Hirdetés
- A Holdra vinnék az adatközpontokat
- A felhőből segítik az automatizált tőzsdézést az új AI-modellek
- EU: a Facebook, a YouTube és az X is többet tesznek a gyűlölet ellen
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- A fizetett hirdetésekre nem terjeszti ki a Meta a közösségi jegyzeteket
- Linux kezdőknek
- Direct One (műholdas és online TV)
- A Holdra vinnék az adatközpontokat
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
- Kilőtt Trump új kriptopénze
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Docker konténerizálás
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért, mert a szoftver a processzoron fut, ha nem vetted volna észre a CryEngine-nek ezt a működését.
Ahhoz, hogy mondjuk ebből legyen egy hardveres gyorsítás egyrészt támogatni kellene a DXR-t, amivel elvesztené a Crytek a hardver- és API-függetlenséget, másrészt ugye azért ment a Crytek a szoftveres irányba, mert a motorjukban ez a gyorsabb. Tehát nem fognak ezen lassítani csak azért, hogy hardveres megoldást használjanak. Te se kapcsolnád be csak azért, mert hardveres. A végeredményben a sebesség számít, és a Crytek gyorsabban megcsinálja a DXR 1.0-nál, tehát számukra utóbbinak nincs értelme. Pénz lenne rá, de sebességcsökkentésre nem szokás költeni.
Alapvetően a működésről beszélünk. A Microsoft sosem mondta, hogy jó sebessége lesz a DXR 1.0 a nem erre tervezett hardvereken. A DXR 1.1 esetében is így lesz. Ott is csak az ehhez tervezett hardvereken lesz jó sebesség, de ettől függetlenül működőképes lehet bármilyen compute shadert támogató GPU-n.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest