- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pulutodurumo
addikt
válasz st6969 #18098 üzenetére
Nem fogja kérni a visszaküldést, az szinte biztos. Nem érné meg neki kifizetni a postaköltséget. Szerintem 50% refund (vagy amit gondolsz), és megtartod.
Refundot csak akkor tudsz kapni ha nyitsz egy vitát, szóval indítsd el az ügyet. Ha kevés pénzt akar visszaadni és nem fogadod el, az Ali fog dönteni. Ezt nem szeretik az eladók, ezért legkésőbb olyankor rászánják magukat a fizetésre."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Exelsior24
aktív tag
Gyűjtögetem a coinokat és a kuponokat erre a szülinapi akcióra, de azért ahogy látom nem árt óvatosnak lenni, mert jó néhány cuccot szépen feláraztak legalább egy 10 $ -ral. Van ez az Aliexpress Tools bővítményem a böngészőhöz és ugye ebben van árgrafikon a termékek kb 90%-nál visszamenőleg és bizony nagyon soknál feláraztak március 21.-én a kis ravasz kínaiak, de engem nem vernek át.
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
st6969
őstag
Üdv, segítségeteket, tanácsotokat kérném (összefoglalót elolvastam). Rendeltem egy kis ruhát 7 éves kislányra 8$-ért. Rendben megérkezett. Vállban, mellbőségben 2-2,5cm-es eltérések vannak (az ugye kerületben már 5cm), a szoknya része nem is úgy néz ki. És teljesen más a szabása is a képhez képest (kifejezetten kövér testalkatra való). Összehasonlítás.
Jeleztem a problémát, amire 1$, majd némi vita (case nyitás emlegetése) után 2$ refundot ajánlott. Én a pénzemet szeretném visszakapni. Nyilván nem szeretném megkárosítani azzal, hogy visszakapom a pénzem, de a ruhát is megtartom, ez nem lenne etikus, de értelme se lenne, mert használni tényleg nem tudjuk. Tehát felajánlottam neki, hogy szívesen visszaküldöm, de az ő költségére szeretném. Ezt nem reagálta le igazán, vagy nem értette, nem tudom. Van erre lehetőségem? Vagy mit tehetek ilyen esetben? -
Narancsíz
csendes újonc
Megoldódott az ügyem! A vita megnyitása után irkált össze-vissza a Kínai. Mára viszont az Ali lezárta a vitát fizetnie kell neki, most azt írja hogy az Ali tartja vissza a pénzt, amit megint nem hiszek el,de most már fizetnie kell!
Köszönöm a segítségét mindenkinek! -
Topikgazda
válasz Impair1980 #18091 üzenetére
Nem tudod felvenni vele a kapcsolatot, nincs ilyen lehetőség, mármint vevőre rákeresni és üzenni. Nem is tudok olyan webshopos oldalt ahol van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Impair1980
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérésem lenne, hogy ha vásárolni szeretnék egy terméket és látom a visszajelzéseknél, hogy egy hazámfia is vásárolt már ott és meg volt elégedve a termékkel, akkor valahogy feltudom vele venni a kapcsolatot valahogy?
Kíváncsi vagyok 1-2 dologra a termékkel kapcsolatban.Üdv.: Impair
-
lui001
csendes tag
Sziasztok! Valaki elmagyarázná röviden és érthetően, hogy tudom a 7 éves szülinapi akcióban résztvevő termékeket olcsóbban ( a rózsaszín áron) megvenni??
-
storm3
senior tag
Srácok,van valami megoldás arra,hogy ne lengyelül jöjjön be az ali alapból? Kapok egy linket(nincs benne ,hogy pl.aliexpress.com),rákattintok és rögtön a lengyelre dob be,persze ha rákattintok hogy go to english site,akkor a megnyílt oldal 'elveszik',tehát a termék - és a kezdőoldalra dob. Van erre valami megoldás? Cookie törlést próbáltam.
“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” pixel8
-
Topikgazda
válasz Play Dead #18086 üzenetére
Nem.
Csak akkor, ha ténylegesen egy EU-s országban van feladva.
(De akkor egy kicsivel többe kerül a termék, mert nincs áfamentes vásárlás, csak beépül az árba, szállítási költségbe. Úgy 10-12%-al és vámeljárási költség nélkül lesz olcsóbb. Általában.)[ Szerkesztve ]
-
Play Dead
csendes tag
Sziasztok!
Lehet úgy keresni az Alin ,hogy csak az EU-s raktár készleteit mutassa?
Ha EU raktárból rendelek az mindenképpen Áfa és vám mentes? -
válasz vizimento #18084 üzenetére
Az appban: Home / Go to game land / itt a Store-okra kattintva, kicsit legörgetve lesz ilyen hogy Play Bubble Challenge. Amúgy is hasznos, mivel minden store-ban lehet háromszor játszani, én tegnap óta ~600 coint gyűjtöttem, bár tegnap sokkal bőkezűbben szórta mint ma
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
vizimento
senior tag
válasz tupacamaru #18083 üzenetére
Sikerült ma valakinek megcsinánia a "daily task"-ot?
Tegnapi megvolt, de ez a mai "play bubble challenge" nem sikerül se gépen, se az appban...Vennék hibás elektromos rollert/hoverboardot!
-
Topikgazda
válasz tupacamaru #18081 üzenetére
Dispute-al célszerű indulni, mert ha megegyeztek, akkor tudod cancelezni és nem lesz gondja.Egyébként meg nem működik és az átvétel leigazolásától csak 15 napod van dispute indításra, nem érdemes üzenetváltással időt fecsérelni.
-
tupacamaru
veterán
Na, megint itt vagyok. Kaptam egy cuccot ami rendesen működött 4 napig, utána pedig kijött belőle a füst. Írjak az eladónak vagy nyissak Dispute-ot? Még nem nagyon volt ilyen problémám, mert ami megjött az eddig mind rendben működik is.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
johnyblaze
aktív tag
Elmondok egy történetet
Rendeltem anno egy kabátot,az eladó fake képekkel reklámozta a terméket mint utólag kiderült.Vásárlás előtt természetesen egyeztettem vele hogy tényleg olyan-e mint a képen,ő azt mondta persze.
-Megérkezett a csomag: Hát látom hogy átvert mivel brand logo nincs a kabátban.Ezek után vissza szerettem volna kapni a pénzem,mivel ki is volt írva az eladó garanciát vállal rá és visszafizeti.
Így is tettem,jelentettem a rendszerben hogy vissza szeretném kapni az összeget mivel ha tudom hogy nem olyan amilyen a képeken nem veszem meg,ő viszont még hazudott is.
Az egész összeget kértem,ő a felét volt hajlandó visszafizetni,amibe nagy nehezen bele mentem.Lássatok csodát maga az ALIEXPRESS ki bannolt a webáruházból!!!!
Se vásárolni,se saját fiókomba nem tudok belépni!A pénz szintén nem érkezett meg soha.
Az ügyfélszolgálaton azt a választ kaptam hogy egész egyszerűen felfüggesztették az account-ot mert hogy elvileg HAMIS volt mivel olyan névvel voltak már felhasználók! Persze a másik ügyfélszolgálatis szintén mást mondott,hogy dolgoznak az ügyön pár nap és rajta lesz.Hát majdnem egy év telt el azóta...semmi.
Kérdem én valaki találkozott már hasonlóval??
"don't fulfill her desire, just up away and retire"
-
Sziasztok!
Miért lehet az, hogy meghívtam egy ismerőst, ő meg is kapta a linken keresztül a meghívást, és a vele járó kupont is belépés után, de én az Invite friends alatt azt látom hogy you earned 0 coupons.
Illetve van valami barátlist ahova így utólag fel tudom venni?
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Topikgazda
-
Narancsíz
csendes újonc
A vételárban töröltem a tizedes értéket, és így elfogadta a "disputet"
Persze hogy vesszőt írtam!
Amúgy mindent kitöltöttem, azért is nem jöttem rá hogy mi van.
Egy mobiltelefonról van szó, azért izgulok.
Mindenkinek köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Narancsíz #18074 üzenetére
A nyomkövetésnél látható bejegyzésekre ne hagyatkozz.
A vásárlásnál a Product Action Order Status oszlopoban mi olvasható?
Illetve meddig jutsz el a dispute-ban?
De rögtön egy kérdés: a visszakérendő pénznél ugye pontot írtál, nem vesszőt a tizedes jelnek? És ami piros csillaggal jelölt azt mind kitöltötted?[ Szerkesztve ]
-
Narancsíz
csendes újonc
-
Narancsíz
csendes újonc
Olyan problémám van hogy az eladó törölte a megrendelést, és nyílt vita helyett azt javasolja hogy ismerjem el az áruátvételt, majd utánna visszatéríti a vételárat.
Én próbátam a leírásotok alapján a nyílt vitát kezdeményezni, de a kitöltés után nem sikerül elküldeni az űrlapot, amit nem értek hogy miért.
A segítséget előre is köszönöm! -
zsupyro
tag
Sziasztok. Jól értelmezem, ha vám ügyben kaptam sms-t a postától akkor a 27% áfán felül a postának is kell 2500 ft-t fizetni az ügyintézésért??
-
peestike
őstag
Néztem most az app-ot, megjelent a 7 éves "akció". A kosárban az aeropress koppintás, amit múlt héten betettem 20.41 usd-vel, most 36.xx, akciózva 19.95. Erősebb az akció, mint 11.11 volt.
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Topikgazda
válasz Money94 #18062 üzenetére
az utánküldés egy szolgáltatás, amit kérni lehet. De én nem kértem ilyet...
Ez fizetős kérés, ha nem kérted lényegtelen. Mivel változott a Posta nyomkövetési rendszere, ezt vagy rendszer vagy a postás elírta.
Ha ezt a választ kaptad: Felhívtam még délután a postát, mondták, hogy sikertelen volt a kézbesítés, és holnap át tudom venni. akkor nem mindegy, hogy mi van beírva? A csomagosok nem szoktak értesítőt bedobni, azt a levélkézbesítő szokta vinni másnap.
Az élőszeméllyel való kapcsolat, információ az elsődleges. -
Money94
csendes újonc
Megint van egy kis gondom... ma kellett volna, hogy kihozzanak egy csomagot, de nem történt meg... vagy is állítólag megtörtént, de én nem tudok róla... vártam egész nap, még értesítőt sem kaptam róla.
A tracking number ezt mutatja:
2017-03-20 17:26:00 Utánküldve / Reforwarded
2017-03-20 12:51:00 Postán átvehető
2017-03-17 10:34:00 Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sortingFelhívtam még délután a postát, mondták, hogy sikertelen volt a kézbesítés, és holnap át tudom venni. Most megint megnéztem a tracking numbert, erre ott van, hogy Utánküldve - ahogy láthatjátok -. Nem értem, mi ez? Olvastam a posta oldalán, hogy az utánküldés egy szolgáltatás, amit kérni lehet. De én nem kértem ilyet... egyáltalán nem értem ezt az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Terentius #18060 üzenetére
Ha az Aliexpresen $-ra állítva fizetsz a kártyáddal, akkor bankod kártyás vásárlási szabályai alapján fog a deviza konvertálódni.
Ha átállítod, hogy €-ban, vagy forintban kijelezve fizess az AliExpressen, akkor rosszabb az Aliexpress belső árfolyama.
Tehát az Aliexpress felületen hagyd a Currency-t $-on és úgy fizess.
Milyen bank és milyen típusú kártya?[ Szerkesztve ]
-
Terentius
őstag
Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy esetleg nem kerestem vissza, de most nagyon nincs rá időm.Szóval az alin a bankom váltja a deviza árfolyam alapján a dollárt vagy valamilyen más,roszabb esetleg jobb árfolyamot használ pl. Mastercard?Köszi
OnePlus 12 16/512
-
Makifeju
tag
válasz MittuDomain_ #18035 üzenetére
Szerintem villámgyorsan nyiss egy disputot,aztán verd rá a balhét!
Októberi a rendelés és még semmi nem jött??
Ez még viccnek is rossz!
Pláne úgy hogy azt mondta több részletben küldi,és még mindíg sehol semmi.
Ráadásul nulla a kommunikáció!
De tényleg mi az amiben még reménykedsz....tuti kamu a pasas!
Mindenképp pereld vissza a pénzed,aztán nézz másik eladó után.
De figyelj oda az eladásai számára,a visszajelzéseire,ne csak 1-200 legyen mert azok mindíg neccesek.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #18056 üzenetére
Én már rég visszakértem volna a pénzt. Az átlagos szállítás 22-25 napba bele kell hogy férjen. Az időhúzásra úgysem tudna értelmes magyarázatot adni, illetve azt ír amit akar: cunami, árvíz, földrengés, elvitte a cica, bármi.
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #18054 üzenetére
Azért nem, mert eleve kizártad a rendelkezésre álló lehetőséget: Nem szeretnék elállni a vásárlástól,
[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
Az előző kérdésemben tudna valaki segíteni?
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz Elthan #18052 üzenetére
Persze, ki tudod fizetni. Csak vele kell egyeztetni, ha megérkezne. Ezt szoktuk egyébként tenni. Ha megjön kifizetjük. Vagy megveszünk tőle egy ilyet és nem küldi el és leigazoljuk a problémamentes érkezést vagy ha van neki PP, akkor azon keresztül. Amit ő mond.
[ Szerkesztve ]
-
Elthan
csendes tag
Itt az egész postai értesítő. Február végén reklamáltam először, akkor meghosszabbította.
2017.03.10 19:56 (GMT-7): 【北京】Shipped by air
2017.03.10 03:56 (GMT-7): Shipped by air
2017.03.08 00:10 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad2017.03.07 18:25 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.03.07 18:21 (GMT-7): 【郑州】Export customs clearance complete
2017.03.07 18:18 (GMT-7): 【郑州】arrive export exchange
2017.03.07 02:21 (GMT-7): Export customs clearance complete
2017.03.07 02:18 (GMT-7): arrive export exchange
2017.03.06 10:46 (GMT-7): Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.01.08 10:12 (GMT-7): 【北京】arrive export exchange
2017.01.07 18:12 (GMT-7): arrive export exchange
2017.01.06 15:46 (GMT-7): 【郑州】arrive export exchange
2017.01.05 23:46 (GMT-7): arrive export exchange
2017.01.05 13:05 (GMT-7): Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.01.03 17:12 (GMT-7): Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country -
Topikgazda
válasz Elthan #18048 üzenetére
Ez azért nem világos, ha decemberben fizetted: 2017.03.08 00:10 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad egy januári dátum szebbnek tűnik, de ha tényleg ekkor lett feladva, akkor még korai az érkezés 12 napra.
Ha nem változtatsz semmit az Aliexpress a javadra fog dönteni.
Ehhez a dispute-nál nem kell elfogadnod az ajánlatot, ha ott írta, ha ott nem ír semmit, akkor automatikusan javadra zárul.
Segítség esetleg ha kell az Összefoglalóban.
Amit ajánl az a te hibád lesz -nem tartasz rá igényt- nem kellene bele menni.
Pénz vissza és vedd meg mástól.
A PP-hez:
A PayPal topik Összefoglaló segít.
Az azonosítód az az e-mail cím amivel regisztráltál és belépsz, azt kell el küldeni annak aki neked pénzt szeretne küldeni, ha refund lenne akkor azt úgy kell, illik küldenie, hogy a PP jutalékot ő fizeti a küldéskor, erre célszerű figyelmeztetni.
Az összeg rögtön látszik ha elküldi. A pénzt el is vásárolhatod vagy a bankszámládra kiküldöd.[ Szerkesztve ]
-
Elthan
csendes tag
Sziasztok!
Razer Abyssus OEM egeret rendeltem még december 29.-én az aliexpress-en. Egyszer már hosszabbított, mert nem jött meg. Pénteken írtam neki, hogy 2 nap múlva lejár a kiterjesztett védelem is. Nem válaszolt (igaz legutóbb is azt írta hétvégén nem dolgoznak) Tegnap este 10 körül vitát nyitottam, mert hajnal 1 órára lejárt volna a védelem. Ma ezt írta délután.
"Dear Friend,
1. We can re send for you if you can wait, please cancel your dispute.
2. Do you have Paypal account for refund?
3. Please change dispute reason to Personal Reason, such as " I no longer need the product",
We will agree your dispute and refund you"Mit érdemes csinálni, hogy át ne verjen. Paypal számlát nem régen nyitottam az ebay miatt. De nem tudom mit kell írnom, mi a számlám címe, mit kell ott megadni, illetve valamennyit a paypal felszámol ha nekem küldik a pénzt. Ha a paypal-ra megy a pénz le tudom onnan venni? Illetve a másik két lehetőséget érdemes figyelembe venni? Kellene egér, de már lassan 3 hónapja megrendeltem.
Posta ezt mutatja
2017.03.10 19:56 (GMT-7): 【北京】Shipped by air
2017.03.10 03:56 (GMT-7): Shipped by air
2017.03.08 00:10 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad -
Topikgazda
válasz internetezoo #18044 üzenetére
április 18-ig (60 nap) ideérhet. Azután már van valószínűsége annak, hogy elveszett.
-
internetezoo
senior tag
Február 14: 2 db
Február 18: 2 db
Február 26: 1 db
Ma jött meg a február 26-i rendelés. Egy db február 18-i rendelés nem jött még meg. Elveszett akkor?[ Szerkesztve ]
-
Laca0
addikt
Ezt jól megszívtam... kivettem a kosárból a 60 dollárost, kifizettem a többit, majd újra be akartam tenni a kosárba azt az eszközt.... most már 84 dollár
De így sem jelent meg a kupon. Viszont a következő oldalon már valószínűleg kiválasztható.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S
-
Topikgazda
Nem jelenik meg. Nincs biztosítékod az újraküldésre.
A PP regisztráció 1-2 perc, nem kell hozzárendelned sem kártyát, sem bankszámlát és küldheti neked a pénzt, persze szólva neki, hogy a jutalékot ő fizesse. Most ezzel járnál jól.
A P-hez segítséget találsz az Összefoglalójában, de ott is megbeszélhetjük ha valami nem lenne egyértelmű. -
MittuDomain_
őstag
Sziasztok!
Az eladó folyton (már harmadszorra) kitolja a szállítási határidőt, és azt firtató kérdéseimre, miért teszi ezt és mikor lesz ebből termék a kezemben, nem válaszol. Mit tudok tenni ez ügyben?
10 különböző terméket rendeltem tőle, még a legelején írt, hogy logisztikai okokból több adagban fogja küldeni és ezért ki is tolta a határidőt, de azóta még kétszer (októberi rendelés, már 2017 júliusi határidőnél tartok), és nem válaszol semmilyen kérdésemre (miket adott eddig fel, mikor indul a többi, miért tologatja önkényesen a dátumot...).
Nem szeretnék elállni a vásárlástól, nagyon jó áron voltak, nem sürgős egyik sem, de idegesít az info hiánya.
Követési szám természetesen nincs.Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Laca0
addikt
Sziasztok!
Van egy 5 dolláros kuponom "Can be used on: all items in AliExpress". Legalább 35 dodóért kell vásárolnom hozzá. Tele is pakoltam a kosarat kb. 80 dodó értékben, de nem jelent meg ez a kupon. Korábban amiket felhasználtam, már itt a kosárban ki kellett választanom. Lehet, hogy ezt majd csak később lehet? Vagy van valami egyéb trükkje?
Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S
-
emin
tag
Sziasztok!
Az első disputám, meg is indítottam pénz vissza kéréssel.
(A termék egyébként egy led táp. ami rendben megérkezett és vissza is igazoltam, majd egy hét után az első üzembe helyezés alkalmával egy perc után meghalt.)
Az eladó üzent újra küldené vagy paypalra utalná a pénzt (nincs paypalom így ez kiesik).
A visszaigazolás utáni 15 nap pár nap múlva letelik.
Kérdésem az lenne, hogy újraküldésnél a termék ugyanúgy megjelenik az Ali felületén és követhetem vagy csak elküldi és egy hónap után vagy megjön vagy nem? -
Money94
csendes újonc
válasz Sinisi #18026 üzenetére
Nem kérdeztem, mert mikor ez volt akkor még kezdő voltam és az is csak pár dolláros tétel volt, így nem foglalkoztam vele. Egy cosplayhez vettem egy maszkot, aminek a nyakat is fednie kellene, nem csak a szájat és az orrot.. és egy olyan terméket kaptam amit használni sem tudok, mert lecsúszik az arcomról... kb rongynak néz ki, s nem mint egy maszk.
-
Topikgazda
válasz Kernel #18028 üzenetére
Akkor akár valami banki "karbantartási" móka is lehetett.
A bank oldalán olvasva most épp két rendszer is megy, tesztelhető az új, meg megy a régi.
Én nem hiszek az olyan csodákban, hogy ilyen esetben nem fordulhatnak elő rejtélyes hibák.
Mi a Budapest Banknál hisszük, hogy szavaknál többet ér az élmény, ezért úgy döntöttünk, már a hivatalos megjelenése előtt kipróbálhatóvá tesszük új Netbankunkat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Sinisi
senior tag
válasz Money94 #18024 üzenetére
"(van, de nem fogom megadni azt neki, mert már jártam úgy, hogy visszautaltak a paypalomra, de a paypal valamiért levonta)". Nem kérdeztél rá, hogy ugyan miért vonta le az utalás összegét?!
Hogy érted azt, hogy "nem olyan mint a képen"? Hamisítvány vagy kisebb/nagyobb stb.?
-
Makifeju
tag
válasz Money94 #18024 üzenetére
Ne foglakozz vele hogy mit ír az eladó. Annó én is volt hogy átírtam a disput okát,erre persze jött hogy alá van írva meg átvéve. Nyiss vitát,ha azt mondja igazad van elfogadja a te álláspontod,ezzel zárul is a dolog te pedig visszakapod a pénzed. Ráadásul őt sem éri így semmilyen hátrány vagy kár. De azt már megtanultam az évek alatt hogy a legminimálisabb összegért is képesek bohóckodni,iszonyatosan kapzsi népség. Ha nálam valami nem stimmel már nem is írok,rögtön nyitom a disputot és kész. Ha elfogadja a hibáját kap pozitívat,ha húzza a dolgot megy az 1 csillag és kész.
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Money94
csendes újonc
Rendeltem valamit alin, de nem olyan mint a képen. Írtam az eladónak s küldtem is képet neki (nem akartam egyből dispute-ot nyomni, mert csak 8 dolláros a történet). Visszaírt, hogy visszautalja a pénzt, ha van paypal-om adjam meg (van, de nem fogom megadni azt neki, mert már jártam úgy, hogy visszautaltak a paypalomra, de a paypal valamiért levonta), ha meg nincs, akkor nyomjak alin dispute-ot és válasszam azt ki, hogy nem kaptam meg a rendelést, s ne azt, hogy nem egyezik a termék a képen láthatóval, mert hogy akkor az ali dönt, és akkor ő, az eladó nem tudja végrehajtani a teljes utalást. Tudom, hogy olyankor az ali dönt meg stb. de ha megnyomom azt, hogy nem kaptam meg, azt az ali úgyis látja, hogy megkaptam nem? Mert a Tracking number mutatja, hogy már megkaptam (én még nem igazoltam vissza, hogy tényleg megkaptam). Szerintetek most mit nyomjak? Nyomjam azt, amit az eladó írt?
-
Kernel
nagyúr
Már vagy 15 éve használom, megbízhatónak tartom, több körülmény ismeretében, amit most hosszú lenne kifejteni.
Kéttagú mesterjelszóval védett, titkosított passcard fájlokban tárol a gépen, illetve lehetne a webes szerverükön is, de azt nem igénylem. Noha elvileg nem tudnának belelátni, a mesterjelszó nélkül.
Majd próbálkozom még a jövő héten, esetleg írok a banknak stb.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Topikgazda
válasz Kernel #18021 üzenetére
Akkor nem tudni mi a gond.
Biztos jó ötlet ebben tárolni bankkártya adatokat? Lehet, hogy paranoiás vagyok, de biztos nem küldi szét a vakvilágba az adatokat? Nincs hátsó kapu beépítve? A free verzió használatából nem igazán van haszna cégnek, valami finom csábítás a fizetős irányába nincs?
Ha még az NSA készítette volna ezt a programot, akkor sem lenne biztonságos.
A saját fejem a biztonságos, amíg a helyén, azután meg úgysem tudják feltörni.
És biztonság szempontjából is jobbak az olyan banki felületek, ami nem engedi meg az automata kitöltést, abban jobban megbízom.[ Szerkesztve ]
-
Kernel
nagyúr
A tárolt adatokat múltkor sikerült törölni, azóta nem mentette el.
A mezőket a Roboform tölti ki, ami nem téved.
Az újrafizetéshez kézzel kell beírnom (mivel az más ablak, nincs "betanítva" a Roboform részére), de ugyanaz a végeredmény.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Kernel
nagyúr
A törlést eleve a vásárlási történetben intéztem, meg az újrafizetéssel történő próbálkozást is:
De most sem jön össze. MC debitkártya, máskor ennél több vásárlásnál is simán szokott menni a dolog.
Benéztem a Netbankba, a délelőtti sikeres vásárlás ott figyel, tartalék is van bőven, úgyhogy érthetetlen.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Sinisi
senior tag
Akkor azért nem mutatja. Ellenben most akkor ennek kell ott látszania: Status: Finished.
Ha ez így van és mint ahogy írtad nem nyitottál vitát akkor a csaomag megérkeztének leigazolástól számított 15 napon belül indíthatsz csak vitát (végül is ha nyitottál volna akkor is ennyi az időkeret, mert ott leigazoltad volna, hogy megérkezett a termék, hiszen "termékhiba" esetéről van a szó). Szóval nem sok esélyt adnék annak, hogy meg fog érkezni ennyi idő alatt ha újraküld a csomagot. Ezért azt dönteném el, hogy van-e olyan kapcsolatom a vevővel ami miatt megbíznék benne annyira, hogy nem nyitok ilyen esetben vitát, amiben arányosan követelem vissza az összeget.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kernel #18015 üzenetére
Kártya típus a meghatározó adott esetben, nem a bank. Visa és Mastarcard esetén általában nincs fizetési gond.
De ha vásároltál már vele, akkor remélhetőleg nem fogyott le róla a pénz vagy a napi vásárlási darabszám.
Van amikor késik a visszaigazolás ezért írták, hogy nézd meg a vásárlási történetet, ott látszik ha nem lenne kifizetve.töröltem a tranzakciót van átfutási ideje az elfogadásnak, ha már akkor a linkelt képen lévő üzenetet kaptad arra is, akkor csak gy kis várakozás után a vásárlási történetbe kellett volna benézni mert esetleg nem fizetett tételként lett volna ott.
[ Szerkesztve ]
-
Kernel
nagyúr
Ma délelőtt 10 órakor még volt egy sikeres vásárlásom, Budapest Bank kártyával. Félóra elteltével már nem sikerült. Próbáltam ismételni a fizetést, töröltem a tranzakciót, ismét megvenni.
Pár perce próbáltan venni teljesen más árut, ez sem jön össze:
Másnak nincs ilyen gondja?
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Elthan
csendes tag
Köszi. Akkor nem is válaszolok neki. Kb. mennyi idő mire visszautálják 2 hét? A vissza igényelt összegnél is csak az egyik csomag árát írtam be, mert úgy becsületes, hogy amit elküldött azt ne fizesse vissza. A ledek jók működnek egyébként. Az az érdekes, hogy Lett országból küldték.
-
Topikgazda
válasz Elthan #18006 üzenetére
De nem igazoltad le a megérkezést és azt választottad a dispute-nél, hogy nem érkezett meg?
Mivel azt írod, hogy a vásárlói védelmed május 22-ig él, ezért nyugodtan lehet cancel a dipsute-ra, mert újranyitható. Ha neked persze a pénz kell, akkor ez lényegtelen.
De nem világos, ha már az Aliexpress döntésére vársz akkor mindegy, hogy meddig van vásárlói védelem, mert ilyenkor már a dispute- téma ideje ketyeg.[ Szerkesztve ]
-
Elthan
csendes tag
Sziasztok. Nekem olyan problémám van, hogy 2x10 db ledet rendeltem az alin. Feladták megérkezett március 8.-án. Azonnal láttam, hogy nem 20 db., hanem 10 db led jött meg. Mivel 20 fizettem, egyből jeleztem az eladónak a problémát. Másnap képeket is küldtem a kibontatlan csomagról, kibontva egymás mellett a csomagoló és a csomag a tartalmával. stb. Azt írta érti a problémámat utánanéz. Na azóta semmi. Tegnapelőtt dispute-t nyitottam a képeket feltöltöttem és írtam, hogy 10 db. érkezett meg és 20 fizettem, Kérem a 10 db árát vissza. Ali elfogadta most egyezkedünk.
Ezt írta, amit nem biztos, hogy jól értettem, de nem merek belemenni, nehogy átvágjon."Dear buyer
I am very sorry for this kind of thing
We would like to send you 10pcs LED for you again
But I hope you can cancel the dispute as soon as possible
Please do not misunderstand, because if you do not cancel the dispute, I will send you the goods again, then I will be severely punished by our company
Please believe me, within 24 hours after you cancel the dispute, I will send you the goods and tell you the new tracking number
OK?
Looking forward to your reply
thank you
I wish you a happy life
Note: When you cancel the dispute, please click on "cancel the dispute", do not click on "agree to the dispute."Meghosszabbította május 22-ig a védelmet.
Én azt írtam küldje vissza az egy csomag árát,
March I signaled the problem on 8. They did nothing! I ask the money. I am shopping elsewhere.de még mindig értetlenkedik.
"Dear friends
I know it's causing you trouble, really sorry, what do you want us to do?"Mit írjak, hogy egyértelműen értse mit akarok? Én fordítóval írkálok neki, lehet elbeszélünk egymás mellett.
-
Sinisi
senior tag
A vásárlói védelem dispute-hoz kapcsolódik olyan formán, hogy ha nem nyitod meg akkor nem érvényesíted.
Ha elfogadod akkor a védelmi időn belül kell, hogy megérkezzen az új csomag, hogy ha azzal (is) probléma lenne akkor tudj az ali felé nyitni dispute-ot. Erre van esély?Mennyi védelmi időd van még?Én dispute-ot nyitnék, hacsak nem kesseli vissza az eladó a kért összeget a védelmi idő lejárta előtt, amihez az kell, hogy ebbe előzetesen megegyezzetek. Majd ezután újat rendelnék tőle (ha amúgy meg lennék elégedve vele).
-
őstag
Robotporszívóhoz rendeltem 5 m öntapadós mágnesszalagot. Viszont a borítékban csak 1,2 m-nyi volt.
Írtam az eladónak, hogy az árkülönbözetet kérem vissza. A hibát elismerte, újraküldést ajánlott. (Még disput-ot nem nyitottam.)Elfogadjam, vagy ragaszkodjak az pénzhez?
Mi a helyzet ilyenkor a vásárlói védelmemmel?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- E-roller topik
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Synology NAS
- Tesla topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Konteó topic
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Delta Force (2024)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- SteelSeries Arctis Nova 1 Gamer Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G335 vezetékes fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- AKG Harman K72 Dj fejhallgató // Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G935 Vezeték Nélküli Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Sennheiser Epos GSP 370 Gaming fejhallgató // Számla+Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest