Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- ASUS routerek
- Windows 10
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- OpenMediaVault
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsi23
addikt
"tudsz úgyis fizetni, hogy az eladó ad meg árat"
Ez hogyan működik? Most van a kosaramban 3 apróság, összesen 3.69$, mindegyiknek 1.39$ a szállítása (szerk.: ja, mégsem, az egyiknek 1.53, pedig ugyanakkora termékek...). Gondolom, megbeszélhetném az eladóval, hogy csak az egyiket fizessem ki, de hogyan tud ő megadni árat külön nekem, hogy ne az automatikusan számolt összeget fizessen?
-
8
senior tag
Azt hogy lehet megoldani, hogy ne kelljen 10 percenként újra meg újra belépnem a weboldalon?
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
Topikgazda
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz spileraaa #25192 üzenetére
Szerintem egyértelmű
Price: US $19.80 / piece ez az eredeti ár, ehhez viszonyítva a %-os értékek.
Discount Price: Mostani diszkont (akciós) ár
US $12.87 / piece
-35%
BRANDS SHOPPING WEEK akcióban
Sale Price: US $11.29
-43% , sale starts in 7 days. = -43%, az akció 7 nap múlva kezdődikEz a BRANDS SHOPPING WEEK indul 7 nap múlva
[ Szerkesztve ]
-
spileraaa
senior tag
hogy működik ez az új kedvezmény mert nem nagyon értem
most 35%
de lentebb ír valami 43% az mikortól érvényes vagy hogyan?Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
veterán
Sziasztok
Ha keresek egy terméket, valahogy nem lehet megoldani hogy csak azokat a cégeket dobja ki akiknek van raktára Európába is és onnan tudnám az általam keresett terméket megrendelni? Olyasmi lenne jó mint Ebay-en van hogy Item Location -> Europe.
iPhone 16 Pro Max
-
Zeki
nagyúr
válasz blountex #25189 üzenetére
Abouty Warranty
Our warranty for the robot is three year. when you receive the package, remember to take video of unpacking, If there is any damage, we will send you parts for free, please install it by yourself (we will send you installation video). But if it is artificially damaged, you need to pay some fees.
Elég egyértelmű, hogy a kínai csóka hogy állja a garit.
A jövő héten nyitó MI Store-ban majd érdeklődj a gari felől, mielőtt megveszed. Mendemondának ne ülj fel előre.
-
blountex
senior tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hogy a robotporszívó esetében írják hogy 3 év garancia van.
Pontosan az ilyen termékekre mint a fent említett vagy pl drónra hogyan érvényesül a gariztatása? Gondolom a helyi xiaomi boltnál nem fogadják el ha csak úgy besétálok vele? Valamit olyasmiről hallottam hogy van EU-s online regisztrációs szám ami alapján bárhol elfogadják a gariztatást.
Bár a porszívóra nincs nyomkövetés, de nem hiszem hogy azalatt a 2-5 nap alatt elkallodna németből rendelve és ez egy teljes szett, míg itthon 170e + a kiegészítők és abból se teljes a lista.köszi
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz walakyb #25183 üzenetére
Az Aliexpress is biztosít vásárlói védelmet. Egyik része az, hogy amíg nem igazolod le a megérkezését, átvételét a megvett dolognak addig náluk van a vételár, nem az eladó rendelkezik vele, így biztosítva fedezetét.
A másik része az hogy az átvétel után van 15 napod a felmerült problémákra reklamálni és akkor is biztosítva van, hogy te visszakapod apénzed.
A gond nem ez szokott lenni.
1. Amit megveszel az után fizetendő a 27% áfa és vámelejárási költség, egyes eladók megadnak olyan szállítási lehetőséget ahol látszólag te nem fizetsz Áfá-t, de az EU-ba csak vámolt küldemény kerülhet be, így a vételár az Áfá-t tartalmazza, legfeljebb egy kisebb mértékű országét.
2. Ha gond van a készülékkel akkor a garanciáztatás Kínában történik, neked kell visszaküldeni és az esetek 98%-ban neked kell állni a postaköltséget, ami kb úgy 4000-13600 Ft is lehet, attól függően hogy milyen értékbiztosítással küldöd. Ezt az eladók nem szokták kifizetni. Sajnos a kifelé menő csomagok is elveszhetnek az úton odafelé. (Persze ha 1 éven belül nem romlik el akkor ezzel nem kell számolni, annál hosszabb garancia meg nincs.)
3. A csere készülék, vagy a javított viszont vissza ide már nem az 1. pontban említett Áfa mentes módon jön és akkor fizetni kell Áfá-t ha fennakad a vámosok szűrőjén.[ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Egyik rendelésem hibás, megbeszéltem az eladóval, hogy vissza adja az árát!
Vitát nem nyitottam, csak privátban beszélünk.
Ő PayPal-ra akarja vissza adni a pénzem, ami nem is lenne probléma, de onnét valami kamu indokkal vissza tudja a PayPal-tól kérni, vagy nem?(^)(>.<)(^)
-
walakyb
aktív tag
10k+ értékelés, 98 9% pozitív 1 év+ eladótól mennyire mernetek nagyobb értékű telefont rendelni?
-
ekrisztian
őstag
Ah, átnéztem jobban mi történt. Ez a Visa kártya hozzá van adva a paypal-hoz.
Tettem rá pénzt, hogy tudjak vásárolni Alin.
Közben pedig volt egy ebay eladásom ami után a jutalékot levonták.
Itt volt a csavar.
Csak nem értem miért nem a paypal-hoz adott számláról..
De az már másik topic.
Ezért nem sikerült a vásárlás az Alin a rák egye meg
Szóval user error és a csillagok állása össze játszott. -
azbest
félisten
válasz ekrisztian #25179 üzenetére
valamit nagyon összekeverhettél, meg kellene nézned, hogy honnan és miket rendeltél. Vagy ha más vásárolgat a paypaloddal, akkor rendbetenni a jelszavakat és leinrtani a jelszólopó víruskat a gépedről.
-
ekrisztian
őstag
Hát azt hiszem leszokom erről az Alis vásárlásról.
Ha Visa kártyám paypal fizetéssel terhelik meg, (nem is értem hogy)
Akkor miért nem lehet direkt paypal-on fizetni.
Eddig soha nem volt ilyen, hogy majd 4€ eltérés legyen a vásárlás és a terhelés közt.
Az egyik nem küldi a terméket a másik kétszer küldi
Káosz az egész. -
Pgraph
aktív tag
Nyilván nem magyarországi megérkezés, csak a kedves eladóm tekinti annak... A Posta nyomkövetőjében nincs is benne természetesen, Kínában keveredett egy végtelen körciklusba, ha jól értelmezem.
Amúgy a tracking number ez: RY216585861CN
A lényeg, hogy ez a ma esti zárás nem zárja ki a reklamálási lehetőségemet. A délutáni 15 napos hosszabbítási kérésemre egyébként ennyit írt: „i check”.
Egyébként a linkelt képet INNEN vettem.[ Szerkesztve ]
„A világosság felé vezető úton megtett minden lépés mélyebb sötétséget idéz.” - Hamvas Béla
-
Topikgazda
válasz Pgraph #25170 üzenetére
Ha zárul akkor van 15 napod dispute indításra. Lásd Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Az a megérkezés nem Mo-i. De ilyenkor egyszerűbb a nyomkövetési számot leírnod, mi is megtudjuk nézni.
A Magyar Posta követője vagy a trackitonline mit mutat mert azok lennének a jó hivatkozási alapok.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Üdv. Kollégák szeretnék rendelni egy igen nagy összegű cuccot(bukósisak) és 10eFt-ért van EMS-es szállítás. Ahogy látom ez nem gyorsabb, mint a sima, de lehet, hogy "tréfamentes"?
[ Szerkesztve ]
-
Pgraph
aktív tag
Sziasztok!
Kisebb logisztikai problémám akadt a rendelésemmel. 07.09-én esett meg a vásárlás, és az azóta eltelt időben ez történt:
Próbáltam levelezni az eladóval, de értetlenkedik, angolul se tud szerintem, meg sunyít...
Ő a pirossal bekeretezett részre hivatkozik, hogy leszállításra került a csomag. Volt már egy 14 napos delivery hosszabbításom, amit én kezdeményeztem, azt elfogadta, de említi, hogy megérkezett a csomag. Többször linkeltem neki mindenféle tracking-oldalakat, hogy még Kínát se hagyta el a szerencsétlen pakk...
Ez a 14 napos hosszabbítás ma este jár le, most egy 15 napos delivery hosszabbítást kínáltam neki, hogy ne rontsak rá dispute-tal... Erre nem reagált még, valószínűleg holnap (ha egyáltalán...), viszont ketyeg a „Your order will be closed in: 5 hours 26 minutes”:
Szóval, indítsak dispute-ot, mert estére lezáródik a vásárlásom, és így jártam..., vagy van lehetőség később is visszatérítést kérni?
(Első Ali-s vásárlásom különben...)Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
„A világosság felé vezető úton megtett minden lépés mélyebb sötétséget idéz.” - Hamvas Béla
-
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #25161 üzenetére
Meg lehet beszélni és tudsz úgyis fizetni, hogy az eladó ad meg árat, nem a kiírt összeget kell fizetni.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25167 üzenetére
Igen, ha gondolod nézd meg az Összefoglalós leírást a dispute-ról és látod az esetleges lehetőségekre mit célszerű választani.
-
DjGaBoR
újonc
válasz UberMutant #25165 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Mostmár nem aggódom.
-
UberMutant
őstag
válasz DjGaBoR #25164 üzenetére
a csomagod packlink.es lett feladva, jelenleg még spanyolországban van és gls viszi majd
packlink.es tracking
ez olyasmi , mint a fürgefutár[ Szerkesztve ]
-
DjGaBoR
újonc
ES2018COM0000497609 a pontos követési szám. Ma már legalább az aftership egy SEKO Logistics nevű céget megjelölt, ami elvileg egy amerikai futárszolgálat, de az aftership-en lévő telefonszám hong kongi előhívójú (+852 3195 3195). Remélem azért az EU-n belülről lesz feladva, mert az összeg azért felette van a vámhatárnak. Szerintem, ha 2-3 napig még nem történik semmi, rá fogok kérdezni az eladónál, hogy tényleg velük adta-e fel, vagy egyáltalán feladta-e. De, ha a jövő hét péntekig nem történik semmi, úgy is dispute-ot fogok nyitni.
-
#22794752
törölt tag
válasz Kisbatyu75 #25161 üzenetére
Előre beszéld meg vele, hogy hajlandó-e rá.
-
Kisbatyu75
tag
Sziasztok!
Egy eladótól lehet úgy rendelni aliexpressen, hogy a postaköltséget ne számolja fel külön-külön mindegyikre?
Az alábbi termékről lenne szó, amiből a fiaimnak több is kellene: [link].
Köszi!mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25154 üzenetére
Lejárt a nyitási időtartam. Ha figyelve a nyomkövetést azt látom hogy más országba, városba, sőt még a saját városomba is kézbesítve, de nem nekem, rögtön dispute. Június 19-e után nem nézted a nyomkövetést?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DjGaBoR #25155 üzenetére
Ha nem adod mega teljes számot nem tudunk mi is utánna nézni.
Gondolom ezeken az oldalakon nézted:
trackitonlineHa egyiken sem látod nem jelenti azt hogy nincs szállítva, esetleg csak egy küldemény azonosítt adott meg, de akkor megkérdezed az eladót, hogy melyik cégnek adta át szállításra.
Ha mindenképp kizártad, hogy mégsem küldte el akkor dispute, de attól függően hogy hány nap bóvan hátra a szállítási védelemből én azt javaslom várj, mert kisebb lesz a veszteséged.
A bankod eladási árfolyammal adott neked devizát, viszont a refund az vételi árfolyamon lesz könyvelve és az időközbeni árfolyam változás is számít.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Sziasztok4
Nem rég regisztráltam. Kaptam is egy 4$ kupont amit nem használtam fel és lejárt. Ezt sehogy sem tudom újra kérni ugye? Vagy megkapni még egyszer?
-
DjGaBoR
újonc
Sziasztok!
Nem tudom, hogy volt-e nektek hasonló tapasztalatotok, vagy esetleg itt már volt-e téma, de rendeltem kb. 3 hete magamnak egy forrasztóállomást Aliexpressen egy Ekains Store nevű eladótól. Nem ez volt vele az első üzletem, eddig nem volt vele sose probléma, bár akkor igaz Kínából jött kínai raktárból amit rendeltem.
Volt szerencsére EU-s raktárból (Spanyolország), így örültem neki, hogy legalább vámot nem kell majd fizetni. Várható szállítási időként 1-5 munkanapot adott meg. Az eladó megadott egy követési számot, ami mögött nem történt semmi. 2 hét után jeleztem neki, hogy nem mozdul a küldemény és a 17Track sem látja sehol a követési számot. Erre egyezkedés után megadott egy másikat és újra feladta. Az új követési szám amit kaptam, az alakja miatt számomra kissé gyanús ES2018COM0000******. Nem tudom, hogy ez melyik futárszolgálatot takarja, illetve, hogy Ti találkoztatok-e már hasonlóval? Eddig ahol néztem ott nem tudtam követni.Szerintetek még van-e értelme, még egyezkedni az eladóval, vagy már inkább nyissal Dispute-ot, és kérjem vissza a pénzem? Nem volt olcsó az eszköz.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
válasz gyulazsolti #25151 üzenetére
Az aa-s elemeknél meg nem is tudok vitát nyitni. Ott a szám tavalyi és Új-Zélandra mutat. [kép]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #25152 üzenetére
Szinglik napja = 11.11 és lesz.
A november 23-án – black Friday (Fekete péntek) is komoly, a Világon legtöbb kereskedelmi egység arra is gyúr és nem csak web-es eladások vannak az nap és a november 26-án a cyber Monday is az online vásárlásokra komolyabb dolog.
Kerek születésnap tavaly volt, most gondolom csak torta lesz.[ Szerkesztve ]
-
tupacamaru
veterán
válasz spileraaa #25148 üzenetére
Azért kaptad mert a tracking szerint megérkezett a célországba, még pár nap és megkapod. Nincs semmi tennivalód addig, ha megkaptad akkor visszaigazolod és kész.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
spileraaa
senior tag
én is aksi ügyben kérdeznék
ezt a levelet miért kaptam nem értem teljesen jólYour order 92848853756781 was shipped several days ago, the tracking number is RK636586500CN,the carriers is China Post Registered Air Mail. We extended the delivery date because you may have't received the parcel. If delivered, please sign for it as soon as possible.Thanks for your purchase,look forward your feedback.
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #25145 üzenetére
Dispute, Logisztikai probléma, nincs nyomkövetési információ. Lásd Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás leírás nem érkezett meg rész.
Egyik szám sem igazi nyomkövetési szám, csak küldemény azonosítók, nem követhetőek, nem jegyzik a Posták. -
Topikgazda
válasz #22794752 #25142 üzenetére
Ezekre lehet még számítani:
August
Wedding season
Summer sale
Getting ready for school
Aliexpress 100 best brands
August 28-September 1 sale ” end of summer»
September
“Favorite things in a new performance.”
24 September 2018 mid-autumn Festival in China.
October
October 31-Halloween
November
11 November 2018-Home sale of the year 11.11 on AliExpress.com Oh? Product announcements, pre-orders, drawings, games and promotions begin a week before the main day of the festival.
November 23 – black Friday 2018 at Aliexpress
November 26th cyber Monday 2018 at Aliexpress
28 November – 5 December ” Toys under the tree»
December
12.12. Day of sales. Big discounts on Chinese website taobao.com
Christmas sale[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
válasz gyulazsolti #24583 üzenetére
Sziasztok!
2018.06.15-én rendeltem aksikat.
Az egyiknek rossz nyomkövetést adtak meg. hiába írtam akkor az eladónak nem javította, és azóta sem érkezett meg. Lassan már lejár a 60 nap.
Az egyik [kép] [kép]A másik.
Itt is írtam az eladónek mert nem adott követési számot. Majd adott, ami megakadt útközben valahol.[kép] [kép]Egyszerre adták fel, és a másodikon látszik is, hogy van még 4 napom, de ez már nagyon sokára van.
Ezzekkel egy időben rendeltem egy powebankot is az is megjött már, igaz 33 napra.
Amit a múlt hónapban rendeltem, árukat azokat is megkaptam 18-20 napra.Most mit kellene csinálnom? Írjak az eladóknak, vagy nyissak vitát?
[ Szerkesztve ]
-
#22794752
törölt tag
Sziasztok!
Korábban írtátok, hogy augusztusban lesz a következő nagy leárazási esemény az Ali-n.
Már jócskán benne vagyunk, de nem találkoztam vele. Elnéztem, vagy még nem volt? -
Topikgazda
válasz Andralin #25138 üzenetére
Majd a Posta viszi, de magyar viszonylatban nem igaz hogy a Cainiao logisztikai cég hasonló teljesítményt nyújt mint a DHL vagy as FEDEX.
packages are delivered within 8-15 days with AliExpress Premium Shipping which is comparable to DHL an FedEx shipping options.
Eddig inkább 20 nap felett volt és majd erre adódik a mi postánk lassúsága. -
dzsi23
addikt
válasz UberMutant #25134 üzenetére
(#25133) spileraaa:
A képek alapján ugyanaz, csak az egyiken van írás, a másikon nincs. Kb. 90-100 forintot spórolhatsz az olcsóbbikkal. -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a AliExpress Premium Shipping szállítással?
Melyik cég hozza, mennyi a szállítás várható ideje Mo-ra? -
walakyb
aktív tag
nyitasi akcio lesz, persze, 20db redmi 5 3/32 lesz felaron, telefonilag ennyi...
azert ha abbol indulok ki, hogy 110k vs 150k, es hozzaveszem a xiaomi eleg alacsony meghibasodasi faktorat, hat hogy mondjam... Ha az afat el tudnam szamolni/tatni, nem gondolkoznek rajta, de sajnos nincs ilyen lehetosegem -
Topikgazda
válasz walakyb #25131 üzenetére
Ezt csak azért írtam, hogy ha figyelembe vesszük azt hogy a magyar boltban vásárolt termékre itt tudjuk a garanciát igénybe venni, nem pedig Kínába saját költségre visszaküldve, kockáztatva azt hogy az esetleges cserekészülék már nem trükkös módon kerül be, akkor már nem biztos a "hatalmas" veszteség.
Esetleg nyitási kedvezmény is lesz. -
tupacamaru
veterán
válasz UberMutant #25134 üzenetére
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
ekrisztian
őstag
-
walakyb
aktív tag
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy Alin van egy MI Global Store eladó.
Ismeri valaki (ofc nem szemelyesen gondoltam ), mennyire szabad telefont venni ilyen helyekről? -
Topikgazda
válasz ekrisztian #25127 üzenetére
Van amikor biztonsági okból kéri a kártya adatokat, de nem csak az időt kell megadni, hanme a csc/cvc kódot is.
Az hogy elegendő a pénz azt úgy tudod megállapítani, hogy megnézed a bankod devizás kártyavásárlási elszámolási árfolyamát és az alapján átszámolva, arra egy kicsit rátartva teszel fedezetet a kártyára.
Általában deviza eladási árfolyammal számolnak.
Ez a hiba üzenet az, hogy nem volt elég a pénz vagy a napi vsárlási limit miatt nem sikerült.[ Szerkesztve ]
-
ekrisztian
őstag
Sziasztok!
Szeretném kérdezni, hogy nem sikerült egy fizetés az Alin.
Ilyenkor ti (ha jártatok így)mit szoktatok tenni rutinból?
Visa kártyám van, kinézek egy terméket, az annak megfelelő összeget rárakom a kártyára. Ez idáig működött. A tegnap előtti fizetésnél kérte a kártya lejárati idejét az Ali. Szokott módon csináltam mindent, mégis authorisation failed lett.
A kártyán ott a pénz. Persze fizetni újból nem tudok, mert azt írja az Ali, nincs elegendő credit a kártyán.
Szerintetek pár múlva vissza áll a kártyán a rend, vagy ilyenkor tiltódik a kártya?Your bank or credit card issuer declined payment for Order no. 506501588228797. Visit My Order List to resubmit your payment. If you are still unable to pay, please contact your credit card issuer or bank to resolve the issue.
[ Szerkesztve ]
-
-
mzso
veterán
"Ha minden dispute indításra zárná a vásárlást, akkor nem lehetne dispute cancel esetén újra nyitni, akkor meg az lenne a bajod. Persze erre azt írod, hogy akkor meg automatikusan vegye vissza."
Nyílvánvalóan akkor kéne csak, ha olyan dispute-ot indítok ami a megkapott termékhez kapcsolódik. Akár máshová be tudták pakolni a megérkezés megerősítése checkboxot. De mindegy.
"Belépek az Aliexpressre, vásárálási listát választom [...]"
Nálam végtelenszer újratöltődő login.aliexpress.com-es "Auto Login" fejlécű oldal jön be akármit is csinálok...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kapasz #25121 üzenetére
Igen, az a megoldás. Azért lehet panaszt tenni, hogy nem kaptál értesítőt, legalább dolgozzanak már egy kicsit. A napi listán 30-án ott kell lenni, hogy sikertelen kézbesítés és az hogy értesítő elkészült, nézzék már meg hogy úgy volt-e.
Gond az hogy mióta egy volt bankár vezeti a lakossági üzletágat, sajnos a postás szakmaiság lanyhult, régebben a könyvelt küldeményeknek 2 értesítése volt. -
Topikgazda
válasz kapasz #25118 üzenetére
Bizony ez egyértelmű. Én megőriztem a csomagolást, ugyanis azon nincs rajta az a címke amit értesítő kiküldésekor szoktak rátenni és indítottam a panaszt mivel 30 nap a várható rakciójuk kiváncsi leszek ugyan mit fognak írni.
A tied is bizonyíték arra, ha a könyvelt küldeménynél nem küldenek ki értesítőt, mi lehet a normál küldeményekkel? -
szoszo75
aktív tag
válasz dzsi23 #25112 üzenetére
Pont ez a baj hogy ha az országba ér akkor már nem tudom követni. Egyébként ez van a a csomagszám, azonosító mellett : China Post Ordinary Small Packet Plus. Szóval itthon már nem tudom majd követni.
Pedig elvileg így kellett volna jönnie China Post Registered Air Mail. Ha így kaptam csomagot akkor azt mindig tudtam követni itthon is mert bekerült a posta rendszerébe. Szóval úgy gondolom ezzel a feladással kissé átvertek.DIGI 500 ról 1000-re
-
kapasz
tag
Csak annyi volt a hiba, hogy nem küldtek értesítőt, én meg a trackinget túl későn néztem meg. Az Aliexpress bővítettben van egy ilyen sor is: Attempted/Failed Delivery (Country code: HU)
2018-07-30 16:08:00 [GMT+8]
De ez nem igaz, mert itthon voltunk és értesítő sem jött.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kapasz #25116 üzenetére
Oké igazad van azt írtad hogy úgy küldték, nem te kérted.
Akkor valamit félreértesz. Az AliExpressen az eladók nem szokták postán maradóra kérni a regisztrált küldeményeket, mert csak annál lehetséges ez kérni, vagy az van beírva a szállítási címednél és azért jönne úgy.
Azt gondolom tudod, hogy ami 2,4 cm-nél vastagabb és normál küldemény azt nem viszik ki, csak értesítőt kapsz róla.
Biztos jó a nyomkövetési számod?
Mert ha könyvelt küldemény, akkor ha nem tudták átadni akkor a kézbesítésnapjától számított 10 munkanapig letétbe van helyezve és 11. nap küldik vissza.
Ha a már említett vastag küldemény, akkor meg az értesítő kiküldése napjától számított 10 munkanapig őrzik.
De ez sem postán maradóként van küldve, csak nem viszik ki.
Úgy viszont járhatsz hohgy könyvelt küldemény, csak éppen a csomagpostás nem írta meg az értesítőt miután nem tudta kézbesíteni, így a leveles postás másnap nem tudta kivinni az értesítőt.
Az alábbival én is úgy jártam, az utolsó pillanatban sikerült elkapni, nem volt értesítő kiküldve.És német posta oldala, kamu volt hogy értesítve voltam
[ Szerkesztve ]
-
kapasz
tag
Sosem kértem egyetlen küldeményt sem postán maradóra, ezt sem. Mindig kérek trackinget hozzá, sőt, ha lehet, még biztosítást is. Idáig mindet házhoz szállították, vagy dobtak be értesítést.
Nem értem, hogy ez miért lett postán maradó. Az dühít, hogy miután megnéztem a trackinget, láttam, hogy csak 1 nappal maradtam le róla, tegnap indították vissza. Simán át tudtam volna venni, ha számítok rá, hogy postán maradó lesz, így meg potyára fizettem a pluszt, és lemaradtam a cuccról.
Ez most a magyar posta hibája vagy a feladóé?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Most mi nem érthető? Ha nem akarod értékelni a megérkezés pillanatában, akkor az értékelési oldalon Cancel- választandó. Ha 60 napon belül érkezik meg a termék, akkor neked kell igazolni a megérkezést. Nem mindenki dispute-al indít rögtön.
Ha minden dispute indításra zárná a vásárlást, akkor nem lehetne dispute cancel esetén újra nyitni, akkor meg az lenne a bajod. Persze erre azt írod, hogy akkor meg automatikusan vegye vissza.
Ez így működik.
Ezt a vásárlást nem értékelted és akkor? Egy negatívval még nem lesz neki sokkal rosszabb. Most már tudod a sorrendet és legközelebb nem marad el.Belépek az Aliexpressre, vásárálási listát választom, https://trade.aliexpress.com/orderList.htm
Rákattintok az egyik vásárlásnál lévő Track Order gombra.
Látom a szállítási információkat ezen a linken http://track.aliexpress.com/logisticsdetail.htm?tradeId=99999999
Semmiféle végtelenül átirányított oldalt
Ezen az oldalon alul ott a vásárláis azonosító linkként Order number: 9888888888 rákattintok és vissza kerülök https://trade.aliexpress.com/order_detail.htm vásárlás oldalára.
Ha felül a My AliExpress > Order List > Track order résznél az Order list linkre kattintok, akkor pedig ide kerülök: https://trade.aliexpress.com/orderList.htm
Mi működik rosszul?[ Szerkesztve ]
-
dzsi23
addikt
válasz szoszo75 #25111 üzenetére
Ha CN-es tracking szám van hozzá, az regisztrált, csak esélyes, hogy Kínát elhagyva nem tudod követni.
(#25110) mzso:
1-2 eladónak én is adtam volna negatív értékelést dispute után, megérdemelték volna, de ez van, károd abból nem lesz már, hogy nem értékeled. A dispute megvan, ez a lényeg. -
szoszo75
aktív tag
Igen, írniuk kellene de nem írnak. Már nem az első hogy értesítőt se hagy a postás. Hogy derült ki hogy a postán a csomagom? Nos pont volt egy regisztrált feladásom amiről szintén nem kaptam írásos értesítőt csak az volt a szerencsém hogy regisztráltam a posta mobil applikációjában a csomagszámot és így derült ki hogy a postán várakozik a csomag. Amikor bementem és ezt szóvá tettem hogy értesítőm nincs mert rendszeresen nem dobja be a postás viszont kellene már jönni más csomagjaimnak is, na akkor elém vágtak egy sok oldalas füzetet amiben nevek voltak innen kiböngészhettem magamat és kiderült hogy ott a többi csomag is. Ennyit a drága Magyar Postáról.
Lenne egy kérdésem. Ha úgy rendeltem az árut hogy China Post Registered Air Mail és ilyen a csomagszámom : UN035530.....CN. Jól sejtem hogy nem regisztráltként adták fel????
[ Szerkesztve ]
DIGI 500 ról 1000-re
-
mzso
veterán
"akkor a logikai sorrend az: hogy leigazolom a megérkezést, alul ott a Leave Feedback gomb mellett a Cancel link, ami azt jelenti hogy később értékelek, erre kattintok és azután reklamálok dispute keretében."
Nem. A logikus az lenne, hogy beállítja a státuszt megérkezettnek. És nem teszi lehetetlenné az értékelést.
Nekem az volt logikus, hogy dispute-olok, mert az a fontosabb. És nem azon elmélkedni, hogy vajon milyen idióta aliexpress bugba futhatok bele...
"Nálam tökéletesen működik HTTPS, Firefox-ot használom. A Track Order tökéletesen működik annak minek kellene HTTPS? Jó ez így is: "
Akkor valamit nem jól nézel. Ha HTTPS-t használva rákattintasz a track order gombra a rendeléseknél behoz neked egy szép végtelenül átirányított oldalt.
-
Topikgazda
válasz kapasz #25106 üzenetére
Már másnak is javasoltam, hogy ne postán maradóra kérje, mert a Magyar Posta nem értesít, ha megérkezne a küldemény, sem a belföldi, sem a külföldi küldemény esetén. Ha címre van kérve akkor írniuk kell értesítőt ha nem tudják, vagy nem kell kikézbesíteni.
Az Aliexpress Standard shipping csak akkor jelentette eddig is a házhoz szállítást, ha igazi regisztrált küldeményes postai nyomkövetési számmal lett küldve.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem azt állítja a rendszer hogy megérkezett, hanem zárult-e a vásárlás, ha leketyeg a mondjuk a 60 nap a szállítási védelemból automatikusan zárul a vásárlás, akár megérkezett akár nem.
Szóval megérkezett (Pedig a dispute-nál azt jelöltem meg, hogy hogy nem olyan mint amilyennek kéne )
akkor a logikai sorrend az: hogy leigazolom a megérkezést, alul ott a Leave Feedback gomb mellett a Cancel link, ami azt jelenti hogy később értékelek, erre kattintok és azután reklamálok dispute keretében.Ez a kínai logika.
Ja, akkor én is kínai vagyok.Nálam tökéletesen működik HTTPS, Firefox-ot használom. A Track Order tökéletesen működik annak minek kellene HTTPS? Jó ez így is: http://track.aliexpress.com/logisticsdetail.htm?tradeId=99999999999999
-
kapasz
tag
Ezt a szívást! Postán maradóra adták fel az utolsó 2 küldeményemet és 2 hétig csücsült a postán, aztán tegnap visszament. Az Aliexpress Standard shipping korábban nem ezt jelentette, hanem házhoz szállítást. Nézni kell a trackinget, ez a tanulság.
-
mzso
veterán
Hát ez az. A dispute indítása után eltűnt a megérkezettnek jelölés. Úgyhogy még "in transit"-ként jelöli meg és eltűnt a gomb a megérkezés jelzésére... Így a feedback résznél sem szerepel...
Pedig a dispute-nál azt jelöltem meg, hogy hogy nem olyan mint amilyennek kéne (magyarul már megvan), de úgy látszik ennek helyes kezelése meghaladja az ali képességeit. Nehogy segíteni tudjak más vásárlóknak...
Hátha visszakapom az opciót, ha lezáródik a dispute. (Bár ezek után nem tartom valószínűnek).Nehéz felfogni hogy lehet egy milliárdos forgalmat lebonyolító oldal ennyire gány. Átirányítási hurokba is folyton belefutok még mindig, évek óta. Szánalmas. (pl Track Order-re klikkelés ha https-ben használod az alit) Sok más helyen már lassan kötelező a HTTPS ez meg nem működik normálisan HTTPS-ben.
"Ha minőségi reklamáció volt, akkor meg elsőként a megérkezést kell leigazolni, mert ami nem érkezett meg annak nem lehet minőségi problémája és akkor rögtön ott az értékelés."
Nyilván. De akkor vagy automatikusan megérkezettnek kéne jelölnie, vagy addig nem engedni ezt az opciót amíg meg nem teszem. Ez így abszurd... Gondoltam gyorsan megírom a dispute-ot majd majd értékelem is. Hát nem jött össze.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nézd meg a My Orders, Manage Feedback-nél. Ha még adhatsz értékelést, akkor ott van a Orders Awaiting My Feedback résznél.
Ha a rendszer lezártnak vesz egy vásárlást, akkor onnantól 30 napig lehet értékelni
Ha az volt a dispute oka hogy nem érkezett meg, akkor a dispute indítástól számolja a 30 napot.
Ha minőségi reklamáció volt, akkor meg elsőként a megérkezést kell leigazolni, mert ami nem érkezett meg annak nem lehet minőségi problémája és akkor rögtön ott az értékelés.
Egyébként csak a vásárlást értékeled. A leadott értékelések meg a Published Feedback fülnél láthatóak. -
mzso
veterán
Helló!
Jól nézem, hogy ha már indítottam dispute-ot akkor nem állíthatom be, hogy megkaptam a terméket és nem értékelhetem? (Úgy látszik az alinál az sem mindegy milyen sorrendben csinálom a dolgokat.)
-
dzsi23
addikt
Igen, úgy illene. Ebből még bármi lehet: előfordulhat, hogy tényleg feladta elsőre is, és ha másodjára is elküldte, akkor akár 2 darab is megérkezhet. Lehet, hogy csak az egyik, de az is lehet, hogy egyik sem igaz. Meglátjuk, már csak hetek kérdése, és kiderül. De megmondom őszintén, hogy ha csak a második valódi, és az elején kamuzott, akkor nem szívesen fizetném ki. Nem mondom, hogy nem fogom, de semmiképp sem szívesen.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- MIUI / HyperOS topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 (14FHD/I5-G5/8GB/500HDD/MagyarVilágítós/AkkuX)
- Apple watch Ultra 2 titan milanese loop 2027.11.15. Apple jótállás
- Dell Latitude 3460 laptop (14/i3-G5/8GB/500HDD/Magyar/Excellent)
- Oppo A17 /// Újszerű // ÁFÁS Számla + 1 Év Garancia
- Kis hibás Dell Latitude E5470 (14FHD/I5-G6HQ/8GB/128SSD/Good)
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest