- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Microsoft Excel topic
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJGABI
addikt
válasz gasszisztens #78100 üzenetére
A nagy kerék miatt inkább Liberty, itthoni utakra szerintem bőven kell.
Újonnan egyértelműen 4T. Végsebességre gondolom ugyanaz a kettő, legalábbis fojtást gari végéig nem fogják kiszedni, marad a 40-50 km/h... Fogyasztásban meg a 4T bőven veri a 2T-t
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
d@vee
őstag
válasz gasszisztens #78100 üzenetére
Typhoon-om van, csak dicsérni tudom Bár én használtan, trehány tulajtól vettem, sok mindent meg tudsz magadnak is csinálni majd ha lejár a gari.
Széles kerekek, szar utakra és minimál terepre is jó városon kívül. Gyors, nagyon kényelmes, cserébe jól is néz ki.
Bármi kérdésed van a robival kapcsolatban, írj nyugodtanJa
-
macilaci78
nagyúr
válasz gasszisztens #78100 üzenetére
Milyen termet vagy? 50-60 km nem kevés, ha kényelmetlen. Ülj rá több típusra, a tetszik faktor másodlagos.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
gasszisztens
tag
válasz macilaci78 #78103 üzenetére
Elég magas és nagydarab 195 magas 100 kiló Igen a Liberty és a Typhon ami szóba jön első körben.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz gasszisztens #78104 üzenetére
Termetre hasonlo sogorom (ha nem is 100kg de 80plusszos, de hasonloan magas) 1 evig jart Libertyvel, a meretei miatt kb ez volt az egyik fajta amin normalisan elfert.
Annak ellenere, hogy eloszor feltunk, hogy a laba nem fog elol elferni/nem fogja rendesen tudni a kormanyt elforditani.Aztan annyira bejott neki, hogy lerakta a B125-ot es megvette a Malaguti Madisonomat
-
Zoli bácsi
őstag
válasz nyogo83 #78105 üzenetére
Liberty 125-öm van, 194 cm magas vagyok...130kg..Nekem is félő volt hogy bajban leszek a vezetéssel, a kormány beleért kanyarodáskor a combomba. Pár km összeszokás után nagyobb kanyarnál kissé kifordítom a térdem, észre sem veszem, automatikus, megszoktam...Szóval semmi hiba, lazán vezethető, kis megszokást igényel. Imádom hogy nem "ordít" mint az 50-es 2t robogók, szinte pöfögve, kis gázzal indul. Váltós 125-ös motorhoz képest lomhának éreztem, a váltós ugye ugrott 1. 2. fokozatban. De rendőrlámpánál indulva nem tartom fel a forgalmat, 50-ig 60-ig nem nagyon gyorsul le autó, aztán nem is húzom neki, 200km van benne.
-
#89309696
törölt tag
Ezen a gumicsovon szívja be a levegőt a legszurohazba. Ez egy fojtas lenne?
Amugy kezdem mar megszokni a sebesseget a bicikli utan es egyenesekben mar sokszor nyelezem es az is keves.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz #89309696 #78107 üzenetére
Nem valoszinu. Altalaban a karbi torokhoz rakjak, ha egyaltalan a szivooldalon van valami fojtas.
Szinte minden legszurohazon van ilyen “pipa”, amin keresztul beszivja a levegot.
Mondjuk elegge szuknek tunik igy keprol az atmeroje, igy nem mondanam 100%-ra, sajnos nem ismerem ennyire ezt a tipust. -
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #78108 üzenetére
A pipa működését értem, középre viszi a levegőt a légszűrőnél. A vékonysága miatt fotóztam le, mert nekem is keskenynek tűnik. Ki tudnám cserélni rézcsőre ami 3x szélesebb belül, viszont tartok tőle akkor meg fúvókázni is kell. Így inkább nem nyúltam hozzá. Nem tudom ez mennyit számít teljesítményben. Mást nem találtam szívóoldalon.
A kipu leömlőben is megnézem majd az alátétet van-e. A variátorral és CDIvel úgysem tudok mit kezdeni, ha van benne. Egyébként óra szerint 75-tel megy, de érzésre inkább 55-60.
A végsebessége nem is rossz, de az a baj, hogy enyhe emelkedőnek már nem éri el, csak egyenesen vagy lejtőnek, akkor nagyon megy és pörög is, kisebb emelkedőnél viszont hallani, hogy visszalassul a fordulat és 50 fölé nem megy.
A szervizben megnézték szíjat és a kuplungot, jók a vastagságok. Bár 95 Kilómmal lehet, hogy ez ennyit tud 3.3 kW teljesítménnyel és csak én kezdek hozzászokni a sebességéhez.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz DJGABI #78110 üzenetére
Indexen a Keeway topikban a 10 évvel ezelőtti kommentek között mikor ezek a robogók pörögtek találtam pár infót, majd még olvasom hátha lesz benne valami.
Annyit már tudni, hogy az analóg órások valóban csalnak, jó 15-20 Km/h-t is a felső részén. Ha 70-80 között vagy vele átlagban, egyenesen, picit lejtőnek 80-on van akkor nincs már benne fojtás.Én szerintem csak kiput veszek rá mivel a gyári katis van rajta, a többivel nem foglalkozom, már ha egyáltalán még benne van valami.
Aztán az is közbeszólhat még, hogy reggel 5-10 fok van mikor megyek melóba, hazafele viszont 25 is és ennyit ronthat a teljesítményen ez is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tothferenc #78091 üzenetére
"azt vettem eszre, minel nagyobb a motor, annal inkabb elojon a farokmutogatas"
Plusz a bunkóság is. Ezzel sajnos nagyon egyet tudok érteni. Engem nem is érdekelnek pont az ilyen dolgok miatt az ilyen találkozók és egyebek (természetesen nem a fórumtalálkozóra értettem). Egy nagyon szűk baráti körrel járok el motorozni, nem is járunk semmilyen motoros rendezvényekre már. Én a cross/enduro vonalról kerültem az utcai nagymotorozásba, a terepmotorozás világában teljesen más a légkör ilyen tekintetben. És még azt is hozzáteszem (meg lehet kövezni, nem érdekel), hogy én kicsit álszent dolognak is tartom ezt a nagy motoros összetartozás-összefogás-egyetértés dolgot is. Elmondom, mivel mind a kettőben benne vagyok, hogy véleményem szerint pl a kamionosok/teherautósok összefogása jóval "igazabb" mint a motorosoké. Pedig ott nem is kalimpálunk egymásnak mint a motorosok (kivéve persze, ha ismerős a jármű és a sofőr) és mégis így érzem. Én ezzel az integetés dologgal is úgy vagyok motornál, hogy akkor teszem csak amikor megtehetem. Mert ha pont tempózok valahol (pláne kanyarban), akkor az holt ziher, hogy én nem fogok kalimpálni senkinek sem.
Egy társasággal két éve meg ráadásul sajnos negatív tapasztalatom is volt. Egy nagymotorozás után voltam aznap amikor az asszony kitalálta, hogy nem ennék-e hamburgert és nem mennék-e el venni? Mondom ok, de mivel már átöltöztem rövid cuccra de a motor sem volt még elrakva így úgy döntöttem, hogy a tőlünk pár km-re lévő igen népszerű hamburgereshez (motorosok körében pláne) úgy megyek ahogy vagyok a késő délutáni nyári melegben, csak egy könnyű kis kabátot kaptam fel magamra. Természetesen bukót felvettem. Odaérve pont ott volt egy brigád csili-vili felszerelésben meg minden ami kell, miközben az út fáradalmait kipihenve (valószínű, hogy Pest-Esztergom közötti szakaszról van szó, hiába, kemény az az 50km a 11-esen) szürcsölték az üdítőjüket. Na aztán amikor megálltam én ott (akkor még az ezres gixerem volt meg) volt ott hüledezés meg felháborodás. Miközben kértem a kaját kb mindent hallottam. Többek között olyanokat, hogy én "mekkora farok vagyok, hogy így motorra ülök", meg hogy "ilyen motorra van pénze, de ruhára már nincs" meg csupa ilyen beszólogatás jutott el a fülemhez. Több sem kellett, fogtam magam és odamentem a kb 3-4 fős társasághoz és közöltem velük hogy "egy: van ruhám - kettő: kb a szomszédból, a városon belülről ugrottam csak el idáig - három: kinek mi a bánat köze van hozzá, hogy én hogy ülök motorra - négy: én ezzel nem veszélyeztetek senkit sem magamon kívül, van valakinek problémája ezzel?" Jó nagy mély kuss volt a válasz. Képesek voltak beleállni egy vadidegenbe csak azért, mert úgy voltam öltözve ahogy vagyok.
Bocsánat a nem ide illő történet és beszámoló miatt, de kijött belőlem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #78113 üzenetére
Ilyenek a Magyarok sajnos....
Én csak robogós vagyok, de a nagy mocisok 50%-a szokott "kalimpálni" nekem. Nem tudom hova tenni ezt a gesztust. Van erre valami etikai szabály? Az köszön előre, akinek kisebb a mocija?
-
DJGABI
addikt
válasz sityupityu #78113 üzenetére
"Mert ha pont tempózok valahol (pláne kanyarban), akkor az holt ziher, hogy én nem fogok kalimpálni senkinek sem. "
van írott/íratlan szabály, hogy ha veszélyes a szitu, akkor nem is muszáj integetni. pl itt is írják [link] én ma délelőtt mentem vásorba robesszal, örültem azért h a nagymotorosok intettek. én néha 50 cc-seknek szoktam, nagymocisoknak annyira nem, mert ők se szoktak vissza...második sztorihoz: hát igen, ezért kell egy 50-es boltba járós gép. amúgy nem tudom, nyilván ahhoz is fel kellene öltözni, autó karosszéria ellen a rövidnadrág, póló + papucs kombóban nem sok esélyed van. Én mondjuk pont emiatt is annyira nem akarok nagy motort. Jó, smkp-val is lehet nagyot esni, de ez a bőrkabi, bőrgyatya 40 fokokban.. ehh. max ilyen felcsatolhatós protektoros cuccokat tudok elképzelni. 125-ös vizsgára is nem tudom mennyire veszik komolyan a beöltözést, sisakon meg munkavédelmi cipőn kívül másom nem nagyon van.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78115 üzenetére
Leírás alapján ugyanaz teljesen, valószínű csak csomagolási különbség. Mondjuk 2T olajra azt a gyorsasági motort rárakni kicsit tényleg izé mivel a nagy részük azoknak 4T úgyis a krosszmoci jobban illik rá, gondolom az az újabbik csomagolás.
DJGABI
Robogón talán annyira nem köpik le az embert védőruha nélkül, mert az a kocamotorosok kategóriája úgy is. Nekem a B125-re kellett a magasszárú cipő, sisak, azt hiszem más nem. A térd, könyök stb védőt az iskola adta, de ha jól rémlik csak vizsgán volt rajtam amúgy is. Én ősszel vizsgáztam az utolsó között 4.5 éve, szerencsére nem kellett megdöglenem a melegben.
Egyébként én autósoktól jöttem át, ott is megvan a kötekedős, leköpködős stílus ugyanúgy, ez nem járműtől függ, hanem emberi gondolkodástól.[ Szerkesztve ]
-
tothferenc
senior tag
válasz sityupityu #78113 üzenetére
Nekem egy ehhez hasonlo sztorim van. Markatarsakkal terveztunk egy talalkozot es turat Tiszantulra. Pesti indulassal. En jeleztem, hogy jon egy regi baratom, aki meg uj hus, mert eddig csak Simsonozott, de letette az A-s jogsit 2 honapja es jonne a tesoja GSR-jevel. Oda nem is volt annyira veszes, nem azt mondom, hogy 90-nel mentunk, de tenyleg elvezetes volt, meg neki is. Viszont hazafele kitalaltak, hogy utba kellene ejteni a Matrat (kanyarvadaszat). Ugy voltunk vele, amig azonos uton voltunk, egy konvojba mentunk veluk. De azt vettuk eszre, hogy egy ido utan 130-160nal tempoznak. Ez nekem ket dolog miatt sem palya: egyreszt ott volt a baratom, aki csak engem ismert, meg az utvonalat sem, gyakorlatolag kezdo nagymocis volt. Masfelol pedig kozuton 90-es korlatozasnal nekem ez a farokmutogatos tempo nem oke. Alairom, en is neha odahuzom, meg ha palyan megyek Balcsira, akkor 145-150re beall a csuklom, ha nincs zavaro tenyezo. Minden masra, ha viszket a tenyerem, elmentem egy drivingcamp trainingre, kakucsra...stb. A talalkozo utan meg raktak fel az Rbiker-es kepeket, hogy a 3-as uton Pestig volt hogy 190nel jottek. Nekem ez nem szimpi. szoval nekem az volt az utolso ilyen talalkozos turas dolog, azota csak baratokkal, ismikkel.
Varosba a robival en sem mindig veszem fel a kabit, csak a kesztyut, gerincvedot, es bevallom, gyozott a kenyelem, mert erre egy nyitott Jet Pilot bukot hasznalok. ☺️
DJGABI, a 125os vizsgara is kerik a teljes beoltozes, nem kobcenti fuggo. Legalabbis ott, ahol anno en vizsgaztam (Veszprem). Amikor tavaly haverom vizsgazott, es vittem le, az AM-esek is be voltak oltozve.[ Szerkesztve ]
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
perge666
veterán
válasz perge666 #77766 üzenetére
Sziasztok.
Egy kis helyzetjelentés a Booster hengerével kapcsolatban.
Végül csak megvettem azt a szettet ami a linkben van,a 12K-s Motorforce márkájút annak ellenére hogy itt senki nem ajánlotta.
Szerencsére nem lett igazatok,és eddig egyszer sem szorult meg,gondolom már nem is fog,mivel 2 hete járkálok vele.
A járatás nálam annyi volt hogy amikor összeraktam akkor pár percet hagytam áltó helyben ketyegni,és a benzinbe is öntöttem egy nagyon pici olajat a különolajzás mellé.Első pár napban kicsit kíméletesebben bántam a gázzal,de nem 10-20-al mentem ígysem.
Írtam hogy csörög a blokk,hát nem az volt a ludas hanem valószínüleg a gyűrűknek volt olyan csúnya hangjuk,mert az új hengerrel megszűnt a csörgés teljesen,szép hangja van szerintem.
Szerencsére hátsó teleszkópot nem kellett vennem,sógoromnak volt egy bontott még az Adressből és pont jó hozzá. / 2centivel volt nagyobb mint a gyári,de frankón össze tudtam rakni és csillapít is jobban mint a régi /
Az első fék szorulást pedig megoldottam szerelés nélkül,féktisztítóval befujkáltam és azóta működik az is rendesen.
Szóval most megcáfolnám ezt az " olcsó húsnak híg a leve " mondást.
1 bő éve 40-ért vettem a motort,nem szerettem volna sokat költeni rá,és hálistennek nem is kellett,és az olcsó henger sem kuka mint állítottátok. -
#89309696
törölt tag
válasz perge666 #78120 üzenetére
Nem 100%, hogy szar lesz az olcsó, csak magasabb a százalékos aránya, szór a gyártási minőség. Ezek szerint kifogtál egy jobbat, illetve ettől még lehet nem fog 30ezret elmenni csak harmadát, de aki keveset használja a motort annak jó lehet úgy is.
Fékszorulásnál általában meg kell pucolni a csúszkákat, gondolom ezek is csúszónyergesek, meg át kell járatni a munkahengert. Egyúttal le lehet cserélni a fékfolyadékot is. De ha befújkáltad féktisztítóval az is jó, csak várható, hogy megint beragad majd, de lehet nem.
Nekem marhára tetszik ezekben a motorokban, hogy tizedannyi munka és pénz megcsinálni, mint egy autót és nincsenek akkora elvárások sem.[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
válasz perge666 #78120 üzenetére
Nagyon ellenük voltam, de szerintem ezek a rotyogók örök életűek. Lehet csak én fogtam ki, de az összes Simsonomnál az volt hogy indulás előtt/után/közben lehetett szerelgetni.... Ehhez képest enyém is kis pénzért lett véve (60k), de eddig mindenhova elvitt meg hazahozott. Most, hogy keresgéltem Minarelli szétszerelős videókat YT-on, bedobta hogy olyan Jog-okat indítanak el, amiket itthon leginkább bontóba tolnának be.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
#89309696
törölt tag
válasz SoulReaver #78122 üzenetére
-
szabygbarca
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy kerdésem.
Van egy Ciak robogóm,ami a következő felújításokon esett át:
kapott egy 70ccm DR vas hengerszettet
egy erősített főtengelyt
17,5 dellorto új karbit
új variátort és kuplungot
technigas sport kiput
Jelenleg bejáratós,nem húzom nyélgázon.
Főfúvoka 80,alapjárati 45
Normális alapjarata akkor van,ha a sieber tű teljesen meg van emelve,különben hiába csavarom ki teljesen az alapjárati csavart,akkor is túlpörög.
Illetve gázadasra lassan pörög fel majd hírtelen megindúl.
Én arra gondolok,hogy talán sok a levegő neki,vagyis inkább kevés az üzemanyag,es ezáltal a keverék kis fordulaton szegény.
Főfúvokán emelni esetleg? csak nem akarom feleslegesen bontogatni....
Hidegen melegen könnyen indul
Gyertyakép nem reális,hisz kap a benzinbe egy kis +olajat,emiatt kicsit feketedik+füstöt is tonja...
Köszönöm az estleges segítséget! -
#89309696
törölt tag
Kivegyem szerintetek azt a pipát? Zavar, hogy olyan keskeny belül. Csak attól tartok akkor meg szegény lesz a keverék és fulladozni fog. Fúvókát meg nem akarok cserélni. Esetleg az állítócsavarral ennyit nem lehet utánamenni gyári fúvókával?
-
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78127 üzenetére
Nem tudom mekkora a porlasztó torok. Gyári Keeway Focus karbi.
A kipuval vagyok még gondban, hogy van-e értelme lecserélni a gyári katalizátorosat egy sima katalizátor nélkülire.
Ez a legolcsóbb és én már ennek is sokallom az árát. [link]
A gyáriból már kiszedtem a szűkítést a leömlőnél.
Rezósat nem akarok, mert annál meg már turkálni kell a variátorban, kuplungrugóval is, hogy magasabb fordulathoz legyen hangolva. Ráadásul a rezósak egy tízessel fentebb kezdődnek.[ Szerkesztve ]
-
HermannG
csendes tag
Össze lett rakva a kuplung, megfelelő szerszámokkal nem bonyolult egyáltalán bárki bevállalhatja aki nem ügyetlen én az vagyok mégis megoldottuk , SA16J Yamaha Jog ZR Evolution-be 105mm-es 2pofás kuplungot szedtünk ki és végül egy 105mmes 3pofás Brentát tettünk bele érezhetően jobb lett a robogó gázreakciója mindenhol akadás nélkül húz végsebesség nem változott semmit de az enyémben minden tiltás benne van 60nál off van ! Köszönöm mindenkinek a segítséget megyek is még pár km-ert ma este is !
-
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78130 üzenetére
Ki lehet vágni, van hegesztőm is csak nem tudok szépen hegeszteni, nem akarom a gyári dobot emiatt szétvágni. Pedig az ingyen lenne és nem 36ezer. Azért egy 80-100 ezer Ft-os robogónál ez már rengeteg kiadás egy kipura és még csak nem is adja a maxot kipufogó szinten.
Abba se vagyok biztos, hogy a gyáriból kiszedve a katit az hozna-e annyit, mint a fentebb linkelt 36 ezerért.
Én 15-nél nem terveztem többet adni kipura. -
szabcsab
csendes tag
Tud valaki segíteni abban, hogy a Piaggio és a Minarelli blokknál különböző vagy azonos a 107 milliméteres kuplung-kuplung harang?
Köszönöm
SzCs[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DJGABI #78116 üzenetére
"második sztorihoz: hát igen, ezért kell egy 50-es boltba járós gép"
Van robogó itthon nem is egy. Mint írtam, az említett motor pont kéznél volt még az udvaron, nem kellett ki-be tologatnom mást. Ha cserélek vagy szerelek valamit rajta, akkor sem öltözök át, a tesztkörre úgy megyek a városban ahogy épp vagyok legyen az melós vagy bármi más, nem hiszem, hogy ezt a dolgot akárki másképp csinálná. Az említett szitu meg csak abban különbözött, hogy hamburgerért mentem.
(#78119) tothferenc Na igen. bevallom, hogy régebben én is hasonló voltam, de mára nyugodtabb vizekre eveztem. Azt az érzést amit egy ilyen ezres soros motor kigyorsításkor nyújtani tud, nem sok minden tud überelni, viszont arra is rájöttem, hogy ezt leszámítva hozzám a kicsit lendületesebb túramotorozás ami közel áll inkább. Ezért is ment a gixer, meg hát baromi kényelmetlen is volt. Belepróbáltam pár másfajta kormányt, de nálam sokat nem javult a helyzet, azon a motoron hasalni kellett állandóan. Mondjuk az is igaz, hogy a jelenlegi (tavaly vásárolt) motorommal kicsit mellényúltam, nem tudok teljesen megbarátkozni vele, így jövőre csere lesz.
(#78125) szabygbarca Az a baj, hogy rendes gyertyaképet addig nem tudsz nézni, amíg nem húzol teljes gázt neki. Lehet, hogy az a baj amit mondasz, de lehet más is.
(#78128) Fehér Farkas Én cserélném. Megkönnyebbülne/fellélegezne a motor a másik csővel. Meg hát ki tudja, hogy mi lenne a végkimenetele ha a gyáriból kiszednéd a katalizátort. Értem ez alatt a hangot stb.
(#78133) szabcsab Különböző a kettő.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78134 üzenetére
Akkor marad így gyári állapotban, kipu szűkítő alátét kivéve, variátor hézagoló is, aztán megy ahogy megy, máshoz nem nyúltam.
Legfeljebb majd ha megjön végre a bukósisakom , elmegyek vele egy "nagyobb" távra (robogósan nagy), hogy a retek kiégjen belőle, ha van benne. Így nem tuningolt állapotban mennyire bírják ezek a nyelezést? Elvileg nem kéne bajuknak lenni tőle.Esetleg ha nagyon ráveszem magam megveszem azt a kiput, Egü-n kívül másik boltokban 30 körül is megkapni már és akkor mégse 36.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz sityupityu #78135 üzenetére
Ha megveszem azt a kiput kell a karbival valamit kezdeni? Mert most jól be van állítva és nem akarnám elpiszkálni. Szórakoztam eleget a Ladán karbival, meguntam.
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
A piaggio-s projektem kicsit állt az utóbbi időben, majd azért jelzem, ha előbbre jutottam vele, hátha valakinek segítség lesz.
Viszont addig is sikerült egy gyerekkori rémálmomat a nyakamba venni, egy simson képében. Annyit ígértem édesapámnak, hogy ránézek. Na most sikerült beindítani, meg a gázbovdent visszarakni a helyére, de akárhogyan próbálom beállítani az alapjáratot, ez így indul csak be. És ha húzom a gázkart, akkor még bőgne jobban, de már így is fullon pörög szvsz. Mik lehetnek a lehetséges problémák szerintetek?
Óh, franc, ne haragudjatok, most nézem ez csak robogós topic. Akkor sorry. Azért remélem itt hagyhatom, mert látom van szimós topic, de az elég inaktív...lehet csak én nem tudok simsont szerelni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
DJGABI
addikt
válasz #89309696 #78128 üzenetére
simán van 20-as alatt kipu [link] / [link] de aki ügyes rezót is talál. de ha nem akarod állítgatni/próbálgatni akkor miért ugranál bele?
mondjuk ezzel nekem is bajom van, főfuviból jó lenne egy szettet beszerezni, vagy leginkább magát a karbit cserélni, variátor görgőkből is van kismillió félefajta, akkor a kuplung rugók... jó kis pénztemető. lehet inkább beletörődök az 55-ös végsebességbe
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
CartmanLand0
senior tag
válasz z123456789 #78138 üzenetére
Szorul a bowden vagy fennakadt a subertű ... nekem ugyanez volt Mala F12vel szét is kúrtam a kuplungot
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
#89309696
törölt tag
-
KTMHobby3
tag
válasz #89309696 #78136 üzenetére
Én a helyedben előbb kiégetném a mocskot a kipuffból, mert ha rövid távra használtad, biztos hogy van benne. Hosszabb távra és full gázon kell menni vele, aztán meglátod javul-e a menetteljesítmény. Újat venni ráérsz utána is. Ha jó a kenése a motornak, bírnia kell a full gázt. Én szinte mindig úgy közlekedek. Szeretem ha pörög a motor. Olyankor 9 ezer fölött forog.
-
#89309696
törölt tag
válasz KTMHobby3 #78143 üzenetére
Gyári állapotú blokk tuti, hogy bírja a folyamatos nyélgázt, persze ha normális olaj van benne, jó a szivattyú vagy ha keverős pontosan be lett keverve és a karbi sem szegénykeverékes és nem 50 fokos csúcsrekord van épp délben nyáron.
Én inkább abban látom a problémát, hogy mint minden kőegyszerű karbis 2T egy hét melóbajárós menet után teleköpi újra a katit, 2-3Km-re megy csak. Úgyhogy ígyis-úgyis kipucsere a vége.
Sajnos elektromosok ennyiért csak nagyon gagyik voltak, pedig ekkora távra az lett volna jó.[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
Az már nem rövid táv. Én 6,5 km-re jártam az enyémmel, azzal se volt sose baj. A 2-3 km az már kevés, mert mire felmelegedne a rendszer, már le van állítva. Arra inkább egy elektromos kerékpár a legjobb. Barátom vett egy használtat 50 ezerért pár éve, azóta jár vele. 30 km/h-val tud menni, a hatótáv 35 km. Ekkora távra 5-6 naponta kellene tölteni.
-
gasszisztens
tag
Szóval 50 es Typhon és 50 es Liberty között kell elődöntenem melyiket válasszam. Újat szeretnék venni. Még egy kérdésem lenne hol érdemes venni korrekt és megbízható boltot keresek
[ Szerkesztve ]
-
szabcsab
csendes tag
Srácok, 2006-os Runner SP50-ben, vagy általában egy 50cm³ 2T hengerben mekkora kompressziónak kell lennie?
Köszi
SzCs[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Levettem a kiput, hogy megnézzem milyen a leömlő (kerek, ahogy az Egü is írta) és hát rázva sóderhangja van, úgyhogy a kati az tuti széthullott benne, szóval mindenképp kiput kell venni.
Maradok akkor a Giannelli Go-nál.