- Linux - haladóknak
- Crypto Trade
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz energy4ever #77949 üzenetére
"Legutolso szarokon szoktak kikotni az olajpumpat"
Ez azért így kicsit elég erős, sokszor nagyon is megvan a létjogosultsága a kikötött olajpumpának annak minden előnyével és hátrányával együtt. Egy teljesen alap motornál rendeltetésszerű használat mellett persze az a legjobb ha működik a pumpa, nincs értelme kevergetni.
Gyárilag meg azért van rajta az írás ahogy Fehér Farkas írta, hiszen alapesetben működik az olajpumpa.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz energy4ever #77949 üzenetére
Nekem nincs legutolsó szar robogóm, csak nem bízom az alu hengerem a gyári olaj mennyiségre... Még szép, hogy ki van kötve, így annyit kap, hogy jó legyen neki...
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #77949 üzenetére
Azért mentek el 6 ezret, mert annyival jobb az olajszivattyú vagy mert keverték össze-vissza az olajat? Ahogy itthon is szokás, hogy a nem hitelesített felfújódott kis kanna 5 literes (vagy épp 6-7) és a kis nem hitelesített pohárka 1 decis, aztán a végén megvan az 1:60, 1:70-es keverék is abban a tudatban, hogy az 50-es.
Én vettem még anno a kerti gépeimhez laboros üvegedényeket, azok hitelesítve vannak és azzal mérem ki.Egy elektronikus olajadagolónál még megérteném, hogy precízen mér és osztja ki az olajat, de ezek a bovdenes cuccok kétlem, hogy annyival precízebbek lennének a benzinbe keverésnél, hogy 5x élettartamot adjon. Így meg csak kidobott pénz lenne kicserélni újra.
Még egy ok esetleg, hogy állítólag a bekeverés után rohamosan romlik az olaj kenőképessége a benzinben, csak nem tudom ez valós-e vagy csak hipohonder dolgok, mint az autósoknál sok minden vagy csak azok jártak így akiknek leült az olcsó olaj és nem rázták fel a kanna alján.
Vagy keverjem be 1:40-re és akkor tutibizti? Mondjuk én sose voltam híve, mivel a Simson óta mindenbe 1:50 kell.[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #77952 üzenetére
Nemreg irtad, hogy 500km-t sem ment el a hengerszett. Most meg azt irod, hogy pont annyit kap, amennyi jo neki.
Persze, irhatod azt, hogy nem az olajpumpa kikotese miatt tortent, de akkor meg a bekezdesed eleje nem igaz.
Meglehet sertodni, veheted annak aminek akarod, de egy jo motor nem 500km-t megy el, hanem tobb 10ezret! -
SoulReaver
veterán
válasz energy4ever #77954 üzenetére
Mi köze a tűgörgőnek az olajpumpához?
-
robogo81
aktív tag
válasz SoulReaver #77955 üzenetére
Az kiderült végül ,hogy miért ment szét a csapágy? ki lett fogva egy hibás darab,vagy összerakáskor/szállításkor/az előtt összecsomagoláskor kaphatott valamit, ami nem látszott akkor?
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
HermannG
csendes tag
válasz sityupityu #77950 üzenetére
Nekem az sehogy sem jön ki de ugyanilyet se találtam a neten csak hasonlót :
-
HermannG
csendes tag
válasz sityupityu #77951 üzenetére
-
HermannG
csendes tag
a pofa külső átmérője kb 10cm igaz akkor a harang is annyi lehet de az a 2mm nagyon kevés hogy találgassak 105 vagy 107
-
NYPD
aktív tag
Sziasztok.
Lenne egy gyors kérdésem: Lehet egy ilyen vagy esetleg egy ilyen (és hasonló) műszerfalnak létjogosultsága egy 50-es Kymco Agilityn, aminek a gyári műszerfala így néz ki ? A fejidomon valószínűleg biztos kell valamit mókolni, hogy beférjen valahogy és lehessen rögzíteni szerintem. A gyári már kezd haldokolni, és valami modernebb/több információval szolgáló dologra szeretném cserélni.
Mennyire univerzálisak a robogók műszerfalainak csatijai, illetve kábelkiosztása?
Köszi.
-
-
#89309696
törölt tag
Az OMV kúton kapható sajátmárkás kék flakonos olaj 990-ért vagy a Castrol 3000-ért megfelelő amúgy? Nem tudom mi kapható még OMV-nél, ez van legközelebbi kút és ha nem muszáj nem rendelgetek külön semmit.
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
válasz nyogo83 #77962 üzenetére
A jeladó az okés, hogy az ahhoz valót kell felrakni. (ebből két opcióval lehet ezeket rendelni, vagy egy menetes/mágnese vagy egy valamilyen csapágyasnak tűnő megoldás van, ezt majd lecsekkolom nekem milyen kell). Tehát ha jól értem, akkor maga a csatlakozó típusa eltérhet, az azon belüli kábelkiosztáson túl? Ettől függetlenül gondolom egyébként megvalósítható a dolog, ugye?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz #89309696 #77963 üzenetére
A Castrol jo ha nem akarsz rendelgetni, OMV sajatjat nem ismerem.
Egyebken a fojtas eltavolitashoz: a kipufogo leomloben szokoty lenni egy szukites behegesztve, vagy a leomlon egy “vak cso”(egy 5-8 centis leagazas ami nem vezet sehova). A szukitest siman ki kell szedi/kifurni a cso atmerojevel megegyezo meretre, ha a vak csoves megoldas can, akkor azt le kell vagni a tovenel es behegeszteni.
A variatornal szokoty meg egy plusz hezagolo alatet lenni a variator tarcsak kozott, azt kell kivenni/megfeleloen hezagolni hogy a szij rendesen kifusson.
Ezek a modositasok utan erdemes a gyari gorgomereten esetleg valtoztatni, attol fuggoen, hogy hogy megy atalakitas utan.
Az esetek nagy tobbsegeben amugy meg atfuvokazasra se nagyon van szukseg, a gyari meret eleg szokott lenni hozza.NYPD: igen, megvalosithato. Ha egy picit ertesz az alapveto villanyasz cuccokhoz, akkor siman at lehet kabelezni hozza. En epp most rakok fel pl digitalis orat a motorom analogja helyett, mert az megkotlott. Gyari kabelkorbacson kell a csatlakozot atalakitani hozza, plusz a szenzort felrakni. Annyi plusz van benne, hogy en az uj ora km allasat eloreporgetem, hogy stimmeljen
-
-
tothferenc
senior tag
válasz #89309696 #77963 üzenetére
En ezeket a benzinkutas sajat markas cuccokat nem szeretem ☺️ pl nekem a Mol Dinamic olajtol ugy fustol a robi, mintha hengerfejes lenne 😂 eleinte Repsolt hasznaltam, de iden tavasszal kellett a nagymociba is olaj, igy rendeltem a kicsibe is Motul 2T-t. Eddig nem tapasztalok vele semmi kulonosebbet, es nem is fustol annyira.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
dond
csendes tag
válasz HermannG #77960 üzenetére
Ahogy már írták a harang belső átmérőjét kell mérni, nem a betétet, egyébként miért szedted le az alaplapról a pofákat? Egyben lehet kapni összeszerelve. Így oldalról még egész "húsosnak" látszik, meg lehet a kopóréteg felületét smirglizni ha esetleg fényesre égett + zsírtalanítani féktisztítóval, de a harang belsejét is.
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #77965 üzenetére
[link]
Ilyen a gyári dob, csak ez egy utángyártott kati nélküli. Nincs leágazás. Majd leveszem és megnézem, hogy ilyen [link] szűkítés van-e benne.
Egyébként ez a kati nélküli utángyártott gyárinak kinéző dob 15 rugó, ennyit még ki is adnék érte, vajon a kati mennyit fog vissza, érdemes lenne cserélni kati nélkülire? A rezós meg márkás nemrezós dobok 30-40 ezrekért mennek, az sok egy 100 ezres robogóra azért.
Még a másik, hogy a gyári dob végén az a vastag vég csak dísz, alatta fityeg az a picike vékony az igazi kidörgő. Nem túl vékony az? Feleakkora a vastagsága a leömlőhöz képest.Ezen videó alapján [link] pedig elől sem teljesen, de hátul egyértelműen nem nyílik szét a tárcsa félnél jobban, úgyhogy a variátorban is lesz korlátozás.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz #89309696 #77971 üzenetére
Gyari henger/hajtas/karbi melle felesleges rezosra penzt kolteni, boven eleg a gyari kipufogo fojtas nelkul.
Tapasztalat alapjan a katalizator nem sok mindent fog rajta, de ez fugg attol is, hogy esetleg mennyire van mar tele lerakodassal. Nyilvan az a "legjobb" ha nincs benne.
Az a kicsi kipufogoveg teljesen normalis, 2T kipufogo kicsit mas elven mukodik mint a 4t, annak a merete ugy van belove, hogy idealis legyen a gazlenges(nagyon leegyszerusitve, mert eleg bonyolult).Ha biztos akarsz lenni es belefer, akkor megoldas lehet egy kat. nelkulit venni, abban tuti nem lesz semmi fojtas.
Amugy meg esetleg ahol korlatozas lehet: karbi szivocsonkjanal (karbi-legszuro csatlakozasnal) esetleg be van rakva egy szukito lemez, azt is ki lehet venni, viszont akkor gyanus, hogy fuvokazni is kellene.
A masik pedig a CDI, bizonyos fordulat fole nem engedi a gyujtast menni, letilt.De ez mind csak akkor detul ki, ha mar a variatort kihezagoltad es a kipufogonal megnezted van-e benne valami.
Hatul a kuplungnal tuti nincs korlatozas, az osszefugg a variatorral. Ott akkor megy majd normalisan a tarcsa szet, ha elol a variator osszezaraskor annyira elore kenyszeriti a szijat, hogy hatul lejjeb feszuljon es "szetnyissa"(remelem ertheto ).
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #77972 üzenetére
Értem persze, valamikor növénytermesztő gépésznek tanultam úgyhogy ismernem kellene főleg a kétüteműeket, csak semmit nem dolgoztam benne, így megragadtam a tankönyvi szinten.
15 ezret nem sajnálok egy utángyártott kati nélküli dobra, a 30-40-50 ezreseket sokallom csak. Akkor majd veszek egy ilyet, remélem nem lesz hangosabb, mert nem akarok szomszédriogatót. Meg persze remélem nem lesz olyan utángyártottasan szar, hogy gyengébb lesz tőle a motor. És akkor a gyári dob is megmarad eredetiben, ha ez számít értéknek.
Megnézem majd a légszűrőnél is, ha van akkor kiveszem és fúvóka is kell.
CDI-t szerintem hagyom, nincs a környéken aki foglalkozik vele, a szett meg drága (főleg csak amiatt cserélni egy jó gyújtást, hogy ne legyen tiltás). Legfeljebb gyertyát meg légszűrőt kap.
Variátorhoz csak a legvégén nyúlok, mert az bonyolultabb, hézagolót ki kell venni mindenképp, de akkor egyúttal már szíjat meg görgőt is venni kéne, de szerintem a gyári cuccok elegendőek mivel a blokkhoz drasztikusan nyúlva nem lesz így maradhat a gyári teljesítményhez igazított variátor is.[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz #89309696 #77971 üzenetére
Szerintem a variatorban már nincs külön korlátozó gyűrű. Az sokkal nagyobb távolságot csinálna.
Ez már "csak" a variatort dob és tárcsa pontatlan tervezése/kivitelezése. Egy tuning vario új szijjal tuti kifut. Vagy marad a kézi barkács ahogy már linkeltük/írtuk párszor... -
Topikgazda
válasz energy4ever #77954 üzenetére
Az egy dolog, hogy beállt neki 500km után, de biztos, hogy nem a bekevert benzin miatt. Lehetett anyaghiba, rossz karburáció, valami rendellenesség az összeszerelésnél ami csak most jött ki...Bármi lehetett. De nem azért, mert ő keverte az üzemanyaghoz az olajat. Alu hengernél biztonsági okokból alapból nem használjuk már a motor saját rendszerét. Eleve kis sem tudná szolgálni azt a fordulatot olajjal amin üzemel (hiába állítgatod), másrészről ilyen szinten bármi előfordulhat, nem érdemes megkockáztatni egy 60-80-100, vagy akárhány ezres hengernél az ilyen hibát. Nagyon komoly hengerszetteknél még a gyártó is felhívja a gyengébbek kedvéért a figyelmet arra, hogy a gyári üzemanyag keverő rendszert el lehet felejteni. És az ilyen szetteknél nem kell azt számolgatni, hogy "milyenre is keverjem a keveréket ami mindig jó neki"...Olyanra kell, hogy nyélgáznál is megfelelő legyen, a többi nem érdekes. Az ilyen motort már nem munkába járásra használja az ember, hanem hogy húzza neki egyfolytában. Több 10 ezret meg nem fog elmenni egy ilyen cucc optimális körülmények között sem, nem a hosszú élettartamra hanem a teljesítményre tervezték őket. Nem rendeltetésszerűen használva hanem finomkodva talán egy 7-8 ezer km-t ki lehet hozni belőlük, de többet nem igazán. De nem is erre vannak.
A különleges nehéz üzem és a hibalehetőség minimálisra csökkentése érdekében a mai 2T crossmotoroknál is a mai napig kézzel keverik az üzemanyagot, nincs gyárilag különolajozás kiépítve bennük. Így volt ez 30-40 és 50 évvel ezelőtt is, és így van még most is.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
energy4ever
addikt
válasz sityupityu #77975 üzenetére
Ertem en.
Az olajpumpat gyari hengerszetnel javasolt hasznalni. Ha visszaolvasol latod, hogy nem neki szantam azt. Teljesen gyari D50B/AM6 elmegy tobb tiz ezret is. Tuning szettek mar nem. Foleg az uzemorasak. 2T sportra valo, kicsi, konnyu, egyszeru.Amugy lattatok Aprilia oldalan az uj Aprilia RS 50-et? Ugyan az mint az Aprilia RS4-50, csak a matricajarol hianyzik a "4"-es. Ez am a komoly fejlesztes.
-
SoulReaver
veterán
Egy kis kiegészítés a roxra. Már látni is fogom a vízhőfokot, nem csak egy lámpára van bízva a kijelzés...
Következő héten már összeáll ismét. Egy MHR tűgörgő lesz berakva. remélem elég lesz már...
Sikerült szereznem egy doppler evo hátsó levegős teleszkópot. Nagyon bizakodó vagyok
Anno volt egy komoly kis Kona Stinkym, abban is a hátsó tag egy fox float volt, nagyon szépen dolgozott. -
energy4ever
addikt
válasz SoulReaver #77977 üzenetére
Allat az a boot screen efekt.
-
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #77976 üzenetére
Az enyémbe valahogy az előző gazdájánál sikerült 8000-nél felső tűgörgőt kotyogósra hajtani, mondjuk azt nem tudom hogyan. Gyári selejt nem lehetett, mert akkor előbb kotyogni kezd, inkább szétnyelezte.
Vagy lehet nem is 8500Km van a motorban, hanem 18500.
Bár ahhoz túl jó állapotú, valós lehet az a 8500, inkább nyelezte.[ Szerkesztve ]
-
HermannG
csendes tag
Azt ki tudná megmondani, hogy az én robogómban 2 pofás 105mm-es a kuplung , ha veszek 3pofásat az is jó bele ?
Mert 2pofásból csak gagyi kínaiak vannak aztán egy nagy ugrás és 25ezerért van 1-2 3pofásból meg rohadt sokféle van... -
HermannG
csendes tag
válasz SoulReaver #77982 üzenetére
Szuper, 🙏köszönöm!
-
SLYM
veterán
Sziasztok!
Kisvárosba, nagyon rövid utakra (max 1 km, amiért még nem indítok autót) tervezek vásárolni az 50 ccm-es benzines motorom helyett valami elektromosat, mert unom már, hogy mindig van vele valami gond. Elvárások: Menjen legalább 25-30-al és robogó kinézete legyen, tehát nem ami úgy néz ki ,mint egy bicikli. Ebből keresem a legolcsóbbat. Elsősorban új érdekelne, de ha jobban megéri használtat venni, akkor tőlem az is lehet.
-
#89309696
törölt tag
Mondjuk most, hogy mondjátok napi 3-3 Km-re lehet nekem is villanyrobogót kellett volna venni. Bár azért ekkora távon felmelegszik egy 50-es léghűtéses 2T is. Nem tudom 100 környékén egyáltalán kaptam-e volna jó állapotú, robogó alakú 60-nal haladni képes elektromosat.
[ Szerkesztve ]
-
iff
senior tag
válasz sityupityu #77908 üzenetére
Hézagoló alátét [kell] . Úgy néztem, hogy a kuplungnál teljesen lemegy a szíj (alapállapotban teljesen kimegy a kuplungnál), viszont a variátornál nem megy ki teljesen.
Megjött a görgő szett [kép] [kép] Ezek 6,24-6,29gr között vannak. Ránézésre is minőségibbnek tűnik. Kicsit meghajtottam, az óra szerint 68km/h 9300rpm volt. (lehet volt egy kis hátszél ) Átlagban 64-66/9000rpm körüli. Az a kis perem fojtás lenne, hogy ne tudjon összezárni a variátor. Egyébként semmit nem jelent, mert jobban így se megy feljebb a szíj. Szóval ha engedné hátul, akkor a variátornál sem lenne akadály...........""..........
-
tothferenc
senior tag
En azert meggondolnam ezeket az elektromos robogokat. Ennyi penzert en inkabb vennek egy Xiaomi Miija M365 elektromos rollert. Napi 1-1 km-re tokeletes, egyszerubb parkolni, mint egy robogoval, es oda rakod be, ahova akarod. Nincs idom, ami serulne, kevesebb az elektromos meghibasodasi eselye is.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
d@vee
őstag
válasz tothferenc #77988 üzenetére
Ha városon belül van elég széles járda és tudsz úgy menni hogy ne zavard a többi gyalogost, elég a roller is. De ha rá kell menned az utcára, már nem alkalmas oda.
Ja
-
macilaci78
nagyúr
Metroban is szoktam látni ilyen robogó formájú elekromosokat.
tothferenc: azért a roller más kategória: állsz ülés helyett, nulla rugózás, kisebb kerekek, csomag elhelyezésére semmi lehetőség, lezárni hogyan tudod, max 100 kg.
Ezzel együtt persze lehet valid opció, de kétlem, hogy a robogó forma csak a dizájn miatt lett volna elvárás.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tothferenc
senior tag
válasz macilaci78 #77990 üzenetére
Nem irt semmi elvarast, csak hogy robogo formaja legyen. Lezarni?! Minek?! Ha irodaban dolgozik, meg az iroasztal melle is be tudja allitani. O tudja, en csak opciokent irtam, es ha nem folduton kell kozlekedni vele (illetve van normalis kozlekedesre alkalmas ut/jarda), meg barmit cipelni, ami nem fer el egy hatizsakban, en tuti a rollert valasztanam.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Topikgazda
Én tudom hogy ha szükség van rá akkor kell. De lehet olyan is amikor nem. Vagy esetleg a szíj elér pont egy olyan kopási fázisba, amikor nem vékonyabb kell az eredeti helyére, hanem egyáltalán nincs rá szükség. Ez nagyon változó, motoronként szíjonként eltérő dolog lehet.
"Egyébként semmit nem jelent, mert jobban így se megy feljebb a szíj. Szóval ha engedné hátul, akkor a variátornál sem lenne akadály"
Ha jobban belegondolsz ami azt a peremet illeti, nem egészen így van...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz tothferenc #77991 üzenetére
Áll sorba mondjuk egy Lidl pénztárnál rollerrel, vagy bankban...
Én is ízlelgettem a gondolatot, hogy elektromos roller, meg is néztem a komolyabbak specifikációit: 80-100 kg max. Az ára már nem is érdekelt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tothferenc
senior tag
válasz macilaci78 #77993 üzenetére
Megvolt mind a ketto, nyugi bankban siman letamasztottam, aki onnan ellopja, az hulye (tele van kameraval+biztior is jelezte, tamasszam csak felre). Aldiba is siman bevittem, kerdeztem a secust, gaz-e, azt mondta, dehogy, csak ne rodeozzak vele. Sot, a Mammutbol se dobtak meg ki 😂 Igaz, csak egy par dolog kellett mindig. Nagybevasarlast ugysem ezzel csinal az ember. De nem problema, ha maskepp latjuk, nekem ebben a formaban bevalt, a kerdezo meg majd eldonti.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
SLYM
veterán
Köszi, ez teszik.
Rollert nem vennék, fodrászhoz járnék vele, meg postára, ilyenek, ez heti 3 alkalom körülbelül.
Lezárás meg ilyenek annyira nem érdekelnek, a sisakot is kint szoktam hagyni, nem lopják el, de ha mégis egyszer megtörténik, akkor így jártam.
Egyik barátom ezt a kettőt ajánlotta:
https://auto.jofogas.hu/pest/Lofty_Maximus_I_Elektromos_Robogo_Akkumulatoros_Kerekpar_Bicikli_Uj_103476447.htm
https://www.arukereso.hu/robogo-c4086/hecht/equis-p421328820/
Másikat azért, mert ennek elvileg újfajta aksija van. Ezekről mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
NYPD
aktív tag
Kicsit visszakanyarodnék a gumi témához, mert nekem is aktuális lenne cserélni a kis Kymcon. Gyári van rajta jelenleg, van benne 8k km, de sokat állt, kezdett már repedezni is.
És valami mintázottabbat szeretnék a gyárinál, mint például ez a Mitas. Mi a véleményetek erről, jó gumikat csinálnak, vagy inkább nézelődjek Michelin, Continental vagy Bridgestone irányba? Mik az ajánlott márkák, illetve Ti hol szoktátok beszerezni a gumikat?
Ez a Bridgestone pl. egész jó dealnek tűnik.
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
spanglee001
addikt
a gyárit rögtön dobd ki atyaég mi különbség volt mikor rátettem egy értelmes szettet
a michelinnél nem lesz már téli csak 4 évszakos egész jókat hallani róla, bár még nem próbáltam. a city grip van a futárok 80%ának nemvéletelen, egész jól kapaszkodik fel mindenhol a padkára, és esőben is viszonylag jól tapad. a power pure-vel szintén elégedett vagyok, a metzeller me7-ten az nagyon kemény anyag, könyebben megcsúszik, mint az előzőek, viszont sokkal mozgékonyabb a motor, nem aztmondom hogy lapra lehet dönteni a kymcot de agilysebb lesz
én mindíg a kékholnál gumiztatok. 10k körül van a csere és centírozás, átvizsgálják közben az egész motort és ajánlatot tesznek a javításra, ha találnak valami. van náluk gumi raktáron egész jó árban, és a régit is eltárolják ingyen. nagyon precízen dolgoznak,[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #77997 üzenetére
+1 a Kék Holdnak! Nekem is flottul cserélték elöl-hátul, ránéztek a hátsó dobféken is a ferodol rétegre, hogy van-e, új kipufogótömítés, jelölőfesték minden csavaron, amihez nyúltak, 30-40 perc alatt megvoltak, és mereven ragaszkodnak az előjegyzési időpontokhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
iff
senior tag
Én tavaly cseréltem le [erre] nem bántam meg. Kenda volt rajta "gyárilag", ég és föld. Ami érdekes volt, hogy a robogómat 2012-ben "újonnan" vettem és a gumi meg 2007-es volt. A mostani legalább normális.
sityupityu (#77992): Az új variónál nincs perem.
..........""..........
-
TaaT
veterán
Visszakanyarodva a kipufogó felületkezelés témára, eszembe jutott valami. Bandázs szalag? Alatta mennyire korrodálódik a vas?
A hétvégén lefújtam az itthon talált hőálló festékkel a kipufogót de nem vagyok nagyon elégedett. Színre nem fekete (szürke inkább), és egy kis alapjáratos melegítéstől hólyagos lett.[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Digitális detox a Nokiától
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- Linux - haladóknak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...