Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #73309 üzenetére
Lancot csak ha hidegen csorog de nem jellemzo egyaltalan. Olajbol 0W20 ami kell bele (ha olcson kell jo akkor Total, pl a Quartz 9000 Future).
Valtoba a gyarit igen. Szelephezeg abban is lapkas ha jol tudom, tehat ellenorizni kell a szelephezagot.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #71228 üzenetére
Tudja a gyári specifikációkat, így max annyi történhet, hogy elkezdi csipegetni/enni az olajat. Szóval az elején majd gyakran nézd az olajszintet. Ha sokat olajat kér (nem fog) az a katalizátornak nem tesz jót, akkor állj vissza az 5W30-ra.
#nincsbennetarcsi
-
Dan-szan
senior tag
válasz DeathAdder #71217 üzenetére
Nekem a 8.gen Civicben most 0w20 Eneos Sustina van, szépen simán, csendesen jár a motor. Előtte Shell Helix Ultra volt azt nem szerette a motor és én sem hiába mondtam a szerelőnek ne azt tegyen bele , nem is mentem arra többet.
A Shell előtt is Eneos S. volt, csak az még 5w30.
Nekem bevált.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #71217 üzenetére
Egy probat meger mindenkeppen. Eneos ok, a Jazz-be nekem is az ment.
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz DeathAdder #71217 üzenetére
Mennyi km van benne? Mindig 5w30 ment bele? Nekem Citybe is az ment végig és annak ellenére, hogy nem eszi és mehetne bele vékonyabb is, inkább nem nyúltunk hozzá, ezzel fut 16 éve.
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #71058 üzenetére
Utángyártott részecskeszűrővel egyelőre boldogság van
__
Más, bármi ellenérv az ellen 5w30 után lemenjünk 0w30-ra 2,2-es 3gen CR-V-n? 5w30 szépen viselkedik, nincs fogyasztás, de több gyártó oldalán is ott van hogy mehetne bele a nullás is.
ha igen, ENEOS ULTRA-S 0W-30, vagy ENEOS ULTRA-F 0W-30 ?
nem nagyon értem miben különböznek azon kívül hogy azt írja egyik PSA-hoz, másik Jaguar Land Roverhez lett fejlesztve
és még mielőtt, az olaj is egy vallás és a haver vallásos, ezért nem tudtam rábeszélni motulra, vagy bármi másra. csak ha tényleg indokolatlan az eneos
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #71067 üzenetére
Én a zsemito.hu-n vettem utoljára, vagyis ~5 éve. Ideje lenne megint cserélni.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz DeathAdder #71067 üzenetére
Rendeltem innen, nem volt probléma (még 8. genbe).
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #71058 üzenetére
Nemtom, sosem volt részecskeszűrős autóval dolgom, nincs tapasztalatom, hogy melyik jó és melyik nem.
De Qru tippje valid.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #71056 üzenetére
Én abba is MTF-3-at tennék. A szinkrongyűrűk megkövetelnek egy bizonyos adalékot, ami másban nem található meg, csak a gyári olajban.
-
nagyúr
válasz DeathAdder #68787 üzenetére
Esetleg TypeV Lacitol erdeklodd meg crxforumon. Meg is rendelheted tole utana, jo arai vannak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #65919 üzenetére
Pollenszűrőből lehetőleg aktív szeneset vegyen, az jól kiszűr mindent.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz DeathAdder #65916 üzenetére
Sima motul dot3&4 fékfolyadék teljesen elég bele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #65916 üzenetére
Motor: 0W20 vagy 0W30, Shell Helix vagy Motul EcoNergy pl.
Váltó: csakis a gyári MTF3
Fékfolyadék: Motul RBf660 talán túlzás, egy ATE SL.6 is bőven megteszi.
Vezérlés: láncos nem kell cserélni ha nincs hangja
Gyertyák: NGK (NGK BKR6E-11 vagy BKR6EIX-11) vagy Denso. 8 db kell mert dupla gyertyás a motor.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz DeathAdder #59495 üzenetére
Enkei lesz az szerintem, nem enzo.
de úgy gondolom hogy a direkt autógyártóknak gyártott felnik még minőségesebbek
vannak kivételek, pl sss gyári 17-es felnije valami cseh gyártmány és hamar tojás lesz a 195/45-el[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz DeathAdder #59484 üzenetére
A gyári felni is valamelyik felnigyártónál készül, mindössze kerül rá logo... Pl. mondjuk az Audinál Ronal, és még pár gyártó szállította a felniket.
Ugyanez a szitu a Hondánál is.
[ Szerkesztve ]
-
uriember
aktív tag
válasz DeathAdder #59482 üzenetére
2019 van, igaz, hogy nem Honda felni és OFF, de na...[link]
[ Szerkesztve ]
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
hhenry
őstag
válasz DeathAdder #59474 üzenetére
Valóban nem újjak így is 50-60?
-
uriember
aktív tag
válasz DeathAdder #59474 üzenetére
Megnézted alaposan? Nem újak...
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
sugarforce
addikt
válasz DeathAdder #59061 üzenetére
Ha Te ezt minositesnek erzed, lelked rajta. Amig nem olvasol el par kutatast a temaban es ilyen kategorikus kijelenteseket teszel, nem sok ertelme van cafolni barmit is.
Reszemrol zartam. -
sugarforce
addikt
válasz DeathAdder #59044 üzenetére
Lehet komolyan gondoltad, amit irtal, de en jot mosolyogtam rajta.
-
Dudee
senior tag
válasz DeathAdder #59044 üzenetére
no, ez egyre jobb!
Nem találok már ennél szürkébb színt, de ha életvezetési tanácsokat keresek, akkor nem feltétlen egy technikai topikban kezdem.
De akkor sem, ha a viselkedéstan érdekel. De ez pont itt volt az asztalom szélén, úgyhogy azt gondoltam zárásnak jó poén lesz.a többieknek köszi a konstruktív hsz-eket!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #59015 üzenetére
Nagy hidegben tud keveredni az olaj meg a benzin az 1.5t-nél (az 1.0t-nél nincs gond). Emiatt voltak/vannak visszahívások. 2019-től javítva lett a dolog.
mod:
Itt egy jó cikk róla: [link]
Nem lett túltolva itt sem a topikban pont azért, mert itt nincs annyira hideg (itthon nincs is rá visszahívás).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #58941 üzenetére
Van ilyen is.
[kép] -
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #58845 üzenetére
Nem a 0w20 olajtól kokszosodik, ebben biztos vagyok. De még mindig jobban hiszem hogy a hülye japánok úgy tervezik a motort, hogy a megadott olaj legyen az ideális, mint azt, hogy ha 10w40et locsolnak bele attól viszont örökéletű lesz.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #58534 üzenetére
T1r és r1r 3-4 év után elkeményedik, plusz sokkal merevebb, zajosabb gumi.
Ad08r meg két év után. Hidegen nulla!
Ps4 plusz alpin télitől várok 5 év hibátlan tapadást.Nekem a t1r 5 évesen esőben és szárazon is hulla volt már. Folyamatosan dolgozott az abs...
Alig kopott valamit.Ps4 merev sportos gumi, amit nem dobál a sávváltás, nem alulkormányzott vele az accord sem!
A téli is nagyon jó, pedig abból nem is a sport verziót vettem, csak a könnyített A0 verziót.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz DeathAdder #58295 üzenetére
Jól hangzik
-
nagyúr
válasz DeathAdder #58284 üzenetére
Meg se ismertelek ezzel az avatarral neked megvan még az ep3?
-
czundermák
aktív tag
válasz DeathAdder #55335 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Ezzel is közelebb, csere megoldotta a gondokat?CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
A legtöbb Hondán alulméretezett fék van. Gyenge, de legalább hamar fárad. Ezeknél az autóknál hatványozottan érezni egy kimagaslóan jó fékbetét áldásos hatásait. Vannak viszont autók, amit gyárilag is megfelelően méretezett fékkel szerelnek, amik blokkolásgátló nélkül autópályatempónál is képesek állóra fékezni még a terhelt elsőtengelyen lévő kerekeket is. Ott tudod mit érsz el közúton egy ilyen betéttel? Semmit. Hát ezért. Hogy a Honda miért nem képes évtizedek óta megfelelő féket társítani az adott autóhoz az rejtély.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
En is tobbszor gondolkodtam mar fek upgraden, foleg palyazasnal jonne jol, mert ez a szar gyari 2-3 izmosabb fekezes utan eleg gyatran fog nemetbe menet tunt fel, fullra rakva, 5 fovel, 150-rol lassitva parat hamar elment a fekero. Csak hat nincs szivem lecserelni a tarcsakat, alig van valla, nem is ertem, elvileg ez meg a gyari es mar 178k km van benne.
-
z123456789
addikt
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
Neked nem más volt az avatarod véletlenül?
Na nem is ez a lényeg, hanem, hogy hülyegyerek a haverod, aki győri. Akkor te is környékbeli vagy? Mert már írlak is be a GYMS listámba. -
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #48692 üzenetére
Igen, elöl-hátul sárga, és BSD Blade tárcsák.
Az a furcsa helyzet volt nálam, hogy a gyári első betétek kb. 60-70%-osak maradtak 120ezer km után is, a hátsók mondjuk 20-30-ra koptak, ezért ilyen körülmények között számottevő fékpor egyáltalán nem volt. Sőt gyakorlatilag egyáltalán nem volt fékporos a felni. Hiszen nem is kopott a betét. Az Ebc-k ehhez képest látványosan porosabbak, de így igazi viszonyítási alapom nincs. Szerintem egyébként ránézésre nem sokkal porosabb, mint bármelyik másik utcai autóé. Legalábbis nekem úgy tűnik. Az első 1000-2000 km-en volt ez jellemzőbb, azóta alábbhagyott. De leglább kopik a betét, és minimálisan a tárcsa is.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #48690 üzenetére
Zöld az kb gyári szint. De jobb a hőtűrése 650 fok.
Sárga az 900 fokot bír! Sokkal jobb!Viszont van egy új fejlesztés. Kék ndx. Az is jó állítólag.
Tárcsát kinyírja.
Tg vagy blade tárcsa.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #48690 üzenetére
A sárga még amellett abban is jobb, hogy ha mondjuk pályán kell fékezni erőset, aztán meg megint többször akár 0-ig, akkor a végén is ugyanúgy fog fogni, mint az első rálépésnél.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Fkris
őstag
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Csak egy sima KN betétre gondoltam, semmi extrára.
Dirketszürö az nagyon boyracer magában, előbb veszek valami jobb gumit abból a pénzből(mármint az árát az eleve gumira költendő pénz mellé tenném), mintsem csak a légszűrőre locsoljam.Köszi a választ,linkeket mindenkinek! Ma is megvan a tanulás része
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47892 üzenetére
Igen, Zoli is berakatta a TypeS-be, igaz neki írtak is hozzá pár lovat.
Vissza térve a gumis felvetésedre:
Igen, mindig röhögök itt a városban is rohangászó Linglong gumis Q7/X6 verdákon.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Illetve Általános szívósor design című bekezdés
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Kockázat nélkül mondhatod nyugodtan. Ha a motortérből szívja a meleg levegőt akkor csökkenni fog a teljesítmény.
"A veszteségek nélküli levegőszívás mellett szintén előnyökkel jár, ha hidegebb levegő beszívását segítjük elő megfelelő szívócső elvezetéssel, motorunk légszűrőháza előtt. Nagyságrendileg minden egyes 5 Celsius fokos beszívott levegő hőmérséklet csökkentés, egy százaléknyi teljesítmény növekedést segít elő. Zsúfoltabb motorterű autókban - manapság melyik nem ilyen -, nem ritka a 70-80 fokos hőmérséklet a motorháztető alatt, így még 35 Celsius fokos kánikulában is érezhető teljesítmény növekedést okoz a kinti levegő közvetlenebb beírányítása a légszűrőházba." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Fkris
őstag
válasz DeathAdder #47836 üzenetére
Megprobáltam, 3-3200es fordulatról indultam el, szépen kipörgött.
Szóval csak nagyobb nyomatékot kell az abroncsra küldeni, és "megadja" magát.
Ez viszonylag megnyugtat, hogy azért elég jól tapad, nem egy felkeményedett hulladék, pedig már jo 4-5 éves(2013as vásárlás, még Overdose-tol)!
Dunlop Sport Bluresponserol van szó, a mintázat mélysége meg még bőven jó.Elégedett vagyok a Dunloppal, ha úgy van, a következő is az lesz.
Más:
Sportlégszűrőt érdemes a hagyományos helyére tenni?
Nem tervezek a motortérbe semmit sem átalakítani, bálnapöcs, etc. Hanem a gyári helyére egy sportot bedobni.
Vagy a gyári ház eleve "korlátozó tényező" lehet, és ha csak egy másik fajta filtert teszek bele, akkor az félmunka?Ezt mondjuk nemhiszem, csak értenek az áramlástani fejlesztéshez, hogy optimális legyen a motor levegőellátása...
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47863 üzenetére
Az a durva, hogy a sokkal öregebb gumik is elmennek. Most adtam el a Jazz gyári kerekét ami 11 éves volt...
#nincsbennetarcsi
-
Dudi08
tag
válasz DeathAdder #47854 üzenetére
Elméletileg ha még nem használt, akkor az egy éves gumi tulajdonságai megegyeznek a frissen gyártott gumiéval.
Nekem is 0916-os DOT számút sikerült venni, aminek nem igazán örültem, de jobb mint az 5 éves használtak. -
Jaffa75
őstag
válasz DeathAdder #47836 üzenetére
esetleg a féltengely? Lehet az is...
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #47786 üzenetére
Na amit BlacKSouL linkelt lent harmadik képet ott a középső rozsdás rész a hunyó. Arra rohad rá a felni (hiszen azon ül fel, mikor felteszed) . Annak a külső részét kell picit csiszolni és bekenni.
Amit te írtál az a tárcsa része igen, az is csúnya és látszik is.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47786 üzenetére
Amit itt látsz, az nagyrészt a féktárcsa, kivéve a közepét, mert a középső, a síkból kilógó gyűrű alakú perem a rögzítőcsavarral a közepén, az már a kerékagy ami kilátszik a féktárcsa közepén átütve.
De ahogy látom az előző linkem nem működik,tehát ez a kerékagy, amiből a kerék levételekor a féktárcsa takarásából csak a közepe látszik ki, meg a tőcsavarok. Felszerelt kerékkel minde nami kilátszik, az a féktárcsa része. A kerék vagyis a felni közepe pedig szorosan illeszkedik a kerékagy középső peremére, vagyis ez a perem pozícionálja egyrészt a féktárcsát is felszereléskor, meg a felnit is. A felni közepének erre a kerékagy-peremre kell felfeküdnie, és a fentiek alapján erre is szokott rárohadni (tudniillik ez a perem sem korrózióálló, ahogy az egész kreékagy sem)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #47779 üzenetére
Amiről beszéltünk az nem a fék tárcsa! Az a keréktárcsa része . Azon szorul meg a felni (én legalább is erre gondoltam).
De való igaz, hogy a fék tárcsa külső része is csúnyán korrodál.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47769 üzenetére
Az egyszerűen a féktárcsának az a része, ami belül a kerékagy-tárcsára fekszik fel, rá pedig a felni megfelelő belső fele.
A legtöbb átlagos féktárcsa anyaga sima vagy kevésbé sima acélöntvény, de nem rozsdamentes. Egyes alkatrészgyártók pl. már gyárilag lefestik a tárcsát, így az a kritikus pontokon kevésbé hajlamos a rozsdásodásra. Nekem pl. az EBC ilyen, festett. Az alvázvédős sztori kapcsán lekaptuk a bal elsőt, és alatta mocskos volt ugyan kicsit, mivel az acélfelni nem teljes felületen fekszik fel mint az alu, de nem volt rozsdás. Mondanom se kell, hogy az utolsó csavar lazításával együtt már billent is le magától a kerék.Szóval kétféle megoldás van, az egyik, hogy minden kerékcserekor a felület megtisztítása után vékonyan nagyon semleges zsírral, vagy akár olajjal megkeni az ember, vagy szerez olyan normális minőségű fújható festéket, ami csak nagyon vékony réteget ad, és azzal lefújja miután alaposan lemaszkolta a többi részt. Megfolyás ellen érdemes inkább le is szerelni tárcsát. Arra viszont ügyelni kell, hogy a kész felület egyenletes és sík legyen, mert ha utána nem jól fekszik fel a felni, akkor ütni fog a kerék.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #47769 üzenetére
Ez minden kocsinál rozsdás. Ne kenj rá semmi szart. Vagy lepucolod és fújsz rá valami vékony réteget, vagy csiszolod picit, mint én. Nem kell izommal, épp hogy csak körbe "törlöm" a smirgli papírral. Annyi elég neki. Kap egy pici zsírt aztán simán le jön legközelebb.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Peetmeli
csendes tag
válasz DeathAdder #47493 üzenetére
Köszönöm a választ!
Olajcsere előtt nem lehetett hallani ezt a hangot, vagy annyira halk volt hogy nem volt feltűnő. A csere utáni első indításkor viszont rögtön feltűnt, hogy nincs valami rendben ( a kocsi mellett állva elég hangos). Igen, olvastam, hogy a nyelestengely csapágy tönkre szokott menni, és mivel nem volt semmi fura hang a váltóból, azért is döntöttem a váltóolaj cseréje mellett, hátha meg tudom hosszabbítani az alkatrész élettartamát.
-
-cobra-
aktív tag
válasz DeathAdder #47460 üzenetére
Köszi az infót. Esetleg tudok Kecskeméten precíz Hondás szerelőt aki a szelephézagot meg tudná nézni. Ha más nincs, akkor muszáj leszek a Csernákhoz vinni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47402 üzenetére
Marha drágák ezek az "okos" lámpák. Öregem járt úgy, hogy este letette a kocsit reggelre szakszerűen kibontották a kocsiból két első kanyarkövetős bixenon lámpát a tolvajok. Darabja 240k-ba kerül...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47270 üzenetére
A harmadik szezont kezdem a 4 évszakos gumival, nekem még nem búg szerencsére.
mod:
tboldi: Honnan rendelted végül? Lassan nekem is aktuális lesz, a gumis azt mondta még kb 4k km-t kibír... de már néha hallani vélem a kopásjelzőt.
Solidaudio:
demars: Nekem is lassan jön az évfordulóm, kíváncsi leszek az új árakra...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #47215 üzenetére
Yoko ilyen, Toyom még faxa, tegnap próbáltam le satuval nagy sebességről. 2013-as gumi Bootól németből.
Ötödik évét kezdte meg.
Yokohama advan puhább, gyorsabban elöregedik. Én 120-ért szereztem anno.Vagy t1-r vagy r1r lenne a kövi jövőre.
A télim Michelin alphin 4 7 éves, most kezdett el keményedni még csak, jövőre ugyanez alphin 5-ös lesz, nagyon tuti.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47215 üzenetére
Hát ugye a csalósdízeleknél rámentek arra, hogy csak 20 perc a mérés időtartama, tehát addig kell jól teljesíteni. A gumisok meg rámentek arra, hogy az adac de a legtöbb másik teszt is kb. 1-2 nap alatt, max 1 hétig csinál teszteket. Az alatt majdnem mindent lehet vizsgálni, kivéve kopást és öregedést. Lehetne, hogy csinálnak egy szintetikus gyorsított öregedési tesztet, hogy mondjuk koncentrált UV-fénynek és ózonnak teszik ki adott ideig, 1-2 hétig, de az nem is mindig adna jó eredményt, meg idő és hely és energiaigényesebb lenne, mint a sima dinamikus tesztek.
Tehát a gumigyárak azt mondják, hogy ok, a tesztek lefutnak mondjuk jellemzően max. 5-6 hónaposnál nem öregebb gumikkal, a tesztek alatt öregszik mondjuk 2 hónapnyit, azaz a guminak ki kell bírnia ráhagyással 12 hónapot öregedés, keményedés nélkül. Ezt tehát tudják is, de többet nem kell. Az már úgyis csak a fogyasztónál derül ki, de ott meg olyan bizonythatatlan, hogy nem kell vele foglalkozniuk. A használat módja, hőmérséklet, páratartalom, uv- és ózonmennyiség, stb. Bármelyik pontba bele tudnának kötni, így az ember elhallgatja 1 vagy 2 évig a búgást bubogást, majd lecseréli.
És ez márkától, prémiumságtól, mindentől független. Autógyártók közül se csak a VW volt benne, csak mondjuk náluk csattant nagyot.Én már így is kalkulálok, hogy max.4 évente gumicsere, ha tetszik, ha nem. Mondjuk a Conti el is kopott, szóval a búgás mellett meg is ette magát, most a Dunlopról ugyanilyen erős kopást írnak, tehát 4 évnél tovább ezzel se tervezek. A Bridgestone nem kopott csak minimálisan, de felkeményedett és hangos lett. Viszont 82-ből megúsztam a 4 db-ot. Ennyi még belefér.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47190 üzenetére
Nekem két garnitúra nyári szett is elbúgósodott az egy téli mellett. Pedig kb. azonos távokat futottak. Egyszerűen a téliek kevésbé öregedő keverékek. Én is mindig csapágyra tippeltem a nyáriaknál aztán felkerült a téli, és elcsendesedett.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47187 üzenetére
Vagy az is lehet - kezdetű gondolat a jó irány..
Ezek a mai gumik kb ugy vannak legyártva mint az autók a kornyezetvédelmi tesztprogrammal.
Rohadt jók úgy 1 évig, halkak, teljesítenek, de a 3. Évtől már vasig kopnak és hangosra kemenyednek. Nekem a szuperkiraly premiumcontact5 mar a 3. evben bugott, most meg mar bubog. Igaz, csutakra is kopott...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #47093 üzenetére
Ha jól kalkukáltam pont nyár végén, ősszel lesz esedékes a csere nálam. Szerintem én is váltok ebbe az irányba
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Aladdin
aktív tag
válasz DeathAdder #42267 üzenetére
En is szerettem regen, ma mar herotot kapnek tole.
Meg vezetes kozben enni mennyivel egyszerubb
Elkenyelmesedtem, megoregedtem. Ennyi -
Aladdin
aktív tag
válasz DeathAdder #42263 üzenetére
Csaloka. Egy manualis valtosat el tudsz rugni, az akkor megindul, de sok mulik a valtason. Az automata az elso par metert nem teszi meg furgen, de utana mar megindul, es a valtast sem tudod elbaszni
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #42262 üzenetére
Ez az, kicsit aggaszt is.
Kollégám átvenné a Volvo-t jó áron, ezért ugrottam rá az ATS-re, de bármilyen tesztet néztem, mindenhol kihangsúlyozták, h nem túl dinamikus, főleg alsó tartományban és legalább cserébe fogyaszt is bőséggel. Gyári adatok városi fogyira 12 litert adnak meg, ami tükrözi a valóságot, s problémám sem lenne vele, ha mellé a számokból fakadó dinamika társulna...Az IS250-eket fél éve nézem, nincs jó vétel normális keretek között.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #42262 üzenetére
durva hogy gyári adatok szerint a 8gen 2.0 manuál nagyobbat lép mint a 2.4 automata
-
Aladdin
aktív tag
válasz DeathAdder #42244 üzenetére
Ez is az
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #42154 üzenetére
Szerintem annyira szétrohadt fékek, mint amilyen nekem volt sajnos, nemigen van senkinek. És a nyeregvasak körbe megrozsdáltak, a betétek hordozólemeze megrohadt, a zajfogó lemez elszublimált, a tárcsákról vasragon foszlott a rozsda...na ehhez képest a dugattyú működésében semi hiba nem volt. De a dugattyú nemhogy nem fényes, de erősen koszos és vékonyan rozsdás volt. Ennek ellenére vissza tudtuk hajtani, az uj betetekkel es tarcsakkal alapos tisztitas es zsirzas utan tokeletesen mukodik.
Ettol meg lehet szar a te dugattyud, de az sokkal strapabirobb elem, mint amilyen erzekenynek tunik.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #42154 üzenetére
Van, 19e a nyereg, 5e a tartó, plusz 3 csavar. Gyári felújított trw volt. Cseredarabos. Laci intezte crxrol.
Vti es accord.
Accord 262es hatsoja volt 24e[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #42141 üzenetére
Nyereg 24e hátra, amugy a mestered rosszul tudja
Nekem hibátlan lett mind a négy hátsó 2 autón.
Kipucolás után polírozzák a falat, hibátlan lett.
Kéziféked jó?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz DeathAdder #42141 üzenetére
Pont múlt héten volt bal hátsó féknyereg cserém mert berohadt a dugattyú az előzőben. Meg kapott új tárcsát és betétet is a gép. Most nagyon pöpecül fog.
Més que un club!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #42141 üzenetére
A nyereg többi része és a betétek rendben vannak? Ezek kizárva, és biztos, hogy a dugattyú a rossz?
Én tennék egy próbát a következővel, ha még nem történt meg: Szétszedni a nyerget, kivenni a betéteket, kipattintani a nyeregvezető lemezpapucsokat, őket fémtisztára lepucolni (vékony csavarhúzó + drótkefe) a betétek sarkait lekefézni, a nyereg csúszó vezetőcsapjait és a gumiharangot óvatosan kipattintani, belül zsírt ellenőrizni, hőálló zsírral igény szerint jól megkenni (Először a zsíros csapot a hüvelybe üresen betolni, megforgatni, majd csak utána visszatenni a gumit, és abba a csapot a helyére.) A gumi ha jól tömít, akkor a csap a betolásakor sok levegőt nyom be, és nem nagyon jön ki a gumi és a csap között. Ezzel lehet játszani. Ha sok levegőt hagysz benne, akkor az szétfelé jobban fogja nyitni a nyerget, kevésbé engedi megszorulni. Ha kevés levegőt hagysz benne, akkor mindig jobban összeengedi a két oldalt.
Ezután a vezetősíneket is vékonyan bezsírozni, meg a betétek sarkait, és egy kb fél tekerést visszanyomni a dugattyún asztalosszorítóval. Összerakni, kipróbálni.Hátsó dugattyú kézifékes, mindig sokkal rosszabb visszatekerni, mint az elsőket.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #41684 üzenetére
A type-r civicemet faxán megcsinálták Pesten, az tényleg nagyon jó lett, simán visszavenném.
Ott két emberre bármikor rá bíznám a verdát.Több, mint egy éve hibátlanul fut a hegesztett blokk, természetesen minden gyári alkatrésszel felújítva, a tulajjal folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, jóban is vagyunk. Most beszéltem le egy nagyon rossz állapotú accord type-s vételéről...
Más, holnap megyek az újrafújt hátsó lökösömért, kis alvázvédelmet is kapott tőlem, plusz megcsináltam a hátulján az ütközésvédőt is.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #41684 üzenetére
Azért ez nem így van. Ha jól és szakszerűen megcsinálják jó lesz az.
Minden javítható, csak néha zsebbe kell nyúlni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
veterán
-
z123456789
addikt
válasz DeathAdder #41514 üzenetére
De hát facebook egy szartenger. Régen az internetre hitem azt, de a facebook felülmúlta. Tartalmilag foshányadék, információ megtartó ereje pedig (szerencsére) nulla. Mindig is mondtam, hogy a fórumozáshoz kell egy bizonyos intelligencia szint, a facebookhoz csak egy netes telefon. Melyik ez a csoport má'?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #41509 üzenetére
Lehet a vevőegység hibás (gondolom a blokkolást ne vegyük számításba most ). Ugrókódos, csúszhat a szinkron az adó és a vevő között. Tehát nem a jó kóddal próbálkozik időnként és akkor persze hogy nem indít. Egy újratanítás szokott segíteni ilyenkor általában. Menjen el egy riasztóshoz, az megcsinálja seperc alatt.
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #41456 üzenetére
jdm dc2 rx az nem hinnem hogy visszalepes volna viszont az nincs balosban
Eu dc2 -t viszont egy K20 utan en sem vennekNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #41456 üzenetére
Az általad tudott jót egy bizonytalanra elcserélni, S.O.H.A.! (de ezt te is tudod)
Tegnap nekem is megfordult a bucimba, hogy a vti-t eladni és egy ep3-at helyette.
De annyira szidják a kormányművét, hogy lehet inkább fn2-őt kéne venni, de az már zsebbe nyúlósabb lenne.
Így valszeg marad a talicska, amúgy is csak futó gondolat volt.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #41453 üzenetére
Vegyel integrat
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #41420 üzenetére
Bmw hát igen, egy rakás xarkupac az összes, ismim is vett egyet, be is nyalta rendesen, pedig figyelmeztettem, mire figyeljen oda. Németből hozzák be az összeset törötten.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-v-
addikt
válasz DeathAdder #41430 üzenetére
:\
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #41426 üzenetére
Mondjuk a váltóval amúgy magasra tették a mércét a Hondánál. Nem sok autóban ültem mi még csak meg is közelítette volna.
Mikor Jazz-ből ülök át a Bubiba mindig fintorogva váltok.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz DeathAdder #41426 üzenetére
Nem kell védeni, csak az érdekel milyen árkategóriában nézted ezt
-
-v-
addikt
válasz DeathAdder #41420 üzenetére
nem veszek m3-as bömöst 46os után eddig csak a nyálamat csorgattam, de kész csalódás..
Semmi ami precíz, váltója mintha egy vödör szrba matatnál. ezasztánanémetprecizitásMilyen árkategóriában nézted ezt?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #39891 üzenetére
Hogy van a rozsdaval a gep? Garazs szamit annyit hogy nem rohadnak a gyari hatso ivek?
-
válasz DeathAdder #38983 üzenetére
Szerencsére azért egyre inkább eltűnnek akár Lacházáról akár másik nagyobb Honda taliról azok a kocsik amik állapotúkat tekintve nem épp megfelelőek, de rajta van a nagy dob meg a 200 matrica. De tényleg. Nem tudom idén kijutok-e az évadnyitóra, de az évadzárón tavaly láttam talán 4-5 ilyen autót, a többi mind megfelelt a szememben. Az, hogy valakinek pont ott törik el a gyári féltengely gyári VTi-n meg benne van a pakliban, attól még lehet a kocsi szinte patika, hogy valaki nem nézegeti 2 hetente a futóművet vagy a féltengely gumiharang alatti elvékonyodást.
Az viszont igaz, hogy ha nem tudom tartani a normál állapotot tuninggal akkor inkább legyen gyári vagy ne legyen semmi.Tsebacsi: szerintem a hétvégi Kiskunlacházán megrendezendő Nemzetközi Honda találkozóról van szó.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
nagyúr
válasz DeathAdder #38988 üzenetére
Mikó milyen tali lesz ez? Lemaradtam?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LógaGéza
veterán
válasz DeathAdder #38983 üzenetére
Enyémen sincs sajna egy ép elem se... Most menjek talira?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
z123456789
addikt
válasz DeathAdder #38983 üzenetére
Én sem voltam még sosem.
-
>>>W!nman*
tag
válasz DeathAdder #38953 üzenetére
Komolynak tűnik!
Köszi a tippet, valamikor szerintem én is kipróbálom!Bár egyelőre sok dolog felhalmozódott a Civic kapcsán (is).
Ja igen, hogy legyen visszacsatolás (és ha valaki még esetleg emlékszik is: az ABS para bal hátsó jeladó probléma volt nálam. Csere következik bontottra, mert a gyári új 119e Ft. Itthon már a bontott 15e Ft-ért.
Néhai alapjárat gonddal továbbra is szívok. Ha lesz e tekintetben is előrehaladás, jelzek, hátha valakinek jól jön majd...
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #38953 üzenetére
Ez engem is erdekelne. Mi ez es ki gyartja?
Mar gyujtom a cuccokat a draaaagaszaghoz
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Peter.70
addikt
válasz DeathAdder #38952 üzenetére
mi ez az egp?
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #38953 üzenetére
Ez a hátránya a fehér felninek... Amúgy meg nagyon jól néz ki!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #38952 üzenetére
-
>>>W!nman*
tag
válasz DeathAdder #38907 üzenetére
Hopp, mi ez az EGP!?
A fékpor ellen engem is érdekelne minden...Bár eddig jó vagyok. Egy autókozmetikás tippjét használtam most: Viaszos sampon+WU2 sampon bele
Előtte meg háztartási vízkőoldóval(gyengébb sósav) szedtem le a felnik belsejéről az ezer éves rozsdát és fékport.-így vettem...)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #38907 üzenetére
Pedig jó a kédergumikra is, kezdetben ott is használtam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #38891 üzenetére
Ok, meggyőztél. 15k a gyári szőnyeg koptatóval (a nem koptatós "prémium" szőnyeg meg 26k). Jó lesz nekem az.
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #38874 üzenetére
Igen igen, emlékszem, hogy sokat kellett rá várni, és volt akinek más volt, mint amit rendelt! De pár hónapja kaptam mailt, hogy cseréltek bedolgozó céget és most sokkal rövidebb határidővel és pontosabban dolgoznak!
Mondjuk nekem tökéletes volt minden ( hehe nem igaz, mert nem Civic feliratot kértem, hanem Honda-t, de így is jól néz ki), egyedül az volt a bosszantó, hogy több, mint egy hónapot kellett rá várni! De ismétlem önmagam: Azt írták legutóbb, hogy most sokkal rövidebb határidővel dolgoznak! Illetve ha valaki nem kér rá extra feliratot, akkor még hamarabb küldik!Qru, z123456789 szerintem kérdezzetek rá, küldjetek megrendelést, ha valami tetszik és ha a határidő nem jó, max lemondjátok!
Mondom, anyagra, minőségre, méretre, stb tökéletes!
Ha jól emlékszem runner 125 ajánlotta még nekünk, ő is onnan rendelt!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #38874 üzenetére
Mit? Mert innen akarnék én is rendelni szőnyeget...
#nincsbennetarcsi
-
Graphics
Jómunkásember
válasz DeathAdder #38739 üzenetére
Én viszem vissza, mert még nem cserélték benne.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest