- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Disney+
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zombei
aktív tag
Hyosung GT 250, Dél-Kóreai gyártó. Elvileg pár Suzukitól kilépett mérnök került a céghez amikor jobban elkezdtek terjeszkedni. A 250-es kb. GS500 váz, és átdolgozott, kicsit pörgősebb VL250 blokk, a 650-es meg SV650 blokk alapjait örökölte. Termetre maga a motor nagyobb mint a GS500, magasabb is, meg szélesebb is, mert a tank, meg az idomok ugyanaz mint a 650-en.
-
Madball
csendes tag
Van más lyuk a tankon? Ha nincs, akkor csak ez lehet a csap, mert valahol ki kell folynia az üzemanyagnak
Robbantott ábrát, kezelési/szerelési útmutatót keressetek neten hozzá, még ha valami egzotikus nyelven is van, a képek sokat segíthetnek.
Esetleg ha lefényképeztétek bontás előtt (már ha nem dobozban került hozzátok a motor), megnézni merre és milyen csövek mentek ki belőle.. -
zombei
aktív tag
Adblock
A Yaris elött büntetőfékezett egy pickup, aztán az olyat fékezett, hogy beblokkolt, és megcsúszott, de nem tudta megfogni, és megindult a belső szalagkorlátnak. A mögötte lévő menetrögzítős meg belement. A robogós meg fékezett egy kicsit, meg balra kimozdult, és a Yaris átcsúszott előtte. Szóval úgy kb. 1 méteren múlt az élete.
-
Zoli bácsi
őstag
De, innen.
Kaptam karácsonykor 4e. ft értékű ajándék kupont, késedelmes kézbesítés miatt, azt akartam ellőni. Persze, nem engedte felhasználni a kupont, viszont küldte a maileket hogy benn a kosaramban, szóval megrendeltem.
Mint utólag kiderült, Emag által forgalmazott termékekre volt érvényes a kupon.
Amúgy akkor nem volt máshol jelentősen olcsóbb, mikor rákerestem.
Most rákeresve azonnal kidobta: [link]
Belinkelem, ha valakit érdekel.
Debilon : Nekem hobbi motor, évente kb 2 ezer km megy bele. Ha sokat mennék, én is elgondolkodnék rajta. De így maximum az jut eszembe, miért nem tokozottak a láncok, mint régen. Egy bakelit idom volt hátul a lánckeréken, meg két ilyen gumi tok. Se nem drága, se nem bonyolult. -
KTMHobby3
tag
Igazad van!
Mindenki többet akar kihozni a motorjából (én is). Én maradtam az 50-esnél, de tuning után dupla teljesítmény lett. Mivel tudom hogy sokkal többel megy, ezért óvatosabb vagyok. Nagy előrelépés a ledes világítás volt, mert azóta "látnak". Azóta nem kanyarodott ki elém senki. -
KTMHobby3
tag
-
NYPD
aktív tag
50 4t ilyen, abban nincs akkor már fojtás. Nekem agility van, 60-as hengerrel, de legszívesebbenár belerúgnám az első árokba, egyszerűen élhetetlen nagyvárosi környezetben. Lámpánál már előre se megyek, mert felesleges, bármilyen négykerekű lenyom indulásnál.. Ezek ennyit tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
milyen fojtás? vagyis mit akarsz egy 50-es 4-től? örülj neki, ha megy 60-at, bár én kicsit szkeptikus vagyok. gps-el mérted? hátszél? lejtőn lefele? kresz szerint 45 a limit, ne siess...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
energy4ever
addikt
Kovileg enis 50es malossit szeretnek! Ugyis megkell bontani a blokkot, mert szimeringes, ugyhogy henger csere is lesz majd valoszinuleg.
GPS szerinti. Bar ment volna tobbel is. Ahol lehetett volna menni, ott togymorogtek elottem, ahol meg menni is tudtam volna ott huzni nem mertem annyira, mert durvabban levolt fagyva az ut. -
máyköl
veterán
Elég erős tippem, hogy vízgőz. Oké hogy no para, de azért nem valami szép látvány, mindenképpen a végére szeretnék járni. Ha szivárogna a hűtővíz, az járhat ekkora gőzzel?
Az előbb elindítottam a motort ismételten, az indítás pillanatától kezdve figyelve hogy van -e gőz/füst, de sehol semmi jele. Ezért is furcsa, hogy csak néha produkálja a hibát, hiszen ha szivárog, annak folyamatosan szivárognia kellene.
Mindenesetre megnézetem szerelővel, már a hűtővíz miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
Igen, erre lehet számítani. Szerintem egy kis rábeszéléssel megoldható, hogy az iskola már jó előre kérjen időpontot és aztán magát a képzést és a hazautat is ahhoz igazítanám.
Amúgy az emlegetett B196-nál nincs semmilyen vizsga Cserébe ezzel nem kapsz tényleges A1 kategóriát, csak egy új kódot a jogsiba, hogy A1-et is vezethetsz.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
nyogo83
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Uhhh az de szépen hangzik. Ilyenek velem szoktak történni. "Jó" hogy nem vagyok egyedül Azért sajnálom, de rohadjon meg mindig olyankor történik az ilyesmi amikor a leginkább nem kéne...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
d@vee
őstag
-
Topikgazda
-
energy4ever
addikt
Az csodas! Helyben vertem volna agyon az oktatok, hogy nem biztosit masikat!
Leirhatnad a ceg nevet ahol csinalod, ne fussanak bele masok ilyenbe. Ahol egy motor van kategoriankent, az pont ezert gaz!
Legalabb a vizsga dijjat is bebuktad igy, es fizetheted a kovit, plusz orakkal? -
NYPD
aktív tag
Köszi, szerintem adok neki egy esélyt, 8k nem sok érte, 60-nál többet úgy sem megy a kis Kymco csak szakadékban ha húzzák hátszéllel.
Burgiból 125-öst szeretnék, az sem egy kifejezetten erőgép, de nekem nem is száguldozásra, hanem kényelmes városi, környéki krúzolgatásra kell, jó lesz ahhoz is remélhetőleg.
Köszi Neked is, a kabátot is meg fogom majd rendelni, ősszel úgy is kelleni fog már hidegebb reggeleken (is).
-
Topikgazda
Az sem teljesen pontos amit ti mondtok, hogy megvárja, hogy lemenjen a csíkig. Mi van, hogy ha pont nem tud rátölteni amikor oda ér a mutató, ráadásul ott van amit ő is ír, hogy sokszor össze-vissza mutat. A Jól bevált módszert kell alkalmazni, elmenni a kútra teletankolni, majd bizonyos km után (gyakorlatilag tök mindegy, hogy mikor csak ne ürüljön ki) újra teljesen telerakni. Aztán szépen ki lehet számolni, és ez a módszer biztos, hogy pontos adatot fog mutatni. Szerintem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
Nem kell. De bejarathatod ha szeretned.
Komolyra forditva: elso tankolasnal pici olaj a tankba, karbi legyen rendesen beallitva (ha tutira akarsz menni,lehet egy leheletnyivel dusabbra) es nyugodtan hasznald.
Ha szar a henger/dugo szett vagy valami szerelesi hiba tortent, ugyis megszorul mindegy hogy jaratod. -
macilaci78
nagyúr
-
Pfiucska
aktív tag
Csutortokre erkezett meg a keeway tx125-os motorom. Elso motorom igy nem nagyon van összehasonlítási alapom csak nehanyszor mentem 50-es robogokon. Szerintem semmi igazan eszreveheto probléma nincsen a gyári gumikkal, teljesen alkalmasak mindennapi kozlekedesre es nem szukseges bantani oket. Igaz az elso 35km-t vater tette bele ( o hozta haza ) de azota ment bele 200km es en nem vettem eszre semmi rendelleneset.
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
CartmanLand0
senior tag
Impa festékek nagyon jok ha spray kell. Én is nemrég festettem az idomokat. Pontosan ugy kell ahogy a kolléga leirta A csiszolás azaz a felület tökéletes előkészitése a legfontosabb ... illetve ne feledkezz meg a zsirtalanításról sem az is fontos fujás előtt.
[ Szerkesztve ]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
nyogo83
Topikgazda
En feladtam a probalkozast a gyari spray-kkel, ugyhogy nem nagyon tudok megbizhato markat mondani belole.(Lehet talan Motip-bol megprobalkozhatsz metal/akrill szint venni probara, van nekik alapozo/filler is).
A CarColor Kft-nel szoktam szinre kevertetni festeket, rendes ipari autofesteket kapsz, 3200-3500Ft korul/400ml ami azert eleg egy 1-1,5nm-re es tenyleg szuper.
Az akrill 3500, ehhez nem feltetlenul kell lakk, de nem is annyira tartos. A 2k metal az 3200, de ehhez 6500ft korul van a lakk, ez kb olyan tartos lesz mint egy auto fenyezese.Gyakorlasra azert ne vedd meg a legolcsobbat, mert elveszi a kedved az egesztol
yuing: Budapesten egy jopar fenyezot vegigkerdeztem mielott a pirosat fujtam, mert nem akartam az idomet ezzel is elszurni. Kb 5-8 embertol kertem arajanlatot, ugy, hogy elokeszitve, becsiszolva, javitva vittem volna az idomokat, szoval csak fujni kellett volna nekik(kb a fenyezesi melo 15-20%-a fujas). Erre a legolcsobb 85-95e forint kozott volt. Es ez egy Yamaha Vino, 2db hatso oldalso elem, elso idom + pici elso sarhanyo. Az egesz feluletre boven kevesebb mint 2nm es rendes fenyezopisztollyal kb 15 perc lefujni szinre + ugyanennyi a lakkozas. Kovezzetek meg, de en ezt rablasnak tartottam, ugy hogy a melo nagyreszert en mar elvegeztem helyettuk
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Tobbszor is fenyeztem mar robogot/autot.
Ha normalisan elo van keszitve es betartod a lepeseket, akkor nem fog lepattogzani.
1. Lecsiszolod szepen alapig az idomot. 120-200-300-as smirglivel
2. Gletteled ahol szukseges (ha nagyobb mely karcolas/hiba van)
3. Utana szepen simara csiszolod az egeszet 200-400-600-as lepcsoben
4. Fillerrel (fuller szorogitt) vekonyan megfujod, 800-as/1000-es vizes smirglivel atcsiszolod finoman, majd megint megfujod vele, amig szep sima feluletet nem kapsz.
5. Mehet ra a szin, elso retegben csak vekonyan fujd, ne akard hogy egybol takarjon, a lenyeg h kepezzen egy "tapado" reteget. Varsz egy picit, majd mehet a 2 esetleg 3. reteg attol fugg mennyire takar a szin.
6. Lakk reteg szinten: miutan a szin mar meghuzott (fel ora max 1, festektol fugg), ugyanugy jarj el mint a szinnel. Elso retegben tavolrol csak vekony kapaszkodo reteget fujj, aztan mehet ra a 2.-3. retegben a vegleges.Ha szepet akarsz akkor 2k-s festekkel kulon szint es 2k-s benzinallo lakkal fujod, ha nem akkor mehet sima Akril festekkel. A 2. lepest kihagyhatod ha amugy nincs serules az elemen. Ha szep sima az idom csiszolas utan, akkor filler sem feltetlenul fontos, csak egy muanyag alapozoval a szin elott le kell fujni az elemet.
Flakonbol is lehet szepen fujni, csak ugyelni kell hogy ne akard tul kozel tartani. Nagyon olcso palackos festeket kerulni kell, mert eleg idegesito amikor szepen megfujt elemnel pl a 2. retegnel megkopkodi a festeket es csiszolhatod vissza azon a reszen, hogy ne legyen csunya.
-
nyogo83
Topikgazda
En is nagyon szemezgetek evek ota vele es egyszer meg tuti vadaszok egyet, barmekkora motorral.(tavaly lecsusztam egy full Malossi tuningosrol, azt sajnalom)
Blokkja/alapja az egesznek kb Gilera Runner, semmi veszes dolog nincs benne. Egyedul ugye a modellspecifikus dolgok (muszerfal,idomok) amik neccesek ha serult es vadaszni kell hozza.
Az arukat nagyon jol tartjak, mert ritka is mar ami egyben van. -
KTMHobby3
tag
Az már nem rövid táv. Én 6,5 km-re jártam az enyémmel, azzal se volt sose baj. A 2-3 km az már kevés, mert mire felmelegedne a rendszer, már le van állítva. Arra inkább egy elektromos kerékpár a legjobb. Barátom vett egy használtat 50 ezerért pár éve, azóta jár vele. 30 km/h-val tud menni, a hatótáv 35 km. Ekkora távra 5-6 naponta kellene tölteni.
-
#89309696
törölt tag
Anyámnak a kocsiját mikor megvettük kaptunk hozzá Barum téligumikat, még be volt fóliázva, úgy ahogy a futár átadta az előző tulajnak és sose rakatta fel (télen nem autózott). 6 évig volt a garázsban, tökéletes körülmények között tárolva fóliában, mikor kibontottuk mint a vadi új, új szaga is volt, teljesen puhák a blokkok, lamellák és télen se volt semmi gond vele. 5 évig nyugodtan újnak lehet tekinteni ha jól tárolták, felette kell elkezdeni levonogatni az éveket arányosan.
Nekem 2013-as Kenda van a motoron, amivel gyárilag is szerelték. Gondolom a gyári Kenda 2007-es elöregedett, mert lekopni nem tud 8500Km alatt, de már a 2013-as is öreg most ami rajta van, pont egyezik az eltelt idő is. Majd valamikor lecseréltetem, addig meg eső után ésszel megyek, nincs rajta ABS úgyse.
Ha olyan telünk lesz, mint az idei is volt akkor végig használni fogom télen is a motort, úgyhogy olyan gumi kéne rá ami nem siklik el egy eltaposott szöcskebelsőségen. Nyilván a 100ezres árkategóriájához mérten a motornak.[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Köszi, ez teszik.
Rollert nem vennék, fodrászhoz járnék vele, meg postára, ilyenek, ez heti 3 alkalom körülbelül.
Lezárás meg ilyenek annyira nem érdekelnek, a sisakot is kint szoktam hagyni, nem lopják el, de ha mégis egyszer megtörténik, akkor így jártam.
Egyik barátom ezt a kettőt ajánlotta:
https://auto.jofogas.hu/pest/Lofty_Maximus_I_Elektromos_Robogo_Akkumulatoros_Kerekpar_Bicikli_Uj_103476447.htm
https://www.arukereso.hu/robogo-c4086/hecht/equis-p421328820/
Másikat azért, mert ennek elvileg újfajta aksija van. Ezekről mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Tiszta benzint arra értheti, hogy ne legyen kétszer olajozva, ha a tankba is keverve rak meg van a tartályban is olaj (mert ugye alapesetben abba mindig kell, ergo a tankba csak tisztát szabad önteni).
Fojtások tudom, hogy léteznek csak gondoltam mivel elterjedt típus hátha valakinek fejből is megy hol vannak, mekkora fúvókák stb.
Katalizátoros egyébként, bár sejtem mennyire működhet 2T motor mögött. Első ezer Km-en legfeljebb.[ Szerkesztve ]
-
HermannG
csendes tag
Remélem a betét szélességét kell nézni mert az 1,5cm akkor az 105mm-es lehet de nem értem mert akkor az 10,5cm kellene hogy legyen vagy csak így hívják vagy én mértem baromságot most már csak azt kéne tudni, hogy valóban 105mmes kell-e és mindegy-e hogy 2 vagy 3rugós a betét meg akkor itt ajánlott valaki 3pofás Brentát abból van-e 105mmes....
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
-
suste
veterán
Elég egy szatyor is ;).
Az élmény robogozásra nem biztatok én se senkit!
De szerintem a robogók nagyrésze inkább konkrét céllal van használva, az meg szabályos most is. Inkább mint autóval.....Keeway Cityblade:
Árkülönbség tényleg beszédes, ha csak 3-4 évben (20K km) gondolkodik az ember, akkor tényleg ezt kell/ilyet kell venni. A gyári 85km/h viszont sajnos elég gyenge, én is ezzel küzdöttem a Benellinel (ua blokk szerintem, csak még karbis volt).
De lehet rajta reszelni, csak új robogót nem szívesen piszkal az ember....
Én a PCX mellett döntöttem, mert 10 évben gondolkodom, (5K km/év) és reménykedem a tartósságban :). A szatyor kampo hiányzik a legjobban :)). -
-
Tothgera30
Ármester
Noh, a 100-ason hátul (140mm-es) dobfék van, elől némelyik típusnál pedig nagyobb a tárcsa (pl: Scarabeo, BWS). Ezek a blokkok gyári setupban GPS szerint 85-90km/h-t tudnak. Viszont 4000rpm-től a nyomaték csúcson jár a motor. Tehát nem egy olyan pörgős, inkább lomhább, de nyomatékos setup. A 124-es Malossi hengerszettől, 28-as karbival, kezdődő tuningba a nem mennék bele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
TaaT
nagyúr
Van itthon pár fajta ilyen hőálló festék. Az egyikkel szerintem azért megcsinálom mert elég csúnyán néz ki már, a semminél meg azért több.
A plexi meg eszméletlen jó munkábajáráshoz, azt szoktam mondani annyira hasznos mint amennyire ronda.
nyogo83: Ennél jobb megoldás úgy tudom nincs. [link]
Give them hell Ukraine!
-
nyogo83
Topikgazda
Sajnos en amikkel eddig talalkoztam hoallo kipufogo festekkel, egyik se volt tartos. 1 ev utan elkezdett leegni/lejonni, hiaba volt lekezelve a felulet, plusz rozsdaatalakitoval megkenve a necces helyeken.
Mindenesetre ha valaki ismer valami tutit, akkor szoljon, mert van itthon egy kipuffom amit felujitok, plusz a nagymotoron 14 en utan elkezdett a henger bordairol peregni a gyari festek, ujrafujnam.
-
NYPD
aktív tag
Ennek nagyon egyszerű oka van. Tetszik ez a megoldás, így ha szeretnék félreállni inni, elszívni egy cigit, akármi, akkor nem kell le fel venni a sisakot. Plusz ha majd megyek külső területre is dolgozni, ott előfordulnak olyan címek, ahol nem feltétlen kell levelem a sisakot, de közben emberrel kell beszélnem, lássa az arcom.
-
NYPD
aktív tag
Tervben van, csak így, hogy ennyi pénzt kellett rákölteni szó szerint 0-s a hónap jelen pill. Ezzel szemezek a napokban, ez még talán beleférne, viszont rendelős. Kedden meg már mennem kell.. Hirtelen most besétálhatok pl a MotorOázisba, ami még nyitva van, de arra meg keret nincs... Jó hülyén jött most ki ez nekem is.
-
Nikaré
őstag
Jól indul a szezon.
Bírom az ilyen "valaki megmókolta" utóhatásokat!
Szerintem én is szívni fogok a Gilera Runner -el!
Tegnap elrepedt az üzemanyag cső.
Tele tankkal indultam, 15km
után nézem félig van, mi a fakk???
Folyt a benzin, azonnal visszafordultam. Nem volt nálam semmi, hogy javitsam. Így kb. 30km 9 literbe került. Üzemanyag csövet még nem vettem.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Nem biztos hogy beletennem.
Ha a 10w30-as is hajtomuolaj, akkor azert van kulonbseg rendesen a 75w85-hoz kepest.
Hajtomuolajoknal maskepp van a viszkozitas jeloles, van hogy valaki sima motorolajat rak helyette. Olyankor pl a 75w90, 75w85-os hajtomuolajnak megfelel a 10w40-es, 10w30-as motorolaj. De ebbe nem melyedtem bele, nem vonz a tribologus szakteruletIgazabol legkisebb kiszerelessel megveszed (meg ha Motul, akkor is 3-5k az 1L), aztan jopar cseret meglehet csinalni.
Mondjuk lehet mar irtam, de en altalaban olyan vegattetelnel ahol ismeretlen mikor volt cserelve, leeresztem, belerakom az eloirt mennyiseget. Megyek vele 20-30km-t, aztan lecserelem ujra, mert sok mocskot ki tud hozni ami lerakodott evek alatt.
Ilyenkor jol jon, ha nem csak az eloirt mennyiseget veszi meg az ember. -
energy4ever
addikt
Irhatnank, hogy altalalnosan mindenhez jo, de ha valaki belerakja egy kivetelbe!?
Pl nalam a GSX-R kezikonyvebe megneztem milyen olaj valo a blokkba:
Ha a SAE 10W-40 motorolaj nem all rendelkezesre akkor:
Kulso homerseklet alapjan:
-20C-tol +30C-ig 10W-30
-20C-tol felfele barmeddig: 10W-40 10W-50
-15C-tol felfele barmeddig: 15W-40 15W-50
-10C-tol felfele barmeddig: 20W-40 20W-50
Es ez egy komplett blokk-ert felelos kenes, ami joval osszetettebb/erzekenyebb mint egy-ket fogaskerek a vegkihajtasnal. -
nyogo83
Topikgazda
Szorulo feknyereg csuszka/munkahenger, barmi lehet. A legtisztabb az lenne, hogy szetszedni a feknyerget teljesen, elpucolni, fekfolyadekot cserelni, de gyanus, hogy lehet egy uj fekbetettel is szamolhatsz ha megegett/feluvegesedett. Erdemes a tarcsat is megmerni, nem-e ut.
A fekfolyadek tartaly tetejevel ugy keszulj, hogy lehet kell uj csavar, mert sokszor barom modjara megtepik a csavart es roncsolassal jon ki ilyenkor
Erdemes ilyen esetekre beszerezni egy bitfejes utheto csavarhuzot(utvecsavarozot).[link][ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
A gond akkor szokott lenni, amikor elotte nem te szerelted es a 30-40Nm helyett 90-100-al van megtepve az anya
Ha az eloirttal van lehuzva, akkor szinte alig kell blokkolni, viszont legutobb ugy jartam, hogy szerintem a szakadas hataran lehetett az anya, annyira rabikaztak. -
Tothgera30
Ármester
Keleti része.
#76817 FeniX-: Oem-Parts.hu, nagyon korrekt tulaj, kedvező árak, és szerintem ábrákból minden kivehető hogy épp mi kellene a robogóhoz. Szép kis BWS, szerintem tetszeni fog.
#76818 nyogo83: Időnként elugrok Záhonyig, ahogy most is, komótos utazótempóban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
energy4ever
addikt
A "nem gyari" lehet meg jobb is, nem feletlenul rosszabb! A kevesebb egyenletlenebb vario kitolast okozhat, de nem kellene eszrevehetonek lennie, mivel gyarilag is van olyan amiben fele annyi gorgo van mint feszek! A szij ha szep, ha nem annak is van elettartalma, meg akkor is, ha azt sosem hasznaltak.
Ami leginkabb szokott gondot okozni: Nem megfelelo tomegu gorgok. Kockasra kopott gorgok. Elkopott vario vezeto csuszkak. Retkes belso(pl ha valaki bezsorozza a szarazon futo alkatreszeket. )[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
Merd le mekkora a tomeguk! Lehet csak nagyobb volt epp a boltban, es azert raktak bele ennyit. Ezek nem gyariak! A gyari vaj szinu!
A tiedbe ami kell:
Cikkszama: 1-000-071-331
6db-os 7,5gramm-os gorgoszett.Erdemes a variator vezeto csuszkakat, gorgoket, szijjat egyszerre cserelni!
Ha az ossz koltsegen nezzuk, es mindenbol gyarit veszel, akkor kedvezmeny nelkul sincs osszesen 10ezer ft-sem a 3 komponens.
Amugy jo modell! Ez az egyik legjobban ajanlott(altalam) robogo magyarorszagi utakra.[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
Mi a pontos tipus? Utana nezek neked!
Alltalaban a 6 helyeseknel 6db-nak, de vannak kivetelek, pl nalam is a ChoiNorik.
Szerk: Kuldhetnel valamelyik tg-nek kepet, es tipust a motorodrol, hogy bedobja az osszefoglaloba, ugy mindig tudnank epp melyik tipus kerult szoba.[ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
Szétszedtem, úgy is meg akartam nézni, nem cserés-e a szíj.
Láthatóan nem hozzáértő már szétkapta, belül a nagy csavar feje körbe le van nyalva.
Ennyi görgőnek kell benne lennie?Ja