Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz MPowerPH #65656 üzenetére
Ekkora baromságot.
Mióta hondázol, ha megkérdezhetem?
D16y7 fl
B16a2 fl
K20a2 fl
K20a6 nonfl
K20a1 nonfl
D13b7 nonflKib nulla olajfogyi.
Nulla vízfogyi.Min 5-6 km kell városban és no problem.
Aki 500 méterre, vagy 1km-re beindítja, az így járt.Nyugodtan lehet járatni egy helyben.
20 éve semmi gond.
Szerinted télen elindulok lefagyott párás ablakokkal?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Nem tudom, mi lesz az accord helyett.
Szánalom ez a honda. Van a jazz, civic, accord.
6 7 személyesben semmi. Vagyis van frv meg stream.
Az frv rettenet kívül belül, stream pedig csak fl-ben szép, nincs benne a kegalapabb dolog: tempomat!
Accordot nem fogom megcsinálni. Egy fl type-s pedig a túlárazott vicc kategória. Mint a jazzek.
Szóval tippem sincs, milyen 2 autós felállás játszik majd...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
4 sávos úton rám ugrott 110-es övezwtben a semmiből egy őz...
Átugrotta a zöld korlátot és pont rám esett!
Facen accord topikban fent van.
Sajnos tk.
Este hétfőn 23 15-kor történt az eset.
Az accord meglepett, egyszerűen egy nagyon biztonságos autó...
Várom a cascos kárszakértő hívását...
Bal eleje mocitető 2 hűtő víz bal lámpa ködlámpa mocitető alatti zárhíd sérült.
Nekem a hátam és mellkasom kapott.
De összességében jól vagyok.
5 év hobbim ment tönkre egy röpke pillanat alatt, mert nem lövik a vadakat!
Szerencsére egyedül voltam...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Nekem ennyi volt...
Belém ugrott egy őz...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Eneos sustina 5w30.
K20-ba rakom 8 éve.
Hidegen 0w20 viszkozitás.
Melegen 5w30 viszkozitás.
Max 8-9 e km-ig használható az adalékok miatt.Amúgy gyárilag 0w20.
Vagy gyári 0w20 vagy sustina 5w30.
Csak ezeket raknám bele.
Mindkettő olaj bírja a magas fordulatot.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz flegga92 #62747 üzenetére
Nem mindegy, hogy eneos 5w30 vagy eneos sustina 5w30.
Előbbi egy sima átlagos nem japán olaj, a sustina pedig hidegen hozza a 0w20 olajak viszkozitását. Sőt melegen is.
Annyi vele a probléma, hogy max évente vagy 9e km után kötelező cserélni.
Ezt nem csinálja meg a sok károgó ember. Van, aki motul 300v olajjal vagy sustinával 20 e km után akar olajat cserélni.
Plusz a szűrők.
Amiben nincs visszacsapó szelep, azt hanyagoljuk. Mint az alco gagyi szűrői pl.
Nem egy long life olaj egyik sem.Ep3 200le folyamatosan 8e fordulat melegen gyári 0w20 és sustina 5w30 olajjal is nulla fogyi.
7 gen accorddal is.Még 15 évvel ezelőtt pl a legrosszabb félszintetikus olaj a castrol volt nekem.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Jelen pillanatban hatalmas gyerekcipő az elektromos autózás...
Babaváró 10 millás hitelből veszik az emberek e csodákat, amit nekem 3 naponta kellene töltenem.
Lassú töltéssel...
3 fázis 3x20 amperom van.
Mint a hibrid...
Fogyaszt 3 decivel kevesebbet plusz 2 milláért...
Marad a benzines, turbó benzines.
Amennyi plusz pénzt kifizetek érte, annyi benzint nem locsolok el...
Plusz majd ki tudja, milyen hibák jönnek elő.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz acc200 #61118 üzenetére
Japancars.ru oldalon kinézem az autóhoz a gyári számokat.
Majd crx fórumról typev vagyis Lacinak szólok priviben és telefonon is, egyeztetünk alvázszám és gyári szám alapján. Belgiumból rendeli a honda eredeti alkatrészeket.
Ott van az európai központi raktár.
Magyarországon van max 3 nap alatt majd hozzs a gls számlával, rendes garival.
10 éve ő rendez nekem mindent.
Gyári alkatrészek, unix, bárdi, szakálmetál stb kedvezményekkel.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz acc200 #61095 üzenetére
Moog. Most cserélem.
Sokszor jobb minőség, mint a gyári.
Ha nincs moog, febi bilstein.Gyári 20ért egy vicc...
Semmivel sem jobb...Valamit csak gyárit.
De pl stab pálcálat, lengőkarokat hátra, kormányösszekötő stb nyugodtan mehet moog.
Vti ep3 accord cl7 mindegyikbe hibátlan.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz uriember #59804 üzenetére
3 csavar. Kiszeded az óra egységet. Kb 5 perc.
Videóval csinálva. Mondjuk ez a 3 ajtós sport volt.
Valszeg ki van szedve az izzó belőle.
Ez itt Fehérváron 15 éve bevett szokás sok kereskedésnél...
9 izzó volt az ep3 civicemben azt hiszem. Nekem meg volt mind.
Ha nincs benne az izzó, nem fog világítani.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz uriember #59698 üzenetére
Nem te vagy az egyedüli.
Nem tudtam elmenni egerszegre munkatársammal 3 hete.
Mondtam, nézzünk meg több jazzt...
Erre megvette nélkülem...
500km után minden baja van: gyújtás, becsörög, egr dugulás, csomagtér nyitás hiba stb. Motor ki tudja milyen. Friss olaj van benne és a kereskedő nem tudta megmondani, mi ment bele!nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz uriember #59694 üzenetére
Akkor nem volt hengerfejes.
Viszont téged átvertek.
Nem volt itt semmilyen olajcsere.
Lehet van benne 15e km-es félszintetikus 2 éves olaj.
Kereskedő mindig hazudik.
Mondjuk a magánszemélyek fele is nagyon durván.
Vidd vissza, kérd vissza a vételárat.
Lehet, rendőrséggel mennék vissza.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Sziasztok jazz tulajok.
2001 és 2007 között keresek jazzt haveromnak.
Minden hónapban megtérítek valakit.
Szóval érdekelne pár dolog.
2001 2005 nonflnél mikor volt hátsó futómű finomítás?
2003ról tudok.
1.2 1.4 között mennyi a különbség fordulatban kb 100as tempónál?
Flben van multikormány és tárcsás hátsó fék.
Felszereltségben ls es között mi a különbség?
Típushibákat nagyjából tudom.
Néztem már dugattyú hibásat is néhány éve.
Olaj max 5w30 mehet bele, ha jól tudom.
Láncos, tehát a motor ha jó, nem lehet vele probléma.
Előre is köszi
Boldog nyulat mindenkineknincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
0w20-at nem raknék bele, mert a mostanit is eszi.
A baj, hogy nem tudjuk, mi van benne jelenleg.
Szerintem 5w40.Viszont csak fél litert kajol be kb 8e alatt.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Sziasztok
2003 fl ep1 90le 7gen civic d14z6 motorhoz milyen olajat ajánlanátok? Leginkább városi használat, tekeréssel kb 300e km van benne. Tavaly hengerfej tömítés cserével. Én vmelyik motul 5w30-at raknék bele.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz #18649856 #58969 üzenetére
Szakonyi...
Plusz nincs hidrotőke, ez himbás. Szelephézagot kell állítani.Meg nem mondom, hogy ez szelephang vagy csapágyas a motorod. Majd még páran meghallgatják.
A szelephang melegen halkul, elmúlik, csapágyhang nem halkul melegen sem.
Viszont lehet szíjfeszítő, generátorcsapágy, szervo csapágy is. Meg kell mutatni valakinek azonnal.
Imit fogják majd ajánlani Pestről.
Viszont nem 5w40 való bele, max 5w30.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz bmwsan #58790 üzenetére
Első ajtók központi zárja, szervócső repedés teljesen kitekert kormány miatt, alsótalpas gömbfej pesti utak miatti kerékkitörés, első lámpák párásodása, flnél gázpedál jeladó, 2003 december előttieknél kipuf veztengely kopás, hátsó felső lengőkar miatti nagy negatív kerékdőlés, kemény gyári kuplung 140 160e km után, tourernél csomiajtó nyitás hiba, rozsda hátsó kerékjárati íveknél, hátsó nyereg hiba miatti kézifék szorulás(kézzel kell a bovden kalapácsot lehúzni).
Hirtelen ennyi.
Motor láncos. Ha van hangja hidegen, észreveszed.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Czimby #58721 üzenetére
Gyári, zimmermann, stoptech, ebc.
15 év alatt annyi tárcsával, betéttel benyaltam már.
Nekem most elől sportfékem van, mert a gyári is elmelegszik nyáron sajnos. De nem hullámosodott.
Elől stoptech fúrt amcsi sporttárcsa van, ebc yellow betéttel. Nyáron 35 fokban is brutál a fogása.Hátul volt ferodo premier, hullámosodás miatt kuka.
Most a legdrágább ate lett hullámos hátul.Sajnos nem nissin nyereg van 7gen accord alatt elől, hanem ate. Alig kapni bele normális betétet. Stoptech betét nincs is bele. Vagy ferodo ds. Csak ebc.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
RB Honda 3. hely Ausztráliában.
Végre.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Czimby #58613 üzenetére
Ha tudnád, hogy a toyota motorjai mekkora xarok.
Mert a kedves szervizek 10w40-nel etették anno.
Plusz a toyoták érdekes módon egyáltalán nem olyan megbízhatóak motorikusan, mint pl a hondák.
Yarisok, corollák, avensisek stb.
A dízekeket hagyjuk, de a benzineseknél is rengeteg a motorhiba.Bírom ezt az eneosozást.
Én 7 éve sustinázok.
Az az avensis már xar volt.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #58534 üzenetére
T1r és r1r 3-4 év után elkeményedik, plusz sokkal merevebb, zajosabb gumi.
Ad08r meg két év után. Hidegen nulla!
Ps4 plusz alpin télitől várok 5 év hibátlan tapadást.Nekem a t1r 5 évesen esőben és szárazon is hulla volt már. Folyamatosan dolgozott az abs...
Alig kopott valamit.Ps4 merev sportos gumi, amit nem dobál a sávváltás, nem alulkormányzott vele az accord sem!
A téli is nagyon jó, pedig abból nem is a sport verziót vettem, csak a könnyített A0 verziót.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #58330 üzenetére
Hagyjuk. Ott más probléma volt.
Sejtem is...
Most direkt megnéztem a motort, ugyan olyan, mint amikor vettem 2015-ben.
Az elmúlt 20 évben tudnék mesélni néhány olajról.Más, helyzetjelző izzók kicserélve.
Nem kell ehhez dobbetétet leszedni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #58319 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy minden egyes olaj egy bizonyos futás után elkezd lerakódni.
Ez lehet adalékolás, túlfutás, hidegen járatás lefagyott ablak miatt, így nehezebben melegszik be, évenkénti olajcsere hiánya, túltöltés stb miatt.
Pl szelepfedél teteje vagy vez tengely fogatók sarkai.
Az adalékoktól is függ plusz az olaj elhasználódásától.
Én 10e km-re nem ajánlom a Sustinát. Max 8e km-ig.
Vagy motul 300v max 6e km. De nekem a castrol plusz total sem volt jó soha 7e km után.
Még nyáron is csattogtak kegyetlenül a himbák, olaj ami kijött a 6 genekből..
Shell sem volt jobb. Mondjuk ez több, mint 10 éve volt.
3 évig sustina ment ep3ba. Megnéztük a motort, szép volt belül.
Most jön az ötödik sustina az accordba.
Voltam már egy hézag állításon.
Minden hondámba 8e km-t elérve cserélem az olajat, plusz gyárira a szűrőt.
Nyilván rengeteget változtak az adott olajok évek alatt finom hangolással.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57916 üzenetére
1 dolog miatt lyukad ki. Teljesen koppanásig kitekered a kormányt, akkor a cső erősen berezonál. Pl parkoláskor.
Soha sem tekerem ki teljesen. Plusz álló helyzetben sem tekerem a kormányt.
Hidraulikások a régit fel tudják újítani.
Vagy új 96e-ért, ami min 150 200e km-ig jó.
Crx fórum accord topik, vagy face accord topik, amúgy már zsemito is újíttat fel garival.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57900 üzenetére
1: nagy hiba. Csak a gyárival megegyező mehet vissza a szűkítő miatt. Kinyírod a szervoszivattyúdat.
2: minden 2001 utáni denso önindító bendix hibás lesz.
Hidegben, első indításnál kb 10 12 fok alatt nem húz vissza, mert tele van porral. Kiszed, megtakarít, zsíroz, ha kotyog, új csapágy.
Megállni nem fog. Nekem is csinálta ep3 civicemben.
Típushiba minden k20 k24hez, suzuki, mitsu, toyota stb.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #57687 üzenetére
Van. Stoptech ebc féket visz nekem.
Kell. 5.1 sokkal puhább pedálérzet.
Évente cserélni? Nem kell. 8 éve ezt használom.
Rbf 660-at.
Kuplungba 5.1, fékbe dot 4 rbf 660.
Kettő, max 3 évente cserélem.
Évente felesleges. Keményebb pedálérzet. Nekem nagyon bevált.
Rbf 600 való autóba amúgy.
660 motorkerékpárba, de jobb.
Tehát vtibe, ep3ba, accordba használtam, használom.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #57443 üzenetére
Én. Ps4 sokkal jobb, sportosabb.
Az eddigi legjobb gumim.
Pzero nero és t1r pl messze van tőle mind egyenes futásban, mind száraz vizes féktávon.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Hondacco #57055 üzenetére
7 gen 2.0 2.4be mehet 0w20, 5w30.
A legjobb bele a sustina 5w30. 7 éve csak sustina 5w30at rakok k20ba.
Csere évente vagy 8-10e km max. Ott mondja fel a szolgálatot a kopásállósági adalékanyag.
Nekem 7e kmig halk a motor, utána lesz hangosabb.
Én 8 9e kmenként cserélem.
0w20ból csak a gyárit raknám hondába, a typer civicemben jó volt. Majd ott váltottam sustinára.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
honda23
aktív tag
válasz dgyuri0123 #56950 üzenetére
A castrol a leggagyibb motorolajok egyike, ha nem gyári beszállítás. Belgiumban pancsolt átlagos vagy átlag alatti olaj, benzineseknél. Edge már jobb.
Az már mindent elmond a cégről, hogy a castroltól vett 208 literes tesztelő olajaink tele vannak szennyeződéssel, belgából hozatva.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #56947 üzenetére
Mivel csak a sustina japán prémium.
A sima eneos egy átlagos motorolaj, amit a lengyeleknél pancsolnak.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz ---Lasali--- #56785 üzenetére
0w20 helyett más olajat használtak előző tulajok.
Letapadt gyűrű... Motorfelújítás.
2.4 motornincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #56757 üzenetére
Fb accord csopiban sokan benyalták. Motorfelújítás...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz szabonagyur #56701 üzenetére
1 év alatt 3 Bosch lett cellazárlatos.
Soha többet.
Azóta csak exide.Akinek bosch van, az imádkozzon.
Hirtelen halál cellazárlat miatt.
2012 óta gagyi minősíthetetlen termék.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #56502 üzenetére
Két hondán van jó fék: 9 és 10 gen type r civic.
Még az ep3 féke is vicc volt számomra.
Viszont ez a stoptech ebc kombó eddig király.
Az accordé meg röhej volt eddig. Most olyan mély rövid féktávokat tudok venni. Mivel eibach szett van alatta, meg sem mozdul az autó, nincs előre bukás.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz zolynet #56005 üzenetére
Akik a face csoportban utánam írtak, azok baromságot írnak. Az a generátor pont ehhez rendszerhez lett tervezve. Akármilyen más márkában van nagyobb akksi, generátor halálozás lesz.
Így járt több ismim. Mert nagyobb az indítóáram...15 év alatt gyári akksimérettel soha sem volt problémám.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #55949 üzenetére
Tényleg. Az már japán. Az előző generáció volt az.
Viszont kíváncsi leszek, mennyire tartós konstrukció az 1.5 turbó.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Kiát mazdát jó gyorsan felejtsd el.
Rengetegen nem tudnak pl a kia motorjairól.
Kia hyundai egy kutya még mindig.
40e km után a dugattyúk kolompolnak. Túl rövidek.
Adhat rá 7 év garit. Plusz kormányműve sem közvetlen.
Mazdák meg ford motorosok plusz karosszéria.
1.5 turbóból ha jön a facelift, meg kell tudni, milyen változásokat eszközölt a honda.
Mikor jöhet a fl?
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Govee TV backlight 3 lite (75-85" TV-hez)
- Delonghi Nespresso lattissima touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest