Hirdetés

2018. szeptember 21., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-15 15:22:30

IT café

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25651) gyulazsolti válasza V/ (#25650) üzenetére


gyulazsolti
(fanatikus tag)

Oké.

Ez egyébként olcsóbb lett telefonon, 4.81$-ról 4.76$-ra. :) [link]

(#25652) V/ válasza gyulazsolti (#25651) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Kis értékél kis kedvezmény.
De az augusztus végi leárazásban voltak ezekre a dolgokra is nagyobb kedvezmények.

(#25653) gyulazsolti válasza V/ (#25652) üzenetére


gyulazsolti
(fanatikus tag)

Világos.
Nem is az volt a lényeg, hogy mennyi, hanem hogy sikerül lejjebb tornászni telefonnal.

De ha most jött rá az asszonyra az akvárium rekonstrukció. :D

(#25654) V/ válasza gyulazsolti (#25653) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Viszont a komolyabb tételeknél érdemes halasztani 11.11-re.
Addig szeptember 24-én és október 31-én lesz akció

[ Szerkesztve ]

(#25655) kalozhun100


kalozhun100
(őstag)

Na egyik rendelésem Kínából szept. 1-jén adtam le, 13-án hozta a postás:D

Samsung Galaxy S7 Edge

(#25656) gyulazsolti válasza V/ (#25654) üzenetére


gyulazsolti
(fanatikus tag)

Oké. Köszönöm.
Még egy forrasztópáka van most tervben. Kivárom vele a 24.-ét.

[ Szerkesztve ]

(#25657) Digitalpimp válasza Beni2360 (#25604) üzenetére


Digitalpimp
(tag)

Küld egy barnát. :D

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai

(#25658) elistvan válasza V/ (#25649) üzenetére


elistvan
(senior tag)

Letelt pénteken, refundoltattam.

Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr

(#25659) Multibit


Multibit
(PH! kedvence)

Ha megfogják a vámon a rendelésemet, az árut addig visszatartják, míg ki nem fizetem a sarcot? Másképp kérdezve, ha megkaptam a rendelt cuccokat, számíthatok még (utólag) a hivatal által küldött "meglepetésre"?

[ Szerkesztve ]

(#25660) UberMutant válasza Multibit (#25659) üzenetére


UberMutant
(fanatikus tag)

igen
nem

(#25661) V/ válasza Multibit (#25659) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Csak akkor kézbesítik a kezedbe, miután beküldted a vételár igazolást, levámolják és a kézbesítőnek kifizeted a pénzt. Ha nem küldesz be semmit vagy nem fizeted ki 20 nap után visszaküldik.
A másképp kérdezvére válaszolva meg ha kikézbesítik, akkor nem kér tőled senki semmit utólag. Milyen alapon történne szerinted?

(#25662) Multibit válasza V/ (#25661) üzenetére


Multibit
(PH! kedvence)

... és UberMutant

:R

(#25663) pulutodurumo válasza V/ (#25661) üzenetére


pulutodurumo
(őstag)

Önbevallás alapján. Ha valaki szo#@tni akarja magát túlságosan becsületes. :D

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#25664) Zoli1222


Zoli1222
(PH! addikt)

Sziasztok!

Bármelyik bolt eu-s raktárából hasonló kvalitású notebookot tudtok linkelni, ami megbízható? Köszi!

Eladó cuccaim: http://bit.ly/2PjyNGB

(#25665) DIEGO15 válasza Zoli1222 (#25664) üzenetére


DIEGO15
(őstag)

Itthon is kapni:

Acer, Asus

vagy

Teclast F7 , Mégegyszer Eu express, vagy european direct mail szállítással.

[ Szerkesztve ]

(#25666) Zoli1222 válasza DIEGO15 (#25665) üzenetére


Zoli1222
(PH! addikt)

Köszi!

Eladó cuccaim: http://bit.ly/2PjyNGB

(#25667) predakon


predakon
(senior tag)

Sziasztok,

Kerültetek már olyan helyzetbe, hogy a termék amit vásároltatok úgy jelent meg az appban hogy ott sehol sem volt feltüntetve, hogy a szofter stb. nyelve kínai?
Az ali folyamatosan tól abba az irányba, hogy az appot használjam. Az utolsó rendelésemnél így is tettem majd a terméket megkapva realizáltam, hogy ez így nincs rendben. Írtam az eladónak egy normális üzenetet majd kb lehülyézett, hogy én nem néztem eléggé utána stb (ugyanis a webes felületen valóban kiírta, hogy kínai az eszköz).
Ha normálisan állt volna hozzá akkor nem indítottam volna a dispute-ot nem valós description opcióval és refund-al.
Most elértünk oda, hogy közbelép az ali serif erre felajánlott 20usd refundod csak változtassam a dispute reasont "i dont need the item"-re.
Nem ügyeskedni próbálok hanem frankón szándékos átvágásnak érzem az appban szereplő információkat.

Mire számíthatok abban az esetben ha megérkezik a kínai serif?

(#25668) V/ válasza predakon (#25667) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Minden webshop app nem teljes körű funkciókat használ. gy azért lehetne eltérés.Biztos vagy benne hogy nem felelt meg a leírásnak dolog az igaz? Az app-ra is a normál hirdetési oldalról kerülnek át az adatok, így ha ott a kínai nyelv nem látszott volna az nem az eladó hibája.

Természetesen ha neked nem felel meg, akkor küldd vissza és a pénzt visszakapod. Az hogy full refund meg a kütyű megtartása az nem egészséges opció.

[ Szerkesztve ]

(#25669) predakon válasza V/ (#25668) üzenetére


predakon
(senior tag)

Koszi a valaszt. Nekem az a velemenyem, hogy egy ilyen helyzetben egy vevo jelzi felem hogy santit az appban a leiras akkor minimum hogy javitom azt, de nem, meg neki all feljebb. Erdekes mentalitas, mondjuk nem ertem miert lepodtem meg.

(#25670) laleeee


laleeee
(őstag)

Elutasították a fellebbezésemet a dispute ügyben, csak részleges refund lett,pedig teljesen sz@rt küldtek. Lehet még valamit csinálni ?

(#25671) Flashy válasza predakon (#25669) üzenetére


Flashy
(PH! kedvence)

más ország, másik kontinens, más mentalitás. amíg csak lehet, vigyáznak a vevőre, de ha már hozzájuk van közelebb a pénz, akkor inkább azt próbálják megkaparintani. ha megkaptad a terméket és be is jelölted, hogy megkaptad, akkor már majdnem náluk a pénz. nehéz bizonyítani hogy rossz, hogy rossz volt amikor érkezett, a homályos vagy hiányos leírások inkább velük vannak mint veled ("minek vetted meg ha nem biztos hogy jó lesz") és szabályosan is lehet időt húzni, vagy kijátszani a vevő türelmét hogy ráhagyja az eladóra és elkárolja a veszteséget inkább. ha mindig a vevőnek adnának igazat, akkor a rengeteg csaló vevő miatt hamar tönkremennének, és szerintem az aliexpressen több a csaló vevő mint a csaló eladó. az aliexpress szintén ebben a helyzetben van, ha nekik kell dönteni. és még a nyelvi különbség is akadály sokszor: ők se tudnak eléggé angolul, és mintha a magyarok is egyre kevésbé tudnának a fórum hozzászólások szerint, könnyen félreértenek dolgokat...

(#25672) V/ válasza Flashy (#25671) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Egyetértek veled, néhány magyar vevőnek gondja van a magyar nyelvvel is, az angollal meg aztán végképp.
Van aki csak a képeket nézi, nem olvassa végig a leírást, legalul azt se hogy mit is tartalmaz a megrendelt pakk.
Ruházatnál nem ellenőrzi a saját méretét centivel és bár neki az XL-nél van ugyanannyi érték a derékbőségre mégis S méretet rendel, mert tegnap olyat vett a az itteni boltban.
Vannak sumák eladók is persze és vannak emberi tévedések is, nem csak szándékos átverés.
Ps. A mobil appban hosszadalmas a teljes leírás átnézése, azt is sokan kihagyják.

[ Szerkesztve ]

(#25673) Flyte33


Flyte33
(kvázi-tag)

Hello.Mar rendeltem jo par termeket az Alirol de igy meg nem jartam.Ma lejott egy termek amit nem is rendeltem,most nem tudom h ossze keverhettek mas termekkel.Vissza nem kuldom mert nem egy dragasag.

(#25674) ANOka válasza Flyte33 (#25673) üzenetére


ANOka
(senior tag)

A csomagoláson nem volt valamilyen követési/azonosító szám?
Az melyik - jelenleg futó - rendelésedhez tartoz(hat/)ik?

[ Szerkesztve ]

(#25675) SunMount3r


SunMount3r
(PH! kedvence)

Hello!

Úgy általában mennyire megbízható az Ali (vagyis az ottani eladók)?

És a bankkártya adatok mennyire vannak "biztonságban"? Volt már olyan, hogy visszaélések voltak? Látom van valami saját "AliPay" megoldás, de azért a PayPal-ban jobban megbíznék.

Köszi!

Na, mit tanultunk ma?! Első észrevételem: A téli-fagyin nincsen gombóc!... A második: Viszont, ennek megvan az az előnye, hogy így össze lehet tapasztani kettőt anélkül, hogy összenyomnánk a gombócokat!... Igaz, vagy nem igaz?!

(#25676) nyisziati válasza SunMount3r (#25675) üzenetére


nyisziati
(őstag)

Teljesen megbízható. Jelenleg már az Ebay-t is beelőzték, nem fognak pár dollárért lemondani erről az előkelő helyről.
Vigyáznak a pénzünkre.

(#25677) V/ válasza SunMount3r (#25675) üzenetére


V/
(Topikgazda)

Biztonságosabb mint a kozmetikus és a trafik és a bankautomata, mert azoknál szokták lenyúlni a az adatokat és a pénzt. Egyébként is bankod mindig kártalanít ha jogtalan fizetés történne a kártyáddal.
Ezenkívül nem kell a bankkártya adatokat átverős kamu adathalász helyeken megadni.
2012 szeptembere óta használom az AliExpresst nem volt gondom a biztonsággal és sehol nem olvastam olyat, hogy itt"feltörték" volna valakinek a bankkártyás dolgait.

(#25678) szmyky válasza SunMount3r (#25675) üzenetére


szmyky
(fanatikus tag)

Én is több, mint 5 éve használom az AliExpress-et.
A kártya adataid nagyobb biztonságban vannak, mintha egy közértben vagy egy benzinkúton vásárolnál vele, efelől biztos lehetsz.
Amikor fizetsz, nem mindenféle eladóknak adod meg az adatokat hanem magának az AliExpress-nek.
Csak egy valamire kell figyelni, nehogy valami Aliexpress mintájára létrehozott adathalász lapon add meg az adataidat.
😉

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.