Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HW Junkie #3760 üzenetére

    Az lehet, sőt biztos, hogy a Fermi tervezésénél nem a gaming piac volt a fő szempont, de a chip nagyon jó lesz tesszellálásban. A Metro 2033-at fejlesztő Olez is mondta nekem, hogy nekik már van egy Fermijük és jól terhelhető a tesszelllálás szempontjából. Persze azt is megjegyezte, hogy az elkövetkező években nem a tesszellálást tekintik a DX11 fő irányvonalának, így ők is csak a karaktermodellekre használják, addig a szintig, amíg értékelhető változást hoz. Nyilván az erős geometriai feldolgozást durván hátráltathatja a relatíve gyengébb textúrázási képesség és a nem túl magas számítási kapacitás. Ebből a szempontból minden fejlesztő az arany középutat keresi, mert a játékban sokat számít a sebesség, nyilván az Unigine Heaven is számos DX11-be épített optimalizációt használna, ha nem lenne benchmark.
    A Ferminek azért lett ilyen erős tesszellátora, mert az NV erősen nyitni akar a filmezés felé, hisz anyagilag ez egy sokkal értékelhetőbb piac, mint a PC-s gamer szegmens.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák