Új hozzászólás Aktív témák

  • GeryFlash

    veterán

    válasz Abu85 #26640 üzenetére

    Nem azt állítottam hogy megfelezi majd a kötlségeket, de rengeteg artist munkát megspórol hogy nem kell kézzel odabigyeszteni az árnyékokat (ráaádásul szarul). Az a vicces, hogy nagyon úgy emlékszem hogy ez az ,,RT csökkenti a játékfejelsztés költségét" dolgot először szerintem pont Tőled hallottam. De redditen is olvastam és magyar (VR) játékfejlesző ismerős is mondta, hogy abszolút várják hogy elterjedjen mert munkát spórolna meg nekik. Most hogy ez hány % azt nem tudom, de ha az lesz az új irány hogy minél nagyobb játéktereket töltsünk be akkor feltesztem több objektummal is lesz a következő évek játékaiban, ergo még több artist munkát spórol meg. Nyilván a költségeket nem fogja nullázni, de abszolút jótékony hatással lesz rá.

    "A DXR 1.0-nak azzal vége is, hogy a DXR 1.1-ben jön az inline raytracing, tehát a mostani dynamic shader raytracing gyakorlatilag halott, az erre tervezett hardvereknek pedig kampó. Kellenek az inline raytracingre tervezett új hardverek, tehát a terjedést a nulláról újra kell kezdeni. Semmit nem nyertünk végül ezzel az időszakkal, csak csináltunk egy zsákutcát, amire a Microsoft csinált is gyorsan egy sokkal jobban működő alternatívát."

    Maradjunk annyiban hogy az, hogy a Microsoft amúgy alapból inline raytrcinget akart és csak a hülye Nvidia felesleges baszogatása miatt adták ki a jelenlegi 1.0át de amúgy ez tervben se volt az a te nagyon szubjektív véleményed. Jóeséllyel a valódi forgatóköny az lett volna hogy ha az Nvidia nem ugrik rá erre akkor a Microsoft 2020-21 környékére nagy nehezen kiszütyögött volna a jelenlegi nem optimális megoldásával, aztán vagy hagyta volna az egészet a francba vagy évekkel később kijött volna az IRT. Az a baj (nem, nagyo nem vagyok Nvidia fan és nem akarok szentimentális lenni), hogy nem látod az értékét annak, hogy az Nvidia kitaposta az utat a jelenlegi szar RT-vel, hogy erre játékfejlesztők játékokat írtak, tapasztalatok lettek. Ha ebben a történetben minden az MS-re lett volna hagyva akkor abszolút semmi nem sarkalja őket egy 2020-as inline raytracing megoldásra, így hogy az AMD behypeolta ezt és a piacot érdekelté tette viszont igen.
    Persze ez meg az én véleményem, szerintem hasonlóan találgatás mint a te ,,Nvidia rákényszeritette az MS-t hogy dobjon ki egy szar félmegoldást és gyakorlatilag semmit nem nyert a piac a zsákutca megoldással".

    Egy kérdésre válaszolj, ami itt az elmúlt 40 kommentben közted és b. kolléga között folyamatosan körvonalazódott:
    Szerinted mennyi (és kinek) a javára lesz a különbség
    - 5700 és 2060 és az 5700XT és a 2070 között Crysis remasteredben bekapcsolt voxeles RT-nél
    - DXR 1.1-es játékoknál bekapcsolt raytracingnél egy RTX 2080 és ,,egy kikapcsolt RT-nél perfomanceban ele egyenértékű kb 10TFLOPS" Ampere között. Ha esetleg ilyen kategóriája nem lenne akkor mondjuk ugyanez a 2080Ti és a 13-14TFLOPS-os Ampere között

    Erre és ne többre, de egy konkrét válaszokat kérek/kérünk.

    [ Szerkesztve ]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

Új hozzászólás Aktív témák