Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25794 üzenetére
Nemtom, én abból indultam ki, hogy apám régi fos Zastavájában már évek óta csapágyas (de nagyon) valami a motorban , és állandóan hallatszik, de a hátsó kerék is, pedig köztudott, hogy az egész autó beolvasztott ajtókilincsekből készül vagy ott a szomszédom Poloja is valami szörnyű hangot ad már hónapok óta.
Nem gondoltam, hogy egy Honda szűk egy hét alatt beáll, amíg megjön az alkatrész, de ha beáll sem történhet nagy baj. oké, angol hondaMegszorult teljesen az a gyanúm, de azóta megint forog, tehát ha nagyon akartam elhajthattam volna a mesterig, de eszem ágában nem volt kísérletezni
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
Ez nem az én hónapom, ma kavicsot kaptam, végig is repedt a szélvédő, mindkét irányba. Annyi a szerencse, hogy az alján, nem a látótérben...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Integra
titán
válasz zolynet #25793 üzenetére
bevallom 3-4 alkalommal voltam ott 5-6 évvel ezelőtt.
soha többet. vannak rendes srácok akikkel jót lehet beszélgetni, nem tagadom, de nem szívok egy levegőt a suttyó, borzalmasan egyszerű, mérhetetlenül felületes és ostoba többséggel. nekem egy pillanatig sem éri meg, 50-et zuhanna az iq-m......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
Az nagyon komoly.
Egy hét alatt így beáll egy csapágy. Nem forgott a csapágy, teljesen megszorult és a szíj csak átcsúszott rajta?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
3 év után bekerült a leginkább kallódó, soha eddig meg nem rendelt alkatrész az autóba... kemény 700ft ám baszki!!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
valszeg messze túlfutottál az előírt távon vele, nincsen itt nagy gond, nem az autó hibája, kicseréled és mehetsz tovább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #25786 üzenetére
Amint az egyik csapágyamnak kezdett hangja lenni, azonnal megrendeltem és amint megérkezik teszem is bele.
Sokan évekig elhajtják így az autójukat, nálam csak pár nap lett volna..ez nem egy fellazult szíjtárcsa, vagy szoruló fék, hogy félnem kellett volna.
Gondolhatod, ha bajt sejtek nem hajtom egy tapodtat sem, ha kell hónapokig[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
válasz Winner_hun #25786 üzenetére
valami nagyon hasonló fogalmazódott meg bennem
én nem mertem volna vele menni, nehogy valami nagy galibát csináljon/csináljakLife is too short to stay stock!
-
Winner_hun
titán
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
Inkább te hagytad cserben ha tudtál a hibáról...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
DeathAdder
veterán
Életemben először vagyok otthagyva az úton
Végleg beállt a csapágy, kb. 200m után, hogy elindultam vele hangos zörej, bűzlő szíjszag motort egyből leállít és elgurultam a legközelebbi kis utcába, amíg a lendület vitt. Nagyon szemeztem a rossz vassal ami éppen az út másik felén volt, de jobb helyre nem tudtam leállni
Később amikor elindítottam megint forgott a vezető görgő, de jobbnak láttam, ha szólok apámnak és elhúz a kombival.
Nagyon megalázkodottnak éreztem magam, eddig az ilyen érzés ismeretlen volt, de most megtapasztaltam
Bár részben én is hibás vagyok, mert majd egy hete így hajtottam, nem gondoltam hogy egy hét alatt beáll, de péntekre megjön az alkatrész..Életem első cserbenhagyása egy Hondával, örök emlék marad:
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25783 üzenetére
most használom picit azért, kénytelen vagyok. ma tankoltam tele március óta először
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25778 üzenetére
este 9-kor jöttem el imitől
hazafelé csak nem bírtam ki, odacsaptam egy picit, iszonyú jól megy még mindig és a hang még most is fertőz, nem lehet megunni
gyorsan töltőre dugtam éjszakára, hogy teljesen friss legyen az akksi. aztán jöhet a hideg. még visszakell mennem az új hátsó dobot felrakni.Zsolti:
szólok amint megjött a szerelvény és tesszük fel, gyere az imihez és akkor meg is nézheted azonnal, ha kell[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lorcsi
veterán
egész komolyat esett az ára..múltkor mintha 600 vagy 650 lett volna..
ez talán 500-ért hozható is lenne..
ráadásul most már midnen extrát is ad mellé..hmmm..
menyit kajálhat szerintetek ?mondjuk a melómhoz egy clio vagy punto jobban illene..de akkor is megcsapott a honda szele..
[ Szerkesztve ]
eladó: vadi új soundcore motion+
-
neduddki
nagyúr
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25775 üzenetére
jah.. pont tegnap basztattam egy barátnőm, hogy minek szívja azt a szart, számolja ki mennyit dob ki rá évente, mert javítani kéne az autóját, ami 300e ft körül lesz (lakatos+fény).. gyorsan összeszámolta, évi 400e ft megy cigire el..
ne is mondd, a zene még hátra van, itt az új stage5 massive szett a régi helyére, de sehogy sem jutok most el a szakállhoz, hogy szépen kicserélje és bekábelezze ha szükséges végig kell gondolnom, ajtópanelt nem akarok sokszor fel és leszedni, az ablak kédergumikat is cserélnem kellene idővel, nagyon lassan mozog már az albak és persze ott van még a dynamat, azt is lekell szedni, remélem visszaragad..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25772 üzenetére
Ha addig valóban nem kell költeni (miért kellene?), akkor az napi 82 Ft-ba fáj, ami lazán annyi cigi amennyit egy dohányos elpipál egy nap
Én is úgy vagyok vele, rendbe hozom, amit tudok, ha már ilyen szépen megvigyázta az előző gazdi, akkor pont én miért ne tenném ugyanezt. Így utólag veszem csak észre, hogy azért nem sajnálta tőle a gyári alkatrészeket.
Egyedül a zenemotyó böki a csőrömet, nagyon nem volt olcsó ezeket belerakni, főleg ilyen igényesen, ezért sajnálom megbontani, de fél csomagtartóm tele van, zenét meg autóban nem hallgatok, tehát csak a súlyt és helyet fogja.Viszont egy tdi-re nem szeretnék éves szinten 300+ rugót locsolni dealényeg, hogy alig fogyaszt érted
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #45553408 #25773 üzenetére
felejtsd el azt az adalékot, teljesen felesleges. olyan motorba, ami pedig nem esz olajat, pláne értelmetlen bele önteni, ami meg eszi, ott már rég baj van.
minőségi full szintietikus olajat kell beletölteni és betartani a 10k km csereperiódust.
üzemanyag? szinte mindig lukoil-t tankolok, ez esik útba kényelmesen. mindegy, hogy omv, shell, lukoil, metro etc. feleslegesen tankolsz bele drágán[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25769 üzenetére
az semmi, és ez mind kopó alkatrész alapvetően, ezek minden autónál jelen vannak
én is az 5 év alatt 1db 47 euros termosztátot cseréltem, amúgy minden teljesen gyári, hibátlan állapotú, most költöttem 300ezret alkatrészre, amiket cserélni kellett és a következő 10 évben nem kell hozzányúlni. sok? szerintem nem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz #45553408 #25770 üzenetére
Elégedett tulajdonos vagy, maradj is az
Tavaly hengerfejeztettem a vti-m, azt mondta a műhely tulajdonos, hogy becsukhatna, ha nem lenne olajadalék, amit az emberek a járműveikbe tankolnak...Régen én is szemezgettem, amíg nem jártam rendesen utána, azóta viszont tartózkodom tőle, és még az ellenségemnek sem ajánlom.
POZITÍV:A motorolaj adalék mindössze az olaj kenőképességét fokozza!
NEGATÍV: Olajnak kell hűtenie, motort tisztán tartania, védeni a korrózió ellen, karban tartania az elasztomereket (gumi, kaucsuk). Így tehát a kenőképesség a többi tulajdonság rovására vezet!
NEGATÍV: Teflon, vagy kerámia tartalmú adalékok szigetelő hatású lerakódást képeznek, ami megakadályozza, hogy a motor leadja a hőt az olajnak, ekkor az olajhőmérséklet alacsony lesz, a motoré viszont magas, tehát az olaj képtelen ellátni feladatát!
NEGATÍV: A motorolajban GYÁRI adalékok egyensúlyban vannak, több évtized tapasztalattal kisérletezték ki a megfelelő arányt, ezt borítjuk fel, ha hozzáöntünk plusz adalékot , ezzel megakadályozva, más FONTOS adalékokat abban, hogy kifejtsék hatásukat!
Az alábbiak mások, hozzáértők tollából ered:
Aki jót akar az autójának, használjon egy jó minőségű, teljesen szintetikus, esetleg félszintetikus olajat, és mindenekelőtt tartsa be a gyári előírásokat.
Hosszú oldalakon lehet nyomon követni, hogy milyen csodálatosan beépülnek a fémbe, bevonatot hoznak létre, vagy valamilyen kémiai reakció útján fejtik ki hatásukat, ami szép és jó, és többségük nem átverés, hiszen a súrlódást tényleg csökkentik. Ám ez önmagában még nem minden.
Arról már nem szól a fáma, hogy milyen egyéb kölcsönhatások indulnak el a motorolaj adalékai és az extra adalék között, amit értelemszerűen nem vizsgál a gyártó cég, hiszen akkor a legtöbb esetben kidobhatná az aranytojást tojó tyúkot a többi jószág közé. A mellékhatások számos esetben a motor végét jelentették, sokan fogták már a fejüket az országút szélén.Általánosságban azt javasolom, hogy csak akkor nyúljunk motortömítő vagy egyéb jótékony hatást ígérő készítmény után, ha nincs pénzünk megjavíttatni a motort, és még néhány ezer kilométert látványos olajfogyás nélkül szeretnénk közlekedni, mielőtt begurulunk a szervizbe.
A mai korszerű szintetikus olajok minden olyan adalékot tartalmaznak, amely szükséges a motornak. Higgye el mindenki. Az olajtársaságok kiélezett versenye a gyári beszállításoknál és a mindennapi életben nem engedi meg, hogy kispóroljanak bármit is, és azt utólag pótolni kelljen.
Utólagos motorolaj-adalékok. Az emberek gyakran kérdezik, érdemes-e ilyen, vagy olyan olajadalékot tölteniük az olajteknőbe. Nem érdemes. Az olajcégek és a motorgyártók együttesen dolgoznak azon, hogy azt a terméket biztosítsák számunkra, amire szükségünk van. A mai motorok forróbban és hosszabban futnak, több lóerőt teljesítve, kevesebb üzemanyagból. Ráadásul ezek az erőforrások hosszabb élettartamúak is. A SLICK 50 és az ahhoz hasonló adalékokra adott nemleges válasz, részben a kenőanyagok természetéből adódik. Az utólagos adalékok nem teszik jobbá a motorolajokat, sőt gyakran rontanak azok képességein. Módosít(hat)ják az olaj eredeti adalékolását, ezáltal felborítva az olaj akár hideg, akár melegoldali viszkozitását. S elég csekély a valószínűsége, hogy pont olyan irányba, amire az olajipari kutató cégek dollárok millióinak tucatjait költik. És akkor még egy szó sem esett arról, hogy az egyéb tulajdonságokat meghatározó gyári adalékokra milyen hatással van. S ezzel kapcsolatban csak egy kérdés: mindenféle utólagos, világot megváltó olajadalékok látványos és hangzatos reklámjaiban miért nem mutatnak soha egyetlen egy fékpadi mérési eredményt sem??? Pedig szerintem egy minimális műszaki érzékkel megáldott ember számára is nagyon beszédes egy diagram. Pláne, ha mondjuk egy még egy nagynevű autógyár is adja a nevét hozzá. Ilyet miért nem láthatunk soha…? Sőt, konkrétabban, néhány motor meghibásodás is visszavezethető az utólagos adalékolásra. Érdemes elgondolkodni ezen.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25767 üzenetére
Mindenesetre én akkor fogom nézegetni, ha lesz keslóvé rá, most a gépemre akarok költeni, meg egyéb másra, az autó most pihenjen, kapott már elég törődést amióta megvan
Új korától kezdve irkálom, átíratás, nagy szervíz, új gumik, gyertyák, fényezés etc.. Az autó árán felül 360.000 Ft-nál járok, most tavaszig nem költök rá, ha nem muszáj. (ja és most próbálom bevezetni az aCar pro-ba ) Bár pár napja jelentkezett a hosszbordásszíj vezető görgő csapágy hangja, így azt kénytelen voltam megrendelni, de remélem tavaszig több gebasz nem jön közbe(#25768) bodrik11 - NE, főleg ha jó a motorod! Egyre több mester is erre próbál rábeszélni, kész agyrém
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25766 üzenetére
nem tudom, szerintem nincsen. raktár söprés, vagy akciózás, lesni kell az oldalakat. igazából meg úgyis akkor veszi az ember, amikor kell. tavaszra kell, lesz cash rá, már nézem is az oldalakat, hogy mikor mennyi, és ha olyan, megrendelem és megy a padlásra fel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25765 üzenetére
Jó áron vetted, én is jó áron vehettem volna, 130-ért ad08 bestbuy lett volna.
Most jóval drágábbak már ahogy nézem, nagyon nagy hiba volt nem azt venni, de ha ezeket ledobálom, akkor csakis ad08 lesz jövőre
205/45-R17 az ep3 gyári mérete, ehhez mérten az fn2 ugyanarra a motorra
225/40-R18-at kapottEgyébként mikor legérdemesebb nyári gumit venni? Van erre valami szabály, hogy mikor szoktak legolcsóbbak lenni?
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz zolynet #25763 üzenetére
jaja, csúcs kunyhó és hankúk gumik nagyon ott vannak, szépen csöndben a sarokban, de szárazon óriási potenciál van bennük, az rs2-vel én is nagyon elégedett voltam, ad07 szintű gumi volt, sőt szerintem picit jobban is tapadt. ráadásul angoloktól pofátlanul jó áron ház elé lerakva vettem az utolsó szettet, igaz 4 éve, 245-ös euró-nál, 116ezerért, 215/45r16 méretben.
tavasszal viszont gumicsere, vagy rs3 vagy ad08. könnyen elképzelhető az ad08 lesz, mert az rs2 viszont esőben korcsolyapályává változtatta az utat, mondjuk egyenes fékezésben jó volt, de így is életveszélyes tudott lenni. ahogy olvasom esőben meglepően jó az ad08 - már legalábbis a többi száraz versenygumihoz képest.igazából nem fogom széthajtani, télikerekek vannak rajta, le sem cseréltem tavasszal, nincsen mire, slick a nyári gumi már csak nem akarok már motorról lefagyni nap végén, kezd nem egészséges lenni a 8-10 fok és driftelek minden kanyarban kb..
hátsó dob is megjött, természetesen az új tűzkarika meg egyéb szerelvények még mindig nem..
nekem csak ennyit mond: szeretnéd elvinni az autód? mikor? mondjuk akár most is. - vip vagyok, nincsen vérszívás szóval már csak egyszer kell bkv-ra szállnom, mackónadrág, edzőcipő, hátsó dob nagy csomagban, nem fogok kilógni az utasok közüldeath:
mi a pontos gyári méreted?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25763 üzenetére
A hideg flaszter csak olaj volt a tűzre
Nem tényleg, tehát nem olyan mint amilyennek vártam.
VTi-re viszont tökéletes, mégegyszer vennék rá olyat gyári méretben. Haveromnak is ajánlom a 4gen Prelü-re, jó áron kínálják most, meg látta a vti-n milyen jól viselkedett.
Szerintem nálam alul van méretezve a gyárilag megadott gumiméret a motorhoz képest, de lehet tévedek, mindenesetre a tapasztalatok erre mernek következtetni, na de nem károgok tovább -
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #25758 üzenetére
már hideg a flaszter, nem jaszkarizunk ilyenkor
nekem azért bevállt a t1r, ha trendhullám, ha nem ... persz mondta Boo h vannak ennél jobb gummák, pl ku39 amit turbós soklóerős autókra dobálnak, de én meg úgy voltam vele h ki akarom próbálniType-R , jó ótókázást akkor, végre kikerül ... engem is úgy hív mindig, szavajárása: 'mikor vinnéd el ezt a romhalmazt innen?!'
BlacKSouL: ötletem sincs, el kell vinni szakihoz h megaszondja az okosságot
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25759 üzenetére
Igen, magával sodort még a VTi-m idején, amikor az első jobb szett gummámat vettem rá.
Azzal viszont maradéktalanul elégedett voltam, ezzel már egyáltalán nemÉrdekes, 17"-ben viszont jóval drágább a 205. A következő gumim már nem lesz gyári méretű.
Az ufo ugyanolyan erős motorra gyárilag 225 és 18"-ost kapott, nem csoda, hogy szegénykém helyezkedik ezzel a kis 205-tel, a felnire rátéve is a "majdnem kicsi rá" hatást kelti[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25758 üzenetére
mi az, toyo t1r?
magával sodort a crxforum trendhulláma?az lehet, hogy 17-es collnál igen, de 215/45r16 vagy 205/45r16, előbbi látványosan drágább, ez a gyári méret is egyben, legalábbis a dc2-nél, láttam már pár intit 205-ös gumival
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25753 üzenetére
205 széles éppen, hogy a drágább, a 215- 225 jóval olcsóbb, nyilván ezek a kommersz méretek.
Én is nagy hibát vétettem, ad08-at vehettem volna 215-ben olyan áron, amennyiért én hülye 205-ös Proxest vettem
Nemsokára feldobálom a téli gummákat ezeket meg áruba bocsájtom, mert ilyen időben már teljesen használhatatlan.
Ma is kettesben kezdtem kihúzni egy kanyart vtec-nél azonnal két marha hosszú csíkot húzott, közben hatalmas csikorgás és égett gumiszag, a kormányt meg majdnem csutkára alá kellett csavarni, hogy az úton maradjak...
2012-es zsír új gumik, alig 3 ezer km-el..Gratula, nemsokára taposhatod akkor neki, gondolom várod már
----
Ja egyébként CTR felni.
Ha valakinek van, vagy tud eladó 4drb CTR felnidugót, jelentkezzen -
Pompi
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #25754 üzenetére
A CTR felnis az enyém a középső vas a testvéremé, ezzel lett véve használtan nemrég, a gyári hyrid felninél még ez is sokkal jobb szerintem. A fekete versenyző pedig csak megtalálta a helyét mellettünk, nem tudom, hogy kié külön véletlen, hogy ugyanolyan felni van rajta csak egy számmal nagyobb.
Feel Good Inc.
-
Integra
titán
VAN AUTÓM!!!!!!!!!!!!
Imi most hívott, hogy nem akarom e elvinni. valszeg rettenet bosszantotta már minden alkalommal, hogy darabokban hever, amikor csak a sarokba nézett és meglepett vele nagyon, holnap el is hozom!! és ha minden jól megy, holnap megjön az új hátsó dobom is, akkor gyorsan én meg azzal lepem meg, hogy még azt tegyük fel...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #25754 üzenetére
nekem sem, ahogy a pirosra fújt nyereg sem, de ugye ez erősen szubjektív
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25750 üzenetére
semmit, csak romlik az egész. egyszerűen olcsóbb a gumi abban a méretben.
pompi:
jól mutat rajta a ctr felni nagyon!! jobban mint a buszon[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #25749 üzenetére
Szerintem kizárt a 16", enyém is éppenhogy csak elfér
Ja értelek, akkor viszont vásárlás előtt a padra tolnám, hogy tényleg 250 ló van-e benne (a továbbiakban meg ima, hogy ne kelljen rá dominóvárként költeni) Van is róla egy hosszabb cikk, régebben olvastam, nem emlékszem hogy van e benne lsd, de nagyon kérheti
Nem tudom mit csinálhat ez 205/45 R 17-es gyári méretű papucsokkal, főleg még egy átlagos utcai gummával. Az én gyári biciklim ilyen hidegekben már 2-es fokozat vtec váltásra is csavarja az orrát
.(#25748) Pompi: +1
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #25747 üzenetére
ha megvenném akkor nem azért h kiáruljam
8dugós fék alá nem tudom mi a legkisebb felni ami rámegy, talán a 16", menne rá a slick azt hajráPompi: elegáns vasak
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz Integra #25743 üzenetére
konkrétan a múltját nem tudom, csak azt h mire szánták: pályázásra
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #25742 üzenetére
nyári gumiméret 205/45r17? remélem ez csak valami elírás..
szép autó, mi a múltja hogy telifény és motortuning?
egyébként az autó itt áll kint szentendrén a kovács ferinél, a múltkor voltam nála olajat venni és nekem is feltűnt a kertben, plusz a matrica a szélvédőn. meg ott van a fotón a piros t4-es is mögötte[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25738 üzenetére
Tesztnek talán túlzás, de mindenképp tanulságos.
Nemrég feltettem én is egyet, ahol a topgearesek vetik össze az ep3-alSzuper, hogy ilyen objektív tudsz maradni és úgy mondasz véleményt
Én is meghajtanék egy intit most, hogy lassan fél éve már ep3-al nyomulok. A váltó valóban profi helyen van, csak aki meglátja húzza a száját, ahogyan én is tettem, de baromi kényelmes
Nem is olyan rossz ez az ep3 mint amilyennek képzeltem, mivel előtte bevallom jogtalanul szóltam meg. Bár a szívem még mindig egy dc2-ért dobog Eszembe jut egyszer megnézem már mennyit forog nekem 130-nál ötödikben, illetve hatodikban. VTi-nél dettó 4500 volt a 130![ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Mire utalhat az, hogy 1700 - 2500 között terhelésen, gyorsításkor morog, ropog a motor. Nehéz így elmondani. Inkább olyan kerepelős, de mélyebb morgással. Szinte lehet számolni füllel a motorfordulatot. Mintha nem egyenletes lenne a 4 henger. Mintha még meg is rázná a kocsit. Egyenletes gáznál csak 2000 környékén, de akkor is inkább csak hegynek felfelé. Vízszintesen annyira nem jellemző. Nagyon-nagyon enyhén mintha kicsit erőtlenedne is, de ez talán csak szubjektív. Inkább mintha hangosabb lenne olyankor. 2500 fölött már nem hallani ki a morgást, és erős gáznál onnantól már nem tűnik vészesnek, de kicsit mintha ott is hangosabb lenne mint szokott.
Kicsit olyan, mintha kopogna a motor, de ez ugye nem lehet, másrészt meg még 98-ast is kevertem a 95 mellé, amitől mindig inkább kisimul, alacsony fordulaton is nyomatékosabbnak tűnik, kevésbé erőtlen lent.
Ja, R18A2.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25737 üzenetére
az milyen teszt volt? van url-ed hozzá?
más, nagyon más, de az ep3 még bőven nyers is tud lenni, ezért is tetszik. és szerintem a legjobb helyen van a váltó benne, a világ összes autója közül. esküszöm szívesen látnám az intiben is a műszerfal váltót. viszont az inti fémes és végtelenül precíz váltóérzése hiányozna. ellenben örülnék egy hatodik fokozatnak, mert 130-nál 4500-at forog autópályán..
mivel alapvetően más autókat használok, így biztos nem cserélném le az intit ep3-ra. imádom a nyers, tiszta mechanikai mivoltát. ugyanakkor ha minden nap csak egy autót használhatnék, erősen gondolkodnék az ep3 ctr-en, mert összességében sokkal jobb, kényelmesebb, csöndesebb, szofisztikáltabb és nem utolsó sorban jóval merevebb a bodé
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25734 üzenetére
Mondjuk ezt én sem értem, de hasonló a helyzet 55 liter 100% hogy nem megy bele, viszont amikor már minimum alatt van, akkor gyorsan elfogy, egyszer már állt meg alattam
A vti-m minimum alatt sokkal tovább elment, tele tankolni meg nem igazán szoktam..(#25730) Integra - sajnos ez így van, és így is lesz
Persze nem szar az fn2 se nyilván, nemrég néztem egy tesztet, ahol odapörkölt azért az új 210 lovas DS3-nak és Mini Cooper Coupe S-nek.
Inti után mi volt az első benyomás amikor buszba ültél? váltó stb hozzá mérten milyen?
Hajtottam már itr-t, de mégsem olyan, mint amikor van egy megszokott váltó a kezedben és hozzá mérten nyúlsz egy másikhoz -
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25726 üzenetére
Elméletileg 55 literes a tank, akkor minek villan ki 37-40 liter között?
Az összes hondám ezt csinálta, ez is. Nullán van a mutató és csak 42 liter megy bele....
Azért lennék kíváncsi a tiedre...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25729 üzenetére
a fotmob után szavazhatnál nekem annyi bizalmat, hogy nem megfelelő programokat nem veszek meg
honda az is még, ég igazából nem is rossz honda, de nem az a honda, mint a régi type r-ek. ez a múlt. az új ctr is ilyen lesz, nehéz lesz és kritizálható futóműves. vérzik a szívem miatta, de ez van.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25725 üzenetére
Egyetértés!
Érdekes program nem ismerem, lehet kipróbálomViszont nem értem, hogyan lehet szarabb váltó az fn2-ben? Nem teljesen ugyanaz mint az ep3 váltó? Elvégre a motor is szinte teljesen ugyanaz Ez azért nagyon meglepett.
Pontosan ezt éreztem én is, mintha nem egy Hondában ültem volna. -
neduddki
nagyúr
válasz stangli #25723 üzenetére
HI!
amejjik a vizne alegjobb es ahun a legocsob:- )
udv
neduddki
p.s. barmejjik premiaumaot, en a JoEv tapsztaltraim utan is melle teszem a voksom
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25724 üzenetére
Nem tudom, ezt még sosem néztem, de minimum felett már kivillan.
Simán marad benne még annyi, hogy 2-3 napig hajtogassam. Miért neked mennyi?Én is lemérem, csak félek, hogy csalódnom kell, ezért nem merem fékpadra sem vinni
VTi-m legjobbja 7.7 volt és 15.3-as 1/4 ill. 9.8-as 1/8[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25722 üzenetére
húúú, óvatosan a 8gen ctr tulajokkal, szegények nagyon ingerlékenyek, már én is megtapasztaltam, mikor nem nyilatkoztam túl pozitívan az autóról..
de ez van, masszív kasztni, nagyon erős a bódé, viszont a váltó és a futómű... visszaültem az intibe és tudtam, hogy újra rendes hondában ülök. na busz ctr detto, sokkal gyorsabb összességében és a hátsó multilink futómű pedig megadja a kegyelem döfést az ufónak, ez van, ez egyszerű tény. viszont az ufo-ban utazni hosszabb távon sokkal jobb, ez is egyértelmű.nekem 9 litert mutat 3 év átlagára az aCar Pro a telefonomban, amióta rögzítem az adatokat, a mitsu-ra meg 10 litert. az inti 9.1-9.5 liter csak városban vegyes használatban 1130 kg-ra fwd-vel, a mitsu meg turbo létére 10.5 liter csak városban vegyes használatra 1600 kg-ra állandó awd-vel. ilyenkor elgondolkodom, hogy az a sok európai 1.4-1.6-1.8-as motorral szerelt autó, amik 9-10 literrel járnak el nap mint nap és jóval gyengébb bohóc autók... valamit mocskosul jól csinálnak a japánok még mindig. és szervizet persze hallásból sem ismernek, olajcsere, kopó alkatrész csere, oszt jónapot.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25722 üzenetére
FN2-es type-r sokkal gyengébb az ep3-nál, főleg a hátsó futómű.
Igen, 6.7-et mondanak, ep3-ra meg 6.4-et kb, de hallottam mindkettőre 7.0-t is. Egyszer lemérem én is.Egy dolog baxa a csőrömet, neked hány liter, illetve km után kezd el világítani az üzemanyagjelző lámpád a kevés benzin miatt?
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
stangli
senior tag
Eljött az ideje, hogy feltegyük a kérdést, hogy idén milyen téli gumit érdemes venni és hol?
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #25721 üzenetére
Ez a fogyasztás dolog is egy nagyon sofőrfüggő dolog. Egyforma autónk van, sőt tiéden szélesebb papucsok is, mégis eltérő a fogyasztás.
Amúgy ma gurultam egy ufo Type-R el, hát szegény nézett mint hal a szatyorban
Hajtottam is, brutál kemény, szarabb a váltó, gyenge a fék, tükörből kb. semmit nem látsz hátra a faroktól, kanyarra még kíváncsi lettem volna, mert ott nagyon gyenge egyesek szerint (csatolt hátsó futómű, nem is csoda). Sajnálom, hogy nem készítettem képeket Szubjektív, de nekem sokkal jobban is tetszik az ep3 kinézetre.
Annyi biztos, és nem az irigység beszél belőlem, hogy semmiért nem cserélném el rá az enyémet, gyakorlatilag semmi, azaz nulla ami jobban tetszett benne, mint az enyémben. És ezért 3-4 milliót adni..
Viszont meglepett, hogy gps-el 6.7-es gyorsulást mértünk neki (enyémet még nem mértem)[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25717 üzenetére
Most tankoltam teli a verdát, 10,07 volt a fogyim, sok légkondival, sok vteccel és motorfékkel.
10 alá még nem tudtam levinni, ellenben amikor sietős dolgom volt, akkor tudtam egy 11,3 literes fogyit is csinálni, de akkor motorbemelegedés után téptem is neki.
Nekem teljesen ugyanazt a fogyit produkálja, mint a vtim, néha még kevesebbet is, vtinél volt 12-13 literes fogyi is.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25719 üzenetére
1200-300 körül mozog, mindenhol mást olvasni, nem tudom mennyi lehet valójában.
Enyém tuti van 1300, mivel ott van még a csomagtartó két oldalfalába beépített zárt láda, erősítő, végfok, nagyobb fékek...Ehhez mérten szerintem sem rossz, én rosszabbra számítottam, olyan 13 körüli átlagra.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25717 üzenetére
köszi az info-t, szerintem egész jó ez a fogyasztás. hány kg a ctr?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #25689 üzenetére
Városi fogyasztásom nagy átlagban 11l körül mozog.
Volt hogy 10-re sikerült, amikor nem mindig volt hajthatnékom, de 13 is előfordult már, ilyesmi eddig össz-vissz kétszer volt talán, de nagy átlagom az én hajtásommal 11 liter.
Ebben sok a hideg gyújtás, és az üzemi hőfokon való húzatás. 1-2-3-4-fék, 5-6ba nem gyakran teszem, ez javarészt csak rövid útszakasz és gyors kanyarokból áll.
Összehasonlításképp a VTi-m ugyanilyen körülmények között 1 literrel evett kevesebbet.
Pályázni nem nagyon szoktam, és ezzel útra sem megyek igazán, egyszer csináltam egy 7.9l -es rekordfogyasztást, de nehezen álltam meg akkor is, hogy ne hajtsam szét
zárólejben megjegyzem, hogy a haverom hasonló hajtással a 2.0-ás 140 lovas dízel kombi Passatját 10-el hajtja el, és 9 literrel nyílt úton, valamint ugyanilyen fogyasztásról számol be az Insigniás haverom is ugyanekkora motorral.(#25690) lorcsi - ne essetek nekem, mert fel mertem hozni ezt a fejcsavarós sztorit
Én se Hondát vennék, ha az lenne a lényeg, főleg a lúgnyák körében.
Éppen azért hoztam fel, mert annak ellenére, hogy olcsó, megbízható és jó, igen tekintet parancsoló is tud lenni, ami kezet a szívre nem sok Civicről mondható el, és nem is akkora trend, mintha egy 600 ezres Audid lenne, amitől a lányok nedvesednek
Tapasztalat alapján én is honda23 tanácsát adom, az 1.5-ös 115 lovas gülüszemű vtec Civic, nagyon szépen megy és pofátlanul keveset tud fogyasztani.
A haveromnak több mint 10 évig volt sedanja, egy hátsó dobon kívül semmi mást nem cserélt rajta, és noha az övé klíma nélküli volt 5 (!) alá vitte le a fogyasztását családostul tengerre menet (pontos adat is van, de már nem emlékszem rá), oké tojáshéjakon lépkedve, de kivitelezte. Nem hazudott ebben biztos vagyok, mert gyerekkorom óta jól ismerem, nem szokott lódítani.[ Szerkesztve ]
-
vbbb
addikt
válasz Winner_hun #25715 üzenetére
Nem a szerelőm, egy barátom szereli és ellenőrzi a kocsimat ha éppen Magyarországon járok.
A gumikat vettem, rakattam fel ennél az emberkénél és ezért állított kerékösszetartást is. Majd kiderül mi a hiba, ha megnéztem a lökhárítót tüzetesebben nappali fénynél.
-
vbbb
addikt
-
Integra
titán
nekem ez egy dolgot mutat meg, hogy szar a gyári audi alkatrész.
de ő ebből sikeresen levonta azt a következtetést, hogy minden gyári csere alkatrész szar hiába gyári.
édes istenem, honnan szalasztják ezeket az embereket... drámai...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vbbb
addikt
válasz Integra #25711 üzenetére
Nem jól fogalmaztam lehet. A gyári szilent, ha nincs komolyabb baja, mondjuk olyan 80-90%-os akkor felesleges kicserélni mert utána cserélheted ki pár éven belül megint.
Legalábbis nekem ezt mondta a szaki, nem én állítom. Példának azt hozta fel, hogy a saját Audiján kicserélte gyáriakra a szilenteket és pár évre rá megint cserélnie kellett. Én ehhez nem értek, olyan mondta aki ilyennel foglalkozik. -
vbbb
addikt
(#25707) zolynet v
Kerékcsapágyak jók, ellenőrizve lettek 1 hónapja. 2 hete volt műszakin, ahol rángatták mint ha muszáj volna. Nem találtak semmi hibát a futóműben.
(#25701) Winner_hun
Nem szívesen cserélek gyári szilenteket, még ugyancsak gyárira sem. Utána állítólag csak a baj van vele, és rövid az élettartalma. A futóműves legalábbis ezt mondta. Szinte nem is kellett állítania a kerékösszetartáson, dicsérte nagyon.
Szóval ha csak ilyen hangok jönnek elő és más baja nincs én nem nyúlok hozzá.(#25700) NoLF
Oké, meglássuk jövő nyáron milyen lesz 35C-ban megint.
Köszi a segítséget egyébként!
Viszont lehet a szerencse mellém szegődött, vagy a véletlen. Amikor edzésből hazafele kíváncsian megint alá akartam nézni hátul a kocsinak, a lökhárítóra támaszkodtam ami mozgott! Az egyik műanyag bolha ráadásul hiányzik az alsó részénél és kézzel lehet mozgatni. Én adok neki némi esélyt, hogy ez a hiba forrása. A felső részénél hogyan néz ki a felfogatás? Alá lehet feküdni és ráhúzni ha csavaros? Most így belegondolva, szerintem a műszakin lazulhatott ki.
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
válasz Winner_hun #25708 üzenetére
az elsőknék könnyen kiderül ... kanyarban, nekem pl a balos nem búgott folyamatosan, de a jobbos igen
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #25704 üzenetére
érdemes arra költeni? tönkremenni nem fog, ellenben ha egyszerre kicseréled az összes szilentet, van egy új és biztonságos futóműved, egyszeri munkadíjjal. kétszer bontani, kétszer futóművet beállíttatni.. arról nem is beszélve, hogy elvinni a lengőkarokat porfesteni plusz idő és pénz, az autód áll etc.
nagyon fasza dolog a bkv, főleg ilyen hidegben, még 2 hétig élvezni fogom[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #25703 üzenetére
nekem is az lesz most cserélve, de jó lenne az összeset amitől kicsit is jobb lehet... és akkor az elemeket homokszórni és leszintereztetni.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #25701 üzenetére
neked melyeket cserélték?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest