-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kropi
tag
Sziasztok!
Febr. 10. rendeltem de még a mai napig nem adták fel a csomagot. A "Processing Time remaining: 7 days 11 hours 15 minutes" így áll.
A kérdésem az, hogy ha törlöm a rendelést akkor automatikusan visszautalják a pénzt, vagy kezdődik egy üzenetváltás, hogy de miért, már épp küldjük, stb. -
kropi
tag
-
kropi
tag
A $ fizetős megjegyzésedhez: én $ fizetek az Alin de az OTP-nél mikor leellenőrzöm, hogy mennyi forintba is került a vétel, akkor mindig azt látom hogy a konverziót EUR-ban számolja a bank. Így itt bukok, ha EUR-ba fizetek akkor meg az Alin bukok. Szóval jól nem tudok járni.
-
kropi
tag
Ha tudnátok segíteni, hogy melyik a legolcsóbb szállítási mód az Alis vásárlásnál, amelyikkel a postának házhoz kell hoznia a csomagot s nem csak üzenetet hagy. Mióta elment az állandó postás s csak helyettesítők vannak, nem hozzák ki a csomagot csak értesítést hagynak. Az egyikkel sikerült beszélnem, s ő azt mondta igen, megtehetik hogy csomag helyett értesítőt hagynak s menjek én el a postára. A jatt se megoldás, mert szinte hetente más postás van.
[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Milyen megfontolásból hosszabbítja meg magától az eladó a "Purchase Protection-t". Fel se adta eddig, vagy rájött hogy rossz címet írt, vagy ...?
Április 4. rendeltem, 9. üzent, hogy feladta, most meg májusban kaptam egy levelet, hogy védelem hosszabbítás van. Egy 2 $ tétel, tehát gondolom nem az értéke miatt. -
kropi
tag
Ha tudnátok segíteni:az árút nem kaptam meg s mint az összefoglalóban olvastam a "pénz vissza" az ajánlott megoldás. Az 59. napon írtam a kereskedőnek, nem válaszolt. 60. nap letelt, megnyitottam a "dispite"-t s itt elakadtam. A rendelés pár száz forint így követhető Tracking Number nincs.
Hál Istennek nagyon ritkán kell "vitát" nyitnom így fogalmam nincs hogy a 3 lehetőség közül mi a jó válasz? Ha egyszer nem kaptam meg, akkor honnan tudjam miért nem.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
válasz pulutodurumo #26758 üzenetére
Köszönöm, megtettem. Hogy aztán ilyen kisebb összeggel is foglalkoznak-e azt nem tudom.
-
kropi
tag
Sziasztok!
A napokban újra vásároltam az Alin, s nem tudok fizetni. "System error" ezt üzeni. Mindez a pc-n Win 7 alatt. Firefox vagy a Vivaldi, teljesen mindegy az eredmény ugyan az. Letiltottam a vírusvédelmet, a reklám blokkolót, /win. tűzfal eleve nincs/ de akkor se tudok fizetni. Új programot tudtommal nem telepítettem, tanácstalan vagyok miért nem működik. Viszont a telefonon simán ment a fizetés.
Ha valakinek van ötlete, azt köszönettel veszem.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
válasz diablo1984 #27347 üzenetére
Köszi, megnyugtattál hogy másnak is vannak hasonló tünetei. Így nincs értelme a gépem miatt agyalni.
-
kropi
tag
Ez a gond csak kb egy hete van. Futtattam a CCleanert kitöröltettem vele mindent amit lehetett /süti, előzmények, gyorsítótár, stb. / de semmi eredmény. Nem Alipay a kártya, nincs megjegyeztetve, hanem mindig bepötyögöm a számát. A mobil app-os fizetéssel fenntartásaim vannak, mert nagyobb biztonságban tudom a fizetést pc-n mint telefonon. Itt elsősorban az elvesztésre gondolok. De köszönöm a tanácsot, jó tudni, hogy ott olcsóbb is lehet a vétel.
-
kropi
tag
válasz diablo1984 #27352 üzenetére
Igen, ez igaz, de mint írtam én első sorban attól félek, hogy mi van ha netán elhagynám a telefonomat. Így értem a nagyobb kockázatot. Vagy legalábbis én úgy gondolom.
-
kropi
tag
válasz diablo1984 #27354 üzenetére
Óóó nem, annyira nem vagyok sügér.
-
kropi
tag
Nem az a legnagyobb félelmem, hogy vásárolgatnak az Alin az én nevemben, hanem a kártyám adatai. A telefont elvétve használom fizetésre /kivéve a Simple-t/ ezért lehet hogy eltúlzott a félelmem, de a pc-n az Alis fizetéseknél csak a kártya számot kell beírnom, a többit egér jobb gomb, és felkínálja. Még a CVC számot is. És nincs mentve semmi ilyen adat. Legalábbis tőlem nem kérdezte semmi hogy mentsen-e. De ezt csak az Ali-s fizetéseknél van így. El is gondolkodtam rajta, hogy tulajdonképpen minek kérdezik meg, hogy elmentse e az Ali a kártyám adatait.
Persze van feloldás ujjlenyomatra, vagy számra de .........
Nem Maestro, hanem Mastercard.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Mivel két különböző böngészővel /Firefox és Vivaldi/ se tudtam fizetni ezért gondolom, hogy nem beállítási probléma. Meg hát pár hete még működött. De azért alapra állítottam mindent a Firefoxban mint ahogy írtad, igaz Win 7 alatt, de továbbra is "system error". Az meg talán csak nem számít, hogy te Digis vagy én meg Upc.
Szóval valamilyen anomália csak van, hogy van akinél igen s van akinél nem működik. Remélhetőleg valaki csak rá lel a megoldásra, s nem marad így.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Neki futottam még egyszer most már a Firefox azt csinál amit akar, mindent engedélyeztem vagy nem tiltottam le. Tartalomblokkolás:tiltva, követők: eng., sütik: eng., harmadik féltől származó sütik: eng., Do Not Track: mint nálad, nincs tiltva.
De így se tudok fizetni. Csak rágjuk, rágjuk ezt a témát de a végére csak nem jutunk. -
kropi
tag
Nem tudom törölni mivel nem Alipay-jel fizetek nincs olyan fiókom. Minden vásárláskor bepötyögöm a kártya számot, a többit meg felkínálja. Mint fentebb az egyik hsz.-ben írtam, meg se jegyeztettem vele a kártya adatokat ennek ellenére az Ali tudja, kártya szám megadása után egér/jobb gomb, s beírja a lejáratot, CVC számot, nevet.
Csak UPC internetem van meg a telefon nem tudom máshogy elérni az Ali-t. -
kropi
tag
Valamit valahol javíthattak a dolgon, mert az imént pc-ről újra sikerült azonnal fizetnem. Hurrrrá!
A mobil appról való vásárlás olcsóbbsága pedig csak részleges, nem? Mert pl. a mostani vásárlásomnál tök azonosak voltak az árak itt is ott is.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Biztos az is számít amiről írsz, de a mai tapasztalatom megint azt erősíti meg, hogy az Alinál szigoríthattak. Évek óta azonos névvel fizetek mindig sikeresen. Mióta ez a gondom van a "system error-ral", átmentem a mobilosra mint ahogy tanácsoltátok s ott fizettem. Néhány hsz-szel feljebb felvetettétek, hogy az ékezetes névvel is gond lehet. Eddig nekem nem volt gond. De már az. Mivel amint átírtam a hosszú ékezeteket rövidre már tudtam is fizetni pc-ről. Talán ez az egyik megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Sziasztok! Mostanában azt tapasztalom, hogy csak akkor tudom egy konkrét árú részleteit megnézni az Alin, ha belépek. Belépés nélkül nem enged nézelődni. Más is tapasztalt ilyet?
-
kropi
tag
Köszönöm segítséged, töröltem amiket írtál de a részleteket továbbra is csak a belépés után nézhetném meg, azon a linken is amit ajánlottál. Lehet hogy bogaras dolog, meg úgye csak két kattintás, de furának találom ezt az újítást, hogy egy boltba csak akkor nézelödhetek ha elötte igazolom magam.
-
kropi
tag
válasz Zoli-bácsi #34976 üzenetére
Kipróbáltam amit írtál, de nálam a tiednél rafináltabb dolog van, mert még a mentett jelszót is kitöröltem, de továbbra is a kiválasztott árú megtekintését csak belépve vagy regisztrálva engedné. Illetve a (#34973) gyulazsolti linkjét is csak ha belépek akkor láthatnám.
[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék a következőhöz mert nem vagyok rutinos vásárló: rendeltem maszkot 10 napja. 5 napra vállalta a feladást a kereskedő, ennek lejárta elötti nap írt, hogy nincs neki s ha visszavonnám a rendelést akkor visszaküldi a pénzt de ehhez válasszam a "other reason" lehetőséget.
Ok, rendbe, elfogyott ezzel semmi baj, de mire elolvastam a levelet a rendelés átválltott "Awaiting delivery". Igy meg nincs "other reason" lehetőség. Ezt megírtam a kereskedőnek, ő visszaírta az eredeti levelét, én írom újra, hogy de olyan gomb nincs mit tegyek, ő újra az eredeti levelet küldi. S ez így megy 3 napja.
Szerintetek mit kéne tennem, hogy kiszálljak ebből a mókuskerékből? Van valami lehetőség amit nem ír meg a kereskedő? -
kropi
tag
Válaszod köszönöm, s ha a levélnek ezeket a sorait másolom be, az nem elég indok?
".... ,this product has a problem, do you still want to buy?But we hope you can cancel the order?Please choose "other reason" so that we can refund your money as soon as possible."
Mondjuk számomra az is érdekes, hogy a rendelésnél az volt, ha 5 napon belül nem adja fel, a pénzt visszakapom. Ehelyett megjelent az "elküldte" és elötte pár órával a levele. Nem lett volna egyszerűbb a kereskedőnek hagyni, hogy kifusson az 5 nap és egyszerűen visszakapom a pénzt?[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
válasz fakekorom #46056 üzenetére
Nem vagy egyedül a szívással. Úgyan ezzel a hibaüzenettel lepattint az Ali. Nekem nincsennek rögzítve a kártyám adatai, azt mindig én írom be. De ennek ellenére az elsején vásárolt cuccot nem tudom kifizetni, pedig minden nap kétszer háromszor neki futok, mivel az Otp-nél a reklamációmra minden nap azt válaszolják tudnak róla, dolgoznak rajta, próbáljam egy kicsit később. Fél órája próbáltam újra, sikertelenül. Jaa, és az Otp szerint jól van beállítva a webkártyám és mégse tudok vele fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Lehet kicsit már nyúlos ez a dolog, de ma már megint nem tudok fizetni az Otp kártyával az Alin. Se mobilon, se a böngésző kitakarítása után.
-
kropi
tag
Nem tudom mennyire speciális az esetem, az összefoglalóban nem találtam rá megoldást.
Rendeltem egy árút dec. 26., pirosat. Január 12. ír, hogy piros nincs csak ezüst. Azonnal visszaírok, hogy azt nem kérem. S közben látom, hogy jan. 8. "Shipment cancelled". Pénzt viszont még azóta se kaptam vissza. Mi a teendő ilyenkor? A topik gazda leírását elolvastam a "dispute"-val kapcsolatba, de ott nincs olyan opció mint amiről fentebb írtam.
Ebben kérném segítségeteket.[ Szerkesztve ]
-
-
kropi
tag
Az normális, ha akkor is két száll. díjat számít fel az Ali, ha egy kereskedőtől 2 különböző matricát veszek egyszerre?
-
kropi
tag
Én ugyanezt a választ kaptam /változott a szabályozás/ miután kénytelen voltam bemenni a postára a csomagért. Szerdán írt az Ali, hogy a csomagom sikeresen kiszállítva. Hozzám biztos hogy nem, mondtam magamba. Majd csütörtökön e-mailt kaptam a postától, hogy befáradhatok érte, ha szükségem van rá. Még soha nem írt a posta nekem. Rákérdeztem, s azt mondta a postás kisasszony, új szabályozás van, már ki se hozzák csak e-mailen értesítenek a csomag érkezéséről.
LT649265835NL[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...