Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
timolya
csendes tag
Ez a 47 USD nekem is nagy újdonság, köszönöm az információt!
-
timolya
csendes tag
válasz AMD Power #25396 üzenetére
Eladótól függ, van hogy nem is éri meg felhasználni, mert egy másik eladónál kupon nélkül alapból olcsóbb. Én kb. a fele rendelésemnél fogom tudni felhasználni, van olyan eladó akinél 15$ felett esik le a 2$, azért az már egy amúgyis akciós 60$ motyónál -8$, egész baráti.
-
Topikgazda
válasz AMD Power #25394 üzenetére
A select kuponok amiket összegyűjtöttél. Fizetéskor ahol felhasználható a 2 $-t leszámolják a fizetendő összegből.
Úgyis lehet fizetni, hogy volt a 15 $ felett 1 $ az eladónál, volt erre az eladóra érvényes AliExpress 2 $ select kupon, így 3-al kevesebbe került.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Köszönöm.
Ez a 47 USD jó hír.
Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
-
anadroid
senior tag
Egy csomag.
Külön-külön.
[ Szerkesztve ]
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
addikt
Üdv,
A 22Eur alatti vámmentességet hogy kell értelmezni?
1 csomag nem kerülhet annyiba, vagy 1 rendelés.
Pl én most kb 5 dolgot néztem ki, amit szeretnék megrendelni. Ha egyszerre rendelem meg, akkor bőven 22 Eur felett fogok fizetni érte, de ha külön-külön akkor meg alatta vagyok a határnak.
Hogy érdemes megrendelni ilyen esetben?Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
-
SzűkTanár
csendes újonc
Hol lehet átállítani az időzónát? Alapból US-re van állítva, de engem nagyon zavar.
-
Topikgazda
válasz ontheground #25378 üzenetére
Én viszont kaptam már olyan Aliexpress döntést, hogy küldjem vissza és akkor teljes refund.
A vissza postát ugye nem fizetik.
Előtte hasonlóan, mint ez az eladó ok megváltoztatást kért és azt hogy küldi azután a pénzt. Én nme fogadtam el. -
ontheground
tag
Ha videót töltött fel a hibáról, ahogy írta is, akkor teljesen mindegy, hogy megérkezettnek van-e jelölve, nyilvánvalóan megérkezett. Ezt az Ali is látni fogja szerintem, nem is nézik majd, hogy le van-e igazolva, mivel nyilvánvaló, hogy ott van. Addig meg úgyis kihúzza az eladó, hogy közbelépést kelljen kérni. Nem értem én se, hogy mire jó megváltoztatni a dispute indoklását, amikor nyilvánvalóan hamis indok lenne az utolsó. Igérnek az eladók fűt-fát sokszor, nem kell semmit készpénznek venni.
Nincs hál'istennek negatív tapasztalatom, egyedül múltkor próbálkozott egy másik eladó, ő se igazán csőbe húzni, inkább csak az időt húzni meg a refund-ot faragni
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ontheground #25375 üzenetére
Azzal mit ér el? Akkor később lehet indítani a dispute-t. Ez az ok így működik.
Bár lehet hogy valami csoda folytán addig megérkezik és nem lesz dispute.
De függ attól az egész hogy le lett igazolva vagy nem a megérkezés. A valótlanság is.Ha azokkal az adatokkal fut be egy dispute akkor az eladónak 2 lehetősége van:
1. elfogadja hogy nem éerkezik már meg és a pénz vissza.
2. emeli a szállítási védelem idejét.
A pénzt visszát igérte.Ps:
Még írtad a hszt,ezért arra is reagálok: nem tudja csőbe húzni, nem is akarja. Van neked ilyen negatív személyes tapasztalatod és ennél az eladónál?[ Szerkesztve ]
-
ontheground
tag
Ezzel nem csak az időt akarja húzni az eladó? "Extend delivery time", vagy ilyesmi alapon. Nekem erősen olyan szaga van. Vagy a másik, hogy rá akarja venni vacs-ot, hogy valótlant állítson.
vacs: Amit a hozzászólásodból kivettem, én a helyedben maradnék az eredeti Dispute-nál, mert ugye az a valós ok. A nem érkezett meg, az hamis állítás lenne. Ha később közbelép az Ali, úgyis látni fogják az előzményeket, és mivel te állítanál valótlant az új Dispute-odban, az eladónak adnának majd igazat. Szerintem az eladó ebbe a csőbe akar téged behúzni.
[ Szerkesztve ]
-
minas
aktív tag
Köszönöm. Egyébként butatelefont használok, se android, se ios
Elbizonytalanodtam, hogy eddig is alipay-el fizettem, vagy anélkül? Ugyanis az alipay fiókban megtaláltam a korábbi kártyámat és amikor vásároltam, nem kellett megadnom semmit, csak kijelölnöm a vásárlás folyamatában ezt a kártyát. Úgy rémlett, hogy ezt valahogy régen az aliexpress accountban adtam meg (nem az alipay-ben), de ezek szerint nem...(?) Gondolom egyébként minden egyes vásárláskor meg kellett volna adnom minden kártyaadatot? Vagy egyszer megtörtént és megjegyezte? Ezért gondoltam, hogy az aliexpressről törlöm. De mindegy is, most az új kártyát megadtam az alipay-en, töröltem a régit (lejárt).
-
Topikgazda
Lehet módosítani. Ezek szerint nem igazoltad le a megérkezést?
Mert elméletben csak akkor lehet meg nem érkezettre állítani.
Nem írtad hogy mikor indítottad, mert ha leigazoltad, akkor attól számítva 15 napod van dispute-al reklamálni ebbe a modósítás is benne kell hogy legyen.
De higgyük el amit ír, hogy elfogadja azt amit javasol, akkor csináld azt.
Cancel dispute
Majd új dispute.
"i do not receive the item",
logistics reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit" -
Topikgazda
5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
2. Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE -
vacs
veterán
Rendeltem egy autós mobil tartót, de hibás, nem használható.
Először próbáltam privátban megegyezni vele, de csak húzta az időt, ezért vitát nyitottam!
Leírtam, hogy a termék hibás, nem használható és egy videót is csatoltam!
Az eladó ezt reagálta:
Dear friend, could you pls change the dispute reason to logistics reason ??
You can reopen the dispute and choose the logistics reason(choose "i do not receive the item", then choose the logistics reason, such as" Purchase Protection is running out, but package is still in transit") .
Then we will accept your request and the Aliexppress will return your money in 10 working days
hope you can understand.Azt kéri, hogy módosítsam a vitát (tudok egyáltalán ilyet)?
Vagy mit javasoltok?(^)(>.<)(^)
-
Topikgazda
Nem kell a kártyaadatokat pötyögni, persze megjegyeztetheted, de akkor is minden fizetési alkalommal elküldi a neten a kártyadatokat és kérdés az hogy hol is van megjegyezve.
AliPayre regisztrálva a kártyát máshogy működik.
Csak Mastercard és Visa kártya adható hozzá.
Ha a vásárlás jogosulatlan használat volt, akkor 90 napig nyújthatunk be kárigényt.[ Szerkesztve ]
-
minas
aktív tag
A kérdésem az lenne, hogy mivel jobb az alipay-el (vagy azon keresztül) fizetni, mint csak simán vásárláskor az aliexpress accountban megadott kártyával? Itt is ott is ugyanaz a kártya van/lenne mögötte, mindkettőt az ali kezeli, tehát az eladók ugyanúgy nem férnek hozzá a kártyaadatokhoz. Eddig nem használtam az alipay-t, de elgondolkodnék rajta, ha lenne értelme.
-
timolya
csendes tag
Az 5$ kupont a legutóbbi 3 alkalommal már nekem sem adta, pedig mindent ugyanúgy csináltam mint eddig. Egyelőre gyűjtögető fázisban vagyok, várom az utolsó napot, hátha úgy még jobban járok ha adják megint a discountot is.
-
UberMutant
őstag
válasz pulutodurumo #25356 üzenetére
a vagy nem az október 14 után lesz reklamálható
-
pulutodurumo
addikt
válasz gyulazsolti #25355 üzenetére
A számod nem követhető itthon. Vársz, és vagy jön, vagy nem.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok.
A rendelésem 22.óta az országban van, állítólag és nem mozdul, a 17track szerint.[kép]
Kezdjek el aggódni, vagy várjak. Vagy a magyar posta csücsül rajta.
Ezzel egy-időben rendeltem szekrénypánt led-et, az 8 napra megjött.Legutóbbi 2 elem rendelésem, az egyik elveszett, a másikat meg visszaküldték a feladónak.
[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Sziasztok, lenne egy kérdésem.
Nézegettem a mi router 3g-ket, mert venni akartam egyet. majd teljesen kuriózumként találtam egy olyan csókát, aki 29 dolláros vásárlásra adott 6$ store kupont (akkor még volt, mire eszméltem már elfogyott, ismerősnek nem jutott a kuponból), és így az 25-5 kuponnal 24.45re jött ki a router.
A kérdésem az lenne, hogy ez a store kupon sanszosan egy véletlen tévedés volt, vagy néha azért érdemes jól körbenézni, mert előfordulhat ilyen máskor is? -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz #39868659 #25341 üzenetére
Ha nem vizsgálná, akkor nem írná hogy gyanús tevékenységet észleltek és ellenőrizd. Azt a kártyát más felhasználó is használta ezelőtt, akkor gyanús, ha egy új felhasználó kezd el fizetni vele.
Fogadd meg tanácsukat és vedd meg újból, előtte töröld a böngészőből az összes Ali kezdetű sütit, a gyorsítótárat és úgy próbáld meg.[ Szerkesztve ]
-
#39868659
törölt tag
Sziasztok!Uj felhasznalokent regisztraltam.Fizetes utan nezi a rendszer hogy mas nevu szemely mas felhasznalonevvel (felesegem) mar fizetett ezekkel a kartyaadatokkal es mar hasznalja az alit? Koszonom
Status: Closed
We can't process your order at this time due to potential security reasons. All payments made (except fees and charges made to third parties) will be returned to your account. Please double check if any suspicious activity has occurred and try to place the order again.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz retesz147 #25337 üzenetére
Köszi a figyelmeztetést, augusztus 1-től lett az rtf állmányból docx. A link javítva.
Bár a süket postás a kitöltött mintát is erre cserélte le. IQ - .
Azt nem javítom.Mindenképp nem fogsz fizetni, de ha külön küldte a jó ember, akkor amire vonatkozik annak az árát írd be, a 9,6 $-os úgy sem számít. de legfeljebb megmagyarázod nekik.
A 33 $ is 28,47 € a 22 felett van tehát hivatalosan lesz vámeljárás, én mindenkinek azt javaslom hogy az a pár soros kérelem menjen el biztonság kedvéért, majd két hónap amíg azt a hibát rendezik, hogy nem veszik figyelembe ezt a szabályt, felesleges kockáztatni. Az e-mail csatolmányok közt elfér.Mindent be kell küldeni. Nem úgy gondoltam a leírt anyag értelmezését. Vámeljárás indul, igazolni kell az értékét a üldeménynek a meghatározott formában. Az hogy kell fizetni vagy nem, az nem számít. Majd döntenek.
[ Szerkesztve ]
-
retesz147
addikt
Köszi!
Nem tudom, csak nekem negy egyértelmű, de az összefoglaló alapján elsőre én úgy értelmezem, hogy:
- ha a havi USD határ alatt vagyok, akkro csak elég beküldeni a jogszabályra való kérlemet, hogy engedjék át.Ellenben több fórumon ezt olvasom:
- beküldeni a kérelmet a jogszabályra hivatkozva,
-beküldeni ezt kitöltve,
-banki kivonatot, esetleg számlát is beküldeni.Szóval, ha a jelenlegi határ alatt vagyok, akkor elég csak a kérelem az elengedésre hivatkozva, vagy mindent be kell küldeni?
A bonyodalom az, hogy egy eladótól rendeltem 2 fülest, mert így volt akciós. Az egyik füles megérkezett, a másikat megfogták. Az Orders-nél ugye 2 termék szerepel, 2 árral. A 2 ára együtt is csak 39,6USD, tehát nem gond az augusztusi határra nézve. A megfogott füles 33 USD. Ilyenkor melyik árat tüntetem fel? A teljes 39,6-ost, vagy csak a megfogott fülesét a 33 USD-t?
Nem fog ezen fennakadni a posta?
[kép]Az Alis számlás részt megtaláltam, köszi!
Továbbá az összefoglaló Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat 404-es hibára fut.
Eladó Xiaomi 13 üvegfólia és Samsung S23 Nilkin tok és üvegfólia.
-
Topikgazda
válasz retesz147 #25334 üzenetére
Segítségül az Összefoglalóban 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél mindent leírtam.
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, beszkennelve vagy képként. Ez e-mailben postaimport@posta.hu e-mail címre.Valahogy össze kell kötni veled a vásárolt dolgot. De szerencséd van az árral, mert ebben a hónapban 43,04 USD-ig megy az Áfa elengedés dolog.
[ Szerkesztve ]
-
retesz147
addikt
Aliból hol tudom a számlát kinyerni?
Megfogták a Bluedio T6-ot a VÁM-on, tudok csatolni egy OTP-s kivonatot, a kitöltött vámkezelési megbízást és a "2017 évi CLII. törvény " kérelmet, hogy ne kelljen fizetnem, mivel a rendelt áru 39,6 USD, de Alis számlát nem találom sehol(Alipay-en se).
Vagy ennyit elég beküldenem?
Köszi!Eladó Xiaomi 13 üvegfólia és Samsung S23 Nilkin tok és üvegfólia.
-
w333
félisten
Üdv. mindenkinek !
Azt szeretném kérdezni hogy bankártya nélkül lehet rendelni ?
És ha igen akkor hogyan, látom az Ali oldalán a Bank Transfert !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
timolya
csendes tag
Kinek milyen kupont ad a Coupon Rain?
-
PNP
őstag
válasz pulutodurumo #25326 üzenetére
Kösz a linket! RO, szóval elvileg rendben van.
-
pulutodurumo
addikt
Az eleje is fontos lenne. Elkezdték használni például az UCxxxxxxxxxCN számokat, ami nem nemzetközi ajánlott. Részletek itt.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
PNP
őstag
Sziasztok,
EE végű (észt) trackinggel még nem volt dolgom: végig, azaz kézbesítésig követhető? (Az, hogy Kínában mit csinál a csomag, nem érdekel, csak ne tudjon eltűnni itthon)
-
szata.68
senior tag
Köszönöm szépen midenkinek aki válaszolt. Végülis megrendeltem egyben,mert ha jól tudom ígyis-úgyis vámolják, nem akartam egyesével szarakodni,meg féltem,könnyebben hogy eltűnik 1-2 darab.
Remélem nem vágnak meg majd nagyon
(amúgy igen,lehet kapni itthon is ennyiért,de a fan coil-okhoz a legolcsóbb 40-50ezer/db, ezek meg mindegyik ráadásul távolról is vezérelhető,elvileg jobb - aztán majd kiderül) -
Topikgazda
válasz Ciccuka #25319 üzenetére
ANOka
Ott van a nagy piros 2 $ alatt hogy
2018/08/27 00:00:00 PDT - 2018/09/01 00:00:00 PDT
Ami képet tettem fel az most járt le.Amikor rákattintasz jön egy Congratulations....... felugró ablak.
Ez select kupon és hozzáadja a megfelelő értékű vásárláshoz, itt kell keresned, a 3. fül a kuponoknál:[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Rámentem a Get It Now-ra, de még se kaptam kupont. Nem találom a My Coupons-ban sem.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #25315 üzenetére
Mikor indult a dolog augusztus 20-án már linkeltem, de akkor újból itt a leírás, a kuponozás egy része csak 26-ig volt elérhető, most valami játékos van, meg amikor az oldalakon barangolsz dob fel 2$ kupont óránként valamennyit.
Most ha láttok valamit egyébként már az akciós árakon vásárolható meg ha ez van az árnál feltüntetve:
[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Hol vannak ezek a kuponok?
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Topikgazda
válasz kadesA #25313 üzenetére
Ne haragudj de ezt a dolgot nem igazán értem.
Van egy kereskedő (nem a gyártója terméknek) ugyan miért árúsítana olyan más cég nevében terméket, amit az nem is gyárt?
Az nem hamisítvány, mert hamisítani csak már meglévő dolgot lehet.
Az hogy a cég nevet oda írja annak sincs semmi értelme. Te is simán "kiszúrtad".
A név esetén is ha nem derülne ki a leírásból, hogy egy másik cég termékére hasolnít a dologl, vagy csak a név használata a hiretésben miatt legfeljebb megtévesztésre lehetne hivatkozni, de az sem teljesen igaz, mert ugye annak a nevű cégnek nincs ilyen terméke.Ha egyértelmű hogy hamisítvány vagy egyértelmű hogy a hirdetés megtévesztő, akkor azt lehet jelezni, de itt azért kétséges.
Egyébként én nem igazán találkoztam itt az AliExpressen hamisítvánnyal. -
kadesA
újonc
Köszönöm a választ!
2. Nem gyárt vagy már nem gyárt ez két kategória. Nem létező dolgot nem lehet küldeni.
Kicsit sarkítva (mert a példában elég egyértelmű hogy nincs ilyen termék.) Ha hirdetnek egy iPhone 15-öt és te megrendeled majd az Apple honlapját megnézve kiderül, hogy ilyen termék nem létezik, akkor szerintem bármit is küldenek helyette, az hamisítvány. Ezek után én mondjuk jogosnak éreznék egy reklamációt.
Remélem hamar kiderül mi az igazság, írtam a gyártónak, hogy nézzék már meg hogy tényleg van ilyen termékük vagy az eladó él vissza nevükkel. -
Topikgazda
válasz kadesA #25311 üzenetére
1. A szállítási védelem 60 nap. Valójában nincs jelentősége hogy nem 5 munkanapon belül adták fel.
Mivel nem egészen úgy működik, hogy be megy postára és odaadja a postásnak vannak csúszások.
Legigényli a nszállítást, kap nyomkövetési számot és azután megy érte valamelyik logisztikai cégtől. Az eladó "feladta".
Miért lényegtelen? 14 nap múlva látsz megérkezett a postázóba szöveget 14 nap múlva megkapod, ez 28 nap a 60-ból. Vagy vásárlástól számított 2 nap elindul a csomag, megérkezik 47 nap-ra ez 49 nap a 60-ból. Még mindig jó.
Nincs erre különösebb reklamálási lehetőség, auóz értékelésnél írhatod hogy lassú vagy gyors folt a szállítás.
2.Nem gyárt vagy már nem gyárt ez két kategória. Nem létező dolgot nem lehet küldeni.
Nem küldheted vissza ilyen okkal. Az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás résznél meg tudod nézni az opciókat a leírásban.
De biztos találsz ezeken kívül valami okot ami alapján vissza lehet küldeni.
3. Az áfát visszaigényelhetem? Nem adják vissza, de lehet próbálkozni. Elméletben ha igazolva van hogy a termék elhagyta az országot, van rá lehetőség, de én nem halottam olyanról akinek ez bejött volna.
A vámeljárás költségeit kérhetem az eladótól? Mivel előre tudtad, hogy lesz ilyen és az eladónak ehhez nincs köze, nem. Az hogy te meggondold magad (nem felel meg amit kaptál) és visszaküldöd az sem ok.De annyira azért nem értem ezt az előrerohanást a dolgokban. Termék kell vagy az lényeg hogy az X gyártó éppen gyártás alatt lévő termékét vedd meg és ami csak kereskedői árúkészlet az már nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
kadesA
újonc
Többszörösen összetett problémám lenne egy rendeléssel ha van valakinek valami tapasztalata valamelyik részével kapcsolatban, kérem ne tartsa magában.
1. 08.09 rendeltem/fizettem egy terméket, 08.10 az eladó visszaigazolta hogy pénz megjött, 08.11én jelezték hogy a csomag feladása megtörtént. Ezután csend. Az aliexpress felületén a csomagról azóta is annyi van hogy Tracking information is temporarily unavailable. Viszont kicsit utána túrva az alábbiak derültek ki ma. 11.08.2018 12:36 - Elektronikus értesítés a szállításról. 26.08.2018 19:17 Megérkezett a postázóba. Akárhogy nézem ez az 5 napos proccesing time megkerülése. Nyilván nem rendelek tőlük ha tudom, hogy 2 hétig ülnek rajta a postázás előtt. Lehet valahol valamilyen formában jelezni? Lehet ennek valamilyen következménye?
2. Amíg vártam, kezdtem egyre türelmetlenebb lenni és arra gyanakodni hogy ez a csomag sosem fog megérkezni ezért próbáltam keresni másik forrást. Ekkor derült ki, hogy a termék gyártója ilyen típusú terméket egyébként nem is gyárt. Ezek után elég kíváncsi vagyok mit kapok (ha megkapom). Ezzel az indokkal, hogy nemlétező terméket küldtek, visszaküldhetem a rendelt árut?
3. Mivel papíron a termék után áfá-t kell fizetnem (hacsak át nem csúszik a vámon) a visszaküldés után mi a helyzet a vámeljárás költségeivel? Az áfát visszaigényelhetem? A vámeljárás költségeit kérhetem az eladótól? -
lumpy92
aktív tag
válasz AMD Power #25308 üzenetére
Az eladó feldolgozza a rendelésedet.
Rendelési szám.
Rendelési idő.
Ha 7 napon belül nem adja fel neked, akkor automatikusan törlésre kerül a rendelésed.
Az "Extend oreder processing time" gombbal ezt a 7 napot ki tudod tolni."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Megcsináltam már a visszaigazolást, ezért mérgelődtem. Nagy nehezen összeállt a dolog, a mobilos hitelesítés után az eredeti megerősítő e-mial linkjét aktiváltam és jó lett. Az nem zavarta, hogy közben volt egy jelszóváltás is
Köszönöm a segítséget."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Topikgazda
válasz lumpy92 #25305 üzenetére
Ha ez a lépés kimarad: de előtte elfelejtettem emgcsinálni az e-mail visszaigazolást. és probléma van, az nem a szeretem az AliExpress-t vagy nem szeretem az AliExpress-t kategória.
Akkor lesz érvényes a regisztrációd miután az megtörténik, azután kérhetsz bármit a rendszertől, megcsinálja.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lumpy92 #25303 üzenetére
Meg kell adnod, hidd el nem fognak zaklatni. Egyébként is a szállítási címnél meg szoktuk adni a telefonszámot is. De ahogy gondolod, nem a bankkártyád összes adatát kérik. Csak egy telefonszámot.
Ha Interneten vásárolsz az összes webshop kéri a telefonszámot függetlenül attól hogy magyarországi vagy külföldi, nem igazán van értelme nem megadni.[ Szerkesztve ]
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Frissen regisztráltam PC.n. A mobil appból is beléptem, de előtte elfelejtettem emgcsinálni az e-mail visszaigazolást.
Most felfüggesztették a fiókomat, az őújranyitáshoz PC-s megerősítést kérnek. Kódot beírom, csúszkát jobbra húzom, de utána csak 1 lehetőséget ajánl fel a hitelesítésre, adjam meg a mobilszámomat.
Nem fogom megadni, van más mód, hogy helyreállítsam a fiókomat?
Köszi előre is."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest