- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows Insider Program
- Google Chrome
- Windows 11
- AutoCAD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen program, ami...?
- ASUS routerek
- Milyen routert?
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
Ha a stalkerre vonatkozik a kérdése, akkor ehhez valahogy ki kéne vonni a geomból azokat a részeket, amiket tesszalálni szeretnél. Ezután már meg lehetne csinálni, hogy úgy készítik el a modellt, hogy a sarkok külön objectek amikre lefut a tesszallácó, a köztük lávő rész meg POM-os. De ez lehet, hogy nagyon elütne egymástól és nem lenne jó az illeszkedés. Egyes esetekben meg lehetne csinálni, pl ha a határvonalra valamilyen takaró felületet tennének, pl egy dómnál mondjuk a pillérek, de én épületekre nem feleslegesnek tartom ezt. Pl a cserépnél is a heaven-ben minek azt nem értem. Szép, de milyen játék az, amiben a cserepek olyan közelről látszanak, hogy ne legyen elég egy sima normal map hozzá. Mondjuk egy tetőn ugrálós assasins creed vagy mirrors edge jöhetne szóba, de egyiknél sem maradt bennem olyan élmény, hogy igénytelenek lettek volna a grafikai elemek. Inkább szabélytalan formákra érdemes tesszallálni, amik nem szögletesek, hanem amiknél gyorsan és sűrűn változik a görbület, pl karaktereken ahogy gyűrődik a ruha mondjuk egy sport játékban, vagy a zászló aogy lobog a szélben, vagy az arcokon a ráncok beszéd közben, esetleg egy nagy fraktáldimenzióval rendelkező terep, vagy víz, ezeket csak finom felbontású mesh-sel lehet megcsinálni, és ugye ezeket a felületeket általában már nem elég felpumpálni, meg bevilágítani, hanem animálni is kell, ami még tovább lassítja a rendszert. Ebbe nem tudom, hogy mennyire gondoltak bele, amikor betették a pipeline elejére a tesszallátort, hogy itt keletkezni fog egy rahedli adat, amivel a későbbi fázisokban is kezdeni kell valamit(természetesen az árnyaláson kívül), különben szinte olyan, mintha nem is csinálnánk semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Vicces képek
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- C&C: Generals
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest