Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Jean-Karl Vernay a Team Mulsanne-nél vág neki az idei WTCR szezonnak. Na, ez nem volt benne a levegőben, szerintem : [link]
WRX-hez csak annyit, hogy néztem mind a két napot és még mindig piszok látványos ez a sportág. Na, és itt mutatkozott be a Projekt-E széria, vagyis az elektromos WRX autó. Az az egy márka, ami eddig van (Ford Fiesta, vagy mi a t*k*m ). 3 versenyzővel, Ken Block, valami német csávó, meg volt egy harmadik, nem tudom ki. Maradjunk annyiban, hogy viccesek voltak a futamok . Krisz jól ment, láthatóan több vért ivott tavalyhoz képest, de azért a Kristoffersson-Ekström-Bakkerud-Hansen tesók teljesen más kávéház. Az a második napos döntő, na az odab*szott .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Mikel Azcona, Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor hármassal vág neki az idei WTCR szezonnak a Zengő Motorsport. Hát, azért három pilóta nem volt benne a levegőben.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ciccuka
veterán
Kiutazott Le Mans-ba, csapata visszalépése miatt mégsem állhat rajthoz a legendás 24 óráson a magyar motoros
A H-Moto Team színeit erősítő Kovács Bálint a tervek szerint rajthoz állt volna a motoros endurance-világbajnokság most hétvégi futamán, a Le Mans-i 24 órás motorversenyen, ennek megfelelően a hét elején ki is utazott a francia pályára. Csakhogy menet közben kiderült, hogy csapata, az Exteria KSPCS Racing Team by Empora a koronavírus-járványra hivatkozva visszalépett az indulástól.
A H-Moto ennek ellenére megpróbált új csapatot találni a 19. születésnapját épp a minap betöltő Kovács számára, ez azonban nem sikerült, így Bálint nem tud elindulni a legendás egynapos viadalon. Az élet viszont nem állt meg a fiatal tehetség számára: másik cseh csapata, a New2Projekt – akikkel a cseh és az Alpok-Adria bajnokságban indul – egy extra kétnapos teszttel kárpótolja a versenyzőt Rijekában, hogy minél jobban felkészülhessen az Alpok-Adria bajnokság szeptember eleji ottani futamára.
A Le Mans-i 24 órás motorverseny egyébként szombaton 12 órakor rajtol, s az Eurosport 2 a teljes viadalt élőben közvetíti.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
guftabi96
addikt
Az olasz Motorsport.com szerint nem Ausztriában a Salzburgringen lesz a szezonnyitó, hanem Belgiumban, Zolderben.
Az időpont nem változik.
Jól sikerült az MAN, Kiss Norbi az első futamon 1., a második futamon 3. helyen ért célba. Sajnos utóbbiból egy büntetés miatt végül 6. hely lett.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
rossz topic.
[ Szerkesztve ]
-
guftabi96
addikt
WTCR nevezési lista 2020:
BRC Hyundai:
#1 Michelisz Norbert
#30 Gabriele TarquiniEngstler Hyundai:
#8 Luca Engstler
#88 Nicky CatsburgALL-INKL Honda:
#9 Tassi Attila
#18 Tiago Monteiro
#29 Néstor Girolami
#86 Esteban GuerrieriCyan Lynk&Co:
#11 Thed Björk
#12 Santiago Urrutia
#68 Yann Ehrlacher
#100 Yvan MullerComtoyou Audi:
#16 Gilles Magnus
#17 Nathanaël Berthon
#31 Tom CoronelZengő Cupra:
#55 Boldizs Bence
#96 Mikel Azcona
#99 Kismarty-Lechner GáborVuković Renault:
#7 Jack YoungTeam Mulsanne Alfa Romeo:
#69 Jean-Karl Vernay[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
biker
nagyúr
Idén is az lesz, hogy rommá lefojtott max súly és hasmagasságos Hyundaiok szenvednek a száguldó könnyített autókkal
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Marmonkanna
tag
Jól sikerült a bop megint. Az elavult Audik hasítanak az élen, vicc az egész. Coronelt bajnoknak!
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Ne maradj le semmiről a Le Mans-i 24 óráson!
Csütörtök
10:00-13:00 WEC, első szabadedzés (Eurosport 2)
14:00-17:00 WEC, második szabadedzés (Eurosport 2)
17:15-18:00 WEC, időmérő (Eurosport 2)
20:00-24:00 WEC, harmadik szabadedzés (Eurosport 1)Péntek
9:55-10:40 MotoGP, első szabadedzés (Aréna4)
10:00-11:00 WEC, negyedik szabadedzés (Eurosport 1)
10:30-11:20 Superbike, első szabadedzés
11:30-12:00 WEC, Super Pole (Eurosport 1)
13:00-13:45 DTM, első szabadedzés
14:10-14:55 MotoGP, második szabadedzés (Aréna4)
15:00-15:50 Superbike, második szabadedzés
16:30-17:00 DTM, második szabadedzésSzombat
9:00-9:20 Superbike, harmadik szabadedzés
9:55-10:40 MotoGP, harmadik szabadedzés (Aréna4)
10:30-15:00 WRX, előfutamok
10:40-11:00 DTM, első időmérő
11:00-11:25 Superbike, Super Pole (19:25-től Eurosport 2)
13:30-14:30 DTM, első futam
13:30-14:00 MotoGP, negyedik szabadedzés (Aréna4)
14:00-14:40 Superbike, első futam (19:55-től Eurosport 2)
14:10-14:50 MotoGP, időmérő (Aréna4)
14:30 WEC, Le Mans-i 24 órás futam kezdete (Eurosport 1, az egészet végig élőben)
16:00-16:50 WRX, elődöntők és döntőVasárnap
9:50-15:00 WRX, előfutamok
10:30-10:50 DTM, második időmérő
11:00-11:20 Superbike, második futam (Eurosport 2)
13:30-14:30 DTM, második futam
14:00-14:45 MotoGP, futam (Aréna4)
14:30 WEC, Le Mans-i 24 órás futam vége (Eurosport 1)
15:00-15:40 Superbike, harmadik futam (Eurosport 2)
16:00-16:50 WRX, elődöntők és döntőCicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Marmonkanna
tag
wrx-nél mínusz egy óra.
-
Ciccuka
veterán
válasz Ciccuka #11043 üzenetére
Az idei év is meglesz Rast-nak.
Push-To-Pass Enabled az meg micsoda?
A szervezők bejelentették, hogy 2019-ben bemutatkozik az IndyCarból már ismert push-to-pass rendszer, továbbá új hátsó szárnyak érkeznek a DTM-be.3. SafetyCar már
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
Az elmúlt két hétvégén a DTM-nek a Nürburgringen volt versenye, a sorozatban szereplő Robert Kubica pedig gondolt egyet, és kibérelt egy BMW M4-et, hogy kipróbálja a pálya legendás, több mint 20 kilométeres vonalvezetését. Az előírások alapján Kubica mellé egy instruktort kellett beültetni, de ahogy sejthető, Misha Charoudin nem sok tanácsot adott a lengyelnek.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
vlevi
nagyúr
válasz Ciccuka #11071 üzenetére
Hát, igen....
Jelenlegi formájában a DTM fenntarthatatlan.
Ugyanaz a baja, mint a WTCC-nel.
Méregdrága prototípus autók, amit szinte semmilyen másik sorozat nem hasznal, így a fejlesztési költség arra a néhány elkészült versenyautóját oszlik szét.
TCR és GT3 autóból több százat gyártanak, ráadásul a BOP rendszer miatt olyan nagyon fejleszteni sem érdemes őket, mert ha sokkal jobb, mint a többi, vissza fogja a BOP.
De, ha a DTM is átáll GT3 autókra, akkor csak egy lesz a sok GT3-as versenysorozat közül, mint a Blancpain, Adac, .... -
Ciccuka
veterán
Kiszállt az Opel, Mercedes, Aston Martin most meg az Audi (amelyik tavaly is idén is vb lesz.).
Pedig az idei évet leszámítva elég izgalmas futamokat produkáltak. Ide is kéne egy Berni papa, aki rendbeszedné ezt a sorozatot. Kéne egy minimum 20 autós limit is.[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
-
szebe
őstag
Hyundai megunta a WTCR bohóckodást: [link]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Ciccuka
veterán
Hivatalos: Kiszáll a Hyundai a német WTCR-hétvégéről
Pont a Nürburgringen a lenívósabb pályán.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #11076 üzenetére
Én nem csodálkozom ezen a lépésen. Tavaly volt egy hétvége mikor krvára szenvedtek már a szabadedzéseken a Lynk-ek - de látványosan - a rájuk mért BoP meg egyéb miatt és még azon a versenyhétvégén azonnal változtattak a BoP-n, hogy kedvező legyen a Lynk-nek, meg még volt egy márka, aki kérvényezte, hogy módosítsanak (talán az Audi).
Erre itt volt ez a zolder-i hétvége, látványosan szenvedtek a Hyundai-ok a szabadedzésen és semmi változtatás nem volt. Nem is csodálom, hogy Adamo ott hagyta az egész versenyhétvégét.
Egyébként nem értem, hogy minek a WSC és az FIA kompenzációját is használni. Szerintem, ha FIA rendezés akkor az FIA-féle kompenzációt kellene használni, ha meg WSC szervezés (jellemzően regionális TCR bajnokságok), akkor meg csak a WSC-ét. Ez, hogy a WTCR-ben duplán kap pofont egy-egy márka, azért erős.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ciccuka
veterán
A szezonzáróra sem megy el az LMP1 egyik legkitartóbb csapata
A vezetőség döntését követően a WEC bahreini szezonzáróján sem áll rajthoz a Rebellion Racing - közölte a Motorsport. Az LMP1 mellett hosszú évek óta kitartó svájci istálló év elején döntött úgy, hogy ez lesz az utolsó szezonja a Hosszútávú Világbajnokságon, ám akkor még arról szóltak a hírek, hogy ha esélyük lesz a világbajnoki címre a Toyota ellen, akkor végigcsinálják a szezont. A múlt hétvégi Le Mans-i 24 órást követően azonban a gárda akkora hátrányt szedett össze a fejlettebb, gyári technikát használó japánok ellen, hogy kiestek a küzdelemből. A svájci gárda az évek alatt az egyik legismertebb és legelismertebb szereplőjévé vált a sorozatnak, amiért mindannyian hálásak, de most már valami mást akarnak csinálni.
A döntés egyben azt jelenti, hogy az LMP1-esek utolsó "igazi" szezonjának utolsó futamára mindössze két autó, a #7-es és a #8-as Toyota marad, és persze a bajnoki cím is közöttük dől el. A következő évtől jönnek a hypercarok.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #11080 üzenetére
A jelenlegi vezetők bevonása nélkül :)
A TCR is addig volt jó, amíg a csúcsát a TCR International jelentette.#KeepFightingMichael
-
biker
nagyúr
válasz Ciccuka #11077 üzenetére
Helyes! Ettől megérti a gyökér vezetés, hogy nem az az esélykiegyenlítés, hogy a legjobb autók és legjobb sofőrök a 12-20. helyért harcolnak. Ez szop@tás és nem esélykiegyenlítés.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
vlevi
nagyúr
válasz Ciccuka #11083 üzenetére
Vagy pedig a 6-os seq váltó helyett használhatta az 5 gangos kézit...
Brit túraautó bajnokságban pedig az volt a hátsókerekesek "büntetése", hogy 18 helyett 17" gumit használhattak csak. Mert így kompenzálták azt, hogy kevésbé koptatja a gumit, a kisebb kerék ui. többször fordul át.
No, de ez már történelem... -
vwpolopg
őstag
Zengőék továbbra is vállalhatatlan koridokkel égetik magukat... Ascona sem muzsikál túlzottan.
-
Ciccuka
veterán
Péntek (szeptember 25.)
08:35 - 09:20 Formula-2, Szabadedzés
09:55 - 10:40 MotoGP, 1. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
10:00 - 11:30 Formula-1, 1. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)
12:30 - 13:00 TCR Europe, 1. szabadedzés
13:00 - 13:30 Formula-2, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)
14:00 - 15:30 Formula-1, 2. szabadedzés (tv: M4 Sport, élő)
14:10 - 14:55 MotoGP, 2. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
16:40 WTCR, 1. futam (tv: Sport1, élő; Eurosport 1, 18:30, felv.)
16:40 - 17:10 TCR Europe, 2. szabadedzésSzombat (szeptember 26.)
09:15 Formula-2, 1. futam (tv: M4 Sport, élő)
09:55 - 10:40 MotoGP, 3. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
10:00 WTCR, 2. futam (tv: Eurosport 1 és Sport1, élő)
11:00 - 12:00 Formula-1, 3. szabadedzés
11:25 - 12:00 TCR Europe, Időmérő
13:30 - 14:00 MotoGP, 4. szabadedzés (tv: Aréna4, élő)
14:00 - 15:00 Formula-1, Időmérő (tv: M4 Sport, élő)
14:10 - 14:50 MotoGP, Időmérő (tv: Aréna4, élő)
15:30 - Nürburgringi 24 órás
17:15 TCR Europe, 1. futamVasárnap (szeptember 27.)
09:55 Formula-2, 2. futam
10:40 - 11:00 MotoGP, Warm up
12:00 Moto3, Futam (tv: Aréna4, élő)
12:50 TCR Europe, 2. futam
13:10 Formula-1, Futam (tv: M4 Sport, élő)
13:20 Moto2, Futam (tv: Aréna4, élő)
15:00 MotoGP, Futam (tv: Aréna4, élő)Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Tassi harmadik az időmérőn a Zöld Pokolban, zajproblémák a Zengő Motorsportnál
A Hyundai visszalépése után Michelisz Norbert és három márkatársa nélkül startolt el a WTCR második hétvégéje a Nordschleifén. Gyakorlati értelemben véve ráadásul még egy magyar szereplővel kevesebb szerepelt a naplemente alatt, már majdnem sötétben rendezett időmérőn: Boldizs Bence köreit érvénytelenítették, mivel a Zengő Motorsport újoncának Cupráján túl hangos volt a kipufogó – ráadásul ugyanezért csapattársa, Mikel Azcona is figyelmeztetést kapott.
Az ezúttal egyetlen 40 perces etapból álló időmérő jelentős részét Jack Young Renault-jának sóderágyból való kivontatása és az emiatti sárga zászlós fázis tette ki. A pole-pozíciót végül Nestor Girolami szerezte meg a Hondával, megelőzve az utolsó mért körét kieső és sokáig vezető összetettbeli éllovast, Yann Ehrlacher-t. Tassi Attila a két szabadedzésen látott erős formát folytatva a harmadik helyre kvalifikálta magát – ezzel szerzett három vk-pontot –, megelőzve Thed Björköt és Tom Coronelt. Azcona az említett problémák ellenére is hatodik, míg a Zengő harmadik pilótája, a Nordschleife-újonc Kismarty-Lechner Gábor 14. lett, viszont csaknem két perccel volt lassabb, mint az éllovas Girolami.
Az időmérő végeredménye:
1. Néstor Girolami Honda 8'51.802
2. Yann Ehrlacher Lynk & Co 8'52.965 1.163
3. Attila Tassi Honda 8'54.091 2.289
4. Thed Björk Lynk & Co 8'54.870 3.068
5. Tom Coronel Audi 8'55.087 3.285
6. Mikel Azcona Cupra 8'55.241 3.439
7. Santiago Urrutia Lynk & Co 8'55.307 3.505
8. E.Guerrieri Honda 8'55.590 3.788
9. Jean-Karl Vernay Alfa Romeo 8'56.264 4.462
10. N.Berthon Audi 8'56.377 4.575
11. Yvan Muller Lynk & Co 8'56.981 5.179
12. Gilles Magnus Audi 8'58.999 7.197
13. Tiago Monteiro Honda 9'02.573 10.771
G.K.-Lechner Cupra 10'40.456 1'48.654
Jack Young Renault
Bence Boldizs Cupra[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ventur@
senior tag
Kismarty beért már, vagy még mindig a Nord körön van ? ~4 perc 15 másodpercet!!! kapni 3 azaz három körön. Ha 5 körös lett volna a verseny, szerintem még kört is kap az elsőtől .
Óriási csalódás Zengőék részéről is, hogy egy olyan "versenyzőt" kiengednek a Nord-ra, aki még az életében nem ment verseny körülmények között itt. Meg úgy összeségében nem ment még soha. Ultra gáz!
Legalább Azcona jól ment, de ez a két verseny - megint - egy kalap sz*rt ért ezen a pályán. Továbbra sem értem, hogy 3 körre minek elvinni ide a mezőnyt. Vannak ennél fényévekkel jobb pályák (pl. Moscow Raceway).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
guftabi96
addikt
válasz Ventur@ #11090 üzenetére
A 2010-es évek első fele után nagyon rossz nézni ezt a mostani Zengő csapatot.
Sajnos a félelmem beigazolódni látszódik. Mondjuk nem mintha olyan nehéz lett volna megtippelni, hogy ez lesz...
Kismarty-t meg inkább hagyjuk. Semmi keresnivalója nincs a WTCR-ben. Nem az ő szintje.Én a Nordschelife-t szeretem, még ha csak 3 kört is mennek rajta. Inkább ez, mint valami isten háta mögötti ázsiai pálya.
Én már azt is élvezem nézni, hogy ezen a pályán kb bármilyen autó megy.
De nyilván nem vagyunk egyformák.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Ciccuka
veterán
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Rowe BMW idén nagyon összeállt.
Idén emlékeim szerint VLN-t is nyertek.[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Motion_Blur
félisten
Ránéztem Zengőék FB oldalára.
Ki a tököm ez a Kisma? Kapja az ívet kommentekben, Zengő meg anyatigris módjára védi a palit. Ő a kiöregedett Keszthelyi Vivike?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Rotyi
aktív tag
válasz Motion_Blur #11095 üzenetére
Igazából csak guglizni tudok, de a fotelhuszárok jobban csípik a szemem, mint a Kisma "eredménye".
René Münnich is csak azért versenyez (mint pilóta), mert van rá neki pénze.
Amekkora egy kupleráj lett ez a sorozat...Ami majdnem az, az nem az!
-
Motion_Blur
félisten
Pontot szerzett az Úriember, és szana-szét van ünnepleve. Az nem gond hogy körönként kapott másfél percet
Ezeknek lett kitalálva anno a Clienti sorozat, ami amatőr és nem nyilvános. Amit Zengőék csinálnak, az már tragikomikus.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Rotyi
aktív tag
-
Ciccuka
veterán
válasz Motion_Blur #11095 üzenetére
Azcona nem vigyáz az autóra.
Korábbi versenyzőknél "csakazautómegnetörjön" effektus érvényesült állandó jelleggel.Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Hollowbody - Premier előzetest kapott a tech-noir túlélőhorror
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Ukrajnai háború
- Elden Ring
- További aktív témák...
- Corength súlyzó készlet testépítéshez, 20 + 8 kg
- Lego boost robot 17101 - Programozható
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban - Garancia +Care Refresh
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2db akku, 2db Motion Controller (A6)
- Adidas női Futócipő Galaxy 6 GW3847 Fekete (egyszer használt) 2 év szavatossággal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen