Hirdetés

2018. július 18., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-07-17 12:54:31

IT café

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24801) San398 válasza V/ (#24800) üzenetére


San398
(senior tag)

Pontosan úgy csináltam ahogy leírtad. Ez a termék az: [link] Tudom nem sok a különbség! De ha itt se működik akkor lehet nagyobb kedvezménynél sem fog?

[ Szerkesztve ]

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#24802) gingerbalm válasza San398 (#24801) üzenetére


gingerbalm
(fanatikus tag)

Appban ez 2,03 USD. Elmentem megvételig, simán ennyi a végösszeg. Az elég furcsának tűnik, hogy nálad nem működik. Neked is ennyit mutat appban, és mégis a végén a böngészős árat vonja le?

[ Szerkesztve ]

(#24803) V/ válasza San398 (#24801) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Én meg is vettem. Pont kell egy ilyen.
De működik. A böngészős verzióban az ár Total Price: US $2.07, az app-ban az ár US $2,03. Ezt fizettem ki

(#24804) San398 válasza V/ (#24803) üzenetére


San398
(senior tag)

Nekem 1,91$-t ír ki
Nem azon a pár centen rugózok csak érdekes. :)

gingerbalm: Böngészőben 2,07, appban 2,03-at fizettem

[ Szerkesztve ]

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#24805) V/ válasza San398 (#24804) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Akkor nem értem a problémádat. Azt írtad nem volt kedvezmény. gingerbalm: Böngészőben 2,07, appban 2,03-at fizettem
Én is ennyit.

Ha frissíted a mobil app-ot vagy törlöd a cache-t, akkor szerintem a jó értéket fogod látni, mert az 1,91 az régi adat lehet.

[ Szerkesztve ]

(#24806) San398 válasza V/ (#24805) üzenetére


San398
(senior tag)

Nem tudom mitől lehetne régi adat az appban mert ma töltöttem le, ma használtam először. Azért köszi a segítséget.

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#24807) Zeki


Zeki
(PH! nagyúr)

Ha nem kaptad meg a csomagod... lehet ez is oka.

(#24808) bizmark6


bizmark6
(újonc)

Hogyan lehet megszüntetni az aliexpress fiókot?Mert ami az összefoglalóban,a gyorstippeknél szerepel /az oldal amire mutat:https://accounts.alibaba.com//user/organization/manage_person_profile.htm
/ez a módszer nem működik,(nem fogadja el az email-jelszó párost).
Tud esetleg valaki segíteni?

[ Szerkesztve ]

redmi note 4 3/32 MIUI Global 9.6.1.0 (NCFMIFD)

(#24809) V/ válasza bizmark6 (#24808) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha valaki régebben regisztrált (én is) akkor annak az Alibaba-án jött létre a fiókja. Annak az a link is jó.
Aki később regisztrált annak pedig ez használható:
https://accounts.aliexpress.com//user/organization/manage_person_profile.htm

Beírtam mindkét esetre az Öf-ba.
De nem megszünteted, hanem deaktiválod.

[ Szerkesztve ]

(#24810) bizmark6 válasza V/ (#24809) üzenetére


bizmark6
(újonc)

köszönöm a válaszod.ezek szerint megszüntetni nem lehet,vagy mivel deaktív,akkor majd törlik ők.

redmi note 4 3/32 MIUI Global 9.6.1.0 (NCFMIFD)

(#24811) V/ válasza bizmark6 (#24810) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Szívesen. És én is köszönöm :R a jelzést, mert amikor tavaly szétválasztották a regisztrációkat ezt elfelejtettem pontosítani.

(#24812) bizmark6 válasza bizmark6 (#24748) üzenetére


bizmark6
(újonc)

Vártam türelemmel,és megoldódott a kuponos mizériám,visszautalták a pénz.(kb 10 nap alatt)Mondjuk továbbra sem értem a rendszerüket hogy működik.Csak azért írom,ha valaki így járna tudja,hogy türelem,tornaterem.

redmi note 4 3/32 MIUI Global 9.6.1.0 (NCFMIFD)

(#24813) IG55


IG55
(senior tag)

Üdv!

Egy termékre kétszer nyitottam dispute-ot, egyikre sem kaptam választ.
Amikor rányomok az open dispute-ra, akkor az utána megjelenő üzenet írási lehetőség csak egy sima üzenet a feladónak, és itt még egyszer rá kéne nyomnom az open dispute-ra? Ezt most fedeztem fel, persze már kicsúsztam a 15 napból. Milyen további lehetőségem van így, ha panaszom van a termékre?

(#24814) V/ válasza IG55 (#24813) üzenetére


V/
(Topikgazda)

2* nem lehet, a cancel az olyan mintha nem lett volna, nem pedig 2 nyitás.
Ha megnyitottad akkor a My Orders, Refunds & Disputes-nél megtalálható. Az automata rendszer küldi az értesítőt, valaminek reakciónak menni kell.
Ha a megérkezés utáni 15 napot lecsúsztad akkor annyi volt a dolog.

Segítségül benne van a dispute teljes lépéssora az Összefoglalóban, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás, ott a Bővebb leírás itt olvasható. képpekel illusztrálva hogy két kattintás kell.

(#24815) ArGa


ArGa
(újonc)

Kezdjek aggódni, vagy természetes dolog, és mindig van a "elkezdődött a vámkezelés folyamata" dolog?
Még nem rendeltem eddig innét és nem tudom, hogy ezen a procedúrán mindig átmegy-e minden vagy csak akkor ha már "elkapták" vámra és kiszabják rá az ÁFA+VÁM stb tételeket!

(#24816) kigyi_23 válasza ArGa (#24815) üzenetére


kigyi_23
(PH! addikt)

Akkor, ha kiválasztják hatósági eljárásra. Tehát ebből mindenképpen vámkezelés lesz, ha értéhatáron felüli.

(#24817) ArGa válasza kigyi_23 (#24816) üzenetére


ArGa
(újonc)

Hát mobiltelefon... 65e forintért vettem - új Kínai csoda... innét már tuti a VÁM akkor?
Mármint egy telefonon látszik, hogy nem 1000 forintos dolog...
Ilyenkor kibontják? Van még esélyem, hogy csak úgy tovább küldik?

Közben visszaléptem és megörültem, hogy más lett a szöveg.... de lehet csak valamiért megfordult a sorrendje!?

[ Szerkesztve ]

(#24818) kigyi_23 válasza ArGa (#24817) üzenetére


kigyi_23
(PH! addikt)

Átnézik a csomagokat röntgen-el az elektronikákat tartalmazó csomagok mindig gyanúsak, telefonnak tűnő tárgyak meg azért többnyire megugorják az áfa határt így bekérik a papírokat hozzá mit veszíthetnek.

Csak a nyömkövetés szarakszik mindegy milyen sorrendet ír kiválasztották a csomagot szóval kapsz SMS-t nemsokára ha Posta hozza.

[ Szerkesztve ]

(#24819) V/ válasza ArGa (#24815) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ezt már a Magyar Posta nyomkövetőjében is láthatod, magyarul.
Nekem az országból beérkezéstől számolva 29 nap volt mire befejezték és kézhez kaptam (múlt hét kedd). Sajnos ez lassú folyamat lett.
Nézd meg az Összefoglalóban a vámolás dolgait és spórolj időt azzal, hogy beküldesz már most mindent ami kell.
Nekem nem küldtek sms-t hanem miután már 1 hétig ezt láttam amit te felhívtam őket és akkor küldtem be, mert tényleg vámolás volt a szituáció

[ Szerkesztve ]

(#24820) Dzsekobsz


Dzsekobsz
(újonc)

Sziasztok!

Rendeltem aliexpressről egy terméket aztán ma kaptam a vámolással kapcsolatos sms-t. Jelenleg ki kéne töltenem a vámkezelési dokumentumot, amihez kéne a feladó neve is. Már írtam aliexpressen az üzletnek, ahonnan vettem a dolgot, de ugye kérdés, hogy mikor és, hogy egyáltalán válaszolnak-e. A rendelés részleteinél ez van: Properties: Ships From China (Jannnine Ro). Na most én nem találtam Jannnine Ro nevű helyet Kínában szóval lehetséges, hogy ez a feladó neve akarna lenni? :F

[ Szerkesztve ]

(#24821) kigyi_23 válasza Dzsekobsz (#24820) üzenetére


kigyi_23
(PH! addikt)

Ne foglalkozz vele írd oda a nevét ami oda van írva kész. Ha más van a csomagon majd úgy is azt írják rá az iratra nekem is mindig átírják :D Kijavítják ne aggódj ez nem minősül csalásnak, mert te nem tudhatod milyen néven küldi. Úgy is küldesz screen-t a vásárlásról annyi adatot tudsz arról aki küldi többet enm is nagyon tudhatsz.

(#24822) V/ válasza Dzsekobsz (#24820) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Én a Store name: Shenzhen Lanhong technology company résznél a nevét írom oda, mivel onnan lett vásárolva és ez látszik az AliExpress-es beküldendő dolgokon is
A vételár számít, ez a név nem, de írtam is az Összefoglaló vámolási leírásnál, hogy mi kell.

[ Szerkesztve ]

(#24823) ArGa


ArGa
(újonc)

Köszönöm!

Megnéztem a postnál és nem látszik semmi... felhívtam őket és az a választ kaptam, hogy:

"még ne küldjön be semmit, mert elbírálás alatt van, tehát még nincs kiadva, hogy vámolni kell-e a terméket,
így nincs értelme küldeni semmit, mert nincs is "mihez" csatolni. Mivel csak tegnap került be a vámhoz így kell pár nap míg kiderül, hogy tovább engedik-e. Nézze meg 2-3 nap múlva a rendszert, csak aztán küldje"

Én közben kitöltöttem a nyomtatványokat amiket írtatok, de még nem küldtem el. Most kicsit elbizonytalanodtam, hogy nem szívatom-e magam meg, hogy már most beküldöm, de esetleg megúszhattam volna.

Ha azt mondjátok nem érdemes várni mert 100% hogy buktam és fizetnem kell akkor persze küldöm a papírokat most.

Ez a postnál az infó:

(#24824) kigyi_23 válasza ArGa (#24823) üzenetére


kigyi_23
(PH! addikt)

A posta sohasem tud semmiről :D Amúgy várj már ezen az 1-2 napon nem múlik gondolom.

(#24825) V/ válasza ArGa (#24823) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Nézd egy 16500 Ft-os nem új mobiltelefon, hanem két használt játékra áfát szabtak, csináltak vámeljárást, akkor milyen csodára vársz? De legyen úgy.
Mint írtam 13.06.2018 23:52 megérkezett és majd csak én kényszerítettem ki hogy 18.06.2018 14:43 lett Under postal customs procedure másnap be küldtem a szükséges dolgokat és csak 26.06.2018 07:52 nyúltak hozzá majd a vámosokhoz 06.07.2018 09:34 került át
Ha a telefonos ügyfélszolgálat nem látta a vámolásra vár bejegyzést akkor már gázos a dolog, mert az bizony benne van a nemzetközi postai adatbázisba, a nekünk ügyfeleknek szánt nyomkövető esetleg nem mutatja, de a másik rendszerben látnia kell.

Várjál még, ha lesz konkrétabb info akkor reagálj.

Reméld hogy a te majd 4* többe kerülő csomagodra mint az enyém nem fognak Áfát és vámeljárási díjat kivetni.

[ Szerkesztve ]

(#24826) Zeki válasza V/ (#24825) üzenetére


Zeki
(PH! nagyúr)

Vámolják a műszaki cikkeket. Nem hülyék a vámosok. Mindegy mi van a csomagra írva.

(#24827) V/ válasza Zeki (#24826) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Írtam, játék. És a valóságos információ volt ráírva a vámárúnyilatkozatra ami persze a csomagon van és nem kellett volna vámolni, csak a postás a mentesitési igazolást és kérelmet nem adta át a vámnak.
Még arra is kértem őket, hogy bontsák fel és ellenőrizzék.
A beküldött igazolások alapján kell vámolni és ezzel már évek óta tisztába vagyok, találsz is több hozzászólást itt is ahol azt írom amit te: Mindegy mi van a csomagra írva.
A lényegi mondanivalóm a folyamat hosszú ideje volt. Nem maga a vámolás ténye.
A hülyeségnek ehhez semmi köze. Más volt a hülye, nem a vám.

[ Szerkesztve ]

(#24828) Badboys


Badboys
(senior tag)

valaki találkozott már ilyen szöveggel?You haven't signed in, or your previous session has expired. Please sign in again. Gyakorlatilag nem tudok rendelni jelenleg semmit. Természetesen be vagyok jelentkezve és nem indítottam semmi más rendelést. 3. napja ez a jelenség fogad tele már a tököm. Eddig sosem írt ilyen hülyeséget. Évek óta rendelek nem ma kezdtem. Köszi,ha valaki tud valamilyen okosságot.

(#24829) ArGa


ArGa
(újonc)

És mi van akkor, ha ilyen áron már nem kell nekünk az áru?
Tehát nem veszem át "visszaküldöm" és/vagy reklamálok, hogy nem jött meg az áru?
Visszakapom elvileg a pénzemet és veszek olyan helyen ahol nincs rá vám (union belüli vásárlással)

Magyarul el tudnék állni a vásárlástól valahogy?

(#24830) V/ válasza Badboys (#24828) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Ha böngészőt használsz töröld az Ali kezdetű sütiket, a böngésző gyorsítótárat.

(#24831) UberMutant válasza ArGa (#24829) üzenetére


UberMutant
(fanatikus tag)

nem

(#24832) ArGa


ArGa
(újonc)

Amúgy nem találom azt hogy mivel tudnám bizonyítani a készülék árát! :(

Az Aliexpress-en belül vásároltam - talán kártyás vásárlásként a számlaszámomnál látszik,
az jó lehet ha azt printscreen-elem be a NAV-nak?

(#24833) V/ válasza ArGa (#24829) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Gondolom neked sem újdonság hogy EU-n kivülről a 25,6 $ vagy a kedvezémyes 42,81 felett áfát is kell fizetni? A vásrlás előtt kellett volna ezet mérlegelni: veszek olyan helyen ahol nincs rá vám (union belüli vásárlással)
Ha nem veszed át akkor a ti hibád miatt hiúsul meg az üzlet. A nyomkövetésnél ez látszik. Pénz hivatalosan csak akkor jár vissza ha akereskedő visszakapta az árút.
Hogy a posta tényleg visszaküldi-e a leírtak ellenére, egyáltalán nem biztos.
Azért mert áfát, vámot kell fizetni nem indok a vásárlás törlésére.

(#24834) V/ válasza ArGa (#24832) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Csak kártyás fizetéssel vásárolhattad, ha magyatrként regisztráltál.
Nem a NAV-nak küldöd, hanem a Postának.

Nem viccből írtam ezt az Összefoglalóba:
Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk, amelyről kapunk egy sms-t ilyesmi szöveggel: Az ön részére RS××××××NL azonosítóval küldemény érkezett. További információk: magyar posta, illetve a nyomkövetésnél a Magyar Posta oldalán ez olvasható: Küldemény információ: Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure (futárcég értesítője jöhet telefon és e-mail-n is) az alábbiakat javasolt beküldeni:
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, beszkennelve vagy képként. Ez e-mailben postaimport@posta.hu e-mail címre.

[ Szerkesztve ]

(#24835) ArGa válasza V/ (#24833) üzenetére


ArGa
(újonc)

Most már úgy vagyok vele, hogy csak azért is elküldöm a postának amit írtatok, de nem találom a "számlát" róla.
Csak a bankos levonást!

Ilyet nem találok:
"Vásrlás View Detail-ja-nak Order és Financial fül"

[ Szerkesztve ]

(#24836) V/ válasza ArGa (#24835) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Oké értem én.
Ez az AliExpress My Orders, Orders résznél az adott vásárlás, bal szélen az Order ID után a View Detail link. A kék szín narancssárgára vált, ha fölé viszed az egérkurzort, így jelzi hogy az egy link, amire kattintva előjönnek a továbbiak.
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő,

A fülek:

A netbankod (vagy a megfelelő havi bankikivonat) könyvelési részénél a fizetési tétel: a bankkártyás fizetés tranzakciója

[ Szerkesztve ]

(#24837) ArGa válasza V/ (#24836) üzenetére


ArGa
(újonc)

Nagyon szépen köszönöm! :R
Benéztem és nem találtam... :W

(#24838) Fall-N


Fall-N
(őstag)

Vettem egy IK colouring órát és ezt a nyomkövetési számot kaptam: RO373174283EE

Természetesen se az 17TRACK sem más nem ismeri fel csak az AliExpress alkalmazás. Miféle szám lehet ez?

(#24839) cubix válasza Fall-N (#24838) üzenetére


cubix
(tag)

Hát ránzésre ez egy Észtországban feladott nemzetközi ajánlott küldemény. De mivel nem látja semmi(mennyi ideje lett feladva?) vélhetően valami érdekes cucc lesz. Egy biztos ha tényleg nem észt postával megy a csomag akkor ismét van egy cég akit nem érdekel az a bizonyos UPU szabvány....

「시작이 반이다」

(#24840) Fall-N válasza cubix (#24839) üzenetére


Fall-N
(őstag)

Július 15-én adták fel, a szállítási mód meg AliExpress Standard Shipping.

(#24841) cubix válasza Fall-N (#24840) üzenetére


cubix
(tag)

Hát akkor érzésre különcködő postával van dolgunk... Majd érdekelne hogy tényleg registered lesz ráírva vagy untracked.

「시작이 반이다」

(#24842) UberMutant válasza Fall-N (#24840) üzenetére


UberMutant
(fanatikus tag)

szerintem még nem adták fel, csak kikérték a számot. ha majd feladják , rendesen követhető lesz.
nekem 3-án adták elvileg fel, de csak 6-án indult meg a követés.
szóval várj.

[ Szerkesztve ]

(#24843) V/ válasza Fall-N (#24838) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Egy normál észt postai (Omniva) nyomkövetési szám, ha konkrétan az észt postához kerül akkor láthatod a 17track-en, de egyébként azt írja az AliExpress is hogy 5-10 nap is lehet amíg lesz infó, szóval lehet hogy még korai a figyelése.
De itt már látható:

(#24844) Fall-N válasza V/ (#24843) üzenetére


Fall-N
(őstag)

Igen elvileg már feladták:

link és link

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.