-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz gaborn1 #12551 üzenetére
2022-es comfort style plus. Nekem azt mondták rendelni már csak azt lehet, és a különbség a fényszóró (eddig amit a kereskedő mondott). Valahol olvastam (már nem tudom hol...) hogy sok kis apróságot is javítottak, de majd meglátjuk.
Én a camryt is próbáltam szeretni, de nem tetszik a szedán forma.
-
őstag
válasz gaborn1 #12555 üzenetére
Szerintem én 21-es Rav4-et teszteltem, de csak max 70-el. Halkabb mint az Scross, de ez nem nagy cucc. Toyotáknál sajna igen gyakori panasz hogy nem olyan pöpec a hangszigetelés. Szerintem direkt hogy vegyél lexust. Árlista alapján kb 4 millióval drágább egy új NX 350h (comfort plusnak kb a 2. szintű elegance felel meg szerintem), de abban már pl. hangszigetelő üveg is van ami ebben rengeteget számít. De márciusban lesznek első tesztautók, és onnan még fél év (tehát EU miatt lesz gondolom benne ez a szuper új sebesség korlátozó). Meg 4 plusz milla nekem sok. Igazából a rav4-ből is kezdtem kiárazodni a folyamatos áremelésekkel (no hitel/lízing magán autóra elvvel)...
-
KubanitoS
veterán
válasz gaborn1 #12661 üzenetére
A Camry nekem is nagyon tetszik és simán elfogadnám utódnak a Suzuki S-Cross után. A probléma csak az, hogy nagyon belekényelmesedtem a "SUV" kategóriába. Nem szívesen váltanék egy olyan autóra, amibe kell ülni. Kényelem és lustaaság rulez.
Érdekes módom amikor páromnak nézegettük a Yarist, akkor az nem tűnt annyira beleülős autónak. Kényelmes volt a ki és beszállás is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
-
-
No.01
őstag
válasz gaborn1 #12989 üzenetére
Maradjunk annyiban, h inkabb nincs... Ott nem kapsz ekkora kedvezmenyt es a kulonbseg szerintem meg ugyis egbekialtoan nagy lenne. Sajna nem adja ki a matek...
Persze ha a cegre megy es a penz nem szamit az mas teszta. (azert mondom mert az egyik ismerosunk kb 3 hete veletlenul tevedt be a Lexushoz - eddig csak nemet autoi voltak - alkudozott ES-re de vegul az NX lett belole. Privat emberkent ha beleferne vennek Lexust, de ha az ar is szamit akkor azert nemhiaba tud az lenyegesen tobbet... lenyegesen tobbert ) -
KubanitoS
veterán
válasz gaborn1 #13031 üzenetére
Ha van SIM kártya a kocsiban, akkor ez magyarázat lehet, de erről nem kaptam tájékoztatást. A légkondis cuccot még nem próbáltam, de külön erre nem kötöttem előfizetést. Kérdés, hogy az új autóhoz jár-e, de ezt meg a kereskedő sem mondta. Mondjuk utólag visszagondolva az ember szerintem nem is tudta, hogy van ilyen.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KTTech
veterán
válasz gaborn1 #13060 üzenetére
A franciáknál nagyon el van tévedve a Waze, figyelni kell. Pl. mindenáron fel akar vinni a fizetős pályaszakaszra, hiába van tiltva neki... mondjuk én is szaladtam bele miatta egy 70-es korlátba, amit nem jelzett, 90-el. Igaz a franciákon kívül még máshol nem kaptak el gyorshajtásért (pl. 80-ban mentem 86-al, bünti meg jött). Mindkét eset 45EUR-t ért.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz gaborn1 #13065 üzenetére
Ezt írtam. Itt nincs javítás, csak csere.
A 300e visszapillantóra - nem sok. Egy Golf 5-ösnél a gyári volt 10 éve 100e Ft (amely csak fűthető és belülről motorosan állítható volt, nem pedig be is hajló). Sajnos ilyen árak vannak. Ha olcsón karosszériázható autót keresel, akkor nem is tudom az értelmezhető mondat a mai új autóknál...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz gaborn1 #13077 üzenetére
Ez tényleg így van, ha teljesen hátrahúzom az ülést (márpedig hátra kell, mert másképpen itt sem férek el), akkor mögém nem ül emberi lény.
De mivel ez a veszély nem nagyon fenyeget (az asszony fogja vezetni, és hátulra aligha fog bárki is ülni), így nem is zavar minket.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Qtya123
őstag
válasz gaborn1 #13105 üzenetére
Nem is a szín a lényeg, hanem az, hogy ezzel a kasztnival akarok 1.6-os motort. Meglátjuk tavasszal milyen lesz a kínálat. El kell adni még az IS200-at is. Eléggé rétegautó, szóval az is jó kérdés, hogy mennyi idő alatt fog majd elmenni.
Ezt az ablakzörgéses infót köszi, hogy megosztottad. Majd figyelni fogok rá próbaút során, remélhetőleg lesz épp a közelben egy megfelelően rossz út.
-
Qtya123
őstag
válasz gaborn1 #13116 üzenetére
Nekem is megfordult ez a fejemben, hogy 20-30e, kontra 0 km nem biztos, hogy a világ, de vajon eladáskor mennyire fog számítani, hogy az egyik full fapad, a másik nem. Persze 8-10 év múlva, mikor eladom lehet már nem számít annyira, bár azért nyilván szeretnének sokan minél felszereltebb használt autót venni.
Cifu:
Azzal tisztában vagyok, hogy szó nélkül intéznék visszahívásban, ha valami eddig nem ismert nyűg lenne a motorral, de úgy lennék vele, hogy vettem egy új autót és nekem most tényleg azzal kell szórakoznom, hogy visszahívogatással szórakozok? Lehet, hogy teljesen túltolt félelem és óvatosság, de én úgy gondolkodtam, hogy az 1.6-nál már biztos nem lesznek meglepetések, az 1.5 meglátjuk milyen lesz. Amúgy szerintem a nálam lévő életciklus alatt maximum 120e km fog belemenni, de inkább kevesebb.[ Szerkesztve ]
-
malnabokor
senior tag
válasz gaborn1 #13134 üzenetére
Az is folyamatban van, de ahogy néztem, a RAV4-esek közül csak a 2019-esek kaphatják meg frissítésként, a korábbi modelleknél nincs ilyen opció sajnos (de még várok a válaszra).
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
KubanitoS
veterán
válasz gaborn1 #13171 üzenetére
Este 11-kor a világvégén (mert hol máshol kapna az ember defektet) biztos fun lehet. De amúgy olvastam valahol, hogy valakinek gondja volt és hívta az asszisztanszot (nem biztos, hogy Toyota volt!) hétvégén, aztán közölték az emberrel, hogy majd hétfőn munkaidőben mennek is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
balazs1956
senior tag
válasz gaborn1 #13214 üzenetére
Még nincsen itthon a kocsi, és Mabisz elektromos kárbejelentőn lett beküldve. Itt fotókat kellett beküldeni, és való igaz a fényképen én sem látok semmit, de az elmondás alapján van rajta sérülés.
Gondolom ezért jön ki a kárrendező, hogy megnézze.
A hagyományos papíralapún sem lehetett részletesen leírni, hogy mi hol sérült.
Amúgy, ha a futómű elszállt az sem látszana a képen.
Az biztos viszont, hogy a biztosító sosem akar rosszul járni.
Azt hogy van ahol gányolnak, azt éppen ebben a fórumban olvastam...[ Szerkesztve ]