-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz eastsider #5455 üzenetére
Szervizkönyvben keresd . Nekem fel kellet hívnom a Toyotât , mert a szervizkönyvben nem szerepelt az 1,2 t szervizperiódusa . Az 1,6 D igen , de az 1,2 t nem.
Szeptemberben viszem Kaposvárra. a Kotohoz , a második szervízre . Olaj ès szűrő cserèk lesznek .
Megkèrdeztem , 51600 forint a szerviz . Itt Nèmetorszâgban 300 euró. Viszem haza szervizelni , hamar eldőlt . Ha csak olajcsere van , az otthon 28000 , itt 170-180 euró . Azt hiszem , az èn autóm szervizkönyvèben csak magyar pecsèt lesz ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz eastsider #5503 üzenetére
Lecserèlhetik , de akkor 50-55 ezer lesz . Megkèrdeztem első olajcserekor . Az mondta a szervizes , akivel beszéltem , hogy hagyjam , tartsam be amit a gyár előír . A gari lejárta után , viszem privát szerelőhöz , akkor 10 ezer kilomèterenkèt fogom az olajat , èy mi sem másodiknál a szűrőket is cserèltetni . Addig betartom a kötelező előírâsokat .
Szerk .: Előző autómnál , olaj ès szűrő csere mindig együtt volt . Èvente v 15 ezer kilomèternèl.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
KTTech
veterán
válasz eastsider #7236 üzenetére
Nálam a fogyi nagyjából 60% város (Bedford), illetve két kis falu de szinte egymásba érnek, napi 34km oda-vissza, 5 fővel, klímával, a többi országút (97km/h a limit), és pálya (113km/h). Pályán néha túllépem a korlátozást, 118-120-ig, de akkor 2 fővel megyünk, és sok helyen van 80km/h limit útépítés miatt, a dinamikus limitekről nem is beszélve... A 80-as tempót imádja, meg a gagyi benzint (Shellel rosszabbul megy, többet fogyaszt, mint a Sainsbury's budgettel).
A kopogást hallani kellene. Nálam pl. igaz nem a Yarisnál, hanem a Seatnál a hátsó fékek koppantak, illetve volt hogy az egyik stabpálca adta fel. A Golfomnál az egyik kipufogó tartó unta el magát és belevert az alvázba.
Mivel még garis, el kell vinni márkaszervizbe és megnézik. Egy rázópados vizsgálat 95%-ban megmutatja a probléma helyét. A budapesti utakat jól ismerem, szeretik megenni a futóművet...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz eastsider #7243 üzenetére
A futómű soha nem lesz olyan feszes, mint egy Miniben, nem arra van hangolva. Furcsa is a Seat után, ami igencsak sportos hangolású (és persze a hátulja fejlettebb pár kategóriával), szinte rátapad az útra. Ugyanazt a kanyart a Yarissal 20-25km/h-val lassabban tudom biztonságosan bevenni.
Egyébként lehet hülyeség, de én még megnézném a pótkereket, rendesen le van-e fogatva, az is tud hátul kopogni (meg szinte bármi amit beledob csak úgy az emberfia, én pl ott tartom a pumpát, bikakábelt, vontatókötelet). A Golffal tanultam meg ezt
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Doki16
addikt
válasz eastsider #7244 üzenetére
P21-es foglaltba kerül a sima izzós DRL kicserélésre? Mert akkor az általad linkelt nem jó hozzá, mert az két pólusú azt olyan foglalthoz találták ki amiben kell a kisebb fényerejű 5W és 21W.
Neked szerintem ilyen sima fog kelleni. [link]
Amúgy én raktam már ilyent sima izzós DRL helyére. Brutál jó fénye volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz eastsider #7248 üzenetére
Toyota nem figyeli a kiégett izzót így nem kell elé semmilyen ellenállás. Nekem még a 2015-ös Auris sem jelezte vissza, hogy kiégett a féklámpa izzó. Mondjuk már számomra az is eleve gáz, hogy egy max felszereltségű hybridben izzók vannak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz eastsider #7254 üzenetére
Igen, igazad van
Neked akkor úgy tűnik, hogy a helyzetjelző és a DRL egyben van. Azért vétel előtt azt ajánlom nézd meg, hogy milyen a foglalat. Nehogy meglepetés legyen és W21W legyen esetleg.
Kiakartam cserélni a tolatólámpát ledesre az Aurisomban, de W16W-vel oldották meg, közben meg majdnem az összes gyártó P21-et használ ahol még hagyományos izzó van.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
No.01
őstag
válasz eastsider #7483 üzenetére
Most legalis legyen vagy olcso?
Mellesleg nemigen lehet, ha jol tudom... bar lehet van mas progi is amivel mukodik, de a tapasztalatom az, h ami mukodik az alltalaban nem ingyenes. Anno en vettem v.mi progit az appstorbol ami mukodott is tok jol. Egyszeri vasarlas tan 25EUR volt akciosan karacsony kornyeken. (eredeti ar tobb volt, de megerte volna azt is)
Sajna most telefonvaltas kozben vagyok igy a konkret app nevet nem tudom megmondani. -
baritz1995
tag
válasz eastsider #7748 üzenetére
Sziasztok
Sok helyen olvastam, hogy az első aurisoknál jellemző a kormány nem teljesen egyenes alapállása(nálam is)
szerintetek ez egy sima futómű állítással orvosolható vagy más megoldás szükséges ?
nem nagy az eltérés néhány fok csupán,de ennek ellenére elég zavaró tud lenni -
nagyúr
válasz eastsider #8794 üzenetére
Ki lehet cserélni, annyi van, hogy ha gyári volt benne, akkor ne valami speciális változatot végy, hanem hagyományosat (a ugye vannak kékesebb árnyalatúak ebből is, Cool Blue, Superwhite, stb., na ezeket kerüld). Még annyi, hogy a noname márkákat azért célszerű kerülni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rbalint88
addikt
válasz eastsider #9025 üzenetére
Lehet telóról pötyögve nem voltam egyértelmű. A densionnak/yatorunak/wefának nem tudod megmondani, hogy ő mint eszköz többé nem hangosít ki, csak zenét játszik. Ő nem ilyen szelektíven működik, hanem mindent vagy semmit. Ha a telefon oldaláról tudod korlátozni, akkor van esély erre, amit írsz.
Ezt a headset megosztást próbáltam már én is, de nekem az volt bugos, pont úgy, ahogy theuprisingnak a Lexusban, csak nekem nem pár percenként volt egy akadás, hanem pár másodpercenként. Másik headsettel és gép/telefon kombóval nem próbálkoztam, de talán egy JBL headsetnek nem kellene bugzania így. (T450BT)Mindegy, nem bonyolítom az életem. Kipróbáljuk a wefát, aztán ha nem jó, akkor megy bele a fullos 2din kijelzős fej, tolatókamerával. De hangszórót akkor se cserélek
-
dh66e
veterán
válasz eastsider #9080 üzenetére
Szerintem lesz...a toyota international ezt dobta....
We have determined that your Toyota has a voluntary customer service campaign or an outstanding safety recall.
This can be fixed free of charge.
If you need more information or want to consult, please contact your local Toyota dealer.
Replacing the front passenger airbag
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz eastsider #9781 üzenetére
Nekem a svéd (Lexus) szervizkönyv dettó. Az eCVT-t nem is említi (miért is említené ha hivatalosan nem kell). Szerintem azt fogják mondani, hogy 90k-nál érdemes cserélni.
Én Tamperébe hordom a helyi Lexus szervizbe, de gondolom ez nem sokat segít neked. Magyarországon nem tudom.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
válasz eastsider #9781 üzenetére
Ami biztos jó márkafüggetlen szerviz:
-Toycar
-ToyoTeam Garage
Márkaszerviz: (4 év felett a 4+ programban érdemes menni)
-Toyota Mayer (Pilisvörösvár)
-Toyota Koto Autóház (Kaposvár) Lexus szerviz is és a vevők elégedettsége alapján 2020-ban már hetedszer nyerte el a legjobb magyar Toyota márkakereskedésnek járó Ichiban díjat.
Toyota karosszéria/ fényezés munkákra:
-Hybrid garázs (Pécel)Ezekhez a szervizekhez az ország másik feléből is eljárnak, mert úttal együtt is olcsóbbak és korrektebbek, mint a helyi szervizek.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz eastsider #9784 üzenetére
Nincs az autódhoz hybrid gari?
Hybrid garancia 10 évig él, ha márkaszervizbe jársz vele.
Sokat ér még egy 9 éves autó is, ami még garanciális.
4 év felett a 4+ programban nem is drága a toyota szerviz.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
válasz eastsider #10067 üzenetére
Mit keresel egyebkent? Jo a bontott is vagy csak uj johet szoba?
baritz1995:
En meg annyit ajanlanke - ugyfent szemelyes tapasztalat alapjan - h ha valoban eladni szeretned es nem arulni akkor olyan arat talalj ki ami mind2 fel szamara elonyos lehet.
En legutobb ezt ugy csinaltam, h hiaba volt jo allapotban, karbantartott az atlagnal kicsit kevesebbet futott. az arsav kozepe fele celoztam es eleve kituztem magamnak egy arat, h mi az alja. Akkor ez 2,4M volt es 2.45M-ra tettem fol eleve kalkulalva egy kis kedvezmennyel.
Igy 4. napra a 2. erdeklodo el is vitte. -
No.01
őstag
válasz eastsider #10146 üzenetére
Na az a baj, h ilyeneket mondanak! Igenis kell cserelni olajat a valtoban. 60-90e km kozott mondjak.
Az eCVT meg sehol sincs kulon megemlitve, ha jol tudom az amcsiknal meg a manualban is szimplan CVT szerepel. Nem egyezik meg a 2 teljesen, de nyilvan nagy az atfedes a 2 halmaz kozott. -
rbalint88
addikt
válasz eastsider #10153 üzenetére
cserébe tartós. a cégesem egy 2012 Elantra, az ajtón a könyöklő szivacsa teljesen össze van esve, a kormányt cserélni kellett még gariidőn belül, úgy hámlott a bőr, a váltógombot én cseréltem tavaly, mert a krómozása szétjött kolléga gyűrűjétől, az ülés szivacsa is kezd veszíteni a frissességéből. mindezt 8 évesen, kb 120ezer km-rel...
ehhez képest feleségem 2008-as Prius 2-ese 240ezer km-rel egész tip-top, a csomagtérjató zörög veszettül (majd tavasszal szétszedem, nem akarom törni a patentokat - meg hidegben szerelni ) és a könyöklőkön a plüss megkopott picit. az ülés kárpitja és szivacsa is jobb állapotú, mint a fele annyit futott hunyadiban. a 2004-es Audit azért nem mondom összehasonlításnak, mert az sokkal magasabb kategória, de 180 ezernél gyakorlatilag kopásmentes, egyedül a fényszóró kapcsolón volt megkopva a soft touch. 1000Ft volt ebayről egy új kapcsolóborítás és 10p átszerelni.
de az Audit az állapota alapján el lehet adni egy megkímélt 5 évesnek, a Prius is letagadhat pár évet, az Elantra meg hozza a korát. szóval jó a hunyadi, de inkább az első tulajdonosnak, gariidőn belül tartósságot tekintve fejlődhetnének még, de sajnos a trendeket látva mindenki egyre silányabb, egyre kevésbé tartós autókat gyárt. pár évtizede már tudtak tartós mechanikát gyártani, csak elporladt körüle a kasztni, mostanra meg tudnak olyan kasztnit gyártani, ami sose rohad el, csak a műszaki tartalom lesz benne fenntarthatatlan, meg elporlad a beltér is... hű de jó... se
ha napi használós A-B autót keresnék, akkor valószínűleg újra egy hibrid Toyotánál kötnék ki (és feleségem is, nagyon bejön neki a Prius), akár újról, akár használtról lenne szó. ha lecseréljük majd a céges autót, megpróbálom meggyőzni őket, hogy ne egy új i30 fastback legyen, hanem egy hsd Corolla vagy C-HR, mert a kollégák alatt 8-10 litert esznek az 1.4 t-gdi fastbackek (az nálam akkor 10), míg egy 1.8 hsd-vel elkarcolok 5 lityivel... és az a csúfság, hogy azonos szintre extrázva nem olcsóbb egy automata hunyadi se, de rosszabb az értéktartása és a fogyasztása is magasabb.
szóval sajnos/szerencsére a Toyota a magasabb műszaki színvonal miatt megengedheti magának a gyengébb minőségű vagy inkább minőségérzetű beltereket... -
Gergőke88
addikt
válasz eastsider #10153 üzenetére
MOndjuk a polotól se voltam elragadtatva, arról nem is beszélve, hogy a kis motorkhoz a dsg se egy életbiztosítás. SZóval technikában meg a Toyota jár min. 1 lépéssel előttük.
De az is tény, hogy ennél több pénzt én ekkora autóért biztos nem adnék.
Nem is tudom mennyi lenne most egy új hybrid Yaris Selection. 7,5-8mFt... Nemár..
Én 5,5ért vettem... -
rbalint88
addikt
válasz eastsider #10165 üzenetére
Nekem alapvetoen nem van a fo problemam, hogy megvenni draga. Hanem draga es szar. Ertsd nem megbizhato, kenyes, karbantartasigenyes (pld dsg kuplungcsere 500+ ezerert) es a belteri minoseg es a minosegerzet is egyre puruttyabb adott kategoriaban. Foleg vag groupnal latom ezt, ahol kb 20 eve elkezdtek erosen felfele srofolni a minosegerzetet es kb 10 eve meg cutcutcut es egyre silanyabb minden
-
őstag
válasz eastsider #12232 üzenetére
Tessék [link]
Párosítást otthon csináltam, ID adott (szenzorok házán található) és a Carista OBD olvasó hivatalos alkalmazása képes szerkeszteni a TPMS azonosítókat a kocsiban.
Sajnos csak prémium előfizetéssel, de így is olcsóbb mint a szervizben (havi feliratkozás)
Átírtam őket egyesével és a kocsi már látta is. Ha esetleg nem akarsz bajlódni ezzel, lehet venni Autel szenzort aminek át lehet írni az azonosítóját. Szóval van két szetted de minden azonosító kétszer, így kerék
szett váltáskor a kocsi meg sem érzi hogy új szett van rajta. Majd legközelebb én is szerintem Autelt veszek ha valamelyik lemerülne - programozó szettem már van -
őstag
válasz eastsider #13591 üzenetére
Én nagyon akartam szeretni a yaris crosst de nem ment. A szalonban gyakorlatilag meghúztam a hátam ki és beüléskor a hátsó sorba olyan szűkre nyílik a hátsó ajtó. Baba projectre biztos nem venném (5-14 évesig már ok ha nem neked kell berakni a szűk helyen a gyerekülést hanem maga bepattan a kis magasítóra).
-
KTTech
veterán
válasz eastsider #13591 üzenetére
Nem, a MK3 után nekem a MK4 jött, akkor még nem volt elérhető a Yaris Cross. De a MK4 Yaris után én úgy döntöttem, hogy nem éri meg lecserélni Cross-ra tesztvezetés alapján - azért a motoros csomagtérajtó az tetszik meg a deréktámaszos, kiforduló ülés, az ülésfűtés és fűthető kormány (ezek nem rendelhetőek UK-ban, ahogy gyári navi sincs) és a vezetéknélküli AA is -, cserébe lassabb (dinamikában kb. mint a MK3 Hybrid, fogyasztásban is).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz eastsider #13602 üzenetére
Hát ja, ezt én is végig zongoráztam. Nekem speciel a corolla TS elől volt kiábrándítóan kicsi (Scrosshoz képest amiből átülök).
Egy glx automata sross nem rossz választás (úgy mondom hogy egy 2017-esből váltok) szerintem sem. De akkor most kell lépni mert nemsokára jön helyette a nagyon gyenge és nagyon drága hibdrid ami ráadásul kevesebbet sem fogyaszt igazán. -
őstag
válasz eastsider #13606 üzenetére
Hát ja. Tiszta őrült a használt piac is, majd minden japán megbízható technika őrült drága használtan is (egyik fő okom a váltásra hogy annyit ér az autó 4 évesen mint amennyiért vettem). De előző yaris kicsi lesz baba projectre az elég biztos Nekem stiloval kezdődött a baba project (nem volt jó, eladtam), aztán i30 (jól szolgált 10,5 évet) és most az scross 17-től (már 16 évesek lassan ikreim).
Szerintem az scrosshoz képest csak a rav4 opció, az is megvan 12 misiből és annyiért szerintem jobban megéri mint egy corolla 10 és fölötte... Még a corolla cross is jó lehet de szerintem nem lesz lényegesen olcsóbb mint a rav4 (főleg az új pöpecnek tűnő 2.0 199 paci hibriddel).
Bullitz: szerintem nem rontottál el semmit, fiatal vagy még valószínűleg Én mindjárt az 50-et érem el, és speciális helyzetben vagyok hogy előző autóm semmit nem vesztett értékén (+ jogászként nem a food chain alján már valamennyire fizetnek, + asszonyka is vezető pozícióban van, és így sem apróság ez nekem 2 évet filóztam rajta és benne van hogy 10-15 évig megtartom a rav4-et).
-
őstag
válasz eastsider #13616 üzenetére
Szerintem a toyota nem kamu hibrid, de ha scross 1.4t-re gondolsz az igen De jó kis moci az 1.4t, és a suzuki értéktartása elég bombabiztos itthon ezen nem aggódnék (Nyugat Európa más, de szerintem 5-6 éves távon ott sem gond a mostani 1.4t scross).
Én is vettem volna ám szívesen scross méretben kicsit olcsóbban csak nem volt... Yaris Cross kicsi, CHR ugyanez csak még szuperebben (drága is, belül kicsi is, külméretben meg nagyobb), corolla kombi elöl kicsi, corolla cross mire ideér minden lesz csak olcsó nem.
-
őstag
válasz eastsider #13620 üzenetére
Akkor egy nehéz munkanap után irány a toyota szalon egy jó kis brutál piciknek való gyereküléssel. Ha te és a feleséged is mondjuk 2-szer beszerelitek anélkül hogy kihajítanának a szalonból káromkodásért akkor ok lehet. Komolyan... Szerintem a 397 liter csomagtér is ok ha beosztja az ember. Én nem vagyok kis darab, de ha ti kényelmesen elfértek és a gyerekülés is kezelhető akkor nektek jó lehet a yaris cross.
-
-
OCTAMD
őstag
válasz eastsider #15143 üzenetére
Még jó hogy rendelhető egyáltalán
Egyébként érdekes ez a kerékcsapágy hogy engem 388000km alatt elkerült az Auris Hybridnél,de nem is nagyon hallani,hogy cserélgetik,de pl.Priusnál jellemző
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt