Hirdetés
- Mikrotik routerek
- AliExpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Sweet.tv - internetes TV
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
silver10
aktív tag
válasz silver10 #14447 üzenetére
Kész van. Az enyémen (faceliftes, 2017) mégsincs csavarral rögzítve. Egy félkör lemezkampó van csak. Simán kiakasztani az ülőlap elején, kétoldalt megemelve és aztán simán kihúzni. Emeléskor autómatikusan kiakad a kampónál. Hiába no, japcsi tervezés. Ennél csak a pollenszűrőt egyszerűbb kivenni.
[ Szerkesztve ]
-
VaZso
senior tag
válasz silver10 #14445 üzenetére
Esetleg ilyen lehet?
-
félisten
válasz silver10 #9093 üzenetére
Azért ennyire nem vészes a dolog, legalábbis az E210 szedán esetén (ami ugyan az kellene legyen ilyen szempontból, mint a tiéd). Egy tizedmásodperces gondolkodás van, és lassan kezd el alulról felpörögni.
BTW az elektromos motorvezérlés máshol is beleszáll a döntéshozatalba, a fogyasztásmérőn lehet látni, hogy a maximális érték (30l / 100km) csak az első két fokozatban "akad ki", hármasban párszor láttam 15l / 100km fölé menni, négyestől felfele viszont maximum 15 l / 100km-es fogyasztásig megy. Feltehetően korlátozzák a motort mesterségesen.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szoszo94
őstag
válasz silver10 #9093 üzenetére
Csinálj egy videót erről ahol látszik a lábad ahogy lenyomod a gázt és a ford.számmérő, kíváncsi vagyok. Elég durván hangzik amit írsz, pláne manuálisnál
Az euro normák miatt nem lehet azt elvárni egy mai modern motortól, mint egy euro2-estől ahol azonnal követte a fordulat a gázpedál állását, kis késedelem, lassúság beleférne, de ahogy leírtad ez már bőven több ennél.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
-
makszi
aktív tag
válasz silver10 #9001 üzenetére
Szia!
Én a minap tettem fel egy Yiaomi Yi dashcam-et. Nem mondom hogy szép, de működik és az eddigi 100km alapján vezetés közben nem zavaró. Az igaz, hogy ha most vennék akkor egy Xiaomi 70mai Pro-t vennék, az sokkal kevésbé lógna le de nekem az előző kocsiról már megvolt ez a kamera amit a széles látószöge meg a 1080p/60fps miatt szeretek és már 3 éve hibátlanul működik.
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz silver10 #8988 üzenetére
Okulásul, hátha más is jár így. Volt egy olyan sejtésem a használati útmutató alapján, hogy elektromos zavarás folytán elvesztette a feltanítást. Fél órája elmentem egy gumiszervízbe, mondván, hogy egy próbát megér. Szenzorok adták a jelet, újrakonfigurálva. Hibajel negszünt. Remélem nem lesz gyakori, elég sok felnibe szerelik ezt az „Autel" márkáju TPMS-t. Nincs különösebben rossz híre.
-
Csabroncka
addikt
válasz silver10 #8550 üzenetére
1 éve vettem a picikém
Van mire figyelni bőven, de ez nem az autó hibája. Például én álmomban nem gondoltam volna, (ez a totalcar kárfigyelővel derült ki) hogy az autóm bal oldala kapott egy őzet (ezt már én utólag derítettem ki) és a burkolat horpadt.
Gyári új első lökhárítót, bal fényszórót, ajtókat és sárhányót kapott, de még a tüzetes ismerős és szerviz sem vette ezt észre (abszolút gyári szakszervizes CASCO történt), illetve csak annyit, hogy a bal sárhányó illesztése nem teljesen gyári így sejteni lehetett, hogy valami karcolás, húzás lehetett.
Igazából csak azért nem csináltam cirkuszt Békéscsabán, mert a CASCO miatt mindent gyárira cseréltek az akkor 2 éves autón és csak burkolati elemek sérültek.
Ezen az autón a mérés mindenhol gyári értéket mutatott, műanyag elemet meg nem mérsz, az utángyártott elemen, meg +-20 mikronnal több vagy kevesebb van, a fene se tudja akkor....Szervizpecséttel ne foglalkozz, számla legyen az olajcseréről, az 1.6 hangja mint a doxa.
Személyes vélemény:
-limited felszereltség alá szerintem ne add
-hosszabb távon ha ledeset tudsz venni, inkább olyan fényszóróval vedd
-inkább magánszemélytől, Budapesti kerekedések felejtősek, az összes egy agyonvert hulladék, jó drágán.Ne kilométert vegyél és ne is apró használati karcokon, kavicsfelverődéseken akadj fent!
Ha érdekel még pár infó vélemény, tapasztalat, vagy próba, Buda közel van, keress!
Nekem ez fél évembe telt, igaz árban is erősen meghúztam a határt.Vezetés:
-én alapvetően szeretem a hót kényelmes semmilyen stílusát
-fogyasztásban szeret laffantani (Város 7.9, országút 7.0, vegyes 7.6)
-autópálya 150km/h (7.8), 180km/h (8.2)Menetkomfort 150-ig nagyon korrekt, csend van, 180-on 4000-ret forog 6. ban (16" felnikkel), ezt már azért hallod és menetszélzaj is van, de kényelmesen vezethető (fékezés és menetstabilitás) még ekkora sebességnél is.
Nekem Conti TS860 illetve Conti Pérmium contact 6 van papucsnak. Tapadnak, de kopnak és hangjuk is van azért.
negatív:
- a gyári fejegység tudása (navival együtt) egy vicc
- kamera hamar koszolódik
- szarul néz ki és nem is tudom hogyan lehet az elülső rácsok krómfelületén a kavicsfelverődést javítani..."in medias res"
-
theuprising
tag
válasz silver10 #8550 üzenetére
Nem igazán lehet rosszba belenyúlni egy normálisan használt, karbantartott szívóbenines Corollával. Ha a facelift E180-as Corollára gondolsz, azokban az 1.6 szívó az nem közvetlen befecskendezéses hanem multi-point, alu blokkos, de nincs agyon húzva és gyilkolva így attól nem tartanék. A VVT-i kerék itt is megvan, a vezérlés láncos, nem jellemző a megnyúlása, csörgése, főleg nem ilyen fiatalon és kevés használat után. Az inkább a Lexusnál jellemző a 2GR motoroknál, leginkább a GS modellekben, néha RX-ekben is, abban is 2GR van, de az Atkinson és szolídabb.
Én ennyit tudok fejből, de maga a ZR motor már 2007 óta kapható a Toyotánál, ez annyiban jó hír, hogy van bőven hozzá tapasztalat és alkatrész. Fb-n Toyota csoportban biztos segítenek, én Lexusos vagyok így csak ennyit tudtam
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- PlayStation 5
- Interactive Brokers társalgó
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Path of Exile 2
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Milyen okostelefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest