Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hartyi
tag
Szépek a vasak
Kicsit "kellemetlenül" érzem magam a gyári acélfelnikkel és dísztárcsákkal, jó kis papucsok vannak a gépeiteken. Hát hiába, én már újabb gyerekülésre költök inkább, nem alufelnire
-
Integra
titán
na, akkor még egy 6gen5d
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25294 üzenetére
2xxx plusz frank volt anno de imho nem sokat veszít értékéből ha valójába csak a lámpája világit
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
!Overdose!
őstag
válasz DCI_market #25292 üzenetére
Tudtommal nem létezett kipörgésgátlós változat belőle.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rav3n02
senior tag
válasz DCI_market #25292 üzenetére
Egyébként ha tudom, hogy ilyen nevetséges áron lehet utólag berakni a klímát, akkor én sem azt veszem, meg amit megvettem
Egyébként már nekem is az Aerodeckek jönnek be a leginkább, a héten szinte csak azokkal találkoztam az utakon és olyan jó kiállásuk van, nem ilyen b*zikombi, hanem férfias
-
DCI_market
tag
válasz hartyi #25290 üzenetére
igen mindkettő van, de sajnos klima nincs Sok ember felhív és rákérdez. 35-ért van mondjuk forumon.
Igen ez a felszereltség nem álltam neki fotozgatni a gyári doksikat, de megvan minden. Az összes vizsgapapír idő arányosan, a vizsgákon felírt hiba lista mindig javítva stb.
Igen tényleg durva sztori, szerencsére crxen segítettek és hamar hozzájutottam egy új ablakhoz a P-rendszám tulaja pedig segítőkész és normális volt annak ellenére hogy ez mekkora bukta neki is ( de legalább külön jogi hercehurca nem lett) /pl trailerrel hazavitte a kocsit hogy ne ragadjon a kórháznál, annyit kért hogy a rendőrséget ne hívjam az ő jelenléte nélkül/.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Rav3n02
senior tag
válasz DCI_market #25289 üzenetére
költse gyógyszerre.....
Egyébként tényleg nagyon jó áron adod és egész pofásnak is néz ki
-
hartyi
tag
válasz DCI_market #25289 üzenetére
Hűha, ez aztán tényleg hamvasnak tűnik. Nem is adod rossz áron, szóval ennyiért akár gyorsan el is mehet.
Én egyébként egy pont ugyanilyenből (csak piros volt és klímás) ültem át 1.5-ös Aerodeck-be. Nagyon megszerettem ezeket az angol Civic-eket és érkezett a második gyerek... Így adta magát a kombi változat.Csak egy apróság: Biztos, hogy ABS-es (és ASR-es)? 1.4-ből tudtommal nem létezett ilyen.
Egyébként sajnálom, elég durva sztori, amit írsz.
[ Szerkesztve ]
-
DCI_market
tag
mennyi itt az angolos
Én is csatlakoztam (volna) ha most nem diktálnak mást az anyagiak. A héten vettem egy 96os 101000km-es példányt. Ma volt nálam megint P rendszám, istenem, olyan érzés mintha még bejáratós lenne. hahu
Sajnos és egyben szerencsére van rá érdeklődés így remélem hamar elmegy. Ha pedig a szerencse úgy kívánja akkor egy aerodeck lesz majd pár hónap mulva a végcél, nagyon megszerettem. ( a dolog pikantériája hogy a vásárlást követő napon elvittem a párom korházba ahol feltörték a kocsit és a honositás árát valamint a P rendszámot gépkönyvestűl elvitték )Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Rav3n02
senior tag
válasz !Overdose! #25286 üzenetére
Köszönöm
-
hartyi
tag
válasz Rav3n02 #25283 üzenetére
Ha nem jön be a fekete faceliftes vonal, akkor lehet engem érdekelne.
Nekem sem ártana cserélni a balos sárvédőmet meg a mocitetőt (jó sok kőfelverődés és egy kis rozsda is van). Lakatoltani, úgyrafényeztetni nincs még értelme, de 22-ért lehet érdemes lenne cserélni őket
Szólsz, ha neked nem kell majd valamiért?Egyébként, ha a faceliftesítést választod, akkor egyeztess előtte ezzel a sráccal. A fórumon összeírta, hogy mi kell a művelethez:
"Elöl:zárhíd,motorháztető zár,motorháztető,lökhárító,lökhárító merevítő,lámpatartó,sárvédők,dobbetétek,lámák,lámpamosóhoz tartály,ködlámpa(enyém univerzális)
Hátul:lökhárító más nem." -
-
hartyi
tag
válasz Rav3n02 #25281 üzenetére
Annyira bosszantott a dolog, hogy rászántam egy kis időt:
#151479 –Eduardo7 + * 2013. március 2. 14:22:45 ‹› ◊ → ↑ válasz erre
+5 ? rejt
Én ezt gyűjtöttem össze a télen. Van még vele meló és érkezőben is van pár alkatrész de remélem hogy a március 15.-ei hétvégére összeáll gép. Valaki FaceLiftesített már itt angol civicet?A fórumon megtalálod az elérhetőséget a sráchoz. Kicsit messze van (nyíregyházi), de ennyit lehet megér.
-
Rav3n02
senior tag
válasz !Overdose! #25279 üzenetére
Hartyi is mondta ezt a faceliftesítést, de nem tudunk rájönni ki volt az elkövető
Szervómotornál egyelőre semmilyen rendellenességet nem látok, a folyadék is jónak tűnik, de holnap úgyis kell foglalkoznom az autóval, ránézek kicsit jobban. Még egy hétig foglalkozom ezzel a karosszéria dologgal, aztán egy ideig szüneteltetem, ha nem találok hozzá alkatrészt
-
zolynet
veterán
olyan képeket készítettem és olyan videJót csináltam, alig várom h otthon megrendszabályozzam őket
csináltam egy Baska Voda - Makarska videót, egy kb 1-2km-es tunel közbeiktatásával, na ott aztán van üvöltés, nyelezés , az egy 30perces vidi lett
ma lett ennél egy jobb is, miután későn vettem észre h szarul áll a konzol és dzsuvás az ablak, stb, most csak egy tunel-es részt, már rég akartam egy ilyet csinálni, majd bedobom
szombat du megyünk vissza, remélem du lecseng a szombati mindenki hazamegy hullám
idefele szopóroller volt, 6,5ó kalkulált útból lett 9,5óraLife is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz Rav3n02 #25278 üzenetére
Szia!
Pár hete faceliftesítette valaki a sajátját Hondafórumon, és árulta a non facelift alkatrészeket. Sajnos nem ugrik be a neve, de ha jól emlékszek aswaa-tól vette az alkatrészeket, talán ő tudja ki is volt az.
Alternatív megoldásként kérj egy árajánlatot az autótéka2000-től. A legtöbb alkatrésznagykerrel kapcsolatban állnak és jelentős kedvezményt is adnak az árakból. A 35k-s sárvédő náluk könnyen lehet, hogy csak 25k körül lesz.
A kormánymű probléma egyáltalán nem jellemző, úgyhogy igazából nem tudom mi lehet nálad. Folyadékszint rendben?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Rav3n02
senior tag
Sziasztok!
Nem rég vettem egy angol civicet. A fényezése és a karosszériája olyan, amilyen, ezt a vásárlásnál is láttam, úgy voltam vele, kijavítjuk. DE! Ez egy 97-es non faceliftes angol 5 ajtós. Szükségem lenne egy bal első sárvédőre, de sehol az országban nincsen, még utángyártott sem nagyon, vagyis hazudok, mert egy helyen találtam 35 ezerért...nevetséges. Bontott két helyen van abból mindkettő kb a használhatatlan kategória. Fórumokon szintén sehol. Nincs valamelyikőtöknek egy donor autója, amin még fennmaradt a sárvédő, vagy nem tudtok nekem linkelni külföldi bontós oldalakat? Tudom google a barátom, de egy darabot nem találtam...
A kormányom olyan nehéz mint a dög, statisztikák szerint a fogaslécek kopnak el hamarabb, vagy a szervószivattyú fárad el?
Előre is köszi,
R -
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #25275 üzenetére
HI!
rfelletmszoloval es raadsul meg mijjen vizes is vot:- (
nem a mennyiseget vonaon kecsgbe haenm a pisztojok p[ontossagt, habar arra ujabban nagyon harapnak es mashol csalnakudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #25272 üzenetére
HI!
ehh 220lites hordba tankoltam en mar 240-250litert is...:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz plaschil #25271 üzenetére
Ez hiteles infó, hiszen a gyár által kiadott kezelési és karbantartási kézikönyvben is ez szerepel. Egyébként az eddigi legnagyobb tankolásom 50,14 liter volt, ami nehezen fért volna bele a 40, de még a 45 literes tankba is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
plaschil
aktív tag
válasz !Overdose! #25270 üzenetére
Hm. Érdekes, hogy olvastam már 40-ről valahol, 45-ről itt, de 55-ről még nem. Most már teljes a bizonytalanságom.
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
plaschil
aktív tag
96-os angol Civic-nek hány literes a tankja? 40 vagy 45?
Creative G500 vezérlő panelt keresek// Hol vagy helyileg? - A kisszobába. // Szilvásbuktát, mert azt szeretem!
-
TommyGun
őstag
válasz stangli #25255 üzenetére
Igazából ezzel az a baj, hogy alapvetően a Japcsikhoz sajnos mindig drágább az alkatrész mint egy EU márkánál. Jó dolog hogy sokkal megbízhatóbb, amit én is tapasztaltam a bőrömön. 89-es Honda Prelude 12 évig volt a tulajdonomban és soha semmi komolyabb gond nem volt vele azonkívül hogy rohadt...de ezt is egy ideig szorgalmasan javítottam, de amikor már bontottat se kapsz az gáz. Nyilván itt nem az old timer közeli Hondákról van szó, pedig 80-90-es évekbeli Hondáknak van kultusza és ezeknek köszönheti a Honda a hírnevének jó részét, jókis Prelude Integra crx. Volt Vtech CRX-em is annak idején, bődületesen jó gép volt
Alkatrészt meg úgy kellett vadászni hozzá, és aranyárban mérték. Azt hogy egy 3-5 éves Hondánál ez hogy megy nem tudom mert nincs visz. új hondám de gyanítom az alkatrész ára magasabb mintha egy hasonló kategóriás opelhez nyúlnék hozzá. Aláírom jóval ritkábban romlik el de itt is lehetsz peches akkor meg szopacs."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25257 üzenetére
ez csak az európai "prémium" márkára csöppenő okostóniknak lehet új.
a megbízhatóság meg csak hab a tortán....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
barack1997
senior tag
válasz DeathAdder #25257 üzenetére
Corolla AE111 4A-GE 20V Blacktop blokkal is 100 ló feletti literteljesítmény.
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25253 üzenetére
Most olvastam én is a cikket:
"Ez a motor, ami közúti használatra lett tervezve, 100 lóerő fölötti literteljesítménnyel rendelkezik. Húsz évvel ezelőtt ilyen paramétereket csak versenymotorok gépkönyvében olvashattunk." - ez igen jól esett, volt egy versenyautóm ezek szerint
S ha jól tudom már 95-ben ott volt az 1.6 literes szívómotorban a szériagyártott 197 lóerős Nissan Pulsar.
[ Szerkesztve ]
-
stangli
senior tag
ez megtisztelő
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25252 üzenetére
folyadékot cserélj, az sose baj, szimeringet ne baszogassunk ha nem muszáj
Integra, a renault DCI-k egyik alap baja és a TDCI fordok is a gyári 30k-n buknak meg.
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
30ezres olajcsere
nekem már a 20 is furának tűnik......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
200.000 km-es vezérléscserés nagy szerviz előtt állok és két tételen hezitálok:
- szervofolyadék csere: elvileg nem kell cserélni, de nemrég Csikós írt egy kormányműves cikket és a mester szerint érdemes.
- vezérműtengely szimmeringÉrdemes vagy ne bolygassam ami jól működik?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
veterán
fejben már úton vagyok
már vagy 3napja a csomitartóban pattognakLife is too short to stay stock!
-
Hujikolp
őstag
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25247 üzenetére
Érthető, hogy vigyázol rá
Nekem is hasonló volt a járatási periódus, ami az olajcserét illeti, csak az elsőig nem vártam messze 500-at sem.Én is sok szakit megkérdeztem annó, (killer Bee, Koczeka, Adinippon, csoki stb..).
Jó nem tiltásig kell elképzelni, hanem max 7ezerig és kb két naponta, aztán egyre sűrűbben, nem bírtam kiMindenesetre reméljük soktízezret lemész vele, és kíváncsian várom tapasztalataidat a Parada után
(#25248) Integra - igen, van hogy most sem hajtok olyan lendületesen, mint amikor járattam. Nekem is egyértelműen nem azt tanácsolták, hogy ellustuló üzemmódban hajtsam, mert ezek már nem a hetvenes évekbeli kétütemű léghűtésesek
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25246 üzenetére
bizony, kenni kell neki bejáratásnál, nem autópályázni, inkább hegyek-völgyek, fel és lekapcsolgatni folyamatosan, terhelni, motorfékezni, kopjon-lazuljon össze a motor, ha az elején ellustul, akkor utána már mindegy. aztán mehet az olajcsere 1000km után, és lehet küldeni neki rendesen, normális intervalummal.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #25246 üzenetére
simán kibírható, nem volt vele gondom, amúgy meg úgy csináltam ahogy Imi mondta, ha már ő tartja a hátát az esetleges problémák után, így tehát
1. olajcsere 500km után, abból lett 657km - fordulat 2500-3000rpm
2. olajcsere újabb 500km után, abból lett 529km - fordulat 3000-4000rpm (tartósan 3500rpm)
3. olajcsere újabb 500km után, abból lett 641 - fordulat 4000-5000rpm (tartósan 4000rpm)
így hétfőn 1827km volt benne, most mondta h már el lehet neki lőni, DE nem ledadogtatásig
a 2. és 3. olajcserénél is csak elvétve húzattam ki a megengedett szélső értékig, marhára vigyázok rá ha már egyszer áldoztam rá
pénteken majd azért az autópályán el-ellövöm neki
ja üresbe én sem rakom, motorfék alap100km után vtec, az azért kemény, én megkérdeztem még 1-2 szakit hogy mit javasolnak,
hhc Gyuri 1000km-ig szokta bejáratni, VogelsingerSanyi 2-3000km-t mondott, meg h inkább több legyen mint kevesebb[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25245 üzenetére
Azta, hogy bírtad ki?
Én a "be kell törni" elven járattam, üresben semennyit sem járt, gyakran cseréltem olajat, egyből 4-5 ezerig elmentem folyamatosan, 100km után már vtec is jött rendesen. Igaz elejében néha enyhét füstölt, de azután már egyáltalán nem. Azóta több mint tízezer ment bele, hogy eladtam és még nem látszottak hibái, amit sikeres projektnek érezek, mert sokaknak 5 ezer után már dobja a kéket megint Persze gondolom azokat nem Imi csinálja - és sajnos az enyém sem volt profi kezekben -
zolynet
veterán
bejáratás vége, végre!
3. olajcsere is megvolt hétfőn (köszönet Iminek)
óvatosba el-ellehet rúgni neki, tegnap eltekertem neki 6500rpm-ig,
hát ez még mindig nagyon (kickIn)Yoooooo!
március óta nem volt vtec fölé forgatva, most is csak elvétve lesz, még azért csínján bánok a gázpedállalfogyi: 8,5litty (40,37liter, 471km) ... és itt még nem világított folyamatosan a csórójelző,
csak 1x felvillant ... na ezt a részét sose szerettem, a csórójelzőt sem (nem szoktam addig várni), ill ezt a még 4liter van benne és csak akkor világít sárgán folyamatosanLife is too short to stay stock!
-
MMt#k#D
tag
Szerintetek érdemes lenne innen rendelnem?,aktív még az oldal?lehet hülyeséget kérdezek..
DCI_market:dyno a teljesítmény visszaesés miatt..előző Civicemnél se ártott...
[ Szerkesztve ]
Eat Sleep JDM
-
zolynet
veterán
válasz DCI_market #25239 üzenetére
hétfőn én leszek az első kuncsaftja, 3. etap (olajcsere)
át tud nézni mindent, de dyno, rázópadja nincs, az egy másik 'szakma'Life is too short to stay stock!
-
MMt#k#D
tag
Sziasztok!
Újra szeretnék Civic tulajdonos lenni.3 évvel ezelőtt volt 1
és most újra a H3nda feeling uralkodik rajtam.Pesten néztem ki az áldozatot,de mivel debreceni vagyok,így nem ismerem az ottani szakértőket.Tudnátok nekem ajánlani egy-két komolyabb hondamestert akihez begurulhatnék,dynora,fütómű,stb-t lecsekkolni.
Válaszaitokat türelmesen várom!
[ Szerkesztve ]
Eat Sleep JDM
-
vbbb
addikt
Antenna kicserélve, tényleg nem nagy ördöngőség. Igaz a kettőből lett egy csinálva, de jól sikerült.
Időközben az is kiderült, hogy a régit gyárilag NEM lehetett teljesen visszatolni! Na mindegy, most vihetem kocsimosóba legalább. -
honda23
aktív tag
-
MacCaine
őstag
válasz DeathAdder #25232 üzenetére
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #25232 üzenetére
ettől már tegnapi megfájdult a szemem világa ... mindég van egy agyas
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25232 üzenetére
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25222 üzenetére
3. vélemény hogy meg kell fizetni a tanulópénzt, tök 8 ki, mit károg most itt, egy ember vagy tudja a megfelelő kordában tartani a ménest, vagy nem, ha szétszalad fizet ha megtartja örül ( én az előbbi kategoriát erősítem, 470km körül volt az első törésem azóta 'köszömszépen.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
MacCaine
őstag
válasz Winner_hun #25225 üzenetére
Nem csak én.
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #25222 üzenetére
szerintem meg erős autóval sokkal könnyebben sodrod magad bajba
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MacCaine
őstag
válasz !Overdose! #25222 üzenetére
Pontosan, az emberről szól. Te az az ember vagy, akinek ez nem okoz(ott) gondot, de sokan vannak olyanok, akiknek viszont igen (személyes ismerősöm is pl.). Hosszabb tapasztalatszerzéssel kiküszöbölhető lett volna az ő esete is.
-
!Overdose!
őstag
válasz MacCaine #25220 üzenetére
Fordítva látom a helyzetet. Egy erős autóban sokkal könnyebb elkerülni és/vagy gyorsan letudni a necces helyzeteket. Relatív erős autón tanultam vezetni, majd később is olyanokat vezettem. Soha nem volt még ebből problémám. Ez nem az autó teljesítményéről szól, hanem az emberről. 17 évesen már 125-ös, kétütemű, tehát elég erős sportmotorom volt, mégis itt vagyok.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MacCaine
őstag
válasz Napfénysüti #25219 üzenetére
Városban elég nehéz hülyékbe botlani, innen jött a kérdés. Meg úgy is nehéz, ha nem használod sokat a gépet.
Az a legfőbb gondom, ha tapasztalatlanul egy erős gépben ülsz, és találkozol egy hülyével, vagy pont a tapasztalat hiánya miatt belemész egy necces szituációba, akkor jó eséllyel összetöröd a gépet. Sőt, még csak necces helyzet sem kell, elég annyi, hogy olyan szitu álljon elő, amire a 8-10k km alatt nem volt példa. Csak 1 másodpercig elgondolkodsz, hogy mit is kellene tenni, ezalatt 50km-es sebességnél 14 métert tesz meg az autó. 90-nél meg 25-öt. Kib...ott sok. Ne legyen kezdők alatt erős autó, akkor legalább biztosan nem megy bele necces helyzetekbe. Legalább az egyik felét kiktatja a problémának, az is valami.
-
MacCaine
őstag
válasz Napfénysüti #25217 üzenetére
Gondoltam, hogy nem terepen.
Bejártál vele Mórról, meg Berényből, meg mostanában Fehérvárról, nem?
-
MacCaine
őstag
válasz Napfénysüti #25213 üzenetére
Hol használtad eddig a vti-t?
-
fireproof
őstag
válasz zolynet #25214 üzenetére
Mármint hogy nem úgy vagyok türelmetlen. Persze azt gondoltam hogy nem fogok egyből (valószínűleg) jó állapotút találni hanem hogy nem szeretnék még 1-2 évet lehúzni az astrával. (Félreértés ne essék, le a kalappal előtte amit kibírt mert friss jogsisként bizony tapostam neki ) de szeretnék saját autót és úgy érzem benőtt a fejem lágya (nagyjából ).
-
MacCaine
őstag
válasz Winner_hun #25211 üzenetére
Ez a kérdés, hogy az a 9000 km elég-e ahhoz, hogy ésszel vezesse? Saját tapasztalatból azt mondanám, hogy nem.
-
MacCaine
őstag
válasz Winner_hun #25205 üzenetére
Persze, keresztbeállni nem fog, csak a sok paci arra tanít, hogy "ez még belefér", közben meg nem biztos.
-
honda23
aktív tag
válasz fireproof #25198 üzenetére
Amire figyelni kell
- hátsó tárcsafék féknyergei be szoktak rohadni, két porvédő gumival helyrehozható a hiba, nem drága tétel, 2-3 ezer Ft
-váltó ne legyen szinkronhibás, szeret recsegni
-kuplung ha nyikorog, nincs zsír a kiemelővillában, 5-6 gen típusbetegség, kinyomott kuplungnál hallasz egy kis zörejt, nyelestengelycsapágyas a váltó, benyomott kuplungnál hallasz egy kis zörejt, akkor a kuplung kinyomócsapágya ment tönkre
-hátsó kerékjárati ívek nagyon szeretnek rohadni, ha javították és rosszul egyből látni fogod
-ne álljanak össze vissza a lámpák, és ne legyenek benne gagyi 500 Ft-os izzók, törés után nem állították be a pozíciókat, ezt egy esti menetnél lehet nagyon látni, amikor jobbra balra egymásba világítanak az izzók
-szelepfedél tömítés és vtec szelep tömítés ha öreg, folyatja az olajat
-mindenképpen hideg motornál nézd meg az alapjáratot, ha össze vissza ugrál, az nem jó előjel(gyújtás, motor, alapjárati szelep, szelephézag, injektorok stb)
-törésnél a patentokat el felejtik visszatenni, vagy úgy teszik vissza, hogy eltörték, festés napsütésben milyen
-illesztések
-csavarok ajtóknál, motortérben ne legyenek elnyalva, utalás a törésre
-csomagtartó beázása
-klíma, elektromos ablakok, központi zárak működnek-e
-futómű ne kopogjon, kormány ne húzzon félre
-gumik oldalt ne legyenek megkopva
-motor ne füstöljön
-víz van-e a kiegyenlítő tartályban, olajszint mennyi elindítás előtt
Ha még valami eszembe jut, megírom este, megyek melózni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Winner_hun #25205 üzenetére
Így van, VTi-vel azért nehéz felcsavarodni egy fára ha az ember nem totál hülye.
Més que un club!
-
Winner_hun
titán
válasz fireproof #25198 üzenetére
Akkor kezdjük:
Kívülről illesztési hézagok, legyen mindenhol és párhuzamosak legyenek. Lámpák ne álljanak össze-vissza. Hátsó kerékjárati ív rozsdásodhat, típushiba. Messziről nézve a fényezést érdemes nézni, ha törve volt és nem a legjobb a javítás akkor az látszódni fog, akár 1-2 elem színe is árnyalatilag eltérhet.
Motorháztetőt felnyitva: elöl patentok közül mind meglegyen, lámpákon van-e a fülnél javítás. Csapadékszintek legyenek rendben. Direktszűrő lehetőleg ne legyen.
Én kocsimat anno Integra nézte át (6gen 3D VTi), néhány okosságot megtudtam tőle
Szőnyeget vagy ami van benne a kocsi széleinél szedd fel, nézz be alá hogy a hangszigetelő cucc benne van-e. Törés után azt nem mindig pótolják. Belseje lehetőleg ne valami nagyon lelakott darab legyen, ha a kormány nincs megkopva az jó. Elektromos ablakok rendesen járnak-e fel és le, felhúzásnál a helyükre mennek-e?Motornak nincs-e szokatlan zaja, alapjárat jó legyen, ne ingadozzon, klíma működik-e, ha igen akkor milyen gyorsan és milyen hideget csinál.. jó és rossz úton is ki kell próbálni. Jó úton egyenesen megy-e vagy esetleg valamelyik irányba elhúz. Rossz úton van-e a futómű felől oda nem illő zaj, kattogás.. Gumikat se árt megnézni milyen állapotban vannak, esetleg téli van-e hozzá.
Plusz ha van szervízkönyv akkor meddig volt szervízbe hordva, arra is kérdezz rá hogy milyen olajat és milyen gyakran cseréltek, illetve olajszűrőből milyet raktak bele. Vezérlés mikor volt cserélve, van vagy volt-e baja, milyen alkatrészekkel lett akkor cserélve, stb...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Winner_hun #25199 üzenetére
Szerintem is simán be lehetne ide írni. Ha a jövőben dietéved egy érdeklődő legalább lehet rá hivatkozni egyből vagy meg is keresheti.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest