- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Amazon Prime Video
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Linux kezdőknek
- Jelszókezelők
- Google Chrome
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
+ core i7
Csak el ne jussunk oda, hogy már az is tükröződik ami amúgy meg nem. Vagy még annak is lifeg a szakálla akinek nincs is szakálla.
Egyébként félreértés ne essék nincs ezekkel a ficsörökkel gond, csak ne egyék meg az erőforrást a fontosabb dolgok elől.
[ Szerkesztve ]
-
NightGT
senior tag
Részemről változott a hozzáállás...szép ez, jó ez, kelleni fog - majd. Kellene most is, de először értelmes monitor És kell az új AA is...
Viszont nehogy az legyen az RT-vel, mint millió korábbi effekttel előtte (lásd: motion blur NEIN). Hogy a telenyomják vele a játékot, és gagyi, ronta, értelmetlen, élettelen, túlterhelő. És mivel eddig csak ON/OFF állást láttunk...ennél csak ez lesz, vagy lehet-e majd a mennyiségét., erősségét, részletességét is szabályozni?
Ha ezzel is az lesz, hogy 2-3 év múlva elmegyek bármiben egy pocsolya mellett, és jobban visszaver mindent, mint egy kristálytükör, akkor aztán tényleg maradok a duke nukem replaynél
És a FEAR-t újratolni (normálisan, éjjel, zavarás nélkül) azóta se volt időm...jó játék volt az. Rengeteg árnyék, csak a minőségük gyenge. Textúrák tárgyak ugyanez. Mire maradt erő a volumetric fények, fizika, bullet time, komplex környezet mellett? Feszegette úgy is a korabeli gépek határát..."túl nagy gépigény", meg is kapta. Emlékszem, még részletes beállítós/optimalizálós guide is volt hozzá a Gamestar-ban...
Ami pedig az anyagiakat illeti, hát ha kell, akkor...úgyis jön az ősz. Fogsz egy lombfúvót, megtöltöd egy millás köteg felével, és hadd szóljon
Speed is the only truly modern sensation
-
BiP
nagyúr
válasz NightGT #20355 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Ki fog ez forrni, csak most az első generációnál a hardver kevés, (mondjuk RayTrace-hez a világ összes hardvere kevés) ezért remélem, hogy megtanulják ésszel használni.
Pl. kevesebb fénysugár, vagy megy 4K-ban a játék, de a RT effekteket csak fullHD-ban számolja. Ha a Dice meg tudta csinálni, hogy minimális minőségvesztéssel óriási sebességet nyertek hasonló módon, akkor talán a többi fejlesztő is ésszel fogja használni "brute-force" helyett.
Esetleg a DeepLearninges felbontásnöveléssel kombinálva.
Szóval elméleti síkon van benne potenciál, egy új irány lehet a játékfejlesztésben, de még nagyon elsőgenerációs a hardver. És drága. De majd jó lesz ez. -
NightGT
senior tag
Ha már verseny nincs...akkor most kéne egy olyan RT-s játék, mint a Crysis annó. Égesse még a 2080Ti-t is 30 fps alatt full HD-be. Mondjuk ilyen neo-noiros, cyberpunkos, Blade Runner 2049es tele esővel, pocsolyákkal, köddel, gőzzel. kilométer magas tükröződő házakkal, millió fényforrással, a hologram csajjal amihez aztán renderelheti a réjtrész visszverődést meg a polarizációt meg az anyámkínját is a 100 elhaladó repülős autó ablakain
Az egész egy sötét, élvezhetetlen crap legyen RT nélkül, azzal meg...MAMI. És a visszaverődés, tükröződés, fény mint olyan, a játékmenetben (harc pl, hopp a sarkon jön az ellen, látod az ablakon, vagy a vízen, stb, gurul egy eldobott üveg, megmozdul egy lógó vmi...) is mocsok fontos lehet.
Ilyet rá, és vonyítson mindenkit, hogy anyám...VASAAAT. Aztán akkor majd kiforr
És talán eljönne a "sötét", fényárnyékos játékok újkora is
Speed is the only truly modern sensation
-
Crytek
veterán
válasz NightGT #20360 üzenetére
Sokan mindig a Crysis-t hozzák fel. Természetesen jogoson ,mert nagyon ,de nagyon bőven a korát meghazudtoló grafikát pakoltak alá.. Nos mi lett a vége? Kb csődbe ment a cég... Szóval pc-n erre bármennyire is fáj de már nem igen fog alapozni senki...Pedig atom durva dolgokat lehetne rittyenteni PC-re ami teszem azt only 2080Ti-n (csak hogy aktuális legyek) mozdul meg és azon is csak 30fps-el... A fejlesztő nem sokra menne azzal a pár 10k eladással azt hiszem
Next PC Upgrade: 2022
-
VTom
veterán
Van ennek létjogosultsága, mert a fotorealisztikus grafika a cél, és ahhoz ez elengedhetetlen.
De ez jelenleg egy plusz fícsör, amit tud az RTX sorozat, nem értem, hogy miért csak ezzel promóznak, miért nincsenek mérések a pascal ellen, miért nincs kivesézve a DLSS. Ezek azok, amik most igazán számítanak. Az RT majd a következő generációnál lesz finomhangolva, talán akkor már használható sebességet is produkál.
De várjuk ki a teszteket 14.-én, addig minden amiről beszélünk, csak fingfűrészelés
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Baryka007
őstag
válasz Crytek #20361 üzenetére
A szívemből szólottál... 2007 es játék ellenére mai napig játszható
Emlékszem amikor a harmadik rész jött ki, és a béka ott ugrált meg a falevelet végre nem 2D sek voltak... Az is mekkora volt... No meg az EA csinált egy Ryse Son of Rome-t is aminek szintén brutál grafja volt a korához képest. Azóta csak lefelé ível a grafika, no meg az optimalizáció is... -
Jackx
tag
válasz Crytek #20361 üzenetére
Inkább arról volt szó, hogy RT-t használva jöjjön ki a játék igazi látványvilága, nem pedig hogy az RTX 2080 Ti legyen az ajánlott konfig adott játékhoz
Én azt tapasztaltam eddig magamon és máson, hogy akik halogatják a gépfejlesztést, általában akkor döntenek újításnál ha a játékok amikkel játszanának már nem futnak el. Több fps-t szeretnének, vagy nem lowon-mediumon játszani. Mivel elég látványosak a játékok RT nélkül is, így valszeg egy fícsőrért nem cserélne az ember gépet.
Engem a legjobban a DLSS izgat, illetve hogy az új komponenseket mennyire tudják befogni a nyers erő boostolására. Szóval lehet az RT önmagában nem csábító, de nem csak emiatt lehet jó az új széria, még ha erről is szólt főként a prezentáció
-
sutyi^
senior tag
válasz Firestormhun #20328 üzenetére
Mire megjelenik a játék addigra a következő generációs GF eresztés majd el is bírja.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
Joshi
titán
Vannak már tesztek, nagyjából ugyan arra lehet számítani mint előző gennél, talán kicsit gyengébbre.
Ez alapján egy 2080 lesz 1080Ti szinten. Ugye ez az előző gennél úgy nézett ki, hogy az 1070 szintjén volt a 980Ti szóval icipici visszaesés érzékelhető. Meglássuk.[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
Kiszivárgott tesztek vannak, persze, meg nvidia grafikonok is. Én hivatalos tesztekről beszélek, ill. user tesztekre. Azoknak lehet hinni (úgy ahogy )
Ha hozza a "szokásosat" ez a generáció is, az jó. De attól még az árazást újra kellene gondolni.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Raymond
félisten
válasz Crytek #20361 üzenetére
"Nos mi lett a vége? Kb csődbe ment a cég..."
Ahhoz kepest hogy mi a felhasznaloi neved nem sokat tudsz errol A csodbemenesnem semmi koze a Crysis-hoz es grafikajahoz, hosszu evek felremanagelese a tulajok/vezetoseg alltal az oka az egesznek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
nagyúr
Icipici visszaesés? A Time Spy teszt alapján feleakkora az előrelépés, mint a 980 és az 1080 között. Az szerintem az icipicnél egy kicsit komolyabb.
Az árak meg töretlenül mennek felfelé. Így néz néhány minta ki az elmúlt három generáció USD-ben:
Prosztó edition: 530 -> 650 -> 750
MSRP: 550 -> 600 -> 700
FE: 550 -> 700 -> 800
MSI Gaming: 580 -> 720 -> 850Tehát mind a Pascal, mind a Turing 15-25%-os áremelést hozott a valós megvásárolható kártyák terén. Ehhez a Pascal társított 70% extra teljesítményt, a Turing pedig... meglátjuk, mennyit.
(#20364) Jackx: sokan fognak váltani pusztán a raytracing hívószóra. Az egy más kérdés, hogy az NVIDIA terveihez képest elég sokan-e.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
BiP
nagyúr
válasz NightGT #20360 üzenetére
Pont 1-2 napja röppent fel a hír, hogy a Cyberpunk 2077 támogatni fogja az nvida raytrace-t.[link]
Azóta kiderült, hogy kamu a kép (vagyis mockup),(re: (#20328) Firestormhun) viszont a játék képi világa miatt valóban adja magát a szitu, és nem is kéne élből kizárni, csak még hivatalosan nem erősítették meg.
A CD Projekt-ből meg ki is nézem, hogy ők le is tudják úgy programozni, hogy szép meg jó legyen.
(amúgy itt egy 48perces gameplay. [link])(#20307) BiP: Na, amilyen csend volt a 3dmark RT demó körül március óta, pont most jött elő egy új hír. Lesz új demo, de nem egy felturbózott Time Spy lesz, hanem új demó.
guru3d -
Abu85
HÁZIGAZDA
De ha egy SSR megvalósítást hasonlítanák ehhez, akkor igazából alig látnál különbséget, és az SSR-hez képest az RT megoldás számításigénye legalább 20x nagyobb. Ezért nem aktiválják az SSR-t az összehasonlításhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VTom
veterán
Pontosan ez a bajom ezzel az egész hype-pal, ami övezi a Turingot.
Eddig is voltak megoldások erre (persze, tudom, nem ugyanaz), és most kijött egy generáció, ami hardware-esen támogatja a ray tracinget, ami szép, és jó, és szükséges is, de maga a prezentáció csak a szokásos elnagyolt marketing húzásokat villantotta meg, de nem közölt semmi száraz adatot, amiből a kártyák előző generációval összehasonlított teljesítménye legalább kikövetkeztethető lenne.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
félisten
válasz lezso6 #20378 üzenetére
Az elég kiábrándító lenne, ha mondjuk egy FPS játékban nem látnám a tükörképemet.
Igazából az egész nem több csak NV elleni trollkodás. ha most úgy jönne ki az új gen hogy simán 30 % -t gyorsul és mondjuk emelkedik 100 Dollárt az MSRP akkor senki nem hisztizne, max az áron lenne egy kis zsörtölődés. Nem értem ezt a rohadt ellenszenvet az RT ellen, minden jövőbemutató és majd kiforró dolog csak a z AMD oldaláról jöhet gondolom.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Nekem nagyon tetszik az RTX. A gond a sebességével van. Az NV kisebb csodát művelt, hogy már most is van ray-tracing, de 1440p-ben örülök, ha egy 2080Ti vinni fogja. Ha a 2070 valamilyen csoda módján 1440p 60 fps-t tudni fog RTX mellett, akkor rohanok érte a boltba, 200k-ért is. Egyébként nem.
Itt majd az lesz a kérdés, hogy az AMD erre miként reagál. Ugye valami hasonlóan szép kéne letennie az asztalra.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legtöbb FPS-ben, ha lenézünk, akkor nincs lábunk, de most legalább tükörképünk lesz.
Egyébként nem, mert maga a modell hiányzik, ezért sincs lábunk, két fél kezünk van és egy fegyverünk, azt fogod látni tükörképnek is. Hacsak nem tervezik végre bele a modellt a megjelenítésbe, és akkor végre lesz lábunk is, juhhu.A hype az oka az ellenszenvnek. A felhasználóknak be lett adagolva, hogy orbitális előrelépés lesz teljesítményben. WCCFtech, TweakTown, stb. Most pedig csalódás lett, mert semmit nem kaptak. Ha mondjuk a média ezt nem fújja fel, akkor tetszett volna ez is, csak túl nagyra fújták a lufit a pletykacikkek. Ezért is szeretné az NV, ha vége lenne ennek, és lenne egy általános NDA, hogy csak olyan anyag jelenhet meg, amit jóváhagynak.
Az RT-nek pedig igazából az sem segít, hogy programozók eléggé leszólják. Lásd az ENBSeries fejlesztője, akire azért elég sok gamer hallgat. [link][ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz lezso6 #20382 üzenetére
Igazából az utóbbi 5 év VGA felhozatalával nem is érdekel az AMD és mégis tőlük várjátok megint, hogy mit hoz ki.
Kicsit kétoldalú megítélés van itt mert az egyik cégtől elvárás az 50 % gyorsulás generációnkét a stabil 4 K futtatása RT vel is, mikor még az 1080 TI sem képes 4 K alatt hozni 1-2 játékon kívül a fix 60 FPS-t full grafikán., FHD alatt pedig a 144 FPS-t sem.
Konkrétan egy-két játékban volt képes hozni ezt a PH tesztjében az 1080 TI is..
Tehát nem fogja hozni a csodát a 2xxx sorozat 1440P alatt, mert ez egyenlőre nem egy leszarom effekt( így neveztük anno az 1060 3GB kártyát a fórumban, hogy ez nem leszarom kártya, magyarul tudni kell használni az Options menüt, és el kell döntenie mindenkinek, hogy egy Egyjátékos kampányban rá tol mindent és megpróbálja úgy vagy vissza vesz a textúrákból vagy éppen be -ki kapcsolja az RTX -t )hogy ad e hozzá neki annyit hogy megértje. Akinek drága skippelje, de ez hogy minden egyes hírnéál ezt olvasom hogy majd biztos azt fogom nézni hogy világíta szemében a fénycsóva meg hasonló szarságok kicsit kiborítóak, mert számomra pont ezek a dolgok jelentik a grafikai fejlődést nem pedig az hogy most 4 K 60 FPS vagy 1440P 60 FPS e a grafika, az ugyan úgy kinéző tucatjátékok alatt."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz lezso6 #20384 üzenetére
Nekem is nagy a hasam.
(#20385) b. : Ez attól függ, hogy a gémerek mit várnak. Amiket én olvastam az két dolog. Növelni a textúrarészletességet, mert nem tartják elégnek, és növelni a geometriai részletességet. Na most az előbbihez memória kell, jó sok, aminek nem kedveznek a memóriaárak, tehát valami trükköt erre ki kell majd találni. Az utóbbihoz mikropoligonok, aminek nem kedvez a quadraszter, tehát valami trükköt erre ki kell majd találni. De ha valaki aratni akar, akkor ez a két tényező az, amit mindenki nagyon szeretne, és aki előbb hoz valami áttörést itt, az fog sokat nyerni. Az izgalmas ebben az, hogy marha nehéz mindkét probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
ja hát te könnyen kiválogatod a negatív híreket magadnak, életedben nem írtál egyetlen negatív kommentet sem AMD hez..
Az a fejlesztő korrekt aki leírja ezt a dolgot,mert alátámasztja a véleményedet. A többi nem az aki használja és beépíti. Túl lassú még? Igen. RTX nélkül gyorsul az új generáció? igen. Innentől mindenki eldönti, hogy érdekli e az új genben a 30 % gyorsulás, amit nem neveznék semminek és kifizeti e az árát.neked itt 1:58 nál úgy tűnik a kirakat képében hogy nincs lába a karakternek RT alatt.? ne viccelj már. [link]
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az én véleményem az RT-ről az, hogy jó, erre érdemes menni, csak amíg nincs 2 TB/s-os sávszél a VGA-kon, addig igen vérszegény lehet csak a geometria. Le is írtam a cikkben, hogy miért. Egy mai PC-s játékhoz minimum BVH8 kell. Alatta ez nem realitás, mert akkor mobil szintűre csökken vissza a részletesség. A BVH8 az olyan 80 bájtos terhelés per sugár per mélység. És akkor még háromszöget is vannak, azok csúcspontjai 16 bájtot igényelnek, tehát ha akarjuk is a 10 Gigarays/s-ot, nem csak papírra vetni, hanem a gyakorlatban is használni, akkor marha jó lenne megcélozni úgy 1,5 TB/s-os sávszélt, és ez a minimum. Az optimális érték olyan 3 TB/s körüli. Nyilván az ENBseries fejlesztője programozó, tudja miképpen működik ez, és természetesen ő is utánaszámolt, hogy ~600 GB/s az igazából nem sok ám ide. Durván meg kell fogni a geometriai részletességet, hogy ne jelentsen erős limitet.
Azzal nem értek egyet, hogy ebből még évekig nem lesz semmi. Látva, hogy mennyire fejlődik a HBM, szerintem 2020-ban már lehet 2 TB/s-os VGA-nk, persze problémát jelenthet, ha időközben bekopogtat a mikropoligon érája. Akkor még több sávszél kell majd, és úgy 10 TB/s-nál vehetjük elő újra a kérdést. Ebben az esetben igaza lehet neki, hogy még évekig nem lesz belőle semmi, de én nem vagyok annyira optimista, hogy hirtelen valamelyik gyártó előáll egy akkora hardveres innovációval, amely megoldja a geometriai részletesség növelése előtti legnagyobb limiteket. Az maga lenne a csoda.Gondolom a smájlikat ignoráltad.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
carl18
addikt
Arra kíváncsi leszek hogy a Playstation 5 milyen fejlődést hozhat. Az eddig pletykák alapján egy speciális navi GPU-t kap ami ssd memóriát fog használni videóramként. Valami ilyesmiről szólt a pletyka, de a Sonynak pont az lenne az elsődleges célja hogy a játékterületet megnöveljék.
Állítólag a PS5 developer gépe 256 gb memóriát tartalmazott, ami azért nem semmiDe majd kiderül ha megjelenik 2020 fele/után. Az biztos ha kijön a PS5 akkor a pc játékok is fejlődni fognak valamelyest ismét. Azért elégé sok játék konzol port, a GTA 5 pc verziót se éreztem szebbnek a PS4 verziótól.
Igen a Crysis 1 a maga idejében megfingatta a hardvereket, az első GPU ami képes volt 60 fps-t nyújtani 1080p-ban alatta Very High-on az a GTX 680 volt 2012-ből. Másrészt a Crysis 1-ban ha grafikát váltottál érezte az ember a különbséget Szemmel látható volt. A mai játékokban meg kajak én nem igazán érzem hiába állítok grafikát.
Elég megnézni ezt a Crysis 1 videót Én az állam fogom mennyit változik a játék [link]
[ Szerkesztve ]
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
nagyúr
Az előző generációban a Time Spy az egyik legnagyobb előrelépés volt az 1080 számára. De persze tudom, nem végleges driverek
A DLSS engem is érdekel, normális körülmények között tesztelve.
(#20381) b.: +30% perf és +15-20% ár? Hogyne lenne hiszti.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dandris
tag
"A hype az oka az ellenszenvnek. "
Érdekes, ennél nagyobb hype övezte sok amd fícsört, meg volt titan hunting, meg poor volta, de ez úgy látom gyorsan feledésbe merült. Aztán majd csak lestek a következő negyedéves jelentéskor, amikor le lesz írva hogy megint csúcsra járt az nv dvga részlege.
[ Szerkesztve ]
-
-
"A legtöbb FPS-ben, ha lenézünk, akkor nincs lábunk, de most legalább tükörképünk lesz."
A legtöbb FPS-ben fizika sincs. Ha már a fizika visszafejlődik hosszú évek óta, legalább egy másik területen történik előrelépés. Ez inkább jó hír.
"Az RT-nek pedig igazából az sem segít, hogy programozók eléggé leszólják."
Pontosan mely fejlesztő szólja le? Légyszi linkeld már be, köszi!
Nekem inkább úgy tűnik, hogy nagy az érdeklődés iránta."Lásd az ENBSeries fejlesztője, akire azért elég sok gamer hallgat."
Mióta fontosabb egy modder nézőpontja, mint a játék fejlesztőjéé? Főleg úgy, hogy a modder nem is lát mindent, nem tudja pontosan hogy működik egy adott játék, míg a fejlesztő igen.#20387:
"Ez attól függ, hogy a gémerek mit várnak. Amiket én olvastam az két dolog. Növelni a textúrarészletességet, mert nem tartják elégnek, és növelni a geometriai részletességet."Érdekelne hol olvastad. Én mást olvastam. Viccet félretéve, ez csak egy újabb értelmezhetetlen kijelentés, aminek nincs alapja.
#20389:
"Nyilván az ENBseries fejlesztője programozó, tudja miképpen működik ez, és természetesen ő is utánaszámolt, hogy ~600 GB/s az igazából nem sok ám ide. "Te jó ég! Nyilván egy modder sokkal jobban látja ezt, mint a játék fejlesztője (nem)! Remélem ezt nem gondolod komolyan!
#20391 carl18:
Még ma is zabálja a gépeket, de nem a látvány miatt, hanem mert a Cryengine 2 nagyon szarul van optimalizálva, tetű lassú a motor, így a hardverek zömén szarul fut.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
carl18
addikt
válasz Crytek #20394 üzenetére
Azért a low és maximum között elég durván érződik a különbség, ez hiányzik egy mai játékból.
Egy mai játékban már mininális különbséget lehet felfedezni Low és ultra között. Csak a tudat az emberek fejében hogy ultrán játszanak. Közbe a különbség nem is érezhető
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Jack@l
veterán
Néztem ilyen raytracing-es tükröződés+GI demót, 100 fps volt 1070-en, bár csak 720p-ben futott.
Full raytracing render meg 50 fps. Annyira szerintem nem vészesen zabál.
Remélem a kolléga felrakja ide is.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz NightGT #20360 üzenetére
Cyberpunk-ban lesz. Párnapja hakniztak vele.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 99.000.-
- Gainward Phoenix RTX3080
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest