- DIGI kábel TV
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- OpenMediaVault
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #5962 üzenetére
Nem kell sehova regisztrálni. Ha valamilyen visszahívási kampány van, ahhoz a közlekedési hatóságtól ki tudják kérni az érintett járművek tulajdonosainak adatait. De ha felhívod valamelyik Toyota márkaszervízt, biztosan tudnak segíteni a dologban.
I am having fun staying poor.
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #5974 üzenetére
5w20 ha jól emlékszem.
Toyota szervizben cserélték az éves karbantartáskor."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Csabroncka
addikt
válasz Csabroncka #5976 üzenetére
(azt elfelejtettem hozzátenni, nehogy kapjam az ívet) alapvetőn a modern dízel és benzin motorok igénylik a prémiumot, egy 10-15 éves motorba tök felesleges ilyet tankolni...
"in medias res"
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #5976 üzenetére
Atkinsonba is érdemes azt rakni? Én mindig sima olcsó 95-öt teszek bele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #5979 üzenetére
Köszi a linket!
Az igazság az, hogy már próbáltam mást is egyszer-kétszer. Ha 98-ast tankolok, semmivel nem lesz jobb, mert nem igényli. Ez nem egy Cupra.
A MOL 95-ös ugyanolyan, mint az Auchan. Ott csak ritkán tankolok, mert drágább, mint a bevásárlóközponti ami nekem minden nap útba is esik. Szerintem az Auchan a MOL-tól vásárolja. A Shell egy nagyon kerülendő kúthálózat. Amikor a Tescoban vásároltam és kaptam kupont, hogy minusz 10Ft/liter, akkor kipróbáltam. Többet fogyasztott a kocsi és nem is volt olyan dinamikus. Nemcsak a Verso, hanem a Rio-m és amit már eladtam az Astra is. Szóval azt inkább nem. Az ÖMV viszont tényleg jobb. De annyival drágább is. Majd elnézek és gyűjtök egy-két szupershop pontot"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Geresics
addikt
válasz Csabroncka #5979 üzenetére
Pont tegnap néztem, hogy a MOL 95 is, és a 100 is E5...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Csabroncka #5983 üzenetére
A kúton. Beálltam tankolni, és már ugye kötelező ráírniuk. E5 volt mindkettőn!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Csabroncka
addikt
válasz Csabroncka #6002 üzenetére
Az 'E' a biokomponens mennyiségére utal, ez alapján ETBE van az EVO-ban.
"in medias res"
-
Csabroncka
addikt
válasz Csabroncka #6003 üzenetére
Ez alapján a leirat alapján szinte biztosan nem etanol van az EVO 100-ban, a 95-ös ben viszont igen!
"«E» az «etanol» rövidítése, és jelentése hogy az adott benzin, a jelölt maximális mennyiségig, bio-etanolt és / vagy egyéb bio ere-detű oxigén tartalmú vegyületet tartalmazhat"
100-as oktánszámot 5% etanollal nem tudnak elérni az alapbenzinből (ezért a fenti idézetből a vagy szócska), így ott bio ETBE-t használnak csak, a 95-ösnél mind a kettőt.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6061 üzenetére
Márkaszerviz adta, nem én vettem külön. Ahogy most nézem a számlát úgy 5000 Ft-os liter áron számolták. Lényegében 500 Ft-al drágább az általad linkelthez képest. Sajnos azt nem tudom, hogy milyen márkát rakták bele. És valószínű, hogy hordós anyag.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6063 üzenetére
A munkadíj volt még egyszer annyi mint maga az olaj Abba építik bele keményen a díjakat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6198 üzenetére
Törött darabot nem találtál mellette? Műanyaghegesztő műhelyben megmutatnám, hátha.
-
paolinho
őstag
válasz Csabroncka #6219 üzenetére
Köszi szépen mindkettőtöknek!
-
paolinho
őstag
válasz Csabroncka #6219 üzenetére
Végül is ezt a megoldást választottam. Toyota Frei-nél vettem gyári lapátot 3e-ért,és a raktáros srác 2 perc alatt ki is cserélte szívességből.
-
motoflug
őstag
válasz Csabroncka #6311 üzenetére
Már megrendeltem az autót, gyártásba is került. Számomra ilyen apróságok, simán átbillentettek volna egy másik gyártóhoz, abszolut az én hibám, hogy ezt nem néztem meg, bár a franc se gondolta 2019-ben, hogy ilyen triviális dolgokra nem gondolnak.. Mezei felhasználó tudja jelezni a Toyota felé, hogy nem volna rossz egy szoftverfrissítéssel megoldani, vagy - ahogy sejtem- esélytelen?
-
blg
senior tag
válasz Csabroncka #6311 üzenetére
nekem a BT-n keresztüli zenelejátszás egyből elindul a telefonról, amikor a BT-re váltok a fejegységen. Ezzel csak az a baj, hogy én ezt nem szeretném, azért váltok BT-re, mert a navigációt akarom csak hallani, zenét nem...
(a telefonon nem fut lejátszó alkalmazás. egyszer próbáltam ki a zenelejátszót a telefonon, több hónapja, és azóta nem lehet ettől a feature-től megszabadulni)
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6325 üzenetére
A mai világban már teljesen felesleges bármilyen offline navigáció. Google maps vagy waze sokkal jobb az összes alap kocsi navigációnál. Egy dolog tetszik a kocsimban lévő naviban, hogy tök szépen beszél magyarul és még utcaneveket is mond, hogy merre menjek. De még az üzeneteket is beolvassa tök jó magyarsággal amikor telefonra kapok
Ha a Toyotától akarnék venni friss térképeket akkor az 80k Ft-ba kerülne és mindössze 3 évig kapnám meg. Tele van a kocsi online funkciókkal amik tényleg hasznosak lennének, de csak az említett 3 éves csomaggal együtt lehet használni. Szánalmas, hogy egy időjárás vagy google street view funkcióért fizetni kelljen nem kicsi összeget. [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #6325 üzenetére
En mar azelött elkezdtem turni az internetet mielött okositasert mielött megvettem a Lexust. (Eddig nem sok siker, de a te esetedben azert egyszerubb a dolog.)
Jelenleg 2011-es terkepadatbazis van rajta, oroszoktol megvehetö joarositva a legfrisebb, az eggyel korabbi pedig ingyenes. Le is van töltve otthon, de nekem HDD kiszerelös a moka es csesztem IDE20->Sata atalkitot venni, anelkul meg nem megy.
Elvileg amugy az nvconnect gyart eleg frankonak kinezo cuccost ami integralodik a gyari infotainment melle. Nekem a Lexusban ugy muködne elvileg, hogy a remote touch-on a Menu gomb hosszan nyomasaval tudnek valtani a gyari es az nvconnect rendszere között. Utobbi pedig Carplay es Android auto kepes. A problema ott van, hogy a ceg koreai, az europai beszerzes eleg problemas, (de Amerikaban elvileg mostansag lepnek piacra) es kb 600€ a cucc... Es mivel Azsian kivul nem nagyon ismertek, nem talalok embert akinek lenne es tudna nyilatkozni rola, lutrira meg nem b.szunk el ennyit.
Szerk: Most nezem, mar raktak is fel videot egy USA CT 200h-rol, annyi hogy ez mar az FL-es modell az ujabb navival, de elvileg csak GVIF kell a cuccnak, es a regiek is azt hasznalnak. Megvarom az amcsikat mit mondanak, aztan ha ugy alakul lehet beszerzek egyet valamikor.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6395 üzenetére
Egyenesen kevés [link]
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #6414 üzenetére
Elvileg (én úgy tudom, de javítsatok ki ha tévedek) olyan alkatrészek kerülhetnek utólag beépítésre amikkel gyárilag szerelték az autót más felszereltségben, csak akkor be kell rakni mindent ami hozzá tartozik. Ergó lecserélheted a halogén fényszórót xenonra/ledre de akkor be kell építened a mosót és a szintezőt is ha az eddig nem volt.
Amúgy nem tökmindegy, Magyarországon minden szar átmegy műszakin ha van “deákigazolványod.
Nálunk Finnországban meg le se szarják ha neont raksz a kocsi alá, sportkormányra cseréled a gyárit, megülteted és kap egy dörrentőt...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nyalifali
aktív tag
válasz Csabroncka #6414 üzenetére
VaNmIT
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6419 üzenetére
Igen, legegyszerűsítve a konkrét szituációt utólagos DRL külön lámpatestként működne csak. A gyári fényszóróba a megengedett fajtájú izzó cseréjén és beállításon túl gyakorlatilag nem szabad belenyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Csabroncka #6433 üzenetére
Ha neki az új Corolla tetszik abból nehéz lesz 3-4 éves használtat találni
-
őstag
válasz Csabroncka #6433 üzenetére
De hogy hogy ilyen magas a CASCO a hitel miatt?
Mi van akkor ha személyi kölcsönből veszed meg? Bár nemtudom milyen hitel konstrukciók vannak egy autókereskedésben, lehet azzal jobban jár az ember..[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #6451 üzenetére
ezek a baráti összegek. de amúgy ja, a Bp. dobja meg. Miskolcon fele lenne.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #6461 üzenetére
160e-nél? Jól el vagy engedve anyagilag! Vagy ez ilyen TMK csere? Akkor kell cserélni, amikor a láncot is, vagy ha hallod, hogy a csapágya sivít, vagy a szimmering mellett "izzad". Az a 160e inkább úgy 250-300e szokott lenni. A hűtőfolyadék jó ha szervizfüzet szerint cserélve van. Nemcsak azt kell megnézni, hogy mekkora a dermedési pontja (sajnos a szervizesek csak eddig jutnak) hanem a forráspontját is, mert ha elkezd ereszkedni, akkor beindulhat a kavitáció és ekkor megy tönkre a szivattyú. Olcsóbb a folyadékot cserélni és egyszerűbb is.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6464 üzenetére
Km mellett év korlátozás nem szerepelt? Nekem 2 év a megszokott fék- és hűtőfolyadékra.
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #6464 üzenetére
de most komolyan, mi baja lehet? elkopik a járókerék lapátja? ez nem egy tengeralattjáró ami a hínárok között a sós vízben kaparnyászik. A szíjfeszítésből származik egyedül terhelés, ha nem a csapágy, vagy szimmering akkor semmi nem romlik el benne. és ja: motort is akkor cserélek, ha elromlik. hamarabb adja meg magát a termosztát, vagy valamelyik szonda, mint a szivattyú.
mod.: ha a szervizkönyv azt írja, hogy 160e km-nél csere, akkor az van. ezt én nem tudtam, hogy erre is előírnak ilyeneket.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6472 üzenetére
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #6472 üzenetére
THX
Arra azért kíváncsi lennék, hogy a GT86-nál miért csak 210e km után kell a hűtőfolyadékot lecserélni és nem 150e, mint a többinél. De legalább nem az egész szivattyú csere szerepel itt."Akula Sub, ready for the deep!"
-
galervin93
őstag
válasz Csabroncka #6476 üzenetére
Köszönöm a tippet!
A fenti tartomány maga a járgány, a járulékos költségek külön jönnek.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Csabroncka #6472 üzenetére
vhogy kényesség tekintetében egyre rosszabb a helyzet...
pl aygo 4 majd 2évente hütőfolyadék csere.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #6548 üzenetére
Személyes visszajelzés még nem lesz egy darabig, mert egyrészt USA-ban indult meg a forgalmazás még csak, és tuti készlethiány lesz, nem tudom felénk mikor lehet hozzájutni majd, másrészt meg mivel jön a nyár nem nagyon fog kelleni meló miatt utaznom így ráér, harmadrészt most a felni/gumi kombóra van inkább elkülönítve a lóvé.
De ha lesznek felhasználói tapasztalatok USA-ból akkor mindenképp írok. A Toyota kitet már forgalmazzák kb egy hónapja szóval arról lehet vannak, de én eddig csak a Lexus verziót követtem, mert ugye ott kicsit mások a kezelőszervek (remote touch, touchpad, stb). De rápillantok majd, hátha találok valami érdekeset.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #6551 üzenetére
Túrtam kicsit a netet és találtam egy komát aki már beszereltette (Toyota Tacoma 2016). A tapasztalatai kb ezek eddig:
- Képminőség kicsit életlenebb mint a CX-5 gyárilag CarPlay képes fejegységén (ez inkább képernyőfüggő szerintem)
- A hang az Aux bementen megy át (hangminőségről később)
- Ebből kifolyólag ha hangot is akarsz CarPlay módban akkor Aux-ra kell tenni a rádiót
- Ez azt is jelenti, hogy tudsz FM-et/CD-t, stb hallgatni miközben megy a CarPlay csak ugye akkor nincs navi hang
- A gyári mikrofon nincs integrálva. A kitben van egy mikrofon, ha CarPlay módban akarsz telefonálni/hangvezérelni akkor azt használja (ha jól vettem ki, ez nem teljesen tiszta még)
- CarPlay telefonálás (aux mód) vs gyári fejegység Bluetooth-án telefonálás esetén a másik oldalon a BT-s hang hangosabb volt, (valószínűleg csak kalibrálás/mikrofonelhelyezés)
- Ezzel szemben a zene szebben szólt CarPlay-ről (Aux) mint BT-n. Szóval hangminőség tekintetében arra kell számítani kb mint amit az autód aux-on tud.
- Hiába van gyári USB csati az autóban (ebben) egy újat kellett berakni mert azzal megy csak. (Korábbi videókon láttam működni a cuccot a gyárival, szóval ez szerintem vagy típusfüggő, vagy csak átdugták az USB csatit az nvcconnect cuccba.
- Különböző dolgokra automatán vált oda-vissza a gyári és a CarPlay között. Pl.: klímavezérléskor, tolatáskor, hogy meg tudja jeleníteni a tolatókamera képét, stb. A váltás nem lassú, max ha eddig rohadt gyors volt akkor tűnhet lassabbnak. Nálam a ‘11-es infotainmentnél pl tuti hamarabb váltana át mint, hogy megkapnám a tolatókamera képét)Egyelőre ennyit tudok, illetve itt egy videó amit a koma csinált.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Csabroncka #6576 üzenetére
"A minőségi dolgok a motorháztető alatt vannak, azt fizeted meg (nagyon). "
Az a baj, hogy amíg sorolni lehet a motorokat amik 80-100.000kmnél már zabálják az olajat, 110-150.000kmnél meg lehet motorfelújításra gyűteni, pedig megvolt rendesen az olajcsere addig miről beszélünk mint minőség motorháztető alatt...?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #6576 üzenetére
Erről amit írtok, most hirtelen nekem az elektromos nyitású, hidraulikus csomagtartó ajtók ugranak be. Eddig amennyi kocsival találkoztam, egy olyan nem volt, amiben ne romlott volna el. Hasznát meg gyakorlatilag semmit nem látom.
Viszont ez a mostani Active Hibrid Corolla ár már nagyon tényleg bement az ennyit nekem megér kategóriába.
I am having fun staying poor.
-
Gaben92
őstag
válasz Csabroncka #6576 üzenetére
”kényelmesebb a ringósabb felfüggesztés, mint a kemény, sportos”
Nekem a CT rohadtul feszes. Pontosabban nem csak nekem hanem mindenkinek. Még most is gondolkodom, hogy meg merjem-e venni a gyári 17”-es felnit mert az alap 16”-essel is megérzel mindent. Mondjuk itt egy fokkal jobbak az utak mint Magyarországon.
De amúgy egyet tudok érteni. Én is a megbízhatóság miatt vettem HSD-t.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
Nálam 2015-ös Auris hibridnél nem volt rá visszahívás.
Levélben értesítettek téged, hogy menjél be?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kácsa
aktív tag
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
Szia. Nekem cseréltek (Auris 2009). Csere után viszont tankolásnál,tele tanknál, ömlőt a kocsi alatt a benzin. Ráadásul mindez már külföldön, autópályán való tankolásnál történt, 1000 km otthontól. Felhívtam a szervizt, válaszuk vigyem vissza . Azóta sem jártam magyar földön, ez már két hónapja. Na ,mindegy ,a lényeg rosszul tették vissza a tankzáró sapkát, megsértették a gumitömitést, igy már nem zárt. Hollandiában bementem az első Toyota szervizben, vettem náluk 3 euróért tömítést, majd kicseréltem magam, 1 óra alatt kész volt.
[ Szerkesztve ]
ZoLee
-
psalm69
csendes tag
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
A 2014-es Toyota Corollámban az Emil Frey-nél cserélték az üzemanyag szivattyút valamit a Toyota Toutch 2 multimédia rendszert frissítették garanciában,mert a szoftver verzió: 000000 volt.
Ezen a weboldalon regisztáltam https://www.toyota-tech.eu/ és itt megtudtam nézni,hogy van-e visszahivás az autóra,valamint ,hogy milyen felszereltsége van.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6710 üzenetére
Szén szűrő alapján tankszellőztetőre gondolnék.
-
Csabroncka
addikt
válasz Csabroncka #6750 üzenetére
"in medias res"
-
gboszi
senior tag
válasz Csabroncka #6751 üzenetére
Teljesen értelek a mérgelődés miatt. Nekem uj autom van, nagyon vigyázok rá (életem első új autoja). Tele van ilyen idegesítő karcokkal. Ilyen tipikus helyeken de tuti h nem én voltam.. szóval félévesen nagyon idegesít hogy óvom meg minden s ilyen a fényezés
"If you're good at something, never do it for free!"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #6751 üzenetére
Vidd el festeni, olcsóbb lenne, mint teljesen újrahúzni.
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #6751 üzenetére
Nekem így néz ki jelenleg 171000 km után. [link] Szerintem nagyon rendben van. Egy bőrápolás ráfér, mert már kicsit fenyes, de amúgy nagyon egyben van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ear001
addikt
válasz Csabroncka #6755 üzenetére
Meg a kéz pH-ja, érdessége. Láttam már háromnegyed év alatt teljesen elkopott bőrt, a tulaj keze nem irgalmazott. Ez nem a bőr milyenségétől függ.
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #6755 üzenetére
kézkrém.
akárki is vezette, kente a kezét mindenféle krémmel, testápolóval. azok savas kémhatásúak."Akula Sub, ready for the deep!"
-
molnarkrav
csendes tag
válasz Csabroncka #6793 üzenetére
Ha lenne CarPlay érdekelne is a gyári navi.
-
molnarkrav
csendes tag
válasz Csabroncka #6797 üzenetére
Csak egy új Corolla kell hozzá XD
-
gaborbol
őstag
válasz Csabroncka #6793 üzenetére
Joparszor ramegy a kamera a muszerfalra, lathato hogy az elmult 450 km atlaga 3.9 liter vagy valami hasonlo.
Midig vartam, hogy majd mondja, hogy bakker ez hihetetlen egy ekkora autotol. Es ahogy te is mondod, ez egy celszerszam. Elviszi a-bol b-be, a leheto legolcsobban, biztonsagban, egyszer, majd ketszer, majd a kovetkezo 300.000 km-en keresztul barmikor, barhova annelkul, hogy aggodni kene, hogy vajon mi fog rajta eppen beszarni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- League of Legends
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Eredeti játékok OFF topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- DIGI kábel TV
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- További aktív témák...