Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madycsa
tag
Akkor jól sejtettem. Az eladó meghosszabbította 30 nappal a védelmet. Ennek ellenére indíthatok dispute-ot? Hiszen a termék a tracking szám alapján sehol sincs. Az alap 60 napból egyébként még 3nap 18:53 volna még hátra. + a 30 nap, amivel megtoldotta. De hiába, hiszen az eladó is elismerte, hogy a termék elveszett valahol.
-
Topikgazda
válasz Madycsa #23897 üzenetére
Szoktak ilyet, írják hogy indíts dispute-t és oknak olyat válassz ami nem az ő hibájuk. Pl meggondoltad magad, mert nem tetszik az árú.
A logika miatt kénytelen vagy leigazolni, hogy megérkezett, mert ami nem jött meg arra nem írhatod hogy nem tetszett. Ekkor 15 napon belül kell a dispute-t indítani. Ahogy írja ő majd visszaadja a pénzed. Ezzel nem is lenne gond.De!
Mégsem kapod meg ígérete ellenére a pénzt. Továbblépteted a dispute-t. Ekkor dönt az AliExpress, megkaptad de nem tetszik, jön a döntés: küldd vissza és azután ha az eladó leigazolja hogy megérkezett hozzá, visszakapod a pénzed.
Nálam az szokott leni, ha nem kapom meg akkor az lesz a dispute oka, mert ez az igazság.
Egyébként csak az AliExpress döntési segítsége számol neki negatívan, ha ő önként visszaadja a pénzt mert nem kapta meg a vásárló a terméket akkor nem számolják fel neki.De ezzel nem azt írtam, hogy ez az eladó is ilyen, de előfordult már ez a szituáció is.
[ Szerkesztve ]
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Belefutottam egy, (számomra) új dologba.
A néha előforduló sztori, csomag felad, tracking semmit nem mutat, az idő múlik. A napokban(3-4 nap volt hátra a védelemből) az eladó meghosszabbította a védelmet. Mivel a tracking semmit nem mutatott, rákérdeztem, hogy mi van a termékkel, mert a tracking nem működik. Nem tudom, hogy ezután utána néztek e jobban vagy mit csináltak, de kb. olyasmit írtak rá, hogy sajnálják, de a csomag elveszett és ha gondolom feladják újra.
Írtam, hogy inkább a pénzt szeretném visszakapni. Erre jött ez a levélke, amit ide bemásolok. Nem tudom, hogy ezt az eljárást, amit javasol érdemes e meglépni, nem valami átverés esetleg. Elég furcsa számomra."Dear
So sorry for bring you trouble
I am very very so sorry .Please help me . please kindy give this of the dispute " i just don't like the product".
When you open dispute ,it display ‘‘ whether received order " you can click "yes " .
The second step choose " refund money and return back goods " ( pls not worry about it , we not let you return back goods )
Then pls point button " i don't need this item "
At last we will refund you soon .
This will not affect you anything.We will full refund to you within 24 hours.Please believe us.Thanks a lot !
Any problem please feel free to contact us , we will try our best to serve you.
Best Regards
Sophie" -
trialboj
őstag
Üdv,
Van két 4 dolcsis kuponom, de nem tudom hogy kell használni őket
Pl ehhez a cucchoz nem váltható be egyik sem? a piros kuponon azt írja hogy 5 dolcsis vásárlás felett érvényes, de én csak nem tudom sehogy felhasználni.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
Ha leigazolod a megérkezést, vagy zárul a szállítási védelem azután 30 napig.
A dispute meg 15 napon belül ha ez 0-ra futott: Your order will be closed in: 39 days 20 hours 4 minutesAz hogy úton van azt mivel igazolta? Megadta az igazi nyomkövetési számot?
Ilyenkor amikor egy másik nyomkövetési szám van megadva és azt máshol kézbesítik, dispute és ott leírom, képpel igazolom hogy számomra "kamunak" tekintendő a nyomkövetési szám, mert nem a kézbesítés helyén élek, nem oda lett küldve, amely címet az eladó megkapott és kérem a teljes pénzt vissza.
A dsipute indoka ez: Logistics tracking problem és annál No tracking information
És nincs AliExpressen kívüli lerendezés, mert vagy szándékosan akart átverni, vagy trehány munkát végzett.[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Volt egy vásárlásom, amit vagy rossz címre küldött az eladó, vagy csak egy másik embernek a nyomkövetési számát adta meg. A lényeg, hogy ami meg van adva szám, azt már valaki átvette Győrben. Szóltam az eladónak, azt írta, hogy vissza adja a pénzt paypal-en. Én hülye bele mentem, megadtam a paypal címem, de nem küldte a pénzt.
Indítottam disput-ot, amit kért, hogy vonjam vissza, mert úton van a csomag. Vissza vontam, de közben lejárt a vásárlói védelem.
Most ha jól értem, 15 napom van újra megnyitni. Várok egy hetet, ha addig nem adja vissza a pénzt a paypal-en, akkor újra nyitom.
Értékelni meddig lehet? -
Topikgazda
válasz Caliber92 #23892 üzenetére
Ha valóban követhető a nyomkövetési szám, nem csak küldemény azonosító azoknál is előfordul hogy nincs mozgás, az is lehet hogy nem a jó számot írták be és egy másikkal fog megérkezni. Ha indítanál dispute-t aminek most nem igazán lenne értelme, azt a választ kaphatod, hogy szállítás alatt van várj még,
Valójában azt az időtartamot amit ír megszoktuk várni mert nem gyors postával kértük. -
Caliber92
csendes tag
03.23.-án feladták a motyót, de azóta semmi mozgás nincs. RY952208972CN
Kezdjem verni az asztalt, vagy várjak vele még? -
Topikgazda
válasz megema #23888 üzenetére
Az van hogy a szingapúriak szerint itt van, mert már 20 napja szállítják. Valójában nincs itt. Ha megérkezik persze eltelhet 1-5 nap amíg a mi postásaink kicsomagolják, de az sg postai bejegyzést nem érdemes hitelesnek elfogadni.
De hozzájuk is Kínából érkezett, így az odaszállítási idővel növekszik az ideérkezési idő.
Pl az sg bejegyzés szerint megérkezett 02.14-én, de valójában 02.25.-én érkezett meg az országba és majd 27.-én kaptam kézhez. Ennél megnézettem, tényleg 25-én érkezett be a postai konténer.[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
3 csomagomnál is "Arrival at Destination Post (Country: HU)" szerepel majd egy hete. MP szerint még az országban sincs. Ilyenkor mi van? Mind Szingapúrból jön. Kínából már egy hete ideért az ezekkel egyszerre rendelt termék, 11 nap alatt ( ).
-
Topikgazda
válasz Maxximus #23885 üzenetére
Ez jó, de ha majd azt látod hogy Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting vagy Left international place of exchange akkor biztos hogy kikerült a Nemzetközi Kicserélő Központból és nem lesz fizetnivalód ha ezek vannak a Started customs clearance process után.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
2018.04.14 06:36 (GMT-7): Started customs clearance process
2018.04.11 02:08 (GMT-7): Shipment with local shipping company
2018.04.04 15:38 (GMT-7): Arrived at destination countryakkor jó,mert én is ezt kaptam 2 db 4000 ft-os Nilkin autós töltőre....
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE*** i14 Pro +watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
dragonfx
veterán
skacok történt vaami javulást fejlesztése a china free postnál?
mert újabb 2 csomag 9-12 nap után itt van.és mostmár tök korrektek küldik hogy arrived sdestination country és utána általában 1-2 nap és ott az ajánlott."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Topikgazda
Minden küldemény a vámkezelés után jön be az országba vagy fizetsz vagy nem, a nyomkövetésben azért nem látod mert ezt csak akkor írnák be, ha már a kezükbe lenne, ott van a vámosok által megtekintésre váró küldemények raktárában, ha sor kerül rá akkor lesz információ.
Az Összefoglalóban elmagyaráztam, leírtam. 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai -
szabí
csendes tag
Sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy aliexpress--es csomagom, amit holland postával rendeltem.
A MP nyomkövetésében a következő infó van a csomagról:2018.04.09. | Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator
2018.04.09. | Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.04.10. | Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.04.11. | Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
Tegnap rákérdeztem a MP-nál, hogy mit tudnak a csomagról, a következő választ kaptam:
"Elektronikus nyilvántartásunk szerint a RU..............NL sz. küldemény beérkezett a Magyar Posta kezelésébe. Jelenleg vámkezelésre vár."Ez akkor már biztosan azt jelenti, hogy vámoltatni kell majd a csomagot?
Ez miért nem jelent meg a nyomonkövetésbe?
Miért nem kaptam még semmi értesítést erről? -
Arcképgyáros
Mi van ha lejár a Processing Time?
-
Topikgazda
válasz E.Kaufmann #23873 üzenetére
Nem tudom ki volt aki írta, de ez biztos Boldog Április elsejét! dolog, mert nem kerek a dolog.
Feltételezve hogy komolynak szánta, lenne hozzáfűznivalóm.Ez pl nem így igaz: A Magyar Posta a Kínai Postával történő elszámolása során sem kapja meg a kézbesítés teljes költségét, így ez egyre nagyobb veszteséget okoz a postának.
A veszteségre nincs bizonyíték.
A nem hatékony működésre igen, a közel 30 000 fős MP dolgozói létszámból a kézbesítéssel csak 12000-en foglalkoznak.
Mivel tavaly óta a Kínából jövő küldemények nagyobb részéért mi megyünk be, kézbesítésről szó nincs.A svájci posta sem népszerű, mert az EU-n kívüli ország, így ami tőlük érkezik alapból ua. mint Kínából, vámeljárásos, míg a másik kettő említett az megint más kategória.
De jó volt olvasni ilyet is, üdítő a kamu hírek közt.
[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
veterán
Lehet jobb lett volna ha nem áprilisi tréfa, annyit tudnak ülni a csomagokon mostanában
http://kinaicuccok.blog.hu/2018/04/01/a_kinai_allami_posta_megveszi_a_magyar_postat[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
-
Topikgazda
válasz Madycsa #23867 üzenetére
A hivatkozás ott volt az értékhatár szöveg előtt.
A tájékoztatásnak nincs linkje, e-mail volt de az idézetem hiteles, de a jogszabály és a havi vámolási árfolyamok alapján te is kiszámolhatod, annyi lesz amennyit írtam.De akkor segítek:
Tisztelt Magyar Posta Zrt. Nemzetközi Kicserélő Központ!
Az uniós vámjog végrehajtásáról szóló 2017. évi CLII. törvény 162 § (5) bekezdése alapján a rendelt küldeményben lévő termék értéke a 22 € forintra számított összértékét meghaladja, de nem éri el a 150 € értéket, úgy a termékbehozatal során általános forgalmi adó fizetési kötelezettség keletkezik, amely összeget az ügyfélnek nem kell megfizetnie akkor, ha a kiszámolt – és így az ügyfél által fizetendő – összeg a 10 € értéket nem haladja meg.
A fentiek alapján kérem, hogy a Rx999999999CN postai azonosítószámú csomag vámkezelését, vámteher felszámítását mellőzni szíveskedjenek, mivel a küldemény értéke 29.42 $, amely után fizetendő közteher nem éri el a a 10 €-t.
Dátum, aláírásAzt is írtam már hogyha nincs áfa fizetés, akkor eljárási költség fizetés sincs a Posta esetén.
Arról is szó volt hogy nem elég az a két oldal, kell a banki igazolás is a fizetésről.
Pont itt a topikban írtam 16-án:
Ez az elvárás:
A vámkezelések alapját a küldemény tartalom, illetve annak igazolható összege határozza meg.
Az előzőek miatt a vámkezeléshez elengedhetetlenül szükséges az alábbi dokumentumok bemutatása:
- Számla árumegnevezéssel,
- Banki átutalásról igazolás, kivonat (internetes fizetés esetén, ún. rendelt áruk esetében)A számlát váltod ki az AliExpress oldalaival.
A gyakorlati részt is leírtam a 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél.
Nem elméleti eszmefuttatás amit ott olvasol.[ Szerkesztve ]
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! Úgy néz ki, hogy eljárás alá vonták.(jött sms) Mondjuk erre számítottam is, mert már hetek óra az országban van és nem küldték tovább ide, a helyi postára.
Ne haragudjatok ha olyasmit kérdeznék, ami már le lett írva, igyekeztem figyelmesen átolvasni az információkat, de inkább kérdezek is, minthogy kimaradjon valami amit esetleg be kellene még a postának küldenem.
Van két képfájlom, egy az order részről és a financial részről. Ezeket windows képmetszővel vágtam ki. Gondolom megfelel majd nekik.Erre a tájékoztatásra tudok nekik hivatkozni? (Egy linket esetleg beraknék a levélbe erről, csak hol találom meg hivatalos oldalon a tájékoztatást?)
"A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Vámeljárási Osztálya azt a tájékoztatást adta, hogy áprilisban 45,477 $-ig adómentes a küldemény."
Ha jól értelmezem, ez azt jelenti, hogy áfa mentes lesz a küldeményem? (29.42$ volt.)
A posta felszámolja ebben az esetben a 3000Ft kezelési költséget?
Elég ennyi a dologhoz vagy volna esetleg még valami amit érdemes ilyenkor hozzátenni?
Előre is köszönöm a segítséget! (elnézést, ha kicsit "szájbarágós" a dolog, ez az első ilyen eljárásom)
-
Topikgazda
válasz TomMusic #23864 üzenetére
Egy kínai bankból a te bankodba azért nem pár perc az utalás. Ha normális a bankod akkor 2-4 nap, de az AliExpress 15 napon belüli megérkezést ad meg a szerződési feltételekben.Vasárnapi a bejegyzés, de 16.ától indult meg az utalási gépezet, időben vannak még.
[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
válasz Rayden02 #23858 üzenetére
Uhh, az szép.
Én nyomtam Dispute-t, de egyik helyen azt írja, hogy "your refund has been transferred", meg finished, de a lóvé még nem érkezett meg.
Vajon még várni kell?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Topikgazda
A gond következő.
Ezt írod: Megérkezett a csomag benne egy darab.Arra nem ezt kell indítani:
Dispute Reason: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Neked hiányod (Quantity shortage) van a megérkezett csomag tartalmából, nem az egész pakk hiányzik, a nem érkezett meg az nem igaz.Az Összefoglalóban lévő leírások közül a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás-ból a Ha megkaptuk, de probléma van vele. rész alkalmazandó.
Esetleg próbáld meg megváltoztatni az okot a te oldaladon (My Proposal) az Edit gombra kattintva
Jelenlegi felállásban az ok valótlan. Nem döntenek, döntöttek a javadra.[ Szerkesztve ]
-
zsolx
tag
Vásároltam egy termékből 2 darabot.
Megérkezett a csomag benne egy darab.
Természetesen írtam neki amire nem reagált, ekkor dispute.
Ennek egy hónapja, az eladó elismerte hogy hibázott és ígéretet tett a visszafizetésre, persze nem történik semmi.a dispute szerint április 4 a Negotiation Finished, de még az előző pontig sem jutottunk el,
Estimated time Mar. 28 2018
AliExpress Steps In
If you and the seller can't come to an agreement, we will step in and help.Áll a történet, fogalmam nincs meddig.
Mit lehet tenni ilyenkor?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz E.Kaufmann #23856 üzenetére
A 80 cent különbség miatta sem lett volna vámeljárás, így meg egyáltalán nem, de kell nekik a kitöltött és általad aláírt nyomtatványuk a lekönyveléshez.
-
Topikgazda
válasz E.Kaufmann #23854 üzenetére
Mennyi $ volt az ára szállítási költséggel együtt?
A linkelt kolléga itt az Összegfoglalóba leírta, hogy mit kell tenni. 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai
Várhatsz majd az ajánlott levelükre, de inkább töltsd le a posta oldaláról -link a a fenti helyen- Magánszemély Vámkezelési nyilatkozatot, csatold amit kell, ha a kifizetett összeg 27,1 $ és 45,477 $ közt van, akkor a javasolt kérelmet is.[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
veterán
Rendeltem egy eszközt, aminek az értéke az árfolyamváltozások miatt a 22 Eurós határon ugrándozott. Úgy egy hónappal a megrendelés után, miután még két hetet ültek itthon rajta, a Posta küldött egy SMS-t:
"RBxxxxxxxxx számú küldeménye vámkezelésének megkezdéséhez a www.posta.hu/vam oldalon ellenőrízze ezzel kapcsolatos teendőit. Magyar posta."
Mi most a teendő, mert nem tudok eligazodni az oldalon, egy itteni kollega szerint meg: [link]
Jön még valami levél vagy nekem kell küldeni valamit?[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Topikgazda
Én leírtam a Üzletszabályzat szerint szabályt, nálunk betartják.
A nemzetközi postai regisztrált levélküldeményt 2 kg-ig a Magyar Posta kiszállítja.
Ezek Rx999999999CN formátumú számmal rendelkeznek. ( Rx = RA–RZ (registered) )
Ami Ux999999999CN az nem ez a szám.
Az igazi EMS küldeményt szintén kihozzák.Mindegy hogy aláírós vagy nem, kint ezeket levélként adják fel, viszont itthon csomagnak minősül amit nem hoznak ki csak ha jó fej a postás.
Ez nem egészen így van és csomagokra megint más a kézbesítési szabály.[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Ez alól kivétel a nemzetközi könyvelt postai küldemény (Registered Mail)
Ez az amit nem szoktak.
Rendeltem egy órát, láttam a külföldi nyomkövetésen hogy sikertelen kézbesítés.
Bementem a postára, mondta a nő hogy ez most van a kézbesítőnél, mondom neki hogy ez nagy, akkora mint egy pizzás doboz, nem fér be a ládába ezt nem hozza ki.
De, ezt ki kell vinniük mert aláírós, lehet mikor megyek haza találkozok vele. Persze.
Hazaértem 17.45-kor, se csomag se értesítő.
Másnap reggel nem volt értesítő viszont délutánra ott termett a ládában, hogy előző nap 17.30-kor ott volt kezében a dobozzal és nem volt otthon senki.Mindegy hogy aláírós vagy nem, kint ezeket levélként adják fel, viszont itthon csomagnak minősül amit nem hoznak ki csak ha jó fej a postás.
Nekem ezzel nincs bajom, csak ne hazudják hogy kihozzák csak nem volt otthon senki.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
félisten
Üdv!
Szeretnék regisztrálni Aliexpress-re, lenne pár kérdésem:
- netbank-kártyával, vagy PP-vel érdemesebb fizetni?
- ha a regisztrációkor megadott email címem eltér a paypal-os email-címemtől, akkor azért még fizethetek PP-vel?
- ha PP-vel fizettem, de refund-ot kérek, akkor a pénz az Ebay egyenlegemre, vagy a PP-egyenlegemre megy vissza?Köszi!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
bl4ze
veterán
Köszi, DHL eCommerce-vel volt már tapasztalatom, USA-ból. Az jó gyors volt, és könnyen követhető.
Ezt most a DHL eCommerce Asia sem látja, és a DHL normál Német oldala sem.
Igen, sejtem lesz még pár nap amire "feléled". 18-35 nap. Értem, köszi. Bíztam benne van(lesz) olyan gyors mint az USA DHL eCommerce - azok jellemzően 5-15 nap alatt mindig kézben voltak.
Ali-ról nem kaptam még CN-HK DHL eCommerce-et..:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
Ez egy normálisan követhető német postai nemzetközi nyomkövetésiszám. Ha elmész a vásárlásodhoz szállítási információihoz mindig írják a 5-10 nap "feléledést".
De a külföldi eladóknál nem úgy van, hogy bemegy a postára rögtön ráteszik a nyomkövetési számot és már követhető is.
Leigénylik elektronikusan és majd amikor ténylegese a postánál van azután minimum 1-2 nappal lesz látható a felvételi szöveg.
Gondolom a szállítási védelem még 59 nap körül ketyeg, ha 10 nap múlva látsz bejegyzést az sem késő.
Bármely postai nyomkövetési oldalon,
a Magyar Posta,
Trackitonline,
17track.netAz idő 18-35 nap ezzel a szállítással.
[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
bl4ze
veterán
Sziasztok, Ali-s eladó USD 42 termékhez ilyen trackinget töltött fel : DHL eCommerce RX32198xxxxDE
Mik a tapasztalatok? Mennyi idő? Hol lehet nyomkövetni? Egylőre sehol nem találom Köszi.
.:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
2017 április 24-től úgy működik a Magyar Posta, hogy azokat a külföldről érkező küldeményeket amelyek vastagabbak 24 mm-nél (nem fér be a postaládába) nem kell kivinniük.
Ez alól kivétel a nemzetközi könyvelt postai küldemény (Registered Mail)
Ezek az Aliexpressen ezek lehetnek:
Shipping: ....to Hungary via PostNL, vagy Sweden vagy más postai szolgáltató registered néven
Shipping: .....via China Post Registered Air Mail[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Ha tudnátok segíteni, hogy melyik a legolcsóbb szállítási mód az Alis vásárlásnál, amelyikkel a postának házhoz kell hoznia a csomagot s nem csak üzenetet hagy. Mióta elment az állandó postás s csak helyettesítők vannak, nem hozzák ki a csomagot csak értesítést hagynak. Az egyikkel sikerült beszélnem, s ő azt mondta igen, megtehetik hogy csomag helyett értesítőt hagynak s menjek én el a postára. A jatt se megoldás, mert szinte hetente más postás van.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz XP NINJA #23833 üzenetére
Elküldöd az e-mail címedet, a PayPal azonosítódat. Mi lenne ebben átverés? Nem akarja hogy dispute-t nyiss ellen, ha a pénzt megkapod nincs is értelme.
Ha elküldi akkor rögtön ott az egyenlegeden, legfeljebb annyit írj még neki, hogy vegye figyelembe a PayPal jutalékot és annak megfelelően küldje, hogy te az eredeti kifizetett összeget kapd meg.[ Szerkesztve ]
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok!
2 billentyűzetet rendeltem, de a feladásig nem jutott el az elvileg megbizható eladó. Többször irtam neki, és végre válaszolt:
Dear friend,
We are sorry for the issue . can you accept refund the money to you Paypal account? If you accept it, plc give us your paypal account. we will arrange the refund ASAP , waiting for your reply ,best regardHogy-hogy paypalt kér? Nekem akar jót, vagy ez valami csőbehúzás?
Előre is köszi
-
Topikgazda
válasz Krogoth #23830 üzenetére
Ha látszik az a rész hogy bankkártyás fizetés történt x összeggel akkor elméletben igen, de a banki tétel a valódi igazolás.
Ez az elvárás:
A vámkezelések alapját a küldemény tartalom, illetve annak igazolható összege határozza meg.
Az előzőek miatt a vámkezeléshez elengedhetetlenül szükséges az alábbi dokumentumok bemutatása:
- Számla árumegnevezéssel,
- Banki átutalásról igazolás, kivonat (internetes fizetés esetén, ún. rendelt áruk esetében)A számlát váltod ki az AliExpress oldalaival.
Nem akarom hogy húzzák az időt hiánypótlási kéréssel, ezért inkább elküldöm. Ennek ellenére is legutóbb 20 napig "vámolták" azt amire nekem sem kellett áfá-t fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
válasz Flashy #23762 üzenetére
A megnyitott vitára újra azt a sablon választ adta, hogy várjak, és nem adta vissza a pénzt. Megvárja az Ali döntését. Szerintem átvert amikor azt írta, hogy nyissak vitát és visszaadja a pénzt.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Krogoth
senior tag
-
Krogoth
senior tag
Hy.
Alis vásárlás vámkezelés. Elég az alis oldalon levő infók, vagy kell mellé a bankszámla kivonat is?
-
Topikgazda
Azt is vedd figyelembe hogy az is ellenőrzési szempont ha egy eladónál legtöbbesetben az automata rendszer zárja a vásárlást, nem a vevő, annyira az AliExpress-nél sem hülyék, hogy ezt a kritériumot ne figyelnék, mert akkor ők is részesei lennének ennek trükknek.
Pár kattintás a dispute, ahhoz nem sok köze van hogy mennyi pénzről van szó. Fizettem, nem kaptam meg, a pénz visszajár, nem egészen logikus hogy a 15-20 mp-es munka fárasztó lenne hogy csak úgy ott hagyjam a pénzt. Nem segélyezek, nem jótékonykodok, én vásárló vagyok aki felé nem teljesült az adás-vételi szerződés, így jogos a pénz vissza elvárásom.
Ha nem kérem vissza akkor táptalajt adtam a csalásnak. -
bul07
nagyúr
Ennek a csalásnak pont az a lényege hogy nagyon kicsi összeg legyen
Mert én nem fogok még 0,12$ se ügyet nyitni nem hogy még ennél kisebb összegért, nem jó ha sok ügy van(pár éve az ebay-től én már kaptam figyelmeztető levelet a sok refund miatt, karácsony előtti hónapok a csomagok majd fele nem jött meg soha)Gondolj bele, kifullad egy árus, kis pénzért eladja vagy csak odaadja a fiókját csalóknak
Pont amiatt amit te is írsz nagy összegbe nem tud csalni de kicsibe igen
Mert ha van havi 100-200 ilyen kicsi eladása amit sose küld el, a kis összeg miatt a vásárlók elenyésző száma fog ügyet nyitni rá
Tehát számoljunk, egy fiók 0,1$*130=13$ havonta, és ha ezt csinálja sok fiókkal(mint nálam 3fiók ilyen) akkor az már egy szép kis fizetés
És mivel kis összeg sose fog abbamaradni, ha csak az ali egy idő után nem unja meg és zárolja az ilyen fiókjaikatPersze rengeteg rendes eladó is van aki ilyen kuponos vásárlást is simán elküldi és ha hibázik kárpótol, sőt sokkal de sokkal több a normális eladó
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Topikgazda
Aki azt írta az értékelésben hogy nem adta fel annak sincs bizonyítéka, akkor írom így 50% esély hogy elveszett és 50 % hogy nem küldte el, de ez utóbbinak nincs igazán értelme, ha mindenki vissza kéri és kapja a pénzt. Csak az AliExpress rendelkezik vele, nem az eladó. Haszna az semmi nem lenne belőle.
Nálad is 3 nap múlva zárul, de még 15napig nem kapja meg a pénzt, majd ha addig nem fut be dispute, akkor fér hozzá.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Ezek kuponos vásárlások, ő vállalta hogy belép a kuponokat kínálók közé és e miatt olcsóban adja a dolgait
Mikkor vettem az értékelések között sok volt az ilyen hogy nem adta fel, meg hasonlók, és mostanság is
Már akkor sejtettem hogy ezekből nem jön meg semmi
Ha megnézed az eladókat az egyik 80% alatt van a másik kettő is 85% körül, szóval nem csak én vagyok elégedetlen, csillagok tekintetébe is 3csillag körül vannakMindegy amúgy akkor csak azt írom hogy sose jött meg
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Topikgazda
Mi a bizonyítékod hogy nem adta fel? Nagyobb az esélye annak, hogy szállítás közben elveszett az apró zacskó, az pedig egy harmadik fél hibája, akit nem tudsz értékelni. Nem fogja az eladó a negatív értékelést továbbadni a postának.
De ahogy gondolod.
A szállítási idő csak egy alpont az értékelésbe.
Azonkívül nem azért vannak fent az AliExpressen, hogy csak a pénzeket szedjék össze, ha nem kapják meg a vevők akkor úgyis dispute-t kellene nyitni és a sok dispute egy eladónál nem egészen jó dolog, így az a néha előkerülő vélemény, hogy csak pénzre utazó csalók vannak az AliExpress-en, azért nem egészen fedi le a valóságot.Ezek valami tesztek voltak hogy pár forintnyi valamiket elküldik-e? Ők kínaiak, de nálam biztos lenne egy minimum összeg ami alatt szóba sem állok a vevővel, mert csak a tranzakciós illeték nálunk több mint itt bármelyiknek az értéke.
Az Aliexpress oldal trükkös néha, de egy F5 oldalfrissítés elő tudja csalni, vagy csak rákattintani a Store névre vagy a Feedback szövegre, persze ez akkor jó, ha be is vagy lépve. Az is lehet hogy böngésző valami beállítása miatt nem kerül elő.
A pontos okot már nem is keresem, néha előkerül, akkor pár kattintással meg tudom nézni.A RU kezdetű számok sem egészen nemzetközi postai nyomkövetési számok, kinézetre igen.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Lehet gondom abból hogy 3 vásárlást 1 csillaggal zárok?
Értékelésbe meg hogy fel se adta azt íromVan csomagszám is
RU824660971CN
RU822912099CN
RU822917462CN
Ebből 1 mutat bármit isIlyen összegek miatt nem fogok levelezni
Más
Miért van hogy egyes eladóknál nem tudom megnézni az értékeléseket
Rámegyek hogy lássam mennyi csillagot kapott és erre jön egy captcha és hiába írom be jól mindig error-t dob[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Topikgazda
válasz Madycsa #23812 üzenetére
Akkor az a szöveg még az általános vám bemutatás szövege, ez még nem vámolás.
A Magyar Posta oldalán ezek a szövegek jelenhetnek meg:
Ez az első verzió, vámeljárás, ezek később olvashatóak mint az sms a vámolásról, az jön előbb:
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedureMásodik verzió, nem lesz vámeljárás:
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sortingMost vársz majd a továbbiakra.
Ha az első verzió lenne, akkor amire anadroid is utal azt kell tenned.
Az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél minden leírva. -
anadroid
senior tag
válasz Madycsa #23812 üzenetére
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Vámeljárási Osztálya azt a tájékoztatást adta, hogy áprilisban 45,477 $-ig adómentes a küldemény.
Részletesen: összefoglaló 7. pont 7. bekezdés
Nem kell fizetned, legfeljebb levelezned.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Butcher82
senior tag
Sziasztok Urak!
Ritkán szoktam rendelni ali-ról, akkor is apró dolgokat. Most egy 58 dolláros kijelző kellene, ezt már megfogják vámolni ha jól sejtem, ugye?
[ Szerkesztve ]
***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯
-
Madycsa
tag
Ott annyit ír, hogy "célországban feldolgozva". (04.11.) RB511096207SG
Az Ali oldalán írja, hogy "Parcel Status Arrived in destination country; awaiting customs clearance".
Érdekesen alakult ez a tétel egyébként, mert kaptam egy számot rá, amit beírtam a követőkbe és semmit nem írtak rá hetekig. Az Alin viszont egy idő után mutatta, hogy hol jár a csomag. Aztán észrevettem, hogy a szám közben az Alin megváltozott. Na, azt beírva már mutatott más követőknél is dolgokat.
Hát, a 27$-t 2.42-vel éppen túllépi. -
Topikgazda
válasz Madycsa #23810 üzenetére
A Magyar Posta oldalán mit látsz ennél a nyomkövetési számnál?
De az lenne hivatalos hogy amikor beérkezik a vámosok engedik be az országba és a nyomkövető oldlak ezt írják hogy vám elé állítva, majd azután el dől hogy kell vagy nem kell igazolást küldeni.
Ezt írtam is az Összefoglalóban:
Ha olyan szöveget látsz a nyomkövetésnél hogy vámon (hold customs, Into customs), az azért van, mert minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kívülről vámeljárás után kerül be a vámjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat.Most a 22 €-nak 27 $ felel meg, efelett vámeljárás lenne, de ahhoz kérni szokták az értékigazolást.
Ami ÖF vámolás résznél van írva nagyobb összeg, azt majd ha vámeljárás indul, akkor kell kérni hogy vegyék figyelembe.Egyébként Kínából kifele jövet is van vámkezelés, azt is olvashatod a nyomkövetési információknál, ha már egy import vagy megérkezés a célországba szöveget olvasol és azután jelenik meg az amit írtál, akkor a mi vámosaink dolgoznak vele.
[ Szerkesztve ]
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Az Alin ezt írja egy rendelésemre a logistics detail résznél:
"Started customs clearance process"
Ez mit jelent? A termék 29.42$-ba került. Vámolni akarják?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Úgy néz ki, hogy a Yanwen logisztikai cég kezd normális módon foglalkozni a nekik szállításra átadott küldeményekkel.
Ők adnak neki egy UR887004606YP nyomkövetési számot ami mint látható nem igazi nemzetközi postai nyomkövetési szám, amikor elhagyja Kínát ( kínai posta szállítja) kap egy másik számot, ami már valódi nemzetközi postai nyomkövetési szám RG942939779CN és ezt fogja hozni a magyar postás.
A vásárlásnál az eladó az első számot írja be, az nem fog változni, de ha azt a számot mondjuk a trackitonline-on beírjuk szépen követhető a tényleges mozgása.
Tehát a UR999999999YP forma "speciális, egyedi módon" követhető nyomkövetési szám.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha ma fizettél akkor azt csak zárolásba van helyezve pár nap kell mire le is vonják és elutalják az AliExpress-hez. A Netbanki felületen is kettő azonos összegű zárolás van? Az sms-ek lehetnek tévesek.
Az Aliexpress-en az Orders listában hány tételt látsz a mai napra ilyen összeggel?
Ha csak nem 2* vetted meg akkor 1-nek kell lenni.[ Szerkesztve ]
-
Quchy
csendes tag
Sziasztok ma rendeltem ali-ról 6,60USD értékben, de valamiért kétszer vonta le az összeget! Egyszer AliExpress, LU Luxembourg meg még egyszer AliExpress GB London is! Valakinek volt már hasonló? Hova írjak refund miatt?
-
Nestor16
senior tag
Hali.
A mobil coinos cuccnál már nem tudom a store-t ár szerint sorba rendezni mint régen márpedig hasznos volt, ha mondjuk kábelt akartam venni. Valóban kivették belőle vagy csak én nem találom?
Üdv, Dávid
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Witcher topik
- Házimozi belépő szinten
- EA Sports WRC '23
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Dell Latitude E6330 laptop (14/i5-G3/8GB/320HDD/MagyarVilágítós)
- Fujitsu Lifebook E752 laptop (15,6/i3-G3/4GB/320HDD)
- Lenovo Thinkpad L390 laptop (14FHD/I3-G8/8GB/256SSD/Win11)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest