Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz Rayden02 #23858 üzenetére
Uhh, az szép.
Én nyomtam Dispute-t, de egyik helyen azt írja, hogy "your refund has been transferred", meg finished, de a lóvé még nem érkezett meg.
Vajon még várni kell?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
Az nem világos nekem, hogy akkor a lóvét ő utalja vissza? Vagy az aliexpress? Gondolom elvileg az aliexpress, de ahhoz nyitni kell dispute-t, vagy az eladónak kell szólni?
Egyébként nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséget is!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
És a pénz vissza dolgot hogy lehet intézni? Az Orders menüben írja, hogy "Your order will be closed in: 17 days 15 minutes 48 seconds". (Akkor telik le a 60 nap). Ezt meg kell várni?
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz TomMusic #23738 üzenetére
Bő 1 hónapos rendelésemben kis újdonság, válaszolt az eladó, mert írtam neki, hogy dispute lesz..
Most a fenti 2 üzenet (az enyémmel együtt) az "új".Ha jól értem visszafizeti az összeget, és ha mégis megérkezik a termék, akkor utaljam el az ő paypal fiókjára?
Viszont ezzel nem igazán vagyok előrébb, hisz kéne az a cucc, már hetekkel ezelőtt is sürgős volt.
Ilyenkor mi a teendő?[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Multkor írtam, hogy azt írta ki az aliexpress, hogy "Shipment cancelled". Írtátok hogy írjak a feladónak, ez akkor meg is történt, ezt válaszolta (márc. 20-án)
The post office seems to have lost the package.If the loss is confirmed I will ask them for compensation.
Azóta írtam neki 2x is, hogy mizu (legutóbb 28-án), de semmi válasz.
Ilyenkor mi a teendő? Írjak neki még, vagy várjak kicsit?[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
100db kis elektronikai alkatrészt akarok kínából venni magánszemélyként, (a 100db összesen elfér egy kb. telefondoboz méretű csomagban). A darabár kb. 3$ körülre jön ki, tehát az egész cucc 300$ körül van. Mekkora VÁM-ra számíthatok kb., illetve ez lehet már kereskedelmi mennyiség? Ha igen, beleköthetnek?
Egyébként abszolút nem továbbértékesítésre akarom venni (mint a fél V*tera)Előre is köszönöm!
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest