- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
Új hozzászólás Aktív témák
-
tthom
senior tag
Köszi az írást. Az autópályás zaj elég elszomorító.. Általában a Toyotának és ezeknek is ezt szokták felhozni gyengeségként. Írod, hogy kevesebb lett a fogyasztás... Ez mit jelent a gyakorlatban? Néztük mi is a Ceed-eket, de a zajcsillapítás miatt eddig még kivettük a listából, pedig a motor + ereje szimpatikus.
-
1-2 képet betehettél volna! Így is jó volt olvasni, de a képek még kicsit feldobnák.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Ez azért nagyon relatív... anno a Seat Cordobából átülve az előző generációs Ceedbe ég és föl volt, nyilván a Ceed javára. Aztán amin meglepődtem, hogy egy régebbi Astra sokkal csendesebbnek tűnt. Céges Octáviát nem éreztem sokkal jobbnak, bár azzal csak egy utam volt pályán. Ford Explorer pályán 160-nal nagyon halk volt (külföldön), de a szintén céges Audi A4-től nem estem anno hanyatt, pedig sokat pályáztam és biztos halkabb volt, mint bármelyik Ceed. 1-es BMW-ből átülve a saját Ceedembe egyáltalán nem tűnt hangosnak, bár nagyon más utakon mentem velük.
Szóval érdemes kipróbálni, ha van rá lehetőség, simán lehet, hogy neked is elfogadható ez a szint.
Nekem pont megüti az elfogadható minimálszintet, mostanában egyébként is országutakon megyek, ott meg ok. De pl ha napi szinten kéne sokat pályáznom, akkor már húznám a számat.
-
-
-
-
Utólag eszembe jutott, hogy csinálhattam volna telóval egy gyors zajtesztet, csak persze más gumi volt a két kocsin, szóval túl sok értelme nem lett volna...
-
tthom
senior tag
Persze, tudom, hogy viszonyítás kérdése.. Nekünk Pug 307 1.6 HDi van, egyszer hirtelen ötlettől vezérelve telepakoltam zajcsillapító lapokkal a könnyen elérhető lemezrészeket, az sokat csendesített, de autópályán azért még így is van hangja.. Abban főként a szélzaj / gördülési zaj hallatszik, de azzal sokat nem tudok. Ugyanakkor már elég régi ahhoz, hogy tovább ne barkácsoljam ilyenekkel. Persze fogyasztásban még mindig nagyon jó, csak hát azért öregszik..
-
Itt is a szélzaj és a gördülési zaj a fő probléma. Valószínűleg kéne zajvédő üveg, meg némi extra utastér szigetelés. Ha legalább extraként elérhető lenne.
Egyszer szívesen beülnék viszonyításképpen egy Optima kombiba, de mondjuk már mindegy is, mert azt már nem lehet kapni.
A Sorento amúgy csendesebbnek tűnt, bár keveset ültem benne. -
Krugszvele
aktív tag
A leírás alapján a "segítő" elektronikák inkább dühítőek, ezeket hogy bírod elviselni?
-
válasz Krugszvele #11 üzenetére
Igyekeztem összeszedni azokat az eseteket, amikor valóban zavaróak tudnak lenni.
Viszont a legtöbb esetben simán vezetek 20-30-50 km-eket vagy még többet naponta úgy, hogy semmi zavaró probléma nincs, jóformán nulla csipogás (ha az övet bekötöm indításkor ). -
Ceree
senior tag
Nekunk is rajta van a Ceed a listan meg, Corolla, i30 mar kiesett, fut meg az Octavia. Azert nagyon nem egy meret a ketto, Ceed inkabb Scala helykinalata belul. Gyerekek miatt megy a dilemma, kell a hatso legbeomlo (ez Ceednel Gold+DCT+Ada csomagtol felfele van), meg a hely is, a jobb 1-es isofix miatt Octaviaval tudnank utazni 5en is, ez jelenleg a kombi Focusban eselytelen (probaltuk, halal rovid tavon is) es sajnos az kb akkora mint a Ceed, Scala, (i30).
Meg megy a matek, hogy mi legyen, mert arban nem mindegy a ketto, de nagyon jol jott a teszt, koszonom!
[ Szerkesztve ]
Másolat_eredetije
-
Örülök, hogy többeknek is hasznos az írás!
"az Octavia. Azert nagyon nem egy meret a ketto"
Hogy van ez amúgy? Nekem az Octavia viszonylag hamar kiesett, úgyhogy annyira nem néztem őket össze, de az jött le, hogy hiába 10 centivel hosszabb az Octavia, abból csak 3 a tengelytáv (ami gondolom kb +3 centi lábtér hátul), a maradék egy része a csomagtér (ami viszont papíron csak 15 literrel több), viszont az autó eleje is hosszabb. A Ceed 625 litere mondjuk közelebb inkább az 500 felé közelít, ha csak a padló feletti részt nézzük, az Octávinál gondolom ez a rész nagyobb, és kevesebb üreg van a padló alatt... -
Ceree
senior tag
Hat tudod, a nehany centi is sokat szamit...
Egyebkent pusztan a szamokra hagyatkozni ebben nem lehet, ha mas szerkesztesi elvekkel operalnak, ki tudnak hozni azonos meretbol is tagasabbat.
Objektiv szemlelonek elvittem a felesegem a szalonokba, sajat maga ult be elore majd maga moge hatra, zongorazni lehetett a kulonbseget szelteben es labterben egyarant.
Egyebket octaviabol nem is kombit nezzuk, boven eleg a szedan (5ajtos) kivitel. Utobbi par evben alig hasznaltuk ki a kombit: babakocsi, kismotor kiesesevel mar osszeesett a szallitando terfogat.
Másolat_eredetije
-
tthom
senior tag
Akkor nem jó feleséget választottál.. Egy igazi asszony BÁRMEKKORA kombit plafonig pakol.
Amúgy nekünk pláne ez a bajunk, a mostani Pug kombiban nagy a fejtér, magasabb az egész autó, mint a mostaniak. Vicces, hogy magasságban kb. egy Cupra Formentorral egyezik meg, ami most már egy SUV. Pl. a Toyota Corollák általános fekete kárpitjával tiszta klausztrofób élmény.. A Megane-ban is majdnem eléri hátul a fejünk a tetőt. Pedig ezek kombik! Szóval itt pont ellenkezőleg van, asszony beleült jópárba és egyikre se tudta eddig őszintén mondani, hogy na, ez jó lenne. Ha az ember megszokja a bőséges fejtért, tágasságot, akkor egy fizikai méretben nagyobb autónál joggal várhatná.. Na mindegy, nehéz. -
Ceree
senior tag
Gyakran ul a feleseged hatul? Ott szamit a fejter szerintem. Par napig a heten baratomek Lexus IS300-aval kozlekedtunk, ott kellemetlenul keves volt a fejter hatul, de az szedan letere se nagy auto. Nekunk hatul 90%-ban csak a gyerekek vannak, a maradek 10%-ot kibirja, akinek ki kell. Ameddig meg kivanjuk tartani addig egyik se lesz meg 190 De ha Octavia lesz, a fejter gond is kipipalva.
Kabathoz kell gombot venni es nem forditva, tartom.SUV/Crossover temaban nem vagyok otthon, azt tudom, hogy azonos platformon kisebb az auto hasznos tere. Nem is neztem, nem is erdekel ez a divathullam, amit eddig ebbol a kategoriabol vezettem rossz elmeny volt a Q5-ot leszamitva, de az mas kategoria.
A csomagterhez annyit: ha az embernek van tere, a vegtelent is megtolti, legyen az auto, szekreny, padlaster. A termeszetes korlat hatart szab ennek.
[ Szerkesztve ]
Másolat_eredetije
-
Én a hármas Octaviaban ültem utasként és sofőrként is, és talán picit érződött tágasabbnak, mint a Ceed, de nem volt akkora különbség, mint amire számítottam. Az újat végül meg se néztem, az a felszereltségi szint, ami tetszett volna és azonnal elhozható volt, már túlment a kereten.
Egyébként talán még a vezetőülés gyengébb pontja a Ceednek; én 190 centi magas vagyok, és hosszabb utakon már nem túl kényelmes, folyton fészkelődök. De ez sem lépi át az ingerküszöböt, Budapest - Debrecent többször lenyomtuk megállás nélkül még a régivel, teljesen ok volt. Főleg akkor tűnik fel, ha valami nagyobb / kényelmesebből ülök át.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Projektor topic
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen