Új hozzászólás Aktív témák

  • Ck.

    addikt

    válasz pilóta #15969 üzenetére

    "Nem lesz vele semmi gond, azért van, hogy kapcsolgasd." Nem-nem. :N Az automata pont azért van, hogy ne kapcsolgasd. Bármelyik automata váltó szerelő meg tudja ezt erősíteni. Feleslegesen koptatod vele, nem is kicsit..

    Nem szabad lámpánál N-be kapcsolgatni. Ha látom, hogy az előttem álló ezt csinálja és hosszú a sor, akkor van, hogy gyorsan kugrok és megmondom, hogy amit csinál, az a legjobb út a váltó kinyírásához. Csak D és kész.

    Ha pedig emelkedőn/lejtőn kell parkolni, ott pedig először megállunk. Utána:
    1. N-be tesszük.
    2. Kézifék behúz, miközben a labféket nyomva tartjuk.
    3. Lábfék felenged, autó mozdul pár centit, majd megfeszül és rögzül.
    4. Eztán mehet a P és motor leállít.
    Ellenkező esetben nem a kézifék tartja az autó súlyát, hanem a váltó, ami szintén egy-egy újabb koporsószög hosszabb távon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák