagy 105-os harang+105-os pofa.
Egymassal nem felcserelheto logikusan, mert vagy szorulna vagy kesobb fogna es hamarabb megegne a pofa.Az hogy milyen meretu, talan a kevesbe kopott harangbol lehet kovetkeztetni. Merd mar le a harang belso atmerojet, illetve osszezart kuplungnal a pofaknal az atmerot. Abbol nagyjabol ki lehet deriteni.
A kuplung szerkezetileg jól néz ki érdemes ferodolozni?
Ha van jo hely aki normalisan megtudja csinalni, akkor talan(bar en nem probalkoznek vele).
Ez inkabb nagyrobogoknal szokott kerdes lenni, ahol 50-80k kozott mozog egy uj kuplung.A szíjnak melyik részénél kell mérnem a méretet belső vagy külső?
Kulso.Mennyi a megengedett lógása?
Semennyi. Illetve nem nagyon ertelmezheto logas, ez nem motorlanc Ha jol van hezagolva, akkor amint beindul a motor, feszulni fog egybol.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Xbox Series X|S
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Autós topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpársportok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...